Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Superb Combi: První jízdní dojmy

Od Superbu Combi se nečekaly jiné jízdní vlastnosti, než nabízí liftback, a tak první kilometry za volantem na italských silnicích byly spíše potvrzovací. Velké kombi z Kvasin je takové, jaké čekáte, že bude.
Zpět na článek
14. 10. 2009 08:14
14. 10. 2009 09:05
14. 10. 2009 09:36
14. 10. 2009 10:02
14. 10. 2009 09:22
neregistrovaný "tempo1"
14. 10. 2009 09:29
14. 10. 2009 09:32
14. 10. 2009 09:42
14. 10. 2009 09:49
14. 10. 2009 10:44
14. 10. 2009 23:35
neregistrovaný "Kyle"
15. 10. 2009 09:49
14. 10. 2009 09:29
14. 10. 2009 09:35
14. 10. 2009 09:41
14. 10. 2009 09:50
14. 10. 2009 10:01
14. 10. 2009 10:04
14. 10. 2009 12:12
14. 10. 2009 10:44
14. 10. 2009 10:06
14. 10. 2009 10:15
14. 10. 2009 10:41
14. 10. 2009 10:58
14. 10. 2009 11:03
14. 10. 2009 11:22
14. 10. 2009 13:32
14. 10. 2009 14:01
14. 10. 2009 14:16
14. 10. 2009 14:26
14. 10. 2009 14:58
14. 10. 2009 16:48
14. 10. 2009 19:21
14. 10. 2009 23:11
15. 10. 2009 11:31
15. 10. 2009 18:24
14. 10. 2009 11:07
neregistrovaný "misiak"
14. 10. 2009 11:21
14. 10. 2009 11:36
neregistrovaný "misiak"
14. 10. 2009 12:24
14. 10. 2009 12:26
14. 10. 2009 12:38
neregistrovaný "misiak"
14. 10. 2009 12:43
15. 10. 2009 10:45
neregistrovaný "kubiii"
14. 10. 2009 11:25
14. 10. 2009 12:58
14. 10. 2009 12:49
14. 10. 2009 13:00
14. 10. 2009 13:51
14. 10. 2009 14:12
14. 10. 2009 16:23
neregistrovaný "Kyle"
15. 10. 2009 09:49
neregistrovaný "misiak"
16. 10. 2009 13:30
neregistrovaný "Kyle"
16. 10. 2009 13:41
neregistrovaný "Kyle"
14. 10. 2009 15:19
neregistrovaný "Tento"
15. 10. 2009 08:56
neregistrovaný "Bench"
15. 10. 2009 12:01
neregistrovaný "Bench"
15. 10. 2009 13:20
neregistrovaný "kubiii"
16. 10. 2009 08:57
30. 4. 2010 06:17
neregistrovaný "Milka11"
14. 10. 2009 08:14
Sup v kombíku.
Veľké, komfortné a pekné auto. Yes. :-) :yes:

Pozn.: tá dvojitá podlaha v kufri by mala byť už v základe. Skoro 10 litrov navrch prakticky za obyčajnú dosku je trochu veľa.
Rozbalit vlákno
8
14. 10. 2009 09:35
Re: Sup v kombíku.
No jo, jenže jsou lidi, který to maj jako stěhováka a ty otevřou kufr a řeknou, že dvojitou podlahu nechtěj, protože jim jde o co největší kufr >:D osobně bych dal taky přednost rovné podlaze.
Avatar - Plautus
14. 10. 2009 09:57
Re: Sup v kombíku.
riešenie samozrejme existuje...nepriplácať za dvojitú podlahu batožinového priestoru, nech výber nechajú na klienta, tak ako si napísal Ty, každý potrebuje niečo iné, ale tak ako píše Klaudius, nútiť priplácať zákazníkov za takúto "vymoženosť" 10tis. nie je namieste.
14. 10. 2009 10:46
Re: Sup v kombíku.
souhlas. ale jak to chceš jinak vyřešit. Dát ji bezplatně? to tě lidi roztrhají.... >:D a ve finále už není rozdíl jestli stojí 10 nebo 5, ten kdo ji chce si ji zaplatí
Avatar - Plautus
14. 10. 2009 10:56
Re: Sup v kombíku.
ja by som nikoho netrhal kvôli tomu, že nemusel priplatiť za dvojité dno, pretože ak by som ho chcel, tak som ho zadarmo mohol mať, ale potrebujem hlbší kufor, tak som si ho nedal...samozrejme, že takto to fungovať nebude, ale predstava to nie je zlá...automobilky si však dajú za to priplatiť a odôvodnia to aj tým, že je to niečo navyše, podľa mňa to zase až tak príliš navyše nie je, ide len o uhol pohľadu...dalo by sa to i obrátiť, základ by bol s dvojitým dnom bez príplatku, a ak chceš mať hlbší kufor, tak Ti to dno "vyhodíme" a nemusíš priplácať... ;-)
14. 10. 2009 10:56
Re: Sup v kombíku.
koukal jse na konfigurator a v eleganci je zřejmně v základu protože chtějí pouze 4700,- za posuvnou podlahu. u mondea chteji za totez 15.500,- což mi už přijde dost
Avatar - Plautus
14. 10. 2009 10:58
Re: Sup v kombíku.
to je zase krok, ktorým chcú každého "prinútiť", aby kupoval najvyššiu výbavu...ale v podstate to ani sám nevidím ako kritickú záležitosť, len som reagoval, že by sa na to dalo pozerať aj inak ;-)
14. 10. 2009 11:07
Re: Sup v kombíku.
tak to vidíme stejně >:D
14. 10. 2009 12:52
Re: Sup v kombíku.
