ak mam spravne info ..... tak v roku 2006 skoda prvykrat prekrocila rocnu produkciu 500 000 kusov.... preslo 8 rokov a dnes je toto cislo uz dvojnasobne,..... neskutocny narast.... taketo nieco si zasluzi maximalny respekt :yes:
jj
S přidušeným TSI Benzínovým MOTOREM [odkaz] a bez Filtru DPF [odkaz] je tahla slavná fábka NEBEZPEČNÁ SPALOVACÍ POPELNICE !!
Protože benevolentní stát/EU nevyžaduje u 10x víc prášícího benzínu filtr DPF, který je POVINNÝ u každý DIESELOVÝ popelnice [odkaz] už od roku výroby 2009
Takže dokud VW das Škoda se NEPOSTAVÍ K PROBLÉMU ČELEM A NEZVEŘEJNÍ JAK MOC TSI PRODUKUJE KARCINOGENNÍCH ČÁSTIC PPM [odkaz] BUDE TO POŘÁT JEN A JEN KABÁŇOVA PŘEBOUCHANÁ SPALOVACÍ POPELNICE CO NEMÁ NA BATERKY [odkaz] soryvole ;-)
ty bláho naprrrrd depky, vánoce budou až v dubnu, kdoví jestli, o MODEL S/D [odkaz] je takový zájem, že mi ho zas o měsíc posunuli. A navíc stihli rozjet ted austrálii [odkaz] a jesi ji dají dodávkovou prioritu protože Evropa je už napakovaná z 1. generace a Australani vyprahlí tak kdoví jesi ne až v létě 8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
...ale je zaujímavé, že info o Škode zverejníte ešte v ten deň keď správa vyšla, no pri iných vám to trvá aj pár dní. Čo tak najprv info o novej i20 coupé?
kia motors oslavuje tento rok 70 rokov od zalozenia spolocnosti ... a nikde cely rok ani zmienka o tom ( tato znacka pre redakciu nejestvuje ) .... a asi ani ziadna zmienka nebude..... a nestazujem sa
o hyundai i20 kupe sa isto vsetko dozvies.... len nemoze byt vsetko naraz :yes: takze nemal by som to za zle.... navyse je skoda domaca znacka... informacie o skode maju logicky prioritu
Ja v dnešnej premedializovanej dobe považujem čas za veľmi dôležitý. Keď si o novom aute prečítam už inde, tak logicky ma to tu už nebude zaujímať, takže si nemyslím že by to bolo jedno. Opäť, ak by to bola Škoda, tak už to tu je.
To že sa nesťažuješ je tvoj problém, ale mne tieto nevyvážené informácie vadia. Rozumiem, že Škoda je domáca značka a teda sa pri nej aj predpokladá najväčší záujem, lenže polovica info z toho sú také prkotiny, ktoré ani nestoja za článok. Aj tento miliónty kus nepovažujem za nejakú prioritnú info.
"...Keď si o novom aute prečítam už inde, tak logicky ma to tu už nebude zaujímať..."
Jasne!
To je krasne autko!
[odkaz]
".... Aj tento miliónty kus nepovažujem za nejakú prioritnú info. .."
Souhlas. Male auto - mala mysl. Kompenzuje se to humbukem.
Ale az SKODA dosahne takove mety, ze bude svolavat v jednom roce vice aut, nez jich vyrobili v predchazejich letech, jako soudruzi v GM.....pak se rad dovim takovou domaci novinku. :-!
To je sranda ten marketing. V pondělí mi bylo interním zaměstnancem řečeno, že jubilejním vozem je Octavia RS a já si dělal srandu, že to tak hezky vyšlo a není to třeba Roomster Practic.
Takže marketing řekl, že to musí být Fabia v plný výbavě, tak je to místo Octavky Fabia.. :-):-):no:
No nevim jestli je v plny vybave, ale dle uvodni celni fotky z diskuze to na me spise dycha levnosti. Takze je treba pohledat z boku kola a vsimnout si cerne strechy, aby si clovek uvedomil ze to neni zaklad. Nejak to proste z te celni fotky na me dycha levnosti, autem na cinsky, indicky trh ;-)
Mluvím o té čelní fotce, střechy si skoro nevšimneš a kola vidět nejsou. Jinak se zeptám jak velká že to má kola? Můj první dojem byl, cože poladěný Citigo???
Technický dotaz:
Protože se zde píše o Škodě, nikoliv o samostatném výrobním závodě, zajímalo by mě, jak se takové "milionté auto" počítá.
