Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda pracuje na elektromobilu, nabídne rychlé dobíjení a dlouhý dojezd

37 komentářů

Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
... měla by Škoda zapracovat především na lowcostové aerodynamice svých automobilů, protože s aktuálními parametry snad ani nelze uvažovat o provozu elektromobilu v dálničních rychlostech. Současné hodnoty Cx u Škody odpovídají minulému století a skutečnost, že VW Golf VII je na tom z hlediska aerodynamiky lépe než Škoda Octavia III (liftback) je s ohledem na tvar karoserie obou vozidel neuvěřitelný lapsus Škody (případně porovnejte Cx Škody Octavia a podobně tvarovaného MB CLA)....
Kharl.ANTIDIESEL
jj
VW ŠÁDE FURT JEN POUDÁ A POUDÁ A VÝSLEDKEM JE VAHLANDOVIC ZATRŽENÁ OCTAVIA 2011 [odkaz] KTERÁ UŽ DÁVNO MOHLA JEZDIT [odkaz] [odkaz] 😉
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[] :yes:
Avatar - Emel
Emel
Škodovka ji dokonce nabízela zdarma na testování do rodin, docela mě to tehdy zaujalo... ale dojezd 140km za ideálních podmínek je dost limitní.
IPace
"Důležité bude zachování praktických vlastností vozů značky Škoda, což s ohledem na rozměrné baterie může být těžký oříšek."

"Volkswagen platformu MEB už představil v letošním konceptu Budd-E. Navržena byla tak, aby nabídla dostatečný prostor jak pro baterie, tak pro posádku."

MEB pouziva normalni paltformu skate kdy baterky jsou stejne jako treba u Tesly v podlaze, tak jak by jako mela utrpet prakricnost Skodovek? dana koncepce MEB naopak prakticnost muze jeste prohloubyt
Avatar - SelskyRozum
SelskyRozum
To se týká plug-in hybridu. U něj baterie určitě nebudou v podlaze.
IPace
MEB pocita s baterkou porad v podlaze, at je to hybrid, plug-in hybrid nebo EV, rozdil je jen v tom ze u prvnich dvou jmenovanych jsou baterky jen po stranach podlahy aby bylo volno uprostred v oblasti stredoveho tunelu na balast spojenej s fosilnim pohonem (prevodovka, spojky, kardan a to vse co tam je)
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Divné...

No, hlavně aby to mělo hezký výsledky při testování.
Karlll
Spravne ma byt, Skoda pracuje na zastavbe vw pohonu Plug-in, elekro do svych aut. Skoda nabidne to uz ostatni davno maji >😒]
darkom73
proč mám ten pocit že nabídne překapotovaný Golf GTE ?
Karlll
Je to jen pocit nebo jistota?
darkom73
pocit hraničící s jistotou.Já chci vidět potututelný úsměv Toyoty,ktrá hybrid zavedla před 16ti lety a ostatní teprve objevují Ameriku
Avatar - Emel
Emel
...a nabídne to tehdy, až o to bude dostatečný zájem. Pokud vím, má být první Superb, takže překapotované GTE to asi úplně nebude.

Třeba Toyota v Evropě těch plug-in Priusů prodala 700 za rok...
Anonym
vývojové úsilí! Přebrandovat Golfa nebo jinýho folkiše je šílená fuška! :-! 8-s

Jako kdysi věta v prospektu, na kterou nikdy nezapomenu: "Motor TDI je další revoluční myšlenkou firmy Škoda". bylo to asi v 1997... >😁
Karlll
Asi tak nejak
Arese
Všichni, kdo do toho trochu vidí dobře ví, že se současnou úrovní akumulátorů je elektromobil na mimoměstské cestování holá pitomost - jak uživatelsky, tak i (a hlavně) po ekonomické stránce. Ale každá automobilka na jeho vývoj musí vyhodit spoustu peněz, i když ví, že se jí nikdy nevrátí, protože se toho výtovoru opět prodá jen pár kousků. No a teď je k tomu dotlačená i Škoda, musí přece působit dostatečně "zeleně"... 😢 :no😒br /> Myslím, že by bylo mnohem rozumnější rozšířit nabídku modelů na CNG, tudy podle mého názoru vede cesta do budoucnosti automobilismu. :-!
Balsam
Pises nezmysly.
ro80
S těmito exoty si akorát honěj image Eko firmy , ale pouze na papíře. Das trottel.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Auto, které není schopno během jednoho zimního dne dojet z Plzně do Ostravy a zpět je k ničemu.
darkom73
a i kdyby,nabíjení nesmí trvat déle než 15 minut.Nedovedu si představi jet s takovým autem na dovolenou a čekat na nabíjecí stanici u dálnice několik hodin a za mnou kolona chudáků s vybitými baterkami taky..
fisero
Já to zvládnu v pohodě i s benzínem....
darkom73
ty neekologický vrahu ! 😄
IPace
"Auto, které není schopno během jednoho zimního dne dojet z Plzně do Ostravy a zpět je k ničemu."

