Presne tak. A na základe starej Octavie (ako pozerám, tá je na fotke) sa tam robí Octavia Drive Praktik. To, čo sa u nás volá Tour, sa v Rakúsku volá Drive (ako nás jeden akčný model danej generácie). Aj z tej mám prospekty ( :-) ). Samozrejem dostať tam aj Fabiu Praktik a asi už aj Praktik ako taký.
Celkem chápu že to neprodávají u nás- ono by to naštvalo ty majitele "luxusních" oktávek kdyby jejich zelinář vozil ve stejném autě brambory a zedník maltu. V Rakousku je oktávka normální auto, bez umělého image takže to tam jede. :yes:
No to je mi jasný, ale pod 450t. by to asi nešlo. U OII teda. 750t. jsem myslel slušnou osobní výbavu. Já to nemyslel že je oktávkla šmejd nebo tak, jen že u nás ji někdy lidé staví na uroven reprezentativního vozu. I díky tomu se můžou držet ty ceny za výbavu, to je můj názor. A to by ten van trochu srážel ne? Jinak je fakt že hlavní problem by tu byl v ceně.
Můžu Ti říct že ze své praxe vim ještě jednu českou specialitku- přijedeš v otřískaném fávu a jsi chudák živnostník. Přijedeš v novém osobním autě a jsi předražený podnikatel. Podotýkám že učtuješ vždy stejnou cenu. Dodávek se to netýká, ty nikdo neřeší. Má firma dělá opravy v bytech i pro firmy, takže vim co řikam. A fava už nemáme, což jak tvrdí kluci je znát na dýškách:-)
Mimochodem, na felicie pickup a vanplus ještě ted ve firmě rád vzpomínám. Komfort minimální, ale užitná hodnota/cena nepřekonatelná. Jen ten častý servis byl nepříjemný, ale zas ne drahý.
Za to může přiblblej zákon, v normálnim státě ti vrátí DPH i na Ferrari když ho používáš k podnikání. Neni lepší kšeft než vyrábět ty přepážky. Nedávno jsem jednu posouval u touranu večer před KIKA a to teda byl zážitek. Sama ženská by neměla šanci.
co to meleš? buď máš mindrák, že jezdíš ve 120 nebo ses pomátl. nevím proč by mi mělo vadit, že zelinář bude jezdit v oktávce praktik a zároveň si myslím, že je u nás stejně normální auto jako v rakousku
No nevim, jak už jsem psal výše tak někteří lidé co mají oktávku ji považují za repre vůz. A to není. Ten zelinář byl příklad, on by si stejně radši koupil něco levnějšího a praktičtějšího. A to nic proti oktávce, v rámci třídy hodně dobré auto. A ve 120 jsem jezdil před 15lety.
Bohužel, musím se přidat k názoru,že velké procento majitelů Octávií si opravdu myslí,že vlastní reprezentativní vůz vyšší kategorie. Další procento ho má za nedosažitelný sen a je ráda ,že má Fábii. Jsem prostě obyčejný dělník,ale koupil jsem si Kia Cerato výbava slušná plus litá kola zimní gumy a digi foták za 370000 kč maximální spokojenost. Octávka v té samé výbavě na plechu a bez zimních gum 500000 kč a to je pěkný rozdíl.Neříkejte,že KIa a Škoda se nedá srovnat jel jsem s oběma a největší rozdíl je cena a mám pocit,že i prostoru mám v Kii rozhodně víc.
Většina těch,co jsou majiteli Octávky jezdí jinými auty a Octávka je pro jejich zaměstnance služební auto.Kmarád ze švýcar má krom jiného i starou O1 s 1,8T L&K,identické provedení měl Kulhánek a zase jako úplně obyčejně to auto nepůsobí.Má ji dodnes, kolem 180 tis a v pohodě jezdí.Ale má to jako jedno z moha aut.Žije v Česku.Je spíš motorkář.Na rozdíl od Chryslera,kterého mu původní firma vnutila,než odešel založit jinou,tak Octávka nestála v servise a jen jezdila.Chrysler to prožíval spíš v jednom pražském servise >:-[] Často,dlouho a rád. :yes:
Samozřejmě že v Čechách spousta lidí bere Octavii jako repre vůz! I já ho tak beru. I já ji mám. Se svou výši příjmů na ní dosáhnu a nemusím se bát, že nebudu mít na naftu. Zároveň nevydělávám tolik, abych si mohl koupit nějaké luxusnější, které by se mi samozřejmě více zamlouvalo (BMW, Audi, Mercedes, Lexus, Jaguar...). Na druhé straně chci, aby auto vypadalo trochu k světu, což Octavia II splňuje. :yes::-!
Na základe staršej Octavie Combi, sa úžitkový variant robil a predával aj tuším v Holandsku. Autá mali tuším o pár cm dvihnutú aj strechu a bolo ich dostať vdvoch verziách: 1.9 SDI Classic a 1.9 TDI (90k) Ambiente. Toľko teda.
Na seznamu jsou ceny... 1,4 55kW za 494tis a 1,9 TDI 77kW za 551 tis. Za tyhle penize se koupi opravdive uzitkove auto. Ale je to nase Skoda, takze , cena je super, nalozi se tam vsechno, je dostatecne reprezentativni a nema zadnou chybu.
Chlapi, už za pár měsíců se bude zuřivě slevňovat (newspeak mne nebere takže žádné "zlevy"). Za pár týdnů komise 12 špičkových vědců zveřejní výsledky testů Steorn ORBO a automobilky budou mít problém - mraky neprodejných vozů s překonanou technologií.
No, s tou "zlevou" to neni az tak. Spravne cesky je uz nekolik let "sleva", ale "zlevnovat" pro cinnost. Mozna se to zda nelogicke, ale vyjimak prece potvrzuje pravidlo, ne? :-) Dava to asi stejnou logiku jako jedna skica a dve skici. Ale i v tom je krasa nasi reci, ne? :-)
u nás by se to za tu cenu neprodalo, tady tak logan kombi, ale toto ne. navíc tady většina lidí oktávku mylně považuje za luxusní auto, takže toto ne. v oktávce končíme u mřížky na kufru nejlíp f metle a f traktorovém dýzlu