Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Superb III: Na internet unikly první fotografie

Ačkoliv je světová premiéra třetí generace vozu Škoda Superb přichystána na dnešní večer, po internetu už kolují první fotografie novinky.
Zpět na článek
17. 2. 2015 17:49
17. 2. 2015 17:53
17. 2. 2015 17:51
17. 2. 2015 17:52
17. 2. 2015 17:59
17. 2. 2015 18:00
17. 2. 2015 18:15
17. 2. 2015 19:32
17. 2. 2015 19:35
17. 2. 2015 17:58
17. 2. 2015 18:01
17. 2. 2015 18:18
17. 2. 2015 18:22
17. 2. 2015 18:23
17. 2. 2015 19:03
17. 2. 2015 20:10
17. 2. 2015 18:01
17. 2. 2015 18:09
17. 2. 2015 18:10
17. 2. 2015 18:09
17. 2. 2015 18:10
17. 2. 2015 18:26
17. 2. 2015 18:45
18. 2. 2015 04:14
17. 2. 2015 18:13
17. 2. 2015 18:21
17. 2. 2015 18:24
17. 2. 2015 18:22
17. 2. 2015 18:32
17. 2. 2015 20:07
17. 2. 2015 20:10
17. 2. 2015 20:25
17. 2. 2015 19:41
17. 2. 2015 18:35
17. 2. 2015 18:49
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 2. 2015 19:46
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 2. 2015 18:59
17. 2. 2015 19:01
17. 2. 2015 20:30
17. 2. 2015 22:44
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
17. 2. 2015 23:23
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
17. 2. 2015 22:43
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
17. 2. 2015 19:00
17. 2. 2015 19:34
17. 2. 2015 19:59
17. 2. 2015 20:19
17. 2. 2015 20:42
17. 2. 2015 21:22
17. 2. 2015 21:35
17. 2. 2015 20:37
17. 2. 2015 20:53
17. 2. 2015 21:04
17. 2. 2015 21:18
17. 2. 2015 22:16
17. 2. 2015 21:24
18. 2. 2015 12:27
18. 2. 2015 12:47
17. 2. 2015 17:49
Zadek
Konečně neni hnusnej, jak u ostatních škodovek. Za mě se líbí :yes:
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2015 17:53
Re: Zadek
Neni jezevčík jako minulej a fakt vypadá líp. Ale jinak vypadá stejně jako Rapid nebo Okta ;-\
17. 2. 2015 18:10
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
jj
JE DOCELA HEZKÁ, jenže CHYBÍ JI:
1) 17" display s LTE internetem
2) baterky
2) 2x elektromotor
3) a NÁHON NA ZADNÍ [odkaz] [odkaz] TAKŽE JÍ NECHCI ;-\
8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
PS: PŘEBÝVÁ: převodovka, řemen [odkaz] olej, výfuk
Avatar - CHerokee
17. 2. 2015 18:15
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
Tak zrovna baterky a spol. ji nechybí. To není hračka na dálkové ovládání ;-) . Tohle je web pro chlapy a ne hračkárna.
17. 2. 2015 18:16
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
zalez ty konzervo zabržděná [odkaz] ;-)
jj
JE DOCELA HEZKÁ, jenže CHYBÍ JI:
1) 17" dotykový display s LTE internetem
2) baterky
3) 2x elektromotor
4) a NÁHON NA ZADNÍ [odkaz] [odkaz] TAKŽE JÍ NECHCI ;-\
8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
PS: PŘEBÝVÁ: převodovka, řemen [odkaz] olej, výfuk, startér a dělá kravál :-O nuda jako všechny ostatní spalovací pop [odkaz] NĚKDO NĚČEMU NEROZUMÍ??
17. 2. 2015 20:55
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
Prezradim ti tajomstvo >:D starter je ELEKTROMOTOR , ty pokrok >:D >:D >:D >:D :-! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :-! >:D

A ked akcie TESLY od 14 septembra 6 mesiacov klesaju z 292 $ a 203, to uz je trend ? To sa uz nespametaju ??? >:D >:D >:D >:D >:D >:D
17. 2. 2015 21:46
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
to nie tajomstvo od dób NIKOLA TESLY [odkaz] že STARTER je elektromotor = akorát že ve spalovací popelnici [odkaz] se DOST FLÁKÁ !! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
17. 2. 2015 21:52
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
No a na ten trend hovoris co ? A ked si pisal Elonovi, tak uz vies, ci shortuje ?
17. 2. 2015 18:41
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
Ten display jí podle mě určitě nechybí. S teslou jsem jezdil a jsem její fanda, ale prostě si nedokážu představit, že takový věci, jako klimu, nebo šíbr ovládám za jízdy displayem :-)

Jinak na plug-in hybrid se těšim, snad to pohne s dobíjecí sítí v ČR a ušetří aspon nějaký emise.
17. 2. 2015 20:19
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
ale jo souhlasím, JE tahle současná TESLA MODEL S [odkaz] až moc FULL-Americká. Pro nás evropany by tam pár HOT-ČUDL jak říkaš mohli přidělat - ovládání klima, světla, šíbr ... Možná že Xksko [odkaz] už bude HALF-Evropanů přívětivější ;-)
PS: napište Elonoj [odkaz] , já už psal ...
17. 2. 2015 19:09
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
tak jestli je něco v autě úplná *, pak je to dotykovej display. Ovládat klimatizaci bez hmatu je akorát nebezpečný.
17. 2. 2015 20:43
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
ale na internet, navigaci, multimedia nastavení vozu .... SUPER ;-)
17. 2. 2015 21:06
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
To jo, ale já v autě nikdy nepoužil nic víc než SD kartu a nebo Handsfree. Nechápu smysl BT audia, přehrávání filmů ani ostatních. Internet v autě pravda nemám, ale nepouživám ho ani v telefonu. Pro mě to není důležité. Naopak s klimatizací si hraju pořád, nemám snad 10km aniž bych nezměnil teplotu aspoň o stupeň, jsou lidé, co to nastaví při koupi a už na to nešáhnou, ale já to tak nemám.
18. 2. 2015 09:23
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
tak to ja ho používám téměř furt, na web, zprávy, mail, komunikace i před obchodákem když jedu pro ham a potřebuju být stále redy ;-)
17. 2. 2015 20:16
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
Rád bych "poděkoval" uživateli Kharl.ANTIDIESEL za to, že me po více než deseti letech čtení auto.cz svými nesmyslnými příspěvky přivedl k registraci, která mi konečně umožní jeho komentáře SKRÝT.
17. 2. 2015 20:25
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
už jsem si říkaž, že by K REZIGNACI >:D A vono ne, on zatvrzelý bojovník ;-)
17. 2. 2015 18:18
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
Je to stejnej designovej jazyk, jako u každý automobilky :-) jinak ty auta od sebe určitě člověk trošku znalej rozhodně rozezná. U mercedesu s jejich C a S je to horší, u Audi s A8 a A6 jakbysmet. Tam mám i já často problém je z dálky rozeznat a to se o auta zajímám. ;-\
17. 2. 2015 18:20
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
Co si rikal Audi, Skoda, VW? Co ze maji tyhle automobilky spolecne? :-)
17. 2. 2015 18:32
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
Mají společné to, že používají pro své modelové řady jednotný designový jazyk, ale to ti asi koukám nic neřiká ;-)
Jinak Audi VW a Škoda mají stejného minimálně vlastníka a jistě mají všechny tři značky hafo stejných dodavatelů dílů ;-)
17. 2. 2015 19:15
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
Spousta automobilek ma sspolecne prvky u designu, jen nekterym ale staci auta prifukovat nebo ufukovat ;-)
17. 2. 2015 20:16
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
Jo, treba Mazda, to mas recht...
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2015 22:07
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
To dáš [odkaz] [odkaz] ;-)
17. 2. 2015 18:18
Re: MĚ SE DIZAJNOVĚ LÍBÍ ...
Nabourane dvere alias sikmy prolis je vyplnen zadni svitilnou. Kdyby nebyl, asi by byl velky problem rozeznat oproti OIII.
No nevim, ale Kaban musi byt hodne vycerpany
Avatar - Hombre_71
17. 2. 2015 17:50
Prý "unikly" :)
>:D >:D >:D To je zase vtip roku !!!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Uživatel_5340709
17. 2. 2015 17:53
Re: Prý "unikly" :)
Unikly přímo z promo-oddělení škody. >:D To je náhodička. :-)
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2015 18:06
Re: Prý "unikly" :)
je to zkrátka porno-oddělení škody >:D >:-[]
Avatar - iudex
17. 2. 2015 17:55
Re: Prý "unikly" :)
Unikli na škodovácku stránku aj s komplet PR textom. Hotové Škodaleaks. >:D
Avatar - Jáchym
17. 2. 2015 17:51
Superb
Design se mi líbí, i když teda tu slibovanou revoluci tam nevidím. Nejvíc se mi asi líbí z profilu, ale bude to chtít vidět na živo.

