Nějak tu geniální myšlenku rozveď, osobně si myslím totiž pravý opak. Předražená zrůda, s krátkou zárukou, průměrnou kvalitou zpracování. O image značky nemluvě. Tedy pokud nejsi vesnickej tajtrdlík. Ale asi jsi to myslel ironicky, jen jsi špatně vyjádřil že?
Ještě musím dodat, že mám v práci už druhou Fábii, tak vim trochu o čem mluvim. Tohle auto bych si tedy rozhodně nikdy nekoupil. Tomu autu se směje každej koho svezu. A to myslím bez jakékoliv ironie. Osobně se za něj stydim. :-!
O tak to jsi mi to nandal >:D >:D >:D Bohužel dělám pro bolševického zaměstnavatele který nikdy nic jiného nekoupí, než právě Škodofku, protože je to politicky neunosný. a teď mi ještě napiš, že kdybych se lépe učil, tak pro něj nedělám. No ty ale evidentně neděláš nikde, když máš čas plácat neustále zde v diskusi
Promiň, ale nandal sis to sám.
Nikde není psané, že musíš dělat jen pro toho "bolševika", jestli jsi schopný, sáhne po tobě klidně jiný. A jestli jsi ještě schopňejší, uživíš se klidně sám. Pak si kup klidně, co si zamaneš.
A jestli jsi jen vesnickej kecal, tak ti nezbyde nic jiného, než držet hubu a krok.
Já sem píši pořád? Naposledy jsem psal 18.4. Tedy před týdnem. To tvý hodnocení sedí spíš na tebe, z tvé historie jde vidět, že tu píšeš skoro Každej den.
A za poslední, já nejsem zaměstnanec. Právě proto ti píšu to, co jsem ti napsal výš.
Omlouvat se nemusíš, je mi jedno kdy jsi tu byl naposledy, to je totiž nepodstatný, stejně jako tvoje řeči o schopnosti zaměstnance. Tedy jedinej kdo si naběhl jsi sám. Plácáš totiž mimo téma. Tím totiž je, jestli Škodovka je nebo není etalon. Zkus udržet myšlenku a nemlejt něco o tom co kdo komu koupí. A kdo po něm sáhne. Jestli nemáš nějaký argument, tak tu jen ztráciš čas.
SOUDRUZI !!
VWAGÓN DAS ŠKODA má jeden zásadní problém :
A TO ŽE PRO REPUBLIKU NIC ZÁSADNÍHO NEUDĚLALA !!
Chybí ji českej patriotismus, protože je NĚMECKÁ !!
a jediný kam pro prachy kouká je CHINA
Jinak by už dávno produkovala LPG / CNG POPELNICE [odkaz] a budovala ČERPACÍ STANICE [odkaz] :-)
Takhle ji mají rádi jen zaprodaný otroci co tam krom jednoročního 18tisměnnýho šílenství na 3 směny lágrujou další a další
ROPU SPALUJÍCÍ A RAKA PRÁŠÍCÍ BEZ DPF TSI POPELNICE [odkaz] >:-[]
ČEST >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
PS: jako léčbu doporučuji koncernprostitse, a začít produkovat poctivé potřebné a správné automobily pro ČESKÉ RODINY [odkaz] aby vás češi zas měli rádi
stydet se nemusis. jsi jen jeden z tech chudaku co tim proste jezdit musi. bud rad ze chodis do prace. 82% tech co tim jezdi si to u nas nevybralo. je naprosto jedno jak delas i kdyby si na sve pozici delal jako panbuh tak zase vyfasujes jenom skodovku protoze to rozhodnul nekdo jinej.
A kdyby zaměstnavatel rozhodl, že Th0r dostane Mazdu 2, tak to bude v pořádku a už to nebude bolševik, nýbrž osvícenej kapitalista? Co vás žere, že rozhoduje někdo druhej nebo ta škodovka?
me to nezere. ma bejt rad ze ma praci. je to to same ako kdyz rozhodne zamestnavatel o tom jestli bosch nebo hilti. ja kupuju zamestnancum taky skodovku a je to z mnoha duvodu. stydet by se mohl pokud by si ji koupil sam
Napsat tady cokoliv pozitivního o Škodovce (potažmo koncernu) se rovná diskuzní sebevraždě.
