Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ekonom: Škoda Superb Combi se začne vyrábět od listopadu 2009

Sériová výroba nového automobilu Škoda Superb Combi se má začít rozjíždět od 3. listopadu 2009. Informuje o tom týdeník Ekonom v čísle, které vyjde vyjde ve čtvrtek.
Zpět na článek
6. 8. 2008 19:45
neregistrovaný "Paninaro"
7. 8. 2008 00:30
neregistrovaný "exctenar"
7. 8. 2008 00:57
neregistrovaný "exctenar"
10. 8. 2008 01:14
neregistrovaný "Horways"
6. 8. 2008 20:20
neregistrovaný "Paninaro"
6. 8. 2008 20:43
6. 8. 2008 21:44
6. 8. 2008 21:54
neregistrovaný "Vincek"
6. 8. 2008 22:03
6. 8. 2008 22:54
6. 8. 2008 23:31
6. 8. 2008 23:39
7. 8. 2008 21:33
7. 8. 2008 11:16
7. 8. 2008 15:46
10. 8. 2008 01:13
neregistrovaný "Horways"
8. 8. 2008 10:20
neregistrovaný "AG"
6. 8. 2008 23:58
neregistrovaný "jarotko"
7. 8. 2008 13:40
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2008 01:08
neregistrovaný "Horways"
7. 8. 2008 17:47
7. 8. 2008 20:44
8. 8. 2008 16:45
10. 8. 2008 01:07
neregistrovaný "Horways"
10. 8. 2008 01:05
neregistrovaný "Horways"
neregistrovaný "Paninaro"
6. 8. 2008 19:45
2.0 TSI a 2.7 TDI
Superb kombi bude mít velký potenciál být hodně úspěšným vozem. Doufám, že bude mít zajímavější zadní část, která bude více korespondovat s relativně dynamickou přední maskou. A pokud jde o motory, tak Superbu evidentně chybí minimálně 2 motorizace - 2.0 TSI (147 kW), neb mezera mezi 1.8 TSI (118 kW) a 3.6 FSI (191 kW) je příliš velká. Pokud jde o naftu, tak vůz proporcí Superbu by měl mít v nabídce šestiválcový diesel. 2.7 TDI (140 kW) by mu zajisté slušel... Tak snad se časem dočkáme !! :-)
Rozbalit vlákno
28
6. 8. 2008 20:01
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Sup2 má, na rozdíl od 1.generace, motor napříč, šestiválcový diesel se tam proto nevejde. ;-\
neregistrovaný "exctenar"
7. 8. 2008 00:30
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Nejvyšší motorizaci nového Superbu bude tvořit nový motor 3,6 FSI V6 s výkonem 191 kW. Tato nejvýkonnější motorizace bude dodávána výhradně se šestistupňovou automatickou převodovkou DSG a s pohonem všech kol a na trhu se objeví nedlouho po zahájení prodeje....To V6 určitě není počet ventilů na válec, že jo? :-!
7. 8. 2008 00:50
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Mluvil o diselu, trumpeto.
neregistrovaný "exctenar"
7. 8. 2008 00:57
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
No pardoooooooooooooon,já myslel, že i podrůměrně yntelig-demetní člověk dojde na to,že když je tam napříč 6V benzín,že ta nafta tam vleze taky, aha, zase jsem přecenil spoluobčánky, tak tu to máš kompet, blbečku:
"V nabídce motorů najdete všechny moderní kousky od VW. Základní motor je přeplňovaná 1.4 TSI s výkonem 120 koní. Další benzinové motory v nabídce budou 1.8 TSI se 158 koňmi, 2.0 TFSI s výkonem 200 koní, který moc dobře známe z Octavie RS a Golfa GTI. Vlajková loď bude osazena motorem V6 3.6 FSI, bude mít pohon všech kol a výkon kolem 280-300 koní. Mezi diesely si budete moct vybrat z motoru 2.0 TDI CR, který bude naladěn na 140 a 170 koní. Další motor bude V6 2.7 TDI s výkonem kolem 190 koní a zvažuje se taky o zařazení V6 3.0 TDI.":-!
7. 8. 2008 08:00
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Nezbývá, něž aby jsi nám napsal jakékoli koncernové auto s motorem NAPŘÍČ, které má V6 turbodiesel. Ty ynteligente >:D
Avatar - mustafa
7. 8. 2008 10:41
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Ty si tajtrlik. To benzinový neni V6 v pravym slova smyslu. Většina V6 co se dělaj maj rozevření válců 90 nebo někdy i 60 stupňů. To benzinový je spíš VR6 kde je rozevření válcu nějekajch 12stupnu. To znamená, že to je defakto v řadě s menšíma odchylkama. A je to právě kvůli příčný zástavbě narozdíl od toho dieselu, kterej na to opravdu neni dělanej
7. 8. 2008 11:00
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Benzínové šestiválce VW jsou speciálně konstruované tak, aby se vlezly i do golfu. Naftově šestiválce VW jsou konstruované "klasicky" a vejsou jen do aut s podélně uloženým motorem.
neregistrovaný "Horways"
10. 8. 2008 01:14
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Ne-e bude mít výkon 260 koní - 191 kilowatt. ;-)
Avatar - iudex
7. 8. 2008 08:58
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Otázka znie, preco sa vojde 3,6 V6 a 2,7 V6 TDI sa nevojde.
