Ekonomika
...ale je zaujímavé, že info o Škode zverejníte ešte v ten deň keď správa vyšla, no pri iných vám to trvá aj pár dní. Čo tak najprv info o novej i20 coupé?
o to sa tu nehra kto je rychlejsi.....
kia motors oslavuje tento rok 70 rokov od zalozenia spolocnosti ... a nikde cely rok ani zmienka o tom ( tato znacka pre redakciu nejestvuje ) .... a asi ani ziadna zmienka nebude..... a nestazujem sa
o hyundai i20 kupe sa isto vsetko dozvies.... len nemoze byt vsetko naraz :yes: takze nemal by som to za zle.... navyse je skoda domaca znacka... informacie o skode maju logicky prioritu
kia motors oslavuje tento rok 70 rokov od zalozenia spolocnosti ... a nikde cely rok ani zmienka o tom ( tato znacka pre redakciu nejestvuje ) .... a asi ani ziadna zmienka nebude..... a nestazujem sa
o hyundai i20 kupe sa isto vsetko dozvies.... len nemoze byt vsetko naraz :yes: takze nemal by som to za zle.... navyse je skoda domaca znacka... informacie o skode maju logicky prioritu
Ja v dnešnej premedializovanej dobe považujem čas za veľmi dôležitý. Keď si o novom aute prečítam už inde, tak logicky ma to tu už nebude zaujímať, takže si nemyslím že by to bolo jedno. Opäť, ak by to bola Škoda, tak už to tu je.
To že sa nesťažuješ je tvoj problém, ale mne tieto nevyvážené informácie vadia. Rozumiem, že Škoda je domáca značka a teda sa pri nej aj predpokladá najväčší záujem, lenže polovica info z toho sú také prkotiny, ktoré ani nestoja za článok. Aj tento miliónty kus nepovažujem za nejakú prioritnú info.
To že sa nesťažuješ je tvoj problém, ale mne tieto nevyvážené informácie vadia. Rozumiem, že Škoda je domáca značka a teda sa pri nej aj predpokladá najväčší záujem, lenže polovica info z toho sú také prkotiny, ktoré ani nestoja za článok. Aj tento miliónty kus nepovažujem za nejakú prioritnú info.
"...Keď si o novom aute prečítam už inde, tak logicky ma to tu už nebude zaujímať..."
Jasne!
To je krasne autko!
[odkaz]
".... Aj tento miliónty kus nepovažujem za nejakú prioritnú info. .."
Souhlas. Male auto - mala mysl. Kompenzuje se to humbukem.
Ale az SKODA dosahne takove mety, ze bude svolavat v jednom roce vice aut, nez jich vyrobili v predchazejich letech, jako soudruzi v GM.....pak se rad dovim takovou domaci novinku. :-!
Jasne!
To je krasne autko!
[odkaz]
".... Aj tento miliónty kus nepovažujem za nejakú prioritnú info. .."
Souhlas. Male auto - mala mysl. Kompenzuje se to humbukem.
Ale az SKODA dosahne takove mety, ze bude svolavat v jednom roce vice aut, nez jich vyrobili v predchazejich letech, jako soudruzi v GM.....pak se rad dovim takovou domaci novinku. :-!
No a kde mas odkaz?
Gilgit
:yes:
To je sranda ten marketing. V pondělí mi bylo interním zaměstnancem řečeno, že jubilejním vozem je Octavia RS a já si dělal srandu, že to tak hezky vyšlo a není to třeba Roomster Practic.
Takže marketing řekl, že to musí být Fabia v plný výbavě, tak je to místo Octavky Fabia.. 😄 😄 :no:
Takže marketing řekl, že to musí být Fabia v plný výbavě, tak je to místo Octavky Fabia.. 😄 😄 :no:
No nevim jestli je v plny vybave, ale dle uvodni celni fotky z diskuze to na me spise dycha levnosti. Takze je treba pohledat z boku kola a vsimnout si cerne strechy, aby si clovek uvedomil ze to neni zaklad. Nejak to proste z te celni fotky na me dycha levnosti, autem na cinsky, indicky trh 😉
Fakt? Na mě to právě levností nedýchá. Fabia v základu rozhodně nemá přední parkovací čidla, velký kola a černou střechu.