Ideálom by bolo mať dvojité dno v základe - aby šlo spustiť úplne dolu ak potrebuješ hlboký kufor, a aby sa dalo nastaviť vyššie, ak potrebuješ rovnú podlahu, prípadne do viacerých polôh. mala by to byť samozrejmosť, za príplatok (nie malý) je to už považované za luxus.
14. 10. 2009 08:42
Dizajnovy navrat k normalu
Konecne normalny dizajn karoserie, ktory bol naposledy vidiet u O2 combi pred faceliftom. Len skoda ze si tento dizajnovy ulet odniesla cela produktova rada Skodovky. Zaujimalo by ma akymi drobnostani odlisili (znizili) kvalitu a funkcnost interieru oproti VW, tak ako to robili pred tym.
Rozbalit vlákno
0
14. 10. 2009 09:05
superb combi
Na toto auto som bol vo frankfurte zvedavy.... na obrazkoch sa mi moc nepacilo no pri spoznani nazivo som si nazor poupravil. Ale stale je par veci co mi vadi a to dizajn volantu (nemyslim funkčnosť ale ten chromovy doplnok na nom), a to, ze sa neponuka varianta TDI s DSG a 4x4 dohromady. Inak naozaj dobre! Paci sa mi to viac ako liftback urcite.
Rozbalit vlákno
2
14. 10. 2009 09:36
Re: superb combi
Volant mi přišel na obrázku kýčovitý a v reálu bych řekl, že vypadá moc dobře
Avatar - Plautus
14. 10. 2009 10:02
Re: superb combi
myslím, že si to vystihol...taktiež som mal rozporuplné pocity ohľadne dizajnu (z posledných obrázkov pred predstavením), o predajoch som nepochyboval a myslím, že to bude zaujímavá ponuka hodená do rybníka (na trh)... :yes:
neregistrovaný "tempo1"
14. 10. 2009 09:22
S211 & S212
Celkom ok auticko no S211 a S 212 je ine kafe ....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KubikCv
14. 10. 2009 09:29
Holobyt
To je přesně to,co jsem si myslel už ve Frankfurtu,když jsem přelezl z V6 fplný do holobytu.Za každou prkotinu budou příplatky,základní cena je ohromně lákavá,ale použité plasty,trčící gumové madlo na zavírání dveří (látkové taky není k zahození), díra do kufru (samozřejmě podlážka s držáky za příplatek),fádní interiér (v nejnižší výbavě)...celkově se mi Superb moc líbí...ale tradičně si nechá Škoda vše zaplatit..bohužel ;-\
Rozbalit vlákno
6
14. 10. 2009 09:42
Re: Holobyt
když vezmu cenový (714.900,-)rozdíl mezi základní verzí 2,0TDI DSG a Elegance (859.000,-) 144.000,- ten rozdíl mi nepřijde tolik zásadní, když uvážím jaké dostávám v Eleganci auto. Navíc je rozdíl v tom "jak vypadá" a "co je v základní výbavě".
Avatar - KubikCv
14. 10. 2009 09:49
Re: Holobyt
rozdíl je téměř o cenu jednoho malého auta :-)
14. 10. 2009 10:44
Re: Holobyt
A co to říká "hodnota jednoho celého auta"nejak to neumím pochopit? jo, když vezmu rodíl ve výbavě, tak tomu už rozumím >:D
neregistrovaný "Kyle"
14. 10. 2009 23:35
Re: Holobyt
Sice starý, ale dobrý:Blondýna kupuje auto

Blondýna si chtěla místo starého auta koupit novou Fabii. V novinách si
přečetla, že základní model stojí 225 000,- Kč. Vybrala tedy knížku a
šla za dealerem. Ten jí spočítal, co by takové levnější provedení
Fabie stálo. Blondýna zaplatila 376 tisíc a naštvaně odjela.
Po čase se na ní Škodovka obrátila, že potřebuje koupit dvě dobré
dojnice na statek v rekreačním zařízení, aby měli čerstvé mléko pro
zaměstnance a aby si jejich děti mohly sáhnout na opravdovou krávu.