BTW Volvo narvalo napriec i radový 6-valec, takze zrejme to ide...
Avatar - sybokcz
7. 8. 2008 09:11
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Bohuzel tady nejde o zastavbovou sirku, 3,6 V6 se vejde proto, ze ma uzky V (puvodne tez VR6). 2.7 V6 TDI ma uhel valcu 90stupnu, problem je tedy ze takhle rozevreny V se momentalne do VW platformy s motorem napric proste nevejde.
Avatar - iudex
7. 8. 2008 10:50
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Mozno nemám úplne správne informácie, ale myslel som, ze 3,6 V6 FSI je odvodený od 3,2 V6 FSI, a ten je klasický V -motor, nie VR6 (cit.: "uhol rozovretia valcov 90°, dĺžka len 360 mm, šírka 430 mm a vďaka hliníkovej konštrukcii váži iba 169,5 kg. Vzdialenosť medzi valcami je len 90 mm, vŕtanie valcov 84,5 mm a zdvih piestov 92,8 mm.").
Mýlim sa?
Avatar - sybokcz
7. 8. 2008 10:59
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
[odkaz] - mylis.

Ten motor co jsi zminoval je audinacka V6 s podobnymi (lec jinymi) parametry s opravdovym V (90stupnu). V platformach s motorem nastorc se pouziva prave VR6.
Avatar - iudex
7. 8. 2008 11:26
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Dík za info :yes:
6. 8. 2008 20:11
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Pane jo, ty jsi vědátor! Napiš do fabriky, třeba se tam chytneš a když ne, tak můžeš nosit polákům svačinu. Mezi čechama a viatnamcema je tam příliš velká díra.
neregistrovaný "Paninaro"
6. 8. 2008 20:20
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Ty jsi pěkný truhlík... ;-\
6. 8. 2008 20:25
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
A ty mladoboleslavskej plánovač/svačinář.
Avatar - gld
6. 8. 2008 20:40
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
navtecha si nevšímaj, dáva zmysel čo si napísal, len ako už bolo spomenuté, veľký diesel sa do superbu nezmestí..na škodu >:D veci
6. 8. 2008 20:51
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Dává smysl, co napsal, ale žije v tom, že má Škodovka pořád motor vzadu. Golde, ty snad nerosteš...měl by si se občas zalejt něčim výživnym a ne chlastat jen to školní mlíko.
6. 8. 2008 20:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 8. 2008 21:46
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
To jsou teda žvásty...To si říkáte že rozumíte autům jo????? Myslím že Paninaro má naprostou pravdu. Uložení motoru je hold problém.
6. 8. 2008 21:52
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Kdo to říká Pepíku?
Avatar - gld
6. 8. 2008 22:52
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
nevolaj ma gold..čo si myslí že škodovka má? preboha chlape neber už ten fet..v tvojom veku..no
6. 8. 2008 23:04
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
A jak ti mam říkat Golde?
Avatar - gld
6. 8. 2008 23:08
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
ty mne zásadne áno pane >:-[]
6. 8. 2008 23:20
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Dobře, Golde...
Avatar - gld
6. 8. 2008 23:24
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
dobre, *..
6. 8. 2008 23:28
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
Udělej si pořádek ve slovníku, Golde, nějak se ti nezobrazujou písmenka.
Avatar - gld
7. 8. 2008 21:28
Re: 2.0 TSI a 2.7 TDI
nemôžem za to že tvoje meno je cenzurované ;-)
6. 8. 2008 20:43
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
7. 8. 2008 15:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
6. 8. 2008 21:44
fuj
Superb je nejhnusnějši a nejhorši ve třidě
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Vincek"
6. 8. 2008 21:54
Re: fuj
že tys měl na základce přezdívku superb
Avatar - Arnold Hackel
6. 8. 2008 22:03
Re: fuj
s tím se dá souhlasit, protože škodovka má tiky to auto cpát málem do kategorie manažerských limuzín. A v jejich světle je opravdu hnusnější a horší.
Katastrofa je ale image minulého Superbu, který se zařadil po bok Passatu jako auto chudých podnikatelů.
