Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda letos vyrobila milion vozů, jubilantem je Fabia 1.2 TSI/81 kW

Na začátku tohoto týdne jsme informovali o drahocenném milníku Škodovky – vyrobení milionu automobilů během jednoho roku. Nyní tak skutečně nastalo.
Zpět na článek
10. 12. 2014 15:16
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 12. 2014 15:09
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 12. 2014 14:06
10. 12. 2014 14:08
10. 12. 2014 16:23
10. 12. 2014 18:50
10. 12. 2014 20:37
10. 12. 2014 20:44
10. 12. 2014 19:08
10. 12. 2014 21:21
11. 12. 2014 09:13
11. 12. 2014 09:54
12. 12. 2014 00:19
10. 12. 2014 21:30
10. 12. 2014 21:42
11. 12. 2014 12:03
11. 12. 2014 13:24
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2014 13:28
gratulacia skodovke
ak mam spravne info ..... tak v roku 2006 skoda prvykrat prekrocila rocnu produkciu 500 000 kusov.... preslo 8 rokov a dnes je toto cislo uz dvojnasobne,..... neskutocny narast.... taketo nieco si zasluzi maximalny respekt :yes:
Rozbalit vlákno
7
10. 12. 2014 13:30
Re: gratulacia skodovke
Souhlasím a připojuju se :yes:
10. 12. 2014 13:33
Re: gratulacia skodovke
:yes: Dobrá zpráva, jen tak dál. Lidi mají práci, je tady fungující odvětví průmyslu a to mě těší. Gratulace :-)
10. 12. 2014 17:53
Re: PĚKNEJ ŠIT TA FÁBIE
jj
S přidušeným TSI Benzínovým MOTOREM [odkaz] a bez Filtru DPF [odkaz] je tahla slavná fábka NEBEZPEČNÁ SPALOVACÍ POPELNICE !!
Protože benevolentní stát/EU nevyžaduje u 10x víc prášícího benzínu filtr DPF, který je POVINNÝ u každý DIESELOVÝ popelnice [odkaz] už od roku výroby 2009
Takže dokud VW das Škoda se NEPOSTAVÍ K PROBLÉMU ČELEM A NEZVEŘEJNÍ JAK MOC TSI PRODUKUJE KARCINOGENNÍCH ČÁSTIC PPM [odkaz] BUDE TO POŘÁT JEN A JEN KABÁŇOVA PŘEBOUCHANÁ SPALOVACÍ POPELNICE CO NEMÁ NA BATERKY [odkaz] soryvole ;-)
Avatar - Pro_man
10. 12. 2014 18:55
Re: PĚKNEJ ŠIT TA FÁBIE
Jděte do háje z kecama o kterých nevíte ani co znamenají...
10. 12. 2014 20:41
Re: PĚKNEJ ŠIT TA FÁBIE
A co vánoce Kájo? Jak si je užíváš? Těšíš se?
10. 12. 2014 21:49
Re: PĚKNEJ ŠIT TA FÁBIE
ty bláho naprrrrd depky, vánoce budou až v dubnu, kdoví jestli, o MODEL S/D [odkaz] je takový zájem, že mi ho zas o měsíc posunuli. A navíc stihli rozjet ted austrálii [odkaz] a jesi ji dají dodávkovou prioritu protože Evropa je už napakovaná z 1. generace a Australani vyprahlí tak kdoví jesi ne až v létě 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 12. 2014 15:16
Re: PĚKNEJ ŠIT TA FÁBIE
V roku 2006 Skodovka nemala vyrobne zavody v Rusku a v Indii, v cinskom zavode VW sa skodovky robia len od roku 2005.

Takze sa na ten narast treba pozerat aj vo svetle rozsirenia kapacit a ponuky aut na menej narocnych, ale sialene velkych, trhoch.
__________

Edit po 7 palcoch dole.

Udaje su zo stranky Skoda Auto. V mojom prispevku nie je jediny udaj, ktory mozno spochybnit.

