Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2015

Zpět na článek

Škoda Superb III: Na internet unikly první fotografie

149 komentářů

vitapb
Konečně neni hnusnej, jak u ostatních škodovek. Za mě se líbí :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neni jezevčík jako minulej a fakt vypadá líp. Ale jinak vypadá stejně jako Rapid nebo Okta ;-\
Kharl.ANTIDIESEL
jj
JE DOCELA HEZKÁ, jenže CHYBÍ JI😒br /> 1) 17" display s LTE internetem
2) baterky
2) 2x elektromotor
3) a NÁHON NA ZADNÍ [odkaz] [odkaz] TAKŽE JÍ NECHCI ;-\
8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
PS: PŘEBÝVÁ: převodovka, řemen [odkaz] olej, výfuk
Avatar - CHerokee
CHerokee
Tak zrovna baterky a spol. ji nechybí. To není hračka na dálkové ovládání 😉 . Tohle je web pro chlapy a ne hračkárna.
Kharl.ANTIDIESEL
zalez ty konzervo zabržděná [odkaz] 😉
jj
JE DOCELA HEZKÁ, jenže CHYBÍ JI😒br /> 1) 17" dotykový display s LTE internetem
2) baterky
3) 2x elektromotor
4) a NÁHON NA ZADNÍ [odkaz] [odkaz] TAKŽE JÍ NECHCI ;-\
8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
PS: PŘEBÝVÁ: převodovka, řemen [odkaz] olej, výfuk, startér a dělá kravál 😲 nuda jako všechny ostatní spalovací pop [odkaz] NĚKDO NĚČEMU NEROZUMÍ??
jamp
Prezradim ti tajomstvo >😁 starter je ELEKTROMOTOR , ty pokrok >😁 >😁 >😁 >😁 :-! >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :-! >😁

A ked akcie TESLY od 14 septembra 6 mesiacov klesaju z 292 $ a 203, to uz je trend ? To sa uz nespametaju ??? >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D
Kharl.ANTIDIESEL
to nie tajomstvo od dób NIKOLA TESLY [odkaz] že STARTER je elektromotor = akorát že ve spalovací popelnici [odkaz] se DOST FLÁKÁ !! >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
jamp
No a na ten trend hovoris co ? A ked si pisal Elonovi, tak uz vies, ci shortuje ?
vitapb
Ten display jí podle mě určitě nechybí. S teslou jsem jezdil a jsem její fanda, ale prostě si nedokážu představit, že takový věci, jako klimu, nebo šíbr ovládám za jízdy displayem 😄

Jinak na plug-in hybrid se těšim, snad to pohne s dobíjecí sítí v ČR a ušetří aspon nějaký emise.
Kharl.ANTIDIESEL
ale jo souhlasím, JE tahle současná TESLA MODEL S [odkaz] až moc FULL-Americká. Pro nás evropany by tam pár HOT-ČUDL jak říkaš mohli přidělat - ovládání klima, světla, šíbr ... Možná že Xksko [odkaz] už bude HALF-Evropanů přívětivější 😉
PS: napište Elonoj [odkaz] , já už psal ...
kesumb
tak jestli je něco v autě úplná *, pak je to dotykovej display. Ovládat klimatizaci bez hmatu je akorát nebezpečný.
Kharl.ANTIDIESEL
ale na internet, navigaci, multimedia nastavení vozu .... SUPER 😉
kesumb
To jo, ale já v autě nikdy nepoužil nic víc než SD kartu a nebo Handsfree. Nechápu smysl BT audia, přehrávání filmů ani ostatních. Internet v autě pravda nemám, ale nepouživám ho ani v telefonu. Pro mě to není důležité. Naopak s klimatizací si hraju pořád, nemám snad 10km aniž bych nezměnil teplotu aspoň o stupeň, jsou lidé, co to nastaví při koupi a už na to nešáhnou, ale já to tak nemám.
Kharl.ANTIDIESEL
tak to ja ho používám téměř furt, na web, zprávy, mail, komunikace i před obchodákem když jedu pro ham a potřebuju být stále redy 😉
X236K
Rád bych "poděkoval" uživateli Kharl.ANTIDIESEL za to, že me po více než deseti letech čtení auto.cz svými nesmyslnými příspěvky přivedl k registraci, která mi konečně umožní jeho komentáře SKRÝT.
Kharl.ANTIDIESEL
už jsem si říkaž, že by K REZIGNACI >😁 A vono ne, on zatvrzelý bojovník 😉
vitapb
Je to stejnej designovej jazyk, jako u každý automobilky 😄 jinak ty auta od sebe určitě člověk trošku znalej rozhodně rozezná. U mercedesu s jejich C a S je to horší, u Audi s A8 a A6 jakbysmet. Tam mám i já často problém je z dálky rozeznat a to se o auta zajímám. ;-\
Střelec
Co si rikal Audi, Skoda, VW? Co ze maji tyhle automobilky spolecne? 😄
vitapb
Mají společné to, že používají pro své modelové řady jednotný designový jazyk, ale to ti asi koukám nic neřiká 😉
Jinak Audi VW a Škoda mají stejného minimálně vlastníka a jistě mají všechny tři značky hafo stejných dodavatelů dílů 😉
Střelec
Spousta automobilek ma sspolecne prvky u designu, jen nekterym ale staci auta prifukovat nebo ufukovat 😉
TommII
Jo, treba Mazda, to mas recht...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To dáš [odkaz] [odkaz] 😉
Střelec
Nabourane dvere alias sikmy prolis je vyplnen zadni svitilnou. Kdyby nebyl, asi by byl velky problem rozeznat oproti OIII.
No nevim, ale Kaban musi byt hodne vycerpany
Avatar - Hombre_71
Hombre_71
>😁 >😁 >😁 To je zase vtip roku !!!
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Unikly přímo z prom😲ddělení škody. >😁 To je náhodička. 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
je to zkrátka porn😲ddělení škody >😁 >😒]
Avatar - iudex
iudex
Unikli na škodovácku stránku aj s komplet PR textom. Hotové Škodaleaks. >😁
Avatar - Jáchym
Jáchym
Design se mi líbí, i když teda tu slibovanou revoluci tam nevidím. Nejvíc se mi asi líbí z profilu, ale bude to chtít vidět na živo.

