Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda VisionS: Jeli jsme v konceptu velkého SUV za 70 milionů korun

První jízda s konceptem velkého SUV od Škody byla opatrná a pomalá. Na nový model se však už těšíme.
Zpět na článek
4. 4. 2016 20:09
4. 4. 2016 20:24
4. 4. 2016 20:50
5. 4. 2016 01:02
5. 4. 2016 12:42
5. 4. 2016 16:47
4. 4. 2016 20:22
4. 4. 2016 21:12
5. 4. 2016 00:42
4. 4. 2016 21:23
4. 4. 2016 22:06
4. 4. 2016 22:17
4. 4. 2016 22:46
5. 4. 2016 09:04
5. 4. 2016 09:13
5. 4. 2016 07:24
5. 4. 2016 07:41
5. 4. 2016 07:41
7. 4. 2016 11:37
5. 4. 2016 07:51
5. 4. 2016 09:08
5. 4. 2016 10:21
5. 4. 2016 12:17
5. 4. 2016 22:02
5. 4. 2016 10:07
5. 4. 2016 10:14
5. 4. 2016 10:38
5. 4. 2016 10:47
5. 4. 2016 11:05
5. 4. 2016 11:05
5. 4. 2016 12:01
5. 4. 2016 17:30
5. 4. 2016 22:07
4. 4. 2016 20:09
S
Partičku nejúpornějších vylizovačů vzala blahosklonná automobilka na projížďku ve vozidle, jehož imaginární cenovka je vyšší, než u Bugatti Chiron!

Slyšíte to! Nezapomeňte! Ten kodyják už se blíží! Už jen chvíli. Mocný, silný a originální Kodiják!

Který vůbec nemá nic společného s Tiguanem... >:D

Celá Česká kotlina i moravské úvaly už se třesou pod mohutnými kroky kolosálního kodyjáka!

ON PŘICHÁZÍ!!!!

Kdyby se borci svezli v současným Tigošu, nemuseli by se klepat hrůzou a asi by se o jízdě v novém VELKÉM SUV dozvěděli úplně všechno >:D

JInak slovo "velké" je pro Kodyjáka příliš slabé. Je potřeba bez prodlení začít používat mnohem šťavnaťejší superlativy:Obrovský, gigantický, monstrózní, titánský, olbřímý, kolosální, epochální, grandiózní, unikátní, bezkonkurenční, nadpozemský atd. prostě nový KOdyják!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
4. 4. 2016 20:24
Re: S
Tak je určitě zajímavé, že je nechali svézt konceptem, ale nesdílím autorovo nadšení nad vzhledem tohoto SUV.... To už bych jako vážně přemýšlel, jestli to nepřekoná legendární Ix35.... >:D No.. dobře, tak nepřekoná >:D ale i tak je to prapodivné.
Avatar - boost.
4. 4. 2016 20:50
Re: S
Nějak mi v nadpisu nebo perexu článku chybí slovo "exkluzivní/exkluzivně."
5. 4. 2016 01:02
Re: S
>:D :yes:

Navíc je to totálně hnusný !!!
Avatar - Hittman
5. 4. 2016 12:42
Re: S
Když už jsi v tom, zapomněl jsi na moravské Slezko, Slezané by se cítili ukřivděni.
5. 4. 2016 16:47
Re: S
Ja, ja fenomenal, epochal.
4. 4. 2016 20:22
Svetelny podpis !
Jak je to dlouho, co na techto strankach basnili o svetelnem podpisu skodovky ve tvaru c u zadnich svetel. A nyni je pryc?! To nepreziju! Nastesti je tu nahrada - opravdu obludny podpis s oddelenymi prednimi svetlomety. To me uklidnilo...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
5. 4. 2016 00:39
Re: Svetelny podpis !
Taky jsem designem auta zděšen..a nepřešlo mne to ani po pár týdnech. 8-s
Avatar - Hittman
5. 4. 2016 12:43
Re: Svetelny podpis !
Zadní a přední světlomety budou samozřejmně jiné... ;-)
Avatar - Anonym
4. 4. 2016 20:36
Jeli jste v konceptu velkého SUV za 70 milionů korun .....
[odkaz]

>:D
Rozbalit vlákno
8
4. 4. 2016 22:22
Re: Jeli jste v konceptu velkého SUV za 70 milionů korun ...
7 palců dolu...tak si říkam jestli tady na tom škodováckým ofiko webu nepracuje právě 7 redaktorů :-) Stejný počet palců je i o kousek níž...