Jinak redakce dobré ráno... dokonce i blesk to měl o hodinu dřív a paradoxně se to zobraovalo jako reklama na blesk nahoře v hlavičce...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hombre_71
17. 2. 2015 17:52
Re: Superb
Na mě je těch prolisů na bocích už trochu moc ;-\
17. 2. 2015 17:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
17. 2. 2015 18:00
Re: Superb
No jestli to bude vypadat takto... no není to zklamání ani zázrak. Ty dvě zadělané lamely snad nebudou povinné v masce...z některých úhlů pohledu je to jak knírek od Hitlera.

Máme tady tedy velký repre sedan, teď ještě kdyby se pochlapili u VW a dali tam i nějaký repre větší motor, který by autu této velikost odpovídal.... V6.
Avatar - praděda7
17. 2. 2015 18:15
Re: Superb
Moja řeč! Hezké, ale bez V6ky to na Hrad asi nevezmou... ;-)
17. 2. 2015 19:32
Re: Superb
Zeman přece šetří na nás dluh, veme 1,6 TDI bez klimatizace.
Avatar - Emel
17. 2. 2015 19:35
Re: Superb
Myslím, že 2.0TSI s DCC bude pro prezidentský zadek lepší, než 3.6 bez DCC.
Avatar - Ozzman
17. 2. 2015 17:58
Velká Oktávka
Jsem na jednu stranu zklamán, protože tohle je opravdu jen nafuklá Octavie, ale zase nová Octavie neni špatné auto, takže i Superb je hezký :-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Emel
17. 2. 2015 18:08
Re: Velká Oktávka
Jo, velká Oktávka... což je za mě dobře.

Bude potřeba vstřebat ty detaily - výrazně komplikovanější tvarování kapoty, naopak ústup od těch prolisů kolem zadní SPZ, linie "tornádo" po vzoru Fabie...

Hezky by to vypadalo s nižší linií střechy (viz A7), ale holt tohle není CC mutace které lze tolerovat menší prostor vzadu, takže je asi dobře že se do toho Škoda nepustila.
17. 2. 2015 18:24
Re: Velká Oktávka
Jak muze byt dobre, ze je to jen nafoukle auto o tridu nize? 8-s
Avatar - Ozzman
17. 2. 2015 18:35
Re: Velká Oktávka
CC možná přijde ne? Teda alespoň se o ní spekuluje. Je to hezké auto, bohužel/bohudík uniformní značce :-)
Avatar - Emel
17. 2. 2015 19:23
Re: Velká Oktávka
Myslím, že nic takového nebude. Zvěsti o CC nebo Octavii CC byly jen kouřová clona kolem Visionu a nového Superbu.
Avatar - JGucci
18. 2. 2015 09:31
Re: Velká Oktávka
V nemeckem casaku jsem cetl rozhovor s Vahlandem a bohuzel se realny Vision C nechysta :-( :-( Pry by se podle pruzkumu v Evrope prodalo jen kolem 15 tis kusu rocne. Osobne si myslim, ze by to prodeje v Cine vyvazily, ale nic s tim nenadelame ;-\
Avatar - CHerokee
17. 2. 2015 18:17
Re: Velká Oktávka
Snad jen bude kvalitnější než Octavie.
Avatar - Đawson
17. 2. 2015 18:34
Re: Velká Oktávka
a nevypadá to spíš jako felicie kombi ? co myslíš ? taky to má škodováckej znak >:D
nebo bys radši aby to vypadalo jako dodávka ? Aby se ti to lépe rozlišovalo :-) radip a octavie mají podobné tvary ale super je hodně odlišný
Avatar - Ozzman
17. 2. 2015 18:42
Re: Velká Oktávka
Podívej se k matičce volksvágnu na Passata a Golfa, třeba v kombiku, ať máš srovnání stejných karoseriíí. Ja neřikam, že je to špatně, ale na silnici to už z dálky každý nerozpozná....
Avatar - Đawson
17. 2. 2015 18:46
Re: Velká Oktávka
no spíš než u VW je to ještě patrnější u audi >:D ale jinak má škodovka docela lehce odlišné modely
Avatar - Ozzman
17. 2. 2015 19:03
Re: Velká Oktávka
Já dával příklad VW, že Golf a Passat zase taková dvojčata nejsou, Audi je uplně dotažené k uniformní dokonalosti :-)
Avatar - petrumr
17. 2. 2015 18:01
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - praděda7
17. 2. 2015 18:18
Re: ok?
Celý ten interiér vypadá poněkud "chudě"... ;-\
Avatar - petrumr
17. 2. 2015 18:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 2. 2015 19:03
Re: ok?
Presne to ma napadlo ako prve, zvonku to vyzera ako nove Audi a zvnutra ako 10rocny VW - da sa s tym zit, ale od vlajkovej lode by som cakal viac. Snad aspon L&K verzia bude zvnutra zaujimavejsia.
Avatar - lukas06
17. 2. 2015 20:10
Re: ok?
Ten interiér byl zveřejněn už asi před týdnem a údajně se jedná přímo o verzi L&K... ;-)
Avatar - lamal
17. 2. 2015 18:01
SUPR B
Nie som fanda skodoviek, ale podla mna sa dizajnovo /konecne/ naramne podaril... uvidime ake dojmy pribudnu casom, ale ten prvy je presne taky aky som si ho predstavoval...