Technický dotaz😒br />
Protože se zde píše o Škodě, nikoliv o samostatném výrobním závodě, zajímalo by mě, jak se takové "milionté auto" počítá.
Máte online propojené všechny závody a na výstupní montážní lince nějaký senzor, které auto protne jako milionté?
Je to věru taková marketingová taškařice, což? 😄
Máte online propojené všechny závody a na výstupní montážní lince nějaký senzor, které auto protne jako milionté?
Je to věru taková marketingová taškařice, což? 😄
Auta jedou na objednávku, což znamená, že dokonce víc, než měsíc dopředu se dá určit, které auto bude výroční. Samozřejmě, že všechna výroční auta jsou taková, aby dělala marketing, takže buď RS, LaK nebo Monte Carlo verze, případně nový model. Musí to tak být i z logiky věci, že dodavatelé dodávají JIT a proto samozřejmě je naprosto jasné, jaké auto, v jaké výbavě ve který den a čas přesně pojede. Závody jsou samozřejmě propojeny online a v reálném čase se ví, kde kolik jakých aut jede
Gilgit
V prípade firmy která vyrábí víc modelu je jubilejní automobil takový jak se to hodí marketingu. Jestli je práve to auto skutecne jubilejní nebo ne je celkem jedno. Krome toho je otázka, jak se to pocítá. Jsou v tom pilotní vozy nebo ne?
Dál, jak jsem tady psal v minulé diskusi, formulace Skoda vyrobila je prokazatelne nekorektní. Ale kdyz uz si rekneme ze se jedná o výrobu firmy Skoda Auto plus vozy Skoda vyrobené v zahranicí, tak zustává otázka zda v tom miliónu je mladoboleslavský Seat Toledo. Takze opet neschopnost podat precizní informaci.
Dál, jak jsem tady psal v minulé diskusi, formulace Skoda vyrobila je prokazatelne nekorektní. Ale kdyz uz si rekneme ze se jedná o výrobu firmy Skoda Auto plus vozy Skoda vyrobené v zahranicí, tak zustává otázka zda v tom miliónu je mladoboleslavský Seat Toledo. Takze opet neschopnost podat precizní informaci.
Mně se strašně líbí, když se mě snaží poučovat někdo, kdo výrobní provoz a marketing jakékoliv firmy viděl jen u sebe doma v počítači. Jestli chceš, přijeď se sem k nám podívat.
Gilgit
Mne se zase strasne líbí kdyz se nekdo o nekom jiném vyjadruje aniz by ho znal. Je docela mozné ze jsem navstívil víc továren na automobily a komponenty v ruzných zemich nez ty. Písi e😜licitne ze je to "mozné" protoze se na rozdíl od tebe nemám zámer radikálne vyjadrovat o nekom koho neznám.
Jestli si myslís ze znám automobilový prumysl jen z pocítace tak se dost zásadne mýlís.
Ovsem kdyz uz jsi takový e😜ert, tak muzes napsat zda ten dnesní milion obsahuje pilotní vozy a Seat Toledo. Más moznost konkrétne odpovedet.
Jestli si myslís ze znám automobilový prumysl jen z pocítace tak se dost zásadne mýlís.
Ovsem kdyz uz jsi takový e😜ert, tak muzes napsat zda ten dnesní milion obsahuje pilotní vozy a Seat Toledo. Más moznost konkrétne odpovedet.
Co jsouá podle tebe pilotní vozy? Prototypy nebo nultá série? Ale je to asi jedno, ani jedno z toho ten součet neobsahuje, Seat Toledo také ne, jedná se pouze o vozy značky Škoda.
