Novinky
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zvlastni..
Skodovka zacala tohle auticko vyvijet, kdyz SUVcka zacinaly svoje prodejni uspechy a ted pomalu era SUVcek konci a Yeti jeste nikde 8-s :no:
Skodovka zacala tohle auticko vyvijet, kdyz SUVcka zacinaly svoje prodejni uspechy a ted pomalu era SUVcek konci a Yeti jeste nikde 8-s :no:
Končí? Doufám že se mejlíš. 😢
Ze by zase problemy s narazovymi testy? Jeste pred par tydny naopak sef koncernu tvrdil, ze neni duvod opozdovat uvedeni na trh, naopak spise bude snaha to urychlit. Neda se nic delat. Kia Soul to jisti. Odvaha, usili a tah na branku Korejcu v zrcadle teto zpravy ostre kontrastuji s pomalosti Skody. Kia Soul prisla s konceptem o pul roku pozdeji a v dobe nabehu Yetiho se uz bude rok vyrabet. Na trech letech vyvoje ziskat naskok rok a pul, no byt Skodou, zacal bych se nad sebou zamyslet.
A jedna Evzenova PR perla :"Nový termín ale lépe koresponduje s jeho světovou výstavní premiérou, která bude v září ve Frankfurtu". Aneb jak zakaznimkum nenapadne rici, ze se premiera posouva a pri tom potlacit ten fakt, ze to je vynuceno problemy. Vysledne je zakaznik jeste presvedcen, ze je to tak vlastne lepsi. Ta veta je vybrouseny diamant.
Druha Evzenova PR perla : "Posunutí prodeje Yetiho v žádném případě nesouvisí s finanční krizí. Nový termín ale lépe koresponduje s jeho světovou výstavní premiérou" . Zbyva jen odpovedet na otazku, s cim souvisi posunuti vystavni premiery. Je to kluk sikovna.
A jedna Evzenova PR perla :"Nový termín ale lépe koresponduje s jeho světovou výstavní premiérou, která bude v září ve Frankfurtu". Aneb jak zakaznimkum nenapadne rici, ze se premiera posouva a pri tom potlacit ten fakt, ze to je vynuceno problemy. Vysledne je zakaznik jeste presvedcen, ze je to tak vlastne lepsi. Ta veta je vybrouseny diamant.
Druha Evzenova PR perla : "Posunutí prodeje Yetiho v žádném případě nesouvisí s finanční krizí. Nový termín ale lépe koresponduje s jeho světovou výstavní premiérou" . Zbyva jen odpovedet na otazku, s cim souvisi posunuti vystavni premiery. Je to kluk sikovna.
Nemyslým si, že by to bylo kvůli problémům auta, vždyť teprve minulý týden začali vyrábět nultou sérii, takhle rychle by nemohli mít skončený ani první testy natož kompletní testování.
Podle informací, které mám se jedná o to, že se budou v Kvasinách hodně přestavovat linky na Superb a na Roomster a do tohodle "bordelu" zavádět výrobu další řady by bylo příliš.
Podle informací, které mám se jedná o to, že se budou v Kvasinách hodně přestavovat linky na Superb a na Roomster a do tohodle "bordelu" zavádět výrobu další řady by bylo příliš.
Sam rikas, ze nulta serie uz probehla, to znamena, ze linka je schopna Yetiho vyrabet, vse zasadni je hotove. Jen se odladi nejake problemy, na ktere se v nulte serii prislo. Superb se zabehl a vyrabi se uz mesice, Roomster se vyrabi leta. Navic se nevyrabi s plnou kapacitou, takze je oproti planu jeste vice volneho casu na prestavbu linek. Logicke by v tkove situaci bylo, kdyby se naopak uvedeni modelu urychlilo. Obavam se, ze pravy duvod odlozeni nam Evzen nerekl.