Nech dobre utlmia podvozok a passat ma zdatneho partaka >:D
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2015 18:09
Střecha
Ví někdo, co je ta černá věc nad předním oknem?

Na panoramatické sklo mi to přijde příliš matné a dělá to na mě dost pouťový dojem. Především proto, že si každý druhý trouba dnes lepí černou folii na střechu ;-)

S klasickou střechou by minimálně na propagačních fotografiích vypadal lépe.

Zbytek auta nadmíru důstojný. Přední pohled a vyvážený profil dokonce vynikající :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
17. 2. 2015 18:10
Re: Střecha
Ono jsou to spíš rendery než fotky... podle mě to bude panorama.
17. 2. 2015 18:09
Prolisy
na zadku který u ostatních modelů značky způsobují pocit že bouraly už na lince jsou teď vpředu na světlech a kolem. Zvednutá linka spodku okna na zadních dveřích známá též z ostatních Škodovek a původně z Kie Optima, tady spíše škodí. Jinak auto celkém hezké.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
17. 2. 2015 18:10
Povedená
základní linka, výborná práce s hmotou, hezky provedené detaily. :yes:

Ale díváme se bohužel na studiové fotky, z těch, které zachytily Superb v provozu, je zjevné, že bude trpět stejným problémem jako Octavia, koly utopenými v blatnících, což ve standardu dodá autu efekt do zadku nakopnuté kozy. :no:
Rozbalit vlákno
4
17. 2. 2015 18:26
Re: Povedená
Shrnuto: studiove foto-render OK, skutecnost nazivo tragicka.
17. 2. 2015 18:45
Re: Povedená
K tomu poslednímu...můžu potvrdit. Nicméně na těchto snímcích to je fešák. Klasickej, pěknej, poctivej sedan. :-)
Avatar - white label
17. 2. 2015 20:07
Re: Povedená
Nemusíš mít obavy, tentokrát to i s rozchodem zadních kol dopadlo naopak dobře. ;-)
18. 2. 2015 04:14
Re: Povedená
Viděl jsem minulej týden Supa na dálnici...pravda na plechu a bylo to velmi podobný jako u OIII.
Avatar - Ham.
17. 2. 2015 18:10
Šlo o to nic výrazně nepokazit
a to se povedlo. V mainstreamu není moc zdatných soupeřů po stránce designu, někteří zabloudili při faceliftu, někteří uvařili globální polévku, která v Evropě nemusí jít pod nos každému,. U Supa se nekoná žádná extravagance, konečně nasadil dobré proporce a několik detailů které zaujmou a rázem se může ve středním mainstreamu postavit komukoliv. Myslím, že třetí nejprodávanější auto Evropy ve středním mainstreamu se opět posune výš.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
17. 2. 2015 19:27
Re: Šlo o to nic výrazně nepokazit
Vidím to stejně :yes:

To top 3 bude oříšek. Mondeo Superba letos dá - než se prodeje rozjedou, než přijde kombík, který dělá velkou část prodejů... a nejspíš i pak. Ale 2016 by se Superb mohl na bednu vrátit, nejspíš na úkor Insignie.
Avatar - Ozzman
17. 2. 2015 19:57
Re: Šlo o to nic výrazně nepokazit
Mondeo je fajn, už jsem ho jel, ale troufnu si říct, že by mi stačil Focus, zmrvili ten kufr, ale jede majestátně, to zas jo :-)
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2015 18:11
Profilová disharmonie
Už z prvních snímků jsem měl ten pocit. Profil Superbu je opět pokřiven, opticky plochá a nízká příď a velmi výrazný zadní převis s masivním C-sloupkem.

Obrovitý zadní převis pak způsobuje pocit kompozice "cab forward", neboť linie střechy se zalamuje dříve než by oko čekalo.

Je to škoda, opravdu nešlo raději těch pár litrů zavazadelníku obětovat ve prospěch linie? Vždyť pro litrové onasisy tu přeci beztak bude kombi...
Rozbalit vlákno
5
17. 2. 2015 18:32
Re: Profilová disharmonie
Zadek mohl byt klidne delsi, ta diproporcnost je zpusobena srazenym prednim prevysem. Ale vychozi podminky si skoda diktovat nemohla a poprala se s tim jeste jakz takz slusne. Passat diky kratkemu, negativne sklonenemu predku pusobi az smesne, tady uz je to o trochu lepsi, ale stejne ten cumak neni poradne zakonceny.
Avatar - AUDIRS6
17. 2. 2015 18:38
Re: Profilová disharmonie
Zato profil, zadobok a zadok - za to si novy Sup odomna zasluzi :yes:
Skoda len toho interieru: Pripada mi oproti riadne naspecifikovanemu interieru minulej, az skoro hrackarsky 8-s - tu sa jedna predsa uz o strednu triedu !!! - to uz mohli vymysliet nieco elegantnejsie, honosnejsie... ;-\
Avatar - trapid
17. 2. 2015 20:07
Re: Profilová disharmonie
Tak nějak musím souhlasit.
Design je na Škodovku přímo fantastický - mě se moc líbí.
Ale na fotce z boku to vypadá jako složenina ze 2 aut. Předek velikostí Audi A4 a zadek velikostí A8.
Taky se nemůžu zbavit pocitu limuzínovské zádi (to se mi líbí), ale příliš krátkého předku.

Ale uvidíme, jak bude vypadat naživo. Už se moc těším.

Edit:
Tak po asi půlhodině sledování online vysílání z Karlína musím říct, že ta disproporce je pouze domnělá.
Naživo (tedy z vysílání) vypadá Sup vážně skvěle :yes: .
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2015 20:40
Re: Profilová disharmonie
vidím tam tu disproporci i naživo z představení. V tmavé barvě se dojem hodně zlepší, ale záď je opravdu hodně mohutná a třeba takový zadoboční pohled? Auto děsivě padá na zadek.