Proč máš dojem, že je škodovka předražená? Bereš v úvahu jen náš trh? Tahle anketa je z UK, tam jsou ceny jiné.
Co je špatné na kvalitě zpracování? V mainstreamu je nadprůměrná.
Image této přes sto let staré značky bezesporu je a stále stoupá. Viz právě třeba výše zmiňovaná anketa.
Protože když jsem si v únoru vybíral auto a vyšla mi Oktávie kombi, 1.4/103 kW, Elegance + nějaký doplňky na cca 570.000 kč, tak bylo jasno, že tyhle peníze investuju do skutečnýho auta. Tedy M6.
Kvalita zpracování je velkej mýtus. Ve Fábii teda není. A v Oktávii taky ne. Když jsem si do ní sednul, tak jsem musel vystoupit a jít se podívat na kufr, jestli to není náhodou Rapid. Nebyl. Klidně si mysli, že jsem zaujatej, ale za tohle bych nedal ani polovinu.
Stoupá? Jo to je možný, ale pořád je jen Škodovka.
Takže za cenu 555 tis dostaneš Mazdu 6 se zdechým dvoulitrem v základní výbavě na 17" a v bílé barvě. Cokoliv navíc ve výbavě, cenu katapultuje o desítky (barva, kola, ...), či statisíce (motor, převodovka,...) výš, než kolik dá člověk za Octavii v Eleganci.
Jsi docela mimo. Tedy buď vybíráš auto v cenové hladině mimo Octavii (tedy Superbu), a zbytečně se navážiš do škodovky, nebo tu jen tak plácáš. :-!
PS: minuskářům doporučuji rozkliknout ceník Mazdy. Otevře jim to oči.
Dochodil jsi vůbec ZŠ? Podle tebe je 121 kW zdechlý dvoulitr a 1.4/103 kW kW pak co? 121 je víc než 103 víš? Teď už snad jo.
Když máš v kapse 570 000, tak už tě neporazí si přidat pár tisíc a namísto základní Emotion si pořídit vyšší Challenge, za těch 60 000 to opravdu stojí nebo si koupíš CX-5 za 614 000 Kč a budeš happy.
Pro tvoje info ta Schade je kalkulovaná taky v základní barvě, pak si k tý částce pčipočti ještě tedy cenu za metalízu. Nejdřív si ten ceník rozklikni sám.
Nevybírám nic podle typu, ale ceny, resp. co za svoje peníze dostanu. Než dát cca 570 00 0 za sice slušně vybavenou Oktávii, tak si raději dodám 60 000, tedy 10% navíc a mám vůz o třídu výš.
"....kterou nepoložil ani neschopný bolševik ....." vstup VW do Skody v 1991 bolo teda kolegialne gesto? nie nahodou preto, ze jej zvonil umieracik?
Nebyt VW, ci ineho potencialneho kupcu, uz by si len spominal na S120 a pod.
Sice nemala aktualnu techniku, ala mala nieco, co si normalne kupit nemozes. To je znacka a historia. Kupovali daleko starsiu znacku, ako VW bolo. A tu historiu znacky vedia aj dostatocne vyuzit pri propagacii novych modelov. Takze by som povedal, ze to bolo velmi ferove. skodovka sa dostala k nejnovsej technike a silnemu partnerovi, VW ziskalo vynikajucu znacku s velmi dlhou historiou a s tym aj zakaznikov a trh.
Ze je to pravda hovoria predajne uspech Skodovky. :-)
Jsi naivní, značka Škoda neznamenala vůbec nic a když tak jen posměch. Pro VW to byla jen investice v zemi kde byla hodně levná kvalifikovaná pracovní síla, levné energie, dobrá infrastruktura, bylo to blízko a daňové prázdniny.