I blondýna nelenila, krávy odeslala a připojila fakturu:

položka Kč / ks ks celkem Kč

kráva, základní provedení 70 000,- Kč 2 ks 140 000,- Kč
potah z pravé hovězí kůže 5 000,- Kč 2 ks 10 000,- Kč
černo-bílý lak 3 000,- Kč 2 ks 6 000,- Kč
(příplatková barva)
zásobník mléka na 8 000,- Kč 2 ks 16 000,- Kč
celoroční provoz
2 x 4 vypouštěcí ventily 2 000,- Kč 8 ks 16 000,- Kč
k zásobníku mléka
2 ochranné přední oblouky 3 000,- Kč 4 ks 12 000,- Kč
(rohy)
celoroční kopyta 4 ks 1 500,- Kč 8 ks 12 000,- Kč
poloautomatický odháněč 5 000,- Kč 2 ks 10 000,- Kč
hmyzu (ocas)
jednohlasé signalizační 6 000,- Kč 2 ks 12 000,- Kč
zařízení
umělá inteligence v 24 000,- Kč 2 ks 48 000,- Kč
provedení Standard
čtyrstupňové zařízení na 35 000,- Kč 2 ks 70 000,- Kč
zpracování pohonné směsi
zařízení na ekologické 12 000,- Kč 2 ks 24 000,- Kč
hnojení
Celkem za 2 kusy dojnic 376 000,- Kč
Avatar - dochtor
14. 10. 2009 09:29
Superb combi
Absencia vznetového šesťvalca sa javí byť hendikepom, ale v svetle aktuálneho downsizingu to možno nebude tak kritické.
Inak :yes: pekné rodinné auto.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - KubikCv
14. 10. 2009 09:35
Re: Superb combi
naftová V6 se nevejde..předchozí sup paraztitoval na prodejích Passat/Audi,tak druhá generece bohužel nedostala motor podél,ale napříč..je to vlastně Octavia s delším rozvorem
Avatar - dochtor
14. 10. 2009 09:41
Re: Superb combi
Je mi jasné, že tam naftová V6 nebude.
Ešte že Octavia II sa medzigeneračne posunula vpred, Fabia prešlapuje na mieste a Superb fakticky išiel o triedu nižšie...
Avatar - KubikCv
14. 10. 2009 09:50
Re: Superb combi
přesně..kdo chce jízdní vlastnosti,šmahem šáhne po Exeu,které je docela líbivé
Avatar - dochtor
14. 10. 2009 10:01
Re: Superb combi
Hm, práve Exeo a jeho jazdné vlastnosti by som sem neťahal. Pokiaľ viem, nebude sa robiť 4x4. Vzhľadom na uloženie motora nemá ani na "klasické" predohraby.
Avatar - KubikCv
14. 10. 2009 10:04
Re: Superb combi
100 lidí 100 chutí...ale motor podél je vyváženější alternativa
14. 10. 2009 12:12
Re: Superb combi
Tenhle ma ten motor jeste pred napravou, to moc vyvazene neni.
14. 10. 2009 10:44
Re: Superb combi
s tim Exem bych byl opatrny...podvozek je opravdu zastaralejsi, kdyz pripoctes, ze Spanele jednoduse neumeji nastavit podvozek (viz. modely Skoda/VW/Seat na stejnem zaklade a Seat je vzdy horsi), tak nevim nevim...je to sice Audi, ale proc si tedy kupovat Seat ?! navic zadni naprava od Superba je prepracovana, podvozek ladili mazaci od Skody (tohle know-how jim proste nikdo neveme) a celkove je Superbovo "PQ-mix" vyvazenejsi a technicky vyse nez stara Audi (duvodu a rodilu je vice: vnitrni misto, mikroskopicky kufr na svou tridu (ani nesrovnavam se Superbem), Seat to bude mit tezky a i jejich odhady prodeju se drzi pri zemi)
Avatar - iudex
14. 10. 2009 10:06
Re: Superb combi
Superb nesiel o triedu nizsie, len vývoj ide dopredu. Skoda ho vzdy umiestnovala na hranicu strednej a vyssej strednej triedy. Minulý Superb bol pri svojom uvedení vsetkými relevantnými kritériami (dĺzka 4,80 m, rázvor 2,80 m, motory od 2,0 po 2,8 V6) v mainstreame vyssej strednej, ale vedomie povodu z Passatu neumoznovalo rozhodne ho tam zaradit. Terajsí Superb sa uz jednoznacne radí do strednej triedy vzhladom na medzicasom znacný nárast rozmerov strednej triedy (Insignia, Mondeo) a svoje zmensenie rázvoru.
Avatar - dochtor
14. 10. 2009 10:15
Re: Superb combi
Súhlas.
Akurát, že ten súčasný Superb má pôvod v Golfe. Z toho vyplývajú isté konštrukčné a priestorové obmedzenia.
O tom hovorím.