Takze sedem palcov dole od miestnej skodovackej uderky je nepochybne bobrikom uznania.
Avatar - pumpkin
10. 12. 2014 13:45
musím si rýpnuť...
...ale je zaujímavé, že info o Škode zverejníte ešte v ten deň keď správa vyšla, no pri iných vám to trvá aj pár dní. Čo tak najprv info o novej i20 coupé?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2014 13:54
Re: musím si rýpnuť...
o to sa tu nehra kto je rychlejsi.....

kia motors oslavuje tento rok 70 rokov od zalozenia spolocnosti ... a nikde cely rok ani zmienka o tom ( tato znacka pre redakciu nejestvuje ) .... a asi ani ziadna zmienka nebude..... a nestazujem sa

o hyundai i20 kupe sa isto vsetko dozvies.... len nemoze byt vsetko naraz :yes: takze nemal by som to za zle.... navyse je skoda domaca znacka... informacie o skode maju logicky prioritu
Avatar - pumpkin
10. 12. 2014 14:12
Re: musím si rýpnuť...
Ja v dnešnej premedializovanej dobe považujem čas za veľmi dôležitý. Keď si o novom aute prečítam už inde, tak logicky ma to tu už nebude zaujímať, takže si nemyslím že by to bolo jedno. Opäť, ak by to bola Škoda, tak už to tu je.

To že sa nesťažuješ je tvoj problém, ale mne tieto nevyvážené informácie vadia. Rozumiem, že Škoda je domáca značka a teda sa pri nej aj predpokladá najväčší záujem, lenže polovica info z toho sú také prkotiny, ktoré ani nestoja za článok. Aj tento miliónty kus nepovažujem za nejakú prioritnú info.
10. 12. 2014 14:20
Re: musím si rýpnuť...
"...Keď si o novom aute prečítam už inde, tak logicky ma to tu už nebude zaujímať..."
Jasne!
To je krasne autko!
[odkaz]
".... Aj tento miliónty kus nepovažujem za nejakú prioritnú info. .."
Souhlas. Male auto - mala mysl. Kompenzuje se to humbukem.
Ale az SKODA dosahne takove mety, ze bude svolavat v jednom roce vice aut, nez jich vyrobili v predchazejich letech, jako soudruzi v GM.....pak se rad dovim takovou domaci novinku. :-!
10. 12. 2014 16:55
Re: musím si rýpnuť...
A všiml jste si, ře by sama KIA něco v tomto směru medializovala. Nic, mimo 20let na trhu. Neslaví oni, neslaví je nikdo další.
Avatar - pumpkin
10. 12. 2014 21:16
Re: musím si rýpnuť...
Samozrejme. Niečo sa tu z toho dokonca aj objavilo.
[odkaz]
10. 12. 2014 13:59
Re: musím si rýpnuť...
No a kde mas odkaz?
Avatar - pumpkin
10. 12. 2014 14:19
Re: musím si rýpnuť...
Nech sa páči
[odkaz]
10. 12. 2014 14:36
Re: musím si rýpnuť...
Diky :yes:
Avatar - R32
10. 12. 2014 15:59
Re: musím si rýpnuť...
Stačí ti ísť na konkurenčný - menej reklamami prepchatý server [odkaz] ;-)
10. 12. 2014 14:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 12. 2014 14:09
Re: musím si rýpnuť...
to se nenosí, stačí jen že se jim v Paříži nelíbil... :no:
10. 12. 2014 13:48
Fabia nebo Octavia RS?
To je sranda ten marketing. V pondělí mi bylo interním zaměstnancem řečeno, že jubilejním vozem je Octavia RS a já si dělal srandu, že to tak hezky vyšlo a není to třeba Roomster Practic.

