Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Superb Outdoor: Terénní paket za 49.900 Kč

Od letošního roku si mohou zákazníci mladoboleslavské automobilky objednat oplastovaný Superb přímo u prodejců. Plnohodnotný Scout ovšem nahrazuje pouze sada plastů.
Zpět na článek
21. 8. 2012 08:51
21. 8. 2012 09:02
21. 8. 2012 12:10
21. 8. 2012 09:04
21. 8. 2012 09:51
21. 8. 2012 09:55
21. 8. 2012 10:23
21. 8. 2012 11:42
21. 8. 2012 12:01
21. 8. 2012 12:06
21. 8. 2012 12:11
21. 8. 2012 12:18
21. 8. 2012 12:28
21. 8. 2012 13:11
21. 8. 2012 13:20
21. 8. 2012 14:28
21. 8. 2012 15:26
21. 8. 2012 10:52
21. 8. 2012 21:18
21. 8. 2012 09:03
21. 8. 2012 09:07
21. 8. 2012 09:15
21. 8. 2012 09:16
21. 8. 2012 09:58
21. 8. 2012 13:03
21. 8. 2012 12:17
21. 8. 2012 19:22
21. 8. 2012 19:32
21. 8. 2012 09:14
21. 8. 2012 09:14
21. 8. 2012 11:01
21. 8. 2012 11:29
21. 8. 2012 12:16
21. 8. 2012 12:21
21. 8. 2012 12:28
21. 8. 2012 12:32
21. 8. 2012 12:37
21. 8. 2012 13:06
21. 8. 2012 12:29
21. 8. 2012 12:31
21. 8. 2012 13:13
21. 8. 2012 19:42
21. 8. 2012 11:45
21. 8. 2012 11:52
21. 8. 2012 12:13
21. 8. 2012 12:17
21. 8. 2012 12:29
21. 8. 2012 12:32
21. 8. 2012 13:15
21. 8. 2012 14:02
21. 8. 2012 22:21
21. 8. 2012 22:25
21. 8. 2012 12:27
21. 8. 2012 12:14
21. 8. 2012 19:44
21. 8. 2012 09:22
21. 8. 2012 10:05
21. 8. 2012 10:16
21. 8. 2012 13:32
21. 8. 2012 11:20
21. 8. 2012 09:43
21. 8. 2012 11:11
21. 8. 2012 11:56
21. 8. 2012 12:04
21. 8. 2012 12:19
21. 8. 2012 12:24
21. 8. 2012 12:31
21. 8. 2012 12:26
21. 8. 2012 12:32
21. 8. 2012 12:35
21. 8. 2012 13:07
21. 8. 2012 13:15
21. 8. 2012 13:16
21. 8. 2012 13:51
21. 8. 2012 14:17
21. 8. 2012 14:23
21. 8. 2012 14:33
21. 8. 2012 15:08
21. 8. 2012 15:59
21. 8. 2012 16:08
21. 8. 2012 17:13
21. 8. 2012 19:30
21. 8. 2012 19:45
21. 8. 2012 20:43
21. 8. 2012 13:56
21. 8. 2012 13:43
21. 8. 2012 16:08
21. 8. 2012 17:00
21. 8. 2012 19:32
21. 8. 2012 20:13
21. 8. 2012 20:51
21. 8. 2012 21:08
21. 8. 2012 20:53
21. 8. 2012 21:19
21. 8. 2012 12:19
21. 8. 2012 19:33
21. 8. 2012 12:00
21. 8. 2012 12:53
21. 8. 2012 13:17
21. 8. 2012 19:40
21. 8. 2012 21:52
21. 8. 2012 22:02
21. 8. 2012 19:48
21. 8. 2012 22:48
21. 8. 2012 23:34
22. 8. 2012 00:18
22. 8. 2012 00:19
21. 8. 2012 20:21
21. 8. 2012 20:24
21. 8. 2012 08:51
moda
Nedavno sa lakovali sive narazniky, teraz je moda menit lakovane narazniky za sive - a este za to priplacat 50 000 >:-[]
Rozbalit vlákno
18
21. 8. 2012 09:02
Re: moda
Takže Fabia Junior je defacto praotec všech Scoutů... >:D
Avatar - twistedTSD
21. 8. 2012 12:10
Re: moda
No vidíš, Škoda dávala na Fabii paket Outdoor už v základu, a ještě si stěžujete. >:-[]
Avatar - 3_diamanty
21. 8. 2012 09:04
Re: moda
presne tak.... a dat napis outdoor na veko kufra.... par ocencanych peknych kobercekov s logom skoda hodit pod nohy a novy model je na svete :yes: , vsetko je biznis dnes, chapem priplatok 10 000 alebo 15 000 ale 50 000? To uz je sila.... no a na slovensku to nebude 50 000 ale minimalne 2000 eur co je po starom na nasich nejakych 60 000..... to je skutocne vela.....
21. 8. 2012 09:51
Re: moda
Pro ty méně chápavé, i tyto šedé nárazníky, jsou lakované. :-!
21. 8. 2012 09:55
Re: moda
Tak to je ovšem výhoda. Lakovaný nárazník, který z dálky vypadá jako nelakovaný. To se vyplatí >:D
21. 8. 2012 10:23
Re: moda
Jde především o to, že se tu někdo snaží být vtipný, ale je tu za blba. :-!
21. 8. 2012 11:42
Re: moda
Tak to si mě špatně pochopil, já se vůbec nesnažím být vtipný. Pouze konstatuji fakta ;-)
21. 8. 2012 12:01
Re: moda
Fakta, pokud je mi známo, jsem tu předložil především já. :-!
Avatar - white label
21. 8. 2012 12:06
Re: moda
Promiň, ale při tvé zde pravidelně prezentované inteligenci by byla stejně každá snaha marná, snahu o vtipnost nevyjímaje... :*) ;-)
21. 8. 2012 12:11
Re: moda
zase sa hras na mudreho? >:-[]
Avatar - white label
21. 8. 2012 12:18
Re: moda
A platí to i pro tvůj mulltinick.
Tak co už sis doplnil znalosti a nepleteš si V6 TDI 2,5 s V6 TDI 3,0 CR?. >:D
Když něco nevíš, je lepší to přiznat, než zbaběle utíkat s diskuse, tím se jen dál ztrapňuješ.
A co tvé utkvělé představy, ještě tě pořád pronásledujou ve zlých snech? >:-[]
21. 8. 2012 12:28
Re: moda
realitou ostava, ze v tvojich zlych snoch som ja, kedze ma ohovaras v inych diskusiach bez mojho vedomia. Strasne ti musim liezt na nervy >:D ;-)
21. 8. 2012 13:11
Re: moda
Zas tak moc si nefandi.
21. 8. 2012 13:20
Re: moda
Že ti už Label psal jak se mu o tobě zdá a ty to bereš jako zradu? >:-[]
21. 8. 2012 14:28
Re: moda
>:D Jakou zradu. Právě proto píšu ať si moc nefandí, že ve WL snech už není místo. >:D
Avatar - white label
21. 8. 2012 15:26
Re: moda
Řek bych, že tu reakci myslel paja na peeta, jen to špatně adresoval tobě, ale uvidíme, určitě nám to vysvětlí... :-)
21. 8. 2012 21:18
Re: moda
Už jste v tom jeli když jste tak chytrý??
Spoustu z Vás pomlouváte Superba protože na něj nemáte...možná ani na ten paket >:D
21. 8. 2012 09:03
:)
Tomu říkám umění marketingu. U Fabie jsou nelakovaný nárazníky jen pro nejlevnější verze a u Oktávky a Superba se za to připlácí až 50000 korun. >:D
Rozbalit vlákno
35
Avatar - 3_diamanty
21. 8. 2012 09:07
Re: :)
a potom ze preco nema nikto koncern vw rad...... a cudujeme sa? oblbuju zakaznikov, tahaju od nich peniaze za kazdu somarinu a potom sa ludia cuduju ze kazdy ma koncern vw v zuboch.... ja som mal kedysi skodovky tiez raz ale prichodom terajsej oktavky a fabie sa pomery zmenili a priplaca sa v skode dnes uz aj za volant..... stare dobre casy su prec.... momentalne si neviem predstavit zeby som mal ist kupovat uz skodovku.... to vazne nie.....
21. 8. 2012 09:15
Re: :)
A co si jdeš tedy koupit? Kde jsi viděl u Škody auto bez volantu?
21. 8. 2012 09:16
Re: :)
>:D >:D Nikdo nemá koncern rád. A objednávky se podepisují zásadně s pistolí u hlavy. A nebo konkurenci zákazníci nesnášejí ještě víc. Jednooký mezi slepci králem. (?) >:D >:D
Avatar - Starfighter
21. 8. 2012 09:58
Re: :)
...napsal ten, jehož cílovou skupinou je lístek na autobus do Košic.
Avatar - twistedTSD
21. 8. 2012 12:17
Re: :)
Každý má koncern v zuboch a proto je nejúspěšnější v Evropě. >:-[] ....Co se týče Outdooru, jeho absence je to poslední, co by mě na Superbu trápilo, ale kdo po něm touží, ten si zaplatí...
21. 8. 2012 19:22
Re: :)
Nikdo nikomu nenutí aby si za něco připlatil tak co tady řešíte. Ach jo :no: ;-\
Avatar - white label
21. 8. 2012 19:32
Re: :)
Jasně, že ne, ale to na to jdeš (na místní poměry) až příliš logicky a extrémně prokoncernově... >:D
21. 8. 2012 09:14
Re: :)
To není jenom o Škodě nebo koncernu. Černá zrcátka na nejvyšší verze nebo černě lakovaná litá kola montuje dneska kdekdo.
21. 8. 2012 09:14
Re: :)
Co takhle fakt, že nejde jen o nelakovanej nárazník a pokud si zákazník připlatí a vyžaduje to, pak to nabídnu...
Avatar - 4hill
21. 8. 2012 11:01
Re: :)
že ti to ale nedá spát..Mě ta barevná kombinace zvláštní nepřijde..a pokud se nejedná o seriově lakovaný díl tak mi ani cena nepřijde divná.Individualita něco stojí..Co na tom nechápeš?
21. 8. 2012 11:29
Re: :)
No máš pravdu, ale připlácet třeba za kůži individuál atd. to mi příjde ok,ale připlácet za něco co tam má bít a chybí to tam tak to mi příjde směšné.
21. 8. 2012 12:16
Re: :)
Má bít? >:-[]

