Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda posunula uvedení Yetiho na trh na druhé pololetí

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto uvede svou nejočekávanější novinku letošního roku na trh později, než se dosud předpokládalo.
Zpět na článek
13. 1. 2009 15:09
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 17:08
neregistrovaný "nrV"
13. 1. 2009 21:49
neregistrovaný "nrV"
14. 1. 2009 08:03
neregistrovaný "nrV"
13. 1. 2009 18:40
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 18:40
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 20:08
neregistrovaný "507--"
14. 1. 2009 14:06
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 18:38
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 22:13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 1. 2009 22:16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 1. 2009 11:37
neregistrovaný "*pepa*"
14. 1. 2009 20:43
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 1. 2009 11:04
neregistrovaný "nrV"
14. 1. 2009 12:19
neregistrovaný "nrV"
14. 1. 2009 18:34
neregistrovaný "nrV"
13. 1. 2009 15:30
neregistrovaný "tatraplan"
13. 1. 2009 16:37
neregistrovaný "Horways"
14. 1. 2009 16:10
13. 1. 2009 17:16
neregistrovaný "nrV"
13. 1. 2009 21:58
neregistrovaný "nrV"
14. 1. 2009 07:45
neregistrovaný "nrV"
13. 1. 2009 18:42
neregistrovaný "507--"
14. 1. 2009 14:56
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 18:02
13. 1. 2009 20:44
13. 1. 2009 22:14
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 1. 2009 22:17
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 15:09
JE TO TAK. VW GROUP
Celé je to len a len o jednom. VW a AUDI. Odsunuli neskôr Superb Combi, nechcú tam dať TDI V6, ktorý by mu sadol ako uliaty, až ho schválne nenavrhli tak, aby sa tam nevošiel. A teraz toto. Na druhej, aj tak chválme VW. Keby ho kúpil Renault, hádajte, čo by bolo pred názvom Logan.
Rozbalit vlákno
31
13. 1. 2009 15:54
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Hipíku, chcú nechcú - V6 by mu jako ulitý asi sedl, ale musel by se tam napříč vejít. Vejde se tam jenom V6 FSI, ale to není véčko, resp. něco mezi řadovým a véčkem.
13. 1. 2009 15:55
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Passat to má stejný a tam myslím, že žádná politika roli nehraje... Ono to umístění napříč má svoje výhody, zase s tím může být DSG.
neregistrovaný "nrV"
13. 1. 2009 17:08
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Napsal jsi to úplně přesně, jen mne překvapuje, že se tam ta klasická V6 nevejde, konkurence v daný kategorii motory V6 umístěné napříč nabízí???
13. 1. 2009 17:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "nrV"
13. 1. 2009 21:49
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Ne jenom PSA (C5 a 507), ale např. i Renault (Laguna II a Laguna GT), Alfa romeo 159 nebo Opel Vectra, na co jsem zapoměl?
13. 1. 2009 22:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "nrV"
14. 1. 2009 08:03
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Ten Peugeot 507 byl překlep, myslel jsem samozřejmě 407 a klasickej V6, tady je 3.0 V6 v benzínu. Jinak diesel je stejně jako u VW taky jenom 4-válec. C5 má ale klasickej V6 i v dieselu a to 2,7 HDi. U Renaultu je to Laguna Coupe, ta má klasickej V6 v dieselu 3,0 dCi. Alfa Romeo 159 má klasickej V6 3,2 JTS jenom v benzínu, diesel je opravdu jenom řadovej 5-válec 2,4 JTD. Opel Vectra má klasickej V6 i v dieselu 3,0 CDTi. Svým původním příspěvkem jsem jenom reagoval na informaci, že do VW platformy Passat/Superb se klasickej V6 nevejde. Tam se vejde jenom VR6 což je takovej "hybrid" mezi řadovým a vidlicovým motorem, což je sice technicky velmi zajímavé řešení ale vzhledem k tomu, že ho nikdo nenásleduje asi nebude zas tak "in".
14. 1. 2009 09:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 18:40
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Nuž, ale predstav si ten potenciál SUPERBU V6 TDI.
Avatar - Ricardo
13. 1. 2009 20:25
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Problém Passatu aktuální generace je, že je jeho platforma odvozená od Golfu. Kdyby měl společný základ s A4 jako minulá generace tak se tam ten V6 vejde. S DSG to nesouvisí.
