Škoda prodala za 8 měsíců 583 tisíc aut, roste o 18 %

Škoda i ve druhém pololetí pokračuje v růstu. Prodej za období leden až srpen 2011 vzrostl o 18,3 procent na celkem 583.600 vozů (leden až srpen 2010: 493.200 vozů). Se 60.400 prodanými vozy dosáhla značka také nového srpnového rekordu (srpen 2010: 55.900).
Na domácím trhu Škoda v srpnu posílila o 5,3 procent, zákazníkům dodala celkem 4.000 vozů.
V dalších zemích střední a východní Evropy značka v uplynulém roce dále upevňovala svou pozici: na Ukrajině vzrostl prodej o 6,8 procent. Ve Slovinsku činil růst 3,3 procenta, v Maďarsku 5,5 procent, v Chorvatsku 77,5 procent.
V západní Evropě automobilka rostla jen mírně (plus 0,2 procenta) na 21.400 vozů. Jednotlivé trhy rostly podstatně silněji. V Norsku dosáhla ŠKODA v srpnu historického rekordu. Výrazného růstu bylo dosaženo ve Velké Británii (plus 39,4 procent) a ve Švédsku (plus 20,8 procent). Ve Španělsku vzrostly prodeje o 10,5 procent, ve Francii o 11,1 procent a ve Finsku o 16,3 procent.
Nadále dynamicky se v srpnu vyvíjely i prodeje na růstových trzích Číny, Indie a Ruska. Dodávky zákazníkům v Číně vzrostly v srpnu o 20,2 procent na 18.800 vozů. V Rusku dosáhla ŠKODA se 4.900 prodanými vozy růstu o 12,0 procent v porovnání se stejným měsícem minulého roku. Více než polovina objemu prodejů na ruském trhu přitom připadla na model Octavia. V Indii v srpnu odbyt vzrostl o 37,3 procent na 2.100 vozů.
Také na dalších mimoevropských trzích vládne po vozech značky ŠKODA stále vyšší poptávka. V Austrálii dosáhla značka v srpnu nejlepšího prodejního výsledku v historii firmy.
Nejprodávanějším modelem je stále Octavia (zákazníkům dodáno v srpnu 2011 26.300 vozů/meziročně plus 12,7 procent), následuje Fabia (18.700 vozů/plus 13,3 procent), Superb (8.100 vozů/plus 2,1 procent), Yeti (4.000 vozů/plus 0,9 procent) a Roomster (2.600 vozů/plus 10,8 procent).