Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Vision D: První dojmy

V nižší střední třídě vyráběla Škoda dosud pouze liftbacky. Letošní ženevská studie ukazuje, že se to může změnit.
Zpět na článek
28. 2. 2011 21:49
28. 2. 2011 21:55
28. 2. 2011 23:01
28. 2. 2011 23:14
1. 3. 2011 08:46
1. 3. 2011 09:35
1. 3. 2011 09:27
28. 2. 2011 21:56
28. 2. 2011 22:05
28. 2. 2011 23:17
neregistrovaný "walach"
1. 3. 2011 08:00
28. 2. 2011 22:38
neregistrovaný "RavicBlack"
28. 2. 2011 22:57
neregistrovaný "RavicBlack"
28. 2. 2011 22:15
28. 2. 2011 22:18
28. 2. 2011 22:24
28. 2. 2011 22:25
28. 2. 2011 22:45
28. 2. 2011 22:46
1. 3. 2011 00:26
1. 3. 2011 01:56
1. 3. 2011 02:33
1. 3. 2011 09:25
1. 3. 2011 09:41
neregistrovaný "Hooonza"
1. 3. 2011 11:03
1. 3. 2011 09:47
28. 2. 2011 22:25
1. 3. 2011 22:17
28. 2. 2011 22:27
28. 2. 2011 23:17
neregistrovaný "TommasII"
1. 3. 2011 08:15
28. 2. 2011 22:51
28. 2. 2011 23:05
1. 3. 2011 00:27
28. 2. 2011 23:06
1. 3. 2011 20:50
1. 3. 2011 00:30
1. 3. 2011 11:04
1. 3. 2011 00:25
1. 3. 2011 00:25
1. 3. 2011 15:16
1. 3. 2011 07:34
1. 3. 2011 08:13
1. 3. 2011 09:28
1. 3. 2011 09:36
1. 3. 2011 09:42
1. 3. 2011 09:55
1. 3. 2011 10:00
1. 3. 2011 10:31
1. 3. 2011 14:03
1. 3. 2011 14:45
1. 3. 2011 10:32
1. 3. 2011 10:07
1. 3. 2011 10:54
1. 3. 2011 11:30
1. 3. 2011 11:39
1. 3. 2011 12:17
1. 3. 2011 10:53
1. 3. 2011 11:07
1. 3. 2011 11:24
1. 3. 2011 11:37
1. 3. 2011 12:22
1. 3. 2011 12:28
1. 3. 2011 12:41
1. 3. 2011 13:03
1. 3. 2011 14:04
1. 3. 2011 14:46
1. 3. 2011 12:58
1. 3. 2011 13:08
1. 3. 2011 14:26
2. 3. 2011 22:44
1. 3. 2011 14:49
1. 3. 2011 20:44
1. 3. 2011 21:15
1. 3. 2011 21:17
2. 3. 2011 11:48
2. 3. 2011 16:07
1. 3. 2011 08:31
1. 3. 2011 09:05
neregistrovaný "gotcha"
1. 3. 2011 08:58
neregistrovaný "Robik5"
1. 3. 2011 09:06
1. 3. 2011 09:08
1. 3. 2011 09:23
1. 3. 2011 12:55
1. 3. 2011 18:06
1. 3. 2011 09:29
neregistrovaný "fandadoaut"
1. 3. 2011 09:47
neregistrovaný "fandadoaut"
1. 3. 2011 09:38
1. 3. 2011 09:48
1. 3. 2011 09:51
1. 3. 2011 09:58
1. 3. 2011 10:04
1. 3. 2011 10:28
1. 3. 2011 10:58
1. 3. 2011 11:13
1. 3. 2011 11:26
1. 3. 2011 18:02
1. 3. 2011 20:19
1. 3. 2011 20:42
1. 3. 2011 11:04
1. 3. 2011 09:57
1. 3. 2011 09:59
1. 3. 2011 10:58
1. 3. 2011 18:00
1. 3. 2011 09:58
1. 3. 2011 09:59
1. 3. 2011 10:17
1. 3. 2011 10:35
1. 3. 2011 11:08
1. 3. 2011 11:11
1. 3. 2011 11:26
1. 3. 2011 11:46
1. 3. 2011 11:53
1. 3. 2011 11:57
1. 3. 2011 12:26
1. 3. 2011 12:28
1. 3. 2011 14:55
1. 3. 2011 12:43
1. 3. 2011 15:00
2. 3. 2011 22:49
1. 3. 2011 12:01
3. 3. 2011 22:18
1. 3. 2011 15:31
11. 3. 2011 00:49
neregistrovaný "tehla na pedal"
31. 12. 2011 11:06
28. 2. 2011 21:49
Skoda Bravo
Designove cista, chladna, takova audinovska. Paradni interier! :yes:
Rozbalit vlákno
9
28. 2. 2011 21:55
Re: Skoda Bravo
Krasny cisty europsko-koncernovsky dizajn. Takto mal vyzerat novy Fikus. Konzervativne a jemne linky presne podla gusta Europana ale skor Nemca, nez Francuza.
28. 2. 2011 21:58
Re: Skoda Bravo
Když jsem prvně viděl tu zád, tak jsem si taky vzpomněl na to, jak mohl být nový Focus vlastně hezký, kdyby Ford dál rozvíjel povedené.
Avatar - CHerokee
28. 2. 2011 22:03
Re: Skoda Bravo
Jop, toto nevypadá vůbec zle. Ale bacha na VW...buď tam hodí svůj znak a nebo podvozek z Lupa, aby to neohrozilo jeho prodeje.
28. 2. 2011 23:14
Re: Skoda Bravo
ANI NEVIS, JAK SES (BOHUZEL) BLIZKO PRAVDY ;(
Avatar - Atlis
1. 3. 2011 08:46
Re: Skoda Bravo
Hosi, asi ste nazivo este Focus nevideli vsak? :-) Tu je moja fotka, dve posledne generacie vedla seba a je vidiet, ako blizko ku sebe maju... Ford dalej Focus rozvija v rovnakom smere.

Tento koncept Skody okopiroval zadnu cast zo stareho Focusu a masku ma ako Kia...

[odkaz]
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 09:21
Re: Skoda Bravo
Tak rozdíl mezi FF II a FF III je docela značný a i vedel sebe mi nepřipadají nijak zvlášť podobný. Samozřejmě je to HB s podobnými rozměry, takže určitá podobnost tam být musí.

Jinak Ten koncept mi připomíná Focus jenom z jednoho úlu pohledu
Z tohoto [odkaz]

Z jiným pohledů mi spíše připomíná něco ze staršího Mercedesu CLC
Avatar - Atlis
1. 3. 2011 09:35
Re: Skoda Bravo
nazivo to vyzera inak, hlavne ked stoja auta vedla seba. dokonca aj zadok (okrem svetiel) je evidentnou evoluciou kriviek, nie niecim novym. n.a.z.i.v.o. :-) :-!
1. 3. 2011 09:27
Re: Skoda Bravo
Skelet karoserie si podobny je, ale pokazili to prednym naraznikom (elektricka verzia a RS je na tom ovela lepsie), no ale co spravili so zadnymi svetlami, to je neospravidltelne.
28. 2. 2011 21:56
Škoda jede
Tak nějak se mi zdá, že to je předvoj budoucí A-Entry. Myslím, že se u Škody máme na co těšit, třeba ta linka bočních oken, spolu se svažující se zadí, to je něco :-)

Nové logo vypadá jednoduše, moderně a elegantně, palec nahoru!
Rozbalit vlákno
7
28. 2. 2011 22:03
Re: Škoda jede
Souhlas, tohle jsem od skodovky ani necekal. Doufam, ze se A- entry nebude moc lisit :yes:
Edit: Kam se VW na tohle se*e
28. 2. 2011 22:20
Re: Škoda jede
Nechci ti kazit naladu pred spanim, ale pokud si myslis, ze VW najednou ti da do vyroby 100% designovou bombu v typu low end, oproti jakekoliv jine budouci produkce pred ostatnima znackama co vlastni, ... tak aby jsi se neprobudil do nocni mury.
Avatar - CHerokee
28. 2. 2011 22:46
Re: Škoda jede
Taky si myslím, že VW si to ošéfuje...škodovku na špici určitě nepustí. Ta patří vždy Audi a VW.
1. 3. 2011 08:57
Re: Škoda jede
Tudor byl taky hezkej, to jó.. Tady skodovka ukazuje, jak bude vypadat za rok dva. Zajimalo by me, jak to bude s A-entry, aby nekonkurovalo golfu.Audi spici ma, ale vw.. bych nerek. VW si to jen mysli.
Avatar - miromen
1. 3. 2011 09:30
Re: Škoda jede
Audi ma špici ale VW bych neřekl bože to jsou švasty. Zatim Škodovka neudělala nic na co by se mohl člověk s radost podivat narozdil od toho VW u ktereho se i přes konzervativnějši design daji najit opravdu pohledne kousky.
1. 3. 2011 14:15
Re: Škoda jede
Mi se skodovky libi vic, nez VW. O dost.
Avatar - JGucci
1. 3. 2011 00:48
Re: Škoda jede
Podle informaci, ktere tu nedavno nekdo psal ve fóru, tak A-entry ma byt jen sedan a combi ;-\ Podle me ten A-entry bude designove blizko tomuhle, jen to bude verze sedan.

Jinak koncept moc pekny, mozna jen ty zadni svetla mi k tomu nepasujou, ale jinak :yes:
Pan Kaban odvedl super praci!
28. 2. 2011 22:05
Nelíbí
Mi osobně se ta studie nelíbí. Pokud bude někde vystavená "hotová" a funkční, zajímalo by mě třeba, jak a kam se budou stahovat zadní okna. Záď je nesourodá a střecha jde dolů moc prudce, takže to bude spíš auto koncepce 2+2. Co hodnotím pozitivně, je naopak příď, ale jako by k zádi nepatřila. A jelikož nejsou známy rozměry, tak si dovolím vyslovit i spekaluci, že by nějak takto v budoucnu mohlo vypadat spíše menší auto, možná nová fabia...
Rozbalit vlákno
4
28. 2. 2011 22:07
Re: Nelíbí
Ale no taak, nekaz nam radost.
neregistrovaný "walach"
28. 2. 2011 23:17
Re: Nelíbí
Já to vidím rozměrově přesně mezi fábií a oktávkou ,tam má škoda mezeru.Odhaduji to čtyři a čtvrt metru -4250 mm + - 5cm.Jako konkurence fokusu,ceedu,i 30 atd.
1. 3. 2011 08:49
Re: Nelíbí
Taky to tak vidim. Kazdopadne dalsi alternativa, kdyz Fabia je moc mala a Octavku nechces.
1. 3. 2011 08:00
Re: Nelíbí
Mě se to teda náhodou líbí moc. Je to fakt proporčně sladěný a pěkně široký. Ona Fabie bejt o 5-10 cm širší tak to taky není taková hnusná úzká tramvaj. Co se týče toho uspořádání sedadel 2+2, tak kdo z Vás seděl v oktávce vzadu ve 3 lidech? To je pohodička co? Já bych ji totiž taky spíš homologoval jako 2+2. Po dlouhý době zase pěkná studie.
Avatar - twistedTSD
28. 2. 2011 22:11
V jednoduchosti je krása...
...to podle mě koncept vystihuje dokonale. Pokud se design bude rozvíjet tímto směrem, mám se na co těšit. Logo je pro mě ale spíše zklamání. S tím co tu nedávno proběhlo bych se smířil, ale toto mě moc nenadchlo. Ještě na tom konceptu ok, ale ta divná zelená věc jak z nějakých 80. let, co si Škoda dává hrdě do znaku, se mi vážně nelíbí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
1. 3. 2011 18:30
Re: V jednoduchosti je krása...
Chromové logo na auta se mi líbí, to PR je jaksi moc 3D a samej umělej odlesk...
Avatar - zdravy rozum
28. 2. 2011 22:13
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - zdravy rozum
28. 2. 2011 22:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
28. 2. 2011 22:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
28. 2. 2011 22:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
28. 2. 2011 22:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
28. 2. 2011 22:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
28. 2. 2011 22:47
Re: Ved to je Rolsik spredu :-)
Ne, Korejci kopírovali předchozí škodovku a přidali maximum vlastní invence co byli schopni... ;-)
Avatar - zdravy rozum
28. 2. 2011 23:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
28. 2. 2011 23:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - ryman
1. 3. 2011 11:36
Re: Ved to je Rolsik spredu :-)
nevím o čem je tu řeč? musím vyjadřit silné pochybnosti nad tvým zrakem a vizuálním vnímáním, jelikož jsem si na googlu vyhledal, jak vypadá ford new edge a s horní škodovkou to nemá téměř vůbec nic společného... takže příště to chce pořádně vyčistit brýle.. :-)
Avatar - zdravy rozum
1. 3. 2011 16:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
1. 3. 2011 16:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 2. 2011 22:13
FANTASTICKÁ ŠKODA
Jsem dojatý, jsem unesený, jsem doslova nadšený. Takový nadhled, takovou designovou jistotu, takový styl jsem již dlouho nespatřil.

Ano, toto je vůz, který chci vídat po tisících na zdejších silnicích, žádné aureliální husopasky, žádné megroidní žabáky, zádné astrigmatické boubelky, chci festovní škodovku s dokonale utaženým designem, s dokonalou porcí stylu a s dokonalým šmrncem. Přesně tak, jako je zvěčnělá nahoře.

Studie je pro mne odpovědí na otázky, kam půjde Škoda dál. A tam, kam evidentně půjde bude jistě radost ji následovat. Tedy ale vyžaduje to jistou intelektuální nadstavbu v podobě vkusu, v podobě schopnosti vidět.

Neboť slepota je darem jenom těch, jimž je krása než životní přítěží...