Jinak redakce dobré ráno... dokonce i blesk to měl o hodinu dřív a paradoxně se to zobraovalo jako reklama na blesk nahoře v hlavičce...
Avatar - Hombre_71
Hombre_71
Na mě je těch prolisů na bocích už trochu moc ;-\
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
CHerokee
No jestli to bude vypadat takto... no není to zklamání ani zázrak. Ty dvě zadělané lamely snad nebudou povinné v masce...z některých úhlů pohledu je to jak knírek od Hitlera.

Máme tady tedy velký repre sedan, teď ještě kdyby se pochlapili u VW a dali tam i nějaký repre větší motor, který by autu této velikost odpovídal.... V6.
Avatar - praděda7
praděda7
Moja řeč! Hezké, ale bez V6ky to na Hrad asi nevezmou... 😉
Johnnn
Zeman přece šetří na nás dluh, veme 1,6 TDI bez klimatizace.
Avatar - Emel
Emel
Myslím, že 2.0TSI s DCC bude pro prezidentský zadek lepší, než 3.6 bez DCC.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jsem na jednu stranu zklamán, protože tohle je opravdu jen nafuklá Octavie, ale zase nová Octavie neni špatné auto, takže i Superb je hezký 😄
Avatar - Emel
Emel
Jo, velká Oktávka... což je za mě dobře.

Bude potřeba vstřebat ty detaily - výrazně komplikovanější tvarování kapoty, naopak ústup od těch prolisů kolem zadní SPZ, linie "tornádo" po vzoru Fabie...

Hezky by to vypadalo s nižší linií střechy (viz A7), ale holt tohle není CC mutace které lze tolerovat menší prostor vzadu, takže je asi dobře že se do toho Škoda nepustila.
Střelec
Jak muze byt dobre, ze je to jen nafoukle auto o tridu nize? 8-s
Avatar - Ozzman
Ozzman
CC možná přijde ne? Teda alespoň se o ní spekuluje. Je to hezké auto, bohužel/bohudík uniformní značce 😄
Avatar - Emel
Emel
Myslím, že nic takového nebude. Zvěsti o CC nebo Octavii CC byly jen kouřová clona kolem Visionu a nového Superbu.
Avatar - JGucci
JGucci
V nemeckem casaku jsem cetl rozhovor s Vahlandem a bohuzel se realny Vision C nechysta 😒 😒 Pry by se podle pruzkumu v Evrope prodalo jen kolem 15 tis kusu rocne. Osobne si myslim, ze by to prodeje v Cine vyvazily, ale nic s tim nenadelame ;-\
Avatar - CHerokee
CHerokee
Snad jen bude kvalitnější než Octavie.
Avatar - Đawson
Đawson
a nevypadá to spíš jako felicie kombi ? co myslíš ? taky to má škodováckej znak >😁
nebo bys radši aby to vypadalo jako dodávka ? Aby se ti to lépe rozlišovalo 😄 radip a octavie mají podobné tvary ale super je hodně odlišný
Avatar - Ozzman
Ozzman
Podívej se k matičce volksvágnu na Passata a Golfa, třeba v kombiku, ať máš srovnání stejných karoseriíí. Ja neřikam, že je to špatně, ale na silnici to už z dálky každý nerozpozná....
Avatar - Đawson
Đawson
no spíš než u VW je to ještě patrnější u audi >😁 ale jinak má škodovka docela lehce odlišné modely
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já dával příklad VW, že Golf a Passat zase taková dvojčata nejsou, Audi je uplně dotažené k uniformní dokonalosti 😄
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - praděda7
praděda7
Celý ten interiér vypadá poněkud "chudě"... ;-\
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - praděda7
praděda7
Taky doufám... :-!
MMX
Presne to ma napadlo ako prve, zvonku to vyzera ako nove Audi a zvnutra ako 10rocny VW - da sa s tym zit, ale od vlajkovej lode by som cakal viac. Snad aspon L&K verzia bude zvnutra zaujimavejsia.
Avatar - lukas06
lukas06
Ten interiér byl zveřejněn už asi před týdnem a údajně se jedná přímo o verzi L&K... 😉
Avatar - lamal
lamal
Nie som fanda skodoviek, ale podla mna sa dizajnovo /konecne/ naramne podaril... uvidime ake dojmy pribudnu casom, ale ten prvy je presne taky aky som si ho predstavoval...

Nech dobre utlmia podvozok a passat ma zdatneho partaka >😁
RS
Ví někdo, co je ta černá věc nad předním oknem?

Na panoramatické sklo mi to přijde příliš matné a dělá to na mě dost pouťový dojem. Především proto, že si každý druhý trouba dnes lepí černou folii na střechu 😉

S klasickou střechou by minimálně na propagačních fotografiích vypadal lépe.