Avatar - Plautus
14. 10. 2009 10:41
Re: Superb combi
priestorové obmedzenia v Superbe? snáď nechceš povedať, že v Superbe je toľko priestoru ako v Golfe...miesto pre vodiča v Superbe obmedzuje hlavne stredový panel prístrojovej dosky, ale Golf je postavený na platforme PQ35 a Superb zdieľa zväčšenú platformu PQ46 spolu s Passatom, takže nemiešajme tu pojmy s dojmami...no a samozrejme, priestor pre motor je daný tým, že PQ46 vychádza konštrukčne z PQ35, to je pravda...ale v časoch downsizingu mi nafta V6 nechýba, zvykám si ;-)
Avatar - dochtor
14. 10. 2009 10:58
Re: Superb combi
Presne tak. Na šírku je tam zhruba toľko miesta ako v Octavii. To platí tak pre motor ako pre lakte. Tebe nafta nechýba niekomu možno bude. Každopádne v rodinnom aute by som skôr oželel V6 benzín
Avatar - Plautus
14. 10. 2009 11:03
Re: Superb combi
v rodinnom aute by mi osobne nechýbali V6 v nafte ani benzíne...na vozenie pre rodinu väčšine postačia štvorvalce...V6 benzín je tu pre pár "biznismanov", ktorí požadujú výkon pre dlhšie cesty a uznávam, že práve tým by sa hodila i V6 nafta...je to však dané podmienkami, takže možno toto bude slabina Superbu, ktorú však väčšina zákazníkov v našich podmienkach zrejme oželie...trh napovie ;-)
Avatar - dochtor
14. 10. 2009 11:22
Re: Superb combi
Vlastne píšem proti sebe, pretože rodinne "živím" jeden benzín v6.
Našťastie to nie je tak tragické ako by sa mohlo zdať a za ten výkon a komfort to stojí :-)
14. 10. 2009 13:32
Re: Superb combi
sorry, ale tolik nesmyslu se casto nevidi pohromade: Sup je prodlouzena PQ35, protoze Skoda odmitla platit za PQ46 podil na vyvoji VW-cku. PQ46 je nová platforma. PQ35 ma svuj puvod v golfu II a bude nahrazena nove vyvijenou PQ37 (nova Octavia). A dobre se podivej na v clanku uvedene rozdily v sirce interieru mezi Supem a Passatem, tam je dobre videt jezevcikoidni vliv PQ35.
Avatar - sybokcz
14. 10. 2009 14:01
Re: Superb combi
V tomto se musim Plautuse zastat, novy superb je na PQ46+ platforme, nikoliv na PQ35. PQ46 je spolecna s passatem, pro superb modifikovana. Sirka je dana opravdu vlivem 35, ale jenom proto, ze 46 je upravena 35, nikoliv unifikovana.
14. 10. 2009 14:16
Re: Superb combi
koukam, ze tento omyl je hodne rozsiren
ver mi, ze je to PQ35, loni v lete, kdy se kombajn dokoncoval jsem byl externi spolupracovnik vyvoje
Avatar - sybokcz
14. 10. 2009 14:26
Re: Superb combi
V tom pripade je to rozsireno ve vsech materialech co jsem mel k dispozici ja. Momentalne radsi budu verit tomu co jsem precetl nez nekomu, kdo o sobe tvrdi, ze nekde pricmudoval.
14. 10. 2009 14:58
Re: Superb combi
a muzu se zeptat co to bylo za materialy? predpokladam, ze to nebyly 3D data s cisly PQ35 ... no nic, zijte si dal v bludu, odbornici
Avatar - Plautus
14. 10. 2009 16:48
Re: Superb combi
nemusíš byť hneď protivný ako vred na zadku...kľudne som schopný Tvoju argumentáciu prijať, a som rád, že mi tu niekto môže povedať/napísať pravdu o tom, ako sa veci majú...nie všetci tu pracujeme vo vývoji Škody a to, čo som písal, boli mne dostupné informácie, ktoré nemám sám a to potvrdila i reakcia sybokcz. Takže nie je to celkom iba naša vina, že sme boli "nakŕmený" nesprávnymi informáciami...dokonca som si to teraz ešte overoval vo viacerých zdrojoch, vrátane wikipedie, a všade je to potom uvádzané nesprávne, pretože je to uvádzané tak, ako som písal, resp. ako doplnil sybokcz...darmo, zdroje môžu niekedy zlyhávať a je na tých, ktorý o tom niečo vedia, aby uviedli informácie na pravú mieru. Takže, ak máš pravdu, za seba som vďačný.
14. 10. 2009 19:21
Re: Superb combi
Pravda je někde uprostřed- Superb má společné díly podvozku obou platforem: "Technickým základem jsou komponenty platforem PQ35 (Golf, Octavia) a PQ46 (Passat)". Tuto větu jsem okopíroval z článku zde na Auto.cz, takže je to neověřené
14. 10. 2009 23:11
Re: Superb combi
Nojo, promin, asi to vyznelo ostreji nez jsem chtel. Co vim, tak puvodne mel byt Sup mixem 35-ky a 46-ky, Passat to mel byt v oblasti interieru, ale (a tady si nejsem uplne jisty) nakonec se to nekonalo a myslim, ze z PQ46 tam je jen par dilu, hlavne uchyty sedacek a sedacky a snad cast tunelu (stredova konzola). Muzu to jeste overit a dam vedet.
Avatar - sybokcz
15. 10. 2009 11:31
Re: Superb combi
Co jsem po teto diskuzi prochazel internet, tak PQ46 (PQ46+) je stejnak prodlouzena a rozsirena PQ35, takze pravdu maji svym zpusobem obe strany. VW Group upousti od platforem (viz PQ 35, kdy je podlaha prakticky stejna asi u 8 modelu) a priklani se k modularnimu systemu, kdy se pouzije pouze cast komponent a zbytek se upravi konkretnimu autu.