Když někde něco má být, tak to tam je, ne? :-)
Avatar - white label
21. 8. 2012 12:21
Re: :)
Někteří diskutující by zřejmě potřebovali pravidelně "bít" do palice, možná by pak časem dostali rozum. Tady je zase dnes výkvět diskusní inteligence..., na takového chestera s peetem nemá ani Pat a Mat. >:-[]
21. 8. 2012 12:28
Re: :)
Bít aby nabyli bitím vědomosti...jsi krutej :-)
Avatar - white label
21. 8. 2012 12:32
Re: :)
Možná trochu jo, ale myslím to s nimi dobře... ;-)
21. 8. 2012 12:37
Re: :)
Nemislýš...správní psicholok se musý vžýt do toho druhího :-)
Avatar - white label
21. 8. 2012 13:06
Re: :)
Dýki, zamislým se nad tým... ;-)
21. 8. 2012 12:29
Re: :)
hlavne ze ty si tu lietadielko ;-)
21. 8. 2012 12:31
Re: :)
Ano má inteligence je nízká máš pravdu :-D, myslím si, že by bylo dobře se věnovat tématu >:D
Avatar - white label
21. 8. 2012 13:13
Re: :)
Je sice od tebe skromné, že se dobrovolně hlásíš do skupiny "pomalejších", ale pokud jsi četl diskusi ještě před mým vstupem, tak by ti mohlo dojít, že nebylo dospěle diksutovat a čem ani s kým.
Pokud tě nebaví dělat si místních disksuních děcek srandu, je to tu marné a zvlášť pod "koncernovými" články, kde si drtivá většina slaboduše (dlouhodobě a marně) léčí především osobní mindráky z koncernoooovwého úspěchu. ;-)
21. 8. 2012 19:42
Re: :)
A co tam není a mělo by tam být? Pokud vím tak tam jsou pouze věci které na běžné verzi nejsou ;-\
21. 8. 2012 11:45
Re: :)
jen že Škodovka produkuje Superb Scout, Roomster Scout, Octavii Scout, ale u Fábie je to Junior
Avatar - white label
21. 8. 2012 11:52
Re: :)
To si "trochu" zaspal dobu, Fabia Junior se už hezky dlouho nanabízí (byla jen u I. g.). [odkaz]
A ty plasty mají ne zrovna levnou povrchovou úpravu (podobně jako třeba u allroadu).
Než tu něco podobného stádně plácneš, zkus trošku myslet. ;-)
21. 8. 2012 12:13
Re: :)
to ta musi strasne zrat ze si niektori myslia ze mas lacne plasty na aute co? >:D jesitnost je strasna vec....
21. 8. 2012 12:17
Re: :)
Co si myslí ostatní, je rozumným lidem až na obzvláště ošklivý věci fuk...protože, oni vědí ;-)
Avatar - white label
21. 8. 2012 12:29
Re: :)
Máš smůlu, zrovna já mám i na allroadu z výroby lakované všechny plasty, ale chápu, že pro někoho to nemusí být nejprakričtější řešení. Ješitnost je zlatá vlastnost, proti tuposti a omezenosti jakou tu pravidelně předvádíš ty a všechny tvé nicky. :*) >:D
21. 8. 2012 12:32
Re: :)
Leckdy bych si přál, abych ty obouchávací plasty měl na autě taky, včera jsem viděl pána ve fabce jak si otevřel v garážích dveře tak, že P508 solidně načechral dveře taky...
21. 8. 2012 13:15
Re: :)
Máš pravdu, to bylo jen u F1. Na F2 to asi nedali ze strategických důvodů aby mohli udělat verzi scout. Jak jsem tu už někde psal mít lakovaný nárazníky, který vypadají jako nelakovaný nevidím jako velkou výhodu. Rozhodně bych za to nebyl ochotný připlatit ani nudli navíc.
Avatar - white label
21. 8. 2012 14:02
Re: :)
Jak jsem psal, za celolakování jsem si raději připlatil i u allroadu, takže zrovna moje kafe to taky není, ale s klidem angličana respektuji fakt, že to pro někoho zajímavé být může, ať už z praktického hlediska, nebo i proto, že se mu to prostě líbí. Lidem se na autech líbí nesrovnatelně větší designová zvěrstva a nikdo to tu v takové míře neřeší, ale když to není koncern, není z toho ani vwelké téma. ;-)
Avatar - woody-alien
21. 8. 2012 22:21
Re: :)
No tak zrovna mě se to "necelolakování", pokud je provedeno s vkusem, poměrně líbí. Jen si nemyslím, že by to zrovna museli "rvát" na každý auto. A Superb (nebo i P508) mi narozdíl třeba od Octavie přijde jako celkem nevhodný cíl pro podobné hrátky. Ale nejspíš je o to zájem, takže proč ne. Moje současné auto je taky pro podobné úpravy nevhodné, co takhle to napasovat na webpajovu kočičku ? >:D >:-[]
21. 8. 2012 12:27
Re: :)
Sorry překlep dík, ještě by si měl opravit např. bejt >:D
Avatar - twistedTSD
21. 8. 2012 12:14
Re: :)
Trochu bych to upřesnil - v současnosti žádná verze Fabie nelakované nárazníky nemá a u Octavie jsou pouze součástí Scoutu.
21. 8. 2012 19:44
Re: :)
Teď se modli aby ztíra někdo nevezl běžnou Octavku do lakovny se šedým nárazníkem >:D
21. 8. 2012 09:22
Palec dolu
Jeee, ten je osklivej..Sedan je osklivy i bez paketu, ale kombi bylo doted celkem povedeny. Timhle tomu ale soudruzi nasadili korunu
:no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
21. 8. 2012 09:28
Sekáč...
Koncern tohle prostě umí, stačí nalepit pár plastů za pár korun, nasadit náležitou cenovku a šup, je tady nový vůz. Další stovky nových klientů nadšeně kupují oplastovaný Superb navzdory místním rozhořčeným adolescentům.