15. 1. 2009 14:29
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Jasný, chtěl jsem naznačit, že tohle nesouvisí s politikou VW x Škoda, ale že je to věc už na úrovni Passata. S DSG to souvisí do tý míry, že na předchozí generaci to nešlo, právě kvůli podélnýmu uspořádání. Šestiválcovej diesel je prostě moc velkej a nevejde se tam, jestli to správně chápu. Mluví se o nějakým dieselovým pětiválci, ale kdo ví...
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 18:40
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Ale hrá. Veď Superb Combi bol odložený pre ohorzenie Passata Variant a A6 AVANT. A každe V6 TDI SUPERB by bol tiež atraktívny, myslíš si, že to má inú príčinu než politika VW GROUP. Ale, určite lepšie SUPERB 3.6 FSI 4MOTION, než Logan Laureance. :-) :yes:
Avatar - Ricardo
13. 1. 2009 19:24
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Jak může Superb ohrozit na trhu A6??? Zařazením do třídy, cenou, konstrukcí i počtem prodaných kusů je to úplně janá kategorie :-)
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 20:08
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Povedal to sám VW, ked odsunul Superb Combi.
Avatar - Ricardo
13. 1. 2009 20:30
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Máš odkaz? Dík :-)
13. 1. 2009 20:27
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Je videt, zes' nezraly chlapec, nevis snad, ze potencialni kupec Audi v 97% po opusteni salonu kraci do sourumu Skody? :-)
neregistrovaný "507--"
14. 1. 2009 14:06
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Ty tupec, já som nemyslel 97% zákazníkov, ale istú klientelu. Ale niekto, taký blbeček ako ty to asi nepochopí. :no:
13. 1. 2009 23:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 18:38
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Ved aj o tom som hovoril.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 1. 2009 22:13
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Mimojiné, o Škodu se zasazovalo i BMW...to by byly žihadla. A kdyby se o Škodovku postaral Rencek, dostala by pořádné diesely. Znám lidi (i redaktory), kteří říkají, že je to to nejlepší, co se dá dát pod kapotu... ;-)

A nechci slyšet nic o mé nominaci do zlatého ventilku... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 1. 2009 22:16
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Navíc nezdá se Ti, jak si VW občas se Škodovkou pohrává? Jak to, že Fabii uteklo jen o bod pět hvězd v EuroNCAP? Třeba je rezervovali pro Polo...
14. 1. 2009 05:53
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Vidis za vsim komplot a spiknuti? Tomu se rika schiza. Ne? >:-[]
14. 1. 2009 08:04
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Nie, to je úvaha, ktorá už napadla viacerých. Uprednostňovanie vlastnej značky pred cudzou, hoci kúpenou, je logické a reálne. Akou formou, to asi ťažko odhadneme, len proste nečakaj, že bude nejaký VW horší ako Škoda, taká situácia proste nenastane.
neregistrovaný "*pepa*"
14. 1. 2009 11:37
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Už se tak stalo. V testu Auto-Bildu srovnávali Superb s Audi A4 a Passat všichni s motory 1.8TSI a Superb vyhrál. Dokážu si představit to skřípání zubů v Audi a VW poté co tento test vyšel >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 1. 2009 20:43
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Tato spekulace napadla už více lidí. Je to celkem logická cesta. Zdá se mi, že si VWelký tatík s naší Škodou nějak moc zahrává... >:D
14. 1. 2009 08:06
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Pred názvom Logan by bola Dacia, ty oslík, v Boleslavi by sa vyrábali Renaulty. Češi si chceli zachovať značku, preto na ponuku Francúzov nereflektovali v prvom rade. Ekonomické aspekty hrali rolu až potom.
neregistrovaný "nrV"
14. 1. 2009 11:04
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Pokud by český stát prodal Škodovku Renaultu, tak ten by okamžitě přejmenoval továrnu na Renault, ukončil výrobu Favoritu a začal vyrábět Twingo. Postupem doby by došlo na Clio a třeba Mégane, takhle se Clio vyrábí ve Slovinsku a Mégane v Turecku a ve Španělsku. Ono Škodovka a československý stát měla k Renaultu blízko už dávno před tím, znalí vědí, že Škoda 1000 MB vycházela technicky z Renaultu Dauphine a v polovině 60-let se uvažovalo o licenční výrobě Renaultů v Bratislavských automobilových závodech.