Jinak ale povedené, jen jsem opět přesvědčený, že kombi bude opět tou výrazně hezčí variantou.
17. 2. 2015 20:48
Re: Profilová disharmonie
Ja to tam vidim porad. K tomu jeste vynikla zvlastne zahnuta "tornado" linie, proste je videt, ze by predek chtel pokracovat, ale oni rekli ne a usekli ho. Navic cela prid pusobi, i pres miliony zahybu, hrozne plose. Musim rict, ze nova octavka mela pri predstaveni vetsi smrnc.
Jinak zadek je v poradku, problem je v predku.
Avatar - pepevyskoc
17. 2. 2015 18:13
paráda
Nejhezčí a pravděpodobně i nejlepší škodovka minimálně za posledních 20 let. Ty co říkají, že je to jen nafouklá octa nebo rapid, tak fakt nemají moc dobře vyvinutý rozlišovací schopnosti nebo jsou totálně v autech nazainteresovaní a všechny auta jim připadají stejny... Podle mě na první pohled jasně rozlišitelný, vyvážený design, který budí jak reprezentativní dojem limuzíny, tak není fádní a nepostradá šmrnc. :yes: :yes: :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
17. 2. 2015 18:21
Re: paráda
predne svetla mi trosku pripominaju leon... hlavne tie spodne zalomene hrany ... ano auto ako celok je urcite fajn... aj ked prijal by som trosku vacsi vodvaz.. tento typ koncernoveho dizajnu na mna posobi az prilis uniformitne a sterilne... ;-\
17. 2. 2015 18:24
Re: paráda
já si myslím že můžeme být rádi za tohle protože když by to bylo odvážnější tak kdoví jak by to dopadlo
17. 2. 2015 18:22
Re: paráda
musim souhlasit superb III vypadá velmi pěkně jedinou vadou na kráse bych viděl motory protože je opravdu velká škoda motoru V6
Avatar - praděda7
17. 2. 2015 18:32
Re: paráda
Ano škoda. Ani Passat nedostal V6ku. Těžko očekávat, že by ji dostal "mladší brácha"... ;-\
17. 2. 2015 20:07
Re: paráda
Upřímně řečeno mám takový pocit, že ta V6 jela (minimálně subjektivně) dost podobně jako 2,0 TDI ... Soudím dle osobní zkušenosti - 111 tis km s Passatem V6 a cca 40 tkm s Passaty 2,0 TDI a něco málo se Superbem 2,0 TDI ....
Avatar - trapid
17. 2. 2015 20:10
Re: paráda
Výkon dnes není u malých motorů problém, ale co například zvukový vjem?
Avatar - praděda7
17. 2. 2015 20:25
Re: paráda
No právě, V6ka......když ji máš, tak víš že ji máš... ;-)
Avatar - Wolfsteen
17. 2. 2015 19:41
Re: paráda
Tak mě se stejně jako oba předchozí superby ani tento nelíbí. Postavme si vedle Mazdu 6, to je jiná liga...
17. 2. 2015 18:26
ani se nedivim
ze s tim jeli do cikanskyho karlina a ne nekam na autosalon
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Egi
17. 2. 2015 18:35
Re: ani se nedivim
ehm...výstavní premiéra v Ženevě?
17. 2. 2015 19:20
Re: ani se nedivim
ehm ... opravdu Karlín.. ;-)
Avatar - white label
17. 2. 2015 19:17
Re: ani se nedivim
Přivezli ti ho (skoro) až domů, tak si nestěžuj, šmudlo z Karlína...
17. 2. 2015 18:28
Krok spravnym smerom, ale...
...nie je tam tych hran a prelisov uz trochu privela? Posobi to na mna tak trochu "kolotocarsky". Predne svetla ako keby sa v otvoroch posunuli, no a samotna kapota ma najviac hran zo vsetkych aut ktore poznam.

Z profilu to ujde, pravda ked je to dobre nasvietene, a nerusi tam zase tych pat ci sest pozdlznych hran. Paradoxne najlepsie vyzera zozadu, a som rad ze aspon Superb usetrli toho poprelamovaneho veka okolo spz-tky.

Ale na druhej strane, po Superb II model "jazvecik" uz mohlo prist len nieco lepsie. A tak sa aj stalo. Superb III je krok spravnym smerom, akurat ze ten dizajn je na moj vkus prilis "rozlamany"...
Rozbalit vlákno
3
17. 2. 2015 18:35
Re: Krok spravnym smerom, ale...
Podle me tam krecovite cpali origami prolisy, aby lidi nenadavali, ze je to nudny. Coz nadavaj stejne. Jinak me se minuly superb libil rozhodne vice. Misto jezevcika tu ted mame mopse.
17. 2. 2015 18:40
Re: Krok spravnym smerom, ale...
Nasranýho, vážnýho a drsnýho vystajlovanýho mopse.
Avatar - 3_diamanty
17. 2. 2015 18:45
Re: Krok spravnym smerom, ale...
mne skor mopsa pripomina mensia tlustuckejsia fabia... s kratkym predkom.... velkymi okalmi a spucenym velkym ciernym frnakom .....

superb je skor taky vacsi a atletickejsi boxer.... s tvrdsimi vyrysovanymi svalmi

osobne mi ale pride toto fungovanie dizajnu na fabii lepsie .... na superbe mi to pride uz moc nudne.... ;-\
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 2. 2015 18:49
Octavia XL alevo Rapid XXL?
To je dilema....

Za seba si davam plus - vcera som pisal, ze to bude Octavia XL :-)
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2015 18:49
Tisková zpráva
Působivá světová premiéra nejlepšího vozu ŠKODA všech dob. Nová generace modelu Superb se dnes v pražském Fóru Karlín poprvé představila před početným obecenstvem. Nový Superb znamená revoluci v designu značky. Bohatá nabídka prostoru, inovativní asistenční systémy pro větší bezpečnost, ohleduplnost k životnímu prostředí, komfort, výkonné agregáty splňující normu EU 6 a pro značku ŠKODA typické „Simply Clever” detaily posouvají vlajkovou loď značky na horní hranici střední třídy. Nový Superb je ve zkratce nejlepší vůz ŠKODA všech dob, představuje vrchol největší modelové ofenzívy v dějinách automobilky.

Vlajková lod značky ŠKODA

Třetí generace modelu Superb navazuje na úspěšnou historii vrcholného modelu palety značky ŠKODA. Dosud bylo zákazníkům dodáno více než 700 000 vozů Superb první a druhé generace.

Elegance, síla, dynamika – revoluční ŠKODA design

Nová ŠKODA Superb svým novým designem dokazuje emocionální sílu značky a uvádí přitom do sériové výroby tvary designové studie „ŠKODA VisionC“. „Rozvor narostl o 80 mm a současně se přední převis zkrátil o 61 mm. Tato nová architektura dodává vozu na přitažlivosti a dynamice,“ říká šéfdesigner ŠKODA AUTO Jozef Kabaň. Nově vyvinutý Superb současně přijíždí s ještě vyšší funkčností a prostorností.

Příď vozu vyzařuje sílu a sebevědomí. Výrazná maska chladiče, ostře řezané světlomety a níže protažená architektura přídě opticky přidávají vozu na šířce. Kapotu charakterizují výrazné prolisy. Dynamickou eleganci vyzařuje i boční pohled. Ostrá Tornádo linie vůz prodlužuje a společně s dalšími plochami umocňuje působivý kontrast světla a stínu. Úzké sloupky, ostře řezané linie oken a mírně se svažující střecha dodávají vozu dojem luxusního kupé. Exkluzivní vzhled automobilu zvýrazňují také velká kola a mohutné blatníky.