Zbytek auta nadmíru důstojný. Přední pohled a vyvážený profil dokonce vynikající :yes:
Avatar - Emel
Emel
Ono jsou to spíš rendery než fotky... podle mě to bude panorama.
Petrko
na zadku který u ostatních modelů značky způsobují pocit že bouraly už na lince jsou teď vpředu na světlech a kolem. Zvednutá linka spodku okna na zadních dveřích známá též z ostatních Škodovek a původně z Kie Optima, tady spíše škodí. Jinak auto celkém hezké.
Avatar - Dinar
Dinar
základní linka, výborná práce s hmotou, hezky provedené detaily. :yes😒br />
Ale díváme se bohužel na studiové fotky, z těch, které zachytily Superb v provozu, je zjevné, že bude trpět stejným problémem jako Octavia, koly utopenými v blatnících, což ve standardu dodá autu efekt do zadku nakopnuté kozy. :no:
Střelec
Shrnuto: studiove foto-render OK, skutecnost nazivo tragicka.
webpaja
K tomu poslednímu...můžu potvrdit. Nicméně na těchto snímcích to je fešák. Klasickej, pěknej, poctivej sedan. 😄
Avatar - white label
white label
Nemusíš mít obavy, tentokrát to i s rozchodem zadních kol dopadlo naopak dobře. 😉
webpaja
Viděl jsem minulej týden Supa na dálnici...pravda na plechu a bylo to velmi podobný jako u OIII.
Avatar - Ham.
Ham.
a to se povedlo. V mainstreamu není moc zdatných soupeřů po stránce designu, někteří zabloudili při faceliftu, někteří uvařili globální polévku, která v Evropě nemusí jít pod nos každému,. U Supa se nekoná žádná extravagance, konečně nasadil dobré proporce a několik detailů které zaujmou a rázem se může ve středním mainstreamu postavit komukoliv. Myslím, že třetí nejprodávanější auto Evropy ve středním mainstreamu se opět posune výš.
Avatar - Emel
Emel
Vidím to stejně :yes😒br />
To top 3 bude oříšek. Mondeo Superba letos dá - než se prodeje rozjedou, než přijde kombík, který dělá velkou část prodejů... a nejspíš i pak. Ale 2016 by se Superb mohl na bednu vrátit, nejspíš na úkor Insignie.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mondeo je fajn, už jsem ho jel, ale troufnu si říct, že by mi stačil Focus, zmrvili ten kufr, ale jede majestátně, to zas jo 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Už z prvních snímků jsem měl ten pocit. Profil Superbu je opět pokřiven, opticky plochá a nízká příď a velmi výrazný zadní převis s masivním C-sloupkem.

Obrovitý zadní převis pak způsobuje pocit kompozice "cab forward", neboť linie střechy se zalamuje dříve než by oko čekalo.

Je to škoda, opravdu nešlo raději těch pár litrů zavazadelníku obětovat ve prospěch linie? Vždyť pro litrové onasisy tu přeci beztak bude kombi...
XTad
Zadek mohl byt klidne delsi, ta diproporcnost je zpusobena srazenym prednim prevysem. Ale vychozi podminky si skoda diktovat nemohla a poprala se s tim jeste jakz takz slusne. Passat diky kratkemu, negativne sklonenemu predku pusobi az smesne, tady uz je to o trochu lepsi, ale stejne ten cumak neni poradne zakonceny.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Zato profil, zadobok a zadok - za to si novy Sup odomna zasluzi :yes:
Skoda len toho interieru: Pripada mi oproti riadne naspecifikovanemu interieru minulej, az skoro hrackarsky 8-s - tu sa jedna predsa uz o strednu triedu !!! - to uz mohli vymysliet nieco elegantnejsie, honosnejsie... ;-\
Avatar - trapid
trapid
Tak nějak musím souhlasit.
Design je na Škodovku přímo fantastický - mě se moc líbí.
Ale na fotce z boku to vypadá jako složenina ze 2 aut. Předek velikostí Audi A4 a zadek velikostí A8.
Taky se nemůžu zbavit pocitu limuzínovské zádi (to se mi líbí), ale příliš krátkého předku.

Ale uvidíme, jak bude vypadat naživo. Už se moc těším.

Edit😒br /> Tak po asi půlhodině sledování online vysílání z Karlína musím říct, že ta disproporce je pouze domnělá.
Naživo (tedy z vysílání) vypadá Sup vážně skvěle :yes: .
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
vidím tam tu disproporci i naživo z představení. V tmavé barvě se dojem hodně zlepší, ale záď je opravdu hodně mohutná a třeba takový zadoboční pohled? Auto děsivě padá na zadek.

Jinak ale povedené, jen jsem opět přesvědčený, že kombi bude opět tou výrazně hezčí variantou.
XTad
Ja to tam vidim porad. K tomu jeste vynikla zvlastne zahnuta "tornado" linie, proste je videt, ze by predek chtel pokracovat, ale oni rekli ne a usekli ho. Navic cela prid pusobi, i pres miliony zahybu, hrozne plose. Musim rict, ze nova octavka mela pri predstaveni vetsi smrnc.
Jinak zadek je v poradku, problem je v predku.
Avatar - pepevyskoc
pepevyskoc
Nejhezčí a pravděpodobně i nejlepší škodovka minimálně za posledních 20 let. Ty co říkají, že je to jen nafouklá octa nebo rapid, tak fakt nemají moc dobře vyvinutý rozlišovací schopnosti nebo jsou totálně v autech nazainteresovaní a všechny auta jim připadají stejny... Podle mě na první pohled jasně rozlišitelný, vyvážený design, který budí jak reprezentativní dojem limuzíny, tak není fádní a nepostradá šmrnc. :yes: :yes: 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
predne svetla mi trosku pripominaju leon... hlavne tie spodne zalomene hrany ... ano auto ako celok je urcite fajn... aj ked prijal by som trosku vacsi vodvaz.. tento typ koncernoveho dizajnu na mna posobi az prilis uniformitne a sterilne... ;-\
milosk
já si myslím že můžeme být rádi za tohle protože když by to bylo odvážnější tak kdoví jak by to dopadlo
milosk
musim souhlasit superb III vypadá velmi pěkně jedinou vadou na kráse bych viděl motory protože je opravdu velká škoda motoru V6
Avatar - praděda7
praděda7
Ano škoda. Ani Passat nedostal V6ku. Těžko očekávat, že by ji dostal "mladší brácha"... ;-\
Xylo
Upřímně řečeno mám takový pocit, že ta V6 jela (minimálně subjektivně) dost podobně jako 2,0 TDI ... Soudím dle osobní zkušenosti - 111 tis km s Passatem V6 a cca 40 tkm s Passaty 2,0 TDI a něco málo se Superbem 2,0 TDI ....
Avatar - trapid
trapid
Výkon dnes není u malých motorů problém, ale co například zvukový vjem?
Avatar - praděda7
praděda7
No právě, V6ka......když ji máš, tak víš že ji máš... 😉
Avatar - Wolfsteen
Wolfsteen
Tak mě se stejně jako oba předchozí superby ani tento nelíbí. Postavme si vedle Mazdu 6, to je jiná liga...
holden_holden
ze s tim jeli do cikanskyho karlina a ne nekam na autosalon
Avatar - Egi
Egi
ehm...výstavní premiéra v Ženevě?
Tymkoo
ehm ... opravdu Karlín.. 😉
Avatar - white label
white label
Přivezli ti ho (skoro) až domů, tak si nestěžuj, šmudlo z Karlína...
_Teddy_
...nie je tam tych hran a prelisov uz trochu privela? Posobi to na mna tak trochu "kolotocarsky". Predne svetla ako keby sa v otvoroch posunuli, no a samotna kapota ma najviac hran zo vsetkych aut ktore poznam.

