Funkce Coming home ja fakt novinka. Fiat uz to ma asi 4 roky u Punta. Rikaji tomu follow me home a normalne se pri opousteni auta da nastavit, jak dlouho jeste potom maji svitit svetla. Je to uzitecna funkce. Me se hodi, protoze mi nejde elektrika v garazi a potme je to fakt o zivot.
Kdybys umel cis, tak pochopis ze je to novinka pro Skodovku a ne pro celej automobilovej svet. A pokud se chlubis Fiatem (krachujici a nejhorsi automobilkou v Evrope), tak o autech nic nevis. Zdar
Tak za prve, ja se nicim nechlubil. Za druhe me neslo o to hanit skodovku. Jsem alergicky na marketingove kecy (kdekoli, napr. mobilni operatori), kdyz je neco co uz nekdo vymyslel, oni udelaji totez jenom to jinak nazvou a delaj z toho velkou slavu. Bez vyjimky. K tvoji hlasce k Fiatu se vyjadrovat nebudu. Kazdy mame svuj nazor a svoje preference. Pro me je dulezita uzitna hodnota auta a tu mi skodovka se svymi cenami v tuto chvili neda a to ani s akcnim modelem. Mel jsem Fabii a ze by byl muj soucasny Fiat o neco horsi na zavady jsem nezaznamenal. Skodovku nehanim, myslim, ze delaji slusna auta jako vetsina automobilek. Nicmene kazde ma neco.
Klid Fiata koupí General Motors. Fiat v poslední době krachuje záměrně, aby byla hodnota akcií na co nejmenší hodnotě pak to GM nakoupí za hubičku a italská vláda bude ještě amíkům líbat boty, že to vůbec někde koupi. :) Jinak bych neřekl, že je Fiat špatná automobilka. Nové modely Lancie, Alfy i Masserati jsou zajímavé a Ferrari dělá auta řekl bych na světové úrovni :)
No jo no :) ne že bych to v autě neměl... Cadillac to totiž montuje již pár desítek let... název Twilight Sentinel a umí to i automaticky rozsvěcet/zhasínat světla. Taková ptákovina a Škodovka se s tím musí vytahovat...
Probuh, o tuhle funkci bych nevedl tak zbytecne rozpory. Takova serepeticka, ktera nedela auto autem...K te kvalite. Zajimalo by me, jestli nekdo z Vas videl statistiky poruchovosti. Minuly rok se umistila Octavia na 15.miste a predstihla dokonce i nejake modely Toyoty!!! Naopak Fiat se trmacel kdesi dole spolu s Favoritem o neco lepe si vedly ty ameriky, ale jenom o trochu, jinak opet dole, silne poruchove. Vetsina modelu VW se drzela na solidnim stredu ci vyse, myslim, ze Seat vice pokulhaval. Zdar a silu.
to je mozny chlapce, al fabie je skoda skoda je vw a vw je celkem kvalini auto.. nerikam ze nejvic, ale urcite mnohem vic nez fiat a alficka, ktery sou sice fesna auta ale kvaliou nejhorsi v evrope, rikam jen to co je pravda, nic vic..
VW neni kvalitni auto, to jsou jenom marketingovy kecy, stejne tak skoda neni kvalitni auto, ve statistikach zavad si nijak sqele nevedou a spolehlivost je nizka, fiat neni o nic horsi nez VW. Opakovana tvrzeni zivena medii se postupne stavaji pravdou (zejmena v nasem stredoevropskem=nemeckem prostoru) a kdejaky blbecek to pak porad dokola papouskuje...
si delas srandu ne? moje dcera jezdivala s unem! to je strasnej krap, kdyz zrovna nebyla v servisu tak volala odtahovku nebo andela, furt se tam neco sypalo, ja sem 2 roky jezdil se sluzebni alfou 156- 2,0 ts - proti motoru nic- jel pekne, ale ten uzasnej system twin spark- SEDMKRAT SEM MENIL SVICKY! zustal mi v ruce cyklovac steracu, palubka porad vrzala, nekdy se elektrice proste nechtelo a tak sem to auto nevodemknul, nebo nestahnul okynka a to mi prijde na auto, ktery ma najeto 15 000km dost spatny.. ted jezdim s pasatem a sem spokojenej moje dcera ma fabii a je taky spokojena..