Nie som naivny. VW vedelo velmi dobre, co robi. Pozri si historiu znacky Skoda a pochopis, ze za tie peniaze dostalo VW daleko viac, ako si kto myslel.
Este raz, Skodovka nebola v tom case technicky na urovni zapadu, lebo tu uradoval bolsevik, ale ako znacka s bohatou a dlhou historiou mala hodnotu.
Skodu nekupovalo iba VW, v jednani bolo viac znaciek, medzi inymi tusim aj BMW a dalsie dve-tri.
Bol to viac rizikovy krok, nez snaha vytazit z nejakej historie. Skoda mala poslednych 40rokov podpriemernu historiu a vsade povedomie poruchoveho auta. Nic, o co by sa vsetci trhali.
Zaujimave na kupe boli skor postkomunisticke trhy, kde mala meno, velmi velke rozsirenie a bolo lahke opakovane umiestnit dalsie nove modely pre rovnakych zakaznikov, istota odbytu.
Zaroven ako spomina dal, v tom case velmi lacna pracovna sila a danove prazdniny.
V uzsom vybere bol Renault a VW. VW ponukal Skodovke rovnaky postup ako so Seatom. Zachovanie vlastnej znacky, vlastnych modelov a technicku podporu.
Renault sluboval vyrobny zavod pre Clio, teda svoju znacku a svoj model.
To bol dost velky rozdiel.
Nuz ale aj ten vychodoeuropksy trh ziskali vdaka znacke Skoda. Nebola sice technicky na urovni zapadu, ale v ramci RVHP spolu s NDR ako jedina ponukala vlastne auto. Na rozdiel od NDR bez dvojtaktu. Ostatne krajiny zili z licencii. Najlepsie to bolo vidiet v motorsporte, kde Skodu 130RS vylucili zo sutazi Pohara mieru a priatelstva, lebo v zavodoch doslova deklasovala konkurenciu. Prave motorsport ukazoval, v ktorej krajine bol najvacsi technicky potencial a treba uznat, ze Cesko bolo medzi vojnami medzi spickou v Europe, co sa automobiloveho priemyslu tyka. Po vojne dokonca aj v motocyklovom priemysle. Japonci neveriaco krutili hlavami, ked videli to, co dokazal vyrobit v CZ. Pre nich nevyrobitelne veci.
Zaroven v Cesane bola velmi dobra technicka zakladna. Zabehnuty vyvoj.
Pozri, aj taky Fiat mal povest poruchoveho auta.
Samozrejme ze islo aj o tu lacnejsiu pracovnu silu a danove prazdniny. Ved preto sa presuva kopec vyrobnych zavodov smerom na vychod a zapad. Preto mozno aj buduce Lamborghini budu schadzat z fabriky v Bratislave, v Mexiku maju a buduju sa dalsie fabriky, rovnako ako aj v USA.
a proto škoda plácala ještě pár let socialistickýho favorita a dalších x let Felicii, psotavenou na základech socialistickýho favorita s motory, pocházejícími ze socialsimu.
Takže vlastně produkce škody z let 1992-1999 byl socialistickej šmejd, modernizovanej výbehovou západní technikou.
Takže pokud jsi šel do M6, tak by mne opravdu zajímaly 2 věci.
1) Kolik je reálná cena Mazdy vůči ceníku?
2) Do jakého "opravdového" auta si šel, když M6 je typickým představitele produktu s cenou "od"? V tomto případě od 555tKč, kdy nejlevnější provedení jednotlivých benzínových motorizací dělí 140tKč.
Ptám se, protože když OIII byla absolutní novinka (březen 2013), tak jsem jednu 1.4 v max. výbavě objednával do firmy. Sleva z ceníku 15% (letos při objednávce 3 kusů dokonce 17,5%). Takže i jako soukromý zájemce musím být schopen se dostat na 12%. A to taky srovnání staví do trošku jiné roviny.