To, že automobilový průmysl moc neznáš tak nějak vyplývá ze tvých otázek a mouder. Třeba věta ,,Jestli je práve to auto skutecne jubilejní nebo ne je celkem jedno." není pravda. Milionté auto je skutečně to prezentované a jde to dohledat dle čísla. Ale jak píši, už značnou dobu dopředu lze naplánovat, aby miliontý vůz byl takový, jaký automobilka chce
To, že automobilový průmysl moc neznáš tak nějak vyplývá ze tvých otázek a mouder. Třeba věta ,,Jestli je práve to auto skutecne jubilejní nebo ne je celkem jedno." není pravda. Milionté auto je skutečně to prezentované a jde to dohledat dle čísla. Ale jak píši, už značnou dobu dopředu lze naplánovat, aby miliontý vůz byl takový, jaký automobilka chce
Gilgit
Tak to " tak nějak" vyplývá spatne. Samozrejme ze se dá dohledat miliónté auto podle císla, a samozrejme lze znacnou dobu dopredu naplánovat aby milóntý vuz byl takový jaký automobilka chce.
Ale pokud jsi takový e😜ert jak uvádís, tak jiste vís, ze pocet vozu vyrobených za hodnu/smenu/den se nekdy lisí od plánu kvuli problémum s dodávkami dílu (kvalita, pocasí), poruchám zarízení atd. A z peclive naplánovaného miliontého vozu Fabia v Mladé Boleslavi se stane neplánovaný miliontý vuz Rapid v indickém Pune. Chces tvrdit ze v takové situaci je vylouceno ze se jako jubilejní vuz vezme treba vuz císlo 999.999 nebo 1.000.002 jenom aby to byla ta Fabia?
Jinak s tím Toledem to byla jen zkusební otázka, je logické ze v tom poctu není. U pilotních vozu to tak logické není.
Jo a co jsou pro mne pilotní vozy, prototypy nebo nultá série? Samozrejme ze nultá série. Samozrejme cekám ze mne moudre poucís ze nultá série mívá více nez jednu fázi...
Ale pokud jsi takový e😜ert jak uvádís, tak jiste vís, ze pocet vozu vyrobených za hodnu/smenu/den se nekdy lisí od plánu kvuli problémum s dodávkami dílu (kvalita, pocasí), poruchám zarízení atd. A z peclive naplánovaného miliontého vozu Fabia v Mladé Boleslavi se stane neplánovaný miliontý vuz Rapid v indickém Pune. Chces tvrdit ze v takové situaci je vylouceno ze se jako jubilejní vuz vezme treba vuz císlo 999.999 nebo 1.000.002 jenom aby to byla ta Fabia?
Jinak s tím Toledem to byla jen zkusební otázka, je logické ze v tom poctu není. U pilotních vozu to tak logické není.
Jo a co jsou pro mne pilotní vozy, prototypy nebo nultá série? Samozrejme ze nultá série. Samozrejme cekám ze mne moudre poucís ze nultá série mívá více nez jednu fázi...
To, že se počet vyrobených kusů za směnu liší od plánu je samozřejmé, ale tahle skutečnost přece ovlivní pouze to, kdy je miliontý vůz vyroben, nikoliv to, který vůz to bude. Miliontý vůz je miliontý vůz. Ale asi už vím, na co narážíš. Je logicky možné, že vůz s číslem 999 999 sjede z linky v Indii dříve, než vůz s číslem 1 000 000 v Mladé Boleslavi, právě kvůli prodloužení výrobního času. Ale to stále neznamená, že by se jednalo o miliontý vyrobený vůz. Prakticky se nyní bavíme o tom, co se pokládá za ,,vyrobený vůz" Jedná se o ten, co sjede z linky, o ten, který dříve nastartuje, který dříve projde tunelem a geometrií, ten, který dříve projede zkušební polygon a nebo ten, který dříve zaparkuje na skladovacím parkovišti? Dle mého tohle určit přesně nejde. miliontý vůz je očíslován jakožto miliontý už při objednávce, tedy zadání výroby. Právě proto se dá naplánovat, který z nich to bude, protože objednávka samozřejmě nechodí jedna denně.