Máte online propojené všechny závody a na výstupní montážní lince nějaký senzor, které auto protne jako milionté?
Je to věru taková marketingová taškařice, což? :-)
Auta jedou na objednávku, což znamená, že dokonce víc, než měsíc dopředu se dá určit, které auto bude výroční. Samozřejmě, že všechna výroční auta jsou taková, aby dělala marketing, takže buď RS, LaK nebo Monte Carlo verze, případně nový model. Musí to tak být i z logiky věci, že dodavatelé dodávají JIT a proto samozřejmě je naprosto jasné, jaké auto, v jaké výbavě ve který den a čas přesně pojede. Závody jsou samozřejmě propojeny online a v reálném čase se ví, kde kolik jakých aut jede
Mně se strašně líbí, když se mě snaží poučovat někdo, kdo výrobní provoz a marketing jakékoliv firmy viděl jen u sebe doma v počítači. Jestli chceš, přijeď se sem k nám podívat.
Co jsouá podle tebe pilotní vozy? Prototypy nebo nultá série? Ale je to asi jedno, ani jedno z toho ten součet neobsahuje, Seat Toledo také ne, jedná se pouze o vozy značky Škoda.
To, že automobilový průmysl moc neznáš tak nějak vyplývá ze tvých otázek a mouder. Třeba věta ,,Jestli je práve to auto skutecne jubilejní nebo ne je celkem jedno." není pravda. Milionté auto je skutečně to prezentované a jde to dohledat dle čísla. Ale jak píši, už značnou dobu dopředu lze naplánovat, aby miliontý vůz byl takový, jaký automobilka chce
To, že se počet vyrobených kusů za směnu liší od plánu je samozřejmé, ale tahle skutečnost přece ovlivní pouze to, kdy je miliontý vůz vyroben, nikoliv to, který vůz to bude. Miliontý vůz je miliontý vůz. Ale asi už vím, na co narážíš. Je logicky možné, že vůz s číslem 999 999 sjede z linky v Indii dříve, než vůz s číslem 1 000 000 v Mladé Boleslavi, právě kvůli prodloužení výrobního času. Ale to stále neznamená, že by se jednalo o miliontý vyrobený vůz. Prakticky se nyní bavíme o tom, co se pokládá za ,,vyrobený vůz" Jedná se o ten, co sjede z linky, o ten, který dříve nastartuje, který dříve projde tunelem a geometrií, ten, který dříve projede zkušební polygon a nebo ten, který dříve zaparkuje na skladovacím parkovišti? Dle mého tohle určit přesně nejde. miliontý vůz je očíslován jakožto miliontý už při objednávce, tedy zadání výroby. Právě proto se dá naplánovat, který z nich to bude, protože objednávka samozřejmě nechodí jedna denně.
Tak to "mas castecne pravdu", ale co když zaútočí Marťani, továrnu sežehnou laserovým paprskem a Škodovka miliontý vůz vůbec nevyrobí, ha?! Číst tyhle diskuse Sekora, jmenoval se jeho "hrdina" brouk Gilgit. >:-[]:no:
Máš pravdu. Pokud nesjíždí všechna auta z jedné linky, pak nelze úplně s jistotou říct, které auto je kolikáté v pořadí... a už vůbec to nejde precizně naplánovat.
Taky to ale můžeš udělat tak, že za okamžik vyrobení auta označíš třeba chvíli, kdy je auto ve výrobním systému označeno jako dokončené... a to už pak odřídíš.
hihi, gilgit by neuměl udělat ani jízdní řád pro maršutku, pro ty jeho separatisty. Každé auto má broadcast/průvodku podle kterého se dělá. Tak se to dá dopočítat. Zda se prototypy zahrnují nebo spíš ne na to vliv nemá. Většina lidí taky umí přijít na 8:00, proč by ŠKODA neuměla udělat auto s čísem 1.000.000 ;-)
když je to miliontá Škoda, logicky, SEAT to být nemůže a nepočítá. Milion vyrobených automobilů ŠKODA, jedno zda u nás nebo v zahraničním závodě, prostě miliontá ŠKODA.
Jinak k počítání je to pokud vím podle karosérií, prostě miliontá svařená karoserie v daném roce.
Tedy miliontá zadaná do systému.