A pominu to, že motoru 1.4TSi (tuctové, průměrné motorizaci), který v kombi reálně koupím pod 400, možná co do jízdní dynamiky odpovídá, a to si opravdu nejsem jist zdali vůbec, silnější dvoulitr v M6, který je ceníkově nejlevnější za 695 ....
Musíš to brát tak, že úspěch jakékoliv (mimo VAG) automobilky je tady oslavován, a úspěch Škody (domácí automobilka = mnoho článku na domácím CZ webu) je automaticky vnímán jako PR.
Hehe. Nj, ona škoda už ztrácí ty pozice i na vesnicích, i tam už se začínaj objevovat jiné zančky, protože von už tu novou Oktávku stejně Tonda z garáže opravit neumí, a pár lidí už přišlo za to, že za stejný pprachy jinde dostanou víc nebo v tom aspon nebude zdechlej tríválec
Nejlepší na minimálně tomto kontinentě...Silná slova z české kotliny. Škoda není Škoda ale VW. Je třeba si to občas připomenout. Takže ať se děje cokoliv nejdřív vždy bude "to" s VW na kapotě a až teprve potom cokoliv jiného. Tvrzení že Škoda je lepší než mateřská automobilka nebo sesterské Audi je celkem odvážné.
Pochvalili aj Ceeda, aj ked bol povodne kupeny ako reasonable-priced car pre celebrity, ale nedalo sa nevsimnut Claksonove poznaky, ze vyzera dobre, jazdi dobre a hovoril to celkom vazne. A tiez je v rebricku na slusnom mieste. Konecne niekto ocenil aj velmi slusne auto Rio.
Přesně, Octavka i Fabka jsou tam vidět velmi často, naposled jsem byl na podzim na jihovýchodě Anglie, Canterbury a okolí. OII byl v podstatě každý druhý taxík, pár fábek a dokonce jsem potkal i nějakýho Roomstera a Yeti ;-) Tj Škoda je tam celkem oblíbená.
Přesně tak, dokonce mají Yetiho hodně jako policejní auto, minimálně v Camridgeshire jsem jich viděl dost. A u této ankety nezáleží ani tak na srovnání VW vs. Škoda, jak tady někdo poukazuje, ale tato anketa soudí oblíbenost v širší souvislosti počínaje technologickými kvalitami, cenou auta, provozními a servisními náklady a kvalitou servisních míst konče.
To je uplne jasne. Nic lepsie tam pre taxikarcinu nemohli kupit - smradivy hlucny ale nesmrtelny 1.9TDI a kvalitne auta s velkymi kuframi za menej penazi, nez VW. Ale pravda je aj to, ze tak dobre postavene auta ako Fobia 1 a Octavia 2 uz Skoda nevyraba a asi ani uz nebude vyrabat.
Škoda umí, Škoda jede. Člověk je hrdý na škodovku. Je to zajímavé, ale ŠKODA je snad jediným velkosériovým výrobcem u něhož si dovedu představit vlastnictví každého jejího modelu. Znáš to, máš třeba svůj vysněný či oblíbený model nějaké automobilky, ale jiný vůz bys třeba od ní nechtěl. U Škody to vnímám jinak, za co hoši v Boleslavi vezmou, to jim vyjde. A to včetně Roomstera, který mě dodnes odzbrojuje svou karosářskou progresivitou a uživatelskou praktičností.
Jasně, chce to už nového Superba. Bude. A bude to dělo. Odtušuji třídní (spolu)jedničku. Natuty, vždyť to "jistí" Mistr Ká...
Škodovku je schopen poplivat jen omezenec.
V rodině sice žádný výrobek téhle fabriky nemáme, ale je třeba přiznat, že to je dnes auto, za které se už nemusí nikdo stydět.
Proč by měl GTImu vykat? On je něco víc než my tady ostatní? Asi ne. Píše sice vzletně a současně se arogantně opírá do těch druhých, škatulkuje lidi na různé kovboje a tváří se jako sám pánbůh. A za tím vším je jen průměr. Průměrná zanlost techniky, průměrné řidičské schopnosti a neschopnost natankovat auto z jiné než podle GTIho správné strany. Sorry nevím opravdu nevím čím by si tento člověk zde měl vysloužít úctu a vykání. Je to taková lidská Škodovka, průměrná technika pod karoserii a velké PR kecy jak je to simply večer.