Gilgit
Más samozrejme cástecne pravdu. Ale jde o to ze pokud naplánujes to který vuz bude milióntý a ze má být vyroben (pro mne je vyroben v momentu kdy opustí montázní halu) ve stredu dopoledne v Mladé Boleslavi a nekdy v dobe pred stredou dopoledne dojde v vetsímu výpadku výroby v Mladé Boleslavi (coz se muze stát)tak najednou ten milióntý vuz bude jiný model prípadne vyroben v jiné továrne.
Ale nemá cenu se hádat. Je fajn ze se Skode darí a jestli to jubilejní auto na fotografii je ve skutecnosti císlo 999.998, 1.000.000 nebo 1.000.003 je úplne jedno.
Ale nemá cenu se hádat. Je fajn ze se Skode darí a jestli to jubilejní auto na fotografii je ve skutecnosti císlo 999.998, 1.000.000 nebo 1.000.003 je úplne jedno.
Tak to "mas castecne pravdu", ale co když zaútočí Marťani, továrnu sežehnou laserovým paprskem a Škodovka miliontý vůz vůbec nevyrobí, ha?! Číst tyhle diskuse Sekora, jmenoval se jeho "hrdina" brouk Gilgit. >😒] :no:
Gilgit
To "co když" jsou zcela reálné situace v automobilovém prumyslu (viz výpadky ve Skode pred nekolika mesíci, viz nedávný výpadek v Hyundai v Nosovicích). Takze tvrdit ze v prípade výroby jedné znacky v nekolika továrnách muzes nekolik týdnu dopredu naplánovat miliónté auto a nemuze se to zmenit je nesmysl. Ale treba jsi schopen vecne vysvetlit ten palec dolu. Otázka je v jaké knize by byl za hrdinu Dinar.
Máš pravdu. Pokud nesjíždí všechna auta z jedné linky, pak nelze úplně s jistotou říct, které auto je kolikáté v pořadí... a už vůbec to nejde precizně naplánovat.
Taky to ale můžeš udělat tak, že za okamžik vyrobení auta označíš třeba chvíli, kdy je auto ve výrobním systému označeno jako dokončené... a to už pak odřídíš.
Taky to ale můžeš udělat tak, že za okamžik vyrobení auta označíš třeba chvíli, kdy je auto ve výrobním systému označeno jako dokončené... a to už pak odřídíš.
hihi, gilgit by neuměl udělat ani jízdní řád pro maršutku, pro ty jeho separatisty. Každé auto má broadcast/průvodku podle kterého se dělá. Tak se to dá dopočítat. Zda se prototypy zahrnují nebo spíš ne na to vliv nemá. Většina lidí taky umí přijít na 8:00, proč by ŠKODA neuměla udělat auto s čísem 1.000.000 😉
Gilgit
Podle tvých nechutných príspevku i tvého avataru se dá odhadnout úroven tvé inteligence.
Co se týce této konkretní diskuse tak vubec nechápes o co jde. Nikdo netvrdí ze by Skoda neumela udelat auto s císlem 1.000.000. Jde o neco jiného, ale pochopení toho problémy je evidente nad tvé síly.
Kazdopádne já být firmou Hyundai tak tebe nikdy nezamestnám,
Co se týce této konkretní diskuse tak vubec nechápes o co jde. Nikdo netvrdí ze by Skoda neumela udelat auto s císlem 1.000.000. Jde o neco jiného, ale pochopení toho problémy je evidente nad tvé síly.
Kazdopádne já být firmou Hyundai tak tebe nikdy nezamestnám,
když je to miliontá Škoda, logicky, SEAT to být nemůže a nepočítá. Milion vyrobených automobilů ŠKODA, jedno zda u nás nebo v zahraničním závodě, prostě miliontá ŠKODA.
Jinak k počítání je to pokud vím podle karosérií, prostě miliontá svařená karoserie v daném roce.
Tedy miliontá zadaná do systému.
Jinak k počítání je to pokud vím podle karosérií, prostě miliontá svařená karoserie v daném roce.
