Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Superb: ceny na českém trhu

Sedm let po představení první generace Superbu se radikálně mění nejen konstrukce, technika a design, ale také stavba ceníku. Jde o progresivní přístup nebo nutnost vynucenou zostřenou konkurencí? Ceny nové Škody Superb jsou tady.
Zpět na článek
20. 5. 2008 11:17
20. 5. 2008 11:27
20. 5. 2008 11:33
20. 5. 2008 11:35
20. 5. 2008 11:39
20. 5. 2008 11:36
20. 5. 2008 17:59
20. 5. 2008 22:15
20. 5. 2008 11:37
20. 5. 2008 12:07
21. 5. 2008 08:26
neregistrovaný "Darth_Vader"
21. 5. 2008 09:30
22. 5. 2008 18:23
neregistrovaný "Shortař"
20. 5. 2008 13:36
20. 5. 2008 11:58
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 5. 2008 22:25
20. 5. 2008 17:37
neregistrovaný "Horways"
23. 5. 2008 01:28
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
20. 5. 2008 12:24
20. 5. 2008 12:32
20. 5. 2008 13:27
20. 5. 2008 13:46
20. 5. 2008 14:28
20. 5. 2008 14:41
20. 5. 2008 13:41
neregistrovaný "Icer"
20. 5. 2008 14:51
20. 5. 2008 16:25
20. 5. 2008 17:28
20. 5. 2008 19:25
neregistrovaný "nick02"
21. 5. 2008 16:04
neregistrovaný "dastax"
20. 5. 2008 14:31
20. 5. 2008 18:03
20. 5. 2008 12:29
20. 5. 2008 17:38
neregistrovaný "Horways"
21. 5. 2008 16:05
neregistrovaný "dastax"
20. 5. 2008 17:39
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 12:35
neregistrovaný "libacek"
20. 5. 2008 13:59
neregistrovaný "libacek"
20. 5. 2008 12:46
neregistrovaný "Vel Satis"
20. 5. 2008 12:50
20. 5. 2008 13:07
20. 5. 2008 13:27
neregistrovaný "Vel Satis"
20. 5. 2008 13:41
20. 5. 2008 15:06
20. 5. 2008 15:24
20. 5. 2008 12:52
20. 5. 2008 13:31
neregistrovaný "Vel Satis"
20. 5. 2008 13:45
20. 5. 2008 14:48
20. 5. 2008 12:57
20. 5. 2008 13:13
20. 5. 2008 13:33
20. 5. 2008 13:44
20. 5. 2008 17:36
20. 5. 2008 23:51
20. 5. 2008 13:41
neregistrovaný "Vel Satis"
20. 5. 2008 13:53
20. 5. 2008 14:07
20. 5. 2008 18:21
20. 5. 2008 13:44
20. 5. 2008 14:52
21. 5. 2008 16:45
20. 5. 2008 13:49
20. 5. 2008 13:52
20. 5. 2008 14:34
20. 5. 2008 13:22
20. 5. 2008 23:46
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
20. 5. 2008 17:41
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 14:22
20. 5. 2008 14:53
20. 5. 2008 14:57
20. 5. 2008 15:08
20. 5. 2008 16:48
20. 5. 2008 16:50
20. 5. 2008 14:58
20. 5. 2008 15:11
20. 5. 2008 15:12
20. 5. 2008 15:17
20. 5. 2008 15:33
20. 5. 2008 23:09
neregistrovaný "antal"
20. 5. 2008 15:48
20. 5. 2008 16:03
20. 5. 2008 17:45
20. 5. 2008 23:13
neregistrovaný "antal"
21. 5. 2008 11:16
21. 5. 2008 16:46
neregistrovaný "antal"
20. 5. 2008 16:46
20. 5. 2008 21:18
21. 5. 2008 08:55
21. 5. 2008 19:13
21. 5. 2008 15:24
21. 5. 2008 16:51
20. 5. 2008 15:10
20. 5. 2008 15:16
20. 5. 2008 16:25
20. 5. 2008 16:18
20. 5. 2008 23:22
neregistrovaný "antal"
20. 5. 2008 17:42
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 18:36
21. 5. 2008 16:13
neregistrovaný "dastax"
21. 5. 2008 18:17
neregistrovaný "dastax"
25. 5. 2008 22:54
neregistrovaný "dastax"
20. 5. 2008 14:30
20. 5. 2008 15:42
neregistrovaný "AG"
20. 5. 2008 17:56
neregistrovaný "Horways"
21. 5. 2008 13:19
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 17:43
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 23:41
neregistrovaný "antal"
21. 5. 2008 15:21
neregistrovaný "Horways"
21. 5. 2008 16:14
neregistrovaný "dastax"
20. 5. 2008 19:48
neregistrovaný "nick02"
20. 5. 2008 15:18
20. 5. 2008 15:44
20. 5. 2008 16:32
21. 5. 2008 15:10
20. 5. 2008 17:46
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 17:49
21. 5. 2008 16:51
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 18:50
21. 5. 2008 17:01
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 17:47
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 16:59
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 20:08
neregistrovaný "MiSho1969"
21. 5. 2008 11:50
neregistrovaný "FC Slovan"
20. 5. 2008 19:22
neregistrovaný "nick02"
20. 5. 2008 19:46
neregistrovaný "nick02"
21. 5. 2008 17:48
neregistrovaný "nick02"
21. 5. 2008 19:24
neregistrovaný "nick02"
20. 5. 2008 19:54
neregistrovaný "nick02"
20. 5. 2008 20:39
neregistrovaný "FR34K"
21. 5. 2008 02:44
neregistrovaný "PREMDA"
21. 5. 2008 00:17
21. 5. 2008 00:27
21. 5. 2008 08:32
21. 5. 2008 14:34
21. 5. 2008 14:52
21. 5. 2008 15:53
21. 5. 2008 21:54
21. 5. 2008 14:29
21. 5. 2008 09:26
21. 5. 2008 14:31
21. 5. 2008 17:08
21. 5. 2008 11:47
21. 5. 2008 14:30
21. 5. 2008 12:14
21. 5. 2008 13:00
21. 5. 2008 21:50
21. 5. 2008 14:27
neregistrovaný "Hooonza"
21. 5. 2008 17:04
neregistrovaný "Práša"
21. 5. 2008 17:46
neregistrovaný "nick02"
21. 5. 2008 17:05
neregistrovaný "Horways"
22. 5. 2008 08:09
neregistrovaný "FC Slovan"
21. 5. 2008 17:50
21. 5. 2008 19:32
neregistrovaný "nati"
21. 5. 2008 22:43
neregistrovaný "Paninaro"
22. 5. 2008 08:16
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 15:32
neregistrovaný "FC Slovan"
21. 5. 2008 23:55
neregistrovaný "dr.oktan"
20. 5. 2008 11:17
Ale jo
Ceny ujdou,obstojné auto s revolučním kufrem... ale stejně bych šel raději do Hondy Accord.Někdo další?? ;-)
Rozbalit vlákno
17
Avatar - gld
20. 5. 2008 11:27
Re: Ale jo
neviem prečo ale starý accord sa mi páči viac ako ten nový..taký touring mmm.. :yes:
Avatar - Pierro
20. 5. 2008 11:33
Re: Ale jo
zajímavé ceny. rozhodně konkurenční. jen jsem zvědav kolik si řeknou za ten šestihrnek..
Avatar - gld
20. 5. 2008 11:35
Re: Ale jo
ťažko povedať..ale koho to viac menej trápi, superb zo šesťválom asi nepôjde príliš na dračku
20. 5. 2008 11:39
Re: Ale jo
ono 6valce v mainstreamovej produkcii nikdy nešli nadračku snád najrozšírenejší 6valec čo sa týka tejto triedy bol 6valec v Omege tých je kopu.Ja osobne to vidím na 1.8TSI a 2.0TDI PD 103kW ,osobne by som bol rad keby čim skôr vymenili PD za CR ,aspon čo sa toho 2litra týka.
20. 5. 2008 11:36
Re: Ale jo
súhlasím na to si treba počkať,ale je zaujímavé ,že škoda dokáže ponúknuť výborné auto strednej triedy za dobrú cenu .Ale druhá vec je ,že v nižšej strednej a malých autách už tak cenu nasadiť nevie a pritom su to tiež dobré autá až na tú cenu.
20. 5. 2008 17:59
Re: Ale jo
Tohle auto totiz bohuzel nebude prodavat vzhled, ale prave ta cena. U tech malych to ovsem neplati, tam mi prijde, ze to prodava pouze zvyk, protoze tam neni ani vzhled ani dobra cena.
20. 5. 2008 22:15
Re: Ale jo
Jo to je fakt. Nedávno jsem v nějakém médiu slyšel hlášku, že kdyby na žebřiňák nalepili znak škody, tak to český trouba stejně koupí, protože je to škoda. Jinak nic proti škodovce, dělají solidní auta, jen poslední dobou mimo octávie 2 vyrábějí hnusná auta a to nemluvím o cenové politice. Kvalita to bohužel nezachrání :no:
20. 5. 2008 11:37
Re: Ale jo
Proč, čekáš na něj ;-) , mů tip tak 1,1mil.
Avatar - Pierro
20. 5. 2008 12:07
Re: Ale jo
Nečekám aani bychjej nechtěl. Mě se nový superb vůbec nelíbí. Ale s tou cenou bych to viděl podobně. ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
21. 5. 2008 08:26
Re: Ale jo
Mistre vcera jsem ho videl v cerne metla na 17 a :yes: . Navic jak se zda uz jsem pochopil proc je mlada v posledni dobe takova podrazdena a budu muset na podzim zmenit rodinny autopark a zacinam uvazovat bud nad SupII , novym Accorden nebo S-Maxem. Pokud by byly dostatecne stedre svatebni dary tak pochopitelne nad S80/XC70 ale asi nebudou :-(
Avatar - Pierro
21. 5. 2008 09:30
Re: Ale jo
Copak jsi pochopil ohledně tvé mladé?? Snad nebudeš muset??? :-O Jinak Supa mi nevymluvíš. Včera jsem taky jednoho v černé potkal a málem jsem si odpliv. To auto se mi fakt nelíbí... :-!
neregistrovaný "Shortař"
22. 5. 2008 18:23
Re: Ale jo
Musíč číst mezi řádky, čeká přírůstek do rodiny... ;-)
20. 5. 2008 13:36
Re: Ale jo
No motor + Haldex + DSG a k tomu možná ještě nějaká spec. výbavička...Muj tip je 1 150 000,- :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 5. 2008 11:58
Re: Ale jo
Ten nový nápad se zavazadelníkem je zajímavý,ale design překombinovaný...já bych šel do C5,Laguny GT nebo A4.I mně se líbil více ten předchozí Accord
20. 5. 2008 22:25
Re: Ale jo
C5 dobrá volba, taky se mi moc líbí :yes:
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 17:37
Re: Ale jo
Accord je opravdu hezčí než Superb ale asi bych šel do Superba v kombajnu :-! ;-) >:D .
neregistrovaný "Šmoula Mrzout"
23. 5. 2008 01:28
Re: Ale jo
Jo jo, jen to kombi jim němci nepovolí a nepovolí.
Avatar - Dinar
20. 5. 2008 12:24
Chvalme!
Nebojme se Škodovku pochválit, věčně tu čteme buď o její předraženosti nebo šuntovosti či technické zaostalosti, teď se nám opět, prostřednictvím nového Superbu, dostává informací, které obojí vyvracejí, tedy Škodu chvalme za to, jak vyváženě a atraktivně ceny pro svého nového reprezentanta nastavila. Nový superb, auto velikostí atakující vyšší střední s technikou na špici střední!!! Kdo jiný nabízí podobnou kombinaci? Dokonalé motory, zvlášť turbobenzíny, navíc skvělý velký šestiválec, dvouspojkové převodovky, čtyřkolka, perfektní materiály a zpracování, specialitka typu twindoor, pánové, tohle je zatraceně konkurenceschopné auto, takovou komplexní nabídku umí dát do kupy jen pár automobilek, o kterých ale mluvíme jako o premii. Superb, ať chceme nebo ne, je přicházející technologickou špičkou mainstreamu střední třídy. Kdy bych si pomyslel, že tohle budu moct napsat o autě z Mladé Boleslavi. :-) ;-)
Rozbalit vlákno
18
Avatar - radhro
20. 5. 2008 12:32
Re: Chvalme!
souhlas , myslím že se tohoto modelu zhostí i firemní fleety. Pro mne osobně jako uživatele OII je nový superb docela lákavá novinka a moc jsem zvědav na kombajn. myslím že škodovka s tímto modelem docela zaboduje :yes:
20. 5. 2008 13:27
Re: Chvalme!
Čo mám chváliť? Že Škoda účelovo klame zákazníka? Kto si kúpi auto bez rádia? Navyše v strednej triede. Priplatíš si ho, a si na pôvodne ohlásenej cene. Stredná trieda bez klímy - pripočítaj 17 litríkov. To už je 636.900,-Kč (cca 780 tisíc Sk), a pritom nemám ešte nič zvláštne, iba so základným motorom. Je v cene aspoň metalíza? Absolútne nemám pocit zvlášť výhodnej ponuky a už vôbec som nenašiel nič čo by stálo za pochvalu mimo bežný rámec.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
20. 5. 2008 13:38
Re: Chvalme!
Klame zákazníka? Jenom blbec si koupí origo rádio, které jsou u všech automobilek předražená.
Avatar - gld
20. 5. 2008 13:46
Re: Chvalme!
no ako bude vyzerať v strednej triede trčiace neorigo autorádio s odoberacím panelom si zodpovedaj sám
20. 5. 2008 13:58
Re: Chvalme!
moje řeč, je to krása sama, když vidim ty octavie za tři čtvrtě mega s rádiem z bazáče a poklicema z hypernovy za 50/kus - někde se ale šetřit musí >:D
20. 5. 2008 14:41
Re: Chvalme!
No vidíte - Mazda za půl míče má v základu jen FM rádio, za kazeťák připlatíte dva, za CD tři tisíce... to není klamání zákazníka? Není... protože nikde neříkají, že je to jinak.
neregistrovaný "Icer"
20. 5. 2008 13:41
Re: Chvalme!
Ja bych to zas neprehanel. Ja dostal v nove Audi pred rokem radio na kazety a vymenit za CD prehravac to nebyli schopni.
20. 5. 2008 16:13
Re: Chvalme!
Vsak je to taky stejnej koncern :-! :no:
20. 5. 2008 14:05
Re: Chvalme!
v superbu v základu klima je, dokonce automatická,jenom ne dvouzonová, u konkurence to zdaleka není samozřejmostí (viz mazda 6) ,4 TSI je sice základní motor, ale srovnej si ho se základníma motorama v Mondeu, Mazdě 6 nebo Passatu. Jediný, co bych tam hledal je to rádio a litý kola
20. 5. 2008 14:51
Re: Chvalme!
To som v článku nenašiel, kde to píšu? Ak tam je, tak sorry, ale tu som k tomu nejak nedošiel. ;-)
20. 5. 2008 16:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2008 16:40
Re: Chvalme!
climatic sice má kolečka jako manuál, ale je to automat (aspoň to teda u škodovky tvrděj... ;-))
20. 5. 2008 17:28
Re: Chvalme!
Climatic je poloautomatická klimatizace. Kromě toho, že nemá displej k nacvakání teploty ale "jen" dvě kolečka, tak ji nic k automatu nechybí.
neregistrovaný "nick02"
20. 5. 2008 19:25
Re: Chvalme!
Podobné ceny má aj nová C5. 599000 CZK za 1.8i 127k. Aj keď ten Citroen má rádio už v sérii.
neregistrovaný "dastax"
21. 5. 2008 16:04
Re: Chvalme!
četl jsi to?! dyť autorádio tam je, sice není ve výbavě, ale když si ho nakonfiguruješ,tak je s cenou 0kč.....chytráku slovenskej..
20. 5. 2008 14:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2008 18:03
Re: Chvalme!
No az na to, ze vzhledove jsou vsechny soucasne skodovky, snad krom OII ktera spada do kategorie "Jeste to jde" v kategorii "vzhled na pobliti". Co se tyce kvality to ukaze az cas a sefova 5-leta fabie me o kvalite skodovek teda rozhodne nepresvedcila.
Avatar - Sprint
20. 5. 2008 12:29
Superb forever
Pěkný auto s parádní výbavou za super cenu. :-)
I základní výbava Comfort je na úrovni a cena pod 600tis. je výborná. Za 600tis. máte Mondeo s 1.6 nebo Passat 1.6. Superb je lepší. :yes:
Osobně bych volil 1.4 TSI s výbavou Ambition. :-)
Rozbalit vlákno
6
20. 5. 2008 16:14
Re: Superb forever
...a ten moturek ti za 30 tis. km vypadne z auta >:D
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 17:38
Re: Superb forever
Haha,velmi vtipné... ;-\ .
21. 5. 2008 08:43
Re: Superb forever
bohuzel to neni vtip ;-\
neregistrovaný "dastax"
21. 5. 2008 16:05
Re: Superb forever
a jak to víš,techniku?! Plácáš nesmysly
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 17:39
Re: Superb forever
Tak to já bych šel do 3,6 FSI 4 x 4 Elegance ;-) >:D :-! .
21. 5. 2008 18:08
Re: Superb forever
Superb teda určite nieje lepší ako Mondeo.. To môžeš rozprávať na fórach pre deti. Keď je auto väčšie a lacnejšie, neznamená to, že je lepšie.
neregistrovaný "libacek"
20. 5. 2008 12:35
nesnese kritiku
Super, jak se tu objeví trocha kritiky na to, že redakce s aktuálností aspoň o měsíc zaspala, hned je smazaná :-/
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ricardo
20. 5. 2008 13:00
Re: nesnese kritiku
Jak zaspala? Koncem minulýho týdne jsem se byl ptát na showroomu Škoda a řekli mi že informace ohledně cen a výbavy budou až tak za dva týdny těsně před tím než jim přivezou auta. Nebo tys snad měl ceník Superbu v ruce už před měsícem? :-O
neregistrovaný "libacek"
20. 5. 2008 13:59
Re: nesnese kritiku
řekni mi co v tom článku chybí... Je v něm navíc odkaz na jeden starší a v tom je ten zbytek.