Fakt by si chcel Citygo ? Mistr Ka je mimo moj vkus, Octa 2 bola podla mna najlepsie urobena Skoda co sa tyka materialov, a Superb 2 pred plastikou od Kabana. Ten novy dizajnovy jazyk mi pripomina esperanto :-!
Ano, zauvažujeme-li o koupi ve třídě miniaut, pak přehlédnu-li dnes už vlastně velké MINI, pak volba CITIGO je zcela přirozená a automatická. Osobně neznám vhodnější auto dané kategorie, tedy malý vůz do města. Uvidíš, že časem ti Kabaň vjede pod kůži. U současných škodovek je to tak, jako u těch nejlepších designových skvostů - jejich vnímání chce čas. U dané produkce nejde o prvoplánové očarování, nýbrž o vysokou designovou klasu, kterou logicky nasáváme postupně. To máš jako u třeba u Mercedesu. Podívali jsme se na nové céčko a první pohled... nic moc. Jenomže, jak jde čas a člověk ho už sem tam spatří, pojednou začíná "chápat" ty tvary a postupně si uvědomuje, kde je vlastně ta pohledová kvalita. To samé s aktuální Octavií, to je dnes jedno z nejkrásnějším mainstreamových aut pod sluncem. Jestli se nelíbí tobě nebo mě, to není vůbec rozhodné, zde jde výhradně o tu designovou nadstavbu. A tu Škoda zřetelně má.
Tak potom asi veľa áut do mesta nepoznáš... ;-) Jak som písal už viackrát, Citigo trpí niekoľkými výraznými užívateľskými mínusmi, pre ktoré by som si ho napriek tiež prítomným kvalitám tohto auta proste nevybral.
:-) Netvrdím, že je to nepřekročitelná volba. Předpokládám, že máš asi na mysli nové Twingo. Jo, již jsem ho zde chválil, je to vskutku novinka s velkým "N". Jsem zvědavý na živé setkání.
Když jsem viděl první fotky FL Superbu, byl jsem těžce zklamán, ale když ho teď sem tam potkám v provozu - krása. Krom toho, že ho přední diody rozšiřují, tak působí nepoměrně moderněji, a to i ve verzi outdoor, která mi dřív přišla vyloženě ošklivá. To samé FL Yetiho, kulatá světla byla moc pěkná, ale vývoj designové módy šel jiným směrem a Škoda zasáhla včas, což jen potvrzuje kvality designového oddělení.
Opakovaný úspěch v nečeských anketách hřeje u srdce. Pravým dědictvím totality je pak snaha plivat na cokoliv českého, co má úspěch - kdy tohle skončí? (Tím nemyslím tebe, jiný vkus samozřejmě respektuji).
"Je to zajímavé, ale ŠKODA je snad jediným velkosériovým výrobcem u něhož si dovedu představit vlastnictví každého jejího modelu. "
Preco uz nejaku nevlastnis?
Jedine, ze sa niekde ukryva hacik... ci boj vyhravaju povrchne tlachy.
Škodovka je v zemi Rollsů a Rangeroverů opravdu už nějaký čas celkem populární ... a já se ani až tak moc nedivím. :yes: Britové si totiž nenechají tolik nakukat chiméry dnešní doby. Každý normální člověk by měl mít z úspěchu naší jediné značky radost :-)
z úspěchu naší značky radost mám.
Fakt!
Vždycky tam tu škodovku rád potkám.. a ani si nepřipouštím, že je to vlastně dneska Němec.
To co mi vadí je, že dav nesoudných nadšenců udržuje ceny v ČR tam, kde jsou.
Škodovka by byla hloupá, kdyby slevňovala, dokud prodává draho... je to jen na kupujících. :-(
Zet je správně.