Teda nic proti ale poruchovost fiatu je stejna jako vw, pokud je podle statistik rozdil 1% tak to neni zadny rozdil - to muze byt vymanna zarovky, jinak fabie jo nromalni socka, srovnej to se stilem - vybavu apod. a je to nebe a dudy, navic ten nemeckej stil, kde v interieru je jedna velka plocha bez jakyhokoliv zahybu je styl 60tych let, navic v motorech je vw o generaci pozde - fiat ma 1.2 s 60kW a VW ma 1.2 s 47kW a to uz je rozdil
Tak tak. VW je na tom se spolehlivostí tak jak je. Stilo se bezesporu povedlo. 3dv varianta je opravu velmi pěkná a rozhodně kdybych si měl vybrat mezi Fabii a Stilem... Stilo jasně vede. Na levné auto pěkný interier, bohatá výbava, dobré motory a hlavně když už s tou spolehlivostí... Se podívejte kolik dává na auta záruku Fiat a kolik Škodovka... Fiat dává ná všechny koncernové auta (Fiat, Alfa.. atd) 3 roky. Škodovka měla 1 rok !!! teď teda musel na zákonné minimum 2 roky. Srovnávat modely jako UNO to fakt můžeme s Favoritem...
jenze problem je to, ze fiat s tou svoji supervykonou dvanactistovkou ma 4valce, kdyzto vw ma 3 a to mi pride celkem podtatnej rozdil.. a pak se este nuzete podivat na tridy.. kam patri fabie a kam patri stilo, nerek bych ze sou stejne velky.. stilo je spis konkurent oktavky.. jo a ve stilu uz sem taky jel, jel sem z prahy do hradce a to co sem na ty dalnici zazil- hruza! takovy pazvuky se z palubky neozivaj snad ani v trabukovi! a este neco- nejsem si vedom toho ze by se stilo nak dobre prodavalo
Ted se prodava velmi slusne. Ze zacatku byl problem s prehnanou cenou. Ted je ale za ceny, ze za takove penize rozhodne podobne vybavenou oktavku nedostanes. To u me rozhodlo. Snazim se nakupovat s co nejlepsim pomerem cena vykon. Bohuzel po absolvovani dlouhe cesty v Oktavce (cca 2000 km) jsem ji definitivne zavrhnul (puvodne jsem o ni uvazoval). V tom aute je opravdu malo mista a to je prilis velky problem. Dalsi problem je, ze stejne je to s Golfem a myslim i s Leonem (v tom jsem nejel).
kdo je u tebe blbecek ty curacku, co? ty si vyliz *rovnou, vis jak je starej tenhle motor? od ty doby co prisla na svet minula rada vw polo, a to uz je 10 a pul roku a ted mi rekni jak je stara ta tvoje 1,2 16v? stejne se tomu zachvili propali tesneni a kdyz ne tesneni, tak cela hlava! pdivej se trebe na 1,4 16 101 koni a ukaz mi lepsi ctrnactistovku! Do * nerikam, ze ma fiat spatny motory, italove melůi na svuj objem vzdycky nejlepsi vykon, ale jestli si este pamatujes na stary fiaty, tak urcite vis o vydrzely!
To je snad jedno, jak je stary, ne ? To je problem automobilky, ze v dnesni dobe davala do zakladu takovy motor, ktery zere o litr o dva vice nez 8V od konkurence. A ted dava 3 valec za cenu, kdy ostatni davaji za stejnou cenu 4 valce. Jaka bude asi zivotnost 3 valce oproti 4 valci ? S tesnim pod hlavou ma problemy akorat Fabie a nejen s tim urcite si vzpominas na problemy ridicich jednotek a serva Fabii. Ja neznam zadneho tak nespokojeneho majitele Punta, Stila, kolik jich znam z MC na Fabii. A pak ti tady bude nekdo vykladat, ze Fiaty jsou poruchove, protoze dcera mela buhvijak stare Uno, po buhvijakem majiteli, ktere urcite nekoupila jako nove v CR ( no maximalne v Tuzexu ) a sralo se. A to mne dopali. Za osloveni "blbecku" se omlouvam.
