Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia byla v srpnu třetím nejprodávanějším autem v Evropě. První je Golf

Škoda Octavia se v srpnu vůbec poprvé dostala mezi trojici nejprodávanějších aut v Evropě. Polepšila si na žebříčku oproti červenci ze čtvrtého na třetí místo.
Zpět na článek
1. 10. 2017 10:38
1. 10. 2017 10:57
1. 10. 2017 11:13
1. 10. 2017 11:20
1. 10. 2017 11:24
1. 10. 2017 13:04
1. 10. 2017 13:13
1. 10. 2017 14:50
1. 10. 2017 18:54
1. 10. 2017 11:15
1. 10. 2017 11:23
1. 10. 2017 11:47
1. 10. 2017 11:56
1. 10. 2017 12:32
1. 10. 2017 13:02
1. 10. 2017 13:05
1. 10. 2017 13:10
1. 10. 2017 13:10
1. 10. 2017 14:50
1. 10. 2017 12:48
1. 10. 2017 13:02
1. 10. 2017 13:31
1. 10. 2017 15:59
1. 10. 2017 17:17
1. 10. 2017 18:13
1. 10. 2017 18:38
1. 10. 2017 18:55
1. 10. 2017 20:04
1. 10. 2017 15:39
1. 10. 2017 20:03
1. 10. 2017 22:14
1. 10. 2017 11:46
1. 10. 2017 11:47
1. 10. 2017 15:55
1. 10. 2017 16:46
1. 10. 2017 17:39
1. 10. 2017 17:59
1. 10. 2017 19:03
1. 10. 2017 19:39
1. 10. 2017 20:16
1. 10. 2017 22:28
1. 10. 2017 20:31
1. 10. 2017 17:47
1. 10. 2017 17:47
1. 10. 2017 20:37
1. 10. 2017 10:38
No,
, tak tyhle zprávy by sem dávat neměli. Úspěch toho drahého a ošklivého čtyřokého auta, které se fasuje pouze za trest >:D, by mohl mít až fatální důsledky na zdraví některých místních přespěvovatelů.
Nebojte se tedy, jako vždy, když se zde píše o Škodovce ozvat, ať víme že žijete >:D >:D
Rozbalit vlákno
30
1. 10. 2017 10:57
Re: No,
Drahá je v ČR. Tento článek je o evropském trhu. :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 11:13
Re: No,
Hele já byl v Dánsku.. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 11:24
Re: No,
Že se mi tam hodně líbí a že tam sou auta hodně drahý = a škodovka je tam dražší než tady ;-)

Fakt myslíš že už je to přesně naopak [odkaz] jak tvrdíš? :-)
1. 10. 2017 13:04
Re: No,
A proč to sem píšeš? Dražší než tady tam jsou snad všechny značky. :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 13:13
Re: No,
Protože si psal že nejdražší je tady = no a neni

Co ten odkaz? Neumíš si s tim poradit = proč si k tomu krom všeobecně známýho faktu že v Dánsku sou auta drahý nenapsal nic? ;-)
Avatar - wakantanka
1. 10. 2017 14:50
Re: No,
Ked si to dokazes spocitat tak si spocitaj kolko stoji nejake auto bez tej ich dane. :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 18:54
Re: No,
Jako bez daně 180%? To bez tebe nedám :-)

Co říkáš na [odkaz] ;-)
Avatar - removed
1. 10. 2017 11:15
Re: No,
Tak kazda diskuse ma svoje "mouchy" ( az dorazi holden)
Ja to te skodovce preju, ( prece jen je to drzak, minimalne co se danovych odvodu tyka), ale uz ted mne zajima pristi generace. Hlavne jsem zvedav na pristi reseni predni masky.
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 11:23
Re: No,
Rendery příští generace už se objevujou a popravdě moc tipů neni [odkaz] [odkaz] [odkaz]
1. 10. 2017 11:47
Re: No,
To jsou jenom malůvky.Další generace bude také čtyřoká.Bude mít autonomní řízení level 3,aut.parkování viz Superb Caesar a LED Matrix světla.

