Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda prodala za 8 měsíců 583 tisíc aut, roste o 18 %

Největší domácí automobilka má nový srpnový rekord v podobě 60.400 prodaných vozů.
Zpět na článek
8. 9. 2011 12:32
8. 9. 2011 15:45
8. 9. 2011 16:21
8. 9. 2011 17:11
8. 9. 2011 17:29
8. 9. 2011 13:16
8. 9. 2011 13:53
8. 9. 2011 15:55
8. 9. 2011 17:09
9. 9. 2011 10:52
8. 9. 2011 12:28
Určitě stojí za potlesk
Škodě se daří, a je to tak dobře. Pořád jde o největší českou firmu, která výrazně ovlivňuje celou ekonomiku naší země. Přejme ji proto úspěch. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Aspire
8. 9. 2011 14:51
Re: Určitě stojí za potlesk
:yes: :-)
Avatar - Guttalax
8. 9. 2011 15:48
Re: Určitě stojí za potlesk
:yes: :yes: :yes:
8. 9. 2011 21:19
Re: Určitě stojí za potlesk
Ano stoji za potlesk aj to ze na novu Octaviu sa caka 10-12 mesiacov (na Yeti 4-5 mesiacov)
Tak kde oni tie auta predavaju v Cine????
I ked nie som skodovak ale Octavia i Yeti sa mi pacia,ale cakat tak dlho na auto tak to by ma odradilo.
Avatar - Ham.
8. 9. 2011 22:31
Re: Určitě stojí za potlesk
Tak nepříjemné to je ale pořád je to ta lepší varianta než mít plné odstavné plochy neprodejných křápů.
8. 9. 2011 12:32
Růst
Když v západní Evropě roste VB o cca 40%, tak zároveň někde musí klesat. Jinak by celkový růst nebyl 0,2% :-) Kouzlo tiskových zpráv.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - kari.laz
8. 9. 2011 15:45
Re: Růst
Zamysli se nad tím znova. Pokud by celkově měla mínus něco, tak by někde klesala, pokud je v kladných číslech, tak klesat nemusí. Kdyby jsi rozdělil Západní Evropu na dvě části z toho jedna by rostla třeba jen 0,1% a druhá část by rostla třeba o 40%, kde by ale ta druhá část byla podstatně menší (třeba jen VB), tak by v průměru mohla růst třeba o 0,2% ;-)
8. 9. 2011 16:21
Re: Růst
Více toho čtení, více toho čtení.. chápu, že malý trh by to o toho 0,2 procenta mohl ovlivnit, ale VB je druhý největší trh v záp. Evropě s téměř 42 000ks..

"V západní Evropě automobilka rostla jen mírně (plus 0,2 procenta) na 21.400 vozů. (...) Výrazného růstu bylo dosaženo ve Velké Británii (plus 39,4 procent) (...)
Avatar - kari.laz
8. 9. 2011 17:11
Re: Růst
V článku kromě celkového růstu není žádné jiné číslo, než procentuální ztvárnění, takže tvé předpoklady jsou špatné.
8. 9. 2011 17:29
Re: Růst
Srpen je v Británii tradičně slabý měsíc a těch 40% dělalo +- 500 aut...
8. 9. 2011 13:16
Gratulace
Není nic moc do dodávat. Gratulace do Mladé Boleslavi.
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2011 13:53
Paradox
Je zajímavé že naše fabrika dodávající převážně do automotive nemá práci a musí přistupovat k nepopulárním krokům. Ke Škodě tato situace asi přijde později... Jinak gratuluju.
Rozbalit vlákno
3
8. 9. 2011 15:55
Re: Paradox
Paradox hlavně je, že oni se tady prsí jaký mají zisky a dodavatele tlačí ke zdi, že ty díly leckdy dostávají za míň než jsou výrobní náklady. Tak až ty čísla radši nezveřejňují člověk je z toho akorát vytočenej.
8. 9. 2011 17:09
Re: Paradox
Pochybuju, že by někdo šel pod náklady. Byznys není charita. Ovšem zcela běžné je, že jeden díl třeba zadotuji ze svého, ale na druhém dílu, který mi "přiklepnou", zase vydělám dvakrát tolik.
9. 9. 2011 10:52
Re: Paradox
Je to jak píšeš. Drahé díly leckdy dotují ty co se prodávají pod výrobníma nákladama. Ovšem osobně bych takový díly zákazníkovi ani nedodával. Proč si snižovat zisk tím, že na některých dílech prodělávám, Nicméně tohle rozhodnutí není na mě, takže nad tím můžu maximálně kroutit hlavou. Škodovka například razí teorii, kdy uznává zisk pro dodavatele na dílech 3%! Nechápu jak si představují, že ze 3% zisku budeš financovat nějakej vývoj, rozvoj a údržbu firmy a případný vícenáklady na extra dopravu, výrobu, balení a já nevím co všechno, který sem tam prostě vzniknou.