Sebevědomá a mohutná je i záď. Také zde je kladen důraz na horizontální orientaci. Dvoudílné, široké a zároveň nízké zadní svítilny jsou standardně vybaveny technikou LED a samozřejmě se v nich uplatní pro vozy ŠKODA typický světelný pruh ve tvaru písmene C. Brilantním detailem koncových svítilen jsou elementy odkazující na český křišťál. Výrazným prvkem je i ostrý prolis pátých dveří. Designové prvky exteriéru pak pokračují i ve zcela nově navrženém interiéru. Patří mezi ně zdůraznění horizontálních linií, díky kterým už tak velmi prostorný interiér navozuje ještě velkorysejší dojem. Výrazné tvary, vysoká kvalita zpracování a použití prvotřídních materiálů působí velmi hodnotně.

Upgrade: Komfort a prostor v nové dimenzi

Oproti předchozí generaci se nabídka prostoru v novém modelu Superb ještě vylepšila. Řidič a spolujezdec si užívají o 39 mm větší šířku ve výšce loktů a více místa nad hlavou. Vskutku „královská“ je nabídka prostoru na zadních sedadlech. Prostor před koleny (157 mm) a nad sedákem (980 mm) je výrazně větší než u kteréhokoli jiného modelu v tomto segmentu. Šířka ve výšce loktů na zadních sedadlech vzrostla o 69 mm. Nejlepší hodnotu v segmentu nabízí také zavazadlový prostor, který překvapí objemem 625 litrů, což je o 30 litrů více než u druhé generace.

Jako první model značky nabízí nová ŠKODA Superb adaptivní podvozek Dynamic Chassis Control (DCC) včetně volby jízdního profilu Driving Mode Select. Nabídka nových systémů klimatizace je završena novinkou v podobě třízónové automatické klimatizace Climatronic, která zajišťuje nejlepší kvalitu a teplotu vzduchu v celém interiéru. Zákazníci si mohou objednat elektricky ovládanou panoramatickou výklopnou a posuvnou střechu. Pro zimní období jsou k dispozici nezávislé topení, vyhřívaná sedadla, čelní sklo vyhřívané průhlednou pokovenou vrstvou a vyhřívané trysky ostřikovačů. Dešťový a světelný senzor zajišťuje automatické spínání stěračů a dle potřeby přepíná mezi světlem pro denní svícení a potkávacím světlem.

Namísto jednoho deštníku v levých zadních dveřích se nyní deštník nachází v obou předních dveřích. Mimořádně komfortní jsou nové elektricky ovládané páté dveře, které lze doplnit o tzv. virtuální pedál. Elektrické páté dveře a virtuální pedál jsou funkčně propojeny se systémem automatického zamykání a startování KESSY. Nový Superb disponuje nejnovější generací systému Park Assist pro automatické parkování a vyjíždění. Poprvé je tento vůz vybaven také zadní parkovací kamerou (Rear View Camera). Klasickou manuální ruční brzdu nahrazuje standardně dodávaná elektrická parkovací brzda.

Perfektní spojení

S třetí generací tohoto modelu dostává téma konektivity zcela nové rozměry. Zákazníci si mohou vybrat mezi čtyřmi novými infotainment systémy na bázi řady zařízení MIB (Modularer Infotainment-Baukasten — modulární stavebnice infotainment systémů) koncernu Volkswagen. Vrcholná verze Columbus disponuje na přání novým integrovaným vysokorychlostním internetovým připojením na bázi standardu LTE. Ve voze značky ŠKODA se jedná o významnou premiéru.

Superb je poprvé možné propojit s chytrým telefonem a ovládat vybrané aplikace přes displej infotainment systému. SmartLink zahrnuje rozhraní MirrorLink™, Apple CarPlay a Android Auto. Rozhraní SmartGate, vyvinuté ve společnosti ŠKODA AUTO, umožňuje odesílat vybraná data o vozidle do vlastních aplikací v chytrém telefonu a následně je využívat. S novou aplikací ŠKODA Media Command a Wi-Fi modulem, integrovaným v systému Columbus, mohou cestující poprvé obsluhovat infotainment systém i ze zadních sedadel. Sound System Canton se dvanácti reproduktory a výkonem 610 wattů promění nový Superb v koncertní sál na čtyřech kolech.

Nová dimenze „Simply Clever“

Nová ŠKODA Superb boduje v oblasti „Simply Clever“ prvků. Řidiči i dalším cestujícím ulehčuje život až 29 „Simply Clever“ řešení, z toho 23 řešení se v modelové řadě Superb objevuje poprvé, deset z nich je dokonce úplnou novinkou pro vozy značky ŠKODA. Mezi nová „Simply Clever“ řešení patří i praktické prvky výbavy jako mechanicky sklopné tažné zařízení, dvě místa na uchycení tabletů vzadu, USB-konektor a 230V zásuvka pro cestující na zadních sedadlech, odkládací přihrádka pro tablet v Jumbo boxu mezi předními sedadly, speciální držák na PET láhev o objemu 0,5 litru umožňující její pohodlné otevření jednou rukou, nebo přihrádka pro reflexní vestu ve všech čtyřech dveřích. Do obou předních dveří a obou zadních dveří se nyní vejde po jedné láhvi o objemu 1,5 litru. Variabilitu interiéru zvyšuje i možnost sklopit opěradla zadních sedadel ze zavazadlového prostoru. Zcela vpřed je možné sklopit také opěradlo sedadla spolujezdce. Nové cargo elementy zajistí předměty uložené v zavazadlovém prostoru proti volnému pohybu. Standardně je nový Superb vybaven škrabkou na led ve víčku palivové nádrže. Ve výbavě jsou dále odkládací síťové kapsy na vnitřních stranách předních opěradel, vyjímatelná LED svítilna v zavazadlovém prostoru a ochrana před načerpáním nesprávného paliva.

Maximální efektivita

Nové motory modelu Superb nabízí až o 30 procent nižší spotřebu a emise CO2. Varianta GreenLine má spotřebu pouhých 3,7 l/100 km a emise 95 g CO2 /km. Hmotnost vozu byla snížena až o 75 kg, vylepšena byla také aerodynamika. Na skvělé jízdní dynamice se významnou měrou podílí až o 20 procent vyšší výkon motoru, karoserie se sníženým odporem vzduchu a nižší hmotnost vozu.

Nová ŠKODA Superb je vybavena přeplňovanými motory s přímým vstřikem paliva na bázi konstrukce MQB. Zákazníci si mohou vybrat mezi pěti benzinovými motory TSI a třemi naftovými motorizacemi se vstřikováním common-rail. Všechny agregáty splňují emisní normu EU 6 a jsou sériově vybaveny systémem Start-Stop a rekuperací brzdné energie. Benzinové motory pokrývají výkonové spektrum od 92 kW (125 k) do 206 kW (280 k). Spektrum naftových agregátů sahá od 88 kW (120 k) do 140 kW (190 k). S výjimkou základní benzinové motorizace jsou pro všechny agregáty k dispozici moderní dvouspojkové převodovky DSG. Čtveřice motorů je v nabídce i s nejvyspělejší variantou pohonu všech kol na bázi spojky Haldex 5. generace.