Musím uznat, že to Superbu Outdoor opravdu sekne :yes:
Rozbalit vlákno
19
21. 8. 2012 09:57
Re: Sekáč...
podstatně víc mu to sekne v čistě bílý barvě, tmavýma sklama a se sníženým podvozkem na pěkných 19" než tahle rádoby junior verze ;-) :yes:
Avatar - Dinar
21. 8. 2012 10:05
Re: Sekáč...
Jistě, ta skla hooodně tmavá, kola hooodně černá, snížení hooodně velké a kšilt čepice hooodně dozadu. Jo, a nezapomeň na "karbon" na střechu, ať jsi originální. >:D
21. 8. 2012 10:16
Re: Sekáč...
A festovní rap! >:-[]
21. 8. 2012 13:24
Re: Sekáč...
napr.: [odkaz] >:D
21. 8. 2012 13:29
Re: Sekáč...
To je strašný. Takovýhle existence bytostně nesnáším.
21. 8. 2012 14:16
Re: Sekáč...
To ja jak ktery. Lidi ktery to poslouchaj jsou ruzny, ale jsem z Hradce Kralove, ted tu skoncil Hip-Hop kemp a co se delo ve meste, zejmena od polskych navstevniku, to bylo opravdu tragicky.(Nejen na silnici) Pri Rock for people tu takovej bordel neni tak proc musi bejt pri hip-hop kempu...
21. 8. 2012 14:45
Re: Sekáč...
Nejspíš proto, že je to tam samej vypatlanec s Pompovkou na hlavě.
21. 8. 2012 13:32
Re: Sekáč...
No, to je vono >:-[]
Avatar - T613
21. 8. 2012 11:20
Re: Sekáč...
teď frčí matná fólie :-!
21. 8. 2012 11:46
Re: Sekáč...
Já myslel na okna.
Avatar - white label
21. 8. 2012 12:00
Re: Sekáč...
Souhlas a on i ten "carbon" na střeše je v 99% jen plastově vyhlížející jednobarevná (a bohužel matná!) folie. Že jsou origo karbonové střechy (např. M3, M6) "dvoubarevné" (kovově černostříbrné) a hlavně v lesklém finiši, tunerům zjevně nedochází.
21. 8. 2012 11:40
Re: Sekáč...
Mylíš, že mi je 18 a pobíhám po světě jak největší trapák s polostaženejma kalhotama, vydojenou mikinou a kšiltovkou "střýček Pompo"? 8-s
21. 8. 2012 12:05
Re: Sekáč...
Rozhodně se tak chováš.
21. 8. 2012 13:22
Re: Sekáč...
Ještě, že se tu vyskytuje takový ztělesnění moudrosti a dospělosti jako ty.
Avatar - white label
21. 8. 2012 12:08
Re: Sekáč...
Ano, tento popis sedí k tvým příspěvkům naprosto dokonale, zatím nejvýstižnější příspěvek, který jsem tu od tebe četl, jen tak dál. :yes: ;-)
21. 8. 2012 13:25
Re: Sekáč...
Máš fakt dobrej odhad na lidi >:D >:D
Avatar - Choochoo
21. 8. 2012 09:58
Re: Sekáč...
U techto vetsich aut mi to prijde trochu mimo. Nevim jestli sekne, ale pusobi to na me trochu cinsky ;-)
21. 8. 2012 12:13
Re: Sekáč...
musim uznat ze si to napisal velmi trefne
21. 8. 2012 09:43
Není tohle...
...asi dva měsíce stará záležitost? :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Choochoo
21. 8. 2012 09:54
Re: Není tohle...
Je, ale asi ty prodeje a marketing pokulhava, tak je to treba ozivit nekde reklamou, ze uz se ty plasty za vyhodnych 50 koliku opravdu prodavaji >:-[]
21. 8. 2012 11:11
Škoda
By chtěl vidět toho troubu co jsi to koupí, jako skoro 50 tisíc dát za to tak to je fakt mazec, dávat za něco co tam má být (lak) a není tak tak to je fakt síla. Ale pozor, je to Škodovka a ještě Superb v TDIčku >:D
Rozbalit vlákno
34
21. 8. 2012 11:56
Re: Škoda
gti
karilaz
josalito
strejda bob
white label