O nové ceně tam psali před pár dny stejně jako tady, ale psali tam i tu podmínku (-autorádio). řekl bych, že aktuálnost se docela nedá srovnat, ten měsíc je setsakramentskej rozdíl.

Supr, zas smazaný...
Avatar - Ricardo
20. 5. 2008 14:29
Re: nesnese kritiku
No a co? tady máš všechny informace hezky pohromadě a pokud se nepletu ještě před oficiálním zveřejněním
neregistrovaný "Vel Satis"
20. 5. 2008 12:46
Ale ne
Dejte mi někdo logickou odpověd a objektivní argumenty, proč mám kupovat staré auto za mega.
Dám pár argumentů, které jasně hovoří proti.
Krom nevkusého exteriéru, je interiér již okoukaný, starý několik let a dobře známý z jiných koncernových bratříčků
(Passat, Audi), tedy žádný designový přínos. Ničim, vůbec ničím nepřekvapí.
Kabátek se disproporčně přiblížil Fabii. Halt Němci dovolí, co dovolí.
Vyloženě špatná ergonomie, tím ostatně trpí celý koncern, zejména v jeho rámci vyniká Škoda. Např.neprakticky umístěný tempomat u Octavie, zapalování vadící noze u Superbu...
Laciné, papundeklově vyhlížející materiály, na dotek se bohužel pravda ukáže( všechny Škodovky)
Celkově málo místa pro řidiče. Argumenty, že vzadu je pohodlí dost jsou směšné. K čemu, když volant řídím já a já chci mít pohodlí, komfort při jízdě.
O motorech traktorech se nemá cenu zmiňovat.
A ten podvozek? Další těžká rána do vazu Škoda auto.
Škoda, Škody Superb, ikdyž ta předešlá byl stejný podvod.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - radhro
20. 5. 2008 12:50
Re: Ale ne
ale jo některé argumety beru , ale tempomat u Octavie? kde by si ho chtěl mít ? asi jako KNICHT RIDER na stropě >:D
Avatar - toryu1
20. 5. 2008 13:07
Re: Ale ne
No nevím kde přesně je tempomat u Octavie, ale pokud je to to samé jako u Fabie první generace tzn. na ovladači (tuším) blinkrů (nebo stěračů?), tak je to skutečně nepraktické. Ne že by jeho umístění na stropě nebylo originální, ale zároveň by nebylo bůhví jak super..., ale lovit ho někde jinde než na volantu mi připadá skutečně špatně.
neregistrovaný "Vel Satis"
20. 5. 2008 13:27
Re: Ale ne
Ano, tempomat u Octavie je na blinkru a musíš ho pořád honit a hledat a odvádí pozornst při řízení. Zcela nepraktické. Škola účelnosti, designu a komfortu je v jené zemi.
Jukni do Laguny III a poděláš se blahem. Na to vem jed. :-)
Avatar - radhro
20. 5. 2008 13:41
Re: Ale ne
no pánové , já teda nevím , ale když si do toho sednete jednou za 2 roky tak chápu že to asi nemůžete najít, ale když v to sedíte každý den tak to fakt nemusíte hledat pod volantem jak zapadlej bonbón. Stačí jen natáhnout levej prsteníček a poladit si rychlost. takže argumenty že "jak to není na volantu tak je to na ho.." fakt neberu :no:
20. 5. 2008 15:06
Re: Ale ne
tempomat je pouze věc zvyku, střídám OII a Scenika a nemám s tím problém jestli je ovládání na volantu nebo na blinkru. Co se týče ergonomie ovládání, tak neříkám že Škoda je špička, ale dávát za vzor Rencka je trochu mimo, viz zapínání tempomatu zašité dole pod volantem.
Avatar - toryu1
20. 5. 2008 15:24
Re: Ale ne
Už jsem si jí i vyzkoušel ;-) , ale bohužel jenom toho 180k ropáka, je to sice hodně dobré, ale GT to není... Je fakt, že je to úplně jiná káva. Proti mojí současné Langustě GT (model GT205) je vidět neuvěřitelný skok dopředu v kvalitě odhlučnění prostoru posádky, a zpracování interiéru, zejména materiálové řešení nižších verzí výbavy je velmi příjemné, a ovládání elektronické parkovaci brzdy je už taky lidsky umístěné na středové konzoli. Ovládání vlevo pod volantem u II nebylo právě moc uživatelsky příjemné..., zase na druhou starnu, jak často na tu brzdu saháš, když je poloautomatická... ;-) . Čekám na svezení s novým GT, až tady bude... Ale bude se mi muset začít líbit zvenku, zatím osobně přijímám nový model vlažně, čekal jsem od toho asi něco jiného.
20. 5. 2008 12:52
Re: Ale ne
oka čosi na tom bude...ale isto je tam z tvojej strany nejake zaujatie.zle sa počúva,že laguna je na vrchole škaredých aut tejto triedy >:-[]
neregistrovaný "Vel Satis"
20. 5. 2008 13:31
Re: Ale ne
Jestli je nebo není Lguna III nejošklivější auto na světě nerozhoduji ani já, ani ty,no naštěstí nikdo z přítomných.
Cenu za design 07 ovšem naprosto nespochybnitelně dostala, stejně jako cenu za barvné a materiálové ztvárnění a zpracování, před takovými jako Mazda, MB a dalších 5 ti, už nevím jakých.
Tak vono to nebude tak horký s tím špatným designem.
:-)
20. 5. 2008 13:45
Re: Ale ne
Nebude to tak horke ale skutecne vypada hrozne, to uz ta predchozi generace byla atraktivnejsi.
20. 5. 2008 14:48
Re: Ale ne
Laguna vypadá jak trilobit... ale tak prodeje řeknou, jak se líbí.
20. 5. 2008 12:57
Re: Ale ne
Přečti si to posobě ještě jednou, pak se nad tím zamysli a skus napsat něco, co bude aspoň z polovičky pravda o.k?
Pak se začnem bavit na úrovni. ;-)
20. 5. 2008 13:13
Re: Ale ne
Vel Satis, náš odborník na podvozky. Zapomněl si dokončit větu, nebo ti z těch cen zaskočilo? Ten podvozek CO?
Jen pro připomenutí, na jakém že podvozku jede nová Laguna?
20. 5. 2008 13:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2008 13:44
Re: Ale ne
Ne jede na podvozku předchozí Laguny.
Už jsem to někde psal, ale rád zopakuji. Je naprosto normální, že vozy sdílí platformy napříč třídami či značkami. Například podvozek Focusu můžeš nalézt v C-maxu, S-maxu, Mondeu, Galaxy, dále ve Volvu S40, C30, V70 či Mazdě 3. Jednotlivé vozy se výrazně liší v rozchodu, rozvoru, hmotnosti. Z toho plyne zcela nové naladění pružin, tlumičů, zesílení závěsů a jejich uchycení v karoserii, stabilizátory...Podstatná část podvozku i přes použití shodné platformy projde modifikací.
A tak, až budeš zase někde číst, že Superb sdílí platformu s Octavií pro slabší motorizace či s R Passatem pro V6 4x4. Pak věř, že změn je mnohem více, než se může zdát.
20. 5. 2008 17:36
Re: Ale ne
Je to tak :yes: ... ale hlupák se ti s něčím takovým vždycky vysměje ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
20. 5. 2008 13:41
Re: Ale ne
Nikoliv Baracudaji.
Má odbornost má přinejmenším co dočinění s různými výrobky jak vypadají, jak se prodávají, jak se mají prodávat a co udělat pro jejich zatraktivnění. Víc nemá cenu psát.

