Z praktickejch důvodů na budoucnost V6 3.6 v Superbu moc nevěřim. a možná to je tim že nejsem autodesigner, ale takhle si fantasticky vypadající auto fakt nepředstavuju >:-[]
Tak výkřik pana Mičky o naprosto fantasticky vypadajícím autě, to už je asi největší balast novinařiny... Je tady opět článek o tom, co se určitě nebude vyrábět, ale hlavně že máme další článek o škodovce... Navíc ještěže jsou ty škodovky už všechny stejný, a nedá grafikovi moc práce naplácnout zadní a přední nárazník z OIII RS na úplně obyčejného Supa...
Člověk přemýšlí, jestli to (p.Mička) dostal nařízeno nebo je to jeho iniciativa. V prvním případě je to známé "koho chleba jíš...". V druhém případě vážně pochybuji o jeho novinářské cti či duševním zdraví.
Co je špatného na vlastním názoru? Mě by se takový Superb rozhodně líbil.
Dovolím si komentář ještě doplnit: Když jsme vydali článek o počítačovém návrhu tohoto Ferrari FF [odkaz] , podobné komentáře nebyly. Jde snad jenom o spojení slov Škoda a fantastická?
Skôr ide o spojenie tohto zlepeného obrázku so slovom "fantastický" a o spájanie jeho autora s profesiou dizajnéra. Vyzerá to potom rovnako, ako keby o autách písal časopis pre záhradkárov alebo ženská ročenka...
Akože držím serveru Auto.cz palce a kvitujem každý kvalitný článok, ale momentálne Ronaultova poznámka o párkoch v rohlíku sadla. Sorry, pán redaktor, ale za takýto "článok" by som sa hanbil aj ja ako amatér... To si fakt niekto myslí, že sme stádo bezduchých užívateľov bez mozgov? Vaša reakcia mi príde jak od malého chlapca...
Ano, pokud by bylo v textu "mně by se takový Superb ..." nikdo by se nepohoršoval. Nebylo to prezentováno jako vlastní názor. Takhle je to jen propagace a ještě k tomu bez kousku soudnosti (vypadá naprosto fantasticky !).
Ferrari je mokry sen, tour de force automobilizmu na juh od Nemecka ci Japonska. Aj normalne Ferrari vzbudzuje spankove vasne, nie to este onanizmus nad "co kdyby" upravami.
Skoda je spotrebny tovar, ktory u zdraveho cloveka emocie nebudi, ak vas prave nevrusuje "houska".
Spíše nad vlastním názorem a jeho legitimitou se je důležitější zamýšlet nad profesionalitou daného článku. A tou profesionalitou myslím novinařinu.
Takže si odpověz, co nového přinesl tento článek? Jakou má informační hodnotu? Má nějakou technickou hodnotu krom toho, že jsi vyjmenoval dva motory superbu? Jak jsi ten článek uvedl?
Takovýhle článek si můžeš dovolit prezentovat na foru fanoušků Škodovky pod nadpisem:
HELE co jsem vytvořil ve photoshopu, líbí se mi to.
Ale toto je server novinářský, profesionální a tento článek má do prefesionality ohromně daleko! Jsou tady násobně lepší blogy než tvé testy a články.
Spíš jde o to, že limuzína jako Superb moc sportovnosti neevokuje a proč na to cpát RS? Tam se spíše jako top hodí právě Laurin Klement...
Audi S8 z toho nikdy nebude :-)
Tento článek je klasickou ukázkou toho, jak by novinářská práce neměla vypadat.
P.S. 'Co je "fantastického" na "sportovní verzi" dlouhé úzké lodě jménem Superb?!! 8-s:no::no::no:
Zase to neberte tak smrtelně vážně... troška práce ve Photoshopu, nějaká omáčka k tomu... všem je jasné, že Superb teď čeká nová generace a toto jsou pouze takové cobykdyby úvahy ke kafi.
PS: když už... pak by rozhodně Superb RS 2.0TSI měl mít více než 147kW... Octavia RS má 162kW, Superb by v zájmu zachování modelové hierarchie měl být někde na úrovni Leonu Cupra (cca. 200kW).
Jsou tu testy, jsou tu novinky, jsou tu statistiky a jsou tu i takovéto miniaturky. Autor někde viděl montáž ve Photoshopu, tak ji přetiskl a doprovodil pár slovy aby se neřeklo. Na Pulitzera to není, ale vcelku... nemám problém s tím, pokud se tu podobné doplňkové článečky budou objevovat.
O kvalitě testů se tu diskutuje často, nic světoborného to není, občas nějaká vlaštovka.
Ubylo článků v novinkách, kde se rozebírala technická data novinek. Prvně byly článek o novince, pak dlouhý o kompletních datech, pak první jízdní dojmy a poté testy... to už je dnes rearita.
Statistiky se značně omezily na první pětku, celý žebříček se už nezveřejňuje.
Místo toho tady máme každý den minimálně 2 videa z Ruska, jeden článek pro navýšení diskuze pro bychaře, jednu kontroverzi o Škodovce a jednu bulvární zmínku...
Když chtějí podobné věci ukazovat, ať si na to udělají rubriku. Stejně tak ty videa. Je to nanejvýš zajímavost, není to materiál na článek do novinek. Kvůli tomuhle odlehčenému balastu jsem neměl rád autofun a vlezl jsem tam jen občas za testem. Tohle měl být ten seriózní web. A čím dál víc je tu podobného bordelu.
Rubrika News má podrubriky Novinky, Český trh, Design... toto je pod Novinkami. To členění tedy trošku kulhá. Nicméně... k navigaci stejně používám hlavně články na hlavní, takže ta kategorizace je pak pro mě osobně víceméně zbytečná.
v dnesnej posahanej dobe kde uz kdejaky neandertalec si hovori ze je spevak a kdejaky saso z machulami na platne je vraj maliarom a umelcom je mozne vsetko ...... takze asi nie je tak tazke a zlozite byt dnes uz aj dizajnerom ;-) .... naroky su stale nizsie ;-) hlavne ked si sam sebou a nezapadas s davom .... ber to ako obrazne povedane.... nechcem urazit tvoju pracu ani tvoje kvality..... narazam na nieco ine ;-)
Jak prechytralej borecek ses to ti nelze uprit, az na to, ze to neni delany ve Photoshopu, ale v RetWisu. Reklamu na ten soft asi na fotce nevidis zejo. Boze muuuuj :no:
Hele, nechceš se zase se svými komentáři vrátit ke svému oblíbenému tématu "Jak může mít auto nepoháněné plynem pedál plynu ?", ty borečku. Bože můůůůůůj. >:D
Taky dokáži něco podobného načmárat a občas to i publikuji na blogu, ale říkat si designér na to odvahu opravdu nemám. Ale člověk který se nestydí pyšnit slovním spojením automobilový expert (podobně jako kluci z TV Prima) to vidí asi jinak. >:D
... čím dál větší bulvár se z toho stává... píšou zde amatéři, kteří raději prezentují svůj "názor" než fakta, vydávají se bezobsažné články typu "10 aut do města, kravína...", testy se kopírují z plochého časopisu SM...
Kdyby zde nebyla komunita, která má větší znalosti a lepší blogy než novináři, tak by se celá redakce mohla přejmenovat na blesk.cz a doménu prodat... 8-s
Nejlepší bylo auto.cz, když mu šéfoval Ondra Láník, to byla opravdová zlatá éra. Pak už to šlo jen z kopce, ovšem poslední rok a půl je to přímo tryskový sešup... :-(:no::no:
Cenná už je tu skutečně jen ta léta vytvářená fanouškovská komunita :-)
Také sním o webu, kde by se sešli třeba Rasto Chvala, Pavel Janda, Honza Koubek a podobní kluci, u kterých máš pocit, že autama skutečně jezdí, že nad nima přemýšlí a především, že je auta baví.
Bohužel z textů Lukáše Vaverky, či třeba od robotů ze Světa Motorů mám pocit, že prostě tito novináři dočtou ranní tisk, dopijí kafe a jdou na dvůr k testovacímu autu, obejdou ho, odfajfkují si důležité ve formuláři, objedou blok, znovu si to odfajfkují, v kanceláři si rychle přečtou hodnocení třeba z AutoBildu a sesmolí test.
Dám ti kvízovou otázku:
Použil jsem v nadpisu slovo šílené (řízení) a jiné nemám. Stačí už na místě zatočit koly a cítit, jak po vaší volbě směru začne jakýsi systém realizovat váš povel. Už v tomto momentě to neudělá hned a už tehdy vám vrací do volantu prapodivné odpory, které vůbec nekorespondují s tím, co se děje pod předními koly. A věřte, že po rozjezdu je to jen horší.
Pokusit se tohle auto přesně vodit zatáčkami je jako zkoušet umístit kuličku na napnutý provaz tak, aby nespadla. Máte vůli, snažíte se s maximální péčí umístit ten předmět na provázek, aby na něm vydržel a dosáhli jste svého, ale nejde to. Jeden pokus, druhý pokus, patnáctý pokus, stý pokus, pořád to zkoušíte a pořád nic. Pokus o přesnou jízdu s XXX je pak úplně to samé - marnost nad marnost.
sím, sím, píučitelko, já, já.....takto květnatý sloh používá jistý Pavel Janda. A tento škvár, prosím, napsal výhradně za účelem naštvat Martina, neboť se týká vychvalované Mazdy 6. Jak říkám, je to pacholek a neznaboh. >:D;-)
Ale přece nejde pouze o to, aby každý ohodnotil auto podle šablony. Od toho tu je Auto Motor a Sport a jejich bodové metody. Ani jedna varianta není špatná, proto jsem také psal, že by bylo ideální mít web s více "dobrými jmény". Jandovi M6 patrně nesedla (nevím, kdo je Martin), já si naopak myslím, že jde o zdaleka nejlepší střední mainstream za posledních 20let.
To nic nemění na tom, že jeho testy jsou skvělé. Přečti si co psal třeba o Saabu 9-5, myslím že udělal 2 testy, to je subjektivně perfektní počtení.
Ale zase se to aspoˇnějak čte a jde vidět, že si s tím dál práci, je tam spousta informací, i když s nimi člověk neouhlasí.... to tady je to často takové bezobsažné
Souhlasím. Kontroverzním jsem ho nazval právě proto, že se mi u něj často stává, že jeden test mám naprosto bez výhrad a druhej bych mu s chutí otloukl o čumák. >:D A mnohdy mám pocit, že už se na začátku testu rozhodl pro popravu (nebo oslavu, záleží na autě) a ten test tomu podřizuje. Ale jinak souhlas, píše zajímavě, čtivě a ta práce je za tím vidět.
Martin je jeden diskutér, kterému ostatní naprosto bezdůvodně podsouvají fanatický obdiv k Mazdě.
Já se nemusím s testerem shodnout na 100%, ale pokud napíše úplný opak toho co si myslím, pak to vnímám jako problém a ten tester pro mě ztrácí důvěryhodnost. Pokud považuje řízení v šestce za šílené, pak máme na kvality řízení naprosto opačný názor. V kolika dalších věcech asi píše opak toho co bych si myslel já, jen jsem to auto neřídil a nemohu to posoudit?
Přesně tak. Na některé věci mohou být názory odlišné, ale napsak úplný opak je nonsens. Pak se jedná buď o naprosté selhání nebo (nechci být paranoidní) schválnost.
PS: Martinovi, myslím, nikdo nic nepodsouvá. Rozhodně tedy ne fanatičnost. ;-) Občasné šťouchnutí tu musí snést každý z nás. Co by měl říkat Ji/Ri se svým Pony ? >:D
1. nevie pisat a jeho videa su amaterske s neskutocne naivnym prejavom
2. stale mam pocit, ze 13-rocny fagan v nom ma vyraznu prevahu nad dospelym clovek.
Tak to vubec. Je to jeden z mala, nebo mozna i jediny poslouchatelny tester v ceskoslovensku. I kdyz nevim, co presne myslis tou naivitou, tak jo, v nekterych testech se da nalezt neco, co by naivitu mohlo lehce pripominat, ale par slabsich testu rozhodne nezastini ty vecne, obektivni a hlavne vtipne.