Prodej 2020-2021.
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 11:56
Re: No,
Vždyť píšu že sou to malůvky = a moc verzí světel neni. Výbava neni problém = LED už má snad teď ne?

To že bude dál 4 oká víš jistě? Zase šikmooká nebo 4 stejný = podobný?
Avatar - twistedTSD
1. 10. 2017 12:32
Re: No,
Jedna věc je LED a druhá věc je LED Matrix.
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 13:02
Re: No,
Hlavní věc je jestli budou stát jako v Astře nebo jako v Audi [odkaz] :-)
1. 10. 2017 13:05
Re: No,
Mas recht. Predpokladam, ze pod clankem o japonsky radobypremii by to byl rozdil zasadni, ale jak de vo skodovku, tak je to vlastne burt, halogeny nebo petrolejka, vem to cert >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 13:10
Re: No,
Co je japonská rádobyprémie? Zrovna sem dočet srovnávačku S6, M5 a GS-F :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 13:10
Re: No,
Sorry sem připojenej přes vzduch :-)
1. 10. 2017 14:50
Re: No,
Ano.Desing se měnit nebude a čtyřoká bude i další generace.4 stejná.
Avatar - Googlit
1. 10. 2017 12:48
Re: No,
To že je čtyřoká oktávka hnusná a že se fasuje pouze za trest se s jejím prodejním úspěchem vůbec nevylučuje. Spíš to jen odráží míru nevkusu, technické nevzdělanosti a neschopnosti vlastního rozhodování lidí s kupní sílou v současné společnosti.

Obdobným příkladem jsou třeba výrobky od společnosti Apple. Ten kdyby začal prodávat h*vno zabalené v bílém igelitovém sáčku pod názvem iShit tak by na to stejně lidi stáli tři dny dopředu frontu ještě by si přiloženou nálepku s nakousnutým jablkem hrdě vylepili na záď svého rapida.
Avatar - _Karel_
1. 10. 2017 13:02
Re: No,
Nebudu polemizovat s nevkusem, ale "technická nevzdělanost, neschopnost vlastního rozhodování"? Co to je za kraviny? Ona je oktávka nějak technicky podřadná vůči konkurenci? Tady se člověk dočte perly.....
Avatar - removed
1. 10. 2017 13:31
Re: No,
S tim nakousnutym jabkem celkem i souhlasim. Ale zase kdo dokaze v globalnim meritku udelat takovej marketing ;-)
1. 10. 2017 15:59
Re: No,
Tak myslím, že na Googlita nemá cenu reagovat. A to ani na Octavii (ač se mi také nelíbí, tak je úspěšná), ani na Apple, který evidentně nikdy nepoužíval ;-)
Avatar - _Karel_
1. 10. 2017 17:17
Re: No,
Podle tebe je prodej škodovky podobný efektu ajfounů?
Avatar - removed
1. 10. 2017 18:13
Re: No,
Tak daleko jsem o tom urcite nepremyslel. Ale je fakt, ze Apple neni nic pro me. Jsem ostruzinovej dynosaurus
1. 10. 2017 18:38
Re: No,
No vidiš, já používám soukromně iPhone (super) a pracovně jsem donucen používat ostružinu, což je z pohledu běžného uživatele naprosté utrpení a jsem rád, že to už v podstatě zabalila (tj asi mě čeká služební droid). A jak píše Googlit, také jsem vyfasoval služební OIII, ale soužití s ní je pohodička ;-)
Avatar - removed
1. 10. 2017 18:55
Re: No,
V pohode. Ja ostruzinu drzim kvuli klasicke klabosnici (tlacitkove).
Technicky nic proti Skode, ( kdyz v nasem fleetu tvori 80 % vozoveho parku) designove jsem z novr zklaman. Ale to je moje vec.
1. 10. 2017 20:04
Re: No,
Ohledně ostružiny, mám Blend = křáp. Ohledně OIII mám naštěstí před FL verzi, takže v pohodě, 2 roky a 85tis. km bez problémů. Jen beru plyn/benzin a jezdím na servisky ;-)
1. 10. 2017 20:03
Re: No,
Tak sluší se Škodě k prodejům Octávií v Evropě pogratulovat.Dobrá práce o tom žádná.Ale.
Je zde jedno ale.Dle prohlášení managerů měla být Octávia v první desítce nejprodávanějších modelů celosvětově (možná mě opravíte,že dvacítce,je to možné) a celosvětově má Octavia pokles z 25 na28 pozici -9.3% o 20000ks méně.
[odkaz]
Tak uvidíme do konce roku.
Avatar - Emel
1. 10. 2017 22:14
Re: No,
To je podle mě nějaký šum. Octa je právě tak akorát dlouhodobě v evropský 10, nekdy třeba 8... světová není realistická bez rozšíření do us minimálně... v horizontu 10 let... ale proti nástupu suv.
1. 10. 2017 11:21
Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, odpůr
;-)
Rozbalit vlákno
49
Avatar - Dinar
1. 10. 2017 12:01
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Na evropském trhu je pro celková čísla rozhodující velikost domácího trhu. Pro výrobce s desetimilionovým domácím trhem, je první desítka prostě úspěch, nemluvě o octavii samotné, kterou porazil jen prodejní fenomén golf a o třídu menší clio.
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 12:08
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
To zní fakt pěkně = škoda že ta báje nemá až tak moc společnýho s realitou