No právě, pak to tak dopadá, Fiat se snaží z motoru dostat co nejvšší výkon, ale to je bohužel na úkor životnosti motoru. Vydrží hodně málo, jsou to tak auta na 2 roky a pak je lepší to prodat, kam se hrabou na Škodovky. Čao
Presne tak,Kvalita Fiatu (nove Punto) neni o nic horsi,nez kvalita Skodovky (Fabie).Vlastnim Punto 2 roky a na servis jezdim pouze na garancni prohlidky.Absolutne NIC nikde nevrze a to nemluvim o objemu zavadloveho prostoru, ktery je u Punta daleko vetsi nez u te narychlo vymyslene piksle Fabce.O zastaralem mysleni koncernu VW se nebudu ani rozepisovat,je to na jeden clanek.
No jo. Jenze tabulky spolehlivosti, co se vyskytuji v casopisech jsou tabulky tzv. vaznych zavad. Ale ze ti nejdou otevrit el. okna, ze nehraje radio nebo ze vrze palubka - to se tam nepise. Ale tohle jsou prece veci, ktere majitele dokonale otravi! A v tomto je fiat slaby a VW dobry...
No nevim, mam Stilo, palubka vrzala, odstranil servis. Dle kontaktu s jinymi lidmy co maji Stilo jsem byl jedinej. Pred tim jsem mel Fabii, palubka vrzala, servis odstranil. Nevidim rozdil. Co se tyce srovnani, tak Stilo je skutecne treba srovnat s Octavii a tam ji na cele care porazi. Vybava, cena, vnitrni prostor, jedine kufr ma vyrazne mensi. Pripoustim ale, ze Octavka uz je prece jenom stara. Uvidime novou generaci. Tam to bude vyrazne lepsi. Presto si ale myslim, ze je jasne, ze cenou rozhodne Stilo vyhraje. Kdyby ten blaznivej Kulhanek furt nebrecel jak je silna koruna a radsi trochu optimalizoval vyrobu, nemusela by bejt skodovka tak draha.
A ten samy TUV vyhodnotil v roce 2000 Bravu jako nejspolehlivejsi vuz s pohonem jedne napravy v testu na 100 000 km. Slavna A3 musela behem testu na generalku prevodovky a spojky a nezapomeli kupodivu zkritizovat dilenske zpracovani za vrzani plastu v kufru. Nejvetsi britska pujcovna aut MWD vyhodnotila Fiat jako dlouhodobe nejspolehlivejsi auto, VW skoncil 13 z 20 znacek. A realita VW-SKoda ? Napriklad z diskuse na MC:
"Me uz to otravuje mesic. Neco Ti povim. Uz me ty skodovacky DODO nebavi. Mam sto chuti se ji zbavit. Kdyz to neni tesneni pod hlavou, tak je to servo a kdyz ani to ne, tak zase neostrikuji sterace a nakonec nefunguje ukazatel teploty vody. Za zminku stoji vyletavani oken, coz nevim jestli je, ale byla casta atrakce u starsich FABII. JInak mam 1.4 MPi a najeto kolem 30 tis. Vrzani plastu i na dverich nepocitam. Vzdyt jsem si koupil ceske auto, coz je prece normalni, ne ? * SKODA." A presto se vse nejhorsi snasi jen na FIAT. Zamest si pred prahem, panove.
Sjezdil jsem 3 Fabie, muzu jenom chvalit. Nectes nahodou Autotip? Z tech zavad - muzu potvrdit akorat ty ostrikovace - zadni. Po vrzani ani slechu, jen u jedne jemne sustila palubka. A diesel trapil predni napravu - po 50 tkm se menily tlumice. Mimochodem Autotip udelal dlouhodoby test fabie combi 1.9TDi a take si ji vcelku pochvalovali - az na autoradio a propadavani zadniho okna. Po spatnem slicovani plastu ani slechu, vyzdvihli kvalitu, motor a podvozek. A Stilo ma velkou vybavu i dobrou cenu, ale v 3 na sobe nezavislych testech potvrdili povrzavani plastu, mizernej automat a pokazenej design. Jinak chvala. Kvalita se ukaze pozdeji, ale bude akorat o neco lepsi nez byla u predchozi generace - bidna, maximalne lepsi.