Z profilu to ujde, pravda ked je to dobre nasvietene, a nerusi tam zase tych pat ci sest pozdlznych hran. Paradoxne najlepsie vyzera zozadu, a som rad ze aspon Superb usetrli toho poprelamovaneho veka okolo spz-tky.

Ale na druhej strane, po Superb II model "jazvecik" uz mohlo prist len nieco lepsie. A tak sa aj stalo. Superb III je krok spravnym smerom, akurat ze ten dizajn je na moj vkus prilis "rozlamany"...
XTad
Podle me tam krecovite cpali origami prolisy, aby lidi nenadavali, ze je to nudny. Coz nadavaj stejne. Jinak me se minuly superb libil rozhodne vice. Misto jezevcika tu ted mame mopse.
pogo26
Nasranýho, vážnýho a drsnýho vystajlovanýho mopse.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne skor mopsa pripomina mensia tlustuckejsia fabia... s kratkym predkom.... velkymi okalmi a spucenym velkym ciernym frnakom .....

superb je skor taky vacsi a atletickejsi boxer.... s tvrdsimi vyrysovanymi svalmi

osobne mi ale pride toto fungovanie dizajnu na fabii lepsie .... na superbe mi to pride uz moc nudne.... ;-\
To je dilema....

Za seba si davam plus - vcera som pisal, ze to bude Octavia XL 😄
Dixik2
Působivá světová premiéra nejlepšího vozu ŠKODA všech dob. Nová generace modelu Superb se dnes v pražském Fóru Karlín poprvé představila před početným obecenstvem. Nový Superb znamená revoluci v designu značky. Bohatá nabídka prostoru, inovativní asistenční systémy pro větší bezpečnost, ohleduplnost k životnímu prostředí, komfort, výkonné agregáty splňující normu EU 6 a pro značku ŠKODA typické „Simply Clever” detaily posouvají vlajkovou loď značky na horní hranici střední třídy. Nový Superb je ve zkratce nejlepší vůz ŠKODA všech dob, představuje vrchol největší modelové ofenzívy v dějinách automobilky.

Vlajková lod značky ŠKODA

Třetí generace modelu Superb navazuje na úspěšnou historii vrcholného modelu palety značky ŠKODA. Dosud bylo zákazníkům dodáno více než 700 000 vozů Superb první a druhé generace.

Elegance, síla, dynamika – revoluční ŠKODA design

Nová ŠKODA Superb svým novým designem dokazuje emocionální sílu značky a uvádí přitom do sériové výroby tvary designové studie „ŠKODA VisionC“. „Rozvor narostl o 80 mm a současně se přední převis zkrátil o 61 mm. Tato nová architektura dodává vozu na přitažlivosti a dynamice,“ říká šéfdesigner ŠKODA AUTO Jozef Kabaň. Nově vyvinutý Superb současně přijíždí s ještě vyšší funkčností a prostorností.

Příď vozu vyzařuje sílu a sebevědomí. Výrazná maska chladiče, ostře řezané světlomety a níže protažená architektura přídě opticky přidávají vozu na šířce. Kapotu charakterizují výrazné prolisy. Dynamickou eleganci vyzařuje i boční pohled. Ostrá Tornádo linie vůz prodlužuje a společně s dalšími plochami umocňuje působivý kontrast světla a stínu. Úzké sloupky, ostře řezané linie oken a mírně se svažující střecha dodávají vozu dojem luxusního kupé. Exkluzivní vzhled automobilu zvýrazňují také velká kola a mohutné blatníky.

Sebevědomá a mohutná je i záď. Také zde je kladen důraz na horizontální orientaci. Dvoudílné, široké a zároveň nízké zadní svítilny jsou standardně vybaveny technikou LED a samozřejmě se v nich uplatní pro vozy ŠKODA typický světelný pruh ve tvaru písmene C. Brilantním detailem koncových svítilen jsou elementy odkazující na český křišťál. Výrazným prvkem je i ostrý prolis pátých dveří. Designové prvky exteriéru pak pokračují i ve zcela nově navrženém interiéru. Patří mezi ně zdůraznění horizontálních linií, díky kterým už tak velmi prostorný interiér navozuje ještě velkorysejší dojem. Výrazné tvary, vysoká kvalita zpracování a použití prvotřídních materiálů působí velmi hodnotně.

Upgrade: Komfort a prostor v nové dimenzi

Oproti předchozí generaci se nabídka prostoru v novém modelu Superb ještě vylepšila. Řidič a spolujezdec si užívají o 39 mm větší šířku ve výšce loktů a více místa nad hlavou. Vskutku „královská“ je nabídka prostoru na zadních sedadlech. Prostor před koleny (157 mm) a nad sedákem (980 mm) je výrazně větší než u kteréhokoli jiného modelu v tomto segmentu. Šířka ve výšce loktů na zadních sedadlech vzrostla o 69 mm. Nejlepší hodnotu v segmentu nabízí také zavazadlový prostor, který překvapí objemem 625 litrů, což je o 30 litrů více než u druhé generace.