tak to mas problem, dojet z Plzně do Ostravy a zpet zvladne za zimniho dne jak kazdej benzinak a je jedno jestli jen benzinak, nebo hybridni a nebo plug-in hybridni, tak i nektera EV :-!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Hele šamane, každý preferujeme něco jinýho a s tím nemám problém... ale nesmí se to s tím preferováním přehánět!
Která EV zvládnou přes 900km jednom dni?
Ještě k tomu zimním...

A reálně - ne teoretickým výpočtem podle tabulkového dojezdu.

Jo - on to nikdo neví, protože reálně to s EV ještě nikdo nezkoušel?
Aha.
No - a vo vo tom to je...

😉
IPace
ja nevim jak ty, ale ja tam nikde zminku o 900km nevidim, ty to tam nekde vidis?
a ikdyby, proc by mel bejt pro Ev problem ujet za den 900km?
a klidne se s tebou vsadim o celorocni vejplatu ze tu trasu i za mraziveho dne za den udelam i s Nissanem Leaf 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Nevidíš?
A víš, jak daleko je z Plzně do Ostravy?
A kolik teda ujedeš, než dojedeš tam... a zpátky?

😉
Avatar - aproximus
aproximus
v době, kdy jiní elektromobily prodávají, škoda objevuje ameriku... senzační zpráva...
darkom73
páč jim to teprve tedˇ VW milostivě schválil
Avatar - Emel
Emel
Prodávají... ale blbě. Nejlepší EV je Zoe s 18t aut za rok, Tesla a Leaf 15t... to není zajímavé. Škoda se neprezentuje jako inovátor, nepatří to do její strategie a nepotřebuje EV jako imagemaker, takže si klidně počká.
IPace
55 tisic Tesel S za rok 2015 s prumernou cenou $100000 je co? nekoukal jsi nahodou jen na evropske prodeje za 2015 ze?
Avatar - Emel
Emel
Samozřejmě evropské. Prodeje v USA nejsou relevantní až do doby, než tam případně začne Škoda něco prodávat.

Číně, Indii, Brazílii, Rusku apod. po pravdě moc nerozumím, ale kdybych si měl tipnout, tak ani tam není PHEV / EV něco, co by Škoda nutně potřebovala ke štěstí.
IPace
talze Cina taky neni pro Skodovku relevantni? a jen dodam ze v prodejich EV dnes vede prave Cina
Avatar - Emel
Emel
Píšu, že Číně nerozumím... musel bych se podívat na nějaká čísla abych se mohl na úrovni bavit o tom, kolik EV by tam Škodovka případně mohla prodávat. Namátkou jsem koukl na Prius, ten je za 2015 v Číně na 408ks, přitom Toyota má přes milion kousků... ale něco z toho vyvozovat si netroufám, snad jen to, že to tam nebude s hybridy tak žhavé.

Máš nějaký přehled, kolik jakých EV a PHEV se loni prodalo?
IPace
v Cine to neni zhave s nicim co ma na sobe napis Made in Japan :-!

[odkaz]
Avatar - Emel
Emel
Kromě VW s 2,6M jsou další 4 příčky v Číně extrémně vyrovnané...

2. Hyundai 1.062
3. Buick 1.035
4. Toyota 1.010
5. Honda 980

Nebo jsi to myslel tak, že se prodávají Toyoty, ale Made in China?
Martin789
[odkaz]

a pry už bude jen líp, stačí ještě 2x nebo 3x zvětšit dotace. Zaplatí to Karel, Pepa a Mirek.
IPace
myslis jako tech 5.3 bilionu USD celosvetove za rok 2015 na dotacich na fosilni paliva? (3.6 bilionu USD jen na ropne produkty)
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Třeba tady😒br />
[odkaz]

Začínalo to už v roce 1966... a výroba probíhala nepřetržitě 33 let, byť na různých místech.