Tedy miliontá zadaná do systému.
Miliontá i s těmi které poslali proti zdi nebo bez těch které (raději) poslali proti zdi? 😄
PS: Nejde o to, že by jiní neposílali proti zdi (to dělají všichni), spíše jde o ten až (jakkoliv je to domácí Škoda) nechutný všudypřítomný přefouklý PR.... Miliontá musí být zrovna bílá Fabia, s xenony a panoramou...
PS: Nejde o to, že by jiní neposílali proti zdi (to dělají všichni), spíše jde o ten až (jakkoliv je to domácí Škoda) nechutný všudypřítomný přefouklý PR.... Miliontá musí být zrovna bílá Fabia, s xenony a panoramou...
JJ, přesně tuhle odpověď jsem čekal...taky dělám v automotive ale ne na PR jako ty 😄
V tom případě má Škoda nejdokonalejší plánování na světe 😄
Nebo žádné "výměty" - hlavně na lakovně jich ale bude jako máku, co? 😄
V tom případě má Škoda nejdokonalejší plánování na světe 😄
Nebo žádné "výměty" - hlavně na lakovně jich ale bude jako máku, co? 😄
Samozrejme že je to marketing. Ak má škodovka (alebo hociktorá iná značka) niekoľko závodov, ako chceš zistiť, ktoré presne auto z ktorého závodu je to miliónte?
"Velkou váhu přikládáme také prvenství v uvedení operativního leasingu pro soukromé osoby v České republice. Díky němu dosáhnou na zcela nový vůz i mladší nebo méně majetní zákazníci, kteří se dosud orientovali na ojetiny."
Mladší zákaznící s tím nemají nic společného a méně majetní také ne. Pokud nemám peníze, tak asi nemám ani výplatu na to, strčit ji skoro celou za pronájem přemisťovadla.
Mladší zákaznící s tím nemají nic společného a méně majetní také ne. Pokud nemám peníze, tak asi nemám ani výplatu na to, strčit ji skoro celou za pronájem přemisťovadla.
Mladší nemají našetřené peníze na akontaci -> u operativního leasingu odpadá. U méně majetných asi máte pravdu, je však otázkou, co to znamená ,,méně majetný"
""...je však otázkou, co to znamená ,,méně majetný" ..."
Ma min penez nez Dr. Rath, ktery je nosi v krabici od bot, misto v penezence? >😁
Ma min penez nez Dr. Rath, ktery je nosi v krabici od bot, misto v penezence? >😁
No treba za auto u Unicreditleasing za cca 320tis se pri 10% platbe predem plati cca 6tis mesicne pri delce 60 mesicu.
Jediny rozdil a to docela hlavni je ten, ze za tech 5 let ma jeden auto a druhy pekny kulovy 😉 Pokud vyberu dobre, tak ma auto 5 let zaruku.
Jediny rozdil a to docela hlavni je ten, ze za tech 5 let ma jeden auto a druhy pekny kulovy 😉 Pokud vyberu dobre, tak ma auto 5 let zaruku.
Ten jeden, co má pěkný kulový, má za tu dobu už třetí nové auto a ten druhý, co má auto, má 5letou popelnici v hodnotě, co já vím, 100000?
Tak nevim jestli auto v hodnote cca 350tis po 5 letech stoji cca 100tis. Ale ten co ma popelnici po 5 letech muze dalsich cca 5-10 let vesele jezdit a kazdy mesic ma 6 až 8 tis na neco jineho 😉 Takze mene majetny po 4-5 letech usetry kazdy mesic dost velkou sumu.