Škodovka je Golf s kufrem a tak je vnímaná. Kdyby to byla malá samostatná značka z desetimilionovýho trhu nebyla by ani zlomkem tam kde je = nejspíš by už spíš zkrachovala

Protože je vnímaná jako to co je = je tam kde je :-)

Co tahle verze? Neni realitě blíž? ;-)
1. 10. 2017 12:31
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
No a kolik existuje malých "lokálních" značek, respektive výrobců automobilů nabízejících auta převážně nižší střední třídy s porovnatelnýma prodejema?
Nechci se nějak moc oktávky zastávat, ale úspěch to je.
Škodovce se evidentně daří oslovit zákazníky, kteří upřednostní trochu obraný auto oproti VW za podstatně lepší peníze. Tím mám na mysli Oktávku a Superba, kde oba vychází podstatně levnějc než Golf nebo Passat.
Nedávno jsme do rodiny objednávali Golfa (1,4TSI DSG, trochu dovybavenej highline) a do firmy Kodiaqa (1,4TSI manuál 4x4, střední výbava a pár drobností) a ty auta vyšly cenově téměř nastejno.
Avatar - Ja Prvni 123
1. 10. 2017 15:42
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
A jax na to přišel?

Golf s 1.4 a manuálem... jediná použitelná motorizace... v kombíku, vybavená tak akorát má
i vyšla ceníkově 575.000,-.
Srovnatelná Oktávka 635.000,- Kč.

Když už bych musel koncern.. a mohl si vybírat... tak je ten Golf lepší volba.

Ale jak tady jeden píše, i když často jazykem neomaleným... Oktávka se nekupuje, Oktávka se fasuje... takže bez výběru.

:-)
1. 10. 2017 16:43
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Když jsem konfiguroval na jaře Supa tak vycházel o 100tis. levnějc (206kW, větraný sedačky, velká navi a tak) a teď koukám dali na Passata taky slevu na set multimédií, takže rozdíl jsou sotva desetitisíce a u Golfu je to taky tak. A u Kodiaqu a Tiguanu Allspace je to kolem 50 tis. Kč.
Takže díky za upřesnění, rozdíly jsou minimální.
Avatar - Emel
1. 10. 2017 15:45
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
No nevím, cenové srovnání head to head Passat vs. Superb je hodně vyrovnané... v našem případě teď vyšel o pár stovek měsíčně levněji Passat (+-stejná výbava, slabší nafta, manuál, operák 3x40tkm)... což mě trošku štve, radši bych Superba :-)

Důvod - při srovnatelné ceně vyšší sleva při odběru dvou aut.
Avatar - removed
1. 10. 2017 18:17
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Takze budes ficet v Passatu?
Avatar - Emel
1. 10. 2017 18:24
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Ne, já (nejspíš) ne, tohle byla auta pro sdílené užití ve firmě... projedu a uvidím, ale moc šancí tomu nedávám.