by za to dali nevim co... >:-[]
Avatar - white label
21. 8. 2012 12:04
Re: Škoda
Nechtěl bych vidět tvoji "garáž", myslím to co ti (možná/snad)stojí před panelákem na chodníku, věřím, že bych se smál ještě týden..., jakákoli oplastovaná Škoda (včetně Fabie Junior) bude proti tomu Rolls. Anonymně nejvíc pohrdají vším ti, co mají sami holý zadek. :-O :*) >:D
21. 8. 2012 12:19
Re: Škoda
pekne si sa vystihol. Anonym, nadavas na vsetko okrem koncernu, smejes sa ostatnym co sa pacia ine auta... no proste cely ty, ako to dokazes sa sam takto odpisat chlape? >:D
Avatar - white label
21. 8. 2012 12:24
Re: Škoda
Ty si běž hlavně nejdřív něco o těch autech zjistit, jako autoanalfabet (viz poslední diksuse a tvé vědomostní fópá) ti totiž nezbývá nic jiného, než tupě opisvat reakce druhých... :*) >:-[]
21. 8. 2012 12:31
Re: Škoda
hej hej, to mi vravi ten co ma nastudovane len audinky.. >:-[] ale na opisovanie reakcii druhych tu mame teba predsa..[odkaz]
21. 8. 2012 12:26
Re: Škoda
...tak ti mě peete ukaž, kde se do koho WL naváží jako první... ;-)
21. 8. 2012 12:32
Re: Škoda
to si robis dufam srandu. Precitaj si tuto diskusiu, ci vajcak ma vlastny prispevok o autach alebo len reaguje na ostatnych.. ;-)
21. 8. 2012 12:35
Re: Škoda
Já tu vidím akorát pokračování půtek z dlouhý bitvy. Nejsem soudce, ale než začnu šmahem někoho odsuzovat zjistím si, přečtu, co tady už kdy a v jaký hodnotě napsal. Zrovna WL si jede co se znalostí týká extraligu...
Avatar - Johny.Rico
21. 8. 2012 13:07
Re: Škoda
Pravda, je to rozhodně co se týká znalostí uživatel, který patří zde na špici (a těch tu moc není). Nezastírejme ovšem fakt, že je koncernem zaslepen. Buďme objektivní.
21. 8. 2012 13:15
Re: Škoda
Nevím jestli koncernem, ale každýmu sedne něco jinýho a WL sedí Audiny a je svůj názor (a nějakej má) obhajovat. ;-)
21. 8. 2012 13:16
Re: Škoda
keby robil to co pises tak je to v pohode. Kazdemu sedi nieco ine. Ale nadavat tu niekomu za to ze sa mu pacia ine auta je trochu mimo ;-)
Avatar - white label
21. 8. 2012 13:51
Re: Škoda
Ty máš zase problém s dalšími utkvělými představami spojenými se mnou... :*) >:D
Tak pokud si chlap, tak tu hezky ocituješ, kde někomu skutečně/reálně/doslova "nádávám" za to, že se mu líbí jiné auta. Pokud ocituješ, omluvím se jemu i tobě, pokud ne, omluvíš se naopak ty. Máš na to koule kecálku? ;-) :-)
21. 8. 2012 14:17
Re: Škoda
si vtipny. Teraz mam hladat tvoje prispevky? Nemam cas sa tu hrabat v tvojich prispevkoch, ked 4 z 5 prispevkov su kecy o nicom a hadky s Kylie. Tvoj problem je ze sam v sebe nevies stravit ked s aniekomu nepaci superb scout a napise to sem ;-) to ze si pochvalil s-maxa si velmi dobre pamatas lebo to bola za poslednu dobu asi jedina pochvala na mimokoncern. A ako som ti uz minule napisal, rozdiel medzi nami je ten ze ty si zadubeny do koncernu no ja nie som antikoncernista. Inac k tomu kecalku, najvacsi kecalek si tu suverenne ty: [odkaz]
Avatar - white label
21. 8. 2012 14:23
Re: Škoda
A přitom stačilo napsat jen: "Nemám na to koule". :*) >:-[]
Ale ty jsi přece "kecálek" kvalitou, nikoli kvantitou. >:D
21. 8. 2012 14:33
Re: Škoda
tou kvantitou si si moc nepomohol 8-s paci sa mi ako dokazes reagovat, das cloveku ulohu na pol dna a ked na to clovek nema cas tak mu povies ze nema koule.. Argumentacia na urovni vidlaka...
21. 8. 2012 15:08
Re: Škoda
>:D >:D Aby ten argument byl o něčem je nutné mu dát nějakou váhu. Pokud někoho osočíš z nadávání ostatním a pak začneš kličkovat, že nemáš čas hledat, kde dotyčný někomu nadával tak nejsi ani na úrovni toho vidláka, ale v rovině plácala a vlastně i lháře. Tolik k diskuzní logice.
Avatar - white label
21. 8. 2012 15:59
Re: Škoda
Zajímavé, že čas na hledání odkazu s diksusním žebříčkem sis našel i v tom spěchu, který údajně máš. Hlavně si nenašel to, co bys rád našel, ale neexistuje to, tak si sem dal odkaz aspoň na něco úplně jiného, co má jakoukoli spojitost s mým nickem. :*) >:D
21. 8. 2012 16:08
Re: Škoda
ale ako si sa toho hned pekne chytil.. Inac ved v tom si majster hlavne ty, otacat temu a ohybat si ju ako sa ti paci.. I paroubek s ficom by sa mohli od teba ucit ;) cas na vyhladanie toho clanku mi zabral asi 3 sekundy, no kedze autocz nema poriadny search engine na vyhladavanie prispevkov od uzivatelov, tazko tu budem hladat vsetky tvoje prispevky a prehrabavat sa v nich. Fakt na to nemam chut, keby si tu sedel vedla mna tak si tu namahu dam a nasiel by som ti toho dost. Este pre upresnenie, nadavanim som myslel tvoje sarkasticke poznamky, ktorych je tu dost, napsledy si sa pod nejakym clankom co si urazil usera vykrucal ze nerozumie sarkazmu. Musim uznat u teba ze konkretnym vulgarizmom sa vyhybas ale nikde som nepisal ze si vulgarny. Mozno by sa hodilo aby som si linkoval tie tvoje urazky ale nepoznam ta osobne cize usvedcit ta z toho nema zmysel, kedze sme tu vsetci anonymni a do realneho zivota sa ti to nepremietne. Mas to aj tak jedno, tu na diskusii sme si vsetci rovni, vsetci sme anonymni, asi tazko sa mozem trapit niecim co mi napises, no vtipne je ze ty na mna myslis aj ked spolu nediskutujeme a pises o mne pod inymi clankami, to mi pride fakt vtipne ;-) :*) >:D
Avatar - white label
21. 8. 2012 17:13
Re: Škoda
Napsal si doslova "nadávat" a teď žádné nadávání nemůžeš najít, stejně jako nejsi schopen se omluvit. Pokud si z někoho dělám nevulgárně srandu, tak to není nadávání, to bych pak veškerá komunikace s tebou byla vlastně jen nadávání. >:D
A z toho, že se vyhýbám vulgarismům si vezmi příklad, u tebe to bohužel, pokud vybuchneš jak kamna, neplatí..., zkus se v podobných situacích víc ovládat, může se ti to hodit i v reálu. >:-[]
Co máš furt s tou utkvělou představou, že myslím zrovna na tebe, snad nejsi ještě ke všemu 4%ní. >:D
21. 8. 2012 19:30
Re: Škoda
4% nie som ale o tebe pochybujem, kedze o mne pises aj inde 8-s >:-[] vulgarizmus som kedy pouzil? Mozes mi teraz ty hodit priklad? Velmi by ma to zaujimalo ci sa ti to bude chciet hladat. A nepodmienujem to nejakym omluvanim..

Takze nadavat sa da len vulgarne? Poviem ti priklad,m neber to osobne. Ked ti napisem ze si tak neinteligentny tvor, ktory nie je schopny splodit aspon priemerne dieta a v hlave mas totalne prazdno, tak to podla teba nie je nadavanie? Podla mna to je nadavanie, pretoze hlavnou podstatou bolo urazit ta. Nadavka je ci uz ide o frazeologizmus alebo ho len obsirnejsie opises je to iste ;-)