Na jakém podvozku jede Laguna mně v podstatě nezajímá, jestli je převzatý z Espace I, nebo se tepve uvede do výroby za 100 let.
Pro mne jsou důležitá fakta, žádné cáry papíru. Tedy sednu a jedu, poté hodnotím. Jasný?
A věz, že Laguna III je mazec. Proti Superbu co jsem jel...
To co píšu je hodnocení na základě praktických zkoušek.
jasný?
20. 5. 2008 13:53
Re: Ale ne
Myslíš Superbu II. Tak se trochu rozepiš, jízdní vlastnosti jsou dost široký pojem. A nejde jen říci jsou lepší. Ale v čem lepší?

Někomu se může zdát, že Ferrari je žebřiňák, protože špatně tlumí nerovnosti. Ale takové hodnocení je vytrženo z kontextu, vždy záleží vůči čemu a z jakého pohledu vůz hodnotíš.

Pokud jsi s ním najel víc kilometrů, než jednou kolem baráku, pak to můžeš hodit na blog jako Perun, který nám tady udělal parádní srovnávačku.
20. 5. 2008 14:07
Re: Ale ne
to Vel Satis: Jestli je Tvoje odbornost to, co tady píšeš, tak bys měl před celým koncernem VW a Škodovkou obzvlášť spíš smekat. Člověk by totiž po přečtení takových kritik, jako jsi tady presentoval ty, řekl, že proti Superbu je třeba shnilý Žigulík romských spoluobčanů suprkára. Jenomže pak se člověk podívá na prodeje a ejhle - ten hnusný, technologicky zaostalý, nespolehlivý, špatně marketovaný a předražený šmejd drtí všechny ostatní...
20. 5. 2008 18:21
Re: Ale ne
Betamax byl lepsi format nez VHS. Unix i Apple byl daleko lepsi system nez MS DOS. Atd. atd atd...

Nikdy, nikde, nikomu neprodavala kvalita, ale prodava marketing.
20. 5. 2008 13:44
Re: Ale ne
Mam stejny nazor s tim interierm je to octavka a i ta nova octavka vypada lip zvenku nez SUPERb. Vsichni rikaj MISTO VZADU MISTO VZADU, uz vidim nejakeho ceskeho managera ktery bude mit ridice a jeste si sedne dozadu... Kdyz uz ridice tak jedine do auta ktere za to stoji a ty auta zacinaji nad 2 mega. Navic tenhle SUPERb bude zase poskakovat takze kdyz si vrcholni politici budou vybirat nove auta tak radej A8 nez SUPERb ( jak se to potvrdilo s Klausem ) Hold je to ceske auto ale kdyz ho neumi vyrobit pohodlne ma smulu.
20. 5. 2008 14:52
Re: Ale ne
No ano, taky si raději vyberu A8 než Superb... a taky mám radši LCD televize než Bejing u babičky a taky mám rád svůj MacBook a kolegovi Acera za desítku nezávidím. Přestaňte už srovnávat napříč třídami a ceníky... prosím
21. 5. 2008 16:45
Re: Ale ne
A4 a SUPERb jsou nesrovnatelne a cim?
Avatar - Ricardo
20. 5. 2008 13:49
Re: Ale ne
Dobrej pokus o flame >:D nebudu hodnotit všechno ale určitě design patř podle fotek z toho co zatím o Superbu víme mezi jasný mínus. Jinou výrazně slabou stránku nevidím což je pro Škodu jasnej úspěch :yes:
Pohodlí ve Fábii a Oktávce rozhodně není vynikající ale to neznaená že u Superbu to nebude jinak - zvlášť když to byla přednost minulé generace.
20. 5. 2008 13:52
Re: Ale ne
Motory bych v žádném případě neshazoval...Ano je tam 1,9 TDI PD 77kW, ale ten si prakticky nikdo nekoupí - je to čistě marketingový tah. Zákazník si nakonec koupí 2,0 TDI CR a bude nadšený, že má nejsilnější diesel z nabídky. Benzínová jednotka 1,8 TSI je velmi povedený motor a 1,4 TSI taky. Ano,1,4 TSI je sice poddimenzovaná, ale vůz s touhle jednotkou si koupí postarší řidiči, kteří se nad 90 km/dostanou sporadicky. A rád bych věděl, co je špatné na podvozku - ještě nevím jakou má přesně konstrukci, ale podle periodik se dá usoudit, že by mohl být adekvátní.
20. 5. 2008 14:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2008 13:10
Škoda - Das Auto
Škoda má jednu výhodu (nevýhodu), že oproti svým konkurentům vypadá robustně. Pokud je Škoda sama, tak vypadá skvěle >:-[] pokud ovšem je ve srovnání s dalšími, např. testy, potom kouzlo naprosto vyprchává. Rád bych viděl srovnání Superb, Passat, C5 - nová, Laguna, Mondeo. Jedině z těchto testů potom vznikne skutečný obrázek jak na tom Škoda je. Sám jsem velmi zvědav na kombi. Jinak co se týká výbavy, myslím, že dvouzónová klima by měla být v základu a za příplatek 17.000,- Kč ji nenabízí nikdo. Celkové zhodnocení - ničím nepřekvapí, ničím neurazí - prostě je to NĚMEC. Pro mne zajímavá cena, za nezajímavé auto.
Rozbalit vlákno
15
20. 5. 2008 13:15
Re: Škoda - Das Auto
Ničím nepřekvapí? Trochu brzo na soudy, napřed se svez, pak hodnoť. Z fotek toho člověk moc nevykouká.
20. 5. 2008 13:26
Re: Škoda - Das Auto
Samo, že se svezu a určitě budu "strašně" překvapen. Ovšem mám na mysli, že Češi jsou tvůrci a nebýt německého konzervatismu, tak si myslím, že by naši zvládli udělat fantastický auto. Ale to je právě to, že jsou limitováni, tím co můžou použít.
20. 5. 2008 13:33
Re: Škoda - Das Auto
Pokud jako limit bereš platformu z Passatu a 3.6 motor, pak nevím kde leží tvé hranice akceptovatelnosti. Naopak u Suberbu je nabízeno to nej co koncern v mainstreamu momentálně má.
Co by za tak širokou nabídku motorizací, převodovek a pohonů dalo třeba Mondeo.
20. 5. 2008 13:50
Re: Škoda - Das Auto
Dám ti jednoduchý příklad, aby jsi pochopil o co jde. Jestliže někdo chce konečně udělat něco s tím obrovským knoflíkem, kterým se ovládají světla, tak bohužel narazí. Zdůvodnění - jsme zvyklí na tento knoflík, takže žádný nesmysly nevymýšlejte. Jinak beru, že platforma Passatu a motor 3.6 je vrchol všeho co jsi dokážeš představit.
20. 5. 2008 14:09
Re: Škoda - Das Auto
Ano, knoflík na ovládání světel se používá i v jiných vozech. Má ale nějaká změna tohoto ovladače opodstatnění? Nevyhovuje to jeho ovládání, umístění či design?
Zkus se mrknou jak vypadají ovladače světel v jiných vozech, třeba v novém Mondeu, možná se budeš divit. Další typ kolébkové přepínače vyhřívání sedadel v Mazdě 6, ty jsou vyloženě archaické.
Nový je v Superbu třeba dotykový displej navigace či panel klimatizace, navíc doplnění otočných ovladačů chromováním vypadá hodně efektně. Mnohem lépe než matná stříbrná na tlačítkách v Mondeu.
20. 5. 2008 14:20
Re: Škoda - Das Auto
Podívej se například ještě na poloautomatickou ruční brzdu, ta se jim taky povedla >:D . To je právě to, že Škoda se podívá co nabízí ostatní a tím je to dané. Ovšem já čekám od nových modelů vývoj, ne přežívání. Bravo za zpracování otevírání kufru, to je ovšem jediná věc, která stojí za povšimnutí.
Avatar - Pjenkava
20. 5. 2008 15:07
Re: Škoda - Das Auto
Právě, že ne. To je jen udělanej velbloud z komára. V praxi to nemá tak podstatnej vliv, spíš naopak to kazí prestiž sedanu.
20. 5. 2008 16:27
Re: Škoda - Das Auto
To nej z koncernu... >:D Spoustu dilu z passata, golfu, oktavky smichyny dohromady v nezajimavej prumer a jestli ses hotovej z 3,6 benzinu, tak ver, ze snad zadnej 3,6 benzin neni spatnej ;-)
A na co je mi sirokej vyber, kdyz 50% z toho vyberu jsou sileny vergly? 1,4 turbo do takhle velkyho auta? Proc jako? Spotreba stejna jak velkej motor, vykon taky, takze to maximalne leda tak driv odejde. PD nafty to je tragedie, odmitam komentovat, nejsme s 90. letech...
20. 5. 2008 16:47
Re: Škoda - Das Auto
A ten průměr soudíš podle čeho? Chybí tam snad CR nafta? Není snad podvozek z Passatu konkurenceschopný? Kdo jiný v této třídě nabízí V6 navíc s takovým objemem? Mazda-končí u 4-válců, Honda také, Mondeo 5 válců, chybí pohon všech kol, Citroen, Peugeot (jen V6 s 210k), Renault také ne. Čili zase jen koncern Passat 3.2 FSI, R36 a Audi A4 3.2FSI.