Jinak pokud je ten druhy mene majetny zaroven blby, tak ten pocit z casteji vymenenych, stale stejne vypadajicich plastu, je opravdu k nezaplaceni. Takovy asi klidne i ozeli tech 500tis navic, pri provozu tech cca 10 let. Je to pak ale opravdu ten mene majetny, kdyz muze takhle rozhazovat >😁
Jinak pokud je ten druhy mene majetny zaroven blby, tak ten pocit z casteji vymenenych, stale stejne vypadajicich plastu, je opravdu k nezaplaceni. Takovy asi klidne i ozeli tech 500tis navic, pri provozu tech cca 10 let. Je to pak ale opravdu ten mene majetny, kdyz muze takhle rozhazovat >😁
to je vidět, že jsi vůbec nepochopil smysl operáku. a navíc to ještě špatně počítáš.
Máš pravdu. Auto, co stojí nové 350, po 5 letech nemá hodnotu ani těch 100. A vesele jezdit nemůže, musí do toho sypat za servis, opravy, údržbu, za všechno, co má ten s operákem v ceně. Očividně si nové auto nikdy nekupoval, jinak bys nenapsal o "benefitu" po 60 měsících placení splátek jezdit dalších 5-10 let tou vylítanou popelnicí, co stála jako nová 350 ;-\ na rozdíl od toho chudáka s operákem, co se musí každé 2 roky "trpět" za fixní náklady voňavou novou káru. Navíc kde je psáno, že tu samou? Začneš s fabkou, příště vezmeš rapida, pak yetiho, pak octu, pak supa. To víš, rok od rok vydělávaš víc a víc, ty snad ne? Nebo budeš radši ve svých nejlepších letech jezdit 15 let tím samým vymazleným autem z b-segmentu? Toš gratuluju k volbě :yes:
""....tak asi nemám ani výplatu na to, strčit ji skoro celou za pronájem přemisťovadla. ."
To je rozumne, ale nekteri se radeji zadluzi, nez by se vzdali toho pocitu cichat novy plast.
To je rozumne, ale nekteri se radeji zadluzi, nez by se vzdali toho pocitu cichat novy plast.
ale za tenhle úspěch zasloužená gratulace! :yes:
úspech? Aký? veď toľko vyrába aj dácia a GAZ, škodofka je niekde na 15. mieste vo svete, taký maličký malilinkatý producent, teda montážna linka.... :-!
Gilgit
Placás nesmysly, jako obvykle.
Ale klidne se rozepis o tom jak GAZ vyrábí za rok víc automobilu nez Skoda. Docela jsem na ta císla zvedavý. A nezapomen ta tvoje císla poslat taky do Nizního Novgorodu, aby tam vedeli kolik toho vlastne vyrábí, ty e😜erte. >😁 >😁 >😁
Ale klidne se rozepis o tom jak GAZ vyrábí za rok víc automobilu nez Skoda. Docela jsem na ta císla zvedavý. A nezapomen ta tvoje císla poslat taky do Nizního Novgorodu, aby tam vedeli kolik toho vlastne vyrábí, ty e😜erte. >😁 >😁 >😁
Po revolúcii bolo každé auto popri škodovke luxusné - aj fiaty, aj kórejci... A škodovka bola rada, že predávala necelých 200.000 áut. Teraz hrá škodovka úplne inú ligu.
S odstupom času sa ukazuje, že jej predaj koncernu VW bol zďaleka najlepším riešením.
S odstupom času sa ukazuje, že jej predaj koncernu VW bol zďaleka najlepším riešením.
je to Fabia v plný výbavě a s dvoubarevným lakem, tak aby to na promo fotkách vypadalo dobře... Přece jako milióntý vůz nevyrobí výběhový Roomster v základní modré... To se musí umět naplánovat... >😁
Gilgit
Uplná náhoda. Zcela necekaná. On by ten milóntý vuz mohl být taky Rapid vyrobený v Indii nebo Rusku nebo nedejboze Octavia smontovaná v Kazachstánu a to by se tak dobre nehodilo pro PR.
Bravo Škoda :yes: :yes: :yes:
Bravo Škoda, eště pár let a doženeš i Citroen >😒]
Pokial bude ten tvoj citron pokracovat ako doteraz, tak jej v tom vcelku slusne pomoze >😒] >😒] >😒]
Ano, Citroen pomáhá Škodovce mohutně. Letos prodal celosvětově😒br />
v prvním pololetí 2014 celkem 563531 osobáků
v třetím kvartálu 2014 celkem 237850 osobáků
takže za tři kvartály 2014 je to celkem 801381 osobáků
Jestli jim pokračuje i ve 4Q pokles, tak je klidně možné, že jej Škodovka zařízne už letos, nejpozději příští rok.
