Sériová výroba nového automobilu Škoda Superb Combi se má začít rozjíždět od 3. listopadu 2009. Informuje o tom týdeník Ekonom v čísle, které vyjde vyjde ve čtvrtek.
Superb kombi bude mít velký potenciál být hodně úspěšným vozem. Doufám, že bude mít zajímavější zadní část, která bude více korespondovat s relativně dynamickou přední maskou. A pokud jde o motory, tak Superbu evidentně chybí minimálně 2 motorizace - 2.0 TSI (147 kW), neb mezera mezi 1.8 TSI (118 kW) a 3.6 FSI (191 kW) je příliš velká. Pokud jde o naftu, tak vůz proporcí Superbu by měl mít v nabídce šestiválcový diesel. 2.7 TDI (140 kW) by mu zajisté slušel... Tak snad se časem dočkáme !! :-)
Nejvyšší motorizaci nového Superbu bude tvořit nový motor 3,6 FSI V6 s výkonem 191 kW. Tato nejvýkonnější motorizace bude dodávána výhradně se šestistupňovou automatickou převodovkou DSG a s pohonem všech kol a na trhu se objeví nedlouho po zahájení prodeje....To V6 určitě není počet ventilů na válec, že jo? :-!
No pardoooooooooooooon,já myslel, že i podrůměrně yntelig-demetní člověk dojde na to,že když je tam napříč 6V benzín,že ta nafta tam vleze taky, aha, zase jsem přecenil spoluobčánky, tak tu to máš kompet, blbečku:
"V nabídce motorů najdete všechny moderní kousky od VW. Základní motor je přeplňovaná 1.4 TSI s výkonem 120 koní. Další benzinové motory v nabídce budou 1.8 TSI se 158 koňmi, 2.0 TFSI s výkonem 200 koní, který moc dobře známe z Octavie RS a Golfa GTI. Vlajková loď bude osazena motorem V6 3.6 FSI, bude mít pohon všech kol a výkon kolem 280-300 koní. Mezi diesely si budete moct vybrat z motoru 2.0 TDI CR, který bude naladěn na 140 a 170 koní. Další motor bude V6 2.7 TDI s výkonem kolem 190 koní a zvažuje se taky o zařazení V6 3.0 TDI.":-!
Ty si tajtrlik. To benzinový neni V6 v pravym slova smyslu. Většina V6 co se dělaj maj rozevření válců 90 nebo někdy i 60 stupňů. To benzinový je spíš VR6 kde je rozevření válcu nějekajch 12stupnu. To znamená, že to je defakto v řadě s menšíma odchylkama. A je to právě kvůli příčný zástavbě narozdíl od toho dieselu, kterej na to opravdu neni dělanej
Benzínové šestiválce VW jsou speciálně konstruované tak, aby se vlezly i do golfu. Naftově šestiválce VW jsou konstruované "klasicky" a vejsou jen do aut s podélně uloženým motorem.
Bohuzel tady nejde o zastavbovou sirku, 3,6 V6 se vejde proto, ze ma uzky V (puvodne tez VR6). 2.7 V6 TDI ma uhel valcu 90stupnu, problem je tedy ze takhle rozevreny V se momentalne do VW platformy s motorem napric proste nevejde.
Mozno nemám úplne správne informácie, ale myslel som, ze 3,6 V6 FSI je odvodený od 3,2 V6 FSI, a ten je klasický V -motor, nie VR6 (cit.: "uhol rozovretia valcov 90°, dĺžka len 360 mm, šírka 430 mm a vďaka hliníkovej konštrukcii váži iba 169,5 kg. Vzdialenosť medzi valcami je len 90 mm, vŕtanie valcov 84,5 mm a zdvih piestov 92,8 mm.").
Mýlim sa?
Ten motor co jsi zminoval je audinacka V6 s podobnymi (lec jinymi) parametry s opravdovym V (90stupnu). V platformach s motorem nastorc se pouziva prave VR6.
Pane jo, ty jsi vědátor! Napiš do fabriky, třeba se tam chytneš a když ne, tak můžeš nosit polákům svačinu. Mezi čechama a viatnamcema je tam příliš velká díra.
Dává smysl, co napsal, ale žije v tom, že má Škodovka pořád motor vzadu. Golde, ty snad nerosteš...měl by si se občas zalejt něčim výživnym a ne chlastat jen to školní mlíko.
s tím se dá souhlasit, protože škodovka má tiky to auto cpát málem do kategorie manažerských limuzín. A v jejich světle je opravdu hnusnější a horší.
Katastrofa je ale image minulého Superbu, který se zařadil po bok Passatu jako auto chudých podnikatelů.
To si četl kde kámo. Já si pamatuji že Superb byl o cca 30.000 dražší než Passat. Dneska je to dokonce ještě o pár tisícovek víc. Ono stačí se podívat někdy do ceníku a nemusíš tady psát takové bludy
Mě by jen zajímalo, proč s tim kombíkem tak dlouho otálej... Moje myšlenka je, že chtěj ještě protáhnout existenci Passatu co nejdýl, protože to pak požere Sub. Jestli očekávaj 2x větší produkci, tak to klobouk dolu.
Před chvílí jsem jel po spojce ve vláčku za Superbem a OII RS.Bohužel musím konstatovat,že ten zadek u SII je prostě hnusnej a disproporční,hodně taky asi udělala fádní stříbrná.To ta RS působila v přímém srovnání jako balzám pro oči,tak doufám,že u toho kombajnu ještě zapracujou na zadní části,jinak toho Sup zas až tolik nepožere.Jo mimochodem mě tak vzaly záda,že snad radši ten kosmodisk ;-)
no mit tohle vsechno v lagune tak bych odpocitaval kilometry kde me to necha stat >:D renault je sotva spolehlivej s jednoduchou technikou, natoz velkej diesel, 4x4 >:D
tohle nebudem pitvat. resilo se to tu mnohokrat. ja mam vlastni zkusenosti a vlastni nazor. ten sem vyjadril (formou humornou) a tvuj nazor ti neberu ;-)
Ja v nem sedel a reknu ti zadna slava, vypada to jako lip vybavena vetsi fabie. Skoro jakejkoliv konkurent ma hezci interier. ;-\
Jestli ale nezprasej na kombiku zadek, tak by to z venku mohlo vypadat celkem normalne, sedan se mi kvuli te disproporci predek-zadek vubec nelibi.
"Ale tak myslím, že u automoblu a to ešte zbrusu nového", čo myslíš Matelko, nebolo by toto skôr po slovensky? "Ale tak si myslím, že na automobile a to ešte zbrusu novom.." Ak ty nie si Čech, tak ja som potom asi Maďar, síce od Žiliny, ale to je fuk, snáď to Slota prežije. >:D
Samozrejme, ze je Cech (sú dve verzie: Slovák, ktorý zije v Cechách a zabudol po slovensky alebo Cech, ktorý povazuje za vtipné, ked sa v rámci skrývania identity snazí hovorit po slovensky a myslí si, ze jeho bohemizmy si Slovák nevsimne).
Nemělo být na podzim představeno a v lednu 2009 zavedeno do výroby? Co na tom chtěj ve Škodovce tak dlouho dělat? Otevírání zadních dveří na pět částí? :-|