Diskuse

Škoda Octavia RS 245 odhalila ceny. Kolik stojí nejsilnější octavia všech dob?

20.4.2017

Vrcholná verze octavie je poháněna benzinovým dvoulitrem o výkonu 180 kW. Těch 11 kW navíc proti běžné Octavii RS přijde na 75.000 korun.

 

  • 33 Reagovat !

    foto Moje-jmeno-neni-dulezite

    Moje jméno není důležité 20.04.  11:19

    To chci!

    Opravdu... Kdyby to vyráběl VW, tak to stojí nejlevnějc 1000000
    • 77 Reagovat !

      foto Joky

      Joky 20.04.  12:00

      « Re: To chci!

      děkuji, ale já fakt nechci . . už vidím ta volantem ty pitomce, kteří si myslí, že je nikdo nemůže předjet... je to diagnóza....
      • 47 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 20.04.  12:18

        « Re: Re: To chci!

        A to je tvá osobní diagnoza pro řidiče Octavie RS 245? Pro jiné to neplatí? A není spíše diagnoza chtít předjet zuby nehty nějakého takového pacienta, který se ti snaží "ujet" a hnát se za ním, jen aby jsem ho předjel a dokázal mu, že ho předjet jde?
        Pořád nevím, proč by si řidiči "silnějších" verzí běžných aut měli pořád něco dokazovat. Občas se nějaký "závodník" najde, ale jestli má RS, ST, GTI.... nebo normální auto je úplně jedno.
        • 63 Reagovat !

          foto Joky

          Joky 20.04.  13:15

          « Re: Re: Re: To chci!

          ne platí to jen pro pitomce s RS
          • 35 Reagovat !

            foto ryccardo

            ryccardo 20.04.  14:05

            « Re: Re: Re: Re: To chci!

            Ty budeš koukám taky pacient. Za celý život jsem žádnýho takovýho pitomce jak ty tu popisuješ v RS Oktávce nepotkal. Jestli ono to není tím, že nejsem magor, který nepřenese přes srdce, že ho někdo předjede.
          • 00 Reagovat !

            foto kari-laz

            kari.laz 21.04.  08:34

            « Re: Re: Re: Re: To chci!

            nejen, že jsi se pasoval do role odpadu, ale ještě si naklikáváš hlasy, aby jsi, nejspíše sám sebe, uklidnil, že to tak není.
      • 51 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 20.04.  12:34

        « Re: Re: To chci!

        Bude ten samý typ lidí, co vnímají reklamu s driftující i30 jako velmi zábavnou a povedenou ;-)
        • 22 Reagovat !

          foto OzzmaQ

          OzzmaQ 20.04.  12:44

          « Re: Re: Re: To chci!

          Lepší je "Hyundai nezastavíš !" >:D Minulý týden jsme pomáhali staré paní z příkopu, už jsme ji chtěli vytáhnout (auto, pani vylezla :D) , když přijel Tucson s tímto nápisem na boku, rád jsem hrdému majiteli přenechal lano >:D To by byla reklama do televize ! >:D

          Když dodám, že z příkopu tahal Fabii, nabírá celá událost daleko širších souvislostí >:D
          • 21 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 20.04.  12:48

            « Re: Re: Re: Re: To chci!

            zda sa ze maly soused potreboval pomoc vacsieho souseda >:D
            • 10 Reagovat !

              foto OzzmaQ

              OzzmaQ 20.04.  12:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

              Jo....z téhle situace by měl ministr propagandy Vošický upřímnou radost >:D
              • 31 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 20.04.  12:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

                to chcelo slavnostne foto >:D

                popravde ale taketo napisy po kasni to je hruza... 8-s
                • 10 Reagovat !

                  foto OzzmaQ

                  OzzmaQ 20.04.  12:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

                  Já se na nic nezmohl, byl jsem tam už najetej a připravenej, paní jsem nasadil oko, zahákl a pak přijel.... >:D
                  • 10 Reagovat !

                    foto H-K-svwet

                    H/K_svwet 20.04.  13:00

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

                    to byl prave ten moment prekvapeni.. toto hyundai zna "very good" >:D
                  • 10 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 20.04.  13:10

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

                    Dneska sem viděl policejní Hyundai SUV, poprvé (státní, ne měštácký)
                    • 10 Reagovat !

                      foto wakantanka

                      wakantanka 20.04.  13:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

                      u nás jazdia už nejaký ten rok ..... no terno to není, ale keď im to jazdí .... sportage či tiguan v policajných farbách vyzerajú lepšie.
          • 00 Reagovat !

            foto kari-laz

            kari.laz 20.04.  12:50

            « Re: Re: Re: Re: To chci!

            Jo tak proto dostanou PČR Hyundai >:D jak se jednou rozjedou, tak už je nic nezastaví
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 20.04.  13:09

            « Re: Re: Re: Re: To chci!

            Nejlepší je fotka Getze co zahučel do půlky délky vozu do stodoly a vedle billboard "Hyundai nezastavíš" >:D >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto OzzmaQ

              OzzmaQ 20.04.  13:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

              Jo >:D Tohle je satira.... ale já vlastně dopomohl k propagandě! >:D
              • 10 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 20.04.  13:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

                No vidíš. Hyundai je fajn, ale jenom Genesis 3,8 V6. Ten bych klidně bral
                • 01 Reagovat !

                  foto OzzmaQ

                  OzzmaQ 20.04.  13:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

                  Kdepak, hrdinou dne se stal Tucson CRDI >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 20.04.  13:46

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

                    Tuscon nebrat >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto Somewhere

                      Somewhere 20.04.  14:42

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

                      Aspoň sa to nauč písať, brumla...
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 20.04.  14:53

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

                        Sem přektřtil protože tak debilní název se nedá pamatovat >:D Na druhou stranu pro arizonský Tuscon je to ostuda no.

                        Tak tomu budu asi říkat TucTuc >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto Somewhere

                          Somewhere 20.04.  15:38

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

                          Nevyhováraj sa...
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 20.04.  12:47

          « Re: Re: Re: To chci!

          a udajne je to liftback ;-) ... asi preto sa to vola reKlama
          • 01 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 20.04.  18:58

            « Re: Re: Re: Re: To chci!

            To je už maximální stupidita. Nedávno jsem na hjondé.cz koukal na novou i30 a když na mě v jakémsi PDF s financováním opět vyskočilo "nová i30 ve verzi LIFTBACK," tak jsem zas rychle vše pozavíral, protože se mi udělalo blivno. Fakt mají něco tak nehorázně trapného zapotřebí?
            • 11 Reagovat !

              foto white-label

              white label 20.04.  19:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

              Navíc, lb není žádná "lepší" kar. varianta, než hb.
              Zjevně je komplex z "malého" souseda z Bolky neúnosný. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 20.04.  19:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

              :-O Já měl za to, že to mají jen jako vtípek v TV reklamě, ale tohle už je fakt absurdní.
              • 00 Reagovat !

                foto twistedTSD

                twistedTSD 20.04.  19:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

                Toto je prosím oficiální ceník: [odkaz]
                • 10 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 20.04.  20:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

                  Jako vtip to pochopím, ale tohle vtipem rozhodně není. Zajímalo by mě, jak by to vysvětlili. Ne dealer, který by se asi se studem pousmál a pokrčil rameny. Autor toho ceníku. :-|
                  • 10 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 20.04.  20:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

                    Jak by to vysvětlili? Nijak, hlavně, že můžou říct:
                    "Ale my vám přece také nabízíme liftback..., dyť to tu máte černé na bílém!" 8-s
                    • 00 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 20.04.  20:07

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To chci!

                      To by si snad nikdo nedovolil. Z hb se lb nestane slovem v ceníku. Skoro se mi chce zaslat dotaz centrále.
  • 111 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 20.04.  11:37

    ta výbava je úplně mimo

    19tky kola + těžká elektrická sedadla + elektrické otevírání pátých dveří....

    Marně v tom hledám nějakou logiku. Kdyby umožnili si za 25tis přiobjednat akorát ten diferenciál, bral by to každý (nebo alespoň každý druhý), takto je to za 75tis dobrý úlet... Drncavá a už ani ne dobře vypadající kola (pro velikost kol Octavie jsou 18tky max) a k tomu prvky z L&K.
    • 43 Reagovat !

      foto pavlik123

      pavlik123 20.04.  12:12

      « Re: ta výbava je úplně mimo

      Já v tom logiku vidím. Octavia RS není pro lidi, kteří mechanice kolem auta. Je to lifestyle volba. Spoustu jejích kupců nikdy neprojelo jiné auto. Prostě to chtějí. Má to hezké laky (objektivně), vyčnívá to nad ostatními Octaviemi (v porovnání s ostatními značkami to vypadá pořád plastově a levně, nicméně tento pohled se v ČR moc nenaskytně)...a o to přece jde. Nic jiného bych v tom nehledal.

      Člověk co tomu rozumí a chce opravdu výkony si lehce pod milion pořídí jiné, lepší auto. Třeba z vlastní stáje.
      • 30 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 20.04.  13:27

        « Re: Re: ta výbava je úplně mimo

        Ty máš ve stáji nějaké auto?
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 20.04.  14:31

        « Re: Re: ta výbava je úplně mimo

        >:D >:D
  • 113 Reagovat !

    foto pavlik123

    pavlik123 20.04.  12:02

    Octavia má problém

    A nejen ona ... Když ji dovybavím, tak se dostanu na technikou neodfláknutý Lexus IS. Proč bych měl chtít RS ? Když RS dovybavím, dástávm se k 900 tisícům. Jedině kvůli kufru. Opravdu to za to stojí ? Obě auta na tom budou kvalitou dost rozdílně v neprospěch evropského konkurenta. Cenově se Octavia nebezpečně blíží, ale už jen vzhledem a interiérem nikdy konkurovat nedokáže.

    [odkaz]

    Jako problém vidím i takový Golf, který sice vypadá jako menší auto (chápu, menší převisy), ale za stejné peníze je jízdně lepší. Ale zase neodveze ledničku no ...
    • 44 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 20.04.  12:13

      « Re: Octavia má problém

      Napsals to trochu naopak - Lexu ma problem, nebot za ty prachy, co stoji se vyplati koupit levnejsi Octavii s lepsi dynamikou. Tak to taky chape vetsina kupujicich, ostatne prodeje Lexusu a Octavie si najdi sam, tak uvidis nejlip, kdo ma problem.
      Nejvetsi problem ORS bude Leon Cupra, ve vyssich konfiguracich pak Golf GTi/R. Kdo chce Lexus, nekouka po Octavii a naopak.
      • 32 Reagovat !

        foto pavlik123

        pavlik123 20.04.  12:16

        « Re: Re: Octavia má problém

        Ona má lepší dynamiku ? Nemá.

        Interiér ? Nemá. Vzhled ? Těžko. Má kufr navíc. A možná levnější servis tedy .... pro pepíka co to koupí na splátky nebo z posledních peněz.
        • 12 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 20.04.  12:30

          « Re: Re: Re: Octavia má problém

          Jo aha >:D
        • 40 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 20.04.  13:23

          « Re: Re: Re: Octavia má problém

          Víš co je zajímavé? RS se nejlíp prodává na bohatých trzích - Švýcarsko, Německo... a žádný problém tam nemá.

          Lepší dynamiku má a v základu má i lepší výbavu než to IS. Vyhřívané sedačky, duální klima, parkovací senzory... to všechno jsou u IS příplatkové věci. Takže dovybavovat musíš na druhé straně než bys možná čekal.
        • 00 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 20.04.  14:08

          « Re: Re: Re: Octavia má problém

          Ten servis bude to hlavní. Na Lexus se nedoplatíš. Tohle je i přes ty pozlátka furt tuctová Oktávka.
      • 40 Reagovat !

        foto OzzmaQ

        OzzmaQ 20.04.  12:31

        « Re: Re: Octavia má problém

        Cožpak o to, že vybavení stojí s Lexem stejně, ale ORS i v základu je solidně použitelné auto a levnější o jednu Fábii, než IS, ještě k tomu rychlejší :-)

        Největší problém ORS nebude dle mne HH v případě liftu, ale auta o třídu výše - Passat/Mondeo/Superb/Insignia. V případě kombika pak kombi verze HH a tam ten Golf/Leon/Fokus.
      • 01 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 20.04.  13:20

        « Re: Re: Octavia má problém

        S predajmi Lexusu to ale treba brať aj z trošku širšieho hľadiska a tým je predajná a servisná sieť, ktorá je objektívne voči Škodovke maličká. A samozrejme do Lexusa nezoženieš lacno diely z druhej ruky (ukradnuté, rozobrané) a neopraví ti ho hociaký Lojza z vedľajšej dediny. Minimálne v našich končinách sú toto hlavné argumenty. :-)
        • 10 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 20.04.  13:39

          « Re: Re: Re: Octavia má problém

          A argumenty sú to podstatné. Ono život s autom sú aj starosti, servis, príp. opravy a je rozdiel, či auto dáš do servisu v Tvojom meste či dedine a ideš do práce, alebo kvôli tomu musíš cestovať povedzme do hlavného mesta a zabiť s tým celý deň. Napr. Lexus centrá sú na Slovensku len v BA a ZA, takže ak Ti Lexa neopravia v Toyote, tak by si to mal z Prešova pekný kus cesty.
          • 22 Reagovat !

            foto white-label

            white label 20.04.  13:45

            « Re: Re: Re: Re: Octavia má problém

            Neblbni, japonské vozy přece žádný servis nepotřebují, ony se vůbec nekazí, ale to tady ví skoro každý... >:-[]
            • 20 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 20.04.  14:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Octavia má problém

              Presne tak, kdo to kdy videl - zkazenej Lexus >:D
              • 11 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 20.04.  14:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octavia má problém

                Lexusy budou opravovat členové SPD a jednou měsíčně bude vylosován štastlivec, kterému vůz opraví osobně Tomio Okamura přidá mu k tomu ještě nůši japonských specialit z vlastního obchůdku.

            • 00 Reagovat !

              foto wakantanka

              wakantanka 20.04.  17:24

              « Re: Re: Re: Re: Octavia má problém

              No neblbnem, nejde ani tak o nejaké poruchy, ako o pravidelný servis či údržbu. S každou prkotinou behať do Žiliny alebo Bratislavy tak ako píše iudex by som nechcel. To radšej za tie peniaze zoberiem niečo od D3 trebárs alebo Jaga, ktorých mám priamo v meste. Ono aj toho LExa kúpiť by znamenalo minimálne dvakrát cestovať minimálne 230 km ďaleko.
    • 21 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 20.04.  16:10

      « Re: Octavia má problém

      Za 900tis to předpokládám nikdo kupovat nebude. Nevím jaké jsou aktuální slevy, ale s ohledem na ten oční hendikep bych o méně než 10% vůbec neuvažoval. U takto drahých verzí bych čekal spíš 15%, aby se cena bez DPH moc neodchylovala od nějakých 650ti tis, což je taková nějaká psychologická hranice, kolik za byť sebelepší Octavii jako firma utratit. Pochybuju, že obdobná cena/sleva vypadne z Lexusu, když už je tam z ceníkové ceny explicitně odečteno těch 150tis.
    • 00 Reagovat !

      foto JDM

      JDM 21.04.  09:20

      « Re: Octavia má problém

      Souhlasím, oktavka je pro pepiky, kolik těch lexusu potkáš na silnici? Je mnohem hezčí a zajímavější auto. Lexus si koupí někdo kdo chce auto.
  • 32 Reagovat !

    foto OnkelKonrad

    OnkelKonrad 20.04.  12:19

    překlep v nadpisu

    nemá tam být nejhnusnější, místo nejsilnější? Ikdyž máte pravdu, toto je opravdu silné kafe...
    Jinak přeju Škodě, ať se jí daří, ale tento fl se prostě nepodařil. Nefunguje to ani na fotkách, ani na živo.
    • 14 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 20.04.  12:31

      « Re: překlep v nadpisu

      predaje ukazu viac... mne sa ten face paci ;-) .... v bielej kombik uz som tuto stvorocku videl a je to fakt nazivo lepsie ako fotky.... ma to uz teraz smrnc ... ktory pred faceliftom octavke tak nejak chybal... ja verim v uspech stvorocky... este budes prekvapeny :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto JDM

        JDM 21.04.  09:23

        « Re: Re: překlep v nadpisu

        Prodeje neukazi nic protože oktavka se nekupuje podle vzhledu nebo výkonu atd... Ta se prostě ve flotile vymění po 3 letech :-)
  • 41 Reagovat !

    foto Feringo

    Feringo 20.04.  12:27

    Nesmysl

    Nechápu kdo si koupí RS skoro za milion, když to srovnám s koncernovým Seatem tak tam přijde Cupra 300 ve 4x4 za 800 000,- s DPH v plné polní se "štelovacím" podvozkem, navi atd.. Jediné mínus Seatu je lacinější interier, jinak jízdně je to úplně někde jinde. Přijde mi že Škoda spoléhá na to že plno firem kupuje u nich auta zcela automaticky a na normálního spotřebitele kašlou, vždyť za ty prachy už se dá sehnat mnohem vyspělejší auto, třeba nové BMW 330i v kombi vám nabídnou také za milion po slevě a to je už oproti RS neporovnatelné.

    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 20.04.  12:34

      « Re: Nesmysl

      bude sranda ak za melon uz bude stinger GT... ale tak octavka nebola nikdy lacna... skoda si za naj auto zemegule vzdy nechala slusne zaplatit ... ;-)
      • 21 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 20.04.  13:12

        « Re: Re: Nesmysl

        Jasně, za meloun Stinger, za 1,1 už je Mustang a za 1,4 už je osmiválcovej Charger třeba a můžeš takhle pokračovat >:D >:D >:D
    • 10 Reagovat !

      foto vondry87

      vondry87 20.04.  15:01

      « Re: Nesmysl

      To se to vždycky srovnává cena po slevě s ceníkovou cenou druhého. I tak si ale myslím, že čtyřválcová 3er v základu opravdu nebude žádná hitparáda. Ani jízdně, ani pohledově..
    • 00 Reagovat !

      foto koblih

      koblih 20.04.  20:41

      « Re: Nesmysl

      Zaprvé už jak psal vondry, porovnáváš jablka s hruškama a zadruhé, zkus si to tvoje 330i dovybavit vším co má Octávka ,a potom se ozvi, ať se ti můžu zasmát jak bude v ceně najednou rozdíl pár statisíců >:D ...
      • 00 Reagovat !

        foto Feringo

        Feringo 26.04.  10:39

        « Re: Re: Nesmysl

        Bmw nemám, pro mě je to drahé, koupil sem Cupru, mám rád Seaty. Rozdíl statisíců? To se pleteš, maji záměrně těžce nastřelené ceníky, jak říkám 330i, navigace, kamery, vyhřejvaný *, kvalitnî audio, to vše za mega a kus, je to pohodlné a má to extra jízdní vlastnosti. Třeba novému RS křivdim, ale asi 14 dní jsem měl půjčené RS, to poslední před tímto novým faceliftem, jeho cena se také šplhala k milionu, ale za co? Auto bylo nezáživné, přímo nudné, jízdní vlastnosti špatné a ktomu brzdy na které neni spolehnutí, sportovně se s tím jezdit nedá. To už se chová lépe RS z roku 2000, které i lépe jezdí. Tak kde je ten pokrok? Nové Rs si koupí jen idiot co onanuje nad interiérem a sere na jízdní vlastnosti.
  • 14 Reagovat !

    foto MajoKE

    MajoKE 20.04.  12:44

    150kW

    Kupovat si auto s vykonom nad 150kW v predokolke je blbost. Pokial si dobre pamatam Octavia RS prejde losim testom horsie ako Fabia kombi.

    Kolko stoji Superb 162kW? 2.0 TSI 162 kW (220 k) 6° AP 32,140e...
    • 32 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 20.04.  13:12

      « Re: 150kW

      Trochu si zaspal dobu, dnes predokolky zvládajú 310 koní, takže 245 v Octavii nevnímam ako problém. Notabene keď je tam samosvor. To už skôr by som pochyboval o základnej RS s 230 koňmi a otvoreným difom.
      • 10 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 20.04.  13:13

        « Re: Re: 150kW

        300 HP na předku už měl Cadillac Seville před 20 lety >:D >:D >:D >:D

        A 150 KW na předku sem měl v Sebringu z roku 2001 a jezdilo to úplně normálně a vážilo to 1530 Kg, což je skoro to samý jako tahle Oktávka :-)
        • 00 Reagovat !

          foto OzzmaQ

          OzzmaQ 20.04.  15:16

          « Re: Re: Re: 150kW

          Seville byl FWD???

          edit: Koukám, že poslední generace... tak to i amerika přešla na špatný pohon >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 20.04.  15:21

            « Re: Re: Re: Re: 150kW

            Jo byl. Už od druhé generace z roku 1980 >:D 300 HP už měla 4. generace s motorem Northstar z roku 1994 a stejně tak pak i pátá
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 20.04.  15:22

            « Re: Re: Re: Re: 150kW

            nejen poslední, v podstatě krom první generace 1975-1979 jsou všechny Seville FWD :-)
            • 00 Reagovat !

              foto OzzmaQ

              OzzmaQ 20.04.  15:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: 150kW

              Asi jsem to špatně přečetl, proč přešli na FWD? Vždyť je to přeci špatný pohon >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 20.04.  15:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 150kW

                Jednoduší výroba, tehdá v době ropné krize to bylo populární, pak poznali že se to k luxusním vozům nehodí a přešli zpět na zadní náhon (první bylo v roce 2002 CTS první generace, následováno STS, SRX atd.

                Dnes je FWD vlasně jen už jen XTS, který se do Evropy nevozí.
    • 00 Reagovat !

      foto maXX-CZ

      maXX_CZ 20.04.  14:53

      « Re: 150kW

      Nevim jak presne souvisi smerova stabilita s vykonem motoru prenaseneho na nejakou (jednu nebo vice) napravu, ale to mi predpokladam vysvetlite.
      150kW v takovemhle aute je skvele pouzitelne a velmi prijemne, pokud zrovna nehodlate vytacet dvojku do omezovace. Pak uz musite precijen auto "drzet", dost to taha za volant/ruce, ale to je tak vse.

      Jinak priste doporucuju vylezt z vasi fabie a zkusit se autem s timto vykonem aspon par hodin projet, najednou vam to zacne davat smysl.

      Jo a RS za milion je dobry hnus. Cupra to same. Pamatuju si, jak se prodavaly slusne vybavene kombi cupry za 650 po sleve, ale čo bolo, to bolo...
      • 00 Reagovat !

        foto MajoKE

        MajoKE 20.04.  21:44

        « Re: Re: 150kW

        Na niektorých cestách sú aj zákruty, v zákrutách sa auta naklanaju, zvyčajne je niektoré koleso odľahčené....Ale ľuďom, čo jazdia rýchlo a rovno je to jedno.

        Každý pracovný deň sedím v rôznych štvorkolkách s krutakom od 450 po 560 Nm. Každý deň presadnem do súkromného auta s 300 Nm 81 kW a predokolky. Preto som si dovolil po odjazdení cca 1 250.000 km napísať svoj názor.

        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 20.04.  22:25

          « Re: Re: Re: 150kW

          No já nevím, z mých zkušeností při normálním ježdění nehrajou limity v zatáčkách roli, naopak limity motoru pro předjetí jo... ale každý na to může koukat jinak.
        • 10 Reagovat !

          foto Freddka

          Freddka 20.04.  22:33

          « Re: Re: Re: 150kW

          ja si treba myslim, ze majo ma pravdu. Pres tech 150kW je to v podstate blbost mit predokolku.
          Ale problem je jinde - zadokolka je draha, nejaky haldex 4x4 apod. se (v benzinu) tezko hleda... tak koupis GTI nebo Oktavku RS...
  • 130 Reagovat !

    foto kari-laz

    kari.laz 20.04.  12:47

    VIDEO!!!!!

    Můžete laskavě u článků obsahujících video dát upozornění, že kromě galerie tam je i video!?!? Automaticky by jsem takový článek ignoroval. Když už musíte tlačit automatické přehrávání kvůli reklamě, tak na to alespoň upozorněte. Každý den mám čím dál menší chuť tyhle stránky navštívit a to jsem tu býval pečený vařený. A nejhorší je, že poslední dobou dáte každou volovinu do pár sekundového videa pod každý článek, aby se tam automaticky mohly přehrát reklamy. :no: :no: :no:
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 20.04.  12:57

      « Re: VIDEO!!!!!

      ono uz ani tie videa nie su co byvali... najprv pozeras 5s na nieco v tube s obsahom kyseliny hylauronovej a az tak sa dostanes k teme ...tie reklamy to tu proste dobabru vsetko casom... a clovek ma tiez len jedny nervy to je jasne... chapem ....
    • 20 Reagovat !

      foto maXX-CZ

      maXX_CZ 20.04.  14:55

      « Re: VIDEO!!!!!

      Presne kvuli tomu jsem vstoupil do diskuse pod timto clankem.

      Pokud nevypnete automaticke prehravani videi, KONCIM s timto webem!
      A nebo aspon jasne oznacte, ze to video obsahuje. Kdo vam tohle poradil fakt nechapu.
      Stejne jako na konkurencnim webu, kde po kliknuti na clanek skocim rovnou do galerie.
      To museli vymyslet nejaci "odbornici".
    • 10 Reagovat !

      foto vondry87

      vondry87 20.04.  15:06

      « Re: VIDEO!!!!!

      Souhlas. Máme doma malé dítě a nic nepotěší víc, než když dítě spokojeně spí a já si chci přečíst nějaký článek a na celý obývák začne řvát podě*laná propaganda, jak skvělé ty evropské fondy vlastně jsou.. doma už jsem raději přestal web navštěvovat..
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 20.04.  19:06

      « Re: VIDEO!!!!!

      :yes: Automatické přehrávání mě nehorázně prudí.
    • 00 Reagovat !

      foto Doupik

      Doupik 20.04.  22:35

      « Re: VIDEO!!!!!

      Vyřešil jsem to Adblockem, stačí přidat filtr [odkaz] a je klid
      To samé na reklamu, která se netváří jako reklama: [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 21.04.  08:50

        « Re: Re: VIDEO!!!!!

        Jenže to je takový rovnák na vohejbák. Funguje to, ale....
        Chápu, že reklamy být musí, aby to měli z čeho platit, když je to bezplatný web. Takže to, že kolem stránku lemuje reklama zkousnu, ale tohle už je PŘES ČÁRU. At dají reklamu před video, za video, ale NE AUTOMATICKÉ PŘEHRÁVÁNÍ. Google, ač firma silně zaměřená na reklamu, by měla uvést do Chromu aktualizaci s možností blokace reklamy.
  • 22 Reagovat !

    foto Sumi2000

    Sumi2000 20.04.  12:56

    Otřesný facelift !

    Ani RS verze Octavii nepomůže.
    Na ten strašný čtyřoký asymetrický vzhled přední části se dívat prostě nedá ! 8-s
    Facelift se fakt nepovedl.. :no:
    VW takové blbosti u Golfu netrpí..
    • 03 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 20.04.  12:59

      « Re: Otřesný facelift !

      nazivo je to parada.... a zaroven je to prva octavka ktora sa mi normalne uz zda aj stylova a ma smrnc... v tmavozelenej RSke by ale asi bola uplne top .. ale aj cervena je super... a pre beznu verziu prave cervena bude asi top :yes:
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 20.04.  13:23

      « Re: Otřesný facelift !

      Ako tak pozorujem okolie, začínam mať pocit, že ľudí ani ten facelift neodradí od kúpy Octavie. Kto dostane služobné auto, OK, ten si nepomôže. Ale včera som videl chalana, ktorý vystupoval z novej Octavie s takou hrdosťou v tvári (najmä keď videl, že sa naňho pozerám), že evidentne muselo ísť o jeho vlastné. >:-[]
  • 15 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 20.04.  13:07

    822 tisíc

    Slušný cenovka za 4válec, když V8 Mustang stojí jen o 300 tis víc. Jasně má jen dvoje dveře, ale i tak. By mě zajímalo kolik by za takový auto chtěl VW, kdyby něco tkaového dělal. Dle ceny Oktávky hádám tak 1,6 míče >:-[] >:-[]
    • 30 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 20.04.  13:14

      « Re: 822 tisíc

      Hádáš podobně kvalifikovaně jako vždycky.
      • 03 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 20.04.  13:18

        « Re: Re: 822 tisíc

        No za 1,1 mega by to určitě neprodávali, na to vsadím poslední pětník :-)
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 20.04.  13:26

          « Re: Re: Re: 822 tisíc

          Fakt na to něco vsadíš? Třeba flašku?

          Jen tak pro ilustraci, těch tvých 1,1M stojí Golf R Variant, v automatu a čtyřkolce, s 310k.
          • 13 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 20.04.  13:35

            « Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

            A kde je ten V8?? >:D >:D

            A Mustang má o 110 HP víc, pokud sis nevšiml, 300 koní má V6 co se sem nevozí a stojí v přepočtu asi 900 tis ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 20.04.  13:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

              Pokud si měl na mysli Mustanga a ne ORS 245, tak si to měl napsat jasně.
              • 01 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 20.04.  13:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                Plho, o čem už tu dobrou půlhodinu mluvíme? Že kolik by stál Mustang kdyby ho vyrábělo VW. Poposedni si >:D >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 20.04.  13:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                  Emel to pochopil stejně, viz jeho reakce, takže závada bude na tvém vysílači...
                  Co by běžný evropan dělal s Mustangem? Evropan chce obvykle malé-velké auto a Mustang je pravým opakem.
                  • 03 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 20.04.  13:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                    Zajímavý že se tu prodává jak teplý housky na krámě >:D A Camaro a Vette taky >:D

                    93 ks resp. 39 ks resp. dohromady cca 130 ks aut za čtvrt roku v zemičce jako ČR ja hoodně drsný. Včera sem nový Mustangy potkal během cesty na oběd, což je asi půl kiláku hned 3 :-)

                    Camaro sem viděl v pátek, taky funglovku.

                    Evidentně o ty auta a V8 motory zájem je.
                    • 20 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 20.04.  14:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                      130ks za 3měsíce, no to je úplně jak ty teplé housky..., kam se na to hrabe nějaká Octávka... >:-[]
                    • 10 Reagovat !

                      foto mariachi

                      mariachi 20.04.  14:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                      Ty jo, no jak pujdu z rachoty, budu si fakticky davat majzla, abych o nejakyho Stanga nezakop, vypada to, ze na me mozna nakej vyjede az si doma otevru pivko >:D
                      • 03 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 20.04.  14:16

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                        Určitě se ti nějakej schovává pod postelí, ve skříni bude mrkat Camaro a ve vaně na tebe vybafne Charger, bacha >:D

                        A až budeš chtít utéct do lesa, potkáš tam John Deere. Ty ameriky sou horší jak trpajzlíci vid - jsou všude >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 20.04.  14:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                    Jo, pochopil jsem to stejně blbě... Mustang je jiná, ten je na evropské poměry naceněný pěkně, a to i v rámci Fordu.
    • 81 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 20.04.  13:17

      « Re: 822 tisíc

      Máš úplnú pravdu, dvojdverové kupé - pony car s V8 je priamym konkurentom rodinnému 5-dverovému liftbacku nižšej strednej triedy. Ja by som ešte navrhol hodiť do porovnania Lamborghini Huracán, nech to máme komplet.
      • 13 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 20.04.  13:20

        « Re: Re: 822 tisíc

        Já píšu někde o tom že je to konkurence?

        Já píšu že u šáde dostanu za 800-900 tis 200 konový čtyřválec o u Fordu za 200-300 tis navrch V8 >:D
        • 21 Reagovat !

          foto white-label

          white label 20.04.  13:22

          « Re: Re: Re: 822 tisíc

          Tvému "smysluplnému" srovnání odpovídá akorát tak ten smajlík na závěr.
          • 03 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 20.04.  13:30

            « Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

            Jo? Měl ten být brečící spíš, pravda, je hodně smutný že evropa ti nabídne za velmi podobné peníze poloviční motor s polovičním výkonem a jinak kupé bývalo vždy dražší jak sedany, pokud chceš argumentovat karoserií.

            Ostatně daleko větší Charger s V8 stojí cca 1,4 míče a pokud by sis ho dovezl sám a vyběhal papíry tak tak 1,25 >:D Když chceš sedan/liftback jako konkurenci.

            Ale super že už tam dali el. sedačky, poslední RS oktávka v kterým sem seděl s nalepenou cenovkou na skle 880 000 Kč (měla ještě doplnkovou výbavu) měla ještě ručně ovládánými s těmi krásnými a interiér nerušícím pákami o velikosti křídel Boeingu >:D >:D >:D
            • 40 Reagovat !

              foto OzzmaQ

              OzzmaQ 20.04.  13:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

              Ač mám Mustang opravdu rád, tak ten poloviční motor v Golfu R ve skutečnosti nabídne o krapet rychlejší svezení >:D Chceš se tu dál zesměšňovat? >:D Nebo proč tohle vůbec píšeš a srovnáváš? Taky můžeš mít za tu cenu "blbýho Fokuse" >:D RS...

              Ale jasným konkurentem Oktávky za 800 tisíc je 2x dražší Charger >:D Jasny.. >:D
              • 03 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 20.04.  14:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                Rozdíl v ceně oktávky a mustangu je 200-300 tis, to není faakt 2x dražší, jestli u tebe jo, doporčuju zopáknout základku nebo vrátit vysvědčení a jít házet lopatou >:D

                Mustang má zrychlení 5s při váze 1,7 tuny :-) Dej mi sem nějaký auto za stejnou cenu co má 1,7 tuny a lepší zrychlení. Sem fakt zvědav
                • 30 Reagovat !

                  foto mariachi

                  mariachi 20.04.  14:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                  Bariku, tebe proste musi bavit byt za saska, jinak si to tvoje sebemrskacstvi neumim vysvetlit.
                  Kdybys toho Mustanga dal jako konkurenci pro BMW 430i a argumentoval motorem V8 vs R4t, tak bych to pri podobne cene bral, to dava z vetsi casti smysl, ale proc ho tu cpes k Octavii..?
                  • 12 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 20.04.  14:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                    Jako smutný příklad, že za 800-900 tis dostaneš foukanej čtyřvál od firmy, co běžný benzínový motoru vůbec neumí a sou věčně samej prů*er s polovičním výkonem a nafty musí cinknout, zatímco konkurence umít za tu cenu vyrobit V8 a ještě jí dopravit přes oceán >:D

                    To musí bejt kouzelníci co.
                    Bud musí mít Bubba s Rodrigezem oproti Jakowi s Leškem neskutečnou produktivitu práce, nebo tady někdo krásně okrádá zákazníky >:D >:D >:D
                  • 01 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 20.04.  14:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                    Jinak sem placený vlastníky auto.cz za estrádní čísla zde, čím přispívám ke zvýšení četnosti a zábavě čitatelů a neustále se zvyšující se popularitě a reklamě. Krom toho mě ještě platí GM, Putin, Lada, KGB, Čína , Okamura, komunisti, svaz zahrádkářů, svaz pěstitelů ředkviček a fotbalový klub SK Dolní Ratíškovice.

                    Tos nevěděls?

                    Ted se chystá novinka, v každém videu delším jak 5 minut bude 20 minutová reklama, která nepůjde přeskočit, při registraci na moje auto budete must povinně shlédnout celou výrobní nabídku škody a když vše vyplníte tak těsně po zmáčknutí tlačítka Uložit naskočit výrobní program Tatry a Avie s celou historií čítající 4 hodiny.

                    Nová reklamní kampan od Boleslaw Werke a Czechoslovak Group.
                • 00 Reagovat !

                  foto OzzmaQ

                  OzzmaQ 20.04.  14:52

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                  Pravidla hodnocení budme ohýbat tak dlouho, dokud nevyhraje náš favorit, pardon Mustang! Je dražší, je to uplně jiný typ vozu, ale je lepší!!! >:-[] Nemám slov >:D
                  • 01 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 20.04.  14:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                    No, jaký si to uděláš, takový to máš. Ty nezdáš srovnávací testy kde vždy vyhraje škodovka? Jde to i opačně.

                    Taky může oktávku porazit Uaz Buchanka - je levnější, projede toho víc v terénu a má větší kufr >:D >:D >:D

                    Vždycky jde o to co se porovnává >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto OzzmaQ

                      OzzmaQ 20.04.  15:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                      Ano... a to nerozporuji.... ale pořád tak nějak doufám, že nejsi takový hlupák, že máš potřebu to pořád všude propagovat takto na plnou hubu >:D
                      • 01 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 20.04.  15:07

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                        Já se sem chodím bavit, kabarety sou dneska moc drahý.

                        Jinak včera sem viděl Kodiaqa, už třetího. V šedý to byl fešák a ten krásnej zvuk Oktávkovýho TDI tomu dodal ten pravej punc luxusního SUV. Kam se hrabe Cayenne a Range rover čéče >:D >:D

                        Holt VW ty diesly umí, sou tak tiché, že rozdíl oproti benzínu nepozná 8 z 10 pacientů ušní ordinace :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto OzzmaQ

                          OzzmaQ 20.04.  15:15

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                          Tak to dá přeci rozum, že je to konkurent Cayenne a Range, u vás na vesnici >:D
                          • 01 Reagovat !

                            foto Barrichello

                            Barrichello 20.04.  15:23

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                            U nás na 1,3 milionové vesnici jménem Praha >:D >:D
                            • 00 Reagovat !

                              foto OzzmaQ

                              OzzmaQ 20.04.  15:25

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                              Odkdy jsi pražák prosimtě? >:D
                              • 01 Reagovat !

                                foto Barrichello

                                Barrichello 20.04.  15:30

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                                Odmala, sem se tady narodil, narozdíl od většiny náplav >:D >:D

                                A taky tu odmala bydlím ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto OzzmaQ

                                  OzzmaQ 20.04.  15:32

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                                  Vždyť si pořád psal, jak bydlíš někde ve středočeském kraji na malém městě >:D Takže?
                                  • 01 Reagovat !

                                    foto Barrichello

                                    Barrichello 20.04.  15:37

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                                    Sem psal že se tam jezdím projíždět nebo tam jezdím na víkendy ale jinak bydlím v Praze. To si zas nějak špatně pochopil.

                                    Proč jezdit po Praze - do středních čech je to coby kamenem dohodíš a jezdí se tam líp, bez radarů atd ;-)
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto OzzmaQ

                                      OzzmaQ 20.04.  15:39

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                                      Ok dobře, to jsem tě asi špatně pochopil, uznávám....
        • 00 Reagovat !

          foto OzzmaQ

          OzzmaQ 20.04.  13:44

          « Re: Re: Re: 822 tisíc

          No.... a třeba u Ferrari jen za 4- 5 milionů navrch dostanu ještě silnější auto...To je viď? >:D Co si tím chtěl říct? >:D
          • 01 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 20.04.  14:12

            « Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

            Jestli nechápeš rozdíl mezi 200-300 táců při dvojnásobném výkonu vs rozdíl 3-4 mega, tak fakt vrat vysvědčení ;-)

            • 10 Reagovat !

              foto OzzmaQ

              OzzmaQ 20.04.  14:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

              Ne, nechápu, protože když si půjdu koupit Oktávku, coby jediné auto do rodiny, rozhodně nemám dalších 300 tisíc zbytečně na auto, které má navíc jen větší motor, ale ve všem ostatním je horší pro takové použití.
              • 01 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 20.04.  14:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                Kdo si půjde koupit Oktávku za 900 za svoje (ne firemní peníze jako služebák) jako jediný auto do rodiny. To budou zástupy >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto OzzmaQ

                  OzzmaQ 20.04.  14:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                  RS? Proč ne? 1.2TSI, co bývají v testech? Tam už to vidím dost bledě...
                • 00 Reagovat !

                  foto iudex

                  iudex 20.04.  16:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                  Sú takí. ;-)
                  Práveže mne RS dáva najväčší zmysel zo všetkých Octavií, predface RS bola na tom z hľadiska value for money (výkon-výbava-cena) asi najlepšie zo všetkých motorizácií Octavie.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 20.04.  13:19

      « Re: 822 tisíc

      Jako obvykle jen hádáš....
      Podívej se na ceny Golfu GTI Performance, nebo klidně i eRka (včetně kombíku).
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 20.04.  14:31

      « Re: 822 tisíc

      Kolik stojí R4 stejně výkonný 4/5d Ford?
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 20.04.  14:40

        « Re: Re: 822 tisíc

        Vidím dalšího, co to "špatně" pochopil (viz 13:46)... ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 20.04.  14:44

          « Re: Re: Re: 822 tisíc

          Vida kolik lidí má problém s čtením textu. Tak šup šup do kroužku čtení.

          Ema má mámu. Máma má maso. Ó my se máme.
          • 10 Reagovat !

            foto white-label

            white label 20.04.  14:52

            « Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

            Hlavně si ty konečně zajdi aspoň do nějakého kroužku logiky...
            • 01 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 20.04.  15:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

              Já problémy s pochopením psaného textu nemam >:D narozdíl od Vás

              Ale že si to ty, zajdu si do Cirrus Logic >:D
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 20.04.  17:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                Tak 4 ľudia tu zle pochopili Tvoj text, nie je to dôvod na zamyslenie, či sa sa zrozumiteľne vyjadril? Vieš jak je to s tým lietadlom...
                • 00 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 20.04.  17:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                  Musím se Barika zastat, já v té jeho otázce nedokážu najít nic jinýho, než "kolik by stál VW Mustang".
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 20.04.  18:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                    Tak to vysvětluje proč si spolu tak báječně rozumíte... >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 20.04.  18:15

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                      Hele opatrně, jó?! ;-)

                      V některých věcech netýkajících se aut kupodivu občas částečně ano. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 20.04.  19:38

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                        Dá se to pochopit i tak, jak jsi to pochopil ty, ovšem nic to nemění na faktu, že je to napsáno nejednoznačně, přičemž to šlo napsat jednoznačně velmi snadno. ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Barrichello

                          Barrichello 20.04.  20:24

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                          Myslím že sem to napsal jednoznačně dost :-)

                          Píšu že mustafa je o 300 dražší, že má sice jen dvoje dveře a za to dodávám že by mě zajímalo kolik by takový auto stálo pod VW.

                          Pokud z toho někdo usoudil že myslím Oktávku tak to nevím teda....tohle by asi pochopila i blondýna.
                          • 00 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 20.04.  22:46

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 822 tisíc

                            Jak už psal iudex, už čtyři lidi tady napsali, že to pochopili jinak, ale ty jsi stejně letadlo..., které to napsalo jednoznačně/správně! >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 20.04.  17:09

          « Re: Re: Re: 822 tisíc

          Aj mňa zmiatla tá formulácia a chcel som mu argumentovať cenou Golfu GTI Performance, potom som ale uvažoval, či nemyslel "VW Mustang", tak som to vymazal.
      • 00 Reagovat !

        foto OzzmaQ

        OzzmaQ 20.04.  15:01

        « Re: Re: 822 tisíc

        Tak nějak jako Mustang? Naposledy jsem viděl Fokuse RS za mega >:D Tady dostává Barikova logika velkou trhlinu >:D Jen Fokus tedy neni z USA, tak tím určitě odargumentuje >:D
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 20.04.  19:09

      « Re: 822 tisíc

      "Jasně má jen dvoje dveře, ale i tak."...ale i tak co? To je ten zásadní rozdíl mezi Octavií RS a Mustangem V8. První si můžeš pořídit jako rodinné auto, druhé ne.
  • 10 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 20.04.  14:04

    Diskusia

    pod Oktáviou šťavnatá ako vždy.
    KIA,Hyundai ,Mustang,Charger,Lambo >:D >:D
    • 10 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 20.04.  14:13

      « Re: Diskusia

      Presne, tu se nechodi bavit, ale bavit >:D

      P.S. Vynechals Lexuse ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 20.04.  14:21

        « Re: Diskusia

        zažij Luxus s vozem Lexus ;-)

        tak kdo by debatil o nějakém sousedovi z Bolehlavy >:D
  • 06 Reagovat !

    foto marianek

    marianek 20.04.  16:03

    no jo, ale co s tim?

    Ten facelift prenasim pres srdce dost tezko. Byl jsem se na Octavii podivat osobne, chtel jsem ji dat sanci. Ale vysledek je, ze v realite je to jeste horsi nez na fotkach. Vedle byl Superb v Monte Carlo vybave a ten vypadal, jak tahle Octavia vypadat mela. Samozrejme, v interieru je to bida tak i tak.
    Ale k Octavii nahore. Co s ni? Na co je? K cemu? Na okruhy se nehodi, na silnici je to jen magnet pro nenavist. V showroomu magnet pro nepovedene synky novobohatsich rodicu. Kdyz RS vidim ve zpetnem zrcatku, radsi na par vterin zastavim na nejblizsi autobusove zastavce, aby me konecne mohl predjet, protoze se o to snazil uz od te doby, co me, prakracujici nejvyssi povolenou rychlost, dojel. Takoveho moc rad necham, aby byl co nejdal ode me.
    Takze, odpovim si sam. Pro nevybourene jedince, jedno jakeho veku, potrebujici si neco dokazat.
    Budouci majitele, nebojte se, rad vas pred sebe pustim. Ono je vas tezke prehlednout, blikate uz z daleka. Clovek by si myslel, ze za nim jede ambulance a ona je to jen RS Skodovka.
    • 50 Reagovat !

      foto white-label

      white label 20.04.  16:22

      « Re: no jo, ale co s tim?

      "Superb v Monte Carlo výbavě"? Tak toho ti věřím úplně stejně, jako všechny bláboly, kterými nás tady tak zasvěceně oblažuješ. >:-[]
      • 02 Reagovat !

        foto marianek

        marianek 20.04.  18:15

        « Re: Re: no jo, ale co s tim?

        Nikde jsem nepsal, ze potrebuju mistniho labila, aby mi cokoli veril.
        • 30 Reagovat !

          foto white-label

          white label 20.04.  18:41

          « Re: Re: Re: no jo, ale co s tim?

          Superba v Monte Carlu (a nejen toho) ti nemůže věřit nikdo normální...
          A pokud si případně pleteš Superba s Rapidem (což je jediný škodovácký lb v MC), tak to taky leccos naznačuje.
          • 00 Reagovat !

            foto marianek

            marianek 20.04.  23:29

            « Re: Re: Re: Re: no jo, ale co s tim?

            Zavolal jsem mistnimu prodejci, u ktereho jsem "daval sanci" nove Octavii a kde meli vystavene modely Monte Carlo pekne vedle sebe spolecne s RS a Sportline. Takze, ano mas pravdu. Ten Superb byl ve Sportline.
            Tak, abych opravil co jsem napsal nahore. Byl jsem se na Octavii podivat osobne, chtel jsem ji dat sanci. Ale vysledek je, ze v realite je to jeste horsi nez na fotkach. Vedle byl Superb ve Sportline vybave a ten vypadal, jak tahle Octavia vypadat mela.
            • 10 Reagovat !

              foto white-label

              white label 21.04.  00:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: no jo, ale co s tim?

              Ve Sportlinu ano, Superb ve Sportlinu je momentálně nejpohlednější Škodovka. I ten interiér je v této verzi/výbavě přijatelný/opticky povedený a celkově působí rozhodně lépe, než verze LK.
              Rozdělení světel u Octavie byla chyba, ale není to až taková tragédie, vzhledem k tomu, jaká hysterie tu kolem toho už delší dobu panuje. Na prodeje to zásadní vliv mít nebude a někteří majítelé fl O3 budou naopak ještě rádi, že je díky tomu hned vidět, že mají novou/aktuální verzi (po faceliftu). Ve vyšších verzích (jako je RS) to nevadí tolik, jako u základu s halogeny. Třeba mně osobně vadil víc "asijský" facelift předních světel u O2, ale to je věc názoru.
    • 40 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 20.04.  16:23

      « Re: no jo, ale co s tim?

      Je ironie, že podobné hlubokomyslné úvahy toho vždycky nejvíce odhalí o autorovi :-O
    • 40 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 20.04.  16:23

      « Re: no jo, ale co s tim?

      :yes: :yes: :yes: tesat do kamene, jedno moudro za druhým, a zdarma!
      Teď už konečně vím, že kdybych čistě náhodou chtěl rychlé rodinné kombi, tak určitě ne RS, protože by to znamenalo, že jsem nevybouřenej, potřebující si něco dokazovat. Sakra, ale pak přijde topten, ten zas že naftu kupují jen kolenovrti, s 1,0TSI bych byl za úplnýho blb.ečka taky, páč tříhrnek, woe, takže babo raď?!
      Edit: už mi to došlo - když rychlé rodinné kombi, pak Lexus IS!
      • 20 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 20.04.  16:28

        « Re: Re: no jo, ale co s tim?

        Nejvíc se mi líbila ta část, jak bys ho překračujíc povolenou rychlost (grázle!) dojel, ale pak ho dlouho nebyl schopen předjet... asi proto, že on jede (v rámci rychlostních limitů) takovou pilu, že na to RS výkonem prostě nestačí :-)
        • 10 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 20.04.  16:32

          « Re: Re: Re: no jo, ale co s tim?

          Mariánek Milosrdný,všem uhýbající, který rozhodně nejezdí jako ti dobytci v eReSech, ale jezdí velmi kultivovaně.Tak kultivovaně, že ho ani +200k auto nedokáže předjet. >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Barry-Lyndon

          Barry Lyndon 20.04.  16:35

          « Re: Re: Re: no jo, ale co s tim?

          Je to trochu podivín, ale takto blbě to tam napsáno nemá. Přečti si to ještě jednou ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto white-label

            white label 20.04.  16:48

            « Re: Re: Re: Re: no jo, ale co s tim?

            Jen trochu?!?
            Má to tam napsáno přesně tak, akorát, že Emel to (úplně stejnou situaci) napsal z pohledu Karla, který by případně řídil tu ORS dotírající na vzorného a ušlechtilého marianka.
            Přečti si to ještě jednou. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 20.04.  16:53

            « Re: Re: Re: Re: no jo, ale co s tim?

            Trošku jsem "četl mezi řádky", s cílem zdůraznit absurditu... ale podle mě se od původního textu neodchyluju. Taky si to přečti ještě jednou, schválně jestli to v tom najdeš.
        • 10 Reagovat !

          foto white-label

          white label 20.04.  16:43

          « Re: Re: Re: no jo, ale co s tim?

          Je to prostě Fitipaldi, ale mimořádně seriózní. >:D
          Tam je těch "perel" víc..., např. "magnet pro nenavist", něco takového nemůže napsat duševně dospělý/vyrovnaný jedinec o jakémkoli modelu automobilu, tím spíš mainstreamového.
          Ukázkově zakopmlexovaný diskusní záprdek. >:-[]
      • 20 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 20.04.  17:03

        « Re: Re: no jo, ale co s tim?

        >:-[] :yes:
        Hlavne ale máme už všetci jasno, že RS nie. Inak som fakt zmätený, čo namiesto nej, či je lepšou alternatívou ten Lexus IS, alebo Barikov Mustang V8. Ale zase keď si prihodím pár nevýznamných drobných, môžem mať Bentaygu. To sú dilemy. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 20.04.  17:55

          « Re: Re: Re: no jo, ale co s tim?

          >:D :yes: Proto je třeba číst diskuze, tam se člověk dozví, co nekupovat.
          Já mám jasno - nesmím SUV, ani naftu, ani čtyřkolku, nejmíň šestiválec, nejlíp osmiválec. Ale zase ad silné víceválce - MPV není závodnička, takže něco max do 100kw.

          - SUV může být, jen to musí být Peugeot a nesmí mít 4x4.
          - Kombík je rozhodně daleko lepší, než SUV, ale zase ode dneška vím, že to nemůže být ORS.

          A co s tím? :-O
          • 00 Reagovat !

            foto marianek

            marianek 20.04.  18:18

            « Re: Re: Re: Re: no jo, ale co s tim?

            To bude tim, ze das prilis na nazory v diskuzi. Treba si vytvorit nazor vlastni. Zkus to, funguje to.
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 20.04.  18:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: no jo, ale co s tim?

              Tak rozhodně nelze popřít, že máš názor navýsost vlastní >:-[] :yes:

              Já si auta vybírám výlučně podle svého vkusu, a nikoho jinýho tu naodsuzuju za auto, který si koupil pro svoje potřeby. Na rozdíl od spousty místních expertů, kteří mají naprosto jasno, jaké potřeby by měli mít ostatní, co je jenom vyhazování peněz a co by se mělo dokonce asi zakázat.
              Tím samozřejmě nemyslím jenom tebe a ty srandy, co píšeš.
  • 05 Reagovat !

    foto marianek

    marianek 20.04.  18:11

    Nic se nezmenilo

    Vidim, ze ti nevyboureni se zvlastni potrebou si neco dokazat se na zdejsim foru nezmenili. Staci jemne postouchnuti a oni se prihlasi sami.
    Neni to autem, ale prave tim, kdo ho ridi. Kdyz se pak tito labilove (nebo Labelove) dostanou za volant nesmyslu jako je ta Skodovka nahore, pak jsou ostatni vystaveni nebezpeci, ze je na silnici potkaji.
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 21.04.  07:25

      « Re: Nic se nezmenilo

      Ty určuješ normativ jaká auta jsou nesmyslná a jaká mají smysl? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 21.04.  12:52

      « Re: Nic se nezmenilo

      Nic se nezměnilo především u tebe, místní dobrovolný komiku.
      Není nic moc směšnějšího, než anonymní diskusní narcista tvého formátu, který sám sebe staví do pozice morálního vzoru a brouka Pytlíka v jedné osobě.
      Dětinsky se tu navážíš do druhých, přitom máš evidentně stále největší problém sám se sebou.
  • 10 Reagovat !

    foto martinmai

    martinmai 20.04.  18:26

    Jestli to má pořád kulaou trubku výfuku zaraženou do falešné koncovky

    je to k pousmání :-)
    • 10 Reagovat !

      foto Barry-Lyndon

      Barry Lyndon 20.04.  18:48

      « Jestli to má pořád kulaou trubku výfuku zaraženou do falešné koncovky

      Tak zrovna toto bych tomu auto vůbec nevyčítal, protože to je aktuálně to z lepších řešení. Standardem se stávají dvě úplně falešné hypertuzingové koncovky a výfuk kdo ví kde...
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 20.04.  18:54

        « Re: Jestli to má pořád kulaou trubku výfuku zaraženou do falešné koncovky

        Souhlas, nehledě na to, že to podobně (jako O3RS) dělají i prémioví výrobci.
        • 00 Reagovat !

          foto El-Senor

          El_Senor 21.04.  07:45

          « Re: Re: Jestli to má pořád kulaou trubku výfuku zaraženou do falešné koncovky

          Na to ze se to tady vycitalo jinym nesportovnim obyc autum pomalu za polovicku penez, je to ted najednou OK? U "sportovniho" auta, kam by se snad chtel tenhle vwerk radit, je to k pousmani a nema cenu si to omlouvat nejakou premii.
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 21.04.  08:53

            « Re: Re: Re: Jestli to má pořád kulaou trubku výfuku zaraženou do falešné koncovky

            Co se zejména vyčítalo jsou úplně falešné koncovky... tak jak to má třeba Octavia RS TDI na jedné straně, kde žádný výfuk není. Že je hranatá koncovka v nárazníku napasovaná na normální kulatou z výfuku, to není takový problém.

            Ty úplně falešné vidíš běžně na Passatech, Mercedesech... to taky nejsou auta za půlku ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto habanero1

    habanero1 20.04.  18:45

    Údáj o váze - redakce

    Chlapi, dlouhodobě nechápu, proč mezi tech. údaje nezařadíte váhu a počet kg/kw :-) byl by to hezčí obrázek o skutečných výkonech, k čemu mi je, že má auto 400koní, když váží 2 tuny a já mám 250koní na tunu, zlepšete to :yes: :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto holden2

    holden2 21.04.  07:41

    a RS

    je na tom co? ani ctyrpistek tam nevidim >:-[] . jo to je vlastne zkratka rychla sra*cka
  • 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 21.04.  10:18

    OT: pro olizovače Palubních PC

    Tak co šášulkové, když sem vám tu psal, že palubní PC kecá až o 1,5 litru, smáli ste se mi že max rozdíl o 0,2 a že hodnoty sedí s papírovými údaji výrobců.

    No nějak byl naměřen přesnej opak, že http:xxx.*/zivot-ridice/24-realne-nejusp… />
    článek na autoforum
    • 00 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 21.04.  20:23

      « Re: OT: pro olizovače Palubních PC

      Pocuj sasulo, ten clanok je klasicke meranie realna vs tabulkova, nic o PP. A 1.5l odchylka PP je samozrejme nezmysel.
      A nejako nestihas, na tom isto webe uz 11hodin sviet clanok, ze Lada najvacsi skokan. Sice skoro z nuly, takze o to jednoduchsie, ale historia sa nepyta :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








Blesk.cz

Módní policie z Fashion Weeku: Živá voda nebo jed nevkusu?

Módní policie z Fashion Weeku: Živá voda nebo jed nevkusu?

Milují módu, následují trendy, vyznávají minimalismus, disco cirkus, vintage, punk revoltu. Snaží nesplynout s…

Jarní bylinky: Které jsou léčivé a které skvěle chutnají?

Jarní bylinky: Které jsou léčivé a které skvěle chutnají?

Na jaře začíná ze země vykukovat celá řada velice užitečných bylinek. Které z nich nejen léčí, ale především…

 

iSport.cz

Trenér Bečka po výhře Plzně: Do konce ligy bojujeme za Frantu

Trenér Bečka po výhře Plzně: Do konce ligy bojujeme…

Prožil nejnáročnější týden ve své trenérské kariéře. Po tragickém skonu Františka Rajtorala, který zasáhl celou…

Rajty, to je pro tebe! V Plzni dlouho tleskali a do nebe posílali góly

Rajty, to je pro tebe! V Plzni dlouho tleskali a do…

Jen obyčejný ligový zápas? Ne, v Plzni byla při vítězství nad Duklou 2:0 cítit úplně jiná nálada. Viktoria si…

 

Reflex.cz

Viděla ohořelou mrtvolu Hitlera, jehož chrup nesla v krabičce k identifikaci. V 97 letech zemřela tlumočnice sovětské kontrarozvědky

Viděla ohořelou mrtvolu Hitlera, jehož chrup nesla v…

Narodila se do židovské rodiny v roce 1919, proslavila se jako prozaička, která psala o svých zážitcích ze…

EU dohodla společný plán pro jednání o brexitu

EU dohodla společný plán pro jednání o brexitu

Sedmadvacet zemí Evropské unie dnes do Londýna vzkázalo, že v jednáních o vystoupení Británie z EU budou…