Čemu na tom nerozumíš? Včera utekly fotky, je to novinka, tak to dali. Dneska mají ofiko informace a fotky přímo z místa, tak to dali. Je to online, čekal jsi snad, že dají jednu zprávu a konec?
Re: Fuj ta je ale Quásná ;) Takový malý Quásimódo z Quásin :
jj
obzvlášť ta překližka na podlaze ideální k prošlápnutí. No je vidět že se sice konečně inspirovaly u mistrů [odkaz] ale jinak jsou to furt jen VW začátečníci lezoucí rejžákoj doprrrrrrrrrrrrrrrrrr ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Ošklivá SUV kupé se množí jako houby po dešti. Proč Škoda raději nejdříve nepostaví pořádné kupé. V historii měli pár opravdu zajímavých kupátek a i dnes už starší koncept Tudoru vypadá pořád dobře.
K elektrice se ani nebudu vyjadřovat. Nedávno to Focus Electric zabalil. Pokud dojde k vystřídání zelenorudých vlád na pravici a tedy skončí nesmyslné dotace, jde celý projekt do kytek. Není to konkurenceschopné.
Protože by ho nikdo nekupoval = nevrátily by se ani náklady na vývoj ;-\
Je to sice nejtužší typ karoserie s nejlepšíma jízdníma vlastnostma, samozřejmě lepší aerodynamikou a spotřebou než SUV atd. atp. = ale typ karoserie na velkym úsptupu
Zatimco SUV na velkym vzestupu ;-)
Aspoň v Evropě. I vcelku povedená dvojka Toyobaru tu živoří. Navíc je potřeba se na to dívat tak, že do portfolia Škodovky se kupé hodí nejméně, pokud už by nějaké bylo, tak daleko spíš s logem SEATu nebo VW, ale ani to není. VW měl projekt BlueSport, ale taky z toho sešlo.
Škoda chce být světová přeci. A téměř každá větší značka má nějaké (i několik) zajímavých kupátek. Toyobaru možná živoří, ale MX-5 a nověji Mustangy se prodávají slušně. Stejně jako kupátka/kabriolety od prémiových značek - menší i větší člověk potkává.
Noo... Škoda má zatím dva hlavní pilíře, Evropu a pak Čína (+Indie). To nejsou vyloženě kupé-friendly trhy.
MX-5 se v Evropě prodalo 13t za rok (2016), výběhové Yetiny 60t. A vem si, že vývoj takového auta je od nuly... ze současné produkce využiješ maximálně tak motor, ale to ještě s tím, že ho potřebuješ zamontovat podélně. I Mazda cítila potřebu sdílet náklady na vývoj s Fiatem... a to má v téhle disciplíně tradici.
obzvlast taka Z4 od bmw ta sa prdaba neskutocne -... az tak uzasne ze skoncila bez nastupcu .. uz len cakam ako dopadne meda beda s tym svojim SLK-ckom ( po starom ) ktore uz tiez nikto dnes nechce ... ;-)
obecne kabria a kupatka su stale v mensich poctoch... a neslavne skonci asi aj scirocco... 370Ztko a dalsie taketo vozy.. takisto som zvedavy ako dapadne tlustucke "kupatko" beetle... ale nedivil by som sa keby uz ustupilo nejakemu el. crossoveru ;-)
kupatka su proste out... rovnako 3 dverove hatche uz koncia... novy megane uz tusim ako trojdverak ani nemas.. rovnako ani nova i30 uz ti taketo nieco neponukne.... a neviem ci aj novy golfik za nejaky ten rok uz nepride o trojdverak ...
Z4 se dělala do loňska a po celou dobu měla i šestiválce.
Nová generace, sportovněji pojatá, se zcela jistě nebude prodávat lépe. Výhodou bmw je, že si takové "zbytečné" auto může, na rozdíl od škodovky, dovolit.
Z4 dostane nastupcu. Bude to zrejme Z5 a bude zdielana spolu s Toyotou - zrejme Supra. Na nastupcovi Z4 som zacal robit este pred niekolkymi rokmi, ale nakoniec projekt dostala konkurencia. Takze nastupca bude, ale vsetko je to otazka penazi. Auto musi prist v spravnom case, aby dokazalo zarabat peniaze. Moderne auto mobilky si nemozu dovolit produkovat auta so stratou ako TESLA. Preto nemaju automobilky zaujem o elektromobily, lebo je to cista strata. Ale ide o image a niekoho utkvelu predstavu, ze to pojde. Bol taky vtip, ze VW nezabilo dieselgate, ale mozu ho zabit prave elektroauta. Zaujem o ne medzi ludmi moc nie je a vsetko sa riesi cez dotacie a rozny stimuly ako nabijanie a parkovanie zdarma.
SLKacko by malo mat nastupcu na podlahe Acka - teda predny pohon. Neviem, ale Mercedes nemal snad nikdy tolko kabrioletov ako teraz. Male SLK, potom nove kabrio C, nove kabrio E, nove kabrio S, potom SL, a od AMG dva spickove modely SLS a AMG GT. Plus teraz aj Landauet G Maybach
Ani to nezafunguje, jakou tradici mělo scirocco, a to je typický příklad seskládání ze sériových dílů vw, a přesto díru do světa neudělalo. Kupé od škody by byla taky spíše masírka, předokolka s obyč. jízdními vlastnostmi.
Mrtvolnost dané kategorie dobře demonstruje osud už zmíněného toyobaru, krásně řidičské auto, kupátko... a prodejní propadák.