Takže marketing řekl, že to musí být Fabia v plný výbavě, tak je to místo Octavky Fabia.. :-) :-) :no:
Rozbalit vlákno
32
10. 12. 2014 13:57
Re: Fabia nebo Octavia RS?
No nevim jestli je v plny vybave, ale dle uvodni celni fotky z diskuze to na me spise dycha levnosti. Takze je treba pohledat z boku kola a vsimnout si cerne strechy, aby si clovek uvedomil ze to neni zaklad. Nejak to proste z te celni fotky na me dycha levnosti, autem na cinsky, indicky trh ;-)
10. 12. 2014 14:05
Re: Fabia nebo Octavia RS?
Fakt? Na mě to právě levností nedýchá. Fabia v základu rozhodně nemá přední parkovací čidla, velký kola a černou střechu.
10. 12. 2014 14:09
Re: Fabia nebo Octavia RS?
Mluvím o té čelní fotce, střechy si skoro nevšimneš a kola vidět nejsou. Jinak se zeptám jak velká že to má kola? Můj první dojem byl, cože poladěný Citigo???
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 12. 2014 15:09
Re: Fabia nebo Octavia RS?
Je to Skoda Fabia, samozrejme ze na teba dycha "levnost" ;)
10. 12. 2014 13:58
Re: Fabia nebo Octavia RS?
Technický dotaz:
Protože se zde píše o Škodě, nikoliv o samostatném výrobním závodě, zajímalo by mě, jak se takové "milionté auto" počítá.
Máte online propojené všechny závody a na výstupní montážní lince nějaký senzor, které auto protne jako milionté?

Je to věru taková marketingová taškařice, což? :-)
10. 12. 2014 14:03
Re: Fabia nebo Octavia RS?
Prý se to počítá nějak přes čísla motorů, konkrétně sme to nerozebírali.
Avatar - Egi
10. 12. 2014 14:06
Re: Fabia nebo Octavia RS?
Auta jedou na objednávku, což znamená, že dokonce víc, než měsíc dopředu se dá určit, které auto bude výroční. Samozřejmě, že všechna výroční auta jsou taková, aby dělala marketing, takže buď RS, LaK nebo Monte Carlo verze, případně nový model. Musí to tak být i z logiky věci, že dodavatelé dodávají JIT a proto samozřejmě je naprosto jasné, jaké auto, v jaké výbavě ve který den a čas přesně pojede. Závody jsou samozřejmě propojeny online a v reálném čase se ví, kde kolik jakých aut jede
10. 12. 2014 14:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Egi
10. 12. 2014 14:22
Re: Fabia nebo Octavia RS?
Mně se strašně líbí, když se mě snaží poučovat někdo, kdo výrobní provoz a marketing jakékoliv firmy viděl jen u sebe doma v počítači. Jestli chceš, přijeď se sem k nám podívat.
10. 12. 2014 14:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Egi
10. 12. 2014 15:05
Re: Fabia nebo Octavia RS?
Co jsouá podle tebe pilotní vozy? Prototypy nebo nultá série? Ale je to asi jedno, ani jedno z toho ten součet neobsahuje, Seat Toledo také ne, jedná se pouze o vozy značky Škoda.