neratam s tym ze mi napises ze mam pravdu, skor si myslim ze teraz popises dalsie riadky textu plne bla bla bla ale velmi dobre viem ze to chapes, len sa ma snazis chytat za slovicka, v tom mas velku uchylku ;-)
Avatar - white label
21. 8. 2012 19:45
Re: Škoda
Téměř veškeré naše dřívější "série" končily tvým výbuchem spojeným s nějakým tím vulgarismem, takže pokud na tom trváš a si ochoten se pak případně omluvit, určitě ti to dohledám.
A pokud jsem tu někomu tvrdil, že např. není schopen "splodit" aspoň průměrné dítě, nebo že má v hlavě totálně prázdno (apod.) jen! proto, že se mu líbí jiné auto, dej na to odkaz a omluvím se úplně stejně jako za případný vulgarismus v takové souvislosti. ;-)
21. 8. 2012 20:43
Re: Škoda
cakam na ten vybuch s vulgarizmom...
Avatar - white label
21. 8. 2012 13:56
Re: Škoda
Z prémie mi sedí hlavně Audi a BMW (dřív rozhodně mnohem více BMW, dnes už spíš Audi), ale taky ne všechny, o takové A4, nebo 1er bych ani neuvažoval. Z MB mám slabost pro cupé, z takového SLS si v reálu rád sednu na zadek. ;-)
Avatar - white label
21. 8. 2012 13:43
Re: Škoda
Co se zaslepenosti koncernem týká, je to tvůj názor a ten ti brát samozřejmě nebudu.
Z velké části to logicky vyplývá z faktu, že tady velmi často a dost sarkasticky reaguji na nedospělé pomalejší jedince, většinou extrémní antikocernisty, kterých je tady jako much v létě. Že tyto reakce převažují v tom co tu celkově napíšu je z velké části způsobeno relativně podprůměrnou úrovní mnoha zdejších uživatelů (myslím autovědomosti i intelekt). V množství podobných sarkastických reakcí se pak ztrácí např. mé příspěvky o tom, že za designově nejpovedenější MPV vůbec považuji Ford S-MAX, nebo má kritika nižší kvaity Jetty (ve srovníní s Golfem) a taky kritika designu Golfu Variant resp., že taková verze by měla vůbec označení Golf používat apod. Zrovna včera jsem psal, že Citigo působí v reálu dost lacině a Up!u chybí možnost plnohodnotného automatu. Při doslěpé diskusi vnímám auta konkrétně, nikoli omezeně značkově. Umí ocenit kvalitu A6, 5er, C-klasy, nebo SLS..., stejně jako kritizovat A4, Ečko, nebo 1er.
Kdo mě čte komplexně a nezaujatě ten má možnost o mě něco vědět, kdo si z toho vybírá jen to co chce, nebo co ho irituje, jeho volba... ;-) :-)
Avatar - Johny.Rico
21. 8. 2012 16:08
Re: Škoda
White, naprosto rozumím. Měj na paměti ale fakt, že lidi se dělají obrázek o ostatních hlavně tím, co dotyční dělají nejčastěji, neb jsou tím nejvíce vidět. Tzn., že když nejvíce přispíváš do diskuzí o VW a sem tam napíšeš příspěvek k třeba Fordu, nedělá to z tebe automaticky komplexního diskutéra, jak píšeš (mohu-li použít příklad na Rossim, který jezdí motorky a přesedl do rally... kolik lidí myslíš, že ho bude mít za aut. závodníka a ne za motorkáře?)
Vzhledem k tomu, že se zde probírá nejvíce VW - což je ovlivněno tím, odkud redaktoři nejvíce berou články, tipy atd., není se čemu divit, že budeš nejvíce přispívat do VW, když už teda jeho 2 produkty vlastníš. A asi sis ty 2 produkty nekupoval jen z racionálního hlediska, ale z hlediska image, designu atp., tzn. už při obhajobě těch vozů nemůžeš být ze zásady objektivní...
Takže, nemyslel jsem ot zle, to ty víš, jen píšu, jak to vypadá ;-)
Avatar - white label
21. 8. 2012 17:00
Re: Škoda
Nemyslím si vůbec , že to myslíš zle. Že lidi obvykle soudí člověka podle toho co říká/píše nejčastěji je logické (viz i má předchozí reakce o tom), ale mě je vážně šumák, co si o mě v tomto ohledu myslí zdejší průměrný uživatel, který mě nezná osobně (a těch co mě znají i osobně tu a na MACZ není úplně málo). Chodím se sem především bavit tím, kolik lidí neunese nesporný koncernoooovwý úspěch a jakým způsobem to dávají najevo. Mému diskusnímu sarkasmu odpovídá i můj avatar a nemám problém dělat si tu srandu i z takového Ady, nebo petrmura, což antikoncernisti rozhodně nejsou.
Je tu naštěstí i pár velmi kvalitních nicků se kterými se dá diskutovat i dospěle, ale bohužel jsou ve výraznější menšině. ˇ
To že vlastním i dva produkty koncernu je taky důkaz toho, že tu nekážu vodu, aniž bych sám pil víno.
Co se týká Audi, tak jsem k němu přešel od BMW a vážně si mylsíš, že hlavní důvod byla nějaká image? Má snad Audi vyšší image, než BMW? Podívej se na zdejší diskuse, Audi je neprémiová "navonědá bída", nebo dražší VW apod.
Prostě každý normální člověk jde a zkusí produkty i od konkurence a vybere si to, co je pro něj aktuálně nejvhodnější, motat do toho ještě nějaké rozdíly v image značek v rámci D3 je dětinské. Dokud tu byla E39, nemělo pro mě BMW ve vyšší střední konkurenci a to jsem před jeho nákupem zkusil komplet D3. E60 pro mě byla (po E39) naopak velkým zklamáním a navíc se mi zalíbila celková filosofie allroadu (A6/C6), který u mě postupně vyřadil alternativy nejen v podobě zmiňované 5er, ale i X5, ML, Touaregu a tehdy žhavé novinky Q7.
No a Golf 5 GTI měl u mě ve finále jediného soupeře a tím byl FoFo II ST, který u mě nakonec poměrně jasně (proti G5 GTI) neuspěl. Až někdo vyrobí (za podobné peníze) v komplexu kvalitnější a univerzálnější (v tom nejlepším smyslu tohoto slova) HH, než je Golf GTI (nejlépe s dvojspojkou), klidně se vykašlu se na tu údajnou koncernovou image. Nemůžu za to, že koncern umí dělat podle mě tak dobrá auta jako je A6 allroad, nebo Golf GTI, samozřejmě, že všechny jeho produkty zdaleka tak dobře nevidím a ani nesednou každému, ale od toho máme, zaplať pánbůh, všichni možnost vybrat si individuálně co nejlépe a jestli to bude zrovna koncern a jaký, může být celkem jedno, nemyslíš...? ;-) :-)
21. 8. 2012 19:32
Re: Škoda
preco potom nereagujes tak ako na ostatnych ktorym sa pacia napr francuzi na GTIho ktory tu popise kraviny o jette ked sam vravis ze mas voci nej vyhrady. Alebo na A4. To uz tazko do cloveka co haji tvoje farby ze? ;-)

nemusis odpovedat, to bola basnicka otazka ..
Avatar - white label
21. 8. 2012 20:13
Re: Škoda
Myslíš, že jsem tu nikdy konkrétně nesouhlasil třeba právě s GTIm, tak to se pleteš hochu, každopádně se ovšem také bavím tím, jak mu tu většina antikoncenistů diskusně zobe z ruky, aniž by o tom věděla. :-O :*) >:-[]
Mimochodem zrovna nedávno jsem řekl např. iudexovi, který se rozhodoval mezi Jettou a Mondeem, že bych Jettě přednost nedal.
Ono kdybys u toho čtení diksusí aspoň trochu přemýšlel, zjistil bys, že si nedobírám lidi proto, že dávají přednost jakékoli značce, ale proto, že jim především leží konkurenční značky (nejčastěji koncern) v žaludku. Tak jako tu Ada nemůže komicky strávit Renault, tak tu mnozí nedávají koncern, a těch je tu nesrovnatelně víc a navzájem se utvrzujíj v tom, jak je ten koncern hrozný a zlý... a dělají to často tak primitivně, že si z toho srandu snad ani nejde nedělat.
Podívej se třeba na příspěvek XTada z 20:21.
Taky se mu to oplastování moc nelíbí, ale dokáže napsat racionální příspěvek s logickýni argumenty pro/proti. Z takového přéspěvlu není žádný důvod dělat si srandu, ať je pro koncernový, nebo není.. A teď to srovnejě s tím senem co tu pravidelně píše třeba topper. 8-s >:-[]
21. 8. 2012 20:51
Re: Škoda
toppera nechajme tak, ja ho mam bloknuteho cize jeho prispevky nevidim.