Jinak k tématu, je mi líto, že ta onanie začíná už tak brzo...navíc naprosto tradičně u škodovky, která nepřináší nic nového. Tu barvu, kterou tady ti brzostříkové jako Bureš a jim podobní představila KIA na svém konceptu asi před 7 lety v Brně (teda nepředstavila, to asi dřív, ale v Brně se ten koncept objevil taky) a světe div se už tenkrát se rozsvěcela světla mobilem, dokonce i všechny čtyři dveře se tenkrát otevíraly mobilem...

No nic, jdu si začít zvykat, poslední dobou to tu stálo za lejno a očividně bude ještě hůř...
Avatar - twistedTSD
4. 4. 2016 23:10
Re: Jeli jste v konceptu velkého SUV za 70 milionů korun ...
Vtipné, kolik lidí má zase nepřekonatelnou potřebu si kopnout. Dlouhé roky očekávaný a dosud nepředstavený Kodiaq = škodovka, která nepřináší nic nového? Co dodat.
Avatar - Anonym
5. 4. 2016 07:05
Re: Jeli jste v konceptu velkého SUV za 70 milionů korun ...
Jenže ono je něco jiného ona..vat nad prototypem nebo být zklamán sériovkou!! Jak už je to u Škody standard.
Z interiéru a hitech technologií v sériovce bude standart (rádio, navi atd) a exteriér se změní zase tak, že to bude tuctovka alá Škoda. A proto se ptám znova: "komu tím "testem" prospěli". Pokud tu budeme ona...vat a testovat, každý prototyp, pak už neřeknu ani slovo.

Jinak to na mě působí jako předčasná reklama na něco, co bude vypadat úplně jinak, nebo sdělení autora, jak je dobrej, že se v tom svezl, i když podle videa jen 5 metrů po garáži. >:D >:D >:D
Avatar - twistedTSD
5. 4. 2016 09:18
Re: Jeli jste v konceptu velkého SUV za 70 milionů korun ...
Mně test prototypu připadá rozhodně hodně zajímavý, už jen proto, že v drtivé většině případů je známe jen jako statické showcary z autosalonů a o nich samotných, jejich vzniku a podobně, nevíme vůbec nic.

Testovat všechny prototypy? Děláš, jakoby se zcela běžně půjčovaly k testování...Buďme rádi, že Škoda občas tuhle unikátní akci udělá a nedržkujme jen proto, že nemá ten správný znak na kapotě.

Mimochodem, hi-tech interiér je samozřejmě sci-fi, ale pokročilé multimediální systémy se v Kodiaqu objevit mají.
Avatar - Anonym
5. 4. 2016 09:27
Re: Jeli jste v konceptu velkého SUV za 70 milionů korun ...
Opět se ptám: k čemu jsou takové, jak ty říkáš, "unikátní akce" ze strany Škody dobré??Co ses z této akce a testu dozvěděl nového ??? Kromě toho, že jsi viděl redaktora popojet 5 m po garáži a víš, že ten prototyp je pojízdnej ?????? >:D
Avatar - twistedTSD
5. 4. 2016 09:31
Re: Jeli jste v konceptu velkého SUV za 70 milionů korun ...
O jakýchkoli bližších informacích o prototypu a úrovni jeho funkčnosti si počtu rád.
Avatar - Anonym
5. 4. 2016 09:43
Re: Jeli jste v konceptu velkého SUV za 70 milionů korun ...
Já sem se z funkčních věcí dozvěděl, jen to, že auto je schopné pohybu. Mimochodem, proč není u tohoto "testu" žádná fotka motorového prostoru? Bůh ví, co to pohání.

Jinak jen samé úvahy, co možná bude a nebude.