Avatar - Special-line
14. 1. 2009 11:34
Re: JE TO TAK. VW GROUP
No nevím možná umístěním motoru jinak 1000 MB byla čistě naše auto. A málokdo třeba ví že od nás Renalut koupil technologii na tlakové lití hliníku. Tisícovka tak měla litý blok motoru a skříň převodovky což v tě době neměl v Evrppě jen tak někdo.
neregistrovaný "nrV"
14. 1. 2009 12:19
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Ne jenom uložením motoru ale i pro skelet, nápravy, převodovku byl příkladem Renault Dauphin. Co se týká hliníkového bloku, to byl tehdy opravdu unikát ale je taky třeba říct, že to byla z nouze ctnost, protože první prototypy trpěly nadváhou na zadní nápravě a proto tento problém byl vyřešen hliníkovým blokem s litinovými vložkami a pouze 3krát uloženým klikovým hřídelem. Jinak původní motor Škoda až do výroby Favorita měl litinovou hlavu což byla v automobilovém průmyslu opravdu unikátní kombinace. Ta historie Škody 1000 MB je všeobecně známá, byla popsána v mnoha časopisech např. Automobil Revue, divím se že to nevíš, např. zde je malá zmínka :
[odkaz]
Avatar - Special-line
14. 1. 2009 15:59
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Tak historii tisícovky samozřejmě znám. Píšou tam že co se týče designu byl Renault inspirací. To nepopírám ale od tebe to vyznělo tak jako kdybysme toho Renaulta obšlehli. Takhle natvrdo bych to fakt neviděl. To bys pak mohl říct že Favorita sme obšlehli od Golfa. Prostě to jsou auta stejné třídy a stejně řešený a tak samozřejmě podobný, ale neřekl bych že tyhle Škdoovky jsou jen kopie něčeho.
Ty 3 ložiska byla samozřejmě nevýhoda, ale výhodu to mělo při používání u nás méně kvalitních olejů. Bohužel rozvod OHC byl na spadnutí, bohužel kvůli drobnostem se od něj ustoupilo. Ono stejně být všechno v normálním státě v normální automobilce tak motor z tisícovky by byl jen párletou kapitolou, a určitě by se posléze začal vyrábět motor určený přo Škodu 720 se všemi náležitostmi moderního motoru. Bohužel dnes můžeme jen zoufat.
neregistrovaný "nrV"
14. 1. 2009 18:34
Re: JE TO TAK. VW GROUP
Já jsem ale chtěl aby to tak vyznělo, protože například zadní náprava s převodovkou byla okopírována velmi dokonale. Co se týká skeletu, viděl jsem odstrojenou jednu Dauphinku a podobnost s tisícovkou nebyla čistě náhodná. Co se týká Favorita, tam byl sice design z Itálie od Bertoneho, který použil skicy původně určené pro nový Fiat Uno, zde ale prohrál s Giugiarem a skicy mu zůstaly, tak je použil pro další zakázku od Škody. V té době ale již byla konstrukce Favorita hotová a chyběl jí jen slušivý kabátek. Jako technický základ pro Favorita byl použit Ford Escort, auto roku 1981. Kdo někdy viděl odstrojeného Escorta a Favotita ví o čem mluvím.
Avatar - VDC
13. 1. 2009 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tatraplan"
13. 1. 2009 15:30
SUVcka
Zvlastni..
Skodovka zacala tohle auticko vyvijet, kdyz SUVcka zacinaly svoje prodejni uspechy a ted pomalu era SUVcek konci a Yeti jeste nikde 8-s :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Horways"
13. 1. 2009 16:37
Re: SUVcka
Končí? Doufám že se mejlíš. :'-(
14. 1. 2009 16:10
Re: SUVcka
Já doufám, že ne. Snižují se emise CO2, spotřeba. Firmy šetří,zákazníci šetří. Pro náročná a žravá SUV tu brzy nebude místo. Stejně v tom už chlapi dávno nejezdí. Škoda Yeti naštěstí žádné velké SUV nebude, má to být podle všeho sympatické a nenáročné autíčko. Jen jsem zvědavý na cenu.