Miliontá i s těmi které poslali proti zdi nebo bez těch které (raději) poslali proti zdi? :-)
PS: Nejde o to, že by jiní neposílali proti zdi (to dělají všichni), spíše jde o ten až (jakkoliv je to domácí Škoda) nechutný všudypřítomný přefouklý PR.... Miliontá musí být zrovna bílá Fabia, s xenony a panoramou...
JJ, přesně tuhle odpověď jsem čekal...taky dělám v automotive ale ne na PR jako ty :-)
V tom případě má Škoda nejdokonalejší plánování na světe :-)
Nebo žádné "výměty" - hlavně na lakovně jich ale bude jako máku, co? :-)
Samozrejme že je to marketing. Ak má škodovka (alebo hociktorá iná značka) niekoľko závodov, ako chceš zistiť, ktoré presne auto z ktorého závodu je to miliónte?
A záleží na tom, ktoré konkrétne? Proste vyrobili milión áut. S nejakým sa musia odfotiť. Najlepšie s tým, ktoré urobí najlepšiu reklamu, teda s tým najnovším, nie? Rozoberáte to tu jak 6-ročné deti štátny rozpočet... :-!
"Velkou váhu přikládáme také prvenství v uvedení operativního leasingu pro soukromé osoby v České republice. Díky němu dosáhnou na zcela nový vůz i mladší nebo méně majetní zákazníci, kteří se dosud orientovali na ojetiny."
Mladší zákaznící s tím nemají nic společného a méně majetní také ne. Pokud nemám peníze, tak asi nemám ani výplatu na to, strčit ji skoro celou za pronájem přemisťovadla.
Mladší nemají našetřené peníze na akontaci -> u operativního leasingu odpadá. U méně majetných asi máte pravdu, je však otázkou, co to znamená ,,méně majetný"
No treba za auto u Unicreditleasing za cca 320tis se pri 10% platbe predem plati cca 6tis mesicne pri delce 60 mesicu.
Jediny rozdil a to docela hlavni je ten, ze za tech 5 let ma jeden auto a druhy pekny kulovy ;-) Pokud vyberu dobre, tak ma auto 5 let zaruku.
Tak nevim jestli auto v hodnote cca 350tis po 5 letech stoji cca 100tis. Ale ten co ma popelnici po 5 letech muze dalsich cca 5-10 let vesele jezdit a kazdy mesic ma 6 až 8 tis na neco jineho ;-) Takze mene majetny po 4-5 letech usetry kazdy mesic dost velkou sumu.
Jinak pokud je ten druhy mene majetny zaroven blby, tak ten pocit z casteji vymenenych, stale stejne vypadajicich plastu, je opravdu k nezaplaceni. Takovy asi klidne i ozeli tech 500tis navic, pri provozu tech cca 10 let. Je to pak ale opravdu ten mene majetny, kdyz muze takhle rozhazovat >:D
Máš pravdu. Auto, co stojí nové 350, po 5 letech nemá hodnotu ani těch 100. A vesele jezdit nemůže, musí do toho sypat za servis, opravy, údržbu, za všechno, co má ten s operákem v ceně. Očividně si nové auto nikdy nekupoval, jinak bys nenapsal o "benefitu" po 60 měsících placení splátek jezdit dalších 5-10 let tou vylítanou popelnicí, co stála jako nová 350 ;-\ na rozdíl od toho chudáka s operákem, co se musí každé 2 roky "trpět" za fixní náklady voňavou novou káru. Navíc kde je psáno, že tu samou? Začneš s fabkou, příště vezmeš rapida, pak yetiho, pak octu, pak supa. To víš, rok od rok vydělávaš víc a víc, ty snad ne? Nebo budeš radši ve svých nejlepších letech jezdit 15 let tím samým vymazleným autem z b-segmentu? Toš gratuluju k volbě :yes:
Jde ale o to se zadluzit rozumne, treba nizka splatka predem, Unicreditlesing snad nabizi 10%(viz. vyse) Uvadim jen z duvodu, ze tuto firmu znam, ostatni asi budou nabizet podobny produkty.
Tahle informace je celkově zavádějící, protože "operák" pro fyzické osoby jsem nabízel svého času od ŠkoFINu pod značkou SEAT ... to už bude nějakých 6 let. Takže bych se nepouštěl do nějakých řečí o prvenství.
A to, že ten produkt nemá nic s mladými a chudými je bez diskuzí.
úspech? Aký? veď toľko vyrába aj dácia a GAZ, škodofka je niekde na 15. mieste vo svete, taký maličký malilinkatý producent, teda montážna linka.... :-!
