Ano stoji za potlesk aj to ze na novu Octaviu sa caka 10-12 mesiacov (na Yeti 4-5 mesiacov)
Tak kde oni tie auta predavaju v Cine????
I ked nie som skodovak ale Octavia i Yeti sa mi pacia,ale cakat tak dlho na auto tak to by ma odradilo.
Zamysli se nad tím znova. Pokud by celkově měla mínus něco, tak by někde klesala, pokud je v kladných číslech, tak klesat nemusí. Kdyby jsi rozdělil Západní Evropu na dvě části z toho jedna by rostla třeba jen 0,1% a druhá část by rostla třeba o 40%, kde by ale ta druhá část byla podstatně menší (třeba jen VB), tak by v průměru mohla růst třeba o 0,2% ;-)
Více toho čtení, více toho čtení.. chápu, že malý trh by to o toho 0,2 procenta mohl ovlivnit, ale VB je druhý největší trh v záp. Evropě s téměř 42 000ks..
"V západní Evropě automobilka rostla jen mírně (plus 0,2 procenta) na 21.400 vozů. (...) Výrazného růstu bylo dosaženo ve Velké Británii (plus 39,4 procent) (...)
Je zajímavé že naše fabrika dodávající převážně do automotive nemá práci a musí přistupovat k nepopulárním krokům. Ke Škodě tato situace asi přijde později... Jinak gratuluju.
Paradox hlavně je, že oni se tady prsí jaký mají zisky a dodavatele tlačí ke zdi, že ty díly leckdy dostávají za míň než jsou výrobní náklady. Tak až ty čísla radši nezveřejňují člověk je z toho akorát vytočenej.
Pochybuju, že by někdo šel pod náklady. Byznys není charita. Ovšem zcela běžné je, že jeden díl třeba zadotuji ze svého, ale na druhém dílu, který mi "přiklepnou", zase vydělám dvakrát tolik.
Je to jak píšeš. Drahé díly leckdy dotují ty co se prodávají pod výrobníma nákladama. Ovšem osobně bych takový díly zákazníkovi ani nedodával. Proč si snižovat zisk tím, že na některých dílech prodělávám, Nicméně tohle rozhodnutí není na mě, takže nad tím můžu maximálně kroutit hlavou. Škodovka například razí teorii, kdy uznává zisk pro dodavatele na dílech 3%! Nechápu jak si představují, že ze 3% zisku budeš financovat nějakej vývoj, rozvoj a údržbu firmy a případný vícenáklady na extra dopravu, výrobu, balení a já nevím co všechno, který sem tam prostě vzniknou.