Moje kola jsou zatím ve hvězdách... Subaru, Mercedes - znáš to ;-) . A pár stovek by asi nehrálo roli.
Avatar - removed
1. 10. 2017 18:30
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Jo aha... ;-)
Avatar - JDM
3. 10. 2017 07:04
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Jenže škodovka není lokální malá automobilka ale je součástí obrovského koncernu. Malá lokální automobilka je třeba Subaru a koukni na její prodeje nebo Suzuki... To jsou malý samostatný automobilky který dokážou vyrábět (ne montovat) auta pro celý svět a daří se jim dobře. Škodovka je prostě levnej vw a tak to lidi berou dostaneš víceméně to stejný ale za min peněz... Nedokážu si představit že si někdo myslí že škoda je lepší než vw to nejde ji může se někomu víc líbit to klidně ale jak píšu je to to samé v bledě modrým...
Avatar - Emel
3. 10. 2017 07:38
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Tak Subaru je taky součást velkého koncernu, jen ten koncern není automobilka. A přesvědčení, že vyrábí nějak lepší auta, pro mě osobně dneska neplatí.
Avatar - JDM
3. 10. 2017 08:41
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Ano je součástí koncernu pro který dřív byla výroba aut okrajová záležitost. Pro mě to jsou rozhodně lepší auta ale chápu že ne pro všechny to je mi jasný ale když to porovnám se škodovku tak ta má jistou výhodu v tom ze pracuje s nějakou platformou a technikou kterou jí někdo dodá. Jo úspěch to je rozhodně ale zase tak pyšní na to být nemusíme :-)
Avatar - Emel
3. 10. 2017 09:33
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Jasně, to je výhoda. Škodovka díky tomu muže nabídnout i techniku, jejíž vývoj by jinak nebyl rentabilní, případně ji nabízet levněji. Takový Levorg je omezený na jedinou verzi.
Avatar - Dinar
1. 10. 2017 12:45
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Hm, a citroen je peugeot s jiným volantem... která automobilka není součástí nějakého koncernu? V Evropě budeš hledat těžko. Octavie je svébytný model, postupně si s každou generací buduje postavení, evidentně jí to jde dobře, ve třetí gen. je to celoevropsky prodejně velmi úspěšné auto, a nahlíženo prismatem velikosti domácího trhu, je úspěch o to větší. Ten čecháčkovský psychický problém s úspěchem něčeho domácího je pro tebe bohužel typický.

P.S. Pozor na tu premisu o octavii coby golfu s kufrem. To by znamenalo, po sečtení prodejů golfu a octavie, že VW doslova drtí konkurenci. Tvoje další noční můra, tak opatrně. >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 13:08
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Nojo = Dacia by se taky tak dobře neprodávala kdyby nebyla součástí = o tom žádná ;-)

Já su čech jak poleno = a vim že škodovka neni česká. A nemám rád VW = ale privatizaci Škodovky považuju za příkladnou :yes: :yes:

Tak dohromady se celý roky dával Golf a Jetta a Bora = takže.. :-)

Moje noční můra sou komunisti a vůbec levicově smýšlející ekonomický patlalové v čele státu = jestli si nějakej moula koupí spíš VW nebo Rendlíka = to je dokud si já můžu vybírat trochu jedno