Detail za 1-9 2014 je zde
C zero 539
C1 41310
C3 194462
ZX 22190
C-elysee 89684
C4 aircross 11001
C4 cactus 21920
C4 289458
C5 40596
C8 1545
DS3 45966
DS4 17524
DS5 24927
DS6 259
v prvním pololetí 2014 celkem 563531 osobáků
v třetím kvartálu 2014 celkem 237850 osobáků
takže za tři kvartály 2014 je to celkem 801381 osobáků
Jestli jim pokračuje i ve 4Q pokles, tak je klidně možné, že jej Škodovka zařízne už letos, nejpozději příští rok.
Detail za 1-9 2014 je zde
C zero 539
C1 41310
C3 194462
ZX 22190
C-elysee 89684
C4 aircross 11001
C4 cactus 21920
C4 289458
C5 40596
C8 1545
DS3 45966
DS4 17524
DS5 24927
DS6 259
😄
keby som mohol, tak tie 4 :yes: co som dostal, presuniem tebe !!!! 😉 :yes:
tak aspon 1 odo mna :yes:
keby som mohol, tak tie 4 :yes: co som dostal, presuniem tebe !!!! 😉 :yes:
tak aspon 1 odo mna :yes:
Fakt 3 >😒] ? Zkoušel sem to už hodněkrát ale aby se neřeklo že sem něco zanedbal tak napodesátý nebo kolikátý. Nikdy sem žádnej Citroen neměl a je hodně pravděpodobný že ani mít nebudu. A jestli letos nebo příští rok prodá vo jeden vůz víc Škodovka nebo Citroen je mi fakt těžce.. Myslíš že tentokrát to už pobereš? 😉
A čo si Kefalín predstavujete pod takým "doženeš" ? :-! >😒]
myslis jeste par desitek let >😒] . je to jiste uspech ale dacia roste rychlejsim tempem nez skodovka
Ono není cílem jen vyrobit co nejvíc aut, ale taky na tom vydělat nějaké peníze. Citroën vzkřísil nějakou naději s Cactusem, konečně má hezky vypadající auto v perspektivním segmentu. Pokusy s DS ale vidím dost beznadějně, něco takového by Citroënu možná prošlo v dobách XM, ale dnes na to nemá image.
No nevim analytici to viděj spíš vobráceně než ty. A cílem VAGu je samozřejmě množství. A skoro za každou cenu. To neni zrovna tajemství 😄
Analytici si myslí, že je cílem prodělat?
Podívej se, co se Citroënu daří prodávat. C5 - prodeje jsou méně než poloviční ve srovnání se sesterskou 508 nebo se Superbem. C4 je na polovině 308 a třetině Octavie.
Přitom to podle mě není tak, že by C5 byla špatné auto, jen je prostě málo lidí ochotno dát tolik peněz za Citroën.
Podívej se, co se Citroënu daří prodávat. C5 - prodeje jsou méně než poloviční ve srovnání se sesterskou 508 nebo se Superbem. C4 je na polovině 308 a třetině Octavie.
Přitom to podle mě není tak, že by C5 byla špatné auto, jen je prostě málo lidí ochotno dát tolik peněz za Citroën.
Cílem je určitě vydělat. Si myslim já a určitě i ty analytici 😉
C5 je prostě starej model a Citroen neni zrovna moc in.
Kylie mě kdysi svezla tou svou C5 a fakt nebyla špatná, za ty peníze možná dokonce dost dobrá. Ale je to nějakejch pět šest sedm let? To je v autech minulý století 😄
C5 je prostě starej model a Citroen neni zrovna moc in.
