dokud se neobjeví nějaká nová generace "zázračných" akumulát
... měla by Škoda zapracovat především na lowcostové aerodynamice svých automobilů, protože s aktuálními parametry snad ani nelze uvažovat o provozu elektromobilu v dálničních rychlostech. Současné hodnoty Cx u Škody odpovídají minulému století a skutečnost, že VW Golf VII je na tom z hlediska aerodynamiky lépe než Škoda Octavia III (liftback) je s ohledem na tvar karoserie obou vozidel neuvěřitelný lapsus Škody (případně porovnejte Cx Škody Octavia a podobně tvarovaného MB CLA)....
"Důležité bude zachování praktických vlastností vozů značky Škoda, což s ohledem na rozměrné baterie může být těžký oříšek."
"Volkswagen platformu MEB už představil v letošním konceptu Budd-E. Navržena byla tak, aby nabídla dostatečný prostor jak pro baterie, tak pro posádku."
MEB pouziva normalni paltformu skate kdy baterky jsou stejne jako treba u Tesly v podlaze, tak jak by jako mela utrpet prakricnost Skodovek? dana koncepce MEB naopak prakticnost muze jeste prohloubyt
MEB pocita s baterkou porad v podlaze, at je to hybrid, plug-in hybrid nebo EV, rozdil je jen v tom ze u prvnich dvou jmenovanych jsou baterky jen po stranach podlahy aby bylo volno uprostred v oblasti stredoveho tunelu na balast spojenej s fosilnim pohonem (prevodovka, spojky, kardan a to vse co tam je)
Všichni, kdo do toho trochu vidí dobře ví, že se současnou úrovní akumulátorů je elektromobil na mimoměstské cestování holá pitomost - jak uživatelsky, tak i (a hlavně) po ekonomické stránce. Ale každá automobilka na jeho vývoj musí vyhodit spoustu peněz, i když ví, že se jí nikdy nevrátí, protože se toho výtovoru opět prodá jen pár kousků. No a teď je k tomu dotlačená i Škoda, musí přece působit dostatečně "zeleně"... :'-(:no:
Myslím, že by bylo mnohem rozumnější rozšířit nabídku modelů na CNG, tudy podle mého názoru vede cesta do budoucnosti automobilismu. :-!
a i kdyby,nabíjení nesmí trvat déle než 15 minut.Nedovedu si představi jet s takovým autem na dovolenou a čekat na nabíjecí stanici u dálnice několik hodin a za mnou kolona chudáků s vybitými baterkami taky..
"Auto, které není schopno během jednoho zimního dne dojet z Plzně do Ostravy a zpět je k ničemu."
tak to mas problem, dojet z Plzně do Ostravy a zpet zvladne za zimniho dne jak kazdej benzinak a je jedno jestli jen benzinak, nebo hybridni a nebo plug-in hybridni, tak i nektera EV :-!
Hele šamane, každý preferujeme něco jinýho a s tím nemám problém... ale nesmí se to s tím preferováním přehánět!
Která EV zvládnou přes 900km jednom dni?
Ještě k tomu zimním...
A reálně - ne teoretickým výpočtem podle tabulkového dojezdu.
Jo - on to nikdo neví, protože reálně to s EV ještě nikdo nezkoušel?
Aha.
No - a vo vo tom to je...
ja nevim jak ty, ale ja tam nikde zminku o 900km nevidim, ty to tam nekde vidis?
a ikdyby, proc by mel bejt pro Ev problem ujet za den 900km?
a klidne se s tebou vsadim o celorocni vejplatu ze tu trasu i za mraziveho dne za den udelam i s Nissanem Leaf ;-)
Prodávají... ale blbě. Nejlepší EV je Zoe s 18t aut za rok, Tesla a Leaf 15t... to není zajímavé. Škoda se neprezentuje jako inovátor, nepatří to do její strategie a nepotřebuje EV jako imagemaker, takže si klidně počká.
Samozřejmě evropské. Prodeje v USA nejsou relevantní až do doby, než tam případně začne Škoda něco prodávat.
Číně, Indii, Brazílii, Rusku apod. po pravdě moc nerozumím, ale kdybych si měl tipnout, tak ani tam není PHEV / EV něco, co by Škoda nutně potřebovala ke štěstí.
Píšu, že Číně nerozumím... musel bych se podívat na nějaká čísla abych se mohl na úrovni bavit o tom, kolik EV by tam Škodovka případně mohla prodávat. Namátkou jsem koukl na Prius, ten je za 2015 v Číně na 408ks, přitom Toyota má přes milion kousků... ale něco z toho vyvozovat si netroufám, snad jen to, že to tam nebude s hybridy tak žhavé.
Máš nějaký přehled, kolik jakých EV a PHEV se loni prodalo?