Mrzí mě že většina lidí nakupuje v Lidlu = já bych spíš upřednostnil kdyby v Praze nezkrachoval Meinl [odkaz] to fakt zamrzí = auto můžeš kdyžtak koupit i v zahraničí a jednou za čas tam de zajet i na servis. S jídlem je to horší ;-)
Avatar - twistedTSD
1. 10. 2017 13:19
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
No jo, to je plná huba bojkotu a vlastenectví a pak jede člověk v páteční poledne kolem (dobře...do) Lidlu a parkoviště praská ve švech. >:-[]
Avatar - _Karel_
1. 10. 2017 13:24
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Vlastenec by musel nakupovat na farmářských trzích.
Lidl není o nic horší, než ostatní řetězce. Dají se tam koupit dobrý potraviny.
Byly doby, kdy jsme je (doma) bojkotovali kvůli kácení stromů, ale to už je dávno.
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 13:38
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Lidl je diskont = je fakt že zrovna u nás se nabídka diskontu a normálního řetězce až tak moc neodlišuje >:-[]

Což je ale jinak smutný = hodně smutný :-|
Avatar - JDM
3. 10. 2017 08:45
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Discont to je v zahraničí luza u nás top. >:D lidi jsou divný perou se o máslo za 47kc, stojí fronty na oblečení v lidlu, kupují škodovky.... >:D
Avatar - removed
1. 10. 2017 13:28
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Hele, zase to s tou spolecenskou izolaci neprehanej. ;-) dobre minena rada
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 13:37
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
To už je pozdě = neni mi 15 = takže už se asi moc nezměnim :-)

A v tom nemít rád ekonomický mamlasy v čele státu = zas tak izolovanej nejsem ;-)
Avatar - removed
1. 10. 2017 13:48
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Nezmenis? Hehehehehehe...
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 13:51
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Tak tohle musíš rozvést! >:-[]
Avatar - removed
1. 10. 2017 13:53
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Priste. Ted se jedu projet.
Avatar - removed
1. 10. 2017 23:24
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Tak...prvni vyznamna zmena - manzelka, druha deti... nasleduje naprosty chaos ve vsech prioritach a predevsim... prestanes byt nerd, protoze jinak umres hladem ;-)
Avatar - woody-alien
2. 10. 2017 06:38
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Proč chaos ? Spíš ujasnění priorit. ;-)
Avatar - removed
2. 10. 2017 09:22
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
máš recht...slovosled... to je tak, když to kolem tebe jazykově hučí jak v Babylonu :-)
"nasleduje chaos v prioritách všech (čili manželky a dětí) :-)
Avatar - wakantanka
1. 10. 2017 14:45
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Ked uz spocitavat, tak rovno pridaj aj Leon. :-) To je zase Golf s inym znakom na kapote :-)
1. 10. 2017 13:02
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Škodovka je v Německu vnímaná jako domácí značka. I tak je to dlouhodobé desáté místo velkým úspěchem. Je to možné i tím, že nikdo jiný v této třídě nenabízí liftback.
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 13:14
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Jj dneska je Okta nejen pro němce něco jako dřív Bora a Jetta = prostě Golf s kufrem :-)
Avatar - Dinar
1. 10. 2017 16:51
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Škodovka, podobně jako Rols Royce nebo Mini, není v Německu vnímána jako domácí značka, chápu, že bys tuhle obezličku rád, ale bohužel... :-!
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 17:40
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
To neni o bohužel = prostě jí vnímaj jaká je ;-)

A německá firma značka to prostě dneska je = zaplatili 40 miliard a okamžitě dalších 80 miliard investovali aby z ní to co dneska je udělali. Povedlo se