P.S. To že základem bude 1.4 TSI, to jsem vskutku nečekal >:D .
5. 4. 2016 10:08
Re: Jeli jste v konceptu velkého SUV za 70 milionů korun ...
mi se taky líbí, navíc se k tomu každý druhý jen tak nedostane, samotného mě to zajímá jak to vzniká atd :-)
4. 4. 2016 21:12
VisionS
Povedené je to až na název, jinak to auto se mi líbí. Až bude jednou v bazaru za dostupný peníze, pořídím si ho.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
5. 4. 2016 00:42
Re: VisionS
..a koupíš velkou obludu s litrovým tříválcem... >:D
+opravy budou dražší než zůstatková hodnota auta.
Ale jo , třeba s 2.0 TDI a 200 tis km to bude lepší.. ;-)
4. 4. 2016 21:23
Blitky
Klasika - opět reklama - ještě se TO nezačalo pořádně vyrábět, a už se tu pějí Ódy nad tím, jaké to bude nadauto. Je mi z toho zle. Už se to fakt nedá číst. Pořád dokola.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2016 21:37
Re: Blitky
Těch 16 :no: ti dává za pravdu >:-[]
4. 4. 2016 21:23
kdy zacne ta fraska
predni svetlo, zadni svetlo, ventilek, zrcatko? jo kliky vlastne budou trhak. tipuju ze je ten slovenskej vandrak streli stejne blbe jak u supa. nebo mozna na strechu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kaa
4. 4. 2016 22:06
vision
Tak tohle auto je fakt hnusný.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - praděda7
4. 4. 2016 22:17
Re: vision
Myslím, že to škodovácké SUVko VisionS opravdu moc krásy nepobralo... ;-)
Avatar - Ada je zase tady
4. 4. 2016 23:12
Re: vision
Ano. Zejména předek je s těmi lampičkami přímo odpudivý :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - jozephko
4. 4. 2016 22:41
Mohli vyskúšať niektoré systémy...
Mohli vyskúšať niektoré systémy - napr. či auto automaticky zabrzdí pre tými dverami... >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Anonym
5. 4. 2016 07:38
Re: Mohli vyskúšať niektoré systémy...
:yes:
Ano, pak by nám tenhle "test" alespoň něco přinesl. Možná by jsme se dozvěděli, že autor článku má dluh 70 000 000,- :-)
4. 4. 2016 22:46
Realita
Koncepty jsou krásná věc, ale realita bývá naprosto jiná. Vision C, D i S jsou krásné, ale co z nich si vzaly prodávané modely.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - twistedTSD
4. 4. 2016 23:19
Re: Realita
Tohle je trochu jiná situace, jde o první Vision, který je předobrazem konkrétního připravovaného modelu. Nicméně třeba zrovna Vision D dle mého názoru podal velice dobrou představu o budoucích modelech, bez nějakého velkého přehánění.
Avatar - JGucci
5. 4. 2016 09:04
Re: Realita
Jeste zde byl Vision L - predobraz Rapida
Avatar - twistedTSD
5. 4. 2016 09:22
Re: Realita
Ten se jmenoval Mission L a prakticky šlo o takovou vyšperkovanou sériovku.
Avatar - Emel
5. 4. 2016 09:13
Re: Realita
Podle mě si vzali to nejlepší. Vím že někomu chybí přední světla Vision C... no, mně rozhodně ne. Tajně doufám, že by i předek Vision S mohl vypadat u sériovky víc "obyčejně".
Avatar - twistedTSD
5. 4. 2016 09:27
Re: Realita
Souhlas. Vision D byl prostě geniální, opravdu čistý design bez výstřelků, ale ne nudný. Další Visiony mi přinášely spíše obavy z toho, jakým směrem se chce Kabaň ubírat (naštěstí Superb dopadl ještě celkem dobře).
5. 4. 2016 00:33
Zas a znova, Kristova noho...
Ještě mám v živé paměti, jak redaktoři jezdili prototypem Rapida a dozvídali jsme se, jak auto v zatáčkách sedí jak přibitý. No a pak se člověk dozví, že max. rychlost byla asi 20km/h, protože víc škodováci nedovolili, aby se to nerozpadlo. Pak u tajného představení Octavie člověk zjistí, že design si nezadá s BMW 3 (dodnes nevím v čem, ale asi