15. 10. 2009 18:24
Re: Superb combi
Superb je kombinace platforem PQ35 a PQ46. Zjednodušeně - střední část je PQ46, předek zadek PQ35.
neregistrovaný "misiak"
14. 10. 2009 11:07
skvele
Superba som dostal k dispozicii na dva dni a mozem potvrdit, ze je to velmi dobre auto. V prvej generacii som mal dojem, ze podvozok nema dobru priecnu stabilitu (co potvrdilo vela uzivatelov) ovsem teraz je to ine. Vnutorny priestor je nadpriemerny, spracovanie kvalitne, interier vseobecne sympaticky .....ovsem exterier? Exterier je divny, predna cast je celkom elegantna, no zadna cast je dost nevyvazena a pripomina mi to lacny cinsky pokus. Jednym slovom - nie je dostatocne reprezentativna k danemu modelu. Kombi som nazivo nevidel a z fotiek mi to pripomina Fabiu 8-s

V podstate dobre auto pre firmy a statnu spravu, myslim, ze to bude mat dobre prevadzkove naklady. Do rodin sa to velmi predavat nebude, pretoze kto si moze dovolit Superba tak asi zvoli prestiznejsiu znacku .....

Celkovo SUPERB = :yes:
Rozbalit vlákno
7
14. 10. 2009 11:21
Re: skvele
takže keď mám na Superba, kolko navrhuješ priplatiť a čo si následne kúpiť? ;-)
neregistrovaný "misiak"
14. 10. 2009 11:36
Re: skvele
Nokomu nic nenutim. Len premylsam, lebo na cestach je viac A6, BMW5 a MB ako Superbov. Neviem. V kazdom pripade je to dost dobre auto a nejdem riesit ci je lepsie ako napr. A6.
14. 10. 2009 12:24
Re: skvele
Nechci rypat, ale podivej se na ceny BMW 5, spocitej si, na kolik te vyjde se solidnim motorem a vybavou (i kdyz uz i 520d jezdi skvele) a vyjde ti, ze muze byt i 2x drazsi nez Superb ;-) U MB je to podobny, Audi pravdepodobne taky, to jsou ale jen überpassaty, takze se o ne nezajimam.
14. 10. 2009 12:26
Re: skvele
Jestli mas na superba, nemusis ani moc priplacet (mozna i usetris) a muzes si koupit Mazdu6, Accord nebo Mondeo a dostanes prece jen o kousek lepsi auto.
neregistrovaný "misiak"
14. 10. 2009 12:38
Re: skvele
:yes:
Avatar - iudex
14. 10. 2009 12:43
Re: skvele
I ked mám rád vsetky tri Tebou zmienené alternatívy (nad 6kou som dokonca vázne uvazoval), predsalen by som rád vedel, v com oproti nim Superb tak zaostáva (a teraz nechcem pocut jednu vlastnost osamote, ale aspon tri pre relevantné porovnanie).
neregistrovaný "kubiii"
15. 10. 2009 10:45
Re: skvele
Tak tak, taky se mi výše zmíněný auta líbí, ale že by měly být v něčem zásadním lepší... každý z nich má svoje silný a slabý stránky, stejně tak Sup, ten IMHO k přidává přece jen neuvěřitelný kufr (pro mnohé lákadlo) a image s nádechem luxusu :yes:
Avatar - T613
14. 10. 2009 11:25
Roomster EV
[odkaz] tož je to tu.. >:-[]
Rozbalit vlákno
1
14. 10. 2009 12:58
Re: Roomster EV
Teda tá modrá zásuvka vyzerá fasa...
Avatar - Subaru4ever
14. 10. 2009 11:56
Koncepce sklápění sedadel
Je škoda, že většina dnešních kombíků neumí sklápět opěradla zadních sedaček bez zvedlých sedáků. Je to samozřejmě kvůli maximální možné hloubce kufru, která v poslední době roste i kvůli nárůstu vynechávání rezervy z výbavy vozidla. Kdo ale chce mít dlouhou skutečně rovnou plochu třeba na spaní o délce kolem 180 cm, toho tato vozidla nenadchnou. O převozu extra dlouhých (a objemných) předmětů se sklopeným předním opěradlem nemluvě. Nemůžu si vynachválit koncepci v Subaru Outback (Legacy), protože tam jednoduše shodím zadní opěradla a sklopím přední sedačku (vzad) a mám rovňoučkou plochu na převoz např. kajaku o délce až 275 cm. O spaní ve dvou nemluvě. Toto v Superbu nepůjde.... Doufám, že napadne co nejvíc lidí se před koupí Superbu podívat například na novou generaci Legacy, protože s novou cenovou politikou jsou skoro zadarmo a vevnitř jsou taktéž gigantické. (a komu se nelíbí design, ať zkusí oponovat "krásou" Superbu)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - KubikCv
14. 10. 2009 12:11
Re: Koncepce sklápění sedadel
Tak myslím,že SuperbCombi je určen jako rodinné auto pro "usedlejší" rodinu...pro aktivní trávení volného času je spíš Yeti. Já se se 185cm pohodlně vyspím ve Wartburgu 1.3 combi..majitel Superbu Combi si zajisté zaplatí hotel :-) Superb se s Legacy/Outbackem nedá srovnat..superb je auto na dlouhé,pohodlné cestování..s verzí 4x4 občas na hory do alp s lyžemi ve střešním boxu.Outback je na chatu...do Krkonoš..na výlety s kolem nebo na bruslích a neudělá ostudu když se po víkendu umyje ani ve městě :-)
Avatar - Subaru4ever
14. 10. 2009 12:23
Re: Koncepce sklápění sedadel
Ano, Outback je na hory, ale speciálně nové Legacy míří stále víc směrem k luxusní limuzíně a ne k offroadovému sedanu/kombíku. Je pohodlněji naladěné a působí mnohem víc nóbl, než minulá "atletická" generace..... Ale stále to neřeší problém, že typický český stěhovák/chalupář bude potřebovat občas převézt latě, okapy a nevím co jiného a koncepce sklápění mu to v Superbu rozhodně neusnadní.