13. 1. 2009 16:38
Copak, copak?
Ze by zase problemy s narazovymi testy? Jeste pred par tydny naopak sef koncernu tvrdil, ze neni duvod opozdovat uvedeni na trh, naopak spise bude snaha to urychlit. Neda se nic delat. Kia Soul to jisti. Odvaha, usili a tah na branku Korejcu v zrcadle teto zpravy ostre kontrastuji s pomalosti Skody. Kia Soul prisla s konceptem o pul roku pozdeji a v dobe nabehu Yetiho se uz bude rok vyrabet. Na trech letech vyvoje ziskat naskok rok a pul, no byt Skodou, zacal bych se nad sebou zamyslet.

A jedna Evzenova PR perla :"Nový termín ale lépe koresponduje s jeho světovou výstavní premiérou, která bude v září ve Frankfurtu". Aneb jak zakaznimkum nenapadne rici, ze se premiera posouva a pri tom potlacit ten fakt, ze to je vynuceno problemy. Vysledne je zakaznik jeste presvedcen, ze je to tak vlastne lepsi. Ta veta je vybrouseny diamant.

Druha Evzenova PR perla : "Posunutí prodeje Yetiho v žádném případě nesouvisí s finanční krizí. Nový termín ale lépe koresponduje s jeho světovou výstavní premiérou" . Zbyva jen odpovedet na otazku, s cim souvisi posunuti vystavni premiery. Je to kluk sikovna.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "nrV"
13. 1. 2009 17:16
Re: Copak, copak?
Nemyslým si, že by to bylo kvůli problémům auta, vždyť teprve minulý týden začali vyrábět nultou sérii, takhle rychle by nemohli mít skončený ani první testy natož kompletní testování.
Podle informací, které mám se jedná o to, že se budou v Kvasinách hodně přestavovat linky na Superb a na Roomster a do tohodle "bordelu" zavádět výrobu další řady by bylo příliš.
13. 1. 2009 17:54
Re: Copak, copak?
Sam rikas, ze nulta serie uz probehla, to znamena, ze linka je schopna Yetiho vyrabet, vse zasadni je hotove. Jen se odladi nejake problemy, na ktere se v nulte serii prislo. Superb se zabehl a vyrabi se uz mesice, Roomster se vyrabi leta. Navic se nevyrabi s plnou kapacitou, takze je oproti planu jeste vice volneho casu na prestavbu linek. Logicke by v tkove situaci bylo, kdyby se naopak uvedeni modelu urychlilo. Obavam se, ze pravy duvod odlozeni nam Evzen nerekl.
13. 1. 2009 21:44
Re: Copak, copak?
Myslim, ze i prumerne inteligentni simpanz ktery umi zaklady poctu, si dokaze jednoduse spocitat, kolik automobilka s minimalni pozici v evrope dokaze techto plazovych vozitek v soucasne dobe prodat. :'-( Predpokladam, ze s nim nebudou brouzdat extravagantni sebemrskaci po pisecnych dunach baltskeho ci severniho more! :-)
neregistrovaný "nrV"
13. 1. 2009 21:58
Re: Copak, copak?
Nultá série se vyrábí víceméně na koleně a není hotová za týden.
13. 1. 2009 22:50
Re: Copak, copak?
Chapu ze to je vzdy slozita operace. Ale i sam mluvci uvadi, ze seriova vyroba zacne nabihat ve druhem ctvrtleti 09. Casovy rozvrh je tedy podobny jako napr. u Roomsteru. Premiera v Zeneve v breznu, prvni kousky na trhu do tri mesicu. Proc je to ted jinak? Mluvci se dusuje, ze pricinou neni krize, ale pravy duvod nam nesdelil.
neregistrovaný "nrV"
14. 1. 2009 07:45
Re: Copak, copak?
Už jsem to psal jednou, že v Kvasinách budou přestavovat obě linky (Superb a Roomster) a údajně z nich chtějí postavit jednu univerzální, na které by se mohly vyrábět všechny auta (Sup., Room. a Yeti) takže starostí až nad hlavu a ty bys do toho zaváděl 3. modelovou řadu.