Dnes velmi velmi zřetelně - BRAVO ŠKODA :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
48
Avatar - zdravy rozum
28. 2. 2011 22:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
28. 2. 2011 22:19
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
1. Opakuješ se. 2. New egde je to jen kvůli plynule se svažující zádi? Na to má Ford patent nebo co?
Avatar - zdravy rozum
28. 2. 2011 22:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 2. 2011 22:17
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Sdílím nadšení :yes: Při pohledu na zadní část karoserie mě blesklo hlavou Garde/Rapid ale s dvojicí dveří navíc. Tohle je opravdu povedená karoserie :yes:
28. 2. 2011 22:20
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Výborný postřeh :yes:

Ta studie je dokonalá trefa. Tohle bude Škodě moc slušet.
28. 2. 2011 22:26
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Chybí jen ta odtrhová hrana na zádi, ale u tak cirurgicky přesného a čistého designu by to bylo na škodu. Už se nemůžu dočkat snímků NSF :yes:
1. 3. 2011 08:52
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
To jako se ti fakt garde/rapid líbily? Podle mě to byla hrůza a parodie na na svou dobu a možnosti pokrokovou a povedenou Š110R. Pravda ale je, že při prvním pohledu na toto se mi také ona dvojice vybavila, ale při dalších pohledech už naštěstí ne (spíš mi to přpipomnělo ten první leon), čímž chci říct, že to podle mě není vůbec špatná cesta a tomuto provedení držím palce.
1. 3. 2011 09:11
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Garde nebylo hezké ale Raoid ano. Když vemu že základem byla stodváca tak to byl malej zázrak.
28. 2. 2011 22:31
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Ještě dodám že mě děsí představa že je tohle A-ENTRY tedy konkurent pro Fluence, Cruze... etc. V Turecku a Korei začíná mírný neklid >:D :yes:
28. 2. 2011 22:33
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
>:D :yes:
28. 2. 2011 22:37
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
To je kacířská myšlenka, že tohle bude lowcost model! Dokonce se zdráhám to nazvat lowendem. :-)
neregistrovaný "RavicBlack"
28. 2. 2011 22:38
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Len opatrne, ak toto pôjde do výroby, tak nastúpi ekonomické oddelenie a k tomu to konceptu to bude mať ďaleko aj v RS (ak taká bude) verzii. Takže nechŕlil by som chválospevom a počkal by som až to uvidíme na vlastné oči.
Koncepr samotný vyzerá ozaj fešne, vďaka tej bielej až trochu škandinávsky (prečo som si hneď spomenul na fl Saabu 93?)
A aj keby exteriér zostal pri minimálnych zmenách, interiér bude óda na čiernu (šedú za príplatok >:-[] ).
Takže hlavu pod ľadovú sprchu a Bravwó vykrikujme až to bude pobehovať slovenských a českých tankodrómoch :-)
28. 2. 2011 22:48
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Chválíme koncept nikoliv reálný vůz ;-) Takže bravo je na místě ;-) koncept je parádní a doufám že reál nebude moc vzdálený konceptu.
neregistrovaný "RavicBlack"
28. 2. 2011 22:57
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Koncept chválim aj ja, je mi veľmi sympatický. A to som "milovník" vozidiel z Apeninského poloostrova :-) Akurát nechcem aby sa stalo to čo s Yetim, oba koncepty boli ukážkové ale sériovka...len ďalšia Škoda. A aj keď si veľmi prajem aby sa do výroby dostalo bez úprav (svoju si predstavujem v čiernej s 18-mi OZ Superleggera - samozrejme v čiernej >:-[] )
28. 2. 2011 23:21
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Volba kol výborná :yes: jen teda já bych bral bílou jak karoserii tak kola ;-)
Avatar - Ji/Ri
1. 3. 2011 00:30
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
...ty máš ale funtazii ;-)
Avatar - Falco
28. 2. 2011 23:32
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Nelze nesouhlasit! :yes:
28. 2. 2011 23:40
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
:yes:
1. 3. 2011 00:12
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
mozna jsi se trosku preklepl.. melo tam zrajme byt designovou nejistotu.
Mi to spis pripada, ze to dali nejakym studentikum aby se na tom vyradili, je to cele nevyvazene, nedotazene, pusobi to velmi rozpacite.... :-(
Avatar - Ji/Ri
1. 3. 2011 00:29
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
...takové kopytozní.....
Avatar - Ronault.
1. 3. 2011 20:25
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Taky to tak na mě působí, jako by tam naházeli nápady ze všeho možného aby to sedělo trochu obrousili. Jako skica dobré, ale jako koncept?
1. 3. 2011 08:06
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Sice si to mohl napsat normálně a nemachrovat tu s exotickýma slovama, který si beztak celý odpoledne hledal ve slovníku cizích slov, ale souhlasím s tebou. Tohle se fakt povedlo.
1. 3. 2011 10:30
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Pozor, rycardo, úroveň vyjadřování není nutně daná listováním ve slovníku cizích slov. Tedy minimálně u některých diskuzních kolegů. Máš-li čím, přemýšlej o tom... :-)

Ale máš-li opravdu problém číst tu beze slovníku, dá se tu speciálně pro tebe zřídit diskuzní pískoviště, v němž bys mohl používat pouze piktogramy. Co je piktogram, najdeš ve slovníku cizích slov na straně 387. Právě jsem to tam našel... >:D
1. 3. 2011 11:06
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Co je piktogram, najdeš... >:D >:D >:D
1. 3. 2011 11:21
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
:-) Díval jsem se nahoru, vyjma slova "fantastický" tam snad není druhé cizí slovo... >:D , ale tdošlo mi, že rycardo asi hledal v tom slovníku - megroidní... >:-[]
1. 3. 2011 14:07
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Seš prostě dobrej. Ba ne úplně dokonalej. Divím, se že ti ještě někde nepostavili nějakou sochu. Máš pravdu, pohybuju se celý den ve stádě primitivů, kde slova jako "aureliální husopasky, megroidní žabáky a astrigmatické boubelky" celý den neslyšíš. Jsem si plně vědom toho, že takovými výrazy se mluva normálního vzdělaného člověka jen hemží. Čemu se potom divit u takového jazykově vybaveného velikána jako jsi ty. Sám jsem svým nejapným příspěvkem, v tvé velikášky pojaté diskuzi, poukázal na to, že jsem nevzdělaný primitiv, který není hoden se s držitelem mnoha ocenění za literaturu jako jsi ty, pouštět do debaty o autech. Hluboce se ti za to tímto omlouvám.
1. 3. 2011 14:54
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
To, že se domníváš, že jsem termín aureliální husopaska hledal ve slovníku cizích slov sice o tobě dost vypovídá, ale já bych tě primitivem neoznačoval. Žes pako, to je přesnější... ;-)

P.S. Bravogliální suspensore... >:D ;-)
1. 3. 2011 15:27
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Asi ti to přijde divný, ale cizí slovo, který neznám, běžně hledám ve slovníku cizích slov. Dokonce jsem tak pokrokovej, že používám online, ne primitivně jako ty listovat v knížkách a psát tu celkem zbytečně čísla stránek netuše, že s každým vydáním takového slovníku to bude na jiné straně. Považujíc se již za * jsem byl uklidněn po té, co tvé naprosto běžné slovo "aureliální" nenašel ani google. Husopasku jsem pro tvoji informaci hledat nemusel. Nicméně to není podstatný, důležitý je, že ty si pod těmi výrazy dokážeš představit konkrétní věc a obohatíš s tím přihlouplý národ v diskuzi o autech. Možná, ale příště zkus svoje literární výlevy směřovat i na méně fantazií vybavené čtenáře a používej slova, kterým porozumí i normální sprostý lid.
1. 3. 2011 08:40
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
samotny dizajn je super, mne sa lubi, ved preco by nemohla skoda vykradnut zasoby z audi a VW.. A robi dobre, treba to vyuzit ked je to na sklade.

Co sa tyka tvojej reakcie, niemenej prekvapujuca.
Ak by s tymto prisiel niekto iny okrem koncernu prisla by sprska vyplodov a hovadin ako je u teba zvykom tento text nevynimajuc z mnoziny.

Ale na to ze mas 10 let je to ok, mozno z toho raz vyrasties..
1. 3. 2011 10:34
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Skutečnost, že neumíš vidět tu nedávej tak křiklavě najevo. Evidentně je pro tebe svět aut jednou neprostupnou mlhou, a přesně tak, jako v autech, se tu topíš v diskuzních příspěvcích, které tu čteš.

Na jedno by sis tu ale měl dávat pozor, nevkládej kolegovi do úst své tupé úvahy, to tu totiž nedělají ani ti desetiletí kluci...
1. 3. 2011 10:59
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
ano pre man je svet aut nepredstavitelknou hmlou zatial co ty citas a reagujes len na clanky pod lowendom >:D si vtipny dnes.. Inac uz si vyzdravel po tom debakly co tu bol pod autobild rebrickom >:D >:D Bolo to velmi vtipne citanie, hlaven ako si si nasral do ust >:D >:D >:D
1. 3. 2011 11:20
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Ty jsi zvláštní diskutér. Píšeš tu tradičně jedny z formálně, stylisticky i obsahově nejprimitivnějších příspěvků, nejsi schopen zaujmout rozvinutější postoj k žádnému autu a jen tu lezeš neuvěřitelně primitivně kolegům (nyní mně) po zádech. Týpkům tvého kalibru se v Česku říká vometák, votrapa.

Rozviň se tu směrem ke Škodě, rozsekej ji na cucky, pokud jsi přesvědčený, že si to zaslouží. Ale proboha, pochop, že na tvé výlevy dokonalého primitiva směrem k diskuznímu kolegovi tu není nikdo zvědavý. Je to tak těžké pochopit, že tématem tu nejsi ani ty ani já, nýbrž nová studie Škody?
1. 3. 2011 11:32
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Este stale si to nerozchodil s autobildom co? hmm.. inac vies ako sa vravi takym ako ty u nas? Trochu jednoduchsie: Deti ;)

Jediny ktoreho prispevky su scestne si tu ty. Tvoje neustale osocovanie inych znaciek na ukor koncernu je detinske a smiesne.. Jedine do coho sa bojis stucjnut a oplieskat tymi grckami co z teba idu je BMW> Na to si nedovolis nic povedat lebo to by sme ta tu rozbili este viac ako v clankoch pod autobildom pripadne porovnanim mondea a passata.. GTI uvedom sa ze tvoje prispevky su detinske. Ak si tuzil byt znamy tak uz si lebo tvoj nick je znam,y uz na viacerych forach co som sa stretol a nebol to zrovna pozitivny pohlad na tvoje prispevky.

Ja tu skodu sekat nejdem, lebo sa mi lubi co spravili. uz som to napisal. teraz pisem tebe o tebe.
1. 3. 2011 11:04
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
nechci Ti sahat do svědomí, ale z té studie půjde do výroby tak maximálně kapota s logem. Jinak na silnici neuvidíš ani prd...Možná se někde bude ploužit uťáplá Felicie s patnáctkama, ale festovní určitě nebude. Na cestu si posvítíš H4kou a v interiéru před Tebou bude trčet výlisek tvrdýho neprémiovýho plastu a sedačka bude prémiově koncernově úzká, aby se na její bok vešla kapsička na žvejkačky. Dozadu se po vzoru americký Jetty vrátí torzka. Vzadu bude brzdit buben. Motor 1,4 16V na sebevědomí nepřidá. Škoda směřuje k masovosti, totálním úsporám z rozsahu a hlavně jednoduchým autům pro Čínu. Evropa bude pomalu ustupovat, pro Škodu je teď prioritní Asie s obrovskym potenciálem v Číně a v Indii... ;-\
1. 3. 2011 11:14
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Klidně mi do svědomí sahej, na rozdíl od tebe tam nejsou bubáci a strach ze sebe sama. Současně pak to co vidíš na studii budeš vídat do tří pěti let na celé produkci Škody. A to je ten nejdůležitější signál, který Škoda do světa vyslala. O nic více, ale hlavně, o nic méně dnes nejde.

Nevím, kdes čerpal vychování a vzdělání, ale pokud to cos napsal odráží tvé vědomí o současné a budoucí produkci Škoda, měl bys tu svou zaostalost rychle dohnat, neb tohle bys tu mohl psát leda tak v roce 1978.
1. 3. 2011 12:13
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
No, já mám duši čistou, rozhodně nemám nějakej mindrák a žiju si spokojeným rodinným životem třicátníka.

Nicméně to, co Škoda touto studií vyslala znamená, že se bude snažit dělat auta s podobným grilem. Podobně jako Renault se studiemi Captur nebo dříve DeZir, jejichž čumák dostanou nový Clio a faceliftnutej Mégane.

U škodovky podobně ztvární budgetovej model pro nenáročný trhy včetně Střední Evropy (podobné zaměření jako Dacia) a dost možná i Up a Oct III. Přední nárazník opisovali u VW, další detaily u Audi, interiér poskládali z regálů v koncernovým sklepě...Na designu se už prostě nedá moc vymýšlet, vše se jen vrací v určitých obměnách a cyklech, drobných úpravách. Občas může šokovat francouzská avantgarda, ale rozhodně ne Škoda, ta má jiný popis práce...