Po revolúcii bolo každé auto popri škodovke luxusné - aj fiaty, aj kórejci... A škodovka bola rada, že predávala necelých 200.000 áut. Teraz hrá škodovka úplne inú ligu.
S odstupom času sa ukazuje, že jej predaj koncernu VW bol zďaleka najlepším riešením.
je to Fabia v plný výbavě a s dvoubarevným lakem, tak aby to na promo fotkách vypadalo dobře... Přece jako milióntý vůz nevyrobí výběhový Roomster v základní modré... To se musí umět naplánovat... >:D
A čo je na tom? Boli by blbí, keby to nespravili práve tak. A samozrejme to tak robia všetci. Stačí na to obyčajný zdravý rozum. Ale ten tu ako pozerám absentuje.
Fandovství chápu. I hodně velký nasazení při fandovství se snad dá pochopit. Fandovství typu co nepřeje všem vostatnim je.. no na palce nahoru to fakt neni >:-[]
Pěknej přehled :yes::-)
Já to až tak nesleduju a někde v hlavě mi zůstalo že Citroen vyrábí přes milion možná až milion a půl. Tak holt možná už letos se Škodovka dotáhne na Citroen :yes: >:-[]
Fakt 3 >:-[] ? Zkoušel sem to už hodněkrát ale aby se neřeklo že sem něco zanedbal tak napodesátý nebo kolikátý. Nikdy sem žádnej Citroen neměl a je hodně pravděpodobný že ani mít nebudu. A jestli letos nebo příští rok prodá vo jeden vůz víc Škodovka nebo Citroen je mi fakt těžce.. Myslíš že tentokrát to už pobereš? ;-)
Ono není cílem jen vyrobit co nejvíc aut, ale taky na tom vydělat nějaké peníze. Citroën vzkřísil nějakou naději s Cactusem, konečně má hezky vypadající auto v perspektivním segmentu. Pokusy s DS ale vidím dost beznadějně, něco takového by Citroënu možná prošlo v dobách XM, ale dnes na to nemá image.
Podívej se, co se Citroënu daří prodávat. C5 - prodeje jsou méně než poloviční ve srovnání se sesterskou 508 nebo se Superbem. C4 je na polovině 308 a třetině Octavie.
Přitom to podle mě není tak, že by C5 byla špatné auto, jen je prostě málo lidí ochotno dát tolik peněz za Citroën.
Cílem je určitě vydělat. Si myslim já a určitě i ty analytici ;-)
C5 je prostě starej model a Citroen neni zrovna moc in.
Kylie mě kdysi svezla tou svou C5 a fakt nebyla špatná, za ty peníze možná dokonce dost dobrá. Ale je to nějakejch pět šest sedm let? To je v autech minulý století :-)
Superb i C5 jsou v prodeji od roku 2008. Citroën má tradici výroby velkých aut, od DS přes XM, Superb je v téhle třídě relativní nováček. Přesto drtí Superb C5ku dvojnásobným rozdílem.
Částečně to může být tím, že velká auta ve Francii moc nejedou a Superb se dobře prodává v Německu... ale spíš je to to druhé co píšeš - Citroën prostě není in. A to si myslím že se projeví i u těch DS...
No a co s tim? Nemyslim že by Superb byl 2x lepší, prostě je teď víc in. Po vodchodu Hondy je možný že nadvláda Passatu eště naroste. A dost možná ukrojí víc i novej Sup
Ta prognóza ohledně DS taky nemluví vo příštim roku! V příští generaci DS modelů budou už normální 8° převodovky atd. a kvalita interiéru neni špatná už dneska.
Vidim velkej rozdíl mezi nižšíma prodejema a vůbec v Evropě nenabízet.
pěkný PR článek, to že škodovka vyrobí milion v jednom roce je jasné od ledna, nevím co z toho redakce dělá takovou vědu, škoda má navíc plán 1,5 milionu v roce 2018, to bych viděl jako daleko těší.
Těch co říkali že něco dosáhnou je spousta, informovat o tom, že se to stalo je snad důležitější, ne?
Vzhledem k tomu, že se milionté auto vyrobilo 10.12., to evidentně tak jasné nebylo. Stačila nějaká menší krize (třeba trošku dramatičtější eskalace té na Ukrajině) a mohlo být po ptákách.
Po ptakach by nebylo, zas tak pruzne by skoda nezareagovala a to milionte auto by tak jako tak letos vyrobila. Jen jestli by ho i v tebou popsanem scenari prodala, to je ta hypoteticka otazka. ;-)