Řekl bych, že je to načasováním... dnešní řidiči si radší koupí za ty prachy nějaký HH, je rychlejší.... o zábavnost už moc lidem nejde ;-\
Škodovka by musela nabídnout maximálně něco ve velikosti Rapidu, za cenu do 450-500 tisíc. Rapid coupé.. i tak by to bylo spíše okrajové... 1.4 TSI do 150ti koní. To by mohlo fungovat, aby nebylo prodělečné >:D
Protoze Skodovka pro VW je nejmene sportovni znacka. Tak k cemu delat nizke kupe, ktereho si v minulosti ani ve svete nevsimli. Takovej koncernovej Seat je vic sportovni znacka jak Skoda a taky nema kupe.
najviac mi je luto tudora [odkaz] .. vtedy keby to preslo do vyroby tak pecka... aj ked dnes sice by uz mozno stejne bol mimo zaujem kedze frcia SUVecka ale aspon by par peknych kupatok od skody dodnes jazdilo ... lebo tudor bol uz defakto hotovym vozom... a uspech by svojho casu urcite mal... takze to ze nesiel do vyroby to zamrzi ;-\ ... ale zamrzelo ma rovnako aj to kupatko stinger od kie [odkaz] ze neslo do vyroby lebo to uz bolo tiez v podstate hotovym vozom ktore uz realne aj jazdilo
dnes to proste uz nie je o sportovosti a nahanani sa za casmi na ringu... to je k comu dobre... dnes v case elekroaut hybridov a automneho ovladania je to uz ozaj k nicomu... takisto v reale nejazdime po pretekarskcyh okruhoch ale po stale autami hustejsie obsadenych cestach s coraz prisnejsimi rychlostnymi limitmi .. takze ani to nahanaie maximalky dnes uz tak nefrci ako kedysi ked sa kazdy chvalil ake velke cislo znesie jeho tachac.... a za par rokov uz dost mozno budeme vsetci jazdit vo vlaciku za sebou automaticky nastavenou rychlostou ( viac ta uz auto samo ani nepusti ) v nejakych bublinach ( rozumej kupe crossoveroch ) ... a budes rad ze si rad... auta ako take sa uz hodne zmenia .. a na scirocco alebo S2000 uz sa budeme chodit pozerat akurat tak do muzea ;-)
nieco podobne je aj I-pace od jagu ktory je uz tiez na ceste do vyroby ... a vlastne tesla model X je kasnou tiez nieco podobne... toto zrejme chcu zakaznici..... ludia chcu vyzor SUV ale zaroven docela nizku a siroku kasnu.. niektori vyrobcovia to samozrjme zvladnu vizualne lepsie ini nie.. kym tesla X mi pride dizajnovo nie moc vydarena .. tak I-pace alebo aj tento koncept od skody uz je ozaj aj podla mojho gusta....
Presne. Viac dodavat netreba.
To je ten marketing uf fakt tak tupy, ze teraz, ked je "vlna SUV", tak to slovicko musia phat vsade kvoli predpokladanym par % lepsieho predaja ? Sa mi to zhnusilo uz teraz.
Inak vela stastia, ked sa niekto s elektromobilom vyberie kusok mimo civilizacie. Aby si bral so sebou battery pack ...
neumějí udělat pořádný benziňák, s dieselem ostuda jak barák a vrhají se do elektromobilu. Kdyby raději dělali pořádné to, co dělají.... hrají machry a * mají na chodbě! ;-\
je otázka, jestli je umístění baterií do podlahy to úplně nejlepší řešení, protože pak z toho nic jiného než SUV nebo MPV, resp. crossover vylézt nemůže (resp. může, ale pak je interiér poněkud nízký jako v Tesle S). Nebylo by lepší dát baterie do středového tunelu... ? Ty "vzdušné interiéry" s plochou podlahou stejně nepůsobí dobře, vypadá to jak v autobuse...
niet pochyb ze takato kasna bude mat megauspech.. este slusny dojazd... primerana cena... a nie je co riesit... predpokladam ze v serii dostane klasicke spatne zrkaldla.. a zrejme pride aj o sklenenu strechu ( aspon v zaklade ) ... ale potesilo by ma keby extrier uz moc ani neupravovali... mozno este ten uzky pas svetiel vpredu aj vzadu asi tiez v seriovke nebude aj ked mozno prave ten dava tomuto konceptu akusi pridanu hodnotu a vacsiu originanost... uvidime.. skoda to ma dobre naslapnute ( kodiaq je uz od zaciatku trhak... novy yeti je uz na spadnutie aj cross na podvozku fabie ... zbytok portfolia tiez slape slusne ) ... uz chybal len nejaky ten elektro voz... pripadne nejaky poriadny hybrid... cim viac hybridov a elektoraut tym lepsie.. lebo do buducna by som uz rad nejaky ten mensi hybrid... a ked ich bude stale viac tak aj cenovo budu stale uz dostupnejsie...
O úspěchu rozhodne zákazník (asi ten čínský). Konkurence bude za 4 roky v Číně hodně silná a uvidíme, jak se nová Škodovka chytne. Také si snad někdo v té době vzpomene i na tento koncept a porovná ho s výsledkem. Já osobně bych to tipoval na univerzální koncernový design na který se budou lepit znaky Škodovky, Seatu a možná i VW.
Miesto "velkych europskych oci (reflektorov)" su "uzke cinske". Velka bateria je draha, auto bude tiez drahe, pre cinsky trh by to nemal byt problem ... v miliarde ludi sa najdu aj bohatsi.
Myslím, že ty elektromobily potřebují ještě trochu vymakat aby měly větší dojezd, protože když si vezmu, kolik je v ČR dobíjecích stanic, tak bych s ním jezdil tak akorát do obchodu a zpátky. Zatím si hold s elektrickým autem bude jezdit jen náš Honza, k Vánocům jsme mu totiž dali toto - [odkaz]