To, že automobilový průmysl moc neznáš tak nějak vyplývá ze tvých otázek a mouder. Třeba věta ,,Jestli je práve to auto skutecne jubilejní nebo ne je celkem jedno." není pravda. Milionté auto je skutečně to prezentované a jde to dohledat dle čísla. Ale jak píši, už značnou dobu dopředu lze naplánovat, aby miliontý vůz byl takový, jaký automobilka chce
10. 12. 2014 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Egi
10. 12. 2014 16:12
Re: Fabia nebo Octavia RS?
To, že se počet vyrobených kusů za směnu liší od plánu je samozřejmé, ale tahle skutečnost přece ovlivní pouze to, kdy je miliontý vůz vyroben, nikoliv to, který vůz to bude. Miliontý vůz je miliontý vůz. Ale asi už vím, na co narážíš. Je logicky možné, že vůz s číslem 999 999 sjede z linky v Indii dříve, než vůz s číslem 1 000 000 v Mladé Boleslavi, právě kvůli prodloužení výrobního času. Ale to stále neznamená, že by se jednalo o miliontý vyrobený vůz. Prakticky se nyní bavíme o tom, co se pokládá za ,,vyrobený vůz" Jedná se o ten, co sjede z linky, o ten, který dříve nastartuje, který dříve projde tunelem a geometrií, ten, který dříve projede zkušební polygon a nebo ten, který dříve zaparkuje na skladovacím parkovišti? Dle mého tohle určit přesně nejde. miliontý vůz je očíslován jakožto miliontý už při objednávce, tedy zadání výroby. Právě proto se dá naplánovat, který z nich to bude, protože objednávka samozřejmě nechodí jedna denně.
10. 12. 2014 16:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
10. 12. 2014 16:55
Re: Fabia nebo Octavia RS?
Tak to "mas castecne pravdu", ale co když zaútočí Marťani, továrnu sežehnou laserovým paprskem a Škodovka miliontý vůz vůbec nevyrobí, ha?! Číst tyhle diskuse Sekora, jmenoval se jeho "hrdina" brouk Gilgit. >:-[] :no:
10. 12. 2014 17:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
10. 12. 2014 21:15
Re: Fabia nebo Octavia RS?
Máš pravdu. Pokud nesjíždí všechna auta z jedné linky, pak nelze úplně s jistotou říct, které auto je kolikáté v pořadí... a už vůbec to nejde precizně naplánovat.

Taky to ale můžeš udělat tak, že za okamžik vyrobení auta označíš třeba chvíli, kdy je auto ve výrobním systému označeno jako dokončené... a to už pak odřídíš.
Avatar - rokyta.p
11. 12. 2014 08:00
Re: Fabia nebo Octavia RS?
hihi, gilgit by neuměl udělat ani jízdní řád pro maršutku, pro ty jeho separatisty. Každé auto má broadcast/průvodku podle kterého se dělá. Tak se to dá dopočítat. Zda se prototypy zahrnují nebo spíš ne na to vliv nemá. Většina lidí taky umí přijít na 8:00, proč by ŠKODA neuměla udělat auto s čísem 1.000.000 ;-)
11. 12. 2014 08:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rokyta.p
11. 12. 2014 18:51
Re: Fabia nebo Octavia RS?
ty neumíš do milionu? >:D neboj, třeba ti pan Dongwu koupí pod stromeček knížku [odkaz] :-!
10. 12. 2014 17:03
Re: Fabia nebo Octavia RS?
když je to miliontá Škoda, logicky, SEAT to být nemůže a nepočítá. Milion vyrobených automobilů ŠKODA, jedno zda u nás nebo v zahraničním závodě, prostě miliontá ŠKODA.
Jinak k počítání je to pokud vím podle karosérií, prostě miliontá svařená karoserie v daném roce.
Tedy miliontá zadaná do systému.
10. 12. 2014 21:33
Re: Fabia nebo Octavia RS?
Miliontá i s těmi které poslali proti zdi nebo bez těch které (raději) poslali proti zdi? :-)

