Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Superb: třikrát s pohonem 4x4 a Greenline jako zelené 1,9 TDI PD (77 kW) i pro novou vlajkovou loď

Jako protiváhu nové vrcholné motorizace 3,6 FSI (191 kW) v novém Superbu najdeme i základní turbodiesel 1,9 TDI PD. Jeho výhodou má být nízká spotřeba paliva a relativně nízká cena.
Zpět na článek
27. 2. 2008 07:00
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
27. 2. 2008 07:28
neregistrovaný "Sklenk@"
27. 2. 2008 14:00
anonym
27. 2. 2008 15:35
neregistrovaný "klik-klak"
23. 4. 2008 17:20
neregistrovaný "VW Man"
27. 2. 2008 07:19
27. 2. 2008 12:36
neregistrovaný "Aldenson"
28. 2. 2008 10:50
anonym
27. 2. 2008 08:21
neregistrovaný "__Teddy__"
27. 2. 2008 09:40
neregistrovaný "yaroukh"
27. 2. 2008 15:06
neregistrovaný "__Teddy__"
27. 2. 2008 21:26
neregistrovaný "__Teddy__"
28. 2. 2008 08:19
neregistrovaný "__Teddy__"
28. 2. 2008 10:54
anonym
28. 2. 2008 16:24
anonym
28. 2. 2008 10:52
anonym
27. 2. 2008 22:36
anonym
28. 2. 2008 14:57
neregistrovaný "honza cihla"
28. 2. 2008 14:58
neregistrovaný "david kvasnicka"
28. 2. 2008 20:41
neregistrovaný "porty"
27. 2. 2008 09:32
neregistrovaný "Karlitto__"
27. 2. 2008 09:34
neregistrovaný "nornik"
27. 2. 2008 23:13
27. 2. 2008 09:40
anonym
27. 2. 2008 10:38
neregistrovaný "0007"
27. 2. 2008 11:21
anonym
27. 2. 2008 11:35
anonym
27. 2. 2008 19:26
neregistrovaný "Chris K."
28. 2. 2008 00:18
neregistrovaný "Chris K."
28. 2. 2008 22:33
neregistrovaný "chytrak1"
27. 2. 2008 20:59
neregistrovaný "Petto"
27. 2. 2008 13:23
anonym
27. 2. 2008 15:50
neregistrovaný "Johnn"
28. 2. 2008 00:16
neregistrovaný "RG"
23. 4. 2008 17:28
neregistrovaný "VW Man"
27. 2. 2008 09:54
neregistrovaný "LeonardoCX"
27. 2. 2008 11:17
neregistrovaný "A2"
27. 2. 2008 17:38
neregistrovaný "LT"
28. 2. 2008 20:37
neregistrovaný "Lol"
27. 2. 2008 11:29
neregistrovaný "GRRRR"
27. 2. 2008 15:40
anonym
27. 2. 2008 11:30
neregistrovaný "Tony#2"
27. 2. 2008 11:43
neregistrovaný "spokojený"
27. 2. 2008 11:49
neregistrovaný "juloXXLsvk"
27. 2. 2008 13:20
neregistrovaný "Slovnaft"
27. 2. 2008 13:40
neregistrovaný "__Teddy__"
27. 2. 2008 15:56
neregistrovaný "Johnn"
28. 2. 2008 02:18
neregistrovaný "juliXXLsvk"
27. 2. 2008 12:13
neregistrovaný "michalsru"
27. 2. 2008 12:42
neregistrovaný "Aldenson"
27. 2. 2008 13:28
anonym
23. 4. 2008 17:29
neregistrovaný "VW Man"
27. 2. 2008 13:04
neregistrovaný "zzbysek"
27. 2. 2008 16:03
anonym
27. 2. 2008 13:22
neregistrovaný "Tom666"
27. 2. 2008 13:27
neregistrovaný "Rudolf008"
27. 2. 2008 13:37
anonym
27. 2. 2008 13:52
anonym
27. 2. 2008 13:43
anonym
27. 2. 2008 15:43
anonym
27. 2. 2008 19:33
neregistrovaný "Chris K."
29. 2. 2008 08:38
neregistrovaný "Dave012"
27. 2. 2008 13:41
anonym
27. 2. 2008 13:56
anonym
27. 2. 2008 14:14
neregistrovaný "clever"
27. 2. 2008 14:54
anonym
27. 2. 2008 15:34
neregistrovaný "clever"
27. 2. 2008 16:13
27. 2. 2008 13:51
neregistrovaný "clever"
27. 2. 2008 13:54
anonym
27. 2. 2008 14:12
neregistrovaný "clever"
29. 2. 2008 13:08
neregistrovaný "Jelass"
27. 2. 2008 15:32
anonym
27. 2. 2008 15:42
neregistrovaný "kvasnak"
27. 2. 2008 16:22
neregistrovaný "Dave100"
28. 2. 2008 08:30
neregistrovaný "__Teddy__"
27. 2. 2008 16:25
neregistrovaný "Slováček chytráček"
27. 2. 2008 18:19
27. 2. 2008 15:46
anonym
27. 2. 2008 16:48
neregistrovaný "MatoX20"
27. 2. 2008 18:20
28. 2. 2008 08:23
neregistrovaný "kolemjdoucí"
27. 2. 2008 16:49
anonym
27. 2. 2008 17:18
neregistrovaný "lalmdd"
27. 2. 2008 19:24
neregistrovaný "stenleydc"
27. 2. 2008 17:03
neregistrovaný "ojo"
27. 2. 2008 17:13
neregistrovaný "emik"
29. 2. 2008 17:14
anonym
27. 2. 2008 17:17
neregistrovaný "AG"
27. 2. 2008 17:19
27. 2. 2008 17:28
anonym
27. 2. 2008 18:15
neregistrovaný "ER"
27. 2. 2008 19:08
neregistrovaný "zzbysekk"
27. 2. 2008 19:47
neregistrovaný "Chris K."
27. 2. 2008 23:57
neregistrovaný "Honziiik"
27. 2. 2008 23:57
neregistrovaný "Honziiiik"
28. 2. 2008 00:31
neregistrovaný "Chris K."
27. 2. 2008 20:41
27. 2. 2008 23:20
neregistrovaný "klik-klak"
29. 2. 2008 17:15
anonym
27. 2. 2008 17:32
neregistrovaný "Pepan2"
27. 2. 2008 18:04
anonym
29. 2. 2008 17:17
anonym
27. 2. 2008 18:06
neregistrovaný "Hola"
27. 2. 2008 21:16
neregistrovaný "Petto"
29. 2. 2008 13:31
27. 2. 2008 22:07
anonym
27. 2. 2008 17:57
neregistrovaný "Deathangel"
27. 2. 2008 18:02
neregistrovaný "Dave100"
27. 2. 2008 18:03
neregistrovaný "File12"
27. 2. 2008 18:04
anonym
27. 2. 2008 18:25
27. 2. 2008 18:27
neregistrovaný "Petto"
28. 2. 2008 18:50
neregistrovaný "revaX"
28. 2. 2008 20:55
neregistrovaný "Petto"
27. 2. 2008 18:58
anonym
28. 2. 2008 15:48
anonym
28. 2. 2008 19:42
27. 2. 2008 19:17
anonym
27. 2. 2008 19:35
anonym
5. 3. 2008 19:26
27. 2. 2008 20:28
neregistrovaný "auburn"
28. 2. 2008 08:44
neregistrovaný "__Teddy__"
27. 2. 2008 22:58
neregistrovaný "skalda"
28. 2. 2008 10:58
neregistrovaný "expert000"
28. 2. 2008 07:39
28. 2. 2008 08:31
28. 2. 2008 09:08
neregistrovaný "fabius"
28. 2. 2008 11:30
anonym
29. 2. 2008 13:18
neregistrovaný "jelass"
28. 2. 2008 09:49
neregistrovaný "M4O"
28. 2. 2008 10:38
neregistrovaný "Michal82"
28. 2. 2008 10:55
neregistrovaný "expert000"
28. 2. 2008 15:42
anonym
28. 2. 2008 18:17
neregistrovaný "Well-HC"
28. 2. 2008 18:37
28. 2. 2008 21:44
neregistrovaný "bobíček"
29. 2. 2008 13:02
neregistrovaný "Jelass"
1. 3. 2008 16:40
neregistrovaný "antiskoda"
2. 3. 2008 16:38
anonym
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
27. 2. 2008 07:00
DOBRÁ ZPRÁVA
Jen tak dál. Bravo Škoda :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Sklenk@"
27. 2. 2008 07:28
Re: DOBRÁ ZPRÁVA
>:D vtipálek
anonym
27. 2. 2008 14:00
Re: DOBRÁ ZPRÁVA
optimisto ...
neregistrovaný "klik-klak"
27. 2. 2008 15:35
Re: DOBRÁ ZPRÁVA
Tak si výrobce odvede svůj ekologickej pseudesátek,pro dročkaře supr kára ale co dlouhej táhlej?????
neregistrovaný "VW Man"
23. 4. 2008 17:20
Re: DOBRÁ ZPRÁVA
si deláš srandu né dit ten new superb vypada jak nake korejske auto :no: :no:
Avatar - KANKUNEN
27. 2. 2008 07:19
Zelený
CO2, evropská marketingová modla. Nafta přece nemůže být zelená, z výfuku jde i jiný sajrajt, ten jedovatý a škodlivější než CO2. Diky EU nám teď výrobci dělají auta naladěné na úplně jiný režim, než je skutečný provoz. Že jsou plky o CO2 na reklamách chápu, ale jsou i v odborných časopisech a serverech a to je smutné.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Aldenson"
27. 2. 2008 12:36
Re: Zelený
Presne tak!!! naftaky pousteji NOx, vuci kterym jsou limity EU 3x benevolentnejsi nez u benzinu a je to rozhodne vetsi svinstvo nez nejake CO2. navic filtr pevnych castic je ucinny jen pri plnem zatizeni motoru. jinak se zanasi. hlavne ten skodovacky typ....
anonym
28. 2. 2008 10:50
Re: Zelený
přesně tak. Navíc jemné částice filtr stejně propustí..... rakovina nás nemine ...
neregistrovaný "__Teddy__"
27. 2. 2008 08:21
Superb, 77kW ???
No nech je to aj najzelensi motor na svete, ale co ten vykon, soudruzi? 77kW na takto velke auto je podla mna velmi malo. A tie PD nech si VW strci konecne kamsi do *, aspon do Superba nech montuju hned od zaciatku TDI-CR!
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "yaroukh"
27. 2. 2008 09:40
Re: Superb, 77kW ???
Copak nevíš, že CO2-free kW je cca 6x silnější než kW běžný? Pche! ;-)
Avatar - Ronault.
27. 2. 2008 13:08
Re: Superb, 77kW ???
No tak je pravda, že PD TDI od VW je už doufám historii, ale těch 77 kW klidnému řidiči stačí...
27. 2. 2008 13:43
Re: Superb, 77kW ???
na takhle velke auto to opravdu nestaci...
Avatar - Ronault.
27. 2. 2008 20:19
Re: Superb, 77kW ???
Vem si, že minulý Superb ho měl taky a stačil. Můj příbuzný ho má v 96 kW a považuje ho za nadmíru dostatečný, takže o pár kW slabší verze na tom nebude o tolik hůře, navíc rozdíl v točivém momentu není tak propastný. U benzínu by těch 77 kW nebylo opravdu moc, ale krouťák to při předjíždění dožene. Nebude to střela silnic, ale rozhodně bude bezpečně konkurovat většině (historické) motorizace českých silnic.
neregistrovaný "__Teddy__"
27. 2. 2008 15:06
Re: Superb, 77kW ???
Samozrejme ze to staci na kludnu jazdu, ale aj ten kludny ridic obcas dobehne na okreske niekoho kto sa "vlecie" a chce ho predbehnut. Vtedy by sa mu na takomto velkom a tazkom aute hodilo o 30-40 koni viac...
Avatar - Ronault.
27. 2. 2008 20:16
Re: Superb, 77kW ???
Přemýšlím. jestli tohle píšou lidi, co mají řidičský průkaz. Když se někdo vleče a "potřebuju" ho předběhnout, tak počítám s výkonem vozu a počkám si na přehledný úsek (pokud mám něco v mozkovně). Když už tam vjedu a najednou někoho uvidím, tak mám brzdu a vrátím se zpět. Pak by se dalo argumentovat, že při prudkém rozjezdu v křižovatce je důležitý výkon. No to ano, to je, ale na jedničku až dvojku se dá dostatečně briskně rozjíždět, pokud teda VW nedá ty prodloužené převody rovnou od nejnižších rychlostních stupňů, což neudělá.
neregistrovaný "__Teddy__"
27. 2. 2008 21:26
Re: Superb, 77kW ???
Nepremyslis. A prave to je tvoj problem...
Avatar - Ronault.
28. 2. 2008 00:00
Re: Superb, 77kW ???
Argumenty máš kde? ;-) Až budeš jednou místo plakátů nad postelí mít i nějaké auto v garáži a budeš jicch mít dost odřízeno, tak pak změníš názor. Řidič, který nepožaduje rychlostní rekordy a má rozum, tak mu tohle bohatě stačí...
neregistrovaný "__Teddy__"
28. 2. 2008 08:19
Re: Superb, 77kW ???
Plakaty uz hodne davno nemam, auto mam tretie, a najazdene asi pol melona bez nehody. Ale neviem ako to suvisi s temou...

FYI, fabia s motorom 1.2htp/50kw a hmotnostou ~1tona ma rovnaky merny vykon (na jednotku hmoty), ako superb s vahou 1.5t a vykonom 77kw. To ako-tak staci na normalne jazdenie, mesto a obcas okres, ale pokial niekto chce auto pouzivat prevazne na dlhe trasy casto po dialnici (co predpokladam u superba), uz to nebude stacit na slusnu dynamicku jazdu. Sucasny superb s motorom 1.9tdi/85kw zrychluje z 0-100 za 11.7s (pokial sa mozem spolahnut na katalog). S este slabsim motorom a k tomu natiahnute prevody to uz bude odhadujem asi ~13-13.5 sekund (vyssie uvedena fabia ma 14.9)! Vazne ti toto pripada ako primerana dynamika pre limuzinu vyssej strednej triedy, ktora aspiruje na manazerske auto???
anonym
28. 2. 2008 10:54
Re: Superb, 77kW ???
Proboha ! Manažer si koupí silněší verzi.

1,9Tdi/77kW si budou kupovat převážně taxikářské firmy, hotely a podobně.
Avatar - Ronault.
28. 2. 2008 19:32
Re: Superb, 77kW ???
Ale ano, připadá mi to dostačující. Jak tady píše nademnou... Ale dodal bych, že i manažerům na delší cesty. Na 130 to stačí a kdo chce více, tak si více připlatí. Je spousta řidičů, kteří nejezdí na rychlost, požitek, ale na spotřebu a bezpečnost. Prostě dojet z bodu A do bodu B a luxusně a levně. Nebude to střela, ale stačit to bude. Podřadit, plyn na podlahu a předjedeš. A možná i mě by to stačilo, kdyby to nebyl TDI PD traktor.
anonym
28. 2. 2008 16:24
Re: Superb, 77kW ???
nepřemýšlíš ty a podobně s tebou plno dalších, každý večer je to vidět v TV. Ale hlavně že máš 100kw :'-(
28. 2. 2008 05:59
Re: Superb, 77kW ???
Netušíš o čom píšeš. Ja mám v 1,5-tonovom aute dieslových 60kW a keď potrebujem niekoho predbehnúť, tak ho predbehnem. Stačí na to jednoduchý recept - podradiť a stlačiť plyn ;-), niekedy aj bez toho podradenia. Takže neviem kde je problém, ten je iba ak psychologický. 77 kW je dostatočný výkon aj pre dynamickú jazdu. Záleží na tom, či sedí za volantom schopný vodič alebo poleno...
anonym
28. 2. 2008 10:52
Re: Superb, 77kW ???
Já jsme nedávno jel S1 1,9Tdi/74kW (ketrá je proti SII těžší). Na taxíka, který se 90 % času pohybuje po městě a jeho okolí to bohatě stačilo. Pokud to někomu nestačí -má možnost si koupit řadu mnohem výkonnějších motorů - nikdo mu v tom přeci nebude bránit. Osobně vím, že 96 kW u S1 bohatě stačí.
anonym
27. 2. 2008 22:36
Re: Superb, 77kW ???
Možná se mnou budou mnozí nesouhlasit, ale zlatý starý TDI 66kW. Tenhle "nový" PD TDI 77kW nejenže oproti tomu jako "starému a nemodernímu" 66kW TDI nehorázně chlastá a žere olej, ale navíc těch 11 kW není ani poznat. Trasu Liberec - Znojmo ve 3 lidech jsem s tímhle motorem a 6 kvaltem, po dálnici, Praha bez zácpy a čekání, rychlostí 150 km/h (motor při té rychlosti točí něco přes 2500 ot/min jel za 6,5 litru. Nevěřil jsem vlastním očím. Trasu zpátky při klidnějším tempu a snaze jet úsporně jsem zvládnul za 6,2. Navíc jsem musel v průběhu cesty dolít asi 2 deci oleje. Známý co mi ji půjčil říkal, že je to normální a že tam průběžně olej dolívá. Ve Škoda servisu mu údajně řekli, že je to normální a tyhle motory prý berou víc oleje než staré TDI. To je opravdu pokrok. O koupi Octy2 jsem tím pádem přestal nadobro uvažovat. Jestli má někdo jinou zkušenost rád si ji poslechnu. Mě tenhle motor naprosto zklamal.
Avatar - Ronault.
27. 2. 2008 23:58
Re: Superb, 77kW ???
Tak jistě, já se tohoto motoru nezastávám, osobně bych si ho nikdy nepořídil. V tomhle VW udělal krok do prázdna, ale nesouhlasím s tvrzením, že 77 kW je žalostně málo do takového auta a koupí si ho jen blázen
neregistrovaný "honza cihla"
28. 2. 2008 14:57
Re: Superb, 77kW ???
kdo me vosuka do ***ni dirky????
neregistrovaný "david kvasnicka"
28. 2. 2008 14:58
Re: Superb, 77kW ???
co to ma znamenat???
Avatar - Pjenkava
27. 2. 2008 23:15
Re: Superb, 77kW ???
Jde o co nejnižší spotřebu! Výkon není prioritou. A 77 kW podle mě stačí. Navíc má motor údajně i víc.
neregistrovaný "porty"
28. 2. 2008 20:41
Re: Superb, 77kW ???
Tento motor mam aj ja v passate, priemer 5,8l a som vcelku spokojný, okrem toho hrmotu za studena. Zrýchlenie za 11 s.maximálka 190 km mi stačí.Olej ten mu chutí 1l každých 10000 km. K tomu výkonu 77 kw je to zrejme stratégia vw , nakoľko podľa viacerých nezávislých testov má tento motor okolo 84-86 kw a v porovnaní s cenou výkonejšieho 2,0 tdi pd 103kw by bolo pre koncern marketingovo nerozumné poukazovať len na taky mierny rozdiel a uvádzať skutočný vykon.rozdiel medzi 1,9 tdi a 2,0 tdi nie je až taký citeľný. A po testovaní toho 77 kw si poviete, že to vôbec nie je také slabé...Ako aj ja a doprial som si radšej vyššiu výbavu... :-!
neregistrovaný "Karlitto__"
27. 2. 2008 09:32
ekologie jak vino
Od te doby co vysel Passat BlueMotion tak se uz musim opravdu smat. Udelaji "ekologicke" auto s motorem, ktery ma koreny v 80. letech >:D >:D >:D To uz snad ani VW nemuze myslet vazne. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nornik"
27. 2. 2008 09:34
1.9TDI
Hlavne ze v soucasne generaci je tento motor naladeny na 85kw ... opravdu pokrok.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pjenkava
27. 2. 2008 23:13
Re: 1.9TDI
Jde o co nejnižší spotřebu ;-)
anonym
27. 2. 2008 09:40
suverén
suveréně nejhnusnější větší auto na trhu!
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "0007"
27. 2. 2008 10:38
Re: suverén
suveréně nejdebilnější příspěvek v diskuzi!
anonym
27. 2. 2008 11:21
Re: suverén
Borec ma pravdu! Je to seredne! Uz vidim jak se v tom honi managerska luza (samozdrejme ve firemnim-na sve nemaji) a dava vsem najevo jak je in. Uz ted je mi z toho vozu zle!
anonym
27. 2. 2008 11:35
Re: suverén
Spodní manažerská lůza, ta horní se škodovkám jen směje a kupuje prémiové značky.
neregistrovaný "Chris K."
27. 2. 2008 19:26
Re: suverén
Panove, panove, panove, prestante tu konecne omielat slovne spojenie "premiove znacky". BMW, Merc a Audi neponukaju nic vynimocne okrem ceny, ktora nezodpoveda realnej hodnote.
27. 2. 2008 20:11
Re: suverén
Ale ano, nabizej toho vic. Otazkou vsak je, jestli na tom tomu konkretnimu zakazniku zalezi. Nikto nepochybuje o tom, ze mainstream nabizi vice mista nez premie za ty same prachy. Premie pak nabizi promyslenejsi design, vice origos doplnku, vic technickych "srandicek," hodnotnejsi servis atd.

Nesetkal sem se ale s zadnim clovekem, ktery by mel treba na bawo (a to nemyslim jednicku v zakladu s kleci) a preci se rozhodl pro mainstream proto ze nechtel platit "jenom za znacku."
neregistrovaný "Chris K."
28. 2. 2008 00:18
Re: suverén
Premyslenejsi dizajn? V com? Bora vs. Passat? BMW a Audi, ktore mozes predavat na metre pretoze vyssia trieda ma oproti nizsej vsetko o par cm vacsie? Mercedes s jeho vulgarnymi blatnikmi a podbehmi, ktore vyzeraju ako aftermarket alebo prinajmensom afterthought?
Viac originalnych doplnkov? Mozno, ale inde ich mam v zaklade.
Hodnotnejsi servis? V com? Ze stoji viac? Ze pomaly aj s doliatim vody do ostrekovaca musim utekat do servisu?

A mimochodom, prepac, ale ja tu nehovorim o europskych automobilkach...
neregistrovaný "chytrak1"
28. 2. 2008 22:33
Re: suverén
Tak takovejch há znám osobně několik. A na západ od Aše jsou jich opravdu tisíce. A co víc spousta jich je takovejch co auto nemaj vůbec, a když ho potřebujou vezmou si ho z půjčovny. A v tom případě s klidem octavii. Maj auto bez starostí prostorný a pohodlný a svoji vatu můžou utrácet za užitečnější věci než je jakejkoli smardlavej pekáč. Protože i prémiovej pekáč je pořád jen pekáč, keterej tě mám někam dopravit. A pak je jedno jestli má na logu hvězdu, modrobílí výseče, či zelenou slepici. A podle toho se spousta lidí na západě chová.
neregistrovaný "Petto"
27. 2. 2008 20:59
Re: suverén
Sa zobuď, Škoda technologicky nedobehne BMW ani keby BMW na 20 rokov zmrazilo vývoj.
anonym
27. 2. 2008 13:23
Re: suverén
No,no! To jsou výrazy ...
neregistrovaný "Johnn"
27. 2. 2008 15:50
Re: suverén
Není originální a není pěkné. Na druhou stranu není ani škaredé či technicky zaostalé. Jediné co kazí dojem, jsou ty šílené převisy a záď vozu. Nechápu, jak někdo může říct, že je nejhnusnější a na houby a má ty nejhorší motory apod. Je to jednoduše průměrné auto. Skutečnost, že bude v nabídce slabý a nekultivovaný diesel o 77 kW neznamená, že ostatní motorizace jsou špatné. 1,8 TSI, 2,0 TDI a 3,6 FSI nejsou vůbec špatné jednotky. Pravda, očekával jsem víc, ale mohlo to dopadnou mnohem hůř. V Carautu už ho řídili někde v USA na poušti a jízdní vlastnosti byly dobré. Sice se z toho nedají vyvozovat nějaké ucelené závěry, ale ještě jsme ho neřídili ani neviděli nikde na ulici. Na fotkách se někdy hodně přidá a nebo hodně ubere. Například MB CL je neuvěřitelně fotogenické auto, ale v reálu zase takový skvost není...
neregistrovaný "RG"
28. 2. 2008 00:16
Re: suverén
Absolútny súhlas! Na prvých zverejnených fotkách sa mi to zdalo znesitelné, ale tu sa na niektoré nevydržím pozerať dlhšie ako pár sekúnd 8-s :*) :'-( Strašnééééé !
neregistrovaný "VW Man"
23. 4. 2008 17:28
Re: suverén
superb je opravdu nejhnusnejší auto na trhu hned po new fabii a roomsteru
skodovka opravdu lame rekordy nejvíce vyrobenych hnusnych aut na svete
SVÁTA OCTAVIA MINULE GENERACE A FABIA MINULE GENERACE(NÁDHERNÁ AUTA) AZ NA TY MOTORY ALE JINAK SUPR AUTA
neregistrovaný "LeonardoCX"
27. 2. 2008 09:54
S P O T R E B A
Kdyby tam dali 1.9 TDI PD z Ibizy (118kW) a ještě podstatně delší převody, mělo by to spotřebu asi ještě nižší, ne? ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A2"
27. 2. 2008 11:17
Zase
Opět ta fotografie z profilu, to je opravdu síla, design 80-tých až 90-tých let, kde je nějaká dynamika? Toto unylé nesourodé monstrum nelze překousnout.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "LT"
27. 2. 2008 17:38
Re: Zase
Je to fakt hrůza. :no:
neregistrovaný "Lol"
28. 2. 2008 20:37
Re: Zase
Suhlasim, dizajner ako keby vobec nevedel co z toho chce urobit ... pohlad zo zadu vo mne evokuje: francuzske auto alebo cinan? 8-s
neregistrovaný "GRRRR"
27. 2. 2008 11:29
Dementi (cti mekkce)
Az se bojim vyjit na ulici, z tehle debaty je mi jasny, jak vysoky procento dementu musi vsude byt. A to uz ani nemluvim o vyjeti do provozu, dementi za volantem v 5 let starejch bavorakach nebo dementi s vystrcenou rukou z vokynka oktavky nebo superbu a 200 na tachaci...
Rozbalit vlákno
1
anonym
27. 2. 2008 15:40
Re: Dementi (cti mekkce)
:yes:
neregistrovaný "Tony#2"
27. 2. 2008 11:30
SuprERB
Jak se vám líbí "nové BMW" s erbem Škoda? To už jim asi došly nápady, že se pustili do vykrádání designu jiných aut. Čína hadr :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "spokojený"
27. 2. 2008 11:43
Srocení adolescentních majitelů votuzidel
Použité výrazivo tomu odpovídá - "Škoda je pro socky..." "Lepší ojeté BMW než nová Škoda..." "Škoda stojí nekřesťanské peníze..." >:D >:D Člověk se zpočátku povaví, ale s přibývajícím počtem těchto příspěvků je to ubohé.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "juloXXLsvk"
27. 2. 2008 11:49
NEW superb.
Ten dizajn!Prepáčte ale vyzerá ako škaredá korytnačka. :-! :-O
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Slovnaft"
27. 2. 2008 13:20
Re: NEW superb.
Neprepacim, myslis jako zelva, ne? Ty korytnacko. Jsme na auto.cz, ne auto.sk. Vy si tam montujte ty svoje VW a Korejce...
neregistrovaný "__Teddy__"
27. 2. 2008 13:40
Re: NEW superb.
len pre tvoju informaciu, roadlook.sk vedie tiez sem. A tvoj nick velmi nezodpoveda stylu tvojho prispevku.

Inak ja by som tu uz fakt rad zazil diskusiu, v ktorej by nikto netrepol dake narodnostne narazky...
neregistrovaný "Johnn"
27. 2. 2008 15:56
Re: NEW superb.
No lepší bude, když si takových blbců nebudeš všímat. Nemá to cenu. Byli a budou vždy...
neregistrovaný "juliXXLsvk"
28. 2. 2008 02:18
Re: NEW superb.
...zapomnels aj Peugoet-PSA, a nerobime skarede kaciatka ale 207-ky."PUMPO" :*)
neregistrovaný "michalsru"
27. 2. 2008 12:13
Korejec?
Zepředu začíná Superb vypadat poněkud korejsky. Má někdo stejný pocit?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Aldenson"
27. 2. 2008 12:42
Re: Korejec?
A zezadu trochu jako posledni bmw 3 a taky jako ten uplne novy citroen c5. tohle mi vadi, ze ty nyve auta prochazeji unifikaci a i napric znackami se navzajem podobaji jako vejce vejci...
anonym
27. 2. 2008 13:28
Re: Korejec?
jako by to kreslil martin jahn ... nohama ...
neregistrovaný "VW Man"
23. 4. 2008 17:29
Re: Korejec?
JA MAM NA 100%%% STEJNY POCIT
anonym
27. 2. 2008 12:44
Tak sto koním na jeden a půl tuny, říkám bárka.
Sorry, ale vlajková loď vypadá jinak. >:D
Rozbalit vlákno
2
anonym
27. 2. 2008 13:45
Re: Tak sto koním na jeden a půl tuny, říkám bárka.
A co říkáš motoru 1,4 TSi se 140 PS???? Víš vůbec,že existuje?
anonym
27. 2. 2008 13:48
Re: Tak sto koním na jeden a půl tuny, říkám bárka.
díky motoru 1,4 TSi se 140 PS získal můj život nový smysl ...
neregistrovaný "zzbysek"
27. 2. 2008 13:04
presne česky narod
tady jde vydet typicky cesky narod, proste plive na svoje vyrobky anglicani by nikdy neplivali na rover at je sebehorsi, hlavne ze urazite skodovku hlavne ze 89% z vas ji ma >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ronault.
27. 2. 2008 13:16
Re: presne česky narod
tady je vYdět věcí... >:D
anonym
27. 2. 2008 16:03
Re: presne česky narod
:yes: tolik hrubek ve větě, která má 30 slov, jsem asi nikdy neviděl...
neregistrovaný "Tom666"
27. 2. 2008 13:22
Re: presne česky narod
A neni lepsi byt kritizovan a prezit, nez bez kritiky zemrit v rukach Cinanu?
neregistrovaný "Rudolf008"
27. 2. 2008 13:27
Re: presne česky narod
Moje řeč. Tyhle kydy co je lepší, kdo je socka a kdo borec jsou k ničemu. Podívejte se na silnice. Osobně dávám přednost slušnému řidiči jedoucímu v Loganu za 250t. než prasatům v Oktávkách TDi jedoucích 150 po okresce a ohrožujících všechny oklo. (Proti škodovkám nic nemám, doposud jsem měl Fábii).
anonym
27. 2. 2008 13:37
Re: presne česky narod
to ze jede nekdo rychleji nez povoluji predpisy neznamena, ze je to ohrozeni ostatnich.Kdyby byla maximalka na okreskach 150km/h,tak bys nerikal,ze nekdo takhle jedouci nekoho ohrozuje.Kdo rek ze 90 je bezpecnejch?Proc neni bezpecnejch treba 160,nebo jen 70 ?
27. 2. 2008 13:49
Re: presne česky narod
"Nic jsi nepochopil Ivane" :-) Těch 150 bylo číslo jen tak napsaný pro příklad. Pokud se pohybuješ po silnicích, víš co myslím. Nebezpečné předjíždění. Jízda na červenou ap. A kdo řekl, že 90 je bezpečnejch? Zákon říká,že se prostě rychleji jezdit nesmí. Samozřejmě, že někde je i 90 na zabití někde by se mohlo jet rychleji.
anonym
27. 2. 2008 13:52
Re: presne česky narod
pro určitá individua je nebezpečná jakákoli rychlost, myslím, že se mezi ně můžeš směle zařadit, pilote ...
27. 2. 2008 13:58
Re: presne česky narod
Tak teda jo
Avatar - da_b0mb
27. 2. 2008 13:42
Re: presne česky narod
Rover je v poho...byl v poho ;-)
anonym
27. 2. 2008 13:43
Re: presne česky narod
Já bych netvrdil,že jí urážejí ti co jí sami vlastní.naopak se zde projevuje pohrdání vlastníků jiných šuntů či vlastníků průkazky MHD!
anonym
27. 2. 2008 15:43
Re: presne česky narod
Promin, ale anglicani se Roveru i Jaguaru(nizsi tridy X-type..uz protoze je to proste Mondeo) smeji na plne kolo ;-\
neregistrovaný "Chris K."
27. 2. 2008 19:33
Re: presne česky narod
You're right, sir :-)
Na druhej strane pokladaju Vauxhal za anglicke auto..., coz je vzhladom na na fakt, ze ide o Opel s inym znakom rather weird. Mini a Rolls su pre nich stale dokazy of solid british engeneering....
A pozor, Anglani si vedia urobit srandu sami zo seba, ale neznasaju, ked sa im smeje niekto iny.
neregistrovaný "Dave012"
29. 2. 2008 08:38
Re: presne česky narod
Na Youtube.com je video "testing of skoda cars" a "production of skoda cars" Je to z roku 1982, tocil to barrandov jako propagandu do Anglie, je to anglicky dabovany a skvělá hudba (mimo těch inter, kde se otáčej prospekty, to je děs)...Jinak dobrý..pani tam vybírá asi z 20 barev, což mi tu měli asi jen 3 na sezónu, rapidy mají elektrony..."Skoda from mlada boleslav czechoslovakia, economi, save, and corrosion resistance" Doporučuji :-)
anonym
27. 2. 2008 13:41
ŠKODA AUTO
Víte,3kodovka sama o sobě udělal obrovský skok dopředu.Nesuďte,kdo jej vyrábí.Já tvrdím Češi,pouze vlastník je Němec.Vlastnil jsem předchozí RS OCTAVIA a mohu Vám s klidným svědomím říct,že bavoráci a meďáci stejného obsahu mi nestačily.NIKDY! Na závěr bych řekl,že každý chlap má svůj sen,ale jezdí v tom na co má!
Rozbalit vlákno
6
anonym
27. 2. 2008 13:56
Re: ŠKODA AUTO
když si s nimi závodil, nejspíš zrovna zajížděli do garáže, VŽDYCKY ...!
neregistrovaný "clever"
27. 2. 2008 14:14
Re: ŠKODA AUTO
á pán je znalec ale bez podpisu:)pise ve stejnem obsahu vis asi o autech hodne pis raci do zena a zivot sem nelez
anonym
27. 2. 2008 14:54
Re: ŠKODA AUTO
ked to tu človek číta tak určite má pocit že tu ma každý bmw x5, audi a6 atd samozrejme nové...ja by som chcel superba pretože na neho nemam a páči sa mi....a tí čo dristajú že ani zadarmo sú chudáci čo nemajú ani na ten internet...
neregistrovaný "clever"
27. 2. 2008 15:34
Re: ŠKODA AUTO
:yes:
27. 2. 2008 16:13
Re: ŠKODA AUTO
Neřekl bych, vlastníkem je Němec a vyrábí s i v Rusku a Indii. Byl jsem v Kanadě a byl tam takový pěkný obchůdek s muffinama. Půl roku téměř každý den jsem tam vždycky jeden koupil. Prodával tam nějaký Ind. Časem mě už znal a vždycky pozdravil :-) Několikrát jsem s ním poklábosil a vyšlo na jevo, že dělal v Indii ve Škodovce. Prý ho ale vykořisťovali tak emigroval. Nemusím mu věřit, ale každý názor dobrý pro utvoření celku...
neregistrovaný "clever"
27. 2. 2008 13:51
skoda superb
Je to Ceske auto a jsme Cesi tak by to melo pro Cecha mit nejaky vyznam. Francouz taky nikdy nebude hanit auto francouzske provinience!Pánové Skoda neni spatne auto a superb je urcite originálnejsi myslim tvarove nez audi A6 prassat a dalsi VW. A urcite bych si koupil noveho superba radeji nez ojete BMW nwbo audi po cigosovi >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
3
anonym
27. 2. 2008 13:54
Re: skoda superb
á pán je rasista, výborně, ty v téhle směsici ještě chyběli ...
neregistrovaný "clever"
27. 2. 2008 14:12
Re: skoda superb
nejsem clapce :-) ale takovy jako ty mam rad nevolis zeleny >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Jelass"
29. 2. 2008 13:08
Re: skoda superb
jej,to snad ne,asi jsi poslední v tomhle našem absurdistánu,kdo si myslí,že je Superb české auto :no: a opak,´´cigoši´´ kupujou BMW a Audi po nás ¨bílejch¨ >:D
anonym
27. 2. 2008 15:32
fuj
spredu jak stara Tatra, z boku jak BMW 7 a zo zadu ja Wartburg.
Fuj to je hnus, volant je tiez otrasny, vnutri jak novy Passat a vsetci hura kupovat TDI PD chrochtadlo lebo zerie 5,1l.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "kvasnak"
27. 2. 2008 15:42
Re: fuj
ty si fuj
neregistrovaný "Dave100"
27. 2. 2008 16:22
Re: fuj
Zalez!!! Až se bude vyrábět nějaká značka na Slovensku 100 let pak ti možná dovolim tady něco takovýho pronášet...jinak zalez do zelí. Voz si zadek v tom tvojem Wartburgu nebo tráboši...nemam nic proti Slovákům, než se začnou navážet do něčeho co je z Čech přitom si sami ničim takovym neprošli....KEDLUBNO!! >:D ;-)
neregistrovaný "__Teddy__"
28. 2. 2008 08:30
Re: fuj
Nieee, bozechran, ty nic nemas proti slovakom! Vsak to z tvojho prispevku hned vidno! :-)

No nic v zlom, ale nemusim byt pekar, aby som smel povedat, ze ten rohlik je presoleny. Teda pokial mi to ovsem milostivo dovolis povedat, napriek tomu ze nepracujem 100 rokov ako pekar...

btw, "kedlubno", krasne slovo, aj ked fakt netusim co znamena. Ale uz len koli tomu sa sem oplati chodit! ;-)
neregistrovaný "Slováček chytráček"
27. 2. 2008 16:25
Re: fuj
Jinak mi vysvetli jakej tip Tatry myslis...jsem zvedavej ty prasečí inženýre >:-[]
Avatar - marek.g
27. 2. 2008 18:19
Re: fuj
sedni do sveho žigulu a odfrč :no: :no: :no:
anonym
27. 2. 2008 15:46
CR
preco nie su obidva dvojlitre CR?????
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MatoX20"
27. 2. 2008 16:48
Hnusny
Kdyz jsem ji po prve videl sem myslel ze si delaji srandu.Tak hnusny auto jsem uz davno nevidel.Proste strasny.Kdyz bude anketa o nejhnusnejsi auto roku tak na sto procent vyhra.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - marek.g
27. 2. 2008 18:20
Re: Hnusny
ty zas vyhraješ největšiho blba >:-[]
neregistrovaný "kolemjdoucí"
28. 2. 2008 08:23
Re: Hnusny
:-! už vyhrál. :-)
anonym
27. 2. 2008 16:49
hnus na entou
hnusnější auto už sem dlouho neviděl, oktávka je celkem fajn, ale tohle je teda vážně síla, aspoň že ten interiér se povedl, což je asi jedna z mála věcí, na který bude nový majitel hrdý. :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "lalmdd"
27. 2. 2008 17:18
Re: hnus na entou
ještě si ho neviděl a soudíš...takový lidi mám fakt rád jako seš ty :no: :no:
neregistrovaný "stenleydc"
27. 2. 2008 19:24
Re: hnus na entou
neviděl? a fotky jsou co?! sice uznávám, že fotky občas lehce zkreslejí, ale pokud je to auto s velkym A, tak vypadá supr i na fotce.. nebo si snad myslíš, že fotka z profilu a skutečnost bude zcela odlišná? a to je ještě na velkejch kolech, až na to hoděj 16'' což bude nejspíš základ, pak to bude ještě větší krasavec :-)
neregistrovaný "ojo"
27. 2. 2008 17:03
.
uz jsem ho videl, maskovany v bilem
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "emik"
27. 2. 2008 17:13
skoda superb
vypada pekne
Rozbalit vlákno
1
anonym
29. 2. 2008 17:14
Re: skoda superb
co bereš?
neregistrovaný "AG"
27. 2. 2008 17:17
Diskuze no.1
Vážení přátelé,tahle diskuze docela převyšuje vše,co je normální běžný přispěvovatel,alespoň průměrné inteligence,snést.Mám obavu o fakt,že u mnoha přispěvovatelů převyšuje věk IQ,a jsou to právě ti,kteří na S2 nikdy,opakuji NIKDY nebudou mít,pokud ho nekoupí za 10 let jako ojetinu na leasing.Člověk movitý s trochou nadhledu by takové žvásty asi nikdy nevypustil do éteru,byť skryt za rouškou anonymity.Docela by mě zajímal i věkový průměr přispěvovatelů,jak již psal kdosi výše,prázdniny dělají divy.Tak hoši,dodělejte si homeworky,ať nezapomenete a běžte to raději vyběhat ven. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sargis
27. 2. 2008 17:17
socka, ekolog a dalsi ideovy paskvil
Ako asi rozmysla zaujemca o toto auto? Ak je to Cech/Slovak, na pozadi je casto urcita naklonnost k "domacej" znacke (ako opak Skodu just NIE). Hm, dajme tomu, ze Skoda mi az tak vela nehovori. Tu mam moznost kupit si velke auto s imidzom VW kvality, slusnou technikou a za dobru cenu. Hm, ten motor asi nestoji za vela, ale ani vela nezerie. A pre mna je dialnicna (rozumej max.) rychlost tachometrovych 14O km/h, na to sa to vysplha v pohode, viac nepotrebujem ist a na 90% usekoch sa to pre premavku neda. Ze ekologia? Hm, par deci menej spalenej nafty svet nezachrani a da sa zabit stylom jazdy. Takze mam velke auto za relativne menej penazi, priestranne a urcene na pokojnu jazdu, daleke presuvy. Staci. Je to Skoda, teda som socka. Ked tolke peniaze skusim vsemozne vrazit do Pola, budu mi hovorit tuner a pozer. Aby som sa tomu vyhol, mam tu napr. predvadzacie BMW 1 - sice sa budem musiet priestrovo uskromnit a niektore veci vozit na 2x, ale uz nie som socka... Kaslat na to, idem do Fiata Fiorino v nafte, odvezie ludi, veci, je usporny, nekradne sa a zvysok vrazim do nejakeho hobby ci cestovania. Nech som socka ci clovek v uspornom rezime, ja som spokojny a ostatni mozu ist niekam.
Rozbalit vlákno
0
27. 2. 2008 17:19
KONTO SNŮ
Tady už si člověk pod škodovkou nezapíše o škodovce. Diskuze vždy sklouzne k sociosondám. Tak tedy přidám také jednu do diskuzního turba: Ideální životní varianta je - chytrej a bohatej. Tihle jezdí vše, od F 500 po Astona. Nemaj komplexy a umí žít. Pak je také vrstva - blbej a bohatej - tihle jezdí jenom první ligu, ale dělaj jí ostudu. Neumí ji totiž ve svém životě náležitě "prodat" okolí. Vypadají v té první lize jak vrabčák na h-o*n-ě. Pak je vrstva - chytrej a nebohatej. Tihle jezdí dobrej mainstream. No, a pak je také hafo těch, co spadaj pod rubriku - blbej a chudej. Ti nejezdí v ničem a o to náruživěji haní škodovku.

Jim věnuji malou útěchu - pokud žiješ v přesvědčení, že si jednou koupíš pořádný fáro, pak okamžik prozření nastává v den tvé první výplaty. Tehdy si poprvé uvědomíš, že tě tvá neschopnost daná zejména tvou intelektuální omezeností odsuzuje než ke snům... Totiž snít a mít jsou dva pojmy, které se protínají zásadně v nekonečnu... Tak držím palce :yes:
Rozbalit vlákno
13
anonym
27. 2. 2008 17:28
Re: KONTO SNŮ
suhlas az na prehnanu snahu skatulkovat :-)

plus funkcie "snit a mit" sa casto samozrejme pretinaju v konecnom, idealne kratkom case :-)
27. 2. 2008 17:52
Re: KONTO SNŮ
Ještě si z dětství pamatuju na kategorii "chytrej" a chudej... většinou učili ruštinu nebo občanku >:D
neregistrovaný "ER"
27. 2. 2008 18:15
Re: KONTO SNŮ
Uctivá poklona pane GTI, nelze jinak než souhlasit.
neregistrovaný "zzbysekk"
27. 2. 2008 19:08
Re: KONTO SNŮ
presne :yes: :yes: :yes: tak drtiva vetsina tu videla auto jen u tatinka v garazi a hani :yes:
neregistrovaný "Chris K."
27. 2. 2008 19:47
Re: KONTO SNŮ
Az na taky detail, ze Skoda a VW su obycajny mainstream. Technikou, kvalitou, imidzom.To iste, s vynimkou imidzu, plati o Mercu a BMW a Audi.

Naozaj neviem, do ktorej kategorie by som sa mal zaradit. Chytrej, pri vsetkej skromnosti, urcite. Na 911 nemam. Ale nejazdim mainstream. Pokial viem, tak z mojho auta je na SVK jeden kus, mozno sa mylim, ale Astonov a Bentley je urcite viac.
Kupene nove v roku 2007, seriovy model, europsky model. Znalci sa otacaju. Tajomsvo je v detailoch.
neregistrovaný "Honziiik"
27. 2. 2008 23:57
Re: KONTO SNŮ
To by mě teda zajímalo v čem jezdíš... Mimochodem technika BMW v oblasti motorů a podvozků je špičková a jen málo co se jí vyrovná. o MB a Audi platí to samé ovšem v jiných oblastech
neregistrovaný "Honziiiik"
27. 2. 2008 23:57
Re: KONTO SNŮ
To by mě teda zajímalo v čem jezdíš... Mimochodem technika BMW v oblasti motorů a podvozků je špičková a jen málo co se jí vyrovná. o MB a Audi platí to samé ovšem v jiných oblastech
neregistrovaný "Chris K."
28. 2. 2008 00:31
Re: KONTO SNŮ
Ja netvrdim, ze su to zle auta. Nie su. Ale su aj lepsie. Mna technika, dizajn ci image nemeckych znaciek nedokazu nadchnut. Kvalita a spolahlivost su lepsi priemer.
Jedinou vynimkou je Porsche. To je ale ina liga.
A moje auto? Aby som to upresnil, europsky model znamena model vyrobeny pre europsky trh.
27. 2. 2008 20:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 2. 2008 22:16
Re: KONTO SNŮ
ty už jsi ochotný připustit, že F500 může sedlat někdo "chytrý a bohatý"? To je docela posun,ne? Měl jsem za to, že v F500 vidíš auto "zásadně pro dámu" ;-)
neregistrovaný "klik-klak"
27. 2. 2008 23:20
Re: KONTO SNŮ
Jedná se samozřejmě o velmi chytrou,bohatou a škaredou dámu...
Avatar - Ronault.
27. 2. 2008 23:56
Re: KONTO SNŮ
Nezbývá než výjimečně souhlasit :yes: Není důvod hanit Škodovku. Když nejsem její fanda, tak to neznamená, že ji a jejím majitelům nadávám. Každý má své priority pro výběr svého auta a i Škodovka má mnoho předností.
anonym
29. 2. 2008 17:15
Re: KONTO SNŮ
předpokládám, že ty jsi chytrý a bohatý, viď? a jsi i krásný?
neregistrovaný "Pepan2"
27. 2. 2008 17:32
Auto snů
Mám nové auto snů: Superb 3,6FSi v plné palbě a 4x4. Bravo Škoda :yes: .
Jo a jen jsem zaslechl nepodloženou zprávu, že Audi, tak dlouho lobovalo za to, aby Škoda nemohla mit v novém Supu ten 3.0Tdi, až se jim to nakonec podařilo vybrečet. Cítili se být novým Supem velmi ohrožení-hajzlíci :no:
Rozbalit vlákno
6
anonym
27. 2. 2008 18:04
Re: Auto snů
Já mám nové Porsche Panamera 4x4 v plný kalbě >:D
anonym
29. 2. 2008 17:17
Re: Auto snů
já mám kalbu dneska
neregistrovaný "Hola"
27. 2. 2008 18:06
Re: Auto snů
Audi taky hodně lobovalo, aby mělo systém zadních dveří nejprve oni... a to se jim vybrečet nepodařilo... ani to, aby nebyl Suberb v kombíku :yes:
neregistrovaný "Petto"
27. 2. 2008 21:16
Re: Auto snů
No za tu cenu mám iný sen. Nissan GT-R. A to je trošku iná trieda. A nech ma niekto vyvedie z omylu.
29. 2. 2008 13:31
Re: Auto snů
Jéda. Za tu cenu se dá sehnat ultima gtr. A to je taky trošku jiná třída. A vyvedeďte mě z omylu..to je ale nesmyslnej příspěvěk, co?:)
anonym
27. 2. 2008 22:07
Re: Auto snů
3.0 Tdi tam není proto,že se tam nevejde napříč proto ho nemá ani vw passat
neregistrovaný "Deathangel"
27. 2. 2008 17:57
Nechapu to.....
proc se hadate kvuli autu?? takovy trochu detinsky.... to i ty deti se nehadaj kvuli takovy kravine......kazdymu se libi neco jinyho... a klidne budu socka ale tenhle superb se jim fakt povedl...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Dave100"
27. 2. 2008 18:02
Re: Nechapu to.....
souhlasim s Deathangel :yes:
neregistrovaný "File12"
27. 2. 2008 18:03
ŠKODA AUTo
škodovk nemam rád, ale proto že jí má každej a že sou drahý a posl. modely i hnusný. Design se mi moc nelíbí, ale v reálu vypadá každý auto jinak. interiér až na volant se mi líbí..motory nic moc, ale do škodovky musej dát horší než do vw...politika no...toť muj názor. Zda Slovani
Rozbalit vlákno
0
anonym
27. 2. 2008 18:04
HUMUS
Humus auto...a ten prijem na GPS (antenka alebo plutva)...škoda vždy ostane škoda...čiže ľudove opozerane auto...grrrr :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sprint
27. 2. 2008 18:25
Proč ne
Pokud bude to 1.9 TDI Greenline dobře odhlučněné, klidně bych si ho koupil. Nejsem závodník a plout si pohodlně krajinou za pět na sto bych bral. :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Petto"
27. 2. 2008 18:27
Green Line
Do kopca ho budú tlačiť. >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "revaX"
28. 2. 2008 18:50
Re: Green Line
Petto, ty víš o autech a motorech kulový. Už radši netlač!
neregistrovaný "Petto"
28. 2. 2008 20:55
Re: Green Line
RB26DETT
anonym
27. 2. 2008 18:58
superb
Všem odpurcum škodovky.nikdy na to auto nenašetříte a proto ho pomlouváte.takže SOCKY jste VY.Hezký den.
Rozbalit vlákno
2
anonym
28. 2. 2008 15:48
Re: superb
>:D >:D >:D to je vuuul! >:D
Avatar - marek.g
28. 2. 2008 19:42
Re: superb
vul jsi ty.VOLE >:-[] :no:
anonym
27. 2. 2008 19:17
skoda
2,0TDi CR 170k bude super motor.
Rozbalit vlákno
2
anonym
27. 2. 2008 19:35
Re: skoda
Souhlas Tohle bude nejlepsi auto vseh dob.
5. 3. 2008 19:26
Re: skoda
vsech dob >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D si nerob srandu
neregistrovaný "auburn"
27. 2. 2008 20:28
skoda
Po B slupek je to povedený ale od B sloupku dál;-\...celkově to působý dost nesourodě a vzhledem k tomu že většina majitelů na tom bude mít 16 s poklicema... ;-\ No uvidí se až to bude jezdit..každopádně starej Superb byl elegantnější.No a ty motory
1,9 a 77 kW na tak velký auto... a 3,6FSI mi zas příde na Superb zybtečný.Mno Škodovku nemám ale kdyby to nebyly tak nudný auta tak proč néé.
Rozbalit vlákno
0
27. 2. 2008 21:15
Zaujímavá debata
Ako keby išlo o život, tak niektorých prispievateľov nový Superb vytáča, hoci naozaj nemá prečo. Je to určite jedna z najkrajších a zrejme aj najlepších škodoviek. Navonok jej naozaj nič nechýba, len každého, kto pozná motor 1,9 TDI PD, udivuje, ako možno taký historický kus dať do tohto auta. Už ani v Octáviach by nemal byť. A napísať, že neskôr bude 2,0 TDI CR je tak trochu na hanbu, už tu mal byť a od neho by sa mala v dieseloch odvíjať ponuka do vyšších objemov. Je to " škoda" pre image Škody.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "__Teddy__"
28. 2. 2008 08:44
Re: Zaujímavá debata
Suhlas. Este pochopim, ze do Octavky (ktoru sa koncern snazi umiestnit pod passat) montuju tdi-pd, ale do vynoveneho superb-a mali ist od zaciatku ako diesle jedine tdi-cr. bohuzial tu naraza skodovka na mantinel koncernovej politiky...

Inak dizajnovo je superb celkom pekny, len dako neviem stravit tu liniu zadnych dveri. Aj tak si vsak myslim, ze najkrajsim autom z MB je stale octavia. Nehodnotim motory/podvozky, vnutorny priestor, ergonomia, atd, ale po dizajnovej stranke sa jednoducho podarila, a nasadila latku poriadne vysoko!
neregistrovaný "skalda"
27. 2. 2008 22:58
Design Škodovek
S designem Škodovek to jde ne od 10 k 5, a od 0 do - 10. Kdy začne dělat Škodovka zase vcelku hezká auta ? V současném výrobním programu jsou, s vyjímkou povedené Oktávie, jen samá auta, která popírají základní proporční vztahy - nejlépe se to pozná na přímém pohledu z boku. U Superbu je obrovský přední převis ( asi inspirace u Peugotu ) a k tomu neodpovídající zbytek auta. O předku Fábie II ani nehovořím.....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "expert000"
28. 2. 2008 10:58
Re: Design Škodovek
to je pravda, ale zajímavý je, že čím jsou ty auta ošklivější, tak tím lépe se prodávají a Škodovce se daří. Asi tomu nerozumíme ;-)
28. 2. 2008 07:39
77 kW
77 kW jsem měl kdysi ve svém nejzábavnějším autě (escort XR3i r v.87) a dodnes s ním držím některé traťové rekordy...
U posledních dvou aut ani neznám maximálku - není to kde vyzkoušet (kamarád s 911 kou vstává ve 4 ráno, aby si zajezdil) a předjíždění na frekventovaných okreskách mi už ani nebaví.. Takže: motor sice na houby, ale na běžné jezdění dostatečný. Pozn.: v ČR dosud Vmax 260 (tacho) a velmi špatný pocit z povrchu silnice, parametrů a "chytráků" číhajících za kamionem...
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2008 08:31
Rozpaky.
Pre mňa je toto auto skĺbením mnohých protichodných vecí. V prvom rade dizajn. Interiér na jednotku, exteriér na 4-. Nie že by bol tak hnusný, ale kombinuje rôzne prvky a rôzne štýly, ktoré nejdú dohromady a spolu tvoria podivný disharmonický celok, ktorý oku príliš nelahodí.
Trochu zvláštne na mňa pôsobia dlhé previsy a voči predchodcovi paradoxne skrátený rázvor. Pocit mám tak trochu ako z Toleda prvej generácie. Najväčšia prednosť prvého Superbu - kráľovský priestor vzadu- je tuná už menej znateľný a menej vyzdvihovaný. prioritou sa stal kufor, spolu s dvojitým otváraním. To mi príde skôr ako prvok pre reklamu, ako praktická vec, piate dvere vždy dvíhajú vzpery, takže tých dôvodov na dvojité riešenie veľa nevidím. Piate dvere a´la Octavia sú mi ale sympatické.
No a motorizácie - na jednej strane je jasné určenie auta, na strane druhej podaktorí vyplakávajú nad absenciou toho či onoho motora, alebo zalamujú rukami nad 77 kW.
Toto auto je a aj zostane autom protikladov, a možno to nakoniec budú práve jeho typické protiklady, ktorými bude Superb voči iným autám zaujímavý.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fabius"
28. 2. 2008 09:08
debata?
Některé uveřejněné příspěvky jsou k pousmání ;-) a dost z nich je i k pláči :-).Takže jen postřeh,mám Superba 1.9 TDI 74 kw,dynamika slušná,spotřeba skoro skvělá.Přiznám se nevím jaký bude hmotnostní rozdíl mezi starým a novým Supem,ale pro normálního řidiče by to stačit mělo....Co se týká socek za volanty Škodovek,já nevím,znám spoustu skvělých lidí a mají Škodu a spoustu skvělých lidí a mají něco jiného a pak potkávám spooousty jedinců za volanty kdečeho a jsou to velký vylízanci.Takže asi nezáleží na značce ale na lidech za volanty,co vy na to?
Rozbalit vlákno
2
anonym
28. 2. 2008 11:30
Re: debata?
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "jelass"
29. 2. 2008 13:18
Re: debata?
jj :yes: :yes:
neregistrovaný "M4O"
28. 2. 2008 09:49
onicom
Tak ten design je teda onicom-......velka tazka kraaaava, fuj.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal82"
28. 2. 2008 10:38
Volant
Celkove semi auto libi az na ten volant. Ten je desny! Neco tak priserneho jsem dlouho nevidel. Mohli by se v Boleslavi jeste zamyslet a neco s designem udelat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "expert000"
28. 2. 2008 10:55
ve srovnání s takovou C5
ve srovnání s takovou C5 ten Superb opravdu vypadá jako nějaký kýčovitý facelift auta z devadesátých let... Hlavně ty zadní světla - to snad ani nemůžou myslet vážně......
Rozbalit vlákno
1
5. 3. 2008 19:27
Re: ve srovnání s takovou C5
:yes: :yes:
anonym
28. 2. 2008 15:42
Ach jaj!
Sucasny Superb je ovela krajsi! Inak Superb je naozaj blby nazov pre toto "auto"! :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pepag"
28. 2. 2008 17:45
je škoda důležitější než jiné značky?-upřednostnění na auto.
Přijde mi,že když se vyrojí nová zpráva o automobilce škoda,na auto.cz zůstane nahře na prvním (nebo jako teď na 2.místě) i několik dní. Je snad škoda důležitější než ostatní značky,že se takhle drží nahoře? Já osobně koukam na škodu stejně jako na jiné automobilky,i když je škoda naše ,,národní" bohatství,jak už jsem někde četl 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Well-HC"
28. 2. 2008 18:17
Superb
Auto se mi ani trošku nelíbí, ale to není důležité. Zajímalo by mě k čemu je dobré tak velké auto a kde najde uplatnění? Pro mladou rodinu to asi není, tam se spíš uplatní MPV. Manager si v pohodě vystačí s autem velikosti Accorda (stejně většinou jezdí sám a v kufru mu poletuje maximálně diplomatka). Jediné co mě napadá je ideální auto pro taxíkáře. Tam by měl logiku i ten línější nafťák se slušnou spotřebou. Je snad ještě nějaký jiný specifický uživatel Superbu??
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2008 18:37
h
pro mě hnus, přijde mi to jako kopírak phaetona od VW a taky trošku BMWčko, ale tohle bych si nekoupil, to se mi určitě zamlouvá nová C5 od citroenu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bobíček"
28. 2. 2008 21:44
Renault
Moc pěkný design, tedy až na ten zadek, kterej mi připomíná ošklivý Renaulty :no:
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2008 21:59
Pre administrátora
A čo s takýmito bláznami?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jelass"
29. 2. 2008 13:02
JEJ,TO JE PASKVIL
klidně mě kamenujte,ale to auto se mi fakt nelíbí a v interiéru tuplem,jsou tam vidět archeologické prvky,které škoda používá od dob 1. fóbie a celkově mi auto přijde velmi nesourodé,uvidíme na vlastní oči...a myslím že ten nejsilnější benzín(3.6 fsi myslím) je do tohohle auta úplně zbytečný,asi je v Čechách spočítáme na prstech jedné ruky
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "antiskoda"
1. 3. 2008 16:40
___--?
superb ten si to nezaslouzi takovej kram 8-s :no: 8-s :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 3. 2008 16:38
Zvýšit prodej
Snad novým modelem trochu zvýší odbyt. Nabídka již není tak chudá, takže asi shromáždí víc zákazníků. A o to hlavně jde. VW chce být světová jednička.
Rozbalit vlákno
2
5. 3. 2008 19:34
Re: Zvýšit prodej
co je skoda lebo nikdy nebude :-)