Ono je to totiž taková jazykovědná delikatesa. Sleva je se s jenom proto, aby se to nepletlo se zleva (či zprava). Slovo zlevnit se už s ničím nezaměňuje, tudíž se z.
Někdo by mohl namítnout, že sleva je se s kvůli směru shora dolů, ale to se děje poslední dobou jen vizuálně, takže to není ten pravý důvod. Spíš platí ta výše zmiňovaná změna stavu. A je, z jazykozpyteckého hlediska, naprosto jedno, kterým směrem.
Být Angličan, tak si Škodovku koupím, je to tam jedna z nejvýhodnějších nabídek.
U nás mně osobně při cenách VW a Seatu koupě Škody nedává smysl a navíc se chci alespoň trochu odlišovat.
Ano, v Anglii jsem často a je to tak - škodovek je tam hodně
Chybí k tomu ale dodat to B:
velmi oblíbený Yeti tam stojí v základu 16.500,- liber... a druhé oblíbené auto téměř domácí značky Ford Focus něco přes 21 tisíc liber.
Takže ten focus stojí skoro o třetinu víc... přesně je to 28%.
U nás stojí Yeti v základu 365 tis... a ten Focus 395 tis. To je přesně rozdíl 8%...
Až bude u nás stát Yeti 285 tisíc... s tou výbavou, co je jako základní v UK... tak si pro něj půjdu taky.
A budu ohromě spokojeným uživatelem!
Re: Ano, v Anglii jsem často a je to tak - škodovek je tam h
jo, promiň ... nenapsal jsem u Focuse, že srovnávám s motorem, kterej mě zajímá = 1.6 turbo... ale to v obou případech - cena tam i u nás.
Yeti je taky turbo - i když jen 1.2.
Re: Ano, v Anglii jsem často a je to tak - škodovek je tam h
OK - ať je po Tvým...
Takže 1.0 Ecobbost stojí tam 18.095,- liber... tedy o 10% víc, než plně vybavený Yeti... u nás je o tisícovku levnější (tedy nepodstatně), než úplné holátko od Yetiho.
Proč?
Ale přu se tady vlastně za někoho jiného... já osobně jsem s Fiatem úplně spokojenej.
Jediný, co mě mrzí, že se Treking od 500L nedá koupit s 1.4 bez turba... ale to už je zase "můj boj". ;-)
Re: Ano, v Anglii jsem často a je to tak - škodovek je tam h
1.0 Ecob stojí 16515
1.2 TSI ve verzi Urban stojí 16295 a to zdaleka není plná výbava, seznam možných příplatků je velmi dlouhý
Takže ano, Škodovka je v UK o něco levnější (adekvátní srovnání by ovšem bylo mezi Octavii a Focusem), ale zdaleka to není o tak velký rozdíl, jaký zde líčíš.
A proč? Protože domácí automobilka je odjakživa na svém domácím trhu nejdražší v porovnání s konkurencí (Ford v UK, Škoda v CZ). Platí to všude, kde mají nějakou domácí značku, to co je nejžádanější a tedy nejprodávanější je také nejdražší, platí to od nepaměti všude, kde funguje volný obchod.
Re: Ano, v Anglii jsem často a je to tak - škodovek je tam h
Od té doby, co Ford založil Ford of Britain, ve kterém byla dlouho britská majetková spoluúčast a toto chápání Fordu jako domácí značky pak značně zesílilo po WW II., kdy prakticky vychcípal ostatní automobilový průmysl v UK.
Re: Ano, v Anglii jsem často a je to tak - škodovek je tam h
Já jen že od roku 2013 kdy Ford přesunul výrobu Transitu do Turecka, skončila výroba automobilu Ford v UK. Pak tedy nechápu domácí značku Ford v Britanii. Tož asi tak.
Re: Ano, v Anglii jsem často a je to tak - škodovek je tam h
Proč bych si to nechával vysvětlovat. Je to prostě tak jako všude běžní spotřebitele nakupují podle toho co jim kdo napovídá a ne podle toho že by se trochu o danou věc zajímali.