PS: Nejde o to, že by jiní neposílali proti zdi (to dělají všichni), spíše jde o ten až (jakkoliv je to domácí Škoda) nechutný všudypřítomný přefouklý PR.... Miliontá musí být zrovna bílá Fabia, s xenony a panoramou...
10. 12. 2014 22:57
Re: Fabia nebo Octavia RS?
fabie ma xenony?
Avatar - Egi
11. 12. 2014 00:20
Re: Fabia nebo Octavia RS?
nemá, jsou to projektorové halogeny
10. 12. 2014 16:16
Re: Fabia nebo Octavia RS?
JJ, přesně tuhle odpověď jsem čekal...taky dělám v automotive ale ne na PR jako ty :-)
V tom případě má Škoda nejdokonalejší plánování na světe :-)
Nebo žádné "výměty" - hlavně na lakovně jich ale bude jako máku, co? :-)
10. 12. 2014 16:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Egi
10. 12. 2014 18:09
Re: Fabia nebo Octavia RS?
Nedělám v PR, dělám na startegickém managementu...a mimochodem, každá fabrika, která má takhle složitý provoz má velmi dobré plánování.
Avatar - jozephko
10. 12. 2014 14:53
Re: Fabia nebo Octavia RS?
Samozrejme že je to marketing. Ak má škodovka (alebo hociktorá iná značka) niekoľko závodov, ako chceš zistiť, ktoré presne auto z ktorého závodu je to miliónte?
Avatar - Egi
10. 12. 2014 15:05
Re: Fabia nebo Octavia RS?
celkem jednoduše, říká se tomu plánování
10. 12. 2014 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 12. 2014 19:32
Re: Fabia nebo Octavia RS?
A záleží na tom, ktoré konkrétne? Proste vyrobili milión áut. S nejakým sa musia odfotiť. Najlepšie s tým, ktoré urobí najlepšiu reklamu, teda s tým najnovším, nie? Rozoberáte to tu jak 6-ročné deti štátny rozpočet... :-!
10. 12. 2014 15:18
Re: Fabia nebo Octavia RS?
To je přece jasné, že to nemůže vyjít na nejčastější verzi Fobie - 1.0MPI bez výbavy a s dírou po rádiu >:D
10. 12. 2014 14:06
Leasing komedie
"Velkou váhu přikládáme také prvenství v uvedení operativního leasingu pro soukromé osoby v České republice. Díky němu dosáhnou na zcela nový vůz i mladší nebo méně majetní zákazníci, kteří se dosud orientovali na ojetiny."

Mladší zákaznící s tím nemají nic společného a méně majetní také ne. Pokud nemám peníze, tak asi nemám ani výplatu na to, strčit ji skoro celou za pronájem přemisťovadla.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Egi
10. 12. 2014 14:08
Re: Leasing komedie
Mladší nemají našetřené peníze na akontaci -> u operativního leasingu odpadá. U méně majetných asi máte pravdu, je však otázkou, co to znamená ,,méně majetný"
10. 12. 2014 14:24
Re: Leasing komedie
""...je však otázkou, co to znamená ,,méně majetný" ..."
Ma min penez nez Dr. Rath, ktery je nosi v krabici od bot, misto v penezence? >:D
10. 12. 2014 14:30
Re: Leasing komedie
No treba za auto u Unicreditleasing za cca 320tis se pri 10% platbe predem plati cca 6tis mesicne pri delce 60 mesicu.
Jediny rozdil a to docela hlavni je ten, ze za tech 5 let ma jeden auto a druhy pekny kulovy ;-) Pokud vyberu dobre, tak ma auto 5 let zaruku.
10. 12. 2014 14:55
Re: Leasing komedie
Ten jeden, co má pěkný kulový, má za tu dobu už třetí nové auto a ten druhý, co má auto, má 5letou popelnici v hodnotě, co já vím, 100000?
10. 12. 2014 15:49
Re: Leasing komedie
Tak nevim jestli auto v hodnote cca 350tis po 5 letech stoji cca 100tis. Ale ten co ma popelnici po 5 letech muze dalsich cca 5-10 let vesele jezdit a kazdy mesic ma 6 až 8 tis na neco jineho ;-) Takze mene majetny po 4-5 letech usetry kazdy mesic dost velkou sumu.
Jinak pokud je ten druhy mene majetny zaroven blby, tak ten pocit z casteji vymenenych, stale stejne vypadajicich plastu, je opravdu k nezaplaceni. Takovy asi klidne i ozeli tech 500tis navic, pri provozu tech cca 10 let. Je to pak ale opravdu ten mene majetny, kdyz muze takhle rozhazovat >:D
10. 12. 2014 17:45
Re: Leasing komedie
to je vidět, že jsi vůbec nepochopil smysl operáku. a navíc to ještě špatně počítáš.
10. 12. 2014 22:29
Re: Leasing komedie
Máš pravdu. Auto, co stojí nové 350, po 5 letech nemá hodnotu ani těch 100. A vesele jezdit nemůže, musí do toho sypat za servis, opravy, údržbu, za všechno, co má ten s operákem v ceně. Očividně si nové auto nikdy nekupoval, jinak bys nenapsal o "benefitu" po 60 měsících placení splátek jezdit dalších 5-10 let tou vylítanou popelnicí, co stála jako nová 350 ;-\ na rozdíl od toho chudáka s operákem, co se musí každé 2 roky "trpět" za fixní náklady voňavou novou káru. Navíc kde je psáno, že tu samou? Začneš s fabkou, příště vezmeš rapida, pak yetiho, pak octu, pak supa. To víš, rok od rok vydělávaš víc a víc, ty snad ne? Nebo budeš radši ve svých nejlepších letech jezdit 15 let tím samým vymazleným autem z b-segmentu? Toš gratuluju k volbě :yes:
10. 12. 2014 14:26
Re: Leasing komedie
""....tak asi nemám ani výplatu na to, strčit ji skoro celou za pronájem přemisťovadla. ."