Avatar - gld
6. 8. 2008 22:54
Re: fuj
jo, minulý superb, poor mans limo >:D

ale inak nemyslím žeby mal byť nový superb zlý..možno len nie až taký úžasný ako ho tu všetci vychvaľujú
Avatar - miromen
6. 8. 2008 23:31
Re: fuj
Ono je to psano za jinym učelem a to abych trošičku poškarlil toho magora a ty určitě viš ktereho mam na mysli
6. 8. 2008 23:39
Re: fuj
No, tak pana Golda si určitě poškarlil >:D
7. 8. 2008 11:16
Re: fuj
To si četl kde kámo. Já si pamatuji že Superb byl o cca 30.000 dražší než Passat. Dneska je to dokonce ještě o pár tisícovek víc. Ono stačí se podívat někdy do ceníku a nemusíš tady psát takové bludy
7. 8. 2008 15:46
Re: fuj
Nesoudim kvalitu Sup vs. Pašík, ale myslis ze cena auta odpovida kvalite?? ;-)
neregistrovaný "Horways"
10. 8. 2008 01:13
Re: fuj
Design je věc vkusu a nejhorší není.
6. 8. 2008 23:26
PROČ SUPERB A NE KOSMODISK?
Mě by jen zajímalo, proč s tim kombíkem tak dlouho otálej... Moje myšlenka je, že chtěj ještě protáhnout existenci Passatu co nejdýl, protože to pak požere Sub. Jestli očekávaj 2x větší produkci, tak to klobouk dolu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "AG"
8. 8. 2008 10:20
Re: PROČ SUPERB A NE KOSMODISK?
Před chvílí jsem jel po spojce ve vláčku za Superbem a OII RS.Bohužel musím konstatovat,že ten zadek u SII je prostě hnusnej a disproporční,hodně taky asi udělala fádní stříbrná.To ta RS působila v přímém srovnání jako balzám pro oči,tak doufám,že u toho kombajnu ještě zapracujou na zadní části,jinak toho Sup zas až tolik nepožere.Jo mimochodem mě tak vzaly záda,že snad radši ten kosmodisk ;-)
neregistrovaný "jarotko"
6. 8. 2008 23:58
Jedine schopne auto od Skody
este som v nom nesedel, ale paci sa mi parametrami a dizajnom. Aj na ceste posobi esteticky. Kombik moze byt ideal.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ada je zase tady
7. 8. 2008 01:15
Re: Jedine schopne auto od Skody
Kombik s trochu prizvednutym podvozkem, dieselem 170kW a 4x4 ano.
7. 8. 2008 10:27
Re: Jedine schopne auto od Skody
já myslel Ádo že ty jsi spíš na Renaulty ;-)
neregistrovaný "mates"
7. 8. 2008 13:40
Re: Jedine schopne auto od Skody
On taky myslel Lagunu GrandTour :-! >:-[]
Avatar - skejpa
8. 8. 2008 00:49
Re: Jedine schopne auto od Skody
no mit tohle vsechno v lagune tak bych odpocitaval kilometry kde me to necha stat >:D renault je sotva spolehlivej s jednoduchou technikou, natoz velkej diesel, 4x4 >:D
Avatar - Ronault.
8. 8. 2008 06:55
Re: Jedine schopne auto od Skody
Kolik jsi těch Renaultů měl, že tak zasvěceně o tom píšeš? 8-s ;-\
Avatar - skejpa
8. 8. 2008 10:49
Re: Jedine schopne auto od Skody
tohle nebudem pitvat. resilo se to tu mnohokrat. ja mam vlastni zkusenosti a vlastni nazor. ten sem vyjadril (formou humornou) a tvuj nazor ti neberu ;-)
7. 8. 2008 15:51
Re: Jedine schopne auto od Skody
No jo, kolik ale bude tahle varianta stat (zvlast v CR)... ;-\
7. 8. 2008 15:50
Re: Jedine schopne auto od Skody
Ja v nem sedel a reknu ti zadna slava, vypada to jako lip vybavena vetsi fabie. Skoro jakejkoliv konkurent ma hezci interier. ;-\
Jestli ale nezprasej na kombiku zadek, tak by to z venku mohlo vypadat celkem normalne, sedan se mi kvuli te disproporci predek-zadek vubec nelibi.
7. 8. 2008 17:44
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
17
7. 8. 2008 18:29
Re: !!! !!! !!! ABSOLÚNTE EXKLUZÍVNE !!! !!! !!!
Prosim tě, tohodle samolepícího dřeva maj v Hornbachu desítky rolí...
7. 8. 2008 19:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
7. 8. 2008 20:42
Re: !!! !!! !!! ABSOLÚNTE EXKLUZÍVNE !!! !!! !!!
no doufám, že ta fotka je jen mizerná, protože lepší folii mám i na své staré skříni na boty
Avatar - Ronault.
7. 8. 2008 21:11
Re: !!! !!! !!! ABSOLÚNTE EXKLUZÍVNE !!! !!! !!!
a je zbytek skříně z měkčeného plastu?