Jako první model značky nabízí nová ŠKODA Superb adaptivní podvozek Dynamic Chassis Control (DCC) včetně volby jízdního profilu Driving Mode Select. Nabídka nových systémů klimatizace je završena novinkou v podobě třízónové automatické klimatizace Climatronic, která zajišťuje nejlepší kvalitu a teplotu vzduchu v celém interiéru. Zákazníci si mohou objednat elektricky ovládanou panoramatickou výklopnou a posuvnou střechu. Pro zimní období jsou k dispozici nezávislé topení, vyhřívaná sedadla, čelní sklo vyhřívané průhlednou pokovenou vrstvou a vyhřívané trysky ostřikovačů. Dešťový a světelný senzor zajišťuje automatické spínání stěračů a dle potřeby přepíná mezi světlem pro denní svícení a potkávacím světlem.

Namísto jednoho deštníku v levých zadních dveřích se nyní deštník nachází v obou předních dveřích. Mimořádně komfortní jsou nové elektricky ovládané páté dveře, které lze doplnit o tzv. virtuální pedál. Elektrické páté dveře a virtuální pedál jsou funkčně propojeny se systémem automatického zamykání a startování KESSY. Nový Superb disponuje nejnovější generací systému Park Assist pro automatické parkování a vyjíždění. Poprvé je tento vůz vybaven také zadní parkovací kamerou (Rear View Camera). Klasickou manuální ruční brzdu nahrazuje standardně dodávaná elektrická parkovací brzda.

Perfektní spojení

S třetí generací tohoto modelu dostává téma konektivity zcela nové rozměry. Zákazníci si mohou vybrat mezi čtyřmi novými infotainment systémy na bázi řady zařízení MIB (Modularer Infotainment-Baukasten — modulární stavebnice infotainment systémů) koncernu Volkswagen. Vrcholná verze Columbus disponuje na přání novým integrovaným vysokorychlostním internetovým připojením na bázi standardu LTE. Ve voze značky ŠKODA se jedná o významnou premiéru.

Superb je poprvé možné propojit s chytrým telefonem a ovládat vybrané aplikace přes displej infotainment systému. SmartLink zahrnuje rozhraní MirrorLink™, Apple CarPlay a Android Auto. Rozhraní SmartGate, vyvinuté ve společnosti ŠKODA AUTO, umožňuje odesílat vybraná data o vozidle do vlastních aplikací v chytrém telefonu a následně je využívat. S novou aplikací ŠKODA Media Command a Wi-Fi modulem, integrovaným v systému Columbus, mohou cestující poprvé obsluhovat infotainment systém i ze zadních sedadel. Sound System Canton se dvanácti reproduktory a výkonem 610 wattů promění nový Superb v koncertní sál na čtyřech kolech.

Nová dimenze „Simply Clever“

Nová ŠKODA Superb boduje v oblasti „Simply Clever“ prvků. Řidiči i dalším cestujícím ulehčuje život až 29 „Simply Clever“ řešení, z toho 23 řešení se v modelové řadě Superb objevuje poprvé, deset z nich je dokonce úplnou novinkou pro vozy značky ŠKODA. Mezi nová „Simply Clever“ řešení patří i praktické prvky výbavy jako mechanicky sklopné tažné zařízení, dvě místa na uchycení tabletů vzadu, USB-konektor a 230V zásuvka pro cestující na zadních sedadlech, odkládací přihrádka pro tablet v Jumbo boxu mezi předními sedadly, speciální držák na PET láhev o objemu 0,5 litru umožňující její pohodlné otevření jednou rukou, nebo přihrádka pro reflexní vestu ve všech čtyřech dveřích. Do obou předních dveří a obou zadních dveří se nyní vejde po jedné láhvi o objemu 1,5 litru. Variabilitu interiéru zvyšuje i možnost sklopit opěradla zadních sedadel ze zavazadlového prostoru. Zcela vpřed je možné sklopit také opěradlo sedadla spolujezdce. Nové cargo elementy zajistí předměty uložené v zavazadlovém prostoru proti volnému pohybu. Standardně je nový Superb vybaven škrabkou na led ve víčku palivové nádrže. Ve výbavě jsou dále odkládací síťové kapsy na vnitřních stranách předních opěradel, vyjímatelná LED svítilna v zavazadlovém prostoru a ochrana před načerpáním nesprávného paliva.

Maximální efektivita

Nové motory modelu Superb nabízí až o 30 procent nižší spotřebu a emise CO2. Varianta GreenLine má spotřebu pouhých 3,7 l/100 km a emise 95 g CO2 /km. Hmotnost vozu byla snížena až o 75 kg, vylepšena byla také aerodynamika. Na skvělé jízdní dynamice se významnou měrou podílí až o 20 procent vyšší výkon motoru, karoserie se sníženým odporem vzduchu a nižší hmotnost vozu.

Nová ŠKODA Superb je vybavena přeplňovanými motory s přímým vstřikem paliva na bázi konstrukce MQB. Zákazníci si mohou vybrat mezi pěti benzinovými motory TSI a třemi naftovými motorizacemi se vstřikováním common-rail. Všechny agregáty splňují emisní normu EU 6 a jsou sériově vybaveny systémem Start-Stop a rekuperací brzdné energie. Benzinové motory pokrývají výkonové spektrum od 92 kW (125 k) do 206 kW (280 k). Spektrum naftových agregátů sahá od 88 kW (120 k) do 140 kW (190 k). S výjimkou základní benzinové motorizace jsou pro všechny agregáty k dispozici moderní dvouspojkové převodovky DSG. Čtveřice motorů je v nabídce i s nejvyspělejší variantou pohonu všech kol na bázi spojky Haldex 5. generace.

Bezpečnost bez kompromisů

Nová ŠKODA Superb zaujme špičkovou úrovní bezpečnosti. Nový Superb je standardně vybaven systémem elektronické kontroly stability ESC včetně multikolizní brzdy, pro země Evropské unie pak také systémem Front Assist s funkcí nouzové brzdy City, elektronickou kontrolou tlaku vzduchu v pneumatikách, sedmi airbagy, pěti tříbodovými bezpečnostními pásy se signalizací zapnutí a bezpečnostními hlavovými opěrkami. Na přání může být vůz vybaven také zadními bočními airbagy. Součástí standardní výbavy je dále 😁S+, tj. funkce elektronické uzávěrky diferenciálu, od výbavy Ambition navíc také Speedlimiter.