lenze tie strany barikady su tu dve. Antikoncern a koncern ludia su taki isti. Tak ako ty si podavas tychto antifans, tak si oni podavaju vas, koncern fans. Mne je jedno ze si niekomu poradil mondeo pred jettou, nechapem preco si niekto nevybera medzi passatom a mondeom a deire do toho sedan postaveny na golfe. Ale oka, jeho vec. Nejdem to tu prehladavat lebo fakt viem vyuzit cas lepsie ako stravenim dvoch hodin prehladavania starsich clankov a hladania kde si vobec prispieval a s kym si sa pohadal. Si aky si, ja nereagujem na tvoje nazory o autach ale na to ako reagujes na ludi. Ked ada nemoze vystat renault, preco si z neho nerobis srandu? Co tak stryco? Ten ma 9z 10 textov na nejaky en tvoj sarkazmom naplneny koment. Ale kde, ti si otieraju usta o ine ako koncenrove znacky ze? Je to smiesne, nejdem sa tu s tebou hadat, lebo to nema zmysel, aj tak vsetky diskusie tu na auto.cz su len o jednom: [odkaz]
Avatar - white label
21. 8. 2012 21:08
Re: Škoda
Lidi si nevybírají auta jen podle třídy/velikosti, ale třeba i podle ceny, a to Mondeo (lb) bylo cenově blíž k Jettě, než k Passatu. Kdyby tady běžně stál srovnatelný Passat stejně jako Mondeo, tak by prodeje Mondea vypadaly taky značně jinak. A čím je Mondeo/Passat vybavenější o to víc se jejich cenové nůžky rozevírají ve prospěch Fordu. Poměr cena/výbava byla u Mondea mimořádně lákavá a to i v případě jiných nicků co hlavně proto nakonec logicky skončily u Mondea.
Samozřejmě, že si tu dělám srandu i z Ady, několikrát jsem za to dostal palec nahoru třeba od Ronaulta. Problém je v tom, že ty rád děláš rychlé závěry i v tom o čem toho moc nevíš, viz i minulá diskuse s tebou. ;-)
Avatar - Johny.Rico
21. 8. 2012 20:53
Re: Škoda
Tu někdo řekl o Audi, že je navoněná bída jo? >:D >:D No já padám, já padám >:D
K HH: Co třeba BMW 135i s M paketem?
Dík za odpověď, nyní už vážně komplexní ;-)
Avatar - white label
21. 8. 2012 21:19
Re: Škoda
To si piš, že tu podobné moudroooo taky padlo a nejednou. >:-[]
135i? To je výborný motor v "nesprávném" voze. >:D
Ne, vážně, mně se hlavně nelíbí 1er 5dv. hb první generace, kupé je mnohem stravitelnější, i když 3er kupé je zase jinde. Spíš bych se zeptal proč 135i a ne rovnou 335Ci (ideálně s DKG)? ;-)
A jinak kupé (135i se jako hb nenabízí) není hb, a proto 135i není úplně ani hh a karoserie kupé, nemůže být nikdy tak univerzální, jako hb. I proto jsem tak zdůrazňoval tu univerzálnost G GTI.
21. 8. 2012 12:19
Re: Škoda
A tebe sejří, že by jsi za to dal nevím co, ale muselo by to bejt do výše průměrnýho platu v ČR, viď :-)
21. 8. 2012 19:33
Re: Škoda
Nárazníky samozřejmě lakované jsou. A nikdo ti to nenutí. Věř tomu že jsou lidi kteří nepochopí že máš auto jaké máš a ještě jsi za něj zaplatil byť 210 000,- ;-\ Každému se líbí něco jiného "chválabohu" :yes:
21. 8. 2012 12:00
opravdu terénní
ty předražený plasty to asi jenom držej pohromadě aby to vydrželo jízdu po D1 a nevrzaly na ní plechy..... >:D
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2012 12:32
Několik umělohmotných výlisků
v reálné ceně pár korun,prodat za 50 tisíc.Nejvíc se dá fakt vydělat na lidské blbosti,o tom žádná....
Rozbalit vlákno
1
21. 8. 2012 22:12
Re: Několik umělohmotných výlisků
Proto ty diskuse také auto.cz zapíná, aby na klikání a žvanění nahonila prokliky..
Avatar - cerrbion
21. 8. 2012 12:53
pozor
nemůžete se tu přeci VWnatikům navážet do čehokoliv co VW nabízí, pokud se na Suberba nalepí třeba nálepka s Paroubkem, tak je to prostě extra super mainsteam VW majsrtštyk a kdo s tím nesouhlasí neví nic o autech a má v garáži Trabanta ! :-)

Kdo nemá doma přinejmenším Avantadora nesmí se účastnit zdejší diskuze, protože čím dražší vůz vlastníte, tím jste automaticky fundovanější k hodnocení čehokoliv co se aut týká :-) Pokud máte doma cokoliv od VW, váš názor nebo hodnocení má trojnásobnou hondotu a je nezpochybnitelné !
Rozbalit vlákno
4
21. 8. 2012 13:17
Re: pozor
Nikdo nezpochybňuje, že Sup sedanoliftback je designově nepříliš povedený auto, ale fakt, že se najde dostatek zákazníků na optickej tunning za 50k není třeba vyvracet. O nic jinýho tu nejde, ne?
21. 8. 2012 19:40
Re: pozor
Pochybuji že někdo kdo má cokoliv od koncernu má na autě Paroubka to musíš hledat na "Českých" korejcích ;-)
Avatar - SEKYC
21. 8. 2012 21:52
Re: pozor
Tak to teda lžeš,dnes jsem stál za octou kombajn bílé barvy a na zadních dveřích měl samolepku ne s CZ ale Paroubek je ko-ko-t.
Avatar - white label
21. 8. 2012 22:02
Re: pozor
Tak to je další jasný důkaz popularity Paroubka u majitelů Škodovek. ;-)
21. 8. 2012 19:48
Je zajmavé
Jak v tomhle státě dokáže rozpoutat bujarou diskuzi když někdo něco má nebo naopak nemá >:D Když to mají něco navíc dotyční rozumbradové tak je to v pořádku a všichni jsou hlupáci že to nemaj taky. Když má někdo něco navíc oproti nim tak je taky hloupej.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - white label
21. 8. 2012 20:20
Re: Je zajmavé
To je ta minulá 40ti letá filosofie normalizace a průměrnosti. Nesmíš moc vyčuhovat, když máš měně než všichni, jsi k smíchu/pláči/pohrdání/lítosti a když máš naopak více, jsi středem podezření a závisti a bude ti odebráno (znárodněno) do "společného" vlastnictví...a když ti chcípne koza, vyřeší se to nejlépe tím, že sousedovi zdechne taky. Když nemáš sousedovi co závidět, přestává být hlavní důvod to chtít taky vlastnit.
21. 8. 2012 20:27
Re: Je zajmavé
Naprosto přesně "řečeno" :yes Tohle mělo být napsáno na slavné plastice zemí EU a všichni by hned věděli že jde o Českou Republiku ;-) Spíš Česko a Slovensko.
Avatar - white label
21. 8. 2012 20:35
Re: Je zajmavé
Problém je, že to v lidech dál přetrvává, je to něco co z většiny nevymažeš nejen za dvacet let, ale bohužel ani za čtyřicet let...
21. 8. 2012 20:55
Re: Je zajmavé
Je to marný jako kdyby jsi chtěl "nepřizpůsobivé" nahnat do práce. Základ je vždy v rodině a výchově.
21. 8. 2012 22:48
Re: Je zajmavé
Tohle je všude stejný, zakomplexovaný vidlák z Česka je úplně to samý jako vidlák třeba z Bruselu. Konkrétně v té Belgii jsem nějakou dobu pobýval a je to humus, Češi se k sobě ještě chovají hezky. Totalita s tím zas tam moc společného nemá.