Bezpečnost bez kompromisů

Nová ŠKODA Superb zaujme špičkovou úrovní bezpečnosti. Nový Superb je standardně vybaven systémem elektronické kontroly stability ESC včetně multikolizní brzdy, pro země Evropské unie pak také systémem Front Assist s funkcí nouzové brzdy City, elektronickou kontrolou tlaku vzduchu v pneumatikách, sedmi airbagy, pěti tříbodovými bezpečnostními pásy se signalizací zapnutí a bezpečnostními hlavovými opěrkami. Na přání může být vůz vybaven také zadními bočními airbagy. Součástí standardní výbavy je dále XDS+, tj. funkce elektronické uzávěrky diferenciálu, od výbavy Ambition navíc také Speedlimiter.

Volitelně může být nový Superb vybaven řadou asistenčních systémů. Adaptivní tempomat Adaptive Cruise Control (ACC) udržuje vůz v bezpečné vzdálenosti od vozů jedoucích před ním. Rozšířená funkce Crew Protect Assist „připraví“ vůz a jeho posádku na hrozící nehodu. S udržením vozu v jízdním pruhu pomáhá systém Lane Assist. Systém Traffic Jam Assist, který je pro značku ŠKODA novinkou, zvyšuje bezpečnost při jízdě v koloně a dopravních zácpách. Není-li řidič náhle schopen jízdy, nový systém Emergency Assist vůz automaticky zabrzdí až do úplného zastavení.

Zcela nový systém Blind Spot Detect pomáhá řidiči při přejíždění z pruhu do pruhu díky varování před vozidly, která se nacházejí v mrtvém úhlu zpětného zrcátka. Součástí systému Blind Spot Detect je funkce Rear Traffic Alert pro vyjíždění z příčného parkovacího místa, která se u značky ŠKODA objevuje poprvé. Driver Alert sleduje bdělost řidiče, varuje před hrozící únavou a snaží se jí předejít navržením přestávky při řízení. Systém Travel Assist s rozpoznáváním dopravních značek, který je pro model ŠKODA Superb k dispozici poprvé, řidiče průběžně informuje o aktuálním dopravním značení.

Přední světlomety vozu jsou vybaveny buď halogenovými žárovkami, nebo bi-xenonovými výbojkami a funkcí AFS a LED svítilnami pro denní svícení. Na přání dodávaný asistent dálkových světel (Light Assist) automaticky přepíná mezi potkávacími a dálkovými světly. K dispozici je také zcela nový systém Smart Light Assist s dynamickým odstíněním dálkových světel. Na zádi nové generace modelu Superb standardně svítí výrazné LED svítilny, v nárazníku je umístěna navíc dvojice úzkých odrazek.

Maximální stabilitu jízdy i na náročnějším povrchu propůjčuje novému modelu Superb zcela nově vyvinutý podvozek s přední nápravou typu MacPherson a víceprvkovou zadní nápravou.
Rozbalit vlákno
7
17. 2. 2015 18:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 2. 2015 19:00
Re: Tisková zpráva
Ale je tam popsané,co bude ve výbavě. :-!
17. 2. 2015 19:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 2. 2015 19:25
Re: Tisková zpráva
Přímý přenos z Karlína
[odkaz]
Avatar - Ondore
17. 2. 2015 19:34
Re: Tisková zpráva
To si pohnojil, chlapci z acz mali nachystaný článok na večer k oficiálnej premiére a teraz ho kvôli Tebe musia preštylizovať 8-s ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 2. 2015 19:46
Re: Tisková zpráva
Odkedy auto.cz prestylizovavalo PR texty Skody? :-)
17. 2. 2015 19:44
Re: Tisková zpráva
superb bude mít android auto a apple carplay jestli sem to teda dobře pochopil
17. 2. 2015 18:53
to je prde.. zadek
Rozhodně vypadá Superb daleko lépe než předchozí.. i když to zas není tak těžké...
Jediné co mi trochu přebývá je hmota vzadu, prostě jako by to někdo původně nakreslil dobře na samém závěru to někdo vyzoomoval o 15 %... zdá se mi že je to poslední dobou tradiční bolest škodovek - asi daň v honbě za litry kufru v tabulkách...
Uvidíme, jak bude vypadat v civilní verzi např na 17" a ne na představení s největšími koly a se staženými pružinami.
Rád bych se mýlil, ale mám obavu že....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
17. 2. 2015 18:59
Fotografie?
Říkat těnhle malůvkám fotografie mi přijde k smíchu.
Neví někdo, kdy budou známý ceny?
Rozbalit vlákno
12
17. 2. 2015 19:01
Re: Fotografie?
Až v Ženevě.Ale možná základní řeknou dnes.
Avatar - AUDIRS6
17. 2. 2015 19:13
Re: Fotografie?
A kolko vlastne teda bude tych dazdnikov ?
Minuly mal len v lavych zadnych dverach, ci oboch...?
a ak ma tento mat aj v oboch prednych, - tak 3 ci 4 ?
Inac diky za PR, len ma tak napada, ze kedze uz aj Skodovka si musela uvedomit, ako sa vsetci smeju z tej skrabky, tak to mohla nejako zamaskovat a skrabku neuvadzat... :-!
Alebo - je to nejaka nova verzia - vyhrievana skrabka ? - aby taka zmrznuta neposkriabla skla >:-[]
Avatar - _Karel_
17. 2. 2015 19:42
Re: Fotografie?
Škrabka- přesně tak! V Dixíkově textu mi výbava "škrabka" přišla jako spíš trapná položka, hodící se pro prezentaci Fabie. U Supa psát o výbavové položce za 50kč se mi zdá trochu mimo. A hlavně o ní psát v uvádějící tiskové zprávě.
17. 2. 2015 20:30
Re: Fotografie?
Deštníky 2.Ale tohle je zajímavější:

ACC do 210 km/h.Většina motorů s DSG,mimo Greenline.