Volitelně může být nový Superb vybaven řadou asistenčních systémů. Adaptivní tempomat Adaptive Cruise Control (ACC) udržuje vůz v bezpečné vzdálenosti od vozů jedoucích před ním. Rozšířená funkce Crew Protect Assist „připraví“ vůz a jeho posádku na hrozící nehodu. S udržením vozu v jízdním pruhu pomáhá systém Lane Assist. Systém Traffic Jam Assist, který je pro značku ŠKODA novinkou, zvyšuje bezpečnost při jízdě v koloně a dopravních zácpách. Není-li řidič náhle schopen jízdy, nový systém Emergency Assist vůz automaticky zabrzdí až do úplného zastavení.

Zcela nový systém Blind Spot Detect pomáhá řidiči při přejíždění z pruhu do pruhu díky varování před vozidly, která se nacházejí v mrtvém úhlu zpětného zrcátka. Součástí systému Blind Spot Detect je funkce Rear Traffic Alert pro vyjíždění z příčného parkovacího místa, která se u značky ŠKODA objevuje poprvé. Driver Alert sleduje bdělost řidiče, varuje před hrozící únavou a snaží se jí předejít navržením přestávky při řízení. Systém Travel Assist s rozpoznáváním dopravních značek, který je pro model ŠKODA Superb k dispozici poprvé, řidiče průběžně informuje o aktuálním dopravním značení.

Přední světlomety vozu jsou vybaveny buď halogenovými žárovkami, nebo bi-xenonovými výbojkami a funkcí AFS a LED svítilnami pro denní svícení. Na přání dodávaný asistent dálkových světel (Light Assist) automaticky přepíná mezi potkávacími a dálkovými světly. K dispozici je také zcela nový systém Smart Light Assist s dynamickým odstíněním dálkových světel. Na zádi nové generace modelu Superb standardně svítí výrazné LED svítilny, v nárazníku je umístěna navíc dvojice úzkých odrazek.

Maximální stabilitu jízdy i na náročnějším povrchu propůjčuje novému modelu Superb zcela nově vyvinutý podvozek s přední nápravou typu MacPherson a víceprvkovou zadní nápravou.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dixik2
Ale je tam popsané,co bude ve výbavě. :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gvick2
Přímý přenos z Karlína
[odkaz]
Avatar - Ondore
Ondore
To si pohnojil, chlapci z acz mali nachystaný článok na večer k oficiálnej premiére a teraz ho kvôli Tebe musia preštylizovať 8-s 😉
Odkedy auto.cz prestylizovavalo PR texty Skody? 😄
milosk
superb bude mít android auto a apple carplay jestli sem to teda dobře pochopil
frite
Rozhodně vypadá Superb daleko lépe než předchozí.. i když to zas není tak těžké...
Jediné co mi trochu přebývá je hmota vzadu, prostě jako by to někdo původně nakreslil dobře na samém závěru to někdo vyzoomoval o 15 %... zdá se mi že je to poslední dobou tradiční bolest škodovek - asi daň v honbě za litry kufru v tabulkách...
Uvidíme, jak bude vypadat v civilní verzi např na 17" a ne na představení s největšími koly a se staženými pružinami.
Rád bych se mýlil, ale mám obavu že....
Avatar - _Karel_
_Karel_
Říkat těnhle malůvkám fotografie mi přijde k smíchu.
Neví někdo, kdy budou známý ceny?
Dixik2
Až v Ženevě.Ale možná základní řeknou dnes.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Dík! 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
A kolko vlastne teda bude tych dazdnikov ?
Minuly mal len v lavych zadnych dverach, ci oboch...?
a ak ma tento mat aj v oboch prednych, - tak 3 ci 4 ?
Inac diky za PR, len ma tak napada, ze kedze uz aj Skodovka si musela uvedomit, ako sa vsetci smeju z tej skrabky, tak to mohla nejako zamaskovat a skrabku neuvadzat... :-!
Alebo - je to nejaka nova verzia - vyhrievana skrabka ? - aby taka zmrznuta neposkriabla skla >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Škrabka- přesně tak! V Dixíkově textu mi výbava "škrabka" přišla jako spíš trapná položka, hodící se pro prezentaci Fabie. U Supa psát o výbavové položce za 50kč se mi zdá trochu mimo. A hlavně o ní psát v uvádějící tiskové zprávě.
Dixik2
Deštníky 2.Ale tohle je zajímavější😒br />
ACC do 210 km/h.Většina motorů s DSG,mimo Greenline.