Kdyby byla česká a nikdo jí nekoupil = zkrachovala by

Viz Dacie pozvednout východoevropskou značku uměj i frantíci = ale zrovna Škodovka je v Německu vnímaná jako verze VW. Proč tvrdíš opak?
1. 10. 2017 17:49
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Nevím, že by tebou zmiňované značky měly německého brášku od kterého by se lišily jen nižší cenou a trochu jinou kastlou. Škodovka je prostě brána jako VW a podle mě se za to ani nestydí. Stejně jako VW pro jižní trhy - SEAT.
Avatar - removed
1. 10. 2017 12:35
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Ja na to, ze se mi libi poradi noveho Tiguanu. To je super pocin z koncernoveho portfolia ( myslim Tiguan ). Pokud bych jednoho dne musel mit tzv. SUV, byl by Tiguan nejzhavejsim kandidatem.
Avatar - white label
1. 10. 2017 15:52
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Potom je zajímavé, že tam nikde před Octávkou (a dokonce ani nikde v TOP10) nevidím Megana, což je třídní konkurent Octavie.
Avatar - Emel
1. 10. 2017 15:58
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Megane: 9.045ks

Relativně solidní výsledek, ale (nejistým) maximem je páté místo.
Avatar - white label
1. 10. 2017 16:02
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Myslíš letos za 1.- 8. měsíc?
Avatar - Emel
1. 10. 2017 16:03
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Ne, za srpen :-) , za první pololetí cca. 92t.
Avatar - white label
1. 10. 2017 16:06
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Nemyslel jsem počet, ale umístění.
Já psal o celkovém umístění a ty o umístění ve třídě... ;-)
Avatar - Emel
1. 10. 2017 16:15
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Aha... ne, myslím za celý rok, to je ta pravá statistika, 1-8 je jen průběžné pořadí.

Golf je jasně #1, tam není o čem, i když prý... ne, prostě #1 :-)
Octavia a Astra jsou dvojka a trojka, podle focus2move je 1-6 Octa vpředu, podle carsalesbase ztrácí ale dotahuje, tam to bude zajímavé.
Focus ztrácí už relativně dost, jeho šance na bednu jsou letos už asi pryč, hlavně dle carsalesbase... ale #4 má snad jisté, což je konec konců úplně stejná situace jako ve střední třídě.
No a pak je Megane a 308, to je skoro jistě #5 a #6, jen není jisté, v jakém pořadí.
Teoreticky by se mohl dotáhnout Leon, hlavně dle focus2move neztrácí tolik... ale nemyslím, že se to stane.

PS: zdravím Hama s jeho přesvědčením, že jedno z Francouzů letos i30 dá... skoro to vypadá, že bych mohl sázet, jestli to dá Ceed a i30 dohromady.
Avatar - Ham.
1. 10. 2017 20:05
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Jo, tohle Korci nedávají a evidentně už nedají, asi moc rychle opustili cenovou parketu low-costu a za běžné ceny nižší střední jim to v Evropě nikdo nebaští. Pošli mi do SZ adresu, už jí jdu zabalit.
Avatar - woody-alien
2. 10. 2017 06:33
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
:yes: Věřím, že Emel bude uznalejší výherce čestné sázky než vy-víte-kdo. :-)
Avatar - _Karel_
2. 10. 2017 17:39
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
:yes:
Avatar - Emel
2. 10. 2017 17:51
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Velký respekt samozřejmě patří těm, co jsou na základě anonymní stránky ochotní něco obětovat :yes:
Avatar - _Karel_
2. 10. 2017 18:18
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Kdo by u Ham.a pochyboval? :-)
Avatar - white label
2. 10. 2017 19:06
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Díky, taky už jsem tu jednu slušnou láhev prohrál... ;-)
Avatar - woody-alien
2. 10. 2017 19:23
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
To jsi ještě vyvázl dobře. Ty jsi sice prohrál slušnou láhev ale Provocateur má dodneška ty Fiesty na dvoře a všude po okolí. Prostě Pyrrhovo vítězství. >:-[] ;-)
Avatar - white label
2. 10. 2017 20:20
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
Jo, holt každá sranda něco stojí... >:-[]
Avatar - woody-alien
2. 10. 2017 06:30
Re: Takže Rencek se prodává líp než Škodovka. Co vy na to, o
i když prý.... >:D Kouzelné slovíčko, tohle prý. Můžeš se za ním v diskuzích schovávat, když ti tvé prognózy jaksi nevyjdou. ;-)

