myslím, že cenově je Octavia tak výhodná, že se vyplatí porozhlédnout se jinde >:-[]
ale jsem rád, že už alespoň přestali předvádět verze úplně bez výbavy. Jen doteď NEchápu verze (modelů Škody obecně) bez tónovaných skel:
1) vypadá to nechutně (podle mě)
2) musí mít logistiku rozšířenou o netónovaná skla
3) nebylo by cenově výhodnější netónovaná skla do výroby nezařadit a ušetřit tak náklady na tuhle zbytečnou logistiku?
Aneb raději budeme vyrábět výrobně drahé nevybavené verze, které pak budeme prodávat draze...aneb jak své finance investovat do toho, aby se do mého vozu raději nedostala výbava... tak mi to přijde :-!
celkem dost predrazene zakladni vybava prima nema skoro nic a motory taky nic moc az na 1.2 TSI to si radsi poridit fofana ve vybave trend plus s 1.6 74 kw mato ESP 8x airbag radio proste vse co normalni ceska rodina potrebuje za 299tkc
...a za kolik ho za 5 let prodáš? Za polovinu toho co tu Octvaii :-) Přitom se kupec Octavie těch 5 let bude radovat z mnohem hodnotnějšího pocitu z interiéru, o třídu lepšího motoru a nesrovnatelně dostupnějšího, levnějšího a méně častého servisu... Ale neříkám nic! "Fofan" je dle mě také výborné auto! :yes:
Doporučuju Top Gear 11/2010, strana 28, James May..... cituji: "Koupě nového auta? Nenechte se zviklat myšlenkou na následný prodej a kupte si to, co vážně chcete." Výborný článek....
kupec Octavie bude do těch 5 let bez vozu, protože mu ji zcizí >:-[] Ale o nocích bude snít, že ten interiér měl měkčené plasty i v oblasti kolen >:D
Jinak Octavia se mi velmi líbí ;-) (vážně)
To:Xawier
hm zajimave koupis si nove auto a hnedka premyslis zeho prodas za 5let . tobe tu oktavu 2x ukradnou tak teto vyjde nastejno coje jinak na oktave o tridu vys ??? focus ma lepsi podvozek brzdy a motor 1.6 dava autu spravnou dynamiku spolehlivost a spotrebu a dili jsou stejne drahe jak na oktavu mozna i levnejsi designove semi libi fofan ale tj kazdeho vec cose mu libi 1+ u oktavce vidim ze ma velkej kufr a velmi rozsirenou servisni sit tj tak vse
Je to laciná základní verze. Pokud tu verzi chce, má jedinečnou možnost za 345 100Kč dostat auto včetně bočních lišt, tonovaných skel a dálkového ovládání centrálního zamykání. Nikdo nikoho nenutí kupovat holou výbavu, naopak možnosti svobodné konfigurace jsou hodně široké.
Můžu se zeptat, kde má to číslo 35% původ (anketa, hlasování, článek...)? Jestli to spíš není jen tak, že toto procento uvažuje o fóliích (což není totéž jako chtít auto bez tónovaných skel).
Ano, fóliema se to dá zachránit. Jenže čelní sklo je podle mě také tónované, zatímco fólie na čelní sklo nesmí.
Poštou se fakt nepohybuji >:D naopak jsem teď nedávno viděl Yetiho s čirými skly bez tónování (výbava Yeti myslím). Moc pěkný skleník :-!
"...s firmy co tonují skla a jezdí hned na nový auta..." myšleno co lepí fólie na skla?
Jinak netónované skla má snad jen Škoda a Kia/Hyundai plus beztak Thalia a Dáčky... Peugeot 207 - tónované skla standard... Netónované skla v nižší střední třídě si dovolí nad 300k opravdu snad jen Škoda.
Čelní sklo může být tónováno jen velmi nepatrně, proto spíš bývá (za samostatný! příplatek) "pokoveno" tenkou vrstvou, která tlumí zahřívání interiéru přes tuto plochu..., ale zároveň způsobuje problémy např. přenosným navigacím bez externí antény...
typicky na Octavii čelní sklo ve variantách zelené (s pruhem či bez) nebo čiré. Takže když ji někdo koupil bez tónovaných skel, měl přední čiré a fóliema to nikdy nedožene.
Na Octavii 2 nevím, možná už měli čelní sklo jen jedno - i pro verze s tónovanými skly i bez nich.