2.0 TSI 206 KW 4x4 DSG- 0-100 km/h 5.8s,maximálka 250 km/h.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
ved ok, parametre defakto ocakavatelne 😉
Len ziaden R4 nenahradi tu VR6 - aj ked samozrejme ani VR6 nieje V6, a takto by sme mohli pokracovat, az kym sa dostaneme ku sametovej V12 😉
Skor ma zaujima teda este ina vec😒br /> Vraj ma potom este pribudnut nejaky "sportovo vyzerajuci paket" - teda tipujem nieco ako R-Line u Passatu. Bude to oznacene ako Monte Carlo a mat take blaznive farby, alebo to bude nieco fakt vkusne na velkost toho vozu adekvatnejsie a tiez nejako normalnejsie pomenovane ?
Plus - pisu o tom, ze technicky sa nic nezmeni - a to sa mi zda byt skoda... ;-\ - aspon sportove pruziny, tlmice, silnejsie stabilizatory, vykonnejsie brzdy, krajsie - sportove koncovky vyfukov a pozmeneny zvuk motora - nic ?
Vopred diky za odpoved. 😉
Deštníky budou dva, v předních dveřích.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Ďakujem vedúci 😉
Už mi to aj niekto ďaľší odpísal 😉
Tož, predpokladám, že ste mali kvalitný zážitok :yes:
Dúfam, že čoskoro sa Vám podarí ako fakt prvému webu priniesť aj nejaký ten redakčný test. A rovno v aspoň 3 konfiguráciách : Nejaký "social" benzín, potom silnejší benzín 4x4, a riadne "nafullovaná" nafta 4x4 😉
Zážitek to byl opravdu kvalitní, prostředí pražského Fóra Karlín tomu dodalo patřičnou šťávu.
Na redakční test si musíte ještě nějaký měsíc počkat, předcházet bude mezinárodní prezentace. A i do té je ještě poměrně daleko.
Bohužel neřekli.
Avatar - white label
white label
Na druhou stranu, říkat tomu "malůvky", to taky není úplně košer... 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
No, to asi není, ale přijde mi to blíž pravdě než "fotografie".
Avatar - miromen
miromen
Tak na rozdil od interieru se exterier opravdu velice povedl. Sice to nejsou realne fotky ale vypada to opravdu dost nadějně. :yes:
Avatar - PepaJ
PepaJ
... diky velikosti vozu je design pekny a bude i fungovat, ale pouze na velkych kolech s podlozkami, tak aby se kola dostaly vice ven k lemum karoserie. Jsem opravdu zvedav na social edition..tam to urcite nebude zadna slava a pasat bude mit naskok. Kazdopadne si myslim, ze to prave poteseni pro oko prijde az s kombi verzi.

Kdyz jsem si dal vedle sebe fotky novehoo prasata a noveho Superbu, tak je pro me Skoda hezci jak zepredu, tak ze zazadu a kupodivu i s profilu. Takze design se jasne vydaril!...jen je skoda, ze ty ostre hrany se velmi brzy okoukaji a to plati dvakrat tak, kdyz ho uvidime mockrat za den. Interier je proste stroha VW produkce..absolutne bez emoci..a nelibi se mi, tam bych velkou cast zivota travit nechtel. Uvidime jak bude jezdit v kombi verzi s 1.8 TSI AT..coz bude pro me pri vyberu noveho vozu souper hlavne k Mazde 6 2,5i AT kombi po FC.

on line premiera bezi zde😒br /> [odkaz]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Viděl bych to na dost podobný souboj- Sup 1,8TSI DSG vs. M6 2,0G AT FL 😉
Avatar - Emel
Emel
Máš kliku s tím automatem 😄 ... ale nepřijde ti škoda vzít relativně točivou atmo s automatem?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ani ne, u trojky se stejně díky slušnýmu krouťáku málokdy podívám nad 3000ot., nejsem moc závodník. 😉
Avatar - Emel
Emel
Vidíš... pro mě argument pro Mazdu byla právě kombinace motor + dobrý manuál.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Myslel jsem, že právě kvůli motoru jsi ji nevzal?! Jo, motor je argument i pro mě, ale z jiných důvodů- mám k němu víc důvěry (spolehlivost), než k TSI. Ale zase nová 1,8 TSI bude proti tomu dvoulitru pila.
Avatar - Emel
Emel
No protože s manuálem se dá rozumně koupit jen ten základ a ten je prostě slabý.

Já bych si za automat nepřiplatil k žádnému motoru. V nějaké silnější naftě bych mu dal přednost, jen bych za něj nedal 50+. Pro točivou atmosféru ale rozhodně manuál... i kdyby byl automat bez příplatku (ale nikomu to nenutím).
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jo, ta slavná konfigurovatelnost. A já myslel, že ti chyběli koníci. 😉
Avatar - white label
white label
Tady máš ten (červený) "pomeranč" i od Mazdy, zvětši si to😒br /> [odkaz]
Avatar - _Karel_
_Karel_
JJ, je to tam. Na jaře umyju a uvidím.
Avatar - Emel
Emel
Myslel jsem, že už jsme to probírali... pro mě by byl ideál 2.5G Attraction manual... ale i tak by to asi bylo drahé, prostě 6 je střední třída a na slevy moc nehraje. Možná bych uvažoval o 2.0G 121kW Att. Man., to by bylo za akceptovatelné peníze, ale taková verze není. Takže zbývá 2.0G 107kW Att. Man... a to jsem si nakonec řekl, že na ty peníze už je ten kompromis v kW moc velký... ale někdy mě to mrzí.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Mrzí? Nejsi úplně spokojenej?
Avatar - Emel
Emel
Ale ne, o to nejde... asi bych se uměl s šestkou líp identifikovat a taky jich není tolik.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak to zas jo. To dovedu pochopit. 😄
Avatar - PepaJ
PepaJ
No tak to ja se zase rad podivam i k tem 6000tis otacek, kdyz je volna a kvalitni silnice. Jedine co me jiste bude dost odrazovat ..bude..caste kradeze vozu i soucasti a taky fakt, ze jich bude vsude mnoho. Pokud pujdu zase do Mazdy, tak jiste do 2,5 AT jak kvuli sile motoru, tak kvuli automatu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
2,5 by se mi líbila, ale u nás je jen s nejvyšší výbavou, a to už je přece jen dost peněz.
Avatar - PepaJ
PepaJ
to ano ..a asi proto si ji budu muset dovezt z USA..tam uz se da poridit v teto specifikaci kolem pul mega..s par km na tacho. No a nastesti mi moje stara GG jeste dela tolik radosti, ze ty dva roky s ni ..si jeste rad uziji a az budou ceny feceliftu rozumnejsi..prejdu
na noveho kombika..holt rodina je za bukem...
Střelec
Jsem zvedav, jak bude vypadat ta kapota na vlastni oci, vypada zajimave. Snad se to povedlo
Avatar - vyroubal
vyroubal
Myslím velmi povedené. Octavia je také hezká, ale toto je o level výš. Passat se už teď klepe hrůzou >😁
Avatar - Shr3k
Shr3k
pod světlem - tam bude opravdu taková díra? 😲
Avatar - _Karel_
_Karel_
JJ, včera tu a dnes na idnes-u stejný názor- výborný místo na čištění! >😒]
Avatar - pumpkin
pumpkin
tiež mi to napadlo, nasávače mušiek. 😄
Reiner
Tak toto je první Škodovka která se mi libí, musím uznat, že vzhled vozu se povedl až na ten spodní prolis ve dveřích, ale v reálu snad nebude tak masivní. Ale pak nastane problém a to jest motory a interiér. Interiér je prostě ošizený, nebude možné si připlatit za kompletní kožený paket (výplně dveří, středový panel, přístrojová deska celá né jen horní část) což je něco co D3 nabízí. Plastoidní výplně dveří prostě dle mě nemají co dělat v dané třídě co dělat. Co se týče motorů není se u mě o čem bavit čtyřválec mi do garáže nesmí. Superb nyní vypadá dobře, dle mě škoda, že to zabije interiér a motory, kdyby kompletní kožený paket byl za mx 120t kč víc by si dle mě škodovka naúčtovat nemohla přeci jenom škoda není D3, byl by superb velice dobrou alternativou k A6 atd.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne nejak pride ze z tohto noveho superbu citim ovela viac uniformitny dizajn a la audi ako u predosleho.... predosly superb sice mal svoje dizajnerske muchy ale tak nejako menej mi pripominal audinu a uniformitu koncernu ( vlastne mi audinu nepripominal vobec ) .... a podobne ako novy superb je na tom aj nova octavia... starsia octavia 2 bola taka nejaka svojskejsia a osobitejsia ako ta sucasna nova .... ktora vyzera uz len ako nejaka prerobena starsia A4-ka