To je rozumne, ale nekteri se radeji zadluzi, nez by se vzdali toho pocitu cichat novy plast.
10. 12. 2014 14:33
Re: Leasing komedie
Jde ale o to se zadluzit rozumne, treba nizka splatka predem, Unicreditlesing snad nabizi 10%(viz. vyse) Uvadim jen z duvodu, ze tuto firmu znam, ostatni asi budou nabizet podobny produkty.
10. 12. 2014 14:35
Re: Leasing komedie
Tahle informace je celkově zavádějící, protože "operák" pro fyzické osoby jsem nabízel svého času od ŠkoFINu pod značkou SEAT ... to už bude nějakých 6 let. Takže bych se nepouštěl do nějakých řečí o prvenství.

A to, že ten produkt nemá nic s mladými a chudými je bez diskuzí.
Avatar - Stejsn
10. 12. 2014 14:10
Škoda není moje značka
ale za tenhle úspěch zasloužená gratulace! :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Auto CZ
10. 12. 2014 15:06
Re: Škoda není moje značka
úspech? Aký? veď toľko vyrába aj dácia a GAZ, škodofka je niekde na 15. mieste vo svete, taký maličký malilinkatý producent, teda montážna linka.... :-!
10. 12. 2014 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jozephko
10. 12. 2014 14:57
Obrovský rozdiel oproti dobe pred 25 rokmi...
Po revolúcii bolo každé auto popri škodovke luxusné - aj fiaty, aj kórejci... A škodovka bola rada, že predávala necelých 200.000 áut. Teraz hrá škodovka úplne inú ligu.
S odstupom času sa ukazuje, že jej predaj koncernu VW bol zďaleka najlepším riešením.
Rozbalit vlákno
0
10. 12. 2014 15:07
A shodou okolností
je to Fabia v plný výbavě a s dvoubarevným lakem, tak aby to na promo fotkách vypadalo dobře... Přece jako milióntý vůz nevyrobí výběhový Roomster v základní modré... To se musí umět naplánovat... >:D
Rozbalit vlákno
4
10. 12. 2014 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
10. 12. 2014 15:36
Re: A shodou okolností
;-) :yes:
10. 12. 2014 19:36
Re: A shodou okolností
A čo je na tom? Boli by blbí, keby to nespravili práve tak. A samozrejme to tak robia všetci. Stačí na to obyčajný zdravý rozum. Ale ten tu ako pozerám absentuje.
10. 12. 2014 19:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - donPedro
10. 12. 2014 16:23
Gratulace
Bravo Škoda :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2014 18:11
Re: Gratulace
Bravo Škoda, eště pár let a doženeš i Citroen >:-[]
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 18:50
Re: Gratulace
Pokial bude ten tvoj citron pokracovat ako doteraz, tak jej v tom vcelku slusne pomoze >:-[] >:-[] >:-[]
10. 12. 2014 20:37
Re: Gratulace
Ano, Citroen pomáhá Škodovce mohutně. Letos prodal celosvětově:

v prvním pololetí 2014 celkem 563531 osobáků
v třetím kvartálu 2014 celkem 237850 osobáků
takže za tři kvartály 2014 je to celkem 801381 osobáků