Závist, nepřejícnost, věčná nespokojenost...jde to napříč všemi skupinami, bohatí si s chudými nemají co vyčítat. Jen je rozdíl v tom, jak to kdo navenek umí filtrovat.
21. 8. 2012 22:58
Re: Je zajmavé
Všeobecně vzato máte všichni v tomto vlákně pravdu.

V rámci názorů na příplatek za oplastování "za pade" je to poněkud off-topic. Pokud ten rozdíl někdo nechápe, jeho chyba, je mi líto.
Avatar - white label
21. 8. 2012 22:59
Re: Je zajmavé
Ano, je to v lidech v podstatě odjakživa, ale "ideály" socialismu to ještě více probouzí a podporují.
A Brusel, svým způsobem centrum dnešní "sociálně-socialistické" Evropské unie.
21. 8. 2012 23:34
Re: Je zajmavé
Ono je to hlavně centrum "multikulturní" Evropy. A věř mi, to, co tu zažíváme s Rómy je jen opravdu slabý odvar proti tomu, co tam řeší s Araby, Jugoslávci, Albánci, Asiaty a kdovíkým ještě.

Bydlení jsme s přítelkyní hledali po internetu ještě před odjezdem - EU je sice bohatá organizace, ale ubytování nám jako stážistům zajistit nedokáže. Našli jsme 1+1 v něčem, co označovali za progresivní čtvrť, kde se to hemží umělci a mladými lidmi - v Ostberlinu se mi líbilo, říkáme si, proč ne?...to, že budeme jediní běloši v okruhu asi tří kilometrů už majitel neprezentoval. Po příjezdu šok, na přítelkyni něco sprostě povykoval zafačovanec od sousedů - jo, měla na cestu šortky a já dostal skoro přes hubu proto, že nemám cigára, navíc barák na odstřel. Takže rychlý útěk, zálohu vem čert a pak jsme měsíc spali v kanclu, půjčeného Lexuse za dvě mega bych na ulici nenechal. Tak jako tak, s touhle verbeží jsme si tam potom ještě užili celý půlrok.
To jen tak na okraj co jsem si vzpomněl k té blahobytné Evropě. Jestli si ji chceme zachovat, měli bychom vytáhnout proti příživníkům a přistěhovalcům. Také mají pocit, že jim tam všechno patří a co nepatří, mělo by. V komplexu tedy palec nahoru, máš jednoznačně pravdu.
Ještě jsem zvědavý na USA, tam taky mají z Afroameričanů těžkou hlavu - pravda, zase protekční sociální systém, tolerance a "začleňování".
Ale to už jsme se od Supa vzdálili... 8-s
21. 8. 2012 23:48
Re: Je zajmavé
Tak tohle bylo hodně přes čáru, doporučuji zařadit zpátečku.

Já se v té "prohnilé" západní Evropě pohybuji díky práci zcela běžně a vnímám jí úplně, ale úplně jinak.

Pokud pomineme rasistický podtext tvého příspěvku (ani, budeš mi oponovat že tak to není, jen kdyby ti "oni" byli více slušní), musím konstatovat že ghetta jsou všude - stačí zajet třeba do "nesprávné" čtvrti v Ústí nad Labem. To že tě někdo v zahraničí nachytal neznamená, že by jsi si z toho měl vzít ty závěry, které sis evidentně utvořil.
Avatar - white label
22. 8. 2012 00:14
Re: Je zajmavé
Poslechni Michaleli, já bych tě v podobném ghettu nechal třeba jen pár týdnů bydlet i s rodinou a ony by tě ty ušlechtilé poznámky proti rasovému podtextu poměrně brzy přešly. Teorie a praxe bývají často velmi rozporuplné. Tohle se navíc týkalo jen určité části Bruselu (zatím), takže to nemusíš hned vztahovat na celou západní Evropu, ale někdo by měl přemýšlet nad tím jak to zabezpečit tak, aby to podobně jednou nevypadalo v celé Evropě a z Evropy časem nebylo jedno velké "ghetto", kde bude mít slušný evropan (jako původní obyvatel) strach žít.

P.S. Tu "verbež" si nevztahuj ke skupině lidí s jinou, než bílou, barvou pleti, ale ke skupině lidí, kteří se neumí chovat (velmi mírně řečeno) k jiným slušným lidem, a to bez ohledu na jejich rasu/barvu pleti.
22. 8. 2012 01:11
Re: Je zajmavé
Já tu evropu procestoval v devadesátých stopem. Není vše takové jak se to na první pohled může zdát. Nicméně tím tyto problémy nechci popírat či ignorovat...

Každopádně toto je diskuzní téma na zcela jiný server.
22. 8. 2012 00:18
Re: Je zajmavé
Jestli se te to nejak dotklo, omlouvam se, mohl jsem to napsat uhlazeneji.
Kazdy ma asi to, co povazuje za normalni trochu jinde. A rozhodne nepovazuji za normalni narusovani soukromi, vlezlost, drzost a i fyzicke napadani. Az budu u pritelkyne, muzu ti do SZ poslat mail, co koloval v intranetu (tykal se castych pripadu znasilneni v urcitych ctvrtich Bruselu).
Kdyz se podivas na strukturu vydaju, nekteri pristehovalci si z tamniho systemu udelali bankomat - to mi vadi. Vazbu i veznice maji naplnene, takze tam prochazi cokoli mensiho nez ozbrojena loupez...

Co se Usti tyce, podivej se na mou IP (nekteri diskuteri to delaji, asi to nejak jde)...opravdu mam zkusenost i s okolim Globusu a Makra.

Jasne, tohle je izolovana zkusenost (zrovna Brussels ma pokud vim priblizne 45% obyvatelstva tvorrenych pristehovalci, take ji nevztahuji na celou EU, ale na jedno mesto - ktere by melo byt vykladni skrini. Pariz, Londyn, Berlin, tyhle problemy jsou vsude, jen nejsou tak intenzivni.
22. 8. 2012 01:26
Re: Je zajmavé
Rozhodně to přežiju ;-)

Nechme to být, mé Bruselské (vlastně evropské) zkušenosti jsou prostě jiné. Tím nepopírám ty tvé, jen ten způsob vyjadřování se mi prostě nelíbí. Aneb někdo kdo stopem projel Albánii či Sýrii a Jordánsko je v tomto docela obrněný a na druhou stranu i velmi tolerantní ;-)

Předlice znám velmi dobře. V ÚL jsem vyrůstal. Na druhou stranu vezmi si třeba Krásné Březno - tam to soužití etnik relativně funguje a téměř nikdo to tam dnes ani neřeší.