nejako sa mi nove skodovky nevravim ze nepacia .... ale pridu mi uz akosi menej ocarujuce... viac uniformitne a sterilne.... skoda ;-\

ako vravim.. na malej fabii to funguje... ale superb uz mi pride nudny
Avatar - PepaJ
PepaJ
ten spodni prolis je ok..navic se bude vuz v techto mistech mene spinit 😄
Avatar - pumpkin
pumpkin
Keď nový Superb na vás prvýkrát vybafne, tak naozaj pôsobí skoro identicky s Octaviou.

Lenže keď ho začnete porovnávať, zrazu vyzerá Octavia akosi lacno, trochu ocucano, z predoboku dokonca podobne úzko ako Rapid. V tomto sa schováva kúzlo solídne pôsobiaceho Superbu.

Neviem sa ale zbaviť pocitu, že Kabaň má dávno v rukáve esá v podobe kvalitnejšieho a prepracovanejšieho dizajnu, ale zatiaľ ľudí kŕmi tými menej podarenými kúskami, lebo veď to zatiaľ stačí.

A ešte k Superbu, na môj vkus je zadný previs už príliš dlhý oproti prednému, ale tak v tomto segmente to nie je nič výnimočné. Línia zlomu tiahnúca sa po boku pod oknami je perfektná, no zas ma irituje zastaralý tvar kľučiek. To naozaj musia vyzerať dve dekády rovnako? Nájdu sa v koncerne aj lepšie riešenia, ako napríklad pri Golfe Sportsvan.

No a posledný postreh, veľmi ma zaujíma ako sa vlastne otvára kapota? To ide až k bočným dverám a A-stĺpiku alebo tam niečo vyretušovali? Zatiaľ mi to príde ako najzaujímavejší detail Superbu.
Avatar - moreczech
moreczech
od škodovky >😁
Avatar - Hittman
Hittman
tajemní svazu dovozců mne teď na ČT 24 ekonomika rozesmál, když pasoval nový Superb do vyšší střední třídy s tím, že bude konkurovat nejen passatu a mondeu, ale i MB třídy C, Audi A6 (nevím, ale řekl bych A4), a BMW 3 nebo dokonce 5! Ten člověk je opravdu mimo mísu.
Avatar - Emel
Emel
Když je to tajemník SDA, tak holt musí držet basu... horší je to s tím MB-C 😉
Avatar - Hittman
Hittman
Octávka ve větším. Jak jsem na Octávce zadek viděl na Audi A6 vyráběné od roku 2004 do modernizace, tak teď na zadku superba vidím rysy stávajících Audi....nepřešel někdo v poslední době od Audi ke škodě?? 😉
XTad
Ja v zadku vidim trochu prave tu minulou A6 po modernizaci. Coz neni spatne.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Na jednej strane - kopiruju od (naj)lepsich 😉
Na druhej strane ak budu takto pokracovat, tak by ma to uz aj mohlo zacat trosku hnevat ... >😒]
Avatar - Ham.
Ham.
Že by Kabaň? 😄 😄
Mexis
Jsem chtěl napsat to samé, že šéf designu. Když dělal Audiny, tak v jeho designovém jazyku se musí objevit nějaké geny z Audi.. Že se tomu pořád někdo diví.. 😄
Avatar - Hittman
Hittman
Ťunkl, či jak se tajemník svazu dovozců jmenuje, mne teď na ČT 24 ekonomika rozesmál, když pasoval nový Superb do vyšší střední třídy s tím, že bude konkurovat nejen passatu a mondeu, ale i MB třídy C, Audi A6 (nevím, ale řekl bych A4), a BMW 3 nebo dokonce 5! Ten člověk je opravdu mimo mísu.
Avatar - PepaJ
PepaJ
Avatar - PepaJ
PepaJ
😄 😄 😄
Marcelino
Ach jaj, a zase navigácia na úrovni kolien... tomu sa teda povie "ergonómia" :no:
a to sa v každom teste auta koncernu VW sa vychvaľuje perfektná ergonómia... ;-\
škoda, že 90% áut to má takto pomýlené...
...ale aspoň konečne Superb nevyzerá disproporčne dlhý a úzky, ako taký "jazvečík" :yes:
Makovnik
Snad dokonca aj lepsie, nez samotny Passak.
Az na ten nezazivny interier, 125x prevareny.