Re: Ano, v Anglii jsem často a je to tak - škodovek je tam h
Co do toho motáš reklamu? Tvrdím že průměrný Brit ani netuší že Ford už v albionu nevyrábí ani ty dodávky. Tzn. Ford v Británii domácí značkou je prostě chiméra.
Re: Ano, v Anglii jsem často a je to tak - škodovek je tam h
Psal jsi, že "běžní spotřebitelé nakupují podle toho co jim kdo napovídá". To snad je reklama.
Ano, průměrnému Britovi je u zadele, kde Ford vyrábí, protože ví, že je to nadnárodní firma a vyrábí kde je to zrovna výhodné. Ale ví také, že Ford ve svých počátcích měl Británii jako svou druhou kolébku a jeho evropské aktivity byly z velké části postaveny na britských ostrovech. Ale klidně se dál můžeš podivovat nad tím, že Britové považují Ford za domácí značku.
Re: Ano, v Anglii jsem často a je to tak - škodovek je tam h
16.500 GBP tedy zhruba 550.000 CZK tak proč by u nás měl stát 285.000 CZK?
Jestli tam jste tak často, tak jak je možné že neznáte alespoň přibližně správně kurz koruny vůči libře.
Re: Ano, v Anglii jsem často a je to tak - škodovek je tam h
Co je to poměr ceny k ceně? Pokud srovnám srovnatelné a otrocky přepočítám na CZK (jak jinak když je daný kurz) tak prostě v ČR je to auto zde konkrétně Yeti levnější. Základní výbavy jsou vlastně stejné.
jen tak pro zajímavost můj kolega z německa se nyní chystá koupit OIII RS v ČR jelikož ho jak říká stejné a stejně vybavené auto vyjde o 10.000 EUR levněji. prostě to že u nás jsou auta dražší než v západní evropě nějakej pátek už neplatí.
U octavie v základu je jeden podstatný rozdíl základní výbavy a to AC, jenže tu v ČR pořídíte za v přepočtu 350€ a cenový rozdíl CZ/D bude stále v řádu tisíců € ve prospěch ČR.
Tabulka netabulka něco pro ty co by si chtěli myslet že UK je země Škodovkami oplývající, managerami v Superbech jezdící, rodinkami v Roomsterech výlety si užívající, dobrodruhy v Yeti svět objevující a městy plných CitiGo brázdícími.
Yeti. Ano občas nějaký potkám. Jeden až dva týdně. Nepočítám ty dva stejné a jediné co vídám zaparkované cestou z práce. To o Duster začínám zakopávat snad každý den.
Superb? To je co? Když nějaký potkám nevěřím očím. Možná jednou měsíčně. Když si vůbec všimnu.
CitiGo. Ano tohle opravdu jezdí. Většinou však se znakem VW. Možná jeden za dva, tři dny.
Tolik oceněné modely. Zbytek? Jak už někdo napsal, ta trocha Oktávek se ztratí. Rapidů jsem od začátku prodeje viděl asi pět. Probíhá reklamní akce na spaceback. Neviděl jsem zatím ani jeden. Fábia je tařka neviditelná, spíš je vidět vysloužilá felda. Kombík už vůbec ne. A opět: Sandero se tlačí kam se dá. Roomster?! Co to je? Multiplu první generace vidím každý den ale Roomster?
Ano jak někdo správně napsal. Mimo Londýn je Škodovek více většinou však právě jen zmíněných Superbů a Oktávek přemalovaných na taxíky. Ale to je asi tak vše. Policie používá hlavně i30, pár Oktávek v kombíku zbylo u transport police. Jako větší auto mají spíš spíš S-max. Firmy Škoda nezajímá. Pokud chcete vidět Škodovky jeďte do (chudšího) Irska.
Klidně mě usmažte. Říkám co vidím. Žiju v Londýně skoro 10 let, poslední 3 roky jezdím do práce na kole takže vím co potkávám. Tenhle ostrov mám projetý od Severního Skotska přes Lake district a Wales po Cornwall. Od Devonou po Kent. Od Essexu do Norfolku. Plus to co je uprostřed. O víkendu nás čeká Peak district, v létě Hadriánův wall. Takže opravdu vím co tu milují: Land Rover Defender :-)
:-)
Londýn je asi jinej.