ad PS: Jako že to teď teda bude podle výzkumu Nejlepší česko-slovenský kombík ? ;-)
1. 10. 2017 11:46
Soused z Nošovic
Chtěl bych reklamovat chybu ve statistice. Jak dělali součtu, tak zapomněli na souseda z Nošovic, protože všem ujel.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - removed
1. 10. 2017 12:09
Re: Soused z Nošovic
Prisaham na vsechna ctyri oka, ze jsem si vcera i30 ve zpetnem zrcatku popletl s Audi. Sice tak na 5 sec., ale samotneho mne to prekvapilo.
Avatar - Enthusiastic.driver
1. 10. 2017 13:20
Re: Soused z Nošovic
No a taky světem proběhly první recenze i30 N, z jehož výkonů všem novinářům svorně padla huba.
Avatar - _Karel_
1. 10. 2017 13:24
Re: Soused z Nošovic
V pozitivním smyslu?
Avatar - Enthusiastic.driver
1. 10. 2017 13:51
Re: Soused z Nošovic
Ano, reakce jsou velmi pozitivní až nadšené. Přetáhnutí specialsitů z BMW M se očividně vyplatilo...

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - removed
1. 10. 2017 13:26
Re: Soused z Nošovic
Moc rad bych si eNko vyzkousel. To zase ne ze ne.
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 13:41
Re: Soused z Nošovic
Mě spadla z toho zvuku = fakt velká paráda :yes: :yes:
Avatar - white label
1. 10. 2017 16:00
Re: Soused z Nošovic
Jo, zní to dobře...
Avatar - holden2
1. 10. 2017 18:41
Re: Soused z Nošovic
to vypada na real. zadny rozvibrovany okna >:-[]
Avatar - white label
1. 10. 2017 19:47
Re: Soused z Nošovic
"Výfuk (i30 N): Výfuková soustava je speciálně navržená pro co nejmenší zpětný tlak a tedy i rychlý odvod spalin. To pomáhá minimalizovat prodlevu turbodmychadla. Nechybí ani klapky, takže řidič má možnost nastavit intenzitu zvuku. Zároveň byl použit i umělý přívod zvuku do kabiny - za nás tedy bohužel."
Avatar - speedfred
1. 10. 2017 13:28
Re: Soused z Nošovic
>:D >:D >:D
1. 10. 2017 11:47
vw v krizi
no tak takové auto nechci,bo pojedu do tesca pro nákup a jedu domů s igelitovkou vlakem...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - holden2
1. 10. 2017 13:12
a co to jako znamena?
hnusnejch rohliku se taky prodava vic nez tech dobrejch. skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje a to plati i po evrope. evropa je proste v pr*deli. budou psat mistni redakcni pisalci opevne ody az se dostane na treti misto dacia?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2017 13:15
Re: a co to jako znamena?
Dacia si to zaslouží = zatim stoupá rychlejš než svýho času Škodovka >:-[]
1. 10. 2017 13:53
Re: a co to jako znamena?
přesně raději budu jezdit ve svém letitém fiatu seicento..
Avatar - wakantanka
1. 10. 2017 14:48
Re: a co to jako znamena?
Po koberci v pokojicku? :-)
Avatar - Ja Prvni 123
1. 10. 2017 15:27
A já jsem si téměř jistej, že je i první v prodejích v Evrop
Myslím druhé úterý v tom měsíci... nebo to byla třetí středa?

Aby bylo jasno: nestrefuju se ani tak do škodovky, jako do těch pisálků tady...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
1. 10. 2017 15:55
Kompaktní bedna
No, souboj o medaile v mainstreamové kompaktní třídě bude letos ještě hodně napínavá záležitost. Když vezmeme jako zdroj Jato, tak má Astra z prvního pololetí relativně slušný náskok, na měsíční ztrátu 3tks měsíčně by to ale nestačilo.