Avatar - KubikCv
14. 10. 2009 12:38
Re: Koncepce sklápění sedadel
takový chalupář má už ale dávno Logan MCV >:D
Avatar - Subaru4ever
14. 10. 2009 13:13
Re: Koncepce sklápění sedadel
V zahraničí možná (jako druhé pracovní stěhovací auto k BMW 5 apod.), ale u nás ne 8-s
14. 10. 2009 12:49
zadni svetla
Jsem moc rad, ze skodovka bude mit konecne velmi pekna zadni svetla!

Takto si dokazu predstsvit budouci design na pristi Octaviii a Fabii...etc.

:yes:
Rozbalit vlákno
0
14. 10. 2009 13:00
Ten zadok...
...si priam pýta ešte dve sklopné sedadlá do kufra...
Rozbalit vlákno
0
14. 10. 2009 13:04
SEN KAZDEHO.....TAXIKARE
Casto kritizovana zadni cast dabldeklu je tatam, auto uz vypada jako z jednoho designoveho studia. Omilat omlete nema cenu, snad jen k zavazadelniku. "Ceho je moc, toho je ..." :-) Motorizace je v poradku (snad jen, pro mne, nedostacujici TDI). Doufejme, ze se nalozeny Superb Combi bude chovat lepe nez stejne nalozeny dabldekl.
Zanedlouho ho budeme potkavat hojne ve flotilach taxisluzeb evropskych metropoli.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - T613
14. 10. 2009 13:51
test na idnes
citace:
Nejvíce nadšeni jsme byli přeplňovanými benzíňáky TSI, zvláště pak 1.8 (118 kW); turbodieselový commonrailový dvoulitr nás při opravdu ostré jízdě mírně rozčiloval notoricky známým turboefektem. Když dáte plný plyn, přeřadíte, tři sekundy se nic neděje a teprve pak vystřelíte kupředu - mezitím vám v ostré vracečce motor málem "chcípne".

Když si to shrneme: Superb Combi má skvělý podvozek, obří kufr, kvalitní zpracování, povedené motory i solidní cenu (od 590 tisíc korun).

Že by nebylo nic špatně? Ale ano, jedna věc by se našla, byť nemusí tak úplně souviset autem. Navigace Columbus (příplatek 38 000 Kč) se při naší cestě po Itálii prezentovala v tom nejhorším světle; možná za to může špatný software, ale stejné zkušenosti nasbíraly všechny posádky v asi dvaceti testovacích vozech, takže tohle se opravdu nepovedlo.

Zpoždění při určování polohy, nepřesnosti při navádění, naprosto neintuitivní ovládání i ne moc srozumitelné pokyny (dále se držte vpravo znamená odbočte doprava...) - těch čtyřicet tisíc opravdu vynaložte na něco užitečnějšího. Deset dáte za špičkovou navigaci s přísavkou na sklo, kterou vám nikdo neukradne, a ještě dojedete do cíle bez zbytečného zpoždění.
Rozbalit vlákno
8
14. 10. 2009 14:12
Re: test na idnes
A co? vždycky se něco najde, co je špatně. Nemůžeš vyhovět všem. Sice popravdě nechápu, co se novinářům nelíbilo. S Columbem jsem jel do Itálie a zpět a neměl chybu. Ale může být. Každý může projevit názor. Pozitivní je, že si ho nemusím kupovat >:D problém by byl, kdyby nešla nastavit třeba sedačka.
Zítra si do toho kombíka sednu(doufám, že tam bude var.s panoramatickou střechou) a jsem zvědav, jestli opravdu se svými 186cm bud bouchat do hlavy. Je mi to totiž divné. V sedanu jsem tento problém neměl.
neregistrovaný "Kyle"
14. 10. 2009 16:23
Re: test na idnes
Chudáci lidi, bez navigace nedojedou už ani do Itálie. :-O Kam to lidstvo spěje. Za chvíli z nás budou navtechové.
neregistrovaný "misiak"
15. 10. 2009 09:49
Re: test na idnes
:yes: :yes: :yes:
16. 10. 2009 06:53
Re: test na idnes
Máš tušenie, kto je Navtech?
neregistrovaný "Kyle"
16. 10. 2009 13:30
Re: test na idnes
Navtech není navtech.
Avatar - petrumr
15. 10. 2009 18:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Kyle"
16. 10. 2009 13:41
Re: test na idnes
Samozřejmě. A proč bez mapy ?
Stejně jako třeba v roce 1982, kdy - světe div se - navigace neexistovala stejně jako mobilní telefony.
neregistrovaný "Tento"
14. 10. 2009 15:19
testy
Superb patrí spolu s oktáviou tour medzi modely škody, ktoré sa mi páčia. (Oktavia 2 pred faceliftom bola tiež pekná) Ostatné modely by som si kúpil, len ak by znížíli ceny o 60%, čiže len kvôli cene. Mne by toto auto vyhovovalo plne a tá zadná časť vyzerá lepšie ako u sedana, aj keď u mňa ani u sedana ohováraná lagunovská zadnica moc nešpatí. Pravda však je, že superb pôsobí na pohľad trošku úzko oproti konkurencii. Čo som čítal testy na iných servroch, tak autu vyčítali nie najlepšie sedačky vzadu, ktoré majú vraj veľmi krátke sedáky aj pre priemerne vysoké osoby, navzdory tomu že na dĺžku je tam miesta dosť. Vraj sú na dlhších trasách nepohodlné. Viac ako sedačky však vyčítali Superbu, že zaostáva za konkurenciou v technológiách ako napr. line asist, pre safe system a podobné veci, ktoré sa dajú u konkurencie v danej triede objednať. Mne osobne by však nechýbali. Problém je však s cenou, ako to už u škody býva, základ je zaujímavý, ale akonáhle si človek dotvorí vozidielko, už lietajú sumy veľmi podobné ku konkurencii. Určite by som však tento kúsok považoval za horúceho kandidáta, ak by som chcel kúpiť auto strednej triedy.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
15. 10. 2009 08:18
Sen chalupářskýho kovboje
Tak to tady konečně máme. Pořádnej kus supermainstreemovýho auťáku. Stěhovák ve skoroprémiovym balení. Ideální řešení pro zlatýho českýho kovboje, vyzrálýho exdrzka s rodinou, co jezdí na chalupu. Fantastický motory, intergalaktickej prostor pro bagáž, prémiový zpracování, prostě vágn na který se rád budeš chodit večer koukat do garáže, abys poznal co jsi zač...
Takže pokud ses v mém příspěvku našel, neváhej, nastartuj svýho warťase kombi a vyraž k nejbližšímu prodejci škodovky. Nech si předvést základní ropu ve střední vejbavě, svez se v ní. Ale nezapomeň alespoň na to sako ve kterym ses ženil, vyčisti si boty, vem děti, manželku a možná i nějakej ten kufr, abys sám viděl, že prostoru je v tomhle autě víc, než ve zprávách politiky. Jestli jsi ovšem něco jako Přéma Podlaha, pak si nech ukázat Supa v plné polní. Šestiválec by pro tebe měl být jasnou volbou. Jeho líbezné ševelení ti bude i večer znít v uších stejně, jako spokojené vrnění tvé usínající manželky. A věř, že když warana necháš ob dvě ulice, dostaneš ke svýmu šestihrnku jako bonus i tu sekačku, kterou ti bude závidět i ten Přemek...
Tedy malé shrnutí - máme tady krále kombíků ve střední. Krále, který má našlápnuto k císařům, tedy k prémiovým kočárům. Nabízí vše co oni a za rozumnější cenu. Takže chlape, přestaň už tunit svýho warana, seber odvahu, provětrej své konto a riskni to. Věř že tahle investice se ti vyplatí. Vždyť i tvůj enderácký kombík ti jezdil víc jak dvacet roků... ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Bench"
15. 10. 2009 08:56
Re: Sen chalupářskýho kovboje
Ona už to dotáhla Škodovka do supermainstreamu? Supermainstream je termín užívaný v souvislosti s produkcí automobilky VW, nikoliv koncernu VW. Škodovka je typický mainstrem. Kvalitní mainstream, za výbornou cenu, se špičkovou koncernovou technikou. Tak to prosím neplést. Kdyžtak google nebo wikipedia už ti napoví ;-) >:D
15. 10. 2009 09:57
Re: Sen chalupářskýho kovboje
to víš, i mistr se někdy utne. Po té dovolené ještě nemá utříděné pojmy. Naštěstí dottore mu to určitě rád promine >:-[]
Avatar - Pierro
15. 10. 2009 11:38
Re: Sen chalupářskýho kovboje
chlapci, chlapci, je vidět že opět se ozval jeden neználek a ten druhý - můj věčný oponent kuko. >:D No chlapci já vám doporučím již doporučené. Posaďte se v tom autě, osahejte si ho (na plasty matelko svého času doporučoval důkladnou lízačku) a pak dejte totéž v Apoštolu. A potom mi oba napište, jestli dvojkový Sup není supermainstreem.... >:-[]
neregistrovaný "Bench"
15. 10. 2009 12:01
Re: Sen chalupářskýho kovboje
Hochu, s lízáním je konec, z jedovatých měkčidel jsem dostal rakovinu jazyku. No ještě zkusím ukecat Matelka, jestli by nebyl svolný k transplantaci, s jeho jazýčkem bych byl mistr v oboru >:-[]

Ad supermainstreem - je vidět, že pořád nevíš nic o životě. Snad jednou dozraješ. Přece nějaké plasty nebo zpracování interiéru ti nemůžou nahradit ten pocit, že sedíš v unterPhaetonu. Bože 8-s
Avatar - Pierro
16. 10. 2009 12:56
Re: Sen chalupářskýho kovboje
Benchi, chlapče zlatá nezralá, dobrý pokus o nástřel ale na starého vlka Pierra opět mimo. Minimálně za střelecký pokus ti však posílám :yes: .
Tak a teď k tématu. Mekčení plastů patří dnes k jedněm z nejzákladnějších kvalit současné autoprodukce. To ještě nevíš?? Na transplantaci se vybodni a raději kup matelkovi dvě pistáciový zmrzky. Pak ti vylíže celý auto. (jo a bacha - hlídej si ženu, přeci jen mladej už frčí na pubertě... >:-[] ).
Jinak tě mohu ubezpečit, že o životě i supermainstreemu, stejně jako o unterlowendu toho vím víc jak dost... Zraju jak to víno a věz, že v tebou zatracovaném Phaetonu jsem již tu čest měl. A hochu věř, být ty na mém místě, jedeš s prosíkem k nejbližší benzínce, jestli ti neprodaj multibalení pemprsek. Takže napříště - méně soustředění na jazyk (to však nevylučuje mrskačku cizích řečí) a více pozornosti v interieru... ;-)
15. 10. 2009 11:42
Re: Sen chalupářskýho kovboje
Mno, wikipedia není zrovna autorizovaný zdroj informací, jinak souhlas a pak jen dotaz: co v tom,proboha,bude někdo vozit?To si už zrovna může koupit dodávku :-! Většina lidí bude vozit v kufru stejně jenom vzduch ;-)
Jo,ještě mne napadlo: Udělat to jako Superb Kombi SCOUT,celé oplastovat kolem dokola a máme další modifikaci. Sedmé kombi z Boleslavi by se rozšířilo o osmé...
neregistrovaný "kubiii"
15. 10. 2009 13:20
Re: Sen chalupářskýho kovboje
Kolik máš dětí??? Respektive, v jak velké žiješ domácnosti?? Já už zjistil, že místa v kufru není nikdy dost a myslím, že nebudu sám ;-)
16. 10. 2009 08:57
superb naživo
včera jsem se byl podvat na supa combi. musim souhlasit s novinařama, že vzadu nad hlavou toho místa fakt moc není(mám 186cm). Není to ale nepohodlné. spíš jsem rozmlsanej ze sedanu. úbytek místa (ve verzi s panoramatickou střechou)je způsoben záměrem vytvořit dynamickou siluetu combi. V Insignii je to daleko horší(tam se vyloženě musím krotit). Takže je to vlastně tak akorát (k čemu potř.nad hlavou 5cm). A řeči o krátkých zadních sedácích jsou kecy! Ne, že by nemohli být delší, ale k čemu. Současný stav ničemu nevadí, alespon má člověk pocit prostoru. Combík vypadá LIVE moc dobře. Určitě si ho mimo jiné koupí člověk, kterému se prostě nelíbí sedan :-) Takže až bude v nabíce TDI 125kw DSG 4x4 jdu objednat!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milka11"
30. 4. 2010 06:17
Superb -řidič má málo prostoru pro pravou nohu
Mám Superba z půjčovny a už vím, že bych si ho nekoupil. Jediný důvod: pravá noha na místě řidiče se mi zařezává do středového panelu. Moje výška 185 cm, čili nic neobvyklého. "proč ty středové panely dělají tak široké?" opět zvítězil designér nad konstruktérem. Taky čalouněí středového panelu jde směrem "proti noze" Noha se proto dotýká střed. panelu pouze v jednom bodě. Kdyby se noha opírala celou plochou lýtka, bylo by to lepší.
Před nedávnem jsem si koupil BMW 730 d rv. 6/2001 za 11 tis.EURo. Superb se nechytá. Komfort jízy, místo pro řidiče, odhlučnění, únava z jízdy ... 9 let staré BMW je vychytanější než nový Superb. Koukejte na reálnou užitnou hodnotu. Nenechte se unést dotykovým displejem rádia :-) Před nákupen Superbu vám doporučuji, půjčit si ho v půjčovně. V autosalónu ani při krátké předvaděcí jízdě na to nepřídete. Nikdo by to v tak velkém autě nečekal. Tedy řeč byla o pravé noze řidiče Suprbu, která se zařezává do středové konzoly. MK
Rozbalit vlákno
0