Vychování jsem čerpal v úplné rodině od obou rodičů a vzdělání na humanitních školách. O produkci Škody vím, řekl bych, víc než Ty, neboť jsem pro firmu více než rok pracoval jako externista a jeden čas jsem byl v továrně jako doma...
1. 3. 2011 15:20
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Na tvých příspěvcích to znát ovšem není. Pravděpodobně jsi tam nedělal generálního...
1. 3. 2011 20:21
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
chytrý hoch...>:-[] :no: dělal jsem uklízečku * v dámskejch šatnách na montáži fabie ...
2. 3. 2011 23:10
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
vzdělání na humanitních školách.....žeby peďák? No, že by tam učil cizí dělníky (ty agenturní) spisovné češtině?
Avatar - Rojin
1. 3. 2011 14:48
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
To nemyslíš vážně ? Že ne? ;-)
Avatar - Rojin
1. 3. 2011 14:46
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
:yes: přesně ;-) tvoje příspěvky mám rád. Ty to totiž řekneš za mě a uštříš mi tím spoustu času, protože můj příspěvek pak obsahuje do tři slov >:D krása, přesně tak, úžasný, souhlasím ;-)
Je to pěkný. Tady se mi dokonce zdá [odkaz] že je tu návaznost na jedničkovou fábku, co ty na to? Nepřijde ti?
Ty přední lampy vypadají ve spojení s mlhovkama parádně :yes:
1. 3. 2011 14:51
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
:yes: Ano. S Fabií I jsi to trefil, máme se na co těšit.
Avatar - Rojin
1. 3. 2011 15:19
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Teď řeknu asi blbost, ale nemůžu si pomoct, ze předu je to takovej malej Rolls >:D že? Krasavec
1. 3. 2011 15:23
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Nevím jestli Rolls >:D ale jako budoucí tvář škodovek je mi to velmi sympatické. Možná, že s postupným vývojem světel se nakonec dočkáme i jejich zmenšování, přesně jak naznačuje studie...
Avatar - Rojin
1. 3. 2011 15:25
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Já ho tam malinko vidím >:D možná jsem se zbláznil ;-)
Jen by kluci mohli popracovat malinko na zadní partii ;-) něco mi tam malinko vadí. Jestli to nebude ten nárazník. Tvarově je pěknej, jak jde obloukem nahoru [odkaz] ale krutě vysoko, to mi moc nevoní [odkaz] :-|
1. 3. 2011 20:24
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Diody škodovka nedostane, když i pro superb je pětikvalt luxusem...A bez diod se zmenšovat světla nedají... :no:
Avatar - kari.laz
2. 3. 2011 11:42
Re: FANTASTICKÁ ŠKODA
Máš pravdu pro Superb je pětikvalt luxusem, protože už je jenom jeden a jinak si musíš vystačit se šestikvaltem, nebo sedmikvaltovým DSG.

A Diody škoda určitě taky nikdy nedostane

[odkaz]
28. 2. 2011 22:15
stredový panel
obraciam sa na konštruktérov a designerov vozidiel - vyriešte pls. stredový panel v prospech vodiča / trávi tam najviac času :-( / takým spôsobom, aby netlačil na pravú nohu
súčasne, aby plynový pedál nebol " schovaný za rohom "
aby si normálny chlap mohol pohodlne rozkročiť nohy a vetrať príslušenstvo a nie sedieť cudne ako panna s kolenami pri sebe ...
toto je pre mňa dosť podstatné
jazdím 34 rokov a auťák, ktorý teraz sporadicky jazdím a mám ho zo všetkých mojich doterajších najneradšej to má kupodivu najlepšie vyriešené - Outlander
Rozbalit vlákno
9
Avatar - zdravy rozum
28. 2. 2011 22:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
28. 2. 2011 22:49
Re: stredový panel
Stačí mít automat...
1. 3. 2011 09:29
Re: stredový panel
jj, ty pedaly jsou utopene nekde vpravo od ridicovi sedacky pod stredovou konzolou. Kdyz uz chteji ve skodovce otlacovat ridicovo koleno diky nizko umistene navigaci mohli by aspon lepe umistit pedaly :-)
A bohuzel to tak delaji vsichni, vcetne nejakeho plastu o ktery se zasekava noha (taky casty jev). Leva strana pedalu brzdy by mela zacinat nekde na urovni osy sedadla nebo jen mirne vpravo. Takhle vlastne vsechny ridice deformuji, kdyz je nuti vyosovat nohy vuci telu doprava. Zvlast u automatu kde jsou jen dva pedaly je to naprosto zbytecne. EU by pro jednou mela naridit neco uzitecneho a naridit vsem posunout pedaly minimalne o pul pedalu doleva a stanovit minimalni volny prostor kolem pedalu z obou stran. Narizuji vetsi blbosti a tady by to aspon prospelo bezpecnosti a lepsimu drzeni tela ridicu :-)
1. 3. 2011 10:13
Re: stredový panel
Nedelaji to tak uplne vsichni, ale bohuzel vetsina.
1. 3. 2011 14:01
Re: stredový panel
a kdo vsechno to nedela, at vim kam se zamerit pri vyberu noveho auta? :-)
1. 3. 2011 14:39
Re: stredový panel
Ve stredni tride napr. Accord. Tam je ten stredni panel pekne poctive vykrojeny a koleno se o nej neotlaci.
1. 3. 2011 14:55
Re: stredový panel
sem myslel i ty pedaly nenarazene na stredovy tunel. ;-)
1. 3. 2011 16:17
Re: stredový panel
Tak to tezko posoudim co je pro tebe "nenarazene" to bys musel vyzkouset osobne. Ale tak nejak filosoficky si myslim, ze pokud panel neni zbytecne siroky tak by tohle mohlo prijit samo (ledaze by automobilka zamerne davala ty pedaly vzdy blizko stredoveho panelu). Alespon ja v tomhle aute zadny pocit utisku pokud jde prostor ridice nemam.
Avatar - zdravy rozum
2. 3. 2011 19:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
28. 2. 2011 22:18
Kde nič nie je
Navzdory pozitívnym prvotným ohlasom sa mi táto štúdia nepáči. Celé to pôsobí sterilne, bez nápadu. Nečakal som hodinky s vodotryskom ale toto je ukážkový antidizajn. Čakáreň u zubára prevtelená do automobilového dizajnu, sorry.

A škodovke rozhodne nekrivdím z presvedčenia alebo príslušnosti k nejakému "fanklubu", napríklad minule sa na blogu objavili nejaké omalovánky kupéčka na základe vw šíra. To bola teda špica.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
28. 2. 2011 22:24
Re: Kde nič nie je
Myslím, že není proč se omlouvat. Docela chápu, že určité skupině lidí to vyhovovat zkrátka nebude, ale třeba já mám takový "jednoduchý" design rád :-)
Avatar - Pekelná Micinka
1. 3. 2011 00:23
Re: Kde nič nie je
Já myslím, že tvůj úsudek hodně ovlivnil styl podání - barvy jsou opravdu voleny sterilní, počkej na živé snímky z Ženevy, myslím, že to bude lepší.
Avatar - donPedro
28. 2. 2011 22:22
Simply perfect
Tož co říci přátelé ... když slov se jaksi nedostává ... prsty nad klávesnicí náhle znejistí ... zrak se vlhce rozostřuje ...

Můžeme zas po čase v únoru přepisovat dějiny, neb touto studií nám Škoda hrdě ozamuje že dosplěla.

Kdyby z Mladé Boleslavi oznámili že je tohle auto od zítřka k mání v jejich šourumu, tak hned fčíl vyrážím se spacákem do fronty.

Tož tak.

:yes: :yes: :yes: Bravo Škoda :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
28. 2. 2011 22:24
Re: Simply perfect
:-) :yes:
28. 2. 2011 23:16
Re: Simply perfect
jasne, hezky kabatek, koncernova-low-end-technika....ale nebudu ti kazit naladu, zati si to uzivej;\((
5. 10. 2011 12:27
Re: Simply perfect
Tak abyste si šel, done Pedro, po té "Ódě o Škódě" převlíknout trenky, ne? >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
28. 2. 2011 22:25
8via
Koncept se mi líbí. Nastolil však 2 otázky. Vyráběl-li by se, co bude s Octavií liftback, a proč tak trochu připomíná Seat Leon minulé generace. Můj závěr je takový, že se více či méně koukáme na předek nové Octavie a co se týká zadní části, tak zůstane u studie.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - bubucci
28. 2. 2011 22:45
Re: 8via
Přesně na toho Leona jsem myslel, a u toho všichni tak nadšení nebyli...
28. 2. 2011 22:46
Re: 8via
Asi tak nějak.Nevypadá však vůbec zle,jak zvenku tak i zevnitř :yes:
1. 3. 2011 00:26
Re: 8via
Octavia za těch 7 let ve výrobě přecejenom trochu polevila v rozměrech s ohledem na poměry třídy a tak by velmi snadno mohla pořádně vyrůst. OIII by klidně mohla ještě pár cm přidat nad Jettu, tipuju třeba 268cm. Superb bude pořád daleko a při užití rozvoru 261,3 cm z Roomsteru by byl rozdíl mezi modely takřka ideální. Současných 258cm je u OII už docela málo..

Otázka pro bystré hlavy - proč se asi objevila mula této modelové řady jako Roomster s upravenými předním nárazníkem ve dvou verzích :-!
Avatar - JGucci
1. 3. 2011 01:56
Re: 8via
Chces tím ríct, ze A-entry bude na podvozku Roomstera?? 8-s
1. 3. 2011 02:33
Re: 8via
No podvozek Roomstera je skládačka mám takový dojem, že to není převzatá celá platforma. Předek Fabia zadek Octavia. Myslím, že Aentry bude použivat kompletně převzatou platformu z Octavie II která má na poměry třídy poněkud kratší rozvor který ve třetí generaci naroste a tak by Aentry nekanibalizovalo stejnýmy rozměry na prodejních číslech nové Octavie.
1. 3. 2011 09:25
Re: 8via
Opravdu si myslíš, že levný model bude mít vzadu komplikovanou víceprvkovou nápravu a 2578mm je na jaře 2012 představený model dostatečné? Myslím, že ne, na to můžeš hned teď zapomenout. OIII A-Entry a naopak rozhodně kanibalizovat nebude. A když už na jednu věc zapomeneš, zkus si naopak rozvzpomenout na testovací mulu. Jakou měla karoserii a jestli je taková karoserie a podvozek na nějakém jiném modelu. Není. Mimochodem, přední náprava je na FII/R už několik let nová PQ25 kurz a rozdíl oproti původní verzi PQ24 zatím nikdo nezpozoroval...
neregistrovaný "Hooonza"
1. 3. 2011 09:41
Re: 8via
A-Entry bude spíše PQ35 Lowcost s klikovou nápravou vzadu, jakou můžeme už dnes mít v podobě americké verze VW Jetty.
1. 3. 2011 11:03
Re: 8via
I to je možné. Ale osobně tipuju první možnost.
1. 3. 2011 09:47
Re: 8via
No něco na tom bude, ale zase si nemyslím že by Aentry dostalo na zadek tuhou nápravu s torzkou. V koncernu VW se neorientuju tak nevím jaké možnosti volby ve Škodovce mají.
28. 2. 2011 22:25
Předvoj...
Místo HB si představte jinou karosářskou variantu, dejte menší kola, místo Diod normální světla, interiér zcivilizujte (zejména středovou konzolu, tvar volantu a palubky je jinak OK) a máte před sebou A-Entry. ;-)
Rozbalit vlákno
2
1. 3. 2011 00:28
Re: Předvoj...
Mám takový pocit, že akce konaná loni na jaře bude s takovouhle na dlouho poslední ;-) Možná by se tam hodil i jiný panel klimatizace :-)
1. 3. 2011 22:17
Re: Předvoj...
No ono to mas celkem jedno, stejne se to bude prohanet na 14" plechacich, idealne bez poklic >:-[] Jinak auticko je to hezky, jen bych volil min hranata svetla, neco jako mel Joyster.
28. 2. 2011 22:27
nádhera
Nádhera! Hlavně ten pohled ze předu ukazuje na sebevědomé auto. Hodně sebevědomé! Skoro jako by říkalo :"moc mě nes.." ! :-)
Jinak design přesně dle mého gusta. Jednoduchý, funkční. Žádné zbytečné křivky a linie (laický pohled)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - zdravy rozum
28. 2. 2011 22:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "TommasII"
28. 2. 2011 23:17
Re: nádhera
Kia Ceed 2 ??? >:D Ty snad nemáš zdravý rozum...
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 08:15
Re: nádhera
nemá, to už víme. Jeho nick měl být "hledám zdravý rozum" ale nevešlo se mu to tam.
28. 2. 2011 22:51
no nevim
Fakt nevim co si o tom myslet. mam rad ostre hrany a jednoduche linie. Ale kdyz si od tohoto odmyslim prikrasu co z toho dela "designovou studii" a predstavim si to v seriove podobe, tak je to dost bida. Vlastne to ani neprinasi nic noveho. Ostre hrany se jiste bohuzel trochu uhladi, diody zmizi a zbyde +- stavajici design se sirsi maskou a nove logo. Jedinym opravdu zajimavym prvkem je tak absence prednich blatniku, rad bych videl zdvizenou kapotu (vzpomel sem si na saab 900 I. gen, kde kapota take zasahovala do boku az k podbehum).
Cekal sem nejake vetsi vyprofilovani znacky, tak aby se odlisila od VW. Ale je to takove bezpohlavni a kdyby na tom bylo logo VW ani by mi to neprislo divne.
Neco tomu proste chybi, mozna jeste nepatrne uzsi masku a zachovat horizontalni lini masky i na svetlech, aby se jejich linie nezdvihala (2d obrazky matou, nazivo to treba bude takhle vyborne, ale takto to na me pusobi jako mirne upravena maska a svetla z fabie I). Urcite vice horizontalnich linii i na zadi (sirsi uzsi svetla). Kazdopadne prid je o mnoho lepsi nez zad. A nove logo je jednoduche a pekne.
Interier je nejvetsi zklamani. Stale az moc VW, zadny designovy posun smerem k vlastnimu stylu v ramci koncernu (dokonce i otresne "modni kelimky" a navigace utopena u "radicky" zustaly). Chtelo by to spojit pristrojovy stit a stredovy tunel v jeden celek pomoci jednoduchych a ostrych linii, navigaci co nejvys a trochu smerovat na ridice.
Podtrzeno secteno, pokud si zachovaji hrany, ostrost designu a jednoduchost do serie, budeto velky krok vpred. Vzhledem k tomu, ze do serie vetsinou vzhled vymekne a zkulati, se ale trochu bojim.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Well-being
28. 2. 2011 22:53
Nezbývá než říci:
ANO, to je ono.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
28. 2. 2011 23:05
Neee!
Zase jsou na tachometru kelimky a cisla vzhuru nohama... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
1. 3. 2011 00:27
Re: Neee!
....začínám ti rozumět..... všude jsou kelímky. Všude.... :no: :no: :no:
28. 2. 2011 23:06
Felicia
Možná budu opakovat pořád jednu myšlenku, ale takhle to cítím. Pokud se tímto směrem bude ubírat vůz postavený mezi Fabii a Octavii, myslím si, že název Felicia by byl hrdým odkazem na historii, tradici a zářnou budoucnost. Tvary vyzařují jednoduchost, osobitost, snadnou rozpoznatelnost a trendovost.
To je to, co čekáme od Škodovky. Jednoduchý, účelný a na módě nezávislí design, za který se nebudeme muset 15 let stydět, rozumnou cenu a přiměřené provozní a servisní náklady, užitnost na hranici třídy. Nebo je tomu jinak? Já myslím, že určitě ne.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ada je zase tady
28. 2. 2011 23:12
Re: Felicia
Za patnact let uz nebude zadna ropa a je otazka, zdali jeste bude nejaka lidska civilizace. :no:
Avatar - Pekelná Micinka
1. 3. 2011 00:11
Re: Felicia
>:-[] Ty vždycky umíš tak dobře pozvednout náladu. Takhle jsem se dlouho nepobavil, tak stručně direktivní příspěvek. >:D >:D
Avatar - Ronault.
1. 3. 2011 20:50
Re: Felicia
Já jsem v klidu, Renault měl podle tohoto Nostradama zkrachovat předloni, takže odchylku má >:D
Avatar - Pekelná Micinka
1. 3. 2011 00:15
Re: Felicia
Já bych, vzhledem k tomu, že Škoda rezingnovala na jednotnou linii názvů modelů, preferoval spíše název Popular. Hlavně kvůli jednoduché výslovnosti v angličtině, ale i že se mi docela líbí.
1. 3. 2011 00:30
Re: Felicia
Felicia je navíc pořád ještě docela živá, skončila před deseti lety. Je navíc spojená s předchozím obdobím. Jméno je to hezké, líbilo by se mně víc jak Popular, ale nevybral bych je z pragmatických důvodů.
1. 3. 2011 06:45
Re: Felicia
Já si nemůžu pomoct, před 2-3 lety nějaké novinářské nedochůdče někde napsalo, že název Felicia nepoužijí, protože Felicií z 90. let jezdí pořád hodně a od té doby to pořád někdo někde papouškuje :-( . Ale proč? Proboha proč? Octavia čeká na 3. auto současnosti s tímto názvem, Fabia a Superb řadí 2., tak proč v trendu nepokračovat ... a propos co dědeček Golf, nebo ať jdeme mimo koncern Sorento, Focus ...
1. 3. 2011 11:04
Re: Felicia
Třeba proto, že Felicia bylo úplně jiné auto. Fabia, Superb i Octavia jsou přímí nástupci.
28. 2. 2011 23:13
Bez předního blatníku
Je to malá revoluce, auto nemá přední blatník ?! Zajímavý prvek, jinak ale trochu fádní, linie alá Renault Megane před deseti lety.....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
28. 2. 2011 23:28
OT: Aventador bez želez
Škoda Design Concept [odkaz]

Bulík :-) [odkaz]

a

Býk [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
28. 2. 2011 23:31
Re: OT: Aventador bez želez
:-) :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
1. 3. 2011 00:08
Re: OT: Aventador bez želez
Škoda, že k novobroukovi nepřidali i retrostylovku [odkaz] Ovšem Bulli mě naplňuje nadějí, že dozrála doba. Škoda Vision D je dle mého ukázkou, jaká bude nová Octavia a na Lambo si ještě musím zvyknout.
1. 3. 2011 10:38
Re: OT: Aventador bez želez
Ano. Bulli je pecka :-)
1. 3. 2011 00:25
horka jehla?
Je mi jasný, že si to zadělávám na virtuální ukřižování ale nemůžu si pomoct:)
Hypotéza:
Před Ženevou měla mít škoda nový logo. To podle diskuzí bylo málo, někdo to škodovce viděl, řekl honem, potřeba ještě něco.Udělá se něco bílýho, hranatýho, any to bylo šik a ono to stačí.
Trochu laciný vizualizace. A hotovo. To vě škodovce není někdo, kdo má aspoň tyhle digitální nesmysly na starosti? Pokud ne, rád bych zaslal životopis >:D

No nevím...za mě mohlo zůstat u toho loga.
Rozbalit vlákno
1
1. 3. 2011 01:12
Re: horka jehla?
Jako grafik můžu potvrdit že ta vizualizace je jednoduchá, ale neřekl bych nedotažená. Tohle je takové naznačení budoucího designového směru kterým se bude Škoda ubírat. Podle mého názoru je to slušná práce a vadí mě jen ten mramorový dekor v interiéru.
Avatar - Ji/Ri
1. 3. 2011 00:25
Hm.
Zepředu ceed, zezadu půlpr.deláč.... osobně z konceptu nadšen nejsem. Ale je to koncept. Uvidíme, určitý potenciál ve využítí linií to má.....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Rojin
1. 3. 2011 15:16
Re: Hm.
>:D >:D >:D díky za toho půlpr.deláče >:D >:D >:D
Snad se mu nebude tak říkat ...
Avatar - positivemind
1. 3. 2011 00:49
Interiér
Tedy, ten interiér je až ošklivě reálný, kdy už koncern (mimo Audi a Porsche) pochopí, že displeje patří co nejvýš. Tahle navi je příšerná, navíc u všech stávajících modelů :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - leone
1. 3. 2011 06:28
Nádhera....!!!!!!!
Jedním slovem nádhera, pokud se reálné provedení nebude příliš lišit, ...je jen jediná otázka : .......KDY TO BUDE NA TRHU ?????, pokud možno brzy = LETOS, hlavně ať nedopadne jako s Tudorem,..apod.,....nové logo :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2011 06:34
Hezká, čistá a hotová!
Před tímto počinem smekám klobouk! I kdyby se nejednalo o v krátké době model do výroby, ale pouze studnici nových designových nápadů, pak se máme na co těšit. Jasné, čisté a přesně definované linie, vyvážený profil a hezká i když účelná jednoduchost.
Snad se tedy konečně zbavíme nevyvážených proporcí a nástupci Fabie, Superbu i Roomsteru již nebudou muset trpět tolika vzhledovými vadami.

Opravdu s nadšením :yes: :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
1. 3. 2011 06:49
Re: Hezká, čistá a hotová!
Já se rád připojím, přesně takhle si představuju Škodovku, jednoduché, čisté - simply clever v praxi. :-) :yes:
1. 3. 2011 07:07
Re: Hezká, čistá a hotová!
Přímo simply clean :-)
Avatar - escorpion
1. 3. 2011 10:46
Re: Hezká, čistá a hotová!
Simply clever ? Má to jednu chybu a to, že keď otvorím cenník, tak ostane iba simply never.

Nie som žiadna socka, ktorá pozerá na každé euro, ale zarobné peniaze si vážim. Kebyže teraz mám k dispozícii 100 tisíc eur a dilemu čo kúpiť, tak neviem. Maximum za auto je 20 tisíc eur. Viac za auto jednoducho nedám. Asi nie som prémiový človek, ktorý dá za 50 %-nú akontáciu životné úspory a na zvyšok si zoberie úver na 7 rokov. Netúžim po závisti susedov ani po poškrábanej prémii v základe.

Mám rád škodovku, ale politika je veľmi ovplyvnená koncernom. Za veľa peňazí, málo muziky. Stačí dobrý marketing a predaje budú. Korunu tomu všetkému dodáva, "až" 2-ročná záruka, ktorá je zo zákona povinná. Keby nebol zákon, aká by bola záruka koncernu ? Pol roka ?
Kto vie prečo. Žeby po teste autobildu na 100 tisíc km ?
1. 3. 2011 11:03
Re: Hezká, čistá a hotová!
O výrobě natož ceně ještě nepadlo ani slovo a už "víme", jak to bude drahé. Možná mám jinak nastavené parametry, ale pokud chci supermini s automatem, malým motorem, vyhřívanými sedadly a levnou navi, co si jiného vybrat? Dtto ve střední třídě a ceny Superbů sice neatakují Lagunu, ale jinak jsou více než konkurenceschopné. Chybí lowend, souhlas, ale Škoda již dávno lowendem není.
Avatar - escorpion
1. 3. 2011 12:09
Re: Hezká, čistá a hotová!
Pochybuješ o cene ? Isto bude dobrá, taká koncernová. Pozrieme konkurenciu a pridáme 3000 €, nech je čo zľavniť pri osobnom kontakte.

Neboj, onedlho príde užívateľ krispos a bude obhajovať koncern až do krvi a potom tvrdiť, že má radšej volvo c30. Žiadne argumenty, iba zaslepenosť, či padnuté mydlo na zemi ?

Inak súhlasím, že technika je na úrovni. Motory TSI aj TDI a DSG nemá konkurenciu. Sám pozerám po týchto motorizáciach, ale neviem sa rozhodnúť. Zábava alebo ekonomika ? Vyzerá to tak, že budúce auto bude z konercnu. Skôr ako vw a škoda sa mi páči altea XL.
2. 3. 2011 22:33
Re: Hezká, čistá a hotová!
Nás ale tvoje finanční poměry opravdu nezajímají, ani nás nezajímají tvoje živorní postoje a priority, co by osobně zajímalo mně je, jak to všechno tak dobře víš dopředu, třeba s tou zárukou....a nebo dokonce s tím testem Autobildu po 100 tisícíh u výstavní studie. Když tak všechno víš dopředu, nemohl bys mně napsat, jaká čísla ve Sportce vyjdou v neděli ve druhém tahu? Už mně nebaví pracovat. Děkuji předem.
1. 3. 2011 10:37
Re: Hezká, čistá a hotová!
:yes:
1. 3. 2011 07:23
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
1. 3. 2011 09:47
Re: a sme tam kde sme byli
přesně tak, není nad moderní elegantní tvary
[odkaz]
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 09:54
Re: a sme tam kde sme byli
Grand C-Mac je hrozný paskvil. A z tohohle pohledu to ještě umocňuje.
Avatar - escorpion
1. 3. 2011 12:51
Re: a sme tam kde sme byli
Ford s aktuálnym dzajnom či už c-max alebo focus akosi šlápe vedľa. Toto predaje konkurencie neohrozí.
1. 3. 2011 10:49
Re: a sme tam kde sme byli
>:D >:D a to se říká zaslepenci od VW....
1. 3. 2011 11:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 3. 2011 07:34
Škoda
Vyzerá to dobre. Len mám obavu, či to bude (ak to bude) celkom nový model. Docela dobre by to mohla byť aj nová Octavia. Lift môže byť doplnený o hatch - alebo ho môže nahradiť. Tá posledná možnosť sa mi nepáči.
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2011 07:48
Není to špatné
Na Škodovku dokonce překvapivě dobré. Jen dvě věci mi tam trochu kazí radost.
Přechod vzadu má takový divný úhel - trochu něco jako stará Xsara Piccaso. To bych ještě při rozumné ceně v pohodě vydýchal. Ale v interiéru místo pro pravou nohu mi připadá trochu úzké - viděl bych to na nataženou nohu a otlačené koleno. Ovšem to by se vidělo v praxi...
Co se mi naopak líbí, to jsou normální, čili na poměry Škodovky krátké, převisy vepředu i vzadu. A taky předek - ovšem tady se bojím, aby ho kvůli NCAP moc neotupili (kvůli testům střetu s chodci). A celková podoba rozhodně není špatná - nepolekal jsem se, jako když jsem naživo uviděl novou Fabku nebo Roomster. Teď už se nelekám, už se mi oba zmínené modely pouze nelíbí. Tohle ale vypadá na pozitivní posun do normálu.
A tak uvidíme, co z toho dobrého zbude do finální výroby, kdy a za kolik to bude...
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2011 07:59
dobrá práce!
konečně pořádná škodovka, jen tak dál :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 08:13
Nádhera
Toto je naprosté stělesnění dokonalého, nadčasového elegantního designu. Čisté tvary. Takhle by jsem si představoval svůj nový vůz. Jednosduché, čisté ostřeji střižené tvary bez zbytečných kudrlin je přesně podle mého gusta.

Předpokládám, že auto bude rozdělovat pohled lidí na dva tábory. Jeden těch, kteří přesně takovéto elegantní jednoduché tvary přitahují a druzí ti, co se naopak přiklánějí ke zkrouceninám a zmuchlaninám, kde víc linek znamená víc auto >:D
Rozbalit vlákno
42
Avatar - twistedTSD
1. 3. 2011 08:21
Re: Nádhera
:yes: fotky z Ženevy mě jen utvrdily, že Škoda se trefila přímo do mého vkusu. Ostré, jednoduché tvary, hrany a žádná snaha o ultramoderní líbivý design. Jen aby nezůstalo jen u konceptu ,to by byla velká Škoda :-) .
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 09:28
Re: Nádhera
Asi nikdo nečeká, že by se tenhle koncept dosta v téhle podobě do výroby. Má to ukazovat budoucí design značky a pokud by tedy v podobném duchu byly dělány i ostatní auta včetně Octavie III, tak by to bylo super.
Avatar - twistedTSD
1. 3. 2011 11:12
Re: Nádhera
j, tak jsem to myslel :yes:
Avatar - strýček BOB
1. 3. 2011 08:50
Re: Nádhera
Souhlasím do pountíku, včetně těch zmuchlanin >:-[]
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 09:36
Re: Nádhera
Zde jsem se pokusil nastínit, co jsem tím myslel. Sice zde porovnávám koncept se skutečnou produkcí, ale pro porovnání designu to je myslím dostačující a patrné. Nadčasovým, jednoduchý, elegantní čístý design konceptu Škodovky a Pak takřka podbízivý, komplikovaný, rychle okoukatelný design i40.

[odkaz]
[odkaz]

[odkaz]
[odkaz]

[odkaz]
[odkaz]

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - miromen
1. 3. 2011 09:42
Re: Nádhera
Aby realne auto vypadalo lip než koncept to je na ostudu. :no:
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 09:55
Re: Nádhera
Holt patříš do té kategori, kde víc vlnek znamená víc auto.
Avatar - miromen
1. 3. 2011 10:00
Re: Nádhera
Tim to neni. Vubec to neni o čistotě linek ale o celkově podle mě nepovedenem konceptě od Škodovky.
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 10:31
Re: Nádhera
Koncept je hodně povedený. To že se ti nelíbí a líbí se ti vlnovci je tvůj pohled.
1. 3. 2011 14:03
Re: Nádhera
Presne ako to, že sa tebe nepáči Hyundai.
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 14:45
Re: Nádhera
Já se s tím netajím, že se mi nelíbí.
1. 3. 2011 10:05
Re: Nádhera
Anebo můžeme srovnat Alfu Duettottantu se sériovým Superbem sedan. Bude to mít podobnou vypovídací hodnotu, pouze s opačným výsledkem.
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 10:32
Re: Nádhera
proč ne. Taky ukazuje určitý designový směr.
Avatar - gld
1. 3. 2011 10:07
Re: Nádhera
Nepáči sa mi ani jedno z tých áut, kam si ma zaškatuľkuješ? :-!
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 10:54
Re: Nádhera
Asi každý kromě tebe pochopil, že ve dvou autech nejde obsáhnout vše, aby se to každému líbilo. Uvedl jsem to jen jako příklad dvou odlišných stylů
Avatar - gld
1. 3. 2011 11:30
Re: Nádhera
Nie, pochopil som ťa veľmi dobre, čo si chcel úplne na začiatku povedať.

Že buď sa nám sterilný koncept škodovky bezvýhradne páči, alebo sme na dizajnové kudrlinky a krivkové harakiri. Šuplík-šuplík, vybavené, hotovo :-!
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 12:17
Re: Nádhera
Buď se ti líbí nebo nelíbí. Hotovo.
1. 3. 2011 10:53
Re: Nádhera
Dobrej kontrast, který výborně ukazuje naprosto odlišné přístupy k designu. Mě osobně je bližší "sochařský" styl konceptu Škody, než styl přefouklé matrace se sem tam prasklým švem Hyundaie.
1. 3. 2011 11:07
Re: Nádhera
Nemluv tady o sochařském stylu. Na koncept, který má určovat budoucí styl Škodovky je to málo. Nemám problém s jednoduchým, strohým designem, ale nesmí se to odfláknout. Koncept by měl fungovat jako celek a něco přinášet, něco vyjadřovat. A u tohoto konceptu se nemůžu ubránit dojmu amatérismu. Třeba interiér takhle u konceptu přece nemůže vypadat. To je jen dobrá práce kluků po škole.
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 11:24
Re: Nádhera
Kolik konceptů jsi navrhnul? Koukám, že jsi takový automobilový "pan Lorenc" >:D
1. 3. 2011 11:37
Re: Nádhera
No tak už teď budeme všichni jen chválit. Všichni, všechno a všude. Jen dám ještě poslední inspiraci, jak může vypadat black & white concept interiéru od profíků. Pak pochopíš o jakém amatérismu jsem psal. Hledej R Space a jeho black & white.
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 12:22
Re: Nádhera
Myslíš ten R space, který si neodpustí prolisovanou vlnku ani na prahu?
Tohle je zvenku náramě jednoduché, čísté, žádné zbytečné výmysly, aby to nutně na první pohled omráčilo. Prostě dokonale jednoduché a přitom důmyslné.

[odkaz]
[odkaz]
1. 3. 2011 12:28
Re: Nádhera
Odkazoval jsem tě na interiér. Jinak jsem pochopil, že se ti koncept Škodovky líbí, tak do toho nemusíš motat slova očistotě designu. Na to je nějaká definice, že čistý design musí být jednoduchý, hranatý ?
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 12:41
Re: Nádhera
A tobě ten design nepřipadá čístý? Máš tam nějaké rušivé elementy, které by ten design narušovaly?
1. 3. 2011 13:03
Re: Nádhera
Pro mě není čistota designu o tom, jestli tam vidím něco rušivého. mně tam spíš něco chybí. Pro mě to je vydesignovaný byt do katalogu, kde se nedá bydlet. I ta čistota potřebuje nějaký nápad. Prostě to na mě nefunguje. Od Škodovky bych čekal vlastní výraz a ne držení se maminčiny sukně.
Avatar - Krispos
1. 3. 2011 14:04
Re: Nádhera
Kdyby ses víc učil, mohl jsi Škodovku od VW koupit a pak nám ukázat svůj patent na disajn :-)
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 14:46
Re: Nádhera
Nic to na to nemění, že ten design je dokonale čistý.
1. 3. 2011 12:58
Re: Nádhera
Očividně nechápeš. O sochařském stylu, chceš li čistém stylu, mluvím v souvislosti s "boulovatým" Hyundaiem a v souvislosti kontrastu rozdílných přístupů, co to ukazuje. Když to velmi zjednoduším, tak tento koncept ukazuje, že se Škoda nechce ubírat směrem, kterým se ubírá třeba ten Hyundai. Jasné sdělení zákazníkům a celé motoristické veřejnosti. Tím také plní roli konceptu. Ukazuje budoucí směřování automobilky. Ta převažující chvála zde jen ukazuje, že minimálně zde je ten směr přijímán kladně, což je zpětně pro automobilku velmi důležitá informace. O čem myslíš, že koncepty jsou ?
1. 3. 2011 13:08
Re: Nádhera
Mě jen zaráží hodnocení čistoty designu. Čistota designu přece není o jednoduchosti a strohosti, ale o tom, že musí fungovat jako celek. A to nejen vzhledově.
1. 3. 2011 14:26
Re: Nádhera
Tak já si pod slovním spojením čistý styl, chceš li design, právě jednoduchost a nekomplikovanost tvarů a ploch. Naopak "komplikovaný" design v mém oku představuje právě třeba ten Hyundai výše, nebo třeba Focus III. generace. Toto ale neznamená, že čistý design musí vždy fungovat a komplikovaný design nikoliv. Např. komplikovaný, zjednodušeně "boulovitý" a "bublinovitý" design velmi dobře funguje u Infinity. Spíš vidím, že si pod slovem čistý design každý představujeme něco trochu jiného.
2. 3. 2011 22:44
Re: Nádhera
Řek bych, že třeba nová astra má design jednoduchý a čistý (byť s vlnkami), objektivně dotažený jak v proporcích, tak ve detailech a nakonec i ve vazbě interier/exterier, ale zase je dost nevýrazný a i když řeknu jo, hezký auto, něco mi tam perostě chybí. Kombi jsem naživo neviděl a doufám že třídvířko bude výraznější. Ale tohle je koncept a směr, detaily zajímavé, logo parádní - teď ještě auta dostávat do správných proporcí - on si s tím Jozef Kabaň poradí....
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 14:49
Re: Nádhera
Je to přesně jak píšeš. Škoda jen ukazuje designový styl, kterým se bude ubírat a naznačuje, že se bude odlišovat jiným způsobem. Její automobily budou vycházet právě z představeného konceptu.
1. 3. 2011 20:44
Re: Nádhera
Jo přesně,haubny,zbytečně moc prolisů na jednom místě,zbytečná křivka pod znakem konceptu Škodovky proti i40-ce.Moc zbytečností k ničemu.
Ale ne musím pochválit.Být tak rok 1993 tak super,dnes :'-(
Avatar - white label
1. 3. 2011 20:53
Re: Nádhera
Takže podle tebe má tento koncept nakonec víc designových zbytečností, než celý Hyundai i40? >:-[]
1. 3. 2011 21:15
Re: Nádhera
Tak mi řekni nač navazují linky na haubně?Zda něco vnímáme esteticky či neesteticky musí záviset na počtech?Pak to je prvoplánová vypočítanost (prachsprostá).Ne.
Tobě se to opravdu líbí?[odkaz]
Ok,dobře.
Jinak celek mi připomíná dost Toyotu Corollu liftback 1993,nebo Seat Leon.
Splácanina,chybí tomu odvaha.
A myslíš si že takto bude vypadat sériový vůz?Nebo to je jen takové cvičení?
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 21:17
Re: Nádhera
Tak jestli ti chaotické vlnobití u i40 přijde, že tam je méně zbytečných prolisů, než tady, tak to už nepomůže asi ani švýcarská oční klinika >:D
Avatar - white label
1. 3. 2011 22:26
Re: Nádhera
Především je to přímočařejší, než zmateně přeprolisovaný a designově překombinovaný i40, který je (pro mě) podstatně větší "splácaninou"...
Podle současných informací se tahle studie spíš výrabět nebude...
V rámci koncernu by taková Škodovka lezla do zelí především Seatu (Leon) a to (podle mě) dost úspěšně...
Avatar - kari.laz
2. 3. 2011 11:48
Re: Nádhera
Já si myslím, že HB v nižší střední se u škodovky nebude vyrábět ještě hodně dlouho pokud se vůbec bude vyrábět. Na to tu má koncern už rozložení ve všech směrech. Sportovněji laděný Leon, všestranný Golf a premiová A3. Škoda by tam podle mě už neměla kam zapadnout. Takže to bude určitě zase lift, nebo sedan. Ale na druhou stranu já mám sedany rád, takže nejsem proti a Lift u Octavie nemá vlastně žádného konkurenta, takže proč to dále nerozvíjet.
2. 3. 2011 16:07
Re: Nádhera
Přímočarost,ale od nikud nikam.U té i40 linie na sebe navazují,proudění.
Celkem se divím,že ty kterému očaroval Golf (ano ten je skutečně minimalistický,není to moje káva,ale má něco do sebe) obhajuje tento koncept.
1. 3. 2011 08:20
Žádná fičura k zalíbení
Žádné boule a bouličky, promáčkliny a zlomy, tlamy, nozdry, uši, nádechy a výdechy, světla přes půl auta, kola do čtvrt auta, žádný interiér ze kterého je pocit, že se transformuje a nafackuje řidiči. Jednoduchost a zase jednoduchost. Teď už jen čekat, jak se to promítne do autosalónů.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 09:37
Re: Žádná fičura k zalíbení
Sdílím tvůj pohled. V jednoduchsti je síla.
Avatar - miromen
1. 3. 2011 08:31
Škodifkaři
Tak tohle se nepovedlo ani omylem. Na koncept dost podpruměrne ale od konzervativni Škodovky se asi vic čekat nedalo. Pokud řeknu že zadnice je nepěkna tak se držim ještě při zdi a navic vubec nekoresponduje s předni asi nejpovedenějši časti ikdyž ten ulet v podobě velkych mlhovek ktere jsou větši než hlavni světlomety to docela kazi. Tohle se muže libit snad jen Škoda fanatikum. Co ale chvalim je určitě povedeny novy znak opravdu pěkny.
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2011 08:31
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
1. 3. 2011 08:49
Re: zamiloval jsem se
Mě se líbí to zelené prošívání :yes:
Avatar - Choochoo
1. 3. 2011 19:37
Re: zamiloval jsem se
No na koncern je to peknej volant, pac je ma skoro vzdy tragicke. Popravde mi to akorat pripomina volant ze Civica, takze dnes uz v tom nevidim nic svetoborneho, jen se dohani co se za leta zameskalo, jako cely koncern s italdesignem >:D
Avatar - strýček BOB
1. 3. 2011 08:40
Přidávám se
Přidávám se k pochvalnému mručení, toto je oporavdu dílo mistra, mistra Kabaně. Jak správně předpokládám je to první vůz Škoda, který vznikl pod jeho vedením.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - escorpion
1. 3. 2011 13:48
Re: Přidávám se
Bol pri facelifte octavie a vymyslel bugatii veyron.
Avatar - leone
1. 3. 2011 08:42
zase jen studie !!!
...jak jsem bohužel předpokládal !!!, ." v této podobě se do výroby nedostane, jen budou použity některé nové prvky ...", TAK PROČ TO VYSTAVUJETE !!!, není těžké si představit jak bude výsledná "slátanina", tzv. produkční verze vypadat :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "gotcha"
1. 3. 2011 09:05
Re: zase jen studie !!!
Ako koncept to vyzera pekne. Posobi chladne a bez emocii, ale elegantne a dospelo. Avsak ked privrieme oci a predstavime si producknu verziu, s plechovou strechou, ciernymi listami na naraznikoch, 15" kolesami, karoseria o 4-5 cm vyssie tak sa to az prilis podoba predposlednej Fabi ktorej sa iba skosila strecha a zuzili predne svetla. Specialne pohlad priamo zpredu a zozadu vyzera ako stara fabia o 15 percent sirsia a nizsia. Nevidim tam novy designovy jazyk. Skosene zadne okno ala Ford a prelis v maske na znak Skody ala Kia nestacia aby sa dalo hovorit o novom smerovani designu. A klucky z Astonu tiez v produkcii asi nebudu podobne ako prechod zadnych dveri do C stlpika ako z Renault Wind asi ustupi poziadavke tuhosti C stlpika. Cele to na mna posobi a skica pocas navrhovania predchadzajucej Fabie (co neznamena ze nie je pekna, prave naopak)

Interier je ale jednoznacne pekny s mnohymi originalnymi prvkami. Toto by fakt bola spicka v triede pokial ide o architekturu interieru. Neposobi ako interier z luxusneho a draheho auta, ale jeho jednoduchost a originalita by bola osviezujuca popri tom co je teraz na trhu. Aj ked v cierno sivom tvrdom a lesklom plaste a textile aky sa dava na sedacky fabie a oktavie to nebude az taky uzas...
1. 3. 2011 08:44
ide len o koncept..
nic viac nic menej.. Eseje o tom ze je to novy zaciatok a blaboly su fakt scestne a smiesne.. Skodovka si nastolila nieco co jej doteraz chybalo a tapala v nezname. Nazvala svoj dizajn nejakym menom a bude sa nim hrdit najblizsich 5-6 rokov kym nepride nieco novsie. Cize dohnala nieco co ini maju..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Robik5"
1. 3. 2011 08:58
???
Po přečtení diskuze jsem si vzpomněl na pohádku Císařovi nové šaty. Všichni jak ovce podle pár obrázků opěvují jak vidí čisté designové linie apod - zřejmě samý odborník.
Podle mě se jedná o naprosto nepraktické auto. Vždyť není kam si dát láhev s pitím, kelímek s kafem nebo třeba telefon.
Rozbalit vlákno
5
1. 3. 2011 09:06
Re: ???
To auto je ale po stránce designu opravdu čisté, Jestli si myslíš, že u konceptů jde o praktičnost tak jsi vedle! Koncepty jsou především o designu a ukázce pravděpodobného budoucího směru. Jasně že seriovka bude mít držáky na pití, ale o to tady nejde.
Avatar - Krispos
1. 3. 2011 09:08
Re: ???
Jistě.... jednou je Škodovka synonymem pro velký kufr, pak zase moc
nepraktická... možná tě to překvapí, ale i nepraktická auta se prodávají :-)

off-topic: ty šaty, ne ti šaty... takže císařovY nové šaty.... je to jednoduché :-)
1. 3. 2011 09:23
Re: ???
Kdyby to bylo podle pohadky, novy koncept by tam prijel jen s podvozkem ;-)
1. 3. 2011 12:55
Re: ???
Auto je na ježdění, ne na obrážení McDonaldů. Jí a pije v autě jen čuně.
1. 3. 2011 18:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "fandadoaut"
1. 3. 2011 09:29
OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Vzhledem k tradiční polarizaci diskutujících předesílám, že jsem fanda VW.

Podle mně toto auto je z hlediska invence designu na úrovni diplomové práce studenta strojní fakulty. Škoda na něm ověřuje zájem publika co se týká nových rysů, detailů, či poznávacích znaků nebo alespoň ŠKODA jako značka musí do Ženevy přivézt nějaké lákadlo.

Na provedení hlavních linek (bok, nárazníky, střecha), poměru ploch (zejména bok před a za předním kolem) a v neposlední řadě i provedení detailů jako je vnitřní obložení a užití ovládacích prvků z jiných aut(za všechny řadička z A8) je vidět, jak je vše ušito horkou jehlou. To už vůbec nemluvim o praktických nesrovnalostech celého konceptu, jak píše někdo přede mnou. Pro tak velkou firmu jako VW je toto doslova NIC a dost mně šokuje, jak marketing v podobě bambastického uvedení dovede obecenstvo tak dostat...

Za sebe tedy toto auto považuji za opravdu mimořádně odfláknutý koncept. Každý, kdo něco o autech ví a nějakou dobu obor sleduje, mi musí dát za pravdu. :-)
Rozbalit vlákno
24
Avatar - miromen
1. 3. 2011 09:33
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Naprosty souhlas a jak už jsem tu psal tohle je pro fanatiky a zaslepence. :yes:
1. 3. 2011 09:40
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Nejsem fanatik ani zaslepenec a auto se mě líbí a naprostá většina to vidí stejně viz hlasování. Snad dokážeš akceptovat, že nemáš patent na hodnocení co je a co není vkusné. Co se nelíbí tobě, může se líbit jiným.
Avatar - miromen
1. 3. 2011 09:45
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Nemam jen to hlasovani vidim na slet Škodovkařu nic vic nic miň. Je to podle mě hodně nevyvaženy koncept a jak piše kolega vyše jakoby vytvořen horkou jehlou.
1. 3. 2011 09:51
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Myslíš že by podobné nadšení a hlasování bylo i pod dvojkovou Fábií? ;-) Tohle není jen o sletu škodovkářů.
Avatar - miromen
1. 3. 2011 09:56
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Tak ja věřim že pro Škodovkaře musi tenhle koncept vypadat jak auto z jineho světa zvlašť v kontrastu s tou Fabii. :-)
1. 3. 2011 09:58
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
No to rozhodně! Jestli je něco odfláknuté tak nikoliv tento koncept ale aktuální Fábiev :yes: :-)
Avatar - Krispos
1. 3. 2011 14:07
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Tady je zase odborníků, co by za cenu Loganu chtěli design Mercedesu a techniku BMW...
Avatar - Martin911Turbo
1. 3. 2011 18:07
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Ne to je jinak, jde o to že Fabia je lepší Logan s cenou jako od Mercedesa ;-)
Avatar - kari.laz
2. 3. 2011 11:51
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Nového Mergla za 199900 beru všema deseti.
neregistrovaný "fandadoaut"
1. 3. 2011 09:47
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Nemám s tím problém, repektuji to. Jsme v diskuzi.
Ve svém příspěvku nevidím ani zmínku o mém hodnocení vkusu jiných. Může se líbit komukoli cokoli. Já psal o tom, že vývoj páčky od stěračů do AUDI A8 dal VW zabrat víc než tento koncept. Prosím chápej toto jako lehkou nadsázku.
1. 3. 2011 09:54
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Nemám s tvým konstatováním nejmenší problém jen se mě jako odpůrce všeho koncernového dotklo miromenovo hodnocení, že se to může líbit jen fanatikům a zaslepencům za kterého se nepovažuji.
Avatar - miromen
1. 3. 2011 09:58
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Tak sorač i jinym nekoncernovym kterym se tento koncept libi. ;-)
1. 3. 2011 10:00
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Zaslepencem a fanatikem mě můžeš označit v diskuzi o nějakém Renaultu... tam by ses do mě trefil >:D
Avatar - miromen
1. 3. 2011 10:01
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Si na tebe počiham. >:D
1. 3. 2011 10:02
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Nojo, co vlastně bude v Ženevě prezentovat Renault? ;-\
1. 3. 2011 10:05
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Hostesky >:D
Avatar - miromen
1. 3. 2011 10:06
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Tak to zakladni maji a to znak sice ne na kapotě ale..... >:D
1. 3. 2011 10:06
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Taky dobrý. >:D :yes:
1. 3. 2011 10:10
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Mimo to nalepený pruhy na modrém Windu a koncept Captur. Osobně bych raději ty hostesky... letos se Renault moc nepředvedl ;-\
1. 3. 2011 10:21
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
ještě bude R-Space
1. 3. 2011 10:57
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Neviděl bych to jako extra chybu. V Ženevě se to hvězdami jen hemží a tak Renault třeba vyčkává, až si ostatní "vystřílí munici"
1. 3. 2011 11:03
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
spíše si to schovávají na domácí autosalon ;-)
Avatar - twistedTSD
1. 3. 2011 11:18
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Nechápu, co nedokážeš pochopit na tom, že každý nemusí mít stejný názor jako ty.
Avatar - Choochoo
1. 3. 2011 19:56
Re: OTEVŘETE OČI! Adept na nejodbytější auto v Ženevě.
Neco takoveho bych cekal taky max od studenta, nekteri by to i prevalcovali >:D A nedelal jim to vlastne nejakej diplomant ;-)
1. 3. 2011 09:29
na první pohled jednoduché... na druhý rafinované
Chceš jasnej simply design, kterej si na nic nehraje? kterej nic neschovává, ale přitom je dostatečně rafinovanej? koukni.... žádný záludný finesy, ze kterejch by ti zešikměly oči... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2011 09:38
Škoda
Škoda,že nám Škoda předhodí takovouhle parádu,ale produkční model bude opět na hony vzdálen a designově ochuzen(zmrzačen):'-(
Nezbývá než marně doufat :-!
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2011 09:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dan0044
1. 3. 2011 09:51
Kopie
Ano, opět ve stylu koncernových aut. Tato Škoda sice vypadá konečně moderně, sice docela usedle a některé tvary jsou dosti "podivuhodné", nicméně už je vidět, že není o deset let pozadu. Co mi ale vážně vadí je to, že dřív se od ostatních koncernových aut Škoda lišila..... S tímto konceptem tomu už tak není :no:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 09:58
Re: Kopie
A kterému autu z koncernu se podobá?
1. 3. 2011 10:04
Re: Kopie
VW Crafter! To nevidíš nebo co? >:D
Avatar - Dan0044
1. 3. 2011 10:28
Re: Kopie
VW Jetta a obecně volkswagen.
1. 3. 2011 11:13
Re: Kopie
O tom jsem psal - je to zapomenutý koncept dnešních VW se slepicí na kapotě. A ta maska se slepicí bude asi to jediné, co si Škodovka do r. 2012 z tohoto konceptu odnese.
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 11:26
Re: Kopie
Tak sem dej link na ten zapomenuý koncept.
Avatar - Dan0044
1. 3. 2011 18:02
Re: Kopie
já teda ten koncept neznám, ale opravdu mi to přípomíná Jettu. Podobnost s ostatními koncernovými auty se nezapře (teda hlavně s sedany/lift VW, Crafter prosím nechce na jindy >:D ), narozdíl od dřívější doby. Akorát jsou ty světla trošku užší a maska širší a vetrikální, což z ulízané usedlé Jetty udělalo nabubřelou usedlou Škodovku (možná Octavii?). Aspoň ten zadek zůstal trochu ve stylu "Octavia".
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 20:19
Re: Kopie
Jsté znaky tam jsou už z principu, že je to koncern, ale určutě to není nic, co by si bylo blíže podobné.
Avatar - Dan0044
1. 3. 2011 20:42
Re: Kopie
já vim, je to můj subjektivní názor, ale ten předek je minimálně podle stejného designového směru. Možná bude lepší si počkat na "naživo", možná, že to dopadne jako Joyster (ten měl šmrnc - ale tentokrát pochybuji nevyrábění), možná že zůstane jen základ... Taky je pravda, že asi každá automobilka má nějaké společné znaky s jinou, i když zrovna u koncernu bych očekával, že budou chtít nabídnout u každé značky něco jiného.
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 11:04
Re: Kopie
Úplně jsem na něj zapomněl. Ta podobnost je do nebe volající >:D

[odkaz]
1. 3. 2011 09:57
KIA + A3
Z predu KIA a zo zadu to je A3
Rozbalit vlákno
3
1. 3. 2011 09:59
Re: KIA + A3
z boku Focus, ze shora Golf a zespoda Galardo
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 10:58
Re: KIA + A3
A z levého předního pohledu Gripen a Pravý přední B52
1. 3. 2011 18:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 3. 2011 09:58
Tipl bych si,
že předek slouží k ověření reakce zákazníků na budoucí facelift Superbu.
Rozbalit vlákno
1
1. 3. 2011 10:02
Re: Tipl bych si,
To je víc než pravděpodobné a vsadím na to boty :yes:
1. 3. 2011 09:59
Ne.
Ne, nelíbí se mi.
Jakkoli jsem zastánce čistých a jednoduchých linií bez příkras, tomuto autu prostě nedokáži přijít na chuť. Vzhled je jakýsi "neuchopitelný" a pohled na titulní fotce také moc lichotivě nevypadá.

Spíše než koncept do výroby je to mula pro testování reakce publika na detaily (světla->Superb/Octavia III)
Rozbalit vlákno
1
1. 3. 2011 10:17
Re: Ne.
Nejrušivější je ta velká maska, vůbec se ke zbytku nehodí. Čekal jsem výrazné snížení a ono nic. Jen slepice začíná mohutný oblouk rozdělovat na dvě ledvinky.
1. 3. 2011 10:26
Spíše Vision F...
F jako Favorit. Toho alespoň navrhovali u Bertoneho. Tohle je hranaté, bez jakéhokoli nápadu a invence, asi jako evropský Ford Fusion nebo předchozí Fiesta. Nelíbí se mi to.
Rozbalit vlákno
1
1. 3. 2011 10:43
Re: Spíše Vision F...
Mně to přijde taky trochu odfláknuté. Jako předzvěst současného designového směru VW by to šlo / snad by se to dalo vystavit i v Škoda muzeu v Bolce jako zdařilá práce místních školáků /, ale nevím, co si z toho vezme Škodovka.
1. 3. 2011 10:29
Hnus fialovej
Pokud takto podobně bude vypadat konkurent loganu, pak nic moc...Nudných pár linek na karoserii, malinkatá přední světla, které budou muset kvůli parabole na H4 zvětšit, dvacítky kola vystřídají patnáctky 195/65 R15...Diody se ztratí v budoucnosti a v interiéru se zabydlí loketka z golfu IV a octavie I. Ještě přidat traiční koncernové kliky a dílo je hotové... :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Choochoo
1. 3. 2011 19:24
Re: Hnus fialovej
Ten konkurent Loganu si vystihl, taky me to napadlo :yes:
Avatar - Czerwik
1. 3. 2011 10:35
Fabia
zo zadu mi to pripomína starú Fabku :-)
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2011 11:07
Přes všechny kritiky
se mi koncept škodovky zamlouvá a vůbec bych se nebál podobenství k na podzim představené studii Audi Quattro. Stejná čistota, jen o pár levelů cenově i kategorizačně níž.
Rozbalit vlákno
1
1. 3. 2011 11:20
Re: Přes všechny kritiky
Jo třeba ty televizky na sedačkách, to je čistota >:-[] To, že uděláš jednoduchý design, ještě neznamená, že je čistý. Design musí fungovat jako celek a to ani černá a bílá venku i uvnitř sama o sobě nezachrání.
1. 3. 2011 11:08
HOUSLE
Tak jsem to podrobně všechno shlédl. Jsou to doslovné první housle jedné z větví evropského mainstremového designu. Jde o větev technicistní, čistou, se stopou chladu v rovině rozvahy avšak i ohně v rovině stylu, tedy jde o takovou větev, jakou mají rádi eurodrzci s tím správným vokem. Na záclonky a kudrlinky, na vykulená očka a zatažené zadečky jsou tu zase jiní. Neodsuzujme je, vždyť jen se kolem sebe rozhlédni, co všechno se pohybuje po chodníku, nebo se snad domníváš, že geny Bullita se fasují v porodnici spolu se sunarem?

Berme tedy na vědomí, že Škoda nám odhalila dvě podstatné věci. V detailech již víme čím bude krášlena nová nastupující generace aut - maska, asi i blatníky (bravo), ostřejší křivky. Ten druhý signál jde směrem ke komplexu, k designu jako k základnímu rukopisu té které značky. A v tomto kontextu je silueta, poměry plechů a skel, postoj jako takový až neuvěřitelně nadějně konfigurován. Nová Škoda z aut, které, jak trefně akcentuje Paja, nemá proporčních vad, je to v hatch/lift backovském pojetí někde kolem solidně prostorné kompaktní třídy jasnou událostí, jasnou zprávou kudy Škoda půjde, kudy jít i má.

A vizuálně je tam všechno to nejlepší, co jsme kdy měli a máme na škodovkách rádi, a to až někam k 120 Rapid, je v tom vymezená i osobitost ke Golfu ( :yes: ) a mne osobně nejvíce uchvacuje ta samovolná jistota, pevnost, utaženost studie.

Spolu se studíí A3 sedan (která však ukazuje již nejspíše 98% celého nového vozu) jde zatím o historické události letošního palexpa. Modli se, aby to brzy byla událost i ve tvé garáži.

BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
11
1. 3. 2011 11:11
Re: HOUSLE
S tím Erkem mně to vůbec nenapadlo - a máš pravdu. To bude vypadat, že jsem na kluky z Wolfsburgu >:D ;-) , ale nejde jinak..... :yes:
Avatar - ryman
1. 3. 2011 11:46
Re: HOUSLE
dovolím si souhlasit, nicméně vyjádřím i mírnou skepsi v tom směru, že škoda umí koncepty opravdu výborně, avšak produkční realita bývá často dost odlišná nebo vůbec žádná (joyster).. proto bych si přál, aby silniční realita horního konceptu nebyla horší, nýbrž ještě lepší.. škoda :yes:
1. 3. 2011 11:53
Re: HOUSLE
Rymaci, vezměme Yetiho - produkční verze je esem, a to doslova. Joyster se holt ze známých důvodů do výroby nedostal, ale jsem přesvědčený, že nemusíme mít o nové Škody obavu. Jde o to, že ta studie má svůj nezaměnitelný styl, a ten designéři do nových škod určitě kvalitně zapracují. Vidím to dobře.
1. 3. 2011 11:57
Re: HOUSLE
Proč má budoucí Škoda vypadat jako dnešní Jetta nebo Polo ??
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 12:26
Re: HOUSLE
Připadá ti to jako Polo? Asi se koukáme na jiný koncept.
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 12:28
Re: HOUSLE
S Joysterem to možná nebude zase tak špatné. Škoda prý dostala zelenou na vývoj menšího sportovního auta na bázi Scirocca. Nejspíše to má být levnější alternativa a konkurence nastupující korejské produkce.
1. 3. 2011 12:43
Re: HOUSLE
Ano, imho je zajímavé, jak tahle studie zachovává identitu rodové linie Škoda a zároveň dává najevo příslušnost ke koncernu VW. I když je zatím jen v prvním stádiu, vypadá logicky, jednoznačně a už teď je pročištěná v detailech. Pro mě signalizuje naději, že designové přešlapování po krutém odchodu Ingenlatha, v blátivém mezidobí Manskeho a do prvního projevu Kabana podle všeho bylo úspěšně vykurýrováno. A máme tady další dialog mezi designéry, tak jak to má být - Kaban dává svou odpověď Schreyerovi.
[odkaz] [odkaz]
Má na to nárok, protože oba dva jsou dědici stejného odkazu. Přestože je Schreyer víc rodič a Kaban víc synek. A oba dva přísahají na bibli funkcionalizmu, který miluje hmotu a přímočaré linie. A jako Schreyer musí ve své soukromé zpovědnici zvažovat, jestli jeho ústupky požadavkům managementu Kie a oběti regionálním politikám (a tedy i regionálním týmům) jsou čestné a únosné, bude muset podobná dilemata řešit i Kaban. A protože zatím nevíme, kolik svobodného prostoru bude mít (= dokáže získat), budu aspoň já tuze zvědavý na další verze, blízké realizaci.
Dávám :yes: (a své výhrady teď polykám)
1. 3. 2011 15:00
Re: HOUSLE
:yes: :-) Ano, souhlas. Na detailech studie nyní nehledejme chyby, jde o to hlavní o ten charakter a ten jsi vystihl přesně. Schreyera nutno velmi vychválit, že Kii vtiskl potřebnou identitu, auta mají tvář a pojednou je tu jakoby zcela přirozená automobilka, žádný asijský vetřelec. Napsal jsem na blogu dokonce článek speciálně o Sportage (pochvalný :-)
2. 3. 2011 22:49
Re: HOUSLE
:yes: tak takovýhle reakce si tady čtu rád....
1. 3. 2011 11:09
Vize aneb testování veřejnosti
Tak tu máme vizi vize. Rozpoutaly se už vášnivé diskuze a budou ještě vášnivější. Škodovka vede průzkum bojem. Nasadí "něco" a mlží a mlží. Testuje reakce. Upřímně - o naše reakce jim ani tak nejde - jde o reakce konkurence a marketingových firem. Je to jako první kolo dvou vyrovnaných soupeřů v ringu - plné vzájemného oťukávání. Škodovka je plnohodnotný soupeř a je na začátku nové éry - prvního kola svého budoucího zápasu.
Když se na ten koncept podívám - a berte to jako názor čistě osobní a individuální - s menšími koly, výkonným turbobenzínem(fakt ne 1,2), náhonem na všechny čtyři a dobře zvolenou barvou - jako hodně dobrou stylovku. A stejně tak si ho dovedu představit jako "šedou myšku" běžného provozu, která zaplní ulice. To je kouzlo té studie - dokáže Vám splnit to, na co Vám fantazie stačí. A pak z těch náznaků továrna vysoustruží něco, co nám možná vytře zrak. Možná taky ne - ale já Škodovce přeji, aby to byl trhák - vždyť kdo by si před 15 roky pomyslel, jaká auta bude Škodovka dělat.........................
Rozbalit vlákno
2
1. 3. 2011 11:26
Re: Vize aneb testování veřejnosti
:yes:
Avatar - JGucci
1. 3. 2011 16:04
Re: Vize aneb testování veřejnosti
Moc pekne napsane! :yes: :yes:

Preji Skode, aby si to jeste rozmyslela a nedelala A-entry jen ve verzi sedan a combi, ale i jako tento (povedený) HB evetuelne liftback. Rozumim obavam Skodovky o ztratu nekterych zakazniku Fabie a Octavie ve prospech tohoto vozu, ale vzdyt je to jen "domaci" konkurence a naopak by ke Skode prisli nekteri zakaznici Ceedu, i30, a Meganu.
Avatar - Martin911Turbo
1. 3. 2011 11:13
!!!BRAVO ŠKODA!!!
!!!BRAVO ŠKODA!!! je vidět, že nové x milionové designové středisko ve Škodovce stále plodí hrůzu jako to staré doposud, tato groteskní parodie Panamery v provedení Škody je více než směšná :-)))
Mě jako velkému fanoušku designu se chce zvracet...
Škodovko díky, moje peníze na svém účtu nikdy neuvidíš!
Rozbalit vlákno
17
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 11:32
Re: !!!BRAVO ŠKODA!!!
Tak to aby na ně někdo vyhlásil insolvenční řízení. Bez tvého příspěvku se určitě dostanou do neřešitelných dluhů >:D
1. 3. 2011 13:13
Re: !!!BRAVO ŠKODA!!!
Myslel jsem, že design je velmi subjektivní záležitostí. Teď ale vidím, že jediná možnost je tohoto odborníka na design odprosit.
Avatar - Martin911Turbo
1. 3. 2011 18:03
Re: !!!BRAVO ŠKODA!!!
Ano design je velmi subjektivní a dá se na něj pohlížet z mnoha stran, design mě osobně v práci provází po celý den, věř že nehledím na design pohledem pindulíny pro kterou je např. Fiat 500 modla šikojédnosti :-) ale Škoda se v designu snaží jít svou cestou, ale tato cesta je stále složitější, terén stále horší a nový designéři a nové exlusivní virtuální studio jim moc nepomáhá jak je vidět
1. 3. 2011 18:43
Re: !!!BRAVO ŠKODA!!!
Spíš to vypadá, že tě žere nemožnost v tom studiu pracovat..
Avatar - Martin911Turbo
1. 3. 2011 18:47
Re: !!!BRAVO ŠKODA!!!
Pracovat, ale kdepak v tak nudné firmě by to byla bídná práce... Ovšem u Porsche to by byla jiná, ale to je jiná liga :-)
Avatar - Martin911Turbo
1. 3. 2011 18:00
Re: !!!BRAVO ŠKODA!!!
jak primitivní odpověď ;-) samozřejmě ze mě nezbohatnou, ale těch jako já je čím dál více. Proč víc lidí jde v ČR místo do Škodovky např. do Citroenu C3, C4, C5 ;-)
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
1. 3. 2011 18:55
Re: !!!BRAVO ŠKODA!!!
Ty musíš být materiál...

Proč ta škodovka furt zvedá výrobu, když jí to nikdo nekupuje??? Že si v ČR občas někdo koupí jinou značku, je snad v pořádku, ne? 8-s
Avatar - Martin911Turbo
1. 3. 2011 19:14
Re: !!!BRAVO ŠKODA!!!
Proč, protože na tomto světe je stále mnoho nudných lidí ;-) kteří si ji koupí >:D
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
1. 3. 2011 19:21
Re: !!!BRAVO ŠKODA!!!
Ano, zábavní lidé si staví domy ve stylu podnikatelského baroka v satelitech :yes:

To je teprv zábava, co? Čím víc prolisů, tím víc auto >:D
1. 3. 2011 19:26
Re: !!!BRAVO ŠKODA!!!
a o tom to je. Škodovka nebude dělat nic pro individualisty - možná jednou. Nepočítám možnost "zindividuelnění" vozu rychlým proužkem........ Zkrátka tak to je - musí se trefit do "obecného" širokého vkusu - a ještě za mnoha subpodmínek, které jsou dány koncernem. Takže v rámci té vyhrazené cesty, trefili, podle mne, dobře. Navíc studie, ještě není definitiva. Nelze posuzovat české skláře podle průmyslově vyrobeného půllitru v Horní Dolní.
1. 3. 2011 19:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 20:22
Re: !!!BRAVO ŠKODA!!!
Superb v lednu přes 50% trhu
Octavia je kolem 50% stále

Nějak jsem útlum nezaznamenal
1. 3. 2011 23:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
2. 3. 2011 12:03
Re: !!!BRAVO ŠKODA!!!
Prodeje v ČR
Avatar - Choochoo
1. 3. 2011 20:05
Re: !!!BRAVO ŠKODA!!!
:yes: >:D
Avatar - white label
1. 3. 2011 20:46
Re: !!!BRAVO ŠKODA!!!
Martine, při vší úctě, zkus si přečíst příspěvek ozawasana (11:09) a porovnej to s tím, cos tu napsal, myslí formu i obsah.
Ani jeden z vás není příznivcem Škodovky (ty Porsche, on Subaru), přesto je jeho příspěvek nesrovnatelně nazaujatější a vyzrálejší.
Škodovce se sice v poslední době opravdu vše designově nepovedlo (viz pohled zezadu na Fabii II, nebo Superb II "sedanoliftback"), ale "zvracet" z téhle Kabanovy studie je (mírně řečeno) přitažené za vlasy. Své přímé srovnání této studie s Panamerou snad ani nemůžeš myslet vážně, navíc zrovna design Panamery (zvlášť zadní partie) není to, s čím by se mohlo Porsche designově nějak zvlášť chlubit a o designu Cayennu první generace raději ani nemluvě.
Od člověka žívící se ho i průmyslovým designem, bych čekal víc věcných argumentů a konstruktivní kritiky designu této studie a méně invektiv..., což by (podle mě) diskusi prospělo mnohem více... ;-)
Avatar - Martin911Turbo
2. 3. 2011 07:26
Re: !!!BRAVO ŠKODA!!!
White Label: já nezvracím ale studie, u které se píše že má nastínit novou tvář Škodovky má být vyzrálá a krom drobností stěžejní věci dotažené. Ve studiích automobilka má úkázat čeho je schopna a kam by se chtěla upírat a čeká od veřejnosti reakce zda toto přijme či nikoliv
Suhlasím že první Cayenne ze předu působí lidově trochu jako žabák, ale je to unifikací některých dílů s VW, ale Panamera, se zadní partií nemám sebemenší problém evokuje linii 928 GTS, je to dominantní auto a silné partie si zaslouží. Srovnání je patřičné GT od Škodovky vs GT od Porsche
Avatar - masO
1. 3. 2011 11:19
všechno špatně
Všechno špatně, auto vymodelovaný včera odpoledne a během renderování vymysleli novej showroom [odkaz] a mám pocit, že během všeho toho ještě někdo nainstaloval novej Corel a nechal se unést těma možnostma v nabídce gradientů a praskl to i na logo. 8-s
Za mě tímto směrem teda rozhodně ne :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2011 11:21
Nádhera!
Auto se mi musí zalíbit na první pohled bez ohledu na to, zda to má řadičku z A8 nebo co se to tu vlastně řeší... A tohle auto se mi hodně líbí!!! Nejsem příznivcem Škodovky, jsem příznivcem pěkných a kvalitních aut, ať už je to Renault nebo BMW. Anebo Škoda. Tato studie je moc pěkná, ten účelný design opravdu má něco do sebe. Většina automobilek se dnes po stránce designu chce odlišit a výsledkem jsou zmatené tvary, poťapané prolisy, které na nic nenavazují, říkám tomu designový chaos. Výsledek je takový, že se tyto kreace navzájem spíše podobají než aby se odlišily. Vypadá to, že Škodovka půjde jinou cestou a to je jen dobře.
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2011 12:01
Kdyby
Jo, kdyby tak designéři Škodovky dostali podobně volnou ruku i při návrhu sériových aut, to by byla paráda. :yes:
Ten koncept se (podle fotek) jasně povedl. Linie jsou jasně "germánské", přísné, účelové, ale čisté a dobře vyvážené, proporce všech všech částí auta perfektně sedí (což u koncernu VW bohužel zdaleka není pravidlem). Kdyby takhle vypadala sériovka, bylo by dlužno Škodovce gratulovat. Jenže je tu to KDYBY... Všichni si vzpomínáme (nahoře už to bylo i připomenuto) na několik povedených konceptů - a co z nich zbylo 8-s

Převést koncept do dokonale krásného sériového auta se povede jen někdy:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petr164
3. 3. 2011 22:18
Re: Kdyby
Souhlas. Ale ani Brera se nerodila snadno a bohužel si do života přinesla závaží vpředu... Ale i tak to je Auto...
1. 3. 2011 12:30
Po desingové obludě v podobě Fabie II
je tohle milý závan elegance a opravdu dobře odvedená práce. Ale, je to jen studie. V produkci se mnohé jistě změní k horšímu. VW přece musí být lepší...
Rozbalit vlákno
1
1. 3. 2011 13:04
Re: Po desingové obludě v podobě Fabie II
no zozadu je to fabia I :-)
Avatar - zdravy rozum
1. 3. 2011 14:19
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 14:56
Re: Prerobene Kia ceed
no coment

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - strýček BOB
1. 3. 2011 15:09
Re: Prerobene Kia ceed
Jsem si rozkliknul ten druhý odkaz, bože >:D >:D >:D Tohle faceliftoval mistr šrajer?
Avatar - zdravy rozum
1. 3. 2011 16:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 18:06
Re: Prerobene Kia ceed
Promiň, že jsem chtěl cedníkovi polepšit. Tak tady máš normální ceed nemocný rozume

[odkaz]
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 18:10
Re: Prerobene Kia ceed
Zato ceed měl vždycky znak v hranatým tělese. Má v tom takovou dlouhou historii, že ani nemůžu najít začátky, kdy s tím začal >:D

[odkaz]
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
1. 3. 2011 19:01
Re: Prerobene Kia ceed
Už ho netrap, české děti ve čtení zaostávají, ne? >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - zdravy rozum
1. 3. 2011 16:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 18:08
Re: Prerobene Kia ceed
opakuješ se často dva příspěvky po sobě?
Avatar - kaa
1. 3. 2011 17:11
Re: Prerobene Kia ceed
ceed je hezčí
Avatar - kari.laz
1. 3. 2011 18:04
Re: Prerobene Kia ceed
Ty jsi komik >:D >:D >:D
1. 3. 2011 15:31
Vesnicky BMW
Chapu, ze se to nekomu muze libit, Kiu v tom opravdu nevidim, ale mne to proste ze predu pripomina vytuneny vesnicky BMW...Skoda skoda... :-(
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2011 16:19
Nevyzerá to zle ... akurát to nie je originálne ...
Pripadá mi to také vzor. VW

Nové VW (hlavne Polo) sú síce pekné, ale Škoda by mala byť iná .... otázkou možno ostáva či to VW dovolí ...
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2011 18:19
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dan0044
1. 3. 2011 19:19
Re: volič převodovky
ano.... taky sem na to koukal jak zjara >:D potřeboval bych nějaký rozbor od Škoda-fans, protože na fugnování této páčky (ale páčka je pohyblivá?) sem ještě nepřišel >:D
Avatar - zdravy rozum
1. 3. 2011 18:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dan0044
1. 3. 2011 19:33
Vzhůru k nížinááám!
Napadla mě ještě jedna zajímavá věc, co bych tu rád napsal.

Výše se porovnával Hyundai s tímto prototypem a samozřejmě se tam vychvalovala Škoda. Předem už řeknu, že kdybych si měl vybrat, tak to rozhodně bude tento š-prototyp, než ta h-zrůdička. Nicméně když bych se dostal k jádru pudla, který koncept vyvolává víc emocí??? Které auto vyvolá v zemích, kde tato produkce není domácí, víc emocí??? Dovolím si odpovědět. Bude to Hyundai i40.

A proč sem k tomuto názoru dospěl? Když sem se ještě dnes znovu podíval na fotky Hyundaie, tak sem opět zažil emoční prožitek na střední úrovni (je jedno jestli negativní - můj případ, či pozitivní).... Za to když sem se po 10-ti hodinách znovu podíval na tuto Škodu, tak... chvilka napětí... NIC. Je pravda, že na rekordmany okoukání designu nemá, prvenství je stále v rukou VW, které jsou jak přes kopírák + nuda = nejhorší kombinace.

Už teď bych si dokázal představit tuto Škodu, jak projíždí ulicemi ve stříbrné "barvě" s 14´ liťáky a já bych se za ní ani neotočil. To myslím není dobré pro Škodu. Prostě by mi zapadla mezi ty černé Passaty, stříbrné Jetty, stříbrné Golfy, stříbrné Octavie, stříbrné Fabie....
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
1. 3. 2011 19:58
Re: Vzhůru k nížinááám!
Na negativníc emocích není (v takovém případě) nic pozitivního/přínosného.
Chceš říct, že 14" kola a stříbrná metalíza mají tebou popsaný vliv je na Škodovky/koncern a Hyundaie naopak nijak neovlivní?
Avatar - Dan0044
1. 3. 2011 20:13
Re: Vzhůru k nížinááám!
No můj negativní názor sice není nic přínosného, ale jak sem viděl v diskuzi, je spousta lidí, kterým se toto auto líbí - a i oni budou mít silnější emoční prožitek.

A ten Hyundai je shodou okolností výše ve stříbrné barvě s cca 16" takovými jednoduššími liťáky, taky si ho dokážu představit s 14" liťáky (stejně jako Škodu), ale i tak ve mě Škoda zanechá méně emocí.

Jinak jsi to trochu smíchal - nebo já se špatně vyjádřil, spíš to - emoce sem porovnával mezi obrázky výše se stejnou výbavou jako na obrázcích. Ten poslední odstavec o Škodě je tam proto, jak by to asi vypadalo ve skutečnosti - Hyunadaie bych si alepoň všiml a řekl bych si "fuj, to se mi nelíbí", stejně jako mnoho jiných lidí by zvedlo hlavu a řeklo by si "jé, ten je hezkej".
1. 3. 2011 21:00
Re: Vzhůru k nížinááám!
Jo celkem zajímávý a zřejmě ten správný pohled na věc. :yes:
Avatar - white label
1. 3. 2011 21:09
Re: Vzhůru k nížinááám!
Ano, ovšem to je obecnější znak komplikovanějšího a (prvoplánovitě) líbívějšího designu, na rozdíl od konzervativnějšího přístupu, který naopak obvykle (samozřejmě nic neplatí zcela obecně) tolik lidí nenadchne, ale ani neodradí a čas hraje rozhodně častěji spíš ve prospěch toho konzervativnějšího/"jenoduchšího" přístupu..., jako ideální příklad, kdy čas naopak hraje spíš pro, je třeba supernadčasový design 911ky...
Avatar - Dan0044
1. 3. 2011 22:16
Re: Vzhůru k nížinááám!
"neplatí zcela obecně"..... asi jo, asi máš pravdu, přestože některá nadčasová auta nejsou jednoduchá. Ale já mám zase jiné osobní zkušenosti. Třeba se mi líbí extravagantní staré Citroeny, naopak v jednoduchých starých autech je časno hodně potřeba hledat nějakou zajímavost a něco, čím by mě zaujaly. Záleží, jak které auto. Některá zestárnou rychle, ať razí jakoukoliv cestu, ale v základu vydrží déle ty konzervativní - ano, typickým příkladem je stará 911.

PS.: líbí se mi víc ty starší 911, mají své kouzlo
1. 3. 2011 22:38
Proč nevyrábět dnes, když se líbí ...
Je velká škoda, že se nenajdou automobilky, které by své koncepty uvedly v život právě TEĎ. Uvědomuji se, že by to bylo drahé, že i výsledný automobil by byl velmi drahý, ale jistě by se na něj stály fronty. Až jednou spatří světlo světa možná podobný automobil tomuto škodováckému konceptu, už bude pozdě, aby oslnil. DNES by byl vyjímečný. Zítra nebude, zítra to bude jen další škodovka za přemrštěnou cenu ve své třídě. A takových je spousta ...
Rozbalit vlákno
2
1. 3. 2011 23:03
Re: Proč nevyrábět dnes, když se líbí ...
Jasně, pane Ing, zvláště dnes, kdy se na jeden podvozek nabastlí několik modelů a strčí do nich několik různých motorů, dle libosti.
1. 3. 2011 23:18
Re: Proč nevyrábět dnes, když se líbí ...
Naprosto přesně řečeno. Teď by to byla bomba a Škodovce by utrhli zájemci ruce. Ale co se skutečně stane? Pár nevýznamných detailů se implantuje do další generace třeba ještě užší Fabie... Jinak to ani nejde, tohle VW ani Audi nedovolí dát do výroby, leda tak ještě pod vlastní značkou. Stejně jako Audi vzalo Škodovce koncept Tudor a udělalo z něj A5 coupe :-(
1. 3. 2011 23:00
Jen jí tak mít...
Co? Neříkej mi, že se za tvým ůnem ještě někdo otočí ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
2. 3. 2011 09:56
BUDOUCÍ A-ENTRY
VŠIML SI TU VŮBEC NĚKDO, CO TU BONZL 100OCTAN???

Bude to lift nebo sedan či kombi, odeberte pár fíčůrek z interiéru i exteriéru a vyjede to jako a-entry. Se divím, že se tu daleko více nediskutuje tradičně asi zasvěcený 100octanův příspěvek do diskuze...?
:-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zdravy rozum
3. 3. 2011 19:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - switch.man
4. 3. 2011 09:26
vidim v tom..
v zadni partii opravdu lini Rapidu .). Nevim jestli jen tou bilou barvou, ale jiste detaily mi pripominaji i koncept noveho Quattra od Audi. Kus staryho Leona .. asi absenci odtrhove hrany.
Me se libi.
Jestli je tohle "novy" smer, kam se ma Skoda ubirat tak kazdopadne palec nahoru. Hlavne jsem nadsen z prednich svetel, jelikoz soucasna moda "vytazenych oci" do 3/4 kapoty temer k A sloupkum.. z te se mi chce uprimne blinkat. A kdyz vylezl posledni facelift Octy se svetly, ktere se postupne zacinaly zakusovat do kapoty, byl jsem velice zklaman a opravdu jsem se bal, ze Skoda tomuhle nechutnymu trendu podlehne take. Stejne jako spousty zbytecnych preplacanych tvaru, ktere soucasna auta delaji vylozene kycojidni a vypadaji jako po amaterskych plastickych operacich s tunami botoxu a s designerem na houbickach.
Ono to uz vyplyvalo z drivejsich konceptu VW, ze budouci trend je navrat k minimalismu (ne k funkcionalismu), takze je i logicke, ze koncern bude ctit zasady materske lodi.
Nerikam, ze koncept je dokonaly, ale jako smer cesty, zcela jednoznacne ANO!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tehla na pedal"
11. 3. 2011 00:49
.
DIZAJNERSKY TRAPAS
Rozbalit vlákno
0
18. 3. 2011 20:14
konečně povedený dising.
vše v pořádku,Škodovka se začíná trošku osmělovat,otázkou zustává,zdali se to setká s pochopením VW.........v tom to směru jsem spíše pesimista.
Rozbalit vlákno
0
31. 12. 2011 11:06
design?
to má být designová studie? pod slovem design si představuju něco trochu novýho a zajímavýho, stejnak současný volkswageny a audiny jsou všecky na jedno brdo...škoda, že i škoda se k nim přidává...takový superb combi nebo yeti jsou přeci krásný, ale citigo a tohle je teda hrůza.... trochu moc povyku pro něco tak primitivního. PS: je docela zvláštní, že octavka která bývala spíš sedan zatímco rapid byl kupéčko, si dneska prohodily role - octavia se splývavou zádí a rapid bude menší sedan...
Rozbalit vlákno
0