Kylie mě kdysi svezla tou svou C5 a fakt nebyla špatná, za ty peníze možná dokonce dost dobrá. Ale je to nějakejch pět šest sedm let? To je v autech minulý století 😄
Superb i C5 jsou v prodeji od roku 2008. Citroën má tradici výroby velkých aut, od DS přes XM, Superb je v téhle třídě relativní nováček. Přesto drtí Superb C5ku dvojnásobným rozdílem.
Částečně to může být tím, že velká auta ve Francii moc nejedou a Superb se dobře prodává v Německu... ale spíš je to to druhé co píšeš - Citroën prostě není in. A to si myslím že se projeví i u těch DS...
Částečně to může být tím, že velká auta ve Francii moc nejedou a Superb se dobře prodává v Německu... ale spíš je to to druhé co píšeš - Citroën prostě není in. A to si myslím že se projeví i u těch DS...
No a co s tim? Nemyslim že by Superb byl 2x lepší, prostě je teď víc in. Po vodchodu Hondy je možný že nadvláda Passatu eště naroste. A dost možná ukrojí víc i novej Sup
U DS bych se spíš klonil k názoru těch analytiků
U DS bych se spíš klonil k názoru těch analytiků
Jen vysvětluju, proč si myslím, že DS nebude mít velký úspěch - proti C5 nemá nic navíc a zákazníci to prokouknou, přelepení značky nic neřeší.
Honda je v Evropě okrajová záležitost.
Honda je v Evropě okrajová záležitost.
To by bolo keby mil. kus vyšla nejaká Fabia s motorom 1.0 a v zakladnej výbave 😊...dobre Ti beťári v Škodovke to vedia plánovať 😄
pěkný PR článek, to že škodovka vyrobí milion v jednom roce je jasné od ledna, nevím co z toho redakce dělá takovou vědu, škoda má navíc plán 1,5 milionu v roce 2018, to bych viděl jako daleko těší.
Těch co říkali že něco dosáhnou je spousta, informovat o tom, že se to stalo je snad důležitější, ne?
Vzhledem k tomu, že se milionté auto vyrobilo 10.12., to evidentně tak jasné nebylo. Stačila nějaká menší krize (třeba trošku dramatičtější eskalace té na Ukrajině) a mohlo být po ptákách.
Vzhledem k tomu, že se milionté auto vyrobilo 10.12., to evidentně tak jasné nebylo. Stačila nějaká menší krize (třeba trošku dramatičtější eskalace té na Ukrajině) a mohlo být po ptákách.
Po ptakach by nebylo, zas tak pruzne by skoda nezareagovala a to milionte auto by tak jako tak letos vyrobila. Jen jestli by ho i v tebou popsanem scenari prodala, to je ta hypoteticka otazka. 😉
S přidušeným TSI Benzínovým MOTOREM [odkaz] a bez Filtru DPF [odkaz] je tahla slavná fábka NEBEZPEČNÁ SPALOVACÍ POPELNICE !!
Protože benevolentní stát/EU nevyžaduje u 10x víc prášícího benzínu filtr DPF, který je POVINNÝ u každý DIESELOVÝ popelnice [odkaz] už od roku výroby 2009
Takže dokud VW das Škoda se NEPOSTAVÍ K PROBLÉMU ČELEM A NEZVEŘEJNÍ JAK MOC TSI PRODUKUJE KARCINOGENNÍCH ČÁSTIC PPM [odkaz] BUDE TO POŘÁT JEN A JEN KABÁŇOVA PŘEBOUCHANÁ SPALOVACÍ POPELNICE CO NEMÁ NA BATERKY [odkaz] soryvole 😉
Takze sa na ten narast treba pozerat aj vo svetle rozsirenia kapacit a ponuky aut na menej narocnych, ale sialene velkych, trhoch.
__________
Edit po 7 palcoch dole.
Udaje su zo stranky Skoda Auto. V mojom prispevku nie je jediny udaj, ktory mozno spochybnit.
Takze sedem palcov dole od miestnej skodovackej uderky je nepochybne bobrikom uznania.