Design se tezko da hodnotit, kazdy mame rad neco jineho. A to je dobre. Ten jsem ja nikdy nehodnotil. Krome toho me se fabka docela libi. Zavady (tesneni pod hlavou, stabilizatory, vrzani palubky) jsou tak notoricke zavady u Fabie, ze je zna kazdy. A co se tyce AutiTipu, tak tam sorry, ale kdyz nedavno hodnotili Golfa IV (5 let stara koncepce) s auty jako novy Megane, Stilo, Civic, Focus, Astra a Golf skoncil na 2. miste, tak to jsem se bavil :-) Uprimne chapu ze nemci nadrzujou svym autum, ale nic se nesmi prehanet. Autotip je spriznen tusim s nemeckym AutoBild a je to sakra videt :-) Tim nechci rict, ze je Golf spatny, ale uz je to stara koncepce.
Nebude to hodnocení Golfu spíš tím, že před těmi pěti lety byl pět let napřed před konkurencí? Jsem ohromný fanda Fiatu Stilo, ale robustnost se kterou při jízdě působí srovnatelná auta od koncernu VW je neoddiskutovatelná. Prostě, když si budu vybírat podle srdce auto na poježdění, pak je to Stilo, když podle rozumu auto na cestování po Evropě, pak tedy VW.
Tak takhle bych rozhodne nevybiral. Ale kdybych chtel cestovat po Evrope, tak bych si rozhodne nekoupil Golfa, protoze se v nem clovek citi jako sardinka. To uz radsi treba Mazdu 6, nebo mozna i Superba. Proste neco vetsiho. Krome toho zrovna Stilo mi prijde robustni az az.
To ne, za chvili Skodovka uvede jako "svetovou novinku" dvouzonovou klimatizaci, aktivni tempomovat, vyrovnavan svetle vysky, automaticke dovirani kufru a spousta dalsich veci, co na svete jeste nikdo nevidel a cekali jsme na to, az prijdou cesti otroci nemeckych otrokaru z Boleslavi a vymysli to :-)
Mám Fiat Brava 1,2 16 V a je to opravdu celkem živé, tiché a prostorné auto.Jezdím s ním 2 roky bez jakéhokoliv problému za 6 l na 100 km. Kolega má Fabii kombi 50kW a jezdí za 8,5 l a řeší neustálé pazvuky a ložiska mění jak teplé housky.Každý jak slyší Fiat tak si představuje levný italský šmejd, ale ta doba už je dávno pryč. Při koupi jsem váhal mezi Fabii a Bravou, jsem že mám Bravu. Jel jsem i Stilo 1.8 a je to celkem brko akorát mi nesedí sedadla-tlačí.
ja jsem tedy nekoupil auto nove ale koupil jsem si rozbity Fiat marea kombi r.v. 2001 najeto 6400km a opravil jsem si ho a muzu rict ze az na sedadla z tramvaje a radio ala *je to celkem dobrej hukot 105 koni jsme chipem zvedly na 130 koni a spotreba se snizila z 6,1 na 5,4 nafty prah si sklopim dolu kdyz nakladam takove drobnosti, ktere potesi a to cely za bratru 180 litru. mel jsem octavii 1,8 20V r.v.98 a v roce 2003 jsem ji prodal a nemuzu si taky stezovat spotreba 10 byla u benzinu jasna. Ja si osobne myslim ze octavka je stara a mela by se uz davno delat jina design to ma pro 60lete duchodce na dnesni dobu
Kdyz uz je tady rec o Fiatech,tak pravda je ta,ze Stilo se moc dobre neprodava,byt je urcite kvalitativne na stejne (ne-li vyssi urovni), jako jeho konkurenti.Jenomze ti, co si kupovali Fiata, byli zvykli na ponekud levnejsi auta byt uz s treba horsi kvalitou.Proste si kazdy radeji koupi Mazdu 323, nez Stilo,proste nepristoupilo na novou filozofii znacky delat auta prospikovana technikou a uz v zakladni verzi nadprumerne vybavena,byt za vyssi cenu,na kterou nejsou "Fiataci" zvykli.Jinak nic prosti Japoncum,Mazda patri mezi me favority,mel jsem minulou generaci 323 z bazaru ,najeto 120000 km a 5 let jsem jezdil bez sebemensi zavady.nyni vlastnim novou 323 druhym rokem a nevyskytla se zadna zavada a o vrzani si muzu nechat jen zdat.Opravdu kvalita a to nekecam.nevim,jak jsou na tomu VW,ale u Mazdy nestahuji auta zpatky do servisu kvuli zamrzovani motoru :-)
Vla