Jestli jim pokračuje i ve 4Q pokles, tak je klidně možné, že jej Škodovka zařízne už letos, nejpozději příští rok.

Detail za 1-9 2014 je zde
C zero 539
C1 41310
C3 194462
ZX 22190
C-elysee 89684
C4 aircross 11001
C4 cactus 21920
C4 289458
C5 40596
C8 1545
DS3 45966
DS4 17524
DS5 24927
DS6 259
Avatar - AUDIRS6
10. 12. 2014 20:44
Re: Gratulace
:-)
keby som mohol, tak tie 4 :yes: co som dostal, presuniem tebe !!!! ;-) :yes:
tak aspon 1 odo mna :yes:
Avatar - Hammunasakra
11. 12. 2014 05:21
Re: Gratulace
Fandovství chápu. I hodně velký nasazení při fandovství se snad dá pochopit. Fandovství typu co nepřeje všem vostatnim je.. no na palce nahoru to fakt neni >:-[]
Avatar - Hammunasakra
11. 12. 2014 04:00
Re: Gratulace
Pěknej přehled :yes: :-)
Já to až tak nesleduju a někde v hlavě mi zůstalo že Citroen vyrábí přes milion možná až milion a půl. Tak holt možná už letos se Škodovka dotáhne na Citroen :yes: >:-[]
Avatar - Hammunasakra
11. 12. 2014 05:26
Re: Gratulace
Fakt 3 >:-[] ? Zkoušel sem to už hodněkrát ale aby se neřeklo že sem něco zanedbal tak napodesátý nebo kolikátý. Nikdy sem žádnej Citroen neměl a je hodně pravděpodobný že ani mít nebudu. A jestli letos nebo příští rok prodá vo jeden vůz víc Škodovka nebo Citroen je mi fakt těžce.. Myslíš že tentokrát to už pobereš? ;-)
Avatar - donPedro
10. 12. 2014 19:08
Re: Gratulace
A čo si Kefalín predstavujete pod takým "doženeš" ? :-! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
11. 12. 2014 05:18
Re: Gratulace
Nevim co Kefalín. Já že budou vyrábět stejnej počet aut co mě moc nezajímaj >:-[]
10. 12. 2014 20:21
Re: Gratulace
myslis jeste par desitek let >:-[] . je to jiste uspech ale dacia roste rychlejsim tempem nez skodovka
Avatar - Hammunasakra
11. 12. 2014 05:31
Re: Gratulace
Jj Dacia to je další velkej hráč týhle ligy :yes: >:D
Avatar - Emel
10. 12. 2014 21:21
Re: Gratulace
Ono není cílem jen vyrobit co nejvíc aut, ale taky na tom vydělat nějaké peníze. Citroën vzkřísil nějakou naději s Cactusem, konečně má hezky vypadající auto v perspektivním segmentu. Pokusy s DS ale vidím dost beznadějně, něco takového by Citroënu možná prošlo v dobách XM, ale dnes na to nemá image.
Avatar - Hammunasakra
11. 12. 2014 05:30
Re: Gratulace
No nevim analytici to viděj spíš vobráceně než ty. A cílem VAGu je samozřejmě množství. A skoro za každou cenu. To neni zrovna tajemství :-)
Avatar - Emel
11. 12. 2014 09:13
Re: Gratulace
Analytici si myslí, že je cílem prodělat?