PS: samozřejmě myslím medaili stříbrnou a bronzovou :-)
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2017 16:46
Do budoucna
Jsem zvědavý co v příštím roce udělá se statistikou Subaru. Její nová Impreza a XV míří na největší bod s největším potenciálem. Pohon 4x4 benzín je nedostatkové zboží v nižší střední třídě a u crossoverů. Vitara a scross ztrácejí bohužel kvalitou vnitřku (velikostí konkurují spíše Capturu a 2008) a na Atecu v kombinaci 1.4 tsi awd je čekací doba 20 měsíců. Octavia a Leon mají u 1.8 tsi čekací dobu 9 měsíců.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - _Karel_
1. 10. 2017 17:32
Re: Do budoucna
Na Atecu 20 měsíců? Tak to je ve škodovce něco špatně, to je extrém extrémů, Seat není Ferrari. A to chtějí ještě rozjet Karoq. 8-s
Avatar - Emel
1. 10. 2017 17:39
Re: Do budoucna
20 se mi nezdá, ale nevím. Každopádně... za pololetí byla Ateca prý v registracích nad plánem, i když je těžké říct, jestli i v absolutních číslech, nebo jen v podílu... a jestli je stejně chápána třída:

The Seat Ateca consolidates its 8th place, taking 5,7% of the segment, which is above the brand’s own projections of about 5%.
[odkaz]
Avatar - _Karel_
1. 10. 2017 17:44
Re: Do budoucna
Ještě nedávno jsem slyšel o čekačce rok. I to je sakra hodně.A určitě to negativně ovlivní prodeje.
1. 10. 2017 17:59
Re: Do budoucna
Taky jsem koukal, jak opařený. V konfiguraci 4x4 benzín je volná kvóta až květen 2019. Kdybych chtěl naftu, tak možná prosinec 2018.
Proto není Karoq v této kombinaci možno ani objednat.
1. 10. 2017 19:03
Re: Do budoucna
Tak nebude asi čekací lhůtou, ale spíš tím, že tuto kombinaci ještě nevyrábějí. Nechápu, proč ji nabízejí. Asi proto, aby nějaký novinář mohl napsat, co všechno jde objednat. Pestrá a široká koncernová motorová paleta v praxi.
Avatar - Emel
1. 10. 2017 19:39
Re: Do budoucna
A víš že mluvíme o Atece? Stačí sjet mobile, 4x4 v benzínu tam jsou stovky.
[odkaz]
1. 10. 2017 20:16
Re: Do budoucna
Já tam vidím, že budou za 12 měsíců.
Avatar - _Karel_
1. 10. 2017 20:22
Re: Do budoucna
Tak to je Pogo trefa! Sám sem čuměl, že tady nejsou a u sousedů se jich válí stovky. :yes:
Avatar - Emel
1. 10. 2017 22:28
Re: Do budoucna
Konfigurovany jo, ale jsou tam i skladovky k odběru... tj. určitě se to vyrábí jen je dlouhý pořadník.
1. 10. 2017 20:31
Re: Do budoucna
Nechal jsem si udělat nabídku a po zadání přišlo orientační datum výroby v květnu 2019.
Bohužel je to tak. Většina skladovek jsou buď předobjednávky nebo dorazivší kusy lidí, kteří to vzdali.
Avatar - wladyk
1. 10. 2017 17:47
Re: Do budoucna
Další důvod proč Octavii nechci i kdyby byla ze zlata. Každý třetí bambula kterého bych potkal by měl stejné auto jako já. Ještě by to chtělo šedivé uniformy co před lety nosili všichni v Číně. Jo, stádečko je stádečko.
Avatar - Emel
1. 10. 2017 17:47
Re: Do budoucna
Jojo, ta matematika... třetí, každé třetí... vždyť je to fuk. Hlavně se spravedlivě rozčílit, zanadávat si... najdeš si tu kamarády :-)
1. 10. 2017 20:37
Re: Do budoucna
tak to bylo trefné >:D :yes: