Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda odborářům nabízí růst platů o 7,5 %

Škodu Auto tlačí čas a tak přistoupila ke zvýšení návrhu na růst mezd. Odbory však stále požadují více než dvakrát tolik.
Zpět na článek
30. 3. 2007 11:11
neregistrovaný "petrt"
30. 3. 2007 12:01
neregistrovaný "Petr"
30. 3. 2007 12:07
neregistrovaný "petrt"
30. 3. 2007 18:43
anonym
30. 3. 2007 19:11
neregistrovaný "petrt"
30. 3. 2007 12:17
neregistrovaný "fall"
30. 3. 2007 12:58
neregistrovaný "xml"
30. 3. 2007 13:00
anonym
30. 3. 2007 13:40
neregistrovaný "IT"
30. 3. 2007 13:42
neregistrovaný "IT"
30. 3. 2007 18:07
neregistrovaný "petrt"
30. 3. 2007 20:47
neregistrovaný "nastran"
30. 3. 2007 20:47
neregistrovaný "nastran"
31. 3. 2007 08:35
neregistrovaný "Mario"
31. 3. 2007 08:40
31. 3. 2007 10:45
neregistrovaný "nastran"
31. 3. 2007 17:34
neregistrovaný "petrt"
31. 3. 2007 19:51
31. 3. 2007 20:11
31. 3. 2007 22:27
neregistrovaný "Miba"
1. 4. 2007 10:00
1. 4. 2007 21:23
neregistrovaný "Miba"
1. 4. 2007 22:22
1. 4. 2007 13:04
1. 4. 2007 15:28
2. 4. 2007 08:12
neregistrovaný "Frantik"
neregistrovaný "petrt"
30. 3. 2007 11:11
Odbory
Odbory jsou normální vyděrači, chovají se jak gangsteři ve 30-tých letech. S nima je dohoda skoro nemožná. Ani bych se nedivil kdyby VW pomalu a nenápadně přesouval výrobu jinam. Myslim že v centrále Hyunday jim musí jít mráz po zádech z toho kde stavějí fabriku...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Petr"
30. 3. 2007 12:01
Re: Odbory
Souhlas, jsou to normalni .... Jsem zvedavy, jestli budou stejne razantne pozadovat snizeni platu, pokud se skodovka dostane do ztraty.
neregistrovaný "petrt"
30. 3. 2007 12:07
Re: Odbory
Přesně, to kolik fabrika vydělává je zaměstnancům velký prd, mají plat s kterým sami souhlasili. Zisk může zajímat jen majitele, je to jejich firma, ne charita.
anonym
30. 3. 2007 18:43
Re: Odbory
Mzdove naklady ve SKODE jsou 7-8 EUR

nejnizsi naklady ve ve VW Portugal jsou 10-12 EUR

Jsou kvalitne makajici CESI horsi nez nejake Portugalsko ???
neregistrovaný "petrt"
30. 3. 2007 19:11
Re: Odbory
Musíš porovnávat s tím co je tady, ne v Portugalsku nebo jinde. A v našich podmínkách se zas tak špatně ve Škodě nemají.
neregistrovaný "fall"
30. 3. 2007 12:17
pozor pozor
nikdy nejde o průměrnou mzdu, ale o to, kolik se daná mzda lišší od průměru, když bude mít jeden 50 a druhej 50, bude prům. plat 50, oba budou šťastný. Když bude mit jeden 90 a druhej 10, bude průměr taky 50, ale s tim, že jeden bude štastnej, ale ten druhej, ten bude pekelně nasr....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "xml"
30. 3. 2007 12:58
Re: pozor pozor
:yes: :yes: ;-)
anonym
30. 3. 2007 13:00
Re: pozor pozor
Až na to, že tento týden vyšel článek (Seznam, Autoreue, nebo tak nějak), v němž byla průměrná mzda ve Škodovce MIMO vedení přes 20 tisíc Kč! A tam asi 90 tisíc nikdo nemá, jestli hodně, tak do 40 tisíc a to je podle mě nějaký vedoucí, který průměr moc neovlivní.
neregistrovaný "IT"
30. 3. 2007 13:40
pracovat zadarmo
Jednak nevím,co to odbory jsou a od 98 bez nich v poho vegetíme.Nicméně mne opakovaně zaujme,že by lidé měli dělat asi zadarmo,resp.někdo ANO,ten může mít nekonečně velký plat a zbytek lidí makat za "suché z nosu"? Jistě,lidé bez peněz jsou naprosto ideální zákazníci pro kupování čehokoliv, vč. auta.Tak sem někdo napište,jaký je ideální plat pro Česko,ať se přiučím. Minimální mzda?Pak vám ti lidé navolí bolševický parlament a je.Kdo nemá co ztratit,nebo je naprdnutý,zvolí bolševiky a budeme se divit všichni.Realita a je dobré si to přiznat. :-!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "IT"
30. 3. 2007 13:42
Re: pracovat zadarmo
Pardon,od 89 roku,týden po sametu,nebo co to bylo :-!
neregistrovaný "petrt"
30. 3. 2007 18:07
Re: pracovat zadarmo
Jasně, chápu že lidem se musí náležitě platit. Ale to že firma hodně vydělává neni důvod přidávat na platech. Inflace, to je jiná, tam je to jasný. Ale každý při podpisu své pracovní smlouvy souhlasí s platem, nechápu proč mu ho neúměrně zvyšovat jen proto že firma vydělává.
neregistrovaný "nastran"
30. 3. 2007 20:47
Re: pracovat zadarmo
celoplošn navýšit o inflaci a pak vždy indviduálně těm, kteří si to zaslouží. Od toho u nás ve firmě máme systém hodnocení zaměstnance, do kterého se vždy ny začátku roku zadají cíle na celý rok - jako např. dobrá docházka, plnění normy, dodržování bezpečnosti, atd... a na konci roku se to vyhodnotí a podle toho, jak kdo plnil, tak dostane nebo nedostane přidáno. Určitě nesouhlasím s tím, aby někdo kdo maká dostal 7,5% a druhý, co dělá vedle něj, ale moc se nepředře, dostane taky 7,5% a to jenom proto, že tady pořád máme přežitek jménem Odbory.
neregistrovaný "nastran"
30. 3. 2007 20:47
Re: pracovat zadarmo
celoplošně navýšit o inflaci a pak vždy indviduálně těm, kteří si to zaslouží. Od toho u nás ve firmě máme systém hodnocení zaměstnance, do kterého se vždy ny začátku roku zadají cíle na celý rok - jako např. dobrá docházka, plnění normy, dodržování bezpečnosti, atd... a na konci roku se to vyhodnotí a podle toho, jak kdo plnil, tak dostane nebo nedostane přidáno. Určitě nesouhlasím s tím, aby někdo kdo maká dostal 7,5% a druhý, co dělá vedle něj, ale moc se nepředře, dostane taky 7,5% a to jenom proto, že tady pořád máme přežitek jménem Odbory.
neregistrovaný "Mario"
31. 3. 2007 08:35
Nesmysl přídávat !
Komu z nás pravidelně navyšují mzdu? Můj plat je už 3 roky na stejné úrovni a byl bych nesmírně šťastný, kdyby mi někdo nabídl zvýšení o 7,5 %.Měli by výrobu přestěhovat na Severní Moravu.Tady si lidé dokáži vážit práce a hlavně neodmlouvají, jako Ti škodováci.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sprint
31. 3. 2007 08:40
Plat
A teď mi napište, kdo z vás ve Škodovce pracuje?
Víte o tom h...., jak se věci ve skutečnosti mají.
Myslíte si, že průměrný plat 16000kč čístého je na dnešní dobu a na úspěšnou fabriku hodně? Já ne!
A kdo chce jít do škodovky makat, může. Na linky berou pořád!!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "nastran"
31. 3. 2007 10:45
Re: Plat
Já tam pracoval a dotkla se mě stávka, která byla před dvěmi lety, když šli lidi z linky stávkovat, tehdy jsem seděl za stolem a makal a makal a na nějaké stávkování jsem neměl čas. Navyšovat je nesmysl, kdo si zvýšení platu zaslouží, tomu ho může zvednout mistr nebo to může zkusit na personálním. Odbory jsou přežitek, který měl už dávnou zaniknout. Dneska nejsou vůbec potřeba.
neregistrovaný "petrt"
31. 3. 2007 17:34
Re: Plat
16t. čistého opravdu moc neni, ale pořád je to víc než v některých jiních fabrikách v regionu. To že je škodovka v zisku neni důvod aby platili víc než jinde, protože se dost lehce může stát že za pár let bude ve ztrátě. A to pak budete stávkovat za snížení platů? Kdo je dobrej v tom co dělá má peněz dost, kdo je průměr je v odborech a spoléhíá na to že mu vyboxujou stejnej plat jako těm co si to zaslouží.
31. 3. 2007 19:51
Re: Plat
Jestli se Ti to nelibi, muzes jit pracovat jinam za vic penez. Nikdo Ti v tom nebrani. Je to jen Tva vec, na kolik se cenis a za kolik delas.
Avatar - Sprint
31. 3. 2007 20:11
problém
Lidem, kteří neznají problematiku věci se to nikdy vysvětlit nedá. Problém je daleko složitější než napsal tento "usmolený" článek. To je diskuze na hodinu!!!
Škodovka navrhuje celou změnu platového systému, než byl dosud s konečným výsledkem takovým, že lidi by si ani moc nepolepšili!!!
Průměrný plat dělníka v přímé výrobě (kterých je většina) se pohybuje do 15000kč čistého. To opravdu není moc, zvlášť za výkon, jaký je požadován!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Miba"
31. 3. 2007 22:27
Re: problém
Plně souhlasím.Dělám celý žívot ve větší firmě. Za loňský rok mělá čístý zisk 29 miliard. Letos jsme šli s platem dolů!!!!Budou sice kvartální prémie, ale ty to nenahradí. 13 a 14 plat byl zrušen bez náhrady.Teda žádné navýšení.Nároky v práci stále stoupají. Neustále se propouští, práce se kumuluje.Nestěžují si, ale myslím si , že nejsme zaplacení.Chtěl bych mít plat aspoň ve výší průměrného důchodu na zapadě.Veškeré ceny je třeba porovnávát v poměru ku platu.Takže vše máme hodně drahé, benzín i nejmenší tisícikorunová pokuta je nehorázně vysoká.Odbory jsou žádoucí. Záleží ale kolik toho prosadí.Když jsem byl nemocný, tak mi vypomohli.Málo si sebe ceníme, když přistupujeme někdy na tak nízké platy.Když potřebujeme nějakou službu, nebo věc, nikdo vám nesleví. Každý chce vydělat.
1. 4. 2007 10:00
Re: problém
uz jsem to tu psal... jestli se Vam v praci nelibi, muzete jit pracovat jinam.
neregistrovaný "Miba"
1. 4. 2007 21:23
Re: problém
Nepochopil jsi podstatu.Když si z nás dělají onuci, neznamená, že se mi v práci nelíbi.Proč bych měl chodit pracovat jinam, já jsem se narodil tady, nebudu utíkat jinam. Za svou zem se nestydím. Ale je dobré si sám sebe víc vážit. Bohužel já to neumí.Byli jsme vychování k pokoře a úctě. Dnes je hnusný svět. Vše je jinak.I Baťa musel rezignovat.
1. 4. 2007 22:22
Re: problém
Rozumny nazor. Nemyslel jsem opustit vlast, jen odejit k jinemu zamestnavateli, ktery Ti mzdu, na kterou se cenis, da. Pokud nemas premrstene pozadavky, da se toho domluvit hodne. Vis, prijde mi naprosto uchylny pozadovat to, co si odborari ve skodovce vymysleli.
Avatar - Sprint
1. 4. 2007 13:04
hlobilp
Co jsi? Manažer velký firmy se statisícovým příjmem, nebo jenom netáhlo na podpoře co závidí, že by se někdo mohl mít o malinko líp???
Nechápu, proč tě sere, že by někdo dostal přidáno.
Rozbalit vlákno
1
1. 4. 2007 15:28
Re: hlobilp
Jsem obycejny zamestnanec, ktery samostatne rozhoduje o tom kde a za kolik bude pracovat. O vysi meho platu se domlouvam se svym nadrizenym, dle toho, jak je s mou praci spokojeny. Ale nejsem tak naivni, aby po svem zamestnavateli pozadoval navyseni v desitkach procent. Zvysenim platu o 24% myslis malinko lip? Uvedom si, ze na praci na lince Ti staci temer kazdy, kdo ma trosku fyzicku, zadny vzdelani na to nepotrebujes. Kazdy komu se v zamestnani nelibi, na svobodnou volbu pracovat kde bude pracovat, otrokarstvi a nevolnictvi je davno zruseno.
neregistrovaný "Frantik"
2. 4. 2007 08:12
Odboráři?
Odboráři? V roce 2007? Jo tak, to je apríl...tak to se Vám fakt povedlo!
Rozbalit vlákno
0