Podívej se, co se Citroënu daří prodávat. C5 - prodeje jsou méně než poloviční ve srovnání se sesterskou 508 nebo se Superbem. C4 je na polovině 308 a třetině Octavie.

Přitom to podle mě není tak, že by C5 byla špatné auto, jen je prostě málo lidí ochotno dát tolik peněz za Citroën.
Avatar - Hammunasakra
11. 12. 2014 09:39
Re: Gratulace
Cílem je určitě vydělat. Si myslim já a určitě i ty analytici ;-)

C5 je prostě starej model a Citroen neni zrovna moc in.

Kylie mě kdysi svezla tou svou C5 a fakt nebyla špatná, za ty peníze možná dokonce dost dobrá. Ale je to nějakejch pět šest sedm let? To je v autech minulý století :-)
Avatar - Emel
11. 12. 2014 09:54
Re: Gratulace
Superb i C5 jsou v prodeji od roku 2008. Citroën má tradici výroby velkých aut, od DS přes XM, Superb je v téhle třídě relativní nováček. Přesto drtí Superb C5ku dvojnásobným rozdílem.

Částečně to může být tím, že velká auta ve Francii moc nejedou a Superb se dobře prodává v Německu... ale spíš je to to druhé co píšeš - Citroën prostě není in. A to si myslím že se projeví i u těch DS...
Avatar - Hammunasakra
11. 12. 2014 15:39
Re: Gratulace
No a co s tim? Nemyslim že by Superb byl 2x lepší, prostě je teď víc in. Po vodchodu Hondy je možný že nadvláda Passatu eště naroste. A dost možná ukrojí víc i novej Sup

U DS bych se spíš klonil k názoru těch analytiků
Avatar - Emel
12. 12. 2014 00:19
Re: Gratulace
Jen vysvětluju, proč si myslím, že DS nebude mít velký úspěch - proti C5 nemá nic navíc a zákazníci to prokouknou, přelepení značky nic neřeší.

Honda je v Evropě okrajová záležitost.
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2014 02:26
Re: Gratulace
Ta prognóza ohledně DS taky nemluví vo příštim roku! V příští generaci DS modelů budou už normální 8° převodovky atd. a kvalita interiéru neni špatná už dneska.

Vidim velkej rozdíl mezi nižšíma prodejema a vůbec v Evropě nenabízet.
10. 12. 2014 18:03
Beťári škodovacki
To by bolo keby mil. kus vyšla nejaká Fabia s motorom 1.0 a v zakladnej výbave :)...dobre Ti beťári v Škodovke to vedia plánovať :-)
Rozbalit vlákno
0
10. 12. 2014 21:30
pr
pěkný PR článek, to že škodovka vyrobí milion v jednom roce je jasné od ledna, nevím co z toho redakce dělá takovou vědu, škoda má navíc plán 1,5 milionu v roce 2018, to bych viděl jako daleko těší.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
10. 12. 2014 21:42
Re: pr
Těch co říkali že něco dosáhnou je spousta, informovat o tom, že se to stalo je snad důležitější, ne?

Vzhledem k tomu, že se milionté auto vyrobilo 10.12., to evidentně tak jasné nebylo. Stačila nějaká menší krize (třeba trošku dramatičtější eskalace té na Ukrajině) a mohlo být po ptákách.
Avatar - fOE
11. 12. 2014 12:03
Re: pr
Po ptakach by nebylo, zas tak pruzne by skoda nezareagovala a to milionte auto by tak jako tak letos vyrobila. Jen jestli by ho i v tebou popsanem scenari prodala, to je ta hypoteticka otazka. ;-)
Avatar - Emel
11. 12. 2014 13:24
Re: pr
Majdan byl někdy... v březnu? Pokud by to vzalo trošku rychlejší obrat, mohly jít ruské prodeje klidně k nule.

V Rusku se auta taky vyrábí, Yeti v Nižnem Novgorodu a Fabia + Octavia v Kaluze...