Plymouth má Suberby jako výhradní auto taxi služby...
V Cardiffu je Superbů taky dost - i jinak než taxi. Nevím, komu patří...
Vím o několika lidech, kteří si koupili Yetiho... protože je na klasické britské silničky vhodnej, skoro jako ten Land Rover... a přitom ve v UK levnej!
Vím to od nich... koupili si ho kvůli ceně.
To cenové srovnání nahoře silně kulhá... protože Yeti v britským základu je jinej Yeti, než ten u nás... a přitom je lvnější!
Ano, pořád má 1.2TSI a manuální šestikvalt... ale má climatronic, dálkovej centrál s alarmem... líp tvarovaný sedačky... u nás se prostě tak ani nedá nakonfigurovat - a kdybych se jen přiblížil, tek jsem těžce přes 400tisíc...
Nechápu to.
Teda - chápu, ale je mi to líto... je to škoda. Jestli ten motor už dodělali tak, aby se nesypal, tak by to fakt nebylo špatný auto. :-(
Musím s tebou souhlasit, Londýn je hodně jiný. Hlavně kvůli "jiným" lidem co tu žijou. Škodovky taxíky jsou úplně všude a já si vždycky říkám že si lidi neřeknou sakra na tom něco je že mají taxikáři Superb a že si to nepořídí víc lidí. Hmm Cardiff, Brecon Beacons NP na dosah, Brains v ruce... :-)
Nedávno jsem četl recenzi na nový Yeti. Samá chvála. A jak říkáš, cena o třetinu jinde. Až naty dálnice je stav silnic tragický a na venkov je fakt nejlepší ten Defender. V tom visím úspěch Dusteru. I když v Londýně už s tím jezdí místní černo-arabský frajírci. dyk je to SUV né? :-)
:-)
Když tak o tom přemýšlím, tak bych řekl, že tam kam jezdím nejčastěji = Scarborough, tak tam zrovna škodovky nejezdí...
Ale to je jedno.
Pro poddaného Jejího Veličenstva je to prostě levný a přitom to relativně dobře zvládá místní silnice.
A to je celý.
no já vidím provedení S za 16.500GBP což je bratru ca. 550.000CZK. Což odpovídá cenově u nás provedení Elegance za od 534.000 CZK která už je vybavená více než britské S.
Základní cena je v ČR za 354.000 u Yetiho rovněž s klimatizací atd.
hmm.. akorát, že proto jsem srovnával ceny podobných aut tady a tam.
Každý stát má jinak nastavený daňový systém... takže absolutní číslo toho moc neříká.
No, proc ne. Jsou to zcela normalni auta. Nic vice, nic mene. Zazraky od toho nikdo snad ani neceka. Zkratka masova vozitka.
Zbytecny na to plivat a zaroven zbytecny vynaset to mezi nejlepsi.
Zijem uz par mesiacov v UK, Cardiff. Bol som aj inde, a naozaj tych skodoviek je tu velmi malo. Mozno prezeniem, ale stretnut Skodu v UK aj asi ako napr. Lanciu v CZ a SK. Skodovky su dobre auta, sam jednu mam a proti znacke vobec nic nemam. Len objektivne treba povedat, ze tato anketa je viac menej hlupost. Logicky, masova znacka ktora ma maly podiel na trhu, nemoze byt na tom trhu najoblubenejsia. Je to podobne ako tvrdit, ze napr. Lancia je najoblubenejsia na SK a CZ, co je asi podobna hlupost ako vyhlasovat ze Skoda je najoblubenejsia znacka v UK.
Ak ale test prebiehal tak, ze sa pytali konkretnych vlastnikov aut, ako su s ich autom spokojni, potom by som to chapal. Ale v tom pripade je zavadzajuci nadpis.