Myslim, ze i prumerne inteligentni simpanz ktery umi zaklady poctu, si dokaze jednoduse spocitat, kolik automobilka s minimalni pozici v evrope dokaze techto plazovych vozitek v soucasne dobe prodat. 😢 Predpokladam, ze s nim nebudou brouzdat extravagantni sebemrskaci po pisecnych dunach baltskeho ci severniho more! 😄
Nultá série se vyrábí víceméně na koleně a není hotová za týden.
Chapu ze to je vzdy slozita operace. Ale i sam mluvci uvadi, ze seriova vyroba zacne nabihat ve druhem ctvrtleti 09. Casovy rozvrh je tedy podobny jako napr. u Roomsteru. Premiera v Zeneve v breznu, prvni kousky na trhu do tri mesicu. Proc je to ted jinak? Mluvci se dusuje, ze pricinou neni krize, ale pravy duvod nam nesdelil.
Už jsem to psal jednou, že v Kvasinách budou přestavovat obě linky (Superb a Roomster) a údajně z nich chtějí postavit jednu univerzální, na které by se mohly vyrábět všechny auta (Sup., Room. a Yeti) takže starostí až nad hlavu a ty bys do toho zaváděl 3. modelovou řadu.
To dava smysl, ale o tom se muselo vedet dlouho dopredu. Proc potom sef koncernu rikal pred 14 dny, ze uvedeni se v soucasne dobe nebude odkladat ale spise se urychli? To preci neni clovek, ktery by poustel jen tak nejake tlachy do eteru. Takze bud se nezvladla prestavba, nebo je duvod jiny. Kdyby pricina byla tak jednoducha, predpokladam, ze by mluvci nemel duvod ji nerici.
:no: :no: Hlavne, že ty by si mohol byť nielen, že tiskový mluvčí, ale rovno nahradiť Reinhard Juga. Som zvedavý, koľko ti je, keď sa neoumlúvaš ho nazvať aj prvým menom a povedať, že je kluk, ty odborník.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano, bez tebe bychom se tu všichni obešli. :-!
Yeti bude trefa. Bodovat bude nejvíce v Německu a na severu.
Yeti bude trefa. Bodovat bude nejvíce v Německu a na severu.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak to je další skvělá zpráva pro Kiu a její Soul ... Mám dojem, že pokud bude kladný ohlas v Detroitu, tak snad bude na trhu dříve i do finále dotažený koncept Kia Soulster ... :-!
Jako by nestačilo, že "zprznili" faceliftem Octavii II., ted' ještě nejsou schopni tenhle klon nepovedeného Roomsteru a Fabie II. uvést včas na trh! A ještě k tomu ty PR kecy ( lži )! Kdo tomu asi ještě uvěří? Škoda je vážně marná ... :no:
Jako by nestačilo, že "zprznili" faceliftem Octavii II., ted' ještě nejsou schopni tenhle klon nepovedeného Roomsteru a Fabie II. uvést včas na trh! A ještě k tomu ty PR kecy ( lži )! Kdo tomu asi ještě uvěří? Škoda je vážně marná ... :no:
Byli i jiní významní světoví výrobci. Dnes už mají své místo pouze v učebnicích dějepisu. 😄
Co to bude? HTP? nebude plato v kufru? nebude krytka přihrádky spolujezdce? atd.... nelakované nárazníky nevadí, tomuto lehkému terénímu vozu dodají teprve ten právý offroadový look >😁 ještě přidejme bílý lak střechy (slovo lak chápejte jako samolepící folii) skoro za 10 táců. A pokud to celé bude mít "škodováckou" cenu nezbívá než říct: velké bravou Soulu
A nechci slyšet nic o mé nominaci do zlatého ventilku... 😉
Ty 3 ložiska byla samozřejmě nevýhoda, ale výhodu to mělo při používání u nás méně kvalitních olejů. Bohužel rozvod OHC byl na spadnutí, bohužel kvůli drobnostem se od něj ustoupilo. Ono stejně být všechno v normálním státě v normální automobilce tak motor z tisícovky by byl jen párletou kapitolou, a určitě by se posléze začal vyrábět motor určený přo Škodu 720 se všemi náležitostmi moderního motoru. Bohužel dnes můžeme jen zoufat.