14. 1. 2009 11:08
Re: Copak, copak?
To dava smysl, ale o tom se muselo vedet dlouho dopredu. Proc potom sef koncernu rikal pred 14 dny, ze uvedeni se v soucasne dobe nebude odkladat ale spise se urychli? To preci neni clovek, ktery by poustel jen tak nejake tlachy do eteru. Takze bud se nezvladla prestavba, nebo je duvod jiny. Kdyby pricina byla tak jednoducha, predpokladam, ze by mluvci nemel duvod ji nerici.
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 18:42
Re: Copak, copak?
:no: :no: Hlavne, že ty by si mohol byť nielen, že tiskový mluvčí, ale rovno nahradiť Reinhard Juga. Som zvedavý, koľko ti je, keď sa neoumlúvaš ho nazvať aj prvým menom a povedať, že je kluk, ty odborník.
13. 1. 2009 20:43
Re: Copak, copak?
Ten najväčší odborník sa ozval...
neregistrovaný "507--"
14. 1. 2009 14:56
Re: Copak, copak?
Moc díky za pochavalu. :yes: :yes:
13. 1. 2009 22:14
Re: Copak, copak?
tak ty si me ty slova uplne vzal z ust :yes: naprostou souhlasim. Vypadato ze je nejaky problem a skodovka mlzi. Kazdopadne s tim soulem mas pravdu.
13. 1. 2009 17:46
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
13. 1. 2009 20:23
Re: mam dojem ze se bez tohohle xindlwagnu
Ano, bez tebe bychom se tu všichni obešli. :-!

Yeti bude trefa. Bodovat bude nejvíce v Německu a na severu.
13. 1. 2009 20:28
Re: mam dojem ze se bez tohohle xindlwagnu
Jaka jsou cisla na zitrejsi sportku? :-)
13. 1. 2009 21:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 1. 2009 22:15
Re: mam dojem ze se bez tohohle xindlwagnu
ty si ta vestkyne co bezi vzdy vecer na tv prima ne? >:D
14. 1. 2009 01:03
Re: mam dojem ze se bez tohohle xindlwagnu
Věz tomu, že toto není prognóza, kterou by bylo těžké odhadnout z dosavadních prodejů. ;-)
14. 1. 2009 05:54
Re: mam dojem ze se bez tohohle xindlwagnu
On ma prodeje? Smaz ten prispevek ;-)
14. 1. 2009 10:47
Re: mam dojem ze se bez tohohle xindlwagnu
Bavím se o prodejích celkových, na to bys snad přijít mohl ;-)
13. 1. 2009 18:02
Kia Soul
Tak to je další skvělá zpráva pro Kiu a její Soul ... Mám dojem, že pokud bude kladný ohlas v Detroitu, tak snad bude na trhu dříve i do finále dotažený koncept Kia Soulster ... :-!

Jako by nestačilo, že "zprznili" faceliftem Octavii II., ted' ještě nejsou schopni tenhle klon nepovedeného Roomsteru a Fabie II. uvést včas na trh! A ještě k tomu ty PR kecy ( lži )! Kdo tomu asi ještě uvěří? Škoda je vážně marná ... :no:
Rozbalit vlákno
3
13. 1. 2009 20:44
Re: Kia Soul
Najviac by Škode prospelo vymeniť majiteľa. >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 1. 2009 22:14
Re: Kia Soul
Asi tak... :-)
13. 1. 2009 22:17
Re: Kia Soul
předsedó, kalí vodu >:D
Avatar - Well-being
13. 1. 2009 22:25
Jen aby VW neujel vlak
Byli i jiní významní světoví výrobci. Dnes už mají své místo pouze v učebnicích dějepisu. :-)
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2009 22:31
Zakladní model
Co to bude? HTP? nebude plato v kufru? nebude krytka přihrádky spolujezdce? atd.... nelakované nárazníky nevadí, tomuto lehkému terénímu vozu dodají teprve ten právý offroadový look >:D ještě přidejme bílý lak střechy (slovo lak chápejte jako samolepící folii) skoro za 10 táců. A pokud to celé bude mít "škodováckou" cenu nezbívá než říct: velké bravou Soulu
Rozbalit vlákno
0