Avatar - T613
7. 8. 2008 21:22
Re: !!! !!! !!! ABSOLÚNTE EXKLUZÍVNE !!! !!! !!!
už ne.. ex tam měla původně vibroše, ale ty se odstěhovaly spolu s ní
Avatar - Ronault.
7. 8. 2008 21:42
Re: !!! !!! !!! ABSOLÚNTE EXKLUZÍVNE !!! !!! !!!
No jo, asi jsi neměl na její kamarýdy z měkčeného plastu... Matelko ví, proč měkčený plast je tak důležitý >:-[]
Avatar - T613
7. 8. 2008 21:50
Re: !!! !!! !!! ABSOLÚNTE EXKLUZÍVNE !!! !!! !!!
>:-[]
8. 8. 2008 00:16
Re: !!! !!! !!! ABSOLÚNTE EXKLUZÍVNE !!! !!! !!!
"Ale tak myslím, že u automoblu a to ešte zbrusu nového", čo myslíš Matelko, nebolo by toto skôr po slovensky? "Ale tak si myslím, že na automobile a to ešte zbrusu novom.." Ak ty nie si Čech, tak ja som potom asi Maďar, síce od Žiliny, ale to je fuk, snáď to Slota prežije. >:D
Avatar - iudex
8. 8. 2008 09:45
Re: !!! !!! !!! ABSOLÚNTE EXKLUZÍVNE !!! !!! !!!
Samozrejme, ze je Cech (sú dve verzie: Slovák, ktorý zije v Cechách a zabudol po slovensky alebo Cech, ktorý povazuje za vtipné, ked sa v rámci skrývania identity snazí hovorit po slovensky a myslí si, ze jeho bohemizmy si Slovák nevsimne).
Avatar - T613
8. 8. 2008 09:53
Re: !!! !!! !!! ABSOLÚNTE EXKLUZÍVNE !!! !!! !!!
je ještě třetí varianta..
Avatar - Pierro
8. 8. 2008 09:55
Re: !!! !!! !!! ABSOLÚNTE EXKLUZÍVNE !!! !!! !!!
Mimozemšťan co se na nás snaží hrát debílka??
Avatar - iudex
8. 8. 2008 11:55
Re: !!! !!! !!! ABSOLÚNTE EXKLUZÍVNE !!! !!! !!!
>:D >:D >:D
8. 8. 2008 10:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 8. 2008 14:38
Re: !!! !!! !!! ABSOLÚNTE EXKLUZÍVNE !!! !!! !!!
Aj na toto som myslel, ale neodvážil som sa to napísať, možno preto sú tu niektorí prezívaní "bonzákmi"
Avatar - gld
8. 8. 2008 21:15
Re: !!! !!! !!! ABSOLÚNTE EXKLUZÍVNE !!! !!! !!!
netreba sa báť, ešte tu snáď nepanuje totalita..kto ako koho volá neriešime, vieme svoje..
Avatar - Pierro
8. 8. 2008 09:05
Re: !!! !!! !!! ABSOLÚNTE EXKLUZÍVNE !!! !!! !!!
Tak to je dost hrůza... 8-s
neregistrovaný "Horways"
10. 8. 2008 01:08
Re: !!! !!! !!! ABSOLÚNTE EXKLUZÍVNE !!! !!! !!!
MERCEDES-BENZ E CLASS SPY PHOTOS. ;-)
7. 8. 2008 17:47
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
7. 8. 2008 22:35
Re: To je žart?
Žart je asi poslať ti súkromnú správu v bláhovom domnení, že odpovieš... :no:
8. 8. 2008 16:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
7. 8. 2008 21:43
Tohle je žart!
Výcuc ze základní výbavy Škody Fabie:

"Dvě odkládací schránky u spolujezdce, bez zakrytí"
Rozbalit vlákno
4
Avatar - gld
7. 8. 2008 22:23
Re: Tohle je žart!
>:D takých periel by tam bolo viac
7. 8. 2008 22:36
Re: Tohle je žart!
To nie je žart, to je krutá realita...
Avatar - skejpa
8. 8. 2008 00:41
Re: Tohle je žart!
nj holt si musis priplatit >:D brzo se u skodovky bude priplacet i za to, ze ti do auta namontujou volant >:D
neregistrovaný "Horways"
10. 8. 2008 01:07
Re: Tohle je žart!
Jo, ale takhle je to snad jenom v základní výbavě za 250 000 Kč, ne? ;-)
neregistrovaný "Horways"
10. 8. 2008 01:05
.
Nemělo být na podzim představeno a v lednu 2009 zavedeno do výroby? Co na tom chtěj ve Škodovce tak dlouho dělat? Otevírání zadních dveří na pět částí? :-|
Rozbalit vlákno
0