Takže jinak - pokud jste s přítelkyní jeli do Bruselu a někdo vás ubytoval ve čtvrti, jež je ekvivalentem Předlic, reagoval bys jako cizinec jedoucí na ústecký ÚJEP a ubytovaný v Předlicích, tzn. celé Ústí je jeden etnický problém?
Avatar - white label
21. 8. 2012 23:56
Re: Je zajmavé
Ano, ona ta multikulturní Evropa je do značné míry právě důsledek té "sociálně socialistická" EU.
A paralely s bývalou socialistickou východní Evropou najdeš u EU taky poměrně snadno. AŤt už je to centrální řízení ala RVHP apod., nebo třeba import vietnamských a kubánských přátel do bývalého ČESKOSLOVENSKA.
21. 8. 2012 20:21
Nic moc
Zrovna vcera, nebo predevcirem jsem jeden videl. Asi to byl BT Cross od benetu. To je ale nakonec jedno. Ty plasty mu totiz moc neslusi. Superb combi je neskutecne nadherne auto a tahle uprava mu nesedi. Obecne jsem to nikdy moc nepochopil. Jasne, z parkovist je karoserie auta po nejake dobe plna oderku a skrabancu, ale i ty plasty se poskrabou, nehlede na to, ze krasne auto se skrabanci je porad hezci, nez hnusne oplastovane bez nich. Ale zvednuti podvozku a zakrytovani choulostivych mist chapu. Na nasich silnicich neni problem oddelat podvozek bezneho auta. A je pravda, ze zvednuty podvozek na neoplastovanem aute vypada zvlastne.
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2012 20:24
BRAVWO Škoda
Šmarjá, tady se snad prodá všechno. Já tohle oplastování mám u svého Meganu GrandTour v základu. Jen hezčí (neb s ním designéři počítali od začátku) a funkčnější (na drobné šrámy ve městě k nezaplacení - hlavně přední a zadní nárazník při podélném parkování).

Tohle koupí jen totální m*gor, pukud to tedy prodejce nenabídne jako prémii "zdarma" (takže to koupí taky jen totální m*gor).

Ale trh je trh, takže pokud se to chytí - BRAVWO Škoda :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - white label
21. 8. 2012 20:33
Re: BRAVWO Škoda
Proč tak zbytečně silné slovo??? Vždyť jde jen o možnou (a hlavně dobrovolnou) alternativu?
Ty sis koupil už v základu oplastovaný Megan GT a proto jsi "chytrá horákyně", ale ten kdo by uvažoval o tomhle je hned m*gor? Připadá ti takový názor vážně dospělý?
21. 8. 2012 21:20
Re: BRAVWO Škoda
To silné slovo bylo kvůli "vyhecování", aby byla nějaká reakce. Snad už se tu nějakou dobu vídáme, takže tušíš ;-)

Nicméně jak bys nazval nabídku na pouhé oplastování za pade? OK, můžeme být pouze velmi liberální, nebo k tomu můžeme zaujmout nějaký konkrétní postoj.

Ps.: U "své" značky bych reagoval úplně stejně.
Avatar - white label
21. 8. 2012 21:30
Re: BRAVWO Škoda
Vyhecovat se tu přece dá snadno a kdekdo i bez toho m*gora, proto si dovolím trvat na tom, že to slovo bylo úplně zbytečné, a to bez ohledu na to, na kterou značku zrovna mířilo... ;-)
21. 8. 2012 21:33
Re: BRAVWO Škoda
OK, m*gora beru zpět a omlouvám se, nemyslel jsem to ve zlém ;-)

A tvůj názor na tuto nabídku?
Avatar - white label
21. 8. 2012 21:44
Re: BRAVWO Škoda
Pokud tu kdokoli napíše, že např. každý potenciální zákazník Meganu GT je m*gor, je to v principu naprosto stejné.
Jinak už jsem psal, nejsem příznivec velkých plastových ploch, ale pro někoho to může být zajímavé, ať už po praktické stránce, nebo se mu může líbíit ten "outdoorový" styl.
Pro mě jsou velké plastově plochy spíš nepraktické na údržbu, po umytí jsou často "našedlé" a musí se napustit nějakým přípravkem aby nevypadaly lacině/špinavě.
Ale tady je ta aplikace plastů provedena poměrně citlivě, jsou i mnohem horší případy, můžeme zůstat třeba u Renaultu a jít jen kousek do minulosti:
[odkaz]
8-s :*) ;-)
21. 8. 2012 22:25
Re: BRAVWO Škoda
Jenže v rámci Meganu GT neplatíš pade za oplastování. To bychom se dle tvé logiky nemohli vyjadřovat o ničem a čím větší úlet, tím méně... Mimochodem proti OII Scout bych nikdy neřekl ani popel, příklad toho že +/- pade je příplatek za oplastování, 4x4 a zvednutý spodek - a pak je to naprosto v pořádku...

Ten Scénic I v této verzi (název už si nevzpomenu) vypadá zejména na této konkrétní fotce děsně. Ale v kontextu doby vzniku a toho, že tehdy prakticky neexistovala kategorie SUV to byla bomba. Jednoho měli rodiče mého spolužáka ze střední (cca rok 95, asi) a všichni jsme to auto obdivovali (ano, o dost méně než Hondu Legend rodičů jiného spolužáka - to auto miluju dodnes ;-) )
Avatar - white label
21. 8. 2012 22:54
Re: BRAVWO Škoda
Vyjadřovat se můžeš ke všemu, ale nazývat při tom potenciální zákazníky m*gory potřebuješ nutně k čemu?
Byl to Renault Megane Scenic RX4 a pamatuju si ho dobře i jako novinku a vypadal strašně už tehdy. V roce 95 jste ho asi obdivovat nemohli, když se dělal až v letech 2000-2003.
A pamatuju si, že se nelíbil se ani mému (tehdy 6ti letému) synovi.
21. 8. 2012 23:08
Re: BRAVWO Škoda
Sakra vždyť už jsem se k tomu m*gorovi vyjádřil, nechme už toho. Klidně si místo tohoto obratu dosaď slovo "hlupák" - za tím si již stojím. Pouhé oplastování za pade je pro hlupáky a pozéry - to už neodvolám, toť můj názor. A je úplně jedno která automobilka to nabízí.

Za RX4 dík, to je ono ;-) Fakt až od 2000? Tak to si budu muset přehodnotit svou životní kroniku. Ale nehádám se, je to možné. - ověřeno, máš pravdu.

No a mě se zjevně tehdy, v těch 22 letech, líbil.
Avatar - white label
21. 8. 2012 23:22
Re: BRAVWO Škoda
Ano vyjádřil i omluvil, ale zase ses to pokoušel vzít zpátky. Hlupák je samozřejmě podstatně schůdnější varianta, i když v principu je to zase obdobné... ;-)
Ve 22 letech jsi měl zřejmě jiný vkus, než já v pětatřiceti, nebo už můj zmiňovaný syn v šesti. :-)
21. 8. 2012 23:29
Re: BRAVWO Škoda
OK, tím to považujme za vyřízené. Nicméně vlákno jsem si celé ještě jednou přečetl a opravdu nevím, kde jsem se to pokoušel vzít zase zpět. Nicméně už toho fakt nechme ;-)

Ve 22 jsem byl pankáč, takže možná asi tak. RX4 - známka punku >:-[]

[odkaz]

- to je na dobrou noc a na podporu RX4 :-!

A ještě naposled k Superbu Scout:

"no ale kdo není boží nadělení,
nedělejme z punka tupce.
no ale kdo není boží nadělení,
každý zboží má svýho kupce..."
Avatar - white label
21. 8. 2012 23:47
Re: BRAVWO Škoda
Tak jen pro připomenutí, kde ses to pokoušel vzít zase zpátky:
"To bychom se dle tvé logiky nemohli vyjadřovat o ničem a čím větší úlet, tím méně..."
:-)
Jinak s verši souhlas. ;-)
21. 8. 2012 23:51
Re: BRAVWO Škoda
Á chápu - když jsem tu tebou citovanou větu psal, toho m*gora jsem již v hlavě neměl. Teď zpětně chápu že to tak mohlo vyznít, je mě to v tu chvíli nenapadlo.

Jo Visáči, klasika s přesahem ;-)