2.0 TSI 206 KW 4x4 DSG- 0-100 km/h 5.8s,maximálka 250 km/h.
Avatar - AUDIRS6
17. 2. 2015 21:02
Re: Fotografie?
ved ok, parametre defakto ocakavatelne ;-)
Len ziaden R4 nenahradi tu VR6 - aj ked samozrejme ani VR6 nieje V6, a takto by sme mohli pokracovat, az kym sa dostaneme ku sametovej V12 ;-)
Skor ma zaujima teda este ina vec:
Vraj ma potom este pribudnut nejaky "sportovo vyzerajuci paket" - teda tipujem nieco ako R-Line u Passatu. Bude to oznacene ako Monte Carlo a mat take blaznive farby, alebo to bude nieco fakt vkusne na velkost toho vozu adekvatnejsie a tiez nejako normalnejsie pomenovane ?
Plus - pisu o tom, ze technicky sa nic nezmeni - a to sa mi zda byt skoda... ;-\ - aspon sportove pruziny, tlmice, silnejsie stabilizatory, vykonnejsie brzdy, krajsie - sportove koncovky vyfukov a pozmeneny zvuk motora - nic ?
Vopred diky za odpoved. ;-)
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
17. 2. 2015 22:44
Re: Fotografie?
Deštníky budou dva, v předních dveřích.
Avatar - AUDIRS6
17. 2. 2015 23:07
Re: Fotografie?
Ďakujem vedúci ;-)
Už mi to aj niekto ďaľší odpísal ;-)
Tož, predpokladám, že ste mali kvalitný zážitok :yes:
Dúfam, že čoskoro sa Vám podarí ako fakt prvému webu priniesť aj nejaký ten redakčný test. A rovno v aspoň 3 konfiguráciách : Nejaký "social" benzín, potom silnejší benzín 4x4, a riadne "nafullovaná" nafta 4x4 ;-)
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
17. 2. 2015 23:23
Re: Fotografie?
Zážitek to byl opravdu kvalitní, prostředí pražského Fóra Karlín tomu dodalo patřičnou šťávu.
Na redakční test si musíte ještě nějaký měsíc počkat, předcházet bude mezinárodní prezentace. A i do té je ještě poměrně daleko.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
17. 2. 2015 22:43
Re: Fotografie?
Bohužel neřekli.
Avatar - white label
17. 2. 2015 19:04
Re: Fotografie?
Na druhou stranu, říkat tomu "malůvky", to taky není úplně košer... ;-)
Avatar - _Karel_
17. 2. 2015 19:06
Re: Fotografie?
No, to asi není, ale přijde mi to blíž pravdě než "fotografie".
Avatar - miromen
17. 2. 2015 19:00
Hm
Tak na rozdil od interieru se exterier opravdu velice povedl. Sice to nejsou realne fotky ale vypada to opravdu dost nadějně. :yes:
Rozbalit vlákno
18
Avatar - PepaJ
17. 2. 2015 19:22
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
... diky velikosti vozu je design pekny a bude i fungovat, ale pouze na velkych kolech s podlozkami, tak aby se kola dostaly vice ven k lemum karoserie. Jsem opravdu zvedav na social edition..tam to urcite nebude zadna slava a pasat bude mit naskok. Kazdopadne si myslim, ze to prave poteseni pro oko prijde az s kombi verzi.

Kdyz jsem si dal vedle sebe fotky novehoo prasata a noveho Superbu, tak je pro me Skoda hezci jak zepredu, tak ze zazadu a kupodivu i s profilu. Takze design se jasne vydaril!...jen je skoda, ze ty ostre hrany se velmi brzy okoukaji a to plati dvakrat tak, kdyz ho uvidime mockrat za den. Interier je proste stroha VW produkce..absolutne bez emoci..a nelibi se mi, tam bych velkou cast zivota travit nechtel. Uvidime jak bude jezdit v kombi verzi s 1.8 TSI AT..coz bude pro me pri vyberu noveho vozu souper hlavne k Mazde 6 2,5i AT kombi po FC.

on line premiera bezi zde:
[odkaz]
Avatar - _Karel_
17. 2. 2015 19:45
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
Viděl bych to na dost podobný souboj- Sup 1,8TSI DSG vs. M6 2,0G AT FL ;-)
Avatar - Emel
17. 2. 2015 19:50
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
Máš kliku s tím automatem :-) ... ale nepřijde ti škoda vzít relativně točivou atmo s automatem?
Avatar - _Karel_
17. 2. 2015 20:22
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
Ani ne, u trojky se stejně díky slušnýmu krouťáku málokdy podívám nad 3000ot., nejsem moc závodník. ;-)
Avatar - Emel
17. 2. 2015 20:29
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
Vidíš... pro mě argument pro Mazdu byla právě kombinace motor + dobrý manuál.
Avatar - _Karel_
17. 2. 2015 20:35
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
Myslel jsem, že právě kvůli motoru jsi ji nevzal?! Jo, motor je argument i pro mě, ale z jiných důvodů- mám k němu víc důvěry (spolehlivost), než k TSI. Ale zase nová 1,8 TSI bude proti tomu dvoulitru pila.
Avatar - Emel
17. 2. 2015 21:25
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
No protože s manuálem se dá rozumně koupit jen ten základ a ten je prostě slabý.

Já bych si za automat nepřiplatil k žádnému motoru. V nějaké silnější naftě bych mu dal přednost, jen bych za něj nedal 50+. Pro točivou atmosféru ale rozhodně manuál... i kdyby byl automat bez příplatku (ale nikomu to nenutím).
Avatar - _Karel_
17. 2. 2015 21:30
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
Jo, ta slavná konfigurovatelnost. A já myslel, že ti chyběli koníci. ;-)
Avatar - white label
17. 2. 2015 21:40
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
Tady máš ten (červený) "pomeranč" i od Mazdy, zvětši si to:
[odkaz]
Avatar - _Karel_
17. 2. 2015 21:49
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
JJ, je to tam. Na jaře umyju a uvidím.
Avatar - Emel
17. 2. 2015 21:41
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
Myslel jsem, že už jsme to probírali... pro mě by byl ideál 2.5G Attraction manual... ale i tak by to asi bylo drahé, prostě 6 je střední třída a na slevy moc nehraje. Možná bych uvažoval o 2.0G 121kW Att. Man., to by bylo za akceptovatelné peníze, ale taková verze není. Takže zbývá 2.0G 107kW Att. Man... a to jsem si nakonec řekl, že na ty peníze už je ten kompromis v kW moc velký... ale někdy mě to mrzí.
Avatar - _Karel_
17. 2. 2015 21:50
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
Mrzí? Nejsi úplně spokojenej?
Avatar - Emel
17. 2. 2015 21:57
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
Ale ne, o to nejde... asi bych se uměl s šestkou líp identifikovat a taky jich není tolik.
Avatar - _Karel_
17. 2. 2015 22:03
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
Tak to zas jo. To dovedu pochopit. :-)
Avatar - PepaJ
17. 2. 2015 20:37
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
No tak to ja se zase rad podivam i k tem 6000tis otacek, kdyz je volna a kvalitni silnice. Jedine co me jiste bude dost odrazovat ..bude..caste kradeze vozu i soucasti a taky fakt, ze jich bude vsude mnoho. Pokud pujdu zase do Mazdy, tak jiste do 2,5 AT jak kvuli sile motoru, tak kvuli automatu.
Avatar - _Karel_
17. 2. 2015 20:41
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
2,5 by se mi líbila, ale u nás je jen s nejvyšší výbavou, a to už je přece jen dost peněz.
Avatar - PepaJ
17. 2. 2015 20:49
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
to ano ..a asi proto si ji budu muset dovezt z USA..tam uz se da poridit v teto specifikaci kolem pul mega..s par km na tacho. No a nastesti mi moje stara GG jeste dela tolik radosti, ze ty dva roky s ni ..si jeste rad uziji a az budou ceny feceliftu rozumnejsi..prejdu
na noveho kombika..holt rodina je za bukem...
17. 2. 2015 19:23
Re: Zvenci je vuz povedeny :)
Jsem zvedav, jak bude vypadat ta kapota na vlastni oci, vypada zajimave. Snad se to povedlo
Avatar - vyroubal
17. 2. 2015 19:34
Krasavec!!!
Myslím velmi povedené. Octavia je také hezká, ale toto je o level výš. Passat se už teď klepe hrůzou >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Shr3k
17. 2. 2015 19:44
Ten zalomený přední nárazník
pod světlem - tam bude opravdu taková díra? :-O
Rozbalit vlákno
2
Avatar - _Karel_
17. 2. 2015 19:47
Re: Ten zalomený přední nárazník
JJ, včera tu a dnes na idnes-u stejný názor- výborný místo na čištění! >:-[]
Avatar - pumpkin
17. 2. 2015 20:33
Re: Ten zalomený přední nárazník
tiež mi to napadlo, nasávače mušiek. :-)
17. 2. 2015 19:59
Superb
Tak toto je první Škodovka která se mi libí, musím uznat, že vzhled vozu se povedl až na ten spodní prolis ve dveřích, ale v reálu snad nebude tak masivní. Ale pak nastane problém a to jest motory a interiér. Interiér je prostě ošizený, nebude možné si připlatit za kompletní kožený paket (výplně dveří, středový panel, přístrojová deska celá né jen horní část) což je něco co D3 nabízí. Plastoidní výplně dveří prostě dle mě nemají co dělat v dané třídě co dělat. Co se týče motorů není se u mě o čem bavit čtyřválec mi do garáže nesmí. Superb nyní vypadá dobře, dle mě škoda, že to zabije interiér a motory, kdyby kompletní kožený paket byl za mx 120t kč víc by si dle mě škodovka naúčtovat nemohla přeci jenom škoda není D3, byl by superb velice dobrou alternativou k A6 atd.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
17. 2. 2015 20:19
Re: Superb
mne nejak pride ze z tohto noveho superbu citim ovela viac uniformitny dizajn a la audi ako u predosleho.... predosly superb sice mal svoje dizajnerske muchy ale tak nejako menej mi pripominal audinu a uniformitu koncernu ( vlastne mi audinu nepripominal vobec ) .... a podobne ako novy superb je na tom aj nova octavia... starsia octavia 2 bola taka nejaka svojskejsia a osobitejsia ako ta sucasna nova .... ktora vyzera uz len ako nejaka prerobena starsia A4-ka

nejako sa mi nove skodovky nevravim ze nepacia .... ale pridu mi uz akosi menej ocarujuce... viac uniformitne a sterilne.... skoda ;-\

ako vravim.. na malej fabii to funguje... ale superb uz mi pride nudny
Avatar - PepaJ
17. 2. 2015 20:42
Re: Superb
ten spodni prolis je ok..navic se bude vuz v techto mistech mene spinit :-)
Avatar - pumpkin
17. 2. 2015 20:19
To je zaujímavé
Keď nový Superb na vás prvýkrát vybafne, tak naozaj pôsobí skoro identicky s Octaviou.

Lenže keď ho začnete porovnávať, zrazu vyzerá Octavia akosi lacno, trochu ocucano, z predoboku dokonca podobne úzko ako Rapid. V tomto sa schováva kúzlo solídne pôsobiaceho Superbu.

Neviem sa ale zbaviť pocitu, že Kabaň má dávno v rukáve esá v podobe kvalitnejšieho a prepracovanejšieho dizajnu, ale zatiaľ ľudí kŕmi tými menej podarenými kúskami, lebo veď to zatiaľ stačí.

A ešte k Superbu, na môj vkus je zadný previs už príliš dlhý oproti prednému, ale tak v tomto segmente to nie je nič výnimočné. Línia zlomu tiahnúca sa po boku pod oknami je perfektná, no zas ma irituje zastaralý tvar kľučiek. To naozaj musia vyzerať dve dekády rovnako? Nájdu sa v koncerne aj lepšie riešenia, ako napríklad pri Golfe Sportsvan.

No a posledný postreh, veľmi ma zaujíma ako sa vlastne otvára kapota? To ide až k bočným dverám a A-stĺpiku alebo tam niečo vyretušovali? Zatiaľ mi to príde ako najzaujímavejší detail Superbu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - moreczech
17. 2. 2015 20:27
Pěknej pasát
od škodovky >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hittman
17. 2. 2015 21:22
Re: Tak
tajemní svazu dovozců mne teď na ČT 24 ekonomika rozesmál, když pasoval nový Superb do vyšší střední třídy s tím, že bude konkurovat nejen passatu a mondeu, ale i MB třídy C, Audi A6 (nevím, ale řekl bych A4), a BMW 3 nebo dokonce 5! Ten člověk je opravdu mimo mísu.
Avatar - Emel
17. 2. 2015 21:35
Re: Tak
Když je to tajemník SDA, tak holt musí držet basu... horší je to s tím MB-C ;-)
Avatar - Hittman
17. 2. 2015 20:37
No
Octávka ve větším. Jak jsem na Octávce zadek viděl na Audi A6 vyráběné od roku 2004 do modernizace, tak teď na zadku superba vidím rysy stávajících Audi....nepřešel někdo v poslední době od Audi ke škodě?? ;-)
Rozbalit vlákno
4
17. 2. 2015 20:53
Re: No
Ja v zadku vidim trochu prave tu minulou A6 po modernizaci. Coz neni spatne.
Avatar - AUDIRS6
17. 2. 2015 21:04
Re: No
Na jednej strane - kopiruju od (naj)lepsich ;-)
Na druhej strane ak budu takto pokracovat, tak by ma to uz aj mohlo zacat trosku hnevat ... >:-[]
Avatar - Ham.
17. 2. 2015 21:18
Re: No
Že by Kabaň? :-) :-)
17. 2. 2015 22:16
Re: No
Jsem chtěl napsat to samé, že šéf designu. Když dělal Audiny, tak v jeho designovém jazyku se musí objevit nějaké geny z Audi.. Že se tomu pořád někdo diví.. :-)
Avatar - Hittman
17. 2. 2015 21:24
Tak
Ťunkl, či jak se tajemník svazu dovozců jmenuje, mne teď na ČT 24 ekonomika rozesmál, když pasoval nový Superb do vyšší střední třídy s tím, že bude konkurovat nejen passatu a mondeu, ale i MB třídy C, Audi A6 (nevím, ale řekl bych A4), a BMW 3 nebo dokonce 5! Ten člověk je opravdu mimo mísu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PepaJ
17. 2. 2015 21:31
pekny trailer ...
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
18. 2. 2015 12:27
ergonomia
Ach jaj, a zase navigácia na úrovni kolien... tomu sa teda povie "ergonómia" :no:
a to sa v každom teste auta koncernu VW sa vychvaľuje perfektná ergonómia... ;-\
škoda, že 90% áut to má takto pomýlené...
...ale aspoň konečne Superb nevyzerá disproporčne dlhý a úzky, ako taký "jazvečík" :yes:
Rozbalit vlákno
0
18. 2. 2015 12:47
Lepsie
Snad dokonca aj lepsie, nez samotny Passak.
Az na ten nezazivny interier, 125x prevareny.
Rozbalit vlákno
0