1.4 má jasný úkol. Základní motorizace s výrazně lepším průběhem momentu než atmosférická 2.0. Snížit průměrnou hodnotu emisí na značku, protiváha V6. Pokud ti nestačí jdi do 1.8TSI.
20. 5. 2008 22:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2008 23:50
Re: Škoda - Das Auto
Klídek. Sdílí to komponenty jak s Octavií(vozy s předním pohonem), tak s Passatem. Hlavně verze V6 4x4 bere komponenty z R Passata.
Řeknu ti malé tajemství. Passat využívá některé komponenty podvozku z Golfu stejně tak jako třeba Mondeo z Focusu.
21. 5. 2008 08:48
Re: Škoda - Das Auto
CR nafta tam sice je, ale jen jedna, tomu nerikam vyber ;-) A duvod proc tam narvali 3,6 benal je ten, ze motory kolem 2,5 litru se jim do tech golfovskejch plechu nevejdou :-) To je sice fajn motorizace, ale kolik superbu ho bude mit? Raci bych mel misto tech PD na vyber treba 2,5 benzin atmosferu.
21. 5. 2008 10:39
Re: Škoda - Das Auto
Aha, 3.6L 6V tam dostali, ale na nižší obsahy tam už neni místo. Sakra, to budou asi 10ti nebo 12ti válce ne ? karlitto00, tohle už neni ani neobjektivní kritika, to je prostě blbost.
Avatar - Shr3k
21. 5. 2008 15:18
Re: Škoda - Das Auto
3.6 FSI je evoluce staré Veruny z Golfu III VR6. Normální véčkové klasicky rozevřené šestiválce Audi se do krátkého motorového prostoru platformy Golfu V těžko vměstnávají. Je to dané uspořádáním.
21. 5. 2008 15:51
Re: Škoda - Das Auto
Ano, pokud chceš konkrétně naftu s CR, pak je zde jen jedna. Na 170 koních.
K čemu atmosférickou 2.5 v takovém autě? Od toho je tam 1.8 TFSI se 160k a 250Nm.
Určitě by tam sedla třeba zcela nová 2.8 FSI z Audi A6 s pohonem předních kol. Ale zcela určitě Superb dostane 2.0 TFSI s 200 k, který vyplní mezeru mezi 1.8 a 3.6 V6.
20. 5. 2008 13:22
Conner
Autor v článku dvakrát opakuje název jakési funkce Conner... copa to je? Že by Corner? Aneb stupidní přisvěcování mlhovkami :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
20. 5. 2008 23:46
Re: Conner
Autor článku děkuje, bylo opraveno :yes:
Avatar - www.skodaoctavia.cz
20. 5. 2008 13:31
SUper
Za ty prachy je to teda luxus.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 17:41
Re: SUper
:yes:
Avatar - cerrbion
20. 5. 2008 14:22
1.4
1.4 do auta ktere udajne miri do vyssi stredni? snad jen velike LOL
Rozbalit vlákno
36
20. 5. 2008 14:53
Re: 1.4
1.4 s temer stejnym vykonem jako atmosferickej dvoulitr...pokud ti to nevyhovuje kup si 3.6 sestivalec..ja si myslim ze ta 1.4 je dobrej tah, minimalne je to nahled do budoucnosti kdy se kvuli legislative budou muset zmensovat motory i v luxusnejsich autech a treba se nakonec ukaze ze to je problem jen pro zakomplexovany frajirky co se v hospode neodvazi priznat ze maji v aute malej motor a ze ten motor uplne staci..treba ona casto vysmivana 1.2htp ve fabii ma taky svoje kouzlo..zivej tocivej motor s kterym ve meste a na okreskach nikdy nebudes mit pocit ze bys byl pomalej..na dalnici je to sice trochu nocni mura, to uznavam, ale zase je to jen o tom kdo si to auto kupuje a z jakyho duvodu.
BMW i Mercedes treba konci s vyrobou 8 valcovych dieslu, a nahrazjou objem technikou a sofistikovanyma turbama..to je podobnej trend...nerikam ze bych si tu 1.4 koupil ale je fajn ze v nabidce je.
Avatar - Ricardo
20. 5. 2008 14:57
Re: 1.4
Výběr motorů je rozhodně velice dobrý. Pokud časem ještě přibude diesel nad 2 litry a případně ještě nějaký benzín (třebas 2,0 TFSI nebo nějaký atmosférický kolem 2,5 litrů) tak nebude Superbu v tomto směru vůbec co vytknout :yes: Jinak 1,4 TSI a 1?9 TDI plní smaozřejmě taky tu úlohu, že cena vyšších motorizací může být díky ním vyšší :-)
20. 5. 2008 15:08
Re: 1.4
taky s tim nemam problem az na jednu vyjimku..sestivalcovej diesel..asi 4x4, to je mezera ktera by se mela zaplnit..jinak je to idealni
20. 5. 2008 16:48
Re: 1.4
Oni by ho tam dali, bohuzel zrovna motorovej prostor je z golfu, takze se tam jaksi nevejde >:D >:D To je ukazka, jak technicky vybrousene a pokrokove auto to je ;-)
20. 5. 2008 16:50
Re: 1.4
nene, 1,4 je tam proto ze se musi prodavat, vyvyoj je stat strasny penize a vysledek je s prominutim k ho*nu :-) A 1,9 TDI PD je tam z podobnejch duvodu, maji jich jeste spoustu, musi vyprazdnit sklady, takze pro to je skodovka idealni odbytiste. >:D
20. 5. 2008 14:58
Re: 1.4
Ona občasná kritika 1.4 opravdu pochází z nevědomosti, ten člověk nemá tušení že jde o přeplňovaný motor s kompresorem, on si myslí, že to je nějaký malý motor z Fabie. 92kW je podle mě ok pro nesportovně založeného řidiče, má výhodu nižšího povinného ručení a hlavně jde o moderní jednotku, které konečně Škoda začíná využívat. Bravo!
20. 5. 2008 15:11
Re: 1.4
tak me napada, mozna se pletu, ale tohle neni ten turbo-kompresor z golfu..tahle 1.4 bude mit jen turbo..
Avatar - Pjenkava
20. 5. 2008 15:12
Re: 1.4
Tento motor by se právě MĚL montovat do Fabie místo zastaralé 1.6 77 kW. Když už tam nedávaj modernější 85 kW verzi, tak by mohli tu 1.4 TSI. A do RS třeba 1.4 TSI 125 kW! >:-[]
Avatar - radhro
20. 5. 2008 15:33
Re: 1.4
to by byla pecka , ale toho se u fabky asi nedočkáme.údajne se chystá na léto jakýsi "sportline"(neúplné RS) ale pouze stylingový a motory 1,675kW a 1,9TDI 77kW. Takže bohužel sen všech RSářů o 1,4TSI z golfa asi nebude :-(
neregistrovaný "antal"
20. 5. 2008 23:09
Re: 1.4
ja si tiez myslim ze ked vyjde rs ak vobec vyjde tak tam prdnu nejku blbost.Ved si nebude wolk.komkurovat :-!
Avatar - toryu1
20. 5. 2008 15:48
Re: 1.4
1.2 HTP ve Fabii je skutečně neuvěřitelný motor... Jako náhradní auto za moje v servisu mi přistavili právě Fabii 1,2 HTP... Po 400 ujetých metrech jsem volal, ať si ji vezmou zpátky... To se fakt nedá >:D . Obdivji všechny, kteří jsou s takhle podmotorovaným autem jezdit schopni jezdit. Já bych se v něm asi zabil... přeháním, je to určitě o zvyku >:D , ale na tohle bych si zvykat opravdu nechtěl >:D
20. 5. 2008 16:03
Re: 1.4
ja nevim ja snim najezdil 15 000 a kdyz jsem pak menil auto tak se mi docela styskalo..netvrdim nic jen ze je to ( krome dalnice) sympaticky zivej motor kterej ma i kus charakteru, pokud s nim umis zachazet, a jako zaklad ma ve fabii svy misto..

nevim no mysli si ze jsem magor , ale treba kdyz jsem jzdil s dvoulitrovym turbo forestrem nb v dvoulitrovym bavorakem....na litani po meste a a kolem bych vzdycky radsi sedel v te fabce... na druhou stranu dlouhy cesty zvlast po preplnene dalnici jsou peklo, holt ten motor ve sto triceti uz nema silu a predjet kamion je kolikrat i nebezpecny..ale to uz je zas jinej pribeh..
20. 5. 2008 17:45
Re: 1.4
Za to že neumíš jezdit motor nemůže ;-) Už jsem měl čest jet s několika Emany, co točí 1000rpm noha na podlaze a diví se, že to nejede. Jestli takhle jezdí každý, tak to potěš koště -> pak se populistickému názoru o HTP není co divit.
neregistrovaný "antal"
20. 5. 2008 23:13
Re: 1.4
a co to ze mas za klenot ty?
Avatar - toryu1
21. 5. 2008 11:16
Re: 1.4
2005 Renault Laguna GT (model GT 205) 2.0T 150 Kw na práci, a 1972 Camaro SS pro radost... a skoro vrak 1967 Mustang GT Fastback... >:D pro starost (nyní), radost bude až tak za rok ;-)
neregistrovaný "antal"
21. 5. 2008 16:46
Re: 1.4
Tak to sa ti nedivym,ale ty budes skor sportovo zalozeny a fabia 1,2htp na to urcite nieje stavana.Ja tomu motoru nefandim ale ani neodsudzujem,to auto je na pomalsie(pohodove)jazdenie.Inak tie tvoje auta by som bral! :yes:
20. 5. 2008 16:46
Re: 1.4
Je krasny, ze ma 1.4 vykon jako atmosferickej dvoulitr, ale nejsem presvedcen o tom, ze s nim bez problemu najedes tolik km jako s onou atmosferou. Dalsi vec, ktera spoustu lidi nenapadla, proc ten motor ubec vyvijeli? V Nemecku kde se plati povinny ruceni podle vykonu a ne podle objemu... Jedninej duvod byl emise, coz byl bohuzel omyl (nejen VW). Zkratka zjistili, ze to byl ustrel, hm, skoda :-)
Ted ale co s tim malym smejdem? Dat to do fabie, bude stat pul milionu a nikdo to nekoupi, tak se to bude holt montovat do velkejch aut, kdyz uz do toho naivestovali tolik penez. Uvedomte si, ze i kdyz je to konstrukcne skvelej kousek (kompresor, turbo..), tak zakonite nemuze mit stejnou zivotnost jako vykonove srovnatelnej atmosferickej. Ti co teda rozbijou oprasatko a za vsechny kacky koupi superba s 1.4 budou za 2, 3 roky pekne nestastny, protoze udrzovat a servisovat takovejhle verglik nebude (zvlast pri volk-cenach skodovky) nic levnyho.
20. 5. 2008 21:18
Re: 1.4
Proč ho vyvinuli? To je přece jednoduché - nechcou platit pokuty ze emise CO2.A jak jsem psal výše - je to základ pro řidiče, kteří chtějí velké auto a rychlost 90 km/h překročí tak jednou do roka, tím pádem bude spotřeba opravdu menší než na úrovni atmosférického dvoulitru.
21. 5. 2008 08:55
Re: 1.4
No ono to ani s tema emisema neni tak slavny. Pokud s tim jezdis "normalne" tak to ma spotrebu obdobnou jako vetsi atmosfera, tz. i srovnatelny emise. Papir a tabulky ale snesou hodne.
Jinak si ale dovedu predstavit paprdu (typu GTI-ho) jak se v tom nekde sine a predjizdi ho HTP fabie, to bude ale k popukani >:D
21. 5. 2008 19:13
Re: 1.4
Tady moc nejde o realitu - komisaře zajímají laboratorní hodnoty. Jak si s tím bude kdo jezdit je jim šumafuk.
Avatar - Shr3k
21. 5. 2008 15:24
Re: 1.4
Zapomínáte na známý fakt, že motor se opotřebovává především otěrem a nikoliv námahou a tlaky ve spalovacím prostoru. Pokud je konstrukce dobře dimenzovaná (a 1.4 TSI je pro přeplňování přímo zkonstruovaný), tak takový motor nemá s životností žádný problém.
21. 5. 2008 15:41
Re: 1.4
malý problém bych viděl puze v tom,že stejně jako ostatní maloobjemové motory a turbo tuplem tenhle motor nebzdí,takže při výletu do Alp rezervní prádlo sebou.
Avatar - Shr3k
21. 5. 2008 16:51
Re: 1.4
Žádný přeplňovaný motor s nízkou kompresí nebrzdí. Ale počítám, že VW tyto motory do autobusů montovat nebude, tak bych se toho nějak extrémně nebál. ;-)
Avatar - Pjenkava
20. 5. 2008 15:10
Re: 1.4
Kdyby to nemělo takovej malej háček, je to dobrej tah. A tím háčkem je výkon. Proč tam nedali 1.4 TSI naladěnej alespoň na 100 kW? Nebo na těch 110 jak to známe z vozů Volkswagen. 92 mi přijde přece jen málo. A o 1.9 TDI 77 kW vůbec nemluvit... To je slabá staroba.
20. 5. 2008 15:16
Re: 1.4
problem je prave to co si myslim ze jsem napsal vyse..tahle 1.4 neni ta supersilna turbo-kompresorova 1.4. ale jen s obycejnym jednim turbem.. protoze ten motor o kterym ty mluvis se do superbu opravdu nehodi..to je podle toho co jsem cetl, naprosto zbesilej super zivej motor, kterej je idealni do hothatche, s kterym se bude radit na okreskach ale v superbu bys ho absolutne nevyuzil. chci rict ze rozdil neni ve vykonu ( ostatne to co pises 92 nb 100 kw neni rozdil) ale v charakteristice...
20. 5. 2008 16:25
Re: 1.4
Mezi motory musí být výkonové rozestupy. 1.4 TSI bude mít 110kW a 1.8 TSI pojede na 118kW, trochu divný ne? Jen by si zákazníkům zamotal hlavu. Oni moc dobře ví co dělají.
20. 5. 2008 16:18
Re: 1.4
Do vyšší střední přesahuje hlavně ta 3.6 4x4. 1.4 je solidní základ, její hlavní význam vidím ve snížení průměrného množství emisí značky. Zkrátka kompenzace k V6. Když může mít C5 1.6HDI...
neregistrovaný "antal"
20. 5. 2008 23:22
Re: 1.4
spravne je to same ako u fabii 1,2htp-zaklad.Kazdy na ne nadava ale v bazaru skoro inu nestretnete.Uvidime ako to bude zo superbom.
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 17:42
Re: 1.4
Jestli sis nevšim tak tam budou dávat i 3,6 FSI 4 x 4 ;-) >:D . A 1.4 je snad základní motorizace,ne ?
20. 5. 2008 18:36
Re: 1.4
Az cas ukaze jak moc velky krok vedle to byl, ale zatim je motos s 92kW pomerne dostatecny k tomu aby to neforemnou kraksnu rozhybal bych rekl.
neregistrovaný "dastax"
21. 5. 2008 16:13
Re: 1.4
Od něčeho je taky VÝBĚR MOTORŮ.... Nechápu, proč pořád kritizujete to nejslabší. U fabie 1.2ku a u Superba super 96kw. Copak tento výkon NESTAČÍ? podle mě to pofrčí slušně a lidi by měli mít šanci si ho koupit. Jestli se to tobě nelíbí, tak si kup jinej motor. Nebo co mají dělat? Nechat v nabídce jen 3.6 ? seš opravdu hlupák, pak budeš kritizovat, že nemají výběr
21. 5. 2008 16:18
Re: 1.4
jak řikám,těch 96kW ti bude platnejch až pohasíš z kopce začnou ti vadnout brzdy.Já ten motor nekritizuju,příjde mi divný narvat ho do auta jako je tohle nebo tiguan.
neregistrovaný "dastax"
21. 5. 2008 18:17
Re: 1.4
meleš kraviny....hafo lidí do oktávek taky kupovlo 74kw (75kw ty novější) a byly to zcela normální motory, na normální jízdu zcela postačující a 180 jedou taky... A myslím si, že v porovnání s hmotností auta je na tom ta 1.4ka líp.. fakt nechápu co ti vadí
22. 5. 2008 08:32
Re: 1.4
O to ten příspěvek nebyl-s 96kW to pojede i 220,proč ne.Ale zkus si sednout do fabie 1,2 nebo do čehokoliv s maloobjemovým turbem,rozjeď se a až tam budeš mít 4,tak podřaď na 3 na 2.Pak zkus totéž s atmosferickým dvoulitrem ale nezapomeň se dobře připoutat.Poznáš rozdíl.A někdy se prostě tak brzdit musí.Třeba v těch Alpách.
neregistrovaný "dastax"
25. 5. 2008 22:54
Re: 1.4
ale probůh, dyť ano...není to tak silný, ale já mluvím o tom, že je to dost postačující...a pro koho není, koupí si silnější. Myslím, že je blbost začínat motorem který má dost přes 100kw....
20. 5. 2008 14:30
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
38
Avatar - Ricardo
20. 5. 2008 14:54
Re: TAK A UŽ DOSŤ
Ty nemáš ani těch šestset tak nepoučuj >:D
20. 5. 2008 14:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2008 15:14
Re: TAK A UŽ DOSŤ
daj si už s tou progresívnosťou pokoj... a je to 750 tisíc na naše slovenské dukáty, nezabúdaj
20. 5. 2008 15:19
Re: TAK A UŽ DOSŤ
az prejdete na eura tak to bude jeste horsi ;-))

mluvi ze me totiz zavist :-))))
20. 5. 2008 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2008 15:25
Re: TAK A UŽ DOSŤ
nech bejt, eura jsou super.. ceny se zas tak nezvednou, neboj, ve Francii je kolikrat zbozi levnejsi nez v Cesku, zas takovej skok to neni..
20. 5. 2008 15:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2008 15:37
Re: TAK A UŽ DOSŤ
no jo kamo ale to nema nic spolecnyho s eurama..ver mi..kazdej obchodnik si muze rict jen tolik kolik jsou ovecky ochotny zaplatit a ver mi ze ve spanelsku bys ani nepoznal rozdil,ve francii krome sluzeb taky ne..( a to je jina pisnicka) a to maslo napriklad je tu (ve francii)levnejsi nez u vas, to si pis..koupis v pohode pod euro (25kc..coz je tak ticet slovenskych?) takze to ze z vas na slovensku drou kuzi nesvadej na eura, nb unii..:-)) je to jak s tema autama jak jsme to uz minule resili, pokud nedas prodejcum na jevo ze mu nebudes platit mnohem vic nez vsem ostatnim, byl by blbej kdyby nerejzoval..
20. 5. 2008 17:58
Re: TAK A UŽ DOSŤ
Mám v čerstvej pamäti tvoje slovné exkrementy pod článkom o OII RS, kde si nás všetkých poučoval ohľadom platenia DPH a to dokonca dva krát, budem teda stavať na tejto úrovni tvojich poznatkov z ekonómie a ekonomiky. Zdraženie masla, čuduj sa svete, asi moc nesúvisí s prichádzajúcim eurom na Slovensko. Jednoduchý ľud sa bojí zdražovania po 1.1.2009, škoda že tak málo vedia. Niekedy v druhej polovici júna (myslím že to je 21.6, ale nie som si istý), bude stanovený tzv. konverzný kurz meny podľa aktuálneho kurzu NBS, v tento deň sa prepočítajú všetky existujúce pôžičky, dôchodky, myslím že aj ceny atď. Na základe tohto prepočtu budú stanovené ceny v EUR po 1.1.2009. Toľko informácie ktoré mám od nášho ekonomického riaditeľa(prípadné chyby prosím opravte, rád sa nechám poučiť). Navyše, vláda pripravuje zákon ktorý má vraj efektívne zabrániť neúmernému zdražovanie s príchodom eura. Nechajme sa prekvapiť.
neregistrovaný "AG"
20. 5. 2008 15:42
Re: TAK A UŽ DOSŤ
Počkej,až dostaneš kapesný 5€,to ti bude úzko.Tak si zvykej a neházej statisíci,nejsi na to připravený.
20. 5. 2008 15:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2008 17:11
Re: TAK A UŽ DOSŤ
Muzes mi vyjmenovat ty nove prvky? Nemyslim dotykovej display kterej existuje asi 20 let :-)
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 17:56
Re: TAK A UŽ DOSŤ
Dotykovej displej ! >:D Ne tak třeba ten parkovací asistent jak sám zaparkuje...víš co myslim,ne ? :-)
21. 5. 2008 08:58
Re: TAK A UŽ DOSŤ
jasne, super vec pro zensky a lamy >:D >:D
neregistrovaný "Horways"
21. 5. 2008 13:19
Re: TAK A UŽ DOSŤ
Pro tebe ? ;-) >:D
20. 5. 2008 18:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2008 09:00
Re: TAK A UŽ DOSŤ
Hele, ja te vazne nechapu. Ze superba ses uplne hotovej a pak ho nazves mainstreamem...?? Ja teda z prumernejch veci nejsem vetsinou unesen :-)
20. 5. 2008 18:02
Re: TAK A UŽ DOSŤ
a) nie, nieje to veľa, len som ťa chcel jemne upozorniť, aby si nerátal s 600 000 Sk, to by bol trochen iný šok

b) poznám prvky, s ktorými Superb prichádza, ale nových moc nieje. Ak vynecháme Twindoor a parkovací asistent (ktorý sa tiež myslím predtým v koncernových vozoch neobjavil), tak všetko tu už je. Haldex, DSG, V6 FSI, turbo benzíny... všetko vyvinuté (príp. kúpené) VW alebo Audi. Vyjadrovať sa preto k technickému pokroku Škody je demagógia, blahorečiť by ste skôr mali kompetentným ľuďom vo vedení koncernu, že umožnili Škode tieto technológie použiť. Tým nijako nezhadzujem Supa, len nemám rád nemiestnu chválu.
20. 5. 2008 18:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2008 18:13
Re: TAK A UŽ DOSŤ
7st DSG prevodovka je vyvinutá Audi. Vznikla práve pre motor 1.8TFSI. Ten parkovací asistent som uznal. A aktivné osvetlenie už chystá aj Insignia(ale uznávam, v aplikácii je prvý Sup. II). Nejak sa ti tie finesky míňajú, čím ma ešte prekvapíš?
20. 5. 2008 18:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2008 18:23
Re: TAK A UŽ DOSŤ
keď to pochopiť nechceš, tak to nepochopíš... inak, očakávam tvoje oslavné ódy, keď príde auto, v ktorého výbave sa budú nachádzať fíčury ako ACC, CMBS, LKAS a pod. Som zvedavý na tvoje slová.
20. 5. 2008 18:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2008 16:37
Re: TAK A UŽ DOSŤ
prestan uz tady honit, 507.... ;-)
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 17:43
Re: TAK A UŽ DOSŤ
:no:
20. 5. 2008 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ondore
20. 5. 2008 22:47
Re: TAK A UŽ DOSŤ
Nechaj ho ucháňa. My 14-roční sme iní frajeri!
neregistrovaný "antal"
20. 5. 2008 23:41
Re: TAK A UŽ DOSŤ
>:D >:D >:D pre pobavenie to bol dobry prispevok,ale uz vazne 100 ludi 100 nazorov.Nieje mozne vyhoviet kazdemu.Mne sa na fotke paci a ak ho mylujes nieje co riesit!
neregistrovaný "Horways"
21. 5. 2008 15:21
Re: TAK A UŽ DOSŤ
Nevim co sem tak strašnýho proved...jenom s tebou prostě nesouhlasim ;-) .
20. 5. 2008 18:31
Re: TAK A UŽ DOSŤ
Poslechni, nektera auta o tridu nize, mela 6 airbagu v zakladu spolecne s temi "všetkymi elektronickými systémy" s audiosystemem BOSE a aut. dvouzonovou klimatizaci v zakladu uz pred 6 lety. Vybava Superbu, ackoli chapu, ze zavadeci vybava je vzdycky uboha, je na auto tehle tridy opravdu mizerna.
20. 5. 2008 18:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2008 18:48
Re: TAK A UŽ DOSŤ
Hledam cenik, ale Lybra o ktere jsem mluvil, mela tohle v roce 2002 s cenovkou nekde okolo 7-800 tis. V te dobe si o dvouzonove klime mohli v Mlade-Boleslavi leda tak svitorit vrabci nad skodovkou.
neregistrovaný "dastax"
21. 5. 2008 16:14
Re: TAK A UŽ DOSŤ
taky bych to chtěl vidět, které auto to má TEĎ .... neoháněj se minulostí, žijeme v přítomnosti...
Avatar - Ricardo
20. 5. 2008 19:41
Re: TAK A UŽ DOSŤ
Zajímavý je že jeden z nej* příspěvků v této diskusi má nejdelší vlákno >:D
20. 5. 2008 20:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "nick02"
20. 5. 2008 19:48
Re: TAK A UŽ DOSŤ
DD: "Alebo je tu nikto taký kto má šesťsto tisíc a viac ani korunu?"
.
Je a pravdepodobne ich je dosť, inak by zrejme takúto holátko-výbavu na východoeurópanov neskúšali.
21. 5. 2008 08:37
Re: TAK A UŽ DOSŤ
:yes: Tak to byla trefa primo na komoru, jak rika nas pan Velky.
20. 5. 2008 21:49
Re: TAK A UŽ DOSŤ
Tebe odporúčam tých trápnych 600 tisíc Kč vynásobiť koeficientom 1,3, a potom to bude trápnych 780 tisíc Sk, tie máš určite pohodené v zadnom vrecku riflí.
Avatar - Pjenkava
20. 5. 2008 15:18
Dyzajn!
Už to říkám po nesčetněkrátý... Auto to neni hezký. Zkrátit rozvor a prodloužit karoserii je velká demence. Minulej Superb byl vyváženější a proorčnější. Přední převis by měl bejt krátkej a to i kvůli jízdnim vlastnostem. Zadek by se "nemusel stydět" za znáček Hyundai, nebo KIA. Auto by mělo bejt širší. Dakší ohromnej omyl jsou malá kola. Až vtipně malinká a neproporční. Pochválim interiér za prostornost a decentní design. Toť vše. :-)
Rozbalit vlákno
8
20. 5. 2008 16:32
Re: Dyzajn!
Superb II musíš vidět naživo. Navíc k těm převisům. Tohle je vůz s motorem napříč a pohonem předních kol, případně (4x4 Haldex), u něho nelze čekat krátký převis jako u BMW5. Kam by si ten motor asi nacpal.
Avatar - Pjenkava
21. 5. 2008 15:10
Re: Dyzajn!
No, já ho viděl naživo. Je sice o trochu hezčí než na fotkách (jedno z mála nefotogenickejch aut), ale stejně. Motor měli dát podél.
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 17:46
Re: Dyzajn!
18 je málo ? :-O 8-s >:D .
20. 5. 2008 17:49
Re: Dyzajn!
Mně se ta kolá také zdají nějak neproporční. Měly je udělat víc hranatý, takhle dokulata je to příliš okoukaný ;-\
neregistrovaný "Horways"
21. 5. 2008 16:51
Re: Dyzajn!
Jo hranatý kola ! >:D ;-)
20. 5. 2008 18:50
Re: Dyzajn!
Ten rozvor urcite lezel v zaludku Helmutum, proto to zkrouhli. Byla to totiz pomerne slusna vyhoda oproti pasikovi a spousta lidi nekoupila pasika jenom proto, ze v Superbu bylo proste vic mista ;)
neregistrovaný "Horways"
21. 5. 2008 17:01
Re: Dyzajn!
Teď je v něm ale ještě víc místa ! Aspoň to tak píšou... ;-) :yes: .
20. 5. 2008 16:31
Myslím, že to půjde...
Zpočátku se mi Superb moc nelíbil, ale pomalu se to poddává. V provedení kombi bude určitě vypadat super, o tom jsem přesvědčený (a to nejsem zrovna fanda do Škody). A ty kola, ty to chce větší! :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 17:47
Re: Myslím, že to půjde...
18 je málo ? :-O 8-s >:D .
20. 5. 2008 18:32
Re: Myslím, že to půjde...
18 palců je dost, ale v článku píšou o rozměrech 16 a 17. Na 16 uznej sám, že to bude vypadat přinejmenším zvláštně, 17 palců bych řekl, že je rozměr na takhle velké auto na hranici. 18ky budou akorát (na zimu si můžeš dát menší, ne?) :-)
neregistrovaný "Horways"
20. 5. 2008 16:59
Dost
Dobrý to sem od Škodovky nečekal :yes: kombík bude tak za příplatek 40 tisíc ;-\ :-) .
Rozbalit vlákno
0
20. 5. 2008 18:14
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - gld
20. 5. 2008 18:40
Re: AUDI-mainstream jak poleno
sa musíš solídne každé ráno pred zrkadlom diviť čo?
20. 5. 2008 18:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 5. 2008 19:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
20. 5. 2008 19:22
Re: AUDI-mainstream jak poleno
vieš ako, som na praxi-mám tak trocha prázdniny >:D
neregistrovaný "MiSho1969"
20. 5. 2008 20:08
Re: AUDI-mainstream jak poleno
Ako keby tych tvojich 30 stalo za nieco co ? ...... :no:
a aby si nehovoril krasavec moj ze som 12 rocny playstationovy kovboj tak pracujem v servise, presnejsie T.O.P Auto (Jaguar,Volvo,Land Rover) som lakovnik viem, poviers si co ten o tom vie, ale vies o dve dvere dalej je servis VW a Skoda to co mi tam o tych autach hovoria by si sa len divil, a z rozpravania niektorych ludi odtial som zistil ze to im asi davaju skolenia v posadnutosti lebo niekedy si tam pripadam ako keby som si cital tvoje a GTIho prispevky.
20. 5. 2008 18:42
Re: AUDI-mainstream jak poleno
Ze ty z toho palce mas takovy komplex >:D Vzhledem k tomu jak to resis bych te tipnul tak na 13. Alespon si nehraje na dospeleho a na rovinu vybalil svuj vek. To ty ani GTI udelat neumite, tak byt tebou, tak laskave mlcim a soupu nohama, kdyz se bavi dospeli, jo?
20. 5. 2008 19:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2008 08:38
Re: AUDI-mainstream jak poleno
Btw. Muj bracha ma taky 12 let, ale obcas jak tady ctu ty tvoje vykriky rikam si, ze rozumu pobral daleko vic ;) A abys mel radost, kdyz ty palce tak zboznujes, tak tady mas jeden ode me :-!

:no:
neregistrovaný "FC Slovan"
21. 5. 2008 11:50
Re: AUDI-mainstream jak poleno
DanielDesinq ty si stále taký trochu pozadu že ? Po dlhom čase si tu niečo prečítam, ale teba spoznám podla žvástov vždy !
Avatar - T613
20. 5. 2008 18:43
Re: AUDI-mainstream jak poleno
.. mě taky..
neregistrovaný "nick02"
20. 5. 2008 19:22
Re: AUDI-mainstream jak poleno
V tom prípade sa musíš non-stop udivovať sám nad sebou. 7-stupňová prevodovka sa bude dodávať iba v kombinácii s jedným motorom a väčšina majiteľov ju ani neuvidí, rovnako ako parkovací asistent, ktorý nezvýšil predaje ani Priusu. Ide o koncernové kompotenty, ktoré sa s najväčšou pravdepodobnosťou budú montovať do každého ďalšieho koncernového auta od strednej triedy vyššie. Lexus LS má (narozdiel od svojich priamych konkurentov) parkovací asistent aj 8-stupňovú prevodovku a nikto sa z toho pri výbere auta nepos.erie. Každý človek si nakoniec aj tak kúpi auto, ktoré sa mu najviac páči a v ktorom sa cíti najlepšie. Superb je úplne bežné auto v strednej triede a predaje v Európe to len dokážu.
20. 5. 2008 19:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "nick02"
20. 5. 2008 19:46
Re: AUDI-mainstream jak poleno
Neviem, kedy som tu naposledy čítal niečo o Lexusoch, no pochybujem o tom, že by tam niekto spamoval diskusiu 507 oslavnými príspevkami o prevodovke, alebo asistentovi.
21. 5. 2008 09:08
Re: AUDI-mainstream jak poleno
naprostej souhlas

(kdyz sme zacli s tema palcema :yes: )
21. 5. 2008 17:02
Re: AUDI-mainstream jak poleno
Lexus s osmi stupni udivuje konkurenci. Nějaký převratný význam to nemá - sedm stupňů stačí bohatě. Pokud je třeba ještě drobnějšího zpřevodování, je lepší použít variátor. Podle mě bude 7-stupňové DSG poměrně (na automat v této třídě) rozšířené a to proto, že 1,8 bude jedna z nejprodávanějších motorizací.
neregistrovaný "nick02"
21. 5. 2008 17:48
Re: AUDI-mainstream jak poleno
Tá DSG prevodovka ale nie je v základe a pri súčasnom trende kupovania dízlov sa k nej dostane relatívne málo ľudí. Automat Lexusu je pekná vec, ale príliš to tomu autu nepomáha v (predajnom) súboji so 6-stupňovým A8, BMW 7.
21. 5. 2008 19:17
Re: AUDI-mainstream jak poleno
To jo,ale 1,8 bude minimálně 2 - 3. nejprodávanější a najde se pár jedinců kteří si k tomu připlatí za DSG. Kolik mondei jezdí s automatem? :-)
neregistrovaný "nick02"
21. 5. 2008 19:24
Re: AUDI-mainstream jak poleno
nemám ani šajnu, Ford ponúka automaty iba k dvom motorom. No mám pocit, že zo spomínaných 3 prípadov bude percentuálne najčastejšou voľbou ten 8-stupňový v LS :-)
Avatar - Ricardo
20. 5. 2008 19:46
Re: AUDI-mainstream jak poleno
Tebe těch pár blbostí ve výbavě pěkně rajcuje >:D
neregistrovaný "nick02"
20. 5. 2008 19:54
Re: AUDI-mainstream jak poleno
A čo sem začne písať až si prelistuje príplatkovú výbavu Passata... však ventiláciu a masáž sedadiel nemá ani "najlepšie" auto na svete, 0000 A6
neregistrovaný "FR34K"
20. 5. 2008 20:39
...
Zepředu je to OK, zezadu se to ještě dá akceptovat. Ale jakýkoli pohled z boku je prostě otřesný. U Octávky se to ještě dá zkousnout, ale tady už je to do očí bijící. :'-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "PREMDA"
21. 5. 2008 02:44
Re: ...
Dobrej postreh :yes:
21. 5. 2008 00:17
SUPERB II
...Před nějakým časem jsme měl možnost nový Superb trochu vyzkoušet,tak si dovolím zmínit pár postřehů... ;-) Jednoznačně se mi nelíbila středová konzole,jejíž zarývání do pravé nohy už leckdo kritizoval ve Fabii i Octavii II ( mně osobně v těchto vozech nikdy nevadila ),ale v novém Superbu jsem celou asi 2x100km trasu skřípěl zubama... Zdála se mi posunuta více k řidiči,spolujezdec má vedle levé nohy přehršel místa... Dále se mi osobně příliš nelíbí ztvárnění zadní části auta-ale to je dost subjektivní záležitost... Tím ale negativa končí...,nebo mě nic dalšího momentálně nenapadá :-) Udivilo mě,jak bleskurychle jsem se s autem sžil a jak se celkově na svou velikost snadno ovládá... Jízdní vlastnosti,řazení,řízení,materiály a kvalita zpracování nemají podle mě kromě prémiových značek v segmentu konkurenci... O prostornosti ani nemluvě... Měl jsem možnost přímého srovnání s novym Mondeem,Passatem,novou C5,Lagunou i 407mou a první dojem po přesednutí do těchto aut je,že sedíte v hračkách pro děti :-| Vše působí nějak uměle,plastově,levně... Jen Mondeo mělo podle mě trochu srovnatelné jízdní vlastnosti a celkově ovladatelnost,Laguna byla tišší a lépe tlumila nerovnosti,C5 je nádherná jen zvenku,vše ostatní na úrovni tak Octavie tour (hlavně co do prostornosti a řízení,řazení a ovladatelnosti). Superb II jako celek na mě působil,že je úplně někde jinde... Na druhou stranu musím uznat,že při přesednutí z BMW 5, A6, nebo Ečka do Superbu máte pocit podobný... Akorát v neprospěch Škody :-) ... Jinak jsem se nestačil divit,jak se dá odhlučnit 2,0 TDI PD 103 kW ve srovnání třeba s Octavií II! Rozhodne mi nepřipadal hlučnější,než 2,0 TDI CR 125 kW. Ani o moc slabší... Jde ale lépe do otáček... 1,8 TSI-optimal... S 2,0 TDI PD jsem jezdil v průměru za 7,5 l / 100km,s 2,0 TDI CR také 7,5l a s 1,8 TSI stejným stylem jízdy,po podobných cestách za 8,5l... Při rozdílu v pořizovací ceně,dnešní ceně nafty,pojistce,nákladech na "garančky" a hlavně odhlučnění,kultivovanosti projevu,chuti do táček a plynulosti zátahu ve prospěch 1,8 TSI asi není moc co řešit... 1,4 TSI jede rozhodně mnohem lépe,než třeba 1,6 16 V v nové Fabii a 1,9 TDI je na tom co do dynamiky jízdy podobně(možná malinko hůř). Líbilo se samočinné sklápění zrcátek po opuštění vozu,elektronické samočinné dovírání kufru,světlomety,osvětlení interiéru,dotyková navigace COLUMBUS a samozřejmě prostor vzadu :yes: Systém liftback/sedan funguje naprosto tiše,rychle,spolehlivě... Pokud spolehlivost tohoto sytému vydrží i s přibývajícím věkem vozu,bude to opravdu malá revoluce ;-) Pochválit musím celkově odhlučnění-asi i díky silnějším sklům a trojitému!!! těsnění všech dveří. :yes: ...Před nějakým časem jsme měl možnost nový Superb trochu vyzkoušet,tak si dovolím zmínit pár postřehů... ;-) Jednoznačně se mi nelíbila středová konzole,jejíž zarývání do pravé nohy už leckdo kritizoval ve Fabii i Octavii II ( mně osobně v těchto vozech nikdy nevadila ),ale v novém Superbu jsem celou asi 2x100km trasu skřípěl zubama... Zdála se mi posunuta více k řidiči,spolujezdec má vedle levé nohy přehršel místa... Dále se mi osobně příliš nelíbí ztvárnění zadní části auta-ale to je dost subjektivní záležitost... Tím ale negativa končí...,nebo mě nic dalšího momentálně nenapadá :-) Udivilo mě,jak bleskurychle jsem se s autem sžil a jak se celkově na svou velikost snadno ovládá... Jízdní vlastnosti,řazení,řízení,materiály a kvalita zpracování nemají podle mě kromě prémiových značek v segmentu konkurenci... O prostornosti ani nemluvě... Měl jsem možnost přímého srovnání s novym Mondeem,Passatem,novou C5,Lagunou i 407mou a první dojem po přesednutí do těchto aut je,že sedíte v hračkách pro děti :-| Vše působí nějak uměle,plastově,levně... Jen Mondeo mělo podle mě trochu srovnatelné jízdní vlastnosti a celkově ovladatelnost,Laguna byla tišší a lépe tlumila nerovnosti,C5 je nádherná jen zvenku,vše ostatní na úrovni tak octavie tour (hlavně co do prostornosti a řízení,řazení a ovladatelnosti). Superb II jako celek na mě působil,že je úplně někde jinde... Na druhou stranu musím uznat,že při přesednutí z BMW 5, A6, nebo Ečka do Superbu máte pocit podobnej... Akorát v neprospěch Škody :-) ... Jinak jsem se nestačil divit,jak se dá odhlučnit 2,0 TDI PD 103 kW ve srovnání třeba s Octavií II! Rozhodne mi nepřipadal hlučnější,než 2,0 TDI CR 125 kW. Ani o moc slabší... Jde ale lépe do otáček... 1,8 TSI-optimal... S 2,0 TDI PD jsem jezdil v průměru za 7,5 l / 100km,s 2,0 TDI CR také 7,5l a s 1,8 TSI stejným stylem jízdy,po podobných cestách za 8,5l... Při rozdílu v pořizovací ceně,dnešní ceně nafty,pojistce,nákladech na "garančky" a hlavně odhlučnění,kultivovanosti projevu,chuti do táček a plynulosti zátahu ve prospěch 1,8 TSI asi není moc co řešit... 1,4 TSI jede rozhodně mnohem lépe,než třeba 1,6 16 V v nové Fabii a 1,9 TDI je na tom co do dynamiky jízdy podobně(možná malinko hůř). Líbilo se samočinné sklápění zrcátek po opuštění vozu,elektronické samočinné dovírání kufru,světlomety,osvětlení interiéru,dotyková navigace COLUMBUS a samozřejmě prostor vzadu :yes: Systém liftback/sedan funguje naprosto tiše,rychle,spolehlivě... Pokud spolehlivost tohoto sytému vydrží i s přibývajícím věkem vozu,bude to opravdu malá revoluce ;-) Pochválit musím celkově odhlučnění-asi i díky silnějším sklům a trojitému!!! těsnění všech dveří. :yes: Jen ta nová Laguna,jak už bylo řečeno, byla v tomto o trochu ještě lepší :-) Celkově bych tomu autu dal tak 8 bodů z deseti,když budu přísný :yes: :-) ;-)
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2008 00:27
ZDE POZOR
Pozor, hodnotíme zde luxusní produkt, auto na pomezí vyšší střední a střední třídy, auto, co zajímá majetkovou smetánku. Ve světě chytrých a majetkově zajištěných lidí triky s hopsa koulí v kufru civica neznamenají nic. Pochop, tohle auto přece musí působit honosně, důstojně a luxusně. Všechno to splňuje Superb dokonale. Nadto vyjíždí s fantastickou motorizací, navíc i jako čtyřkolka, na praktické unikátní dvojjediné variantě sedan/liftback. To vše za pár výplat. Jasně, že ne tvých výplat.

Někdo tu nahoře vypsal dokonale kritiku nedostatků superba z roku... 1947. Jo, to by tak ještě bylo možné chápat. Ovšem Superb 2? Doufám tu nikdo nemá tu odvahu srovnání superba s lagunou? Vždyť na zadní sedadlo se dostaneš jen zutej. Posaď se do Superbu. Srovnáváme iškrdlíka s maxi-limuzínou. Ano, Superb je mezitřídní luxusní kára, pro vyzrálého člověka, co zná své místo ve společnosti, vydělává za měsíc to, co ty za rok a svět ok pletiv bazarových plotů je mu vzdálen asi tak jako tobě garáž. Jo, Superb je objednávkou doby, a to jak v Česku, tak v Evropě.

Sem tam už je na silnici nový Superb vidět. Neokoukatelný design, velmi jistá vizualita, elegance, prostě moderní styl velkých limuzín. Kdo jiný za tyhle peníze vyrábí tak nádherný vůz? Nikdo. Superb se trefuje do mezery na trhu a cílí bez zaváhání. Superb je opravdový auto-gentleman.
Rozbalit vlákno
17
21. 5. 2008 08:32
Re: ZDE POZOR
No nechci ti brat iluze, ale lide, co aktualne vydelavaji za mesic tolik co prumerny clovek za rok si urcite nepujdou koupit schade, tomu ani sam neveris ;)
21. 5. 2008 14:34
Re: ZDE POZOR
Auto za mega a půl? Benzínový samet 3,6 l, čtyřkolka... to ti je málo?
Avatar - gld
21. 5. 2008 14:52
Re: ZDE POZOR
pre človeka čo zarobí 1,5 miliona za pár platov je to sakramentsky málo
21. 5. 2008 15:53
Re: ZDE POZOR
Hergot, golde, ty ses rozjel :-)
Avatar - gld
21. 5. 2008 21:54
Re: ZDE POZOR
ty si s tým začal :-O
21. 5. 2008 15:14
Re: ZDE POZOR
Až bude stát na parkovišti vedle OII tak si ho dobře prohlídni(superba).Taky ti připadá tak úzký?Proč ta oktávka vypadá tak velká?Já je takhle vidím takřka každý den.Prestižní limuzína to není a nikdy nebude.
21. 5. 2008 09:18
Re: ZDE POZOR
GTI GTI...zase si me rozesmal >:D >:D >:D Dokazal bys vykouzlit orgastickou explozi i nad urvanou maskou na ktery by bylo logo Skodovky (VW, Audi...bez problemu zamenitelne). Proste dalsi blabol. Je videt ze ses socialne uplne mimo lidi kteri vydelavaji, Superb je sen lidi co ted jezdi v oktavce 1,9 TDI. Kdo vydelava, kupuje BMW, Volvo, MB, Audi...
Jasne, najde si zakazniky, to ale diky sve solidni prumernosti a v zahranici cenou.
21. 5. 2008 14:29
Re: ZDE POZOR
Díky za osvětu, to víš, my bezdomovci do velkejch peněz neděláme... :-) ;-)
Avatar - Choochoo
21. 5. 2008 09:26
Re: ZDE POZOR
To byly zase vyrony. Auto pusobi opravdu jen luxusne, ale to je tak vse. Jojo treba koleni airbag neni luxus, ale nutnost, pac se tim dohani spatna konstrukce, pri ktere vznika poraneni nohou. Jinak pokud nekdo vydelava za mesic tolik co Ty za za rok, tak si rozhodne koupi original BMW a ne osklivou cinskou kopii ala shade. Jinak pokud hodniteme auta nemeritelnymi velicinami jako Ty tak jasne vychazeji cinsky limuziny lepe, jsou elegantni, velky, neokoukany, moderni a podobny blaboly a hlavne jsou levnejsi >:D
21. 5. 2008 14:31
Re: ZDE POZOR
Jasně čočo, jedině bávo :yes:
21. 5. 2008 16:06
Re: ZDE POZOR
Kolenní airbag není luxus, ale špatná konstrukce >:D? Aha tak proto ho Lexus LS, Mercedes C, Range Rover a jiné luxusní vozy používají. Jsem rád, že jsi mi to řekl, aspoň vím kterým nedodělkům se mám vyhnout.
21. 5. 2008 17:08
Re: ZDE POZOR
:yes: samozřejmě, hlavně Lexusy jsou šmejdy >:D
21. 5. 2008 11:47
Re: ZDE POZOR
Choď na vyšetrenie, ty už nemôžeš byť v poriadku...
21. 5. 2008 14:30
Re: ZDE POZOR
Samomluva údajně léčí, ale nemusíš to tu vypisovat.
21. 5. 2008 12:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2008 13:00
Re: ZDE POZOR
Nemám absolutně žádný problém vysolit za superba 1,5 mega, a nebude to po prvé co tak udělám, protože vím co mně čeká a budu si to užívat. Netvrdím že za ty prachy nedostanu nic jiného, možná i lepšího, ale já sem ze superbem naprosto spokojen, proto už mám druhého a nebude tomu jinak ani tenhle rok. Mám super servis, kde se cítím jako zákazník a né jako vyvrhel, zústatková hodnota mně netrápí natolik, abych si kupoval auto podle toho a rodina je štastná že má vzadu hafo místa.
Avatar - Pjenkava
21. 5. 2008 21:50
Re: ZDE POZOR
Omlouvám se ti, vydělám za rok milion a půl, ale Superb bych si nikdy nekoupil. Za hloupýho se taky nepovažuju, tak nevim. To už radši to Mondeo. Ale jinak stoprocentně BMW 3.
neregistrovaný "Hooonza"
21. 5. 2008 14:27
Bixenon a ostřikovač
Nad tím se nepozastavujte, to tak podle evropských předpisů musí být (stejně jako automatická regulace sklonu). Ale to ostatní ke xenonům opravdu potřeba není, tím už se jenom navyšuje cena...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pjenkava
21. 5. 2008 16:14
Vyšší střední?
Osobně nevidim žádnej důvod řadit toto auto do vyšší střední. Ani si nemyslím, že je na cestě do vyšší střední. Vždyť je to v podstatě lepší Passat, jestli vůbec. I srovnání Passata s třídou C, nebo BMW řady 3 je trošku... Naivní. Na cestě do vyšší střední je maximálně svými rozměry. Ale to vlastně taky ne, současná A4 je skoro stejně velká. Osmiválec Superb nemá, tak nevim.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Práša"
21. 5. 2008 17:04
Re: Vyšší střední?
Superb sice není můj šálek kávy, ale pokud se A4 a er3 řadí do střední třídy, tak Superb je z tohoto pohledu rozhodně o třídu výš. Kdo někdy seděl na zadních sedadlech zmíněných vozů a Superba (a není trpaslík), tak ví o čem píšu ;-) ... Mimochodem, osmiválec je nějakou vstupenkou do vyšší střední? Osobně znám vozy, u kterých nikdo o zařazení do vyšší střední nepochybuje, a osmiválec nemají. Myslím, že 280 koní je pro takový vůz naprosto dostatečný výkon... Osobně Superba sice řadím na horní hranici střední třídy, ale dolní hranice vyšší střední je vlastně prakticky totéž...
Mám v této třídě sice jiné oblíbence, ale zase nepřehánět... ;-)
neregistrovaný "nick02"
21. 5. 2008 17:46
Re: Vyšší střední?
Všetky prémiové sedany strednej triedy sú menšie, než tie z mainstreamu. Superb je namierený proti Mondeu, Citroenu C5 a bude sa kanibalizovať aj s Passatom. Má zhruba rovnaké rozmery, ponúka podobné motory, podobnú výbavu a podobnú cenu.
neregistrovaný "Horways"
21. 5. 2008 17:05
Re: Vyšší střední?
S motorem 3,6 FSI 4 x 4 v nejvyšší výbavě by se už tam Superb mohl řadit ale s 1.4 v základní výbavě ne no... ;-) ;-\ .
21. 5. 2008 19:41
Re: Vyšší střední?
Základ je mimo Rollse všude jen základ. Jistě, souhlas.
21. 5. 2008 19:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pjenkava
21. 5. 2008 21:03
Re: Vyšší střední?
Podle mě se Ford Mondeo nemůže rovnat čtveřici BMW 3, Audi A4, Mercedes C a Lexus IS. Nemůže. A těm se nemůže rovnat ani Passat, ani Accord, ani ten Suberb. Prostě ne. Neni to vo prostoru.
Avatar - Pjenkava
21. 5. 2008 21:36
Re: Vyšší střední?
Neberu Škodu jako značku Favorita... Beru ji jako značku Fabie II a Roomstera. Tragedie. Jak designově, tak motorově, tak interiérově. Octavia II, to je špičkový auto, ale snad bys ho neřadil do střední třídy?
Avatar - Ricardo
22. 5. 2008 01:01
Re: Vyšší střední?
Takhle bruslit mezi třídama umíš jenom ty. Konkurenti Superbu jsou 407, Accord, C5, Insignia, Laguna, Passat, Saab 9-5, Sonata. Motor 3,6 je jistě zajímavá možnost a příjemné zpestření nabídky ale automaticky to vstupenky o třídu výš není.
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 08:09
Re: Vyšší střední?
danieli vymenuj tie prevratne technicke novinky co iny nemaju.
Avatar - Onyx
21. 5. 2008 17:50
ALTERNATIVY
Vazeni z auto.cz, nechybi tam nahodou Toyota Avensis? ... Polepsete se.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pjenkava
22. 5. 2008 15:11
Re: ALTERNATIVY
Chybí tam spíš Lexus IS. Celkově ale Superb nemůže konkurovat prémii, byť je menší. Proto bych vyřadil BMW 3, Audi A4 a Mercedes C. Asi i to Suparu Legacy.
neregistrovaný "nati"
21. 5. 2008 19:32
Záruka
Tak pánové, že to škaredé auto není je pravda, že si najde příznivce taky.Osobně než octavii tak radši superba ceny jsou zajímavé.Ovšem co mě dostalo: všichni tady vyzdvihují kvalitu, ale za čtyřletou záruku do 60 000 km 6000kč a do 120 000 km 12 000 kč.Tak to snad nemyslíte vážně, tohle je normální výsměch, když vemu, že škodovky s přehledem drží 200 000 km.V době kdy už je normální tři a víceletá záruka a do 150 000 km. Opravdu pochybuji o kvalitě těchto vozů pokud se bojí výrobce vyšší záruku a drží ji na povinném minimu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paninaro"
21. 5. 2008 22:43
ROZVOR A MOTORY
Nechápu proč tvůrci nového Superbu přes prodloužení karoserie o cca 4 cm a cca 4 cm zkrátili rozvor. Pak jsou zbytečně velké převisy a jistě krátký rozvor (který v tomto případě odpovídá BMW 3, které je o 33 cm kratší) moc nepřidává na jízdních vlastnostech. Superb měl mít minimálně o 10 cm větší rozvor - tak někde kolem 2850 mm. Pokud jde o motorovou nabídku, tak mi připadá mezera mezi 1.8 TSI a 3.6 FSI přiliš velká. 2.0 TFSI (147 kW) tam evidentně chybí. A pokud jde o vznětové motory, tak i tam evidentně chybí 2.7 V6 TDI (140 kw v nové A4 nebo 132 kW v A6). Nevím, proč Škoda vždy vyrobí auto, které má obrovský potenciál a pak to končí u defektů typu - Fabie 1642 mm na šířku (konkurence má o 5 až 10 cm víc) či u Superbu krátký rozvor, který mu moc nepřidává na vzhledu a jistě ani né na jízdních vlastnostech (které jistě špatné nebudou, ale mohly by být jistě vždy lepší) a také nevyvážená motorová nabídka. To je tak, když koncern tovoří automobilky, které v podtstatě oslovují stejný okruh zákazníků. Pak to dopadá tak, že některé jsou silně protěžované (VW a Audi), z jedné se snaží vytvářet rádo by sportovní vozy (Seat) a s jednou se lepí mezery na trhu anebo vyrobí auto, které v některých parametrech je umyslně či uměle ztlačeno pod VW (Škoda)...:-)
Rozbalit vlákno
8
22. 5. 2008 01:03
Re: ROZVOR A MOTORY
Nevyvážená motorová nabídka? Neboj 2.0 TFSI přijde. O takové šíři motorové palety se může japoncům jen zdát, mrkni na Mazdu 6 či Accord. O čtyřkolce ani nemluvím.
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 08:16
Re: ROZVOR A MOTORY
Superb je sice v triede Mazda, Accord ale zdaleka na ne nemá a mať ani nebude ani s takou motorovou paletou. :-!
22. 5. 2008 11:08
Re: ROZVOR A MOTORY
A to si zjistil podle těch pár fotek tady na webu?
Jen tak pro přestvavu, v čem tedy zaostává?
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 15:32
Re: ROZVOR A MOTORY
Ani Passat na nich nemá nie ešte Superb.
Avatar - Pjenkava
22. 5. 2008 15:12
Re: ROZVOR A MOTORY
Máš pravdu. Zaostává předevšim designem.
22. 5. 2008 08:52
Re: ROZVOR A MOTORY
Taky bych si tipnul,možná časem i velký diesel,jestli nebude stát nafta 2x co benzín.Přístup vw a fordu k vývoji motorů je dost rozdílný,vw naseká dvacet motorů,něco sh.t,něco průměr a pak se podaří skvost jako 1.8TFSI.Ford udělal dva dobrý duratecy,pak dva dobrý duratorqy a žije z toho 10 let.
Avatar - Pjenkava
22. 5. 2008 21:45
Re: ROZVOR A MOTORY
A co takový Lamborghini, nebo Bugatti? >:D
22. 5. 2008 23:34
Re: ROZVOR A MOTORY
Človíčku ty jsi objevil Ameriku! A dokonce už několikrát, že? Jak podotkl kolega dole, jěště zě nazarazili kluci od VW Veyrona, aby prodali přesně tolik Fábií, kolik potřebujou! >:D
neregistrovaný "dr.oktan"
21. 5. 2008 23:55
superb
novej superb se mi celkem líbí...asi začnu šetřit, ani na videu nevypadá špatně...[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
24. 5. 2008 14:46
To uz radej tu novou 2 dverovou LAGUNU nebo PASSAT CC nez to
To uz radej tu novou 2 dverovou LAGUNU nebo PASSAT CC nez toto, skutecne je to neforemne natazene a predek neodpovida zadku. Co to v te Skodovce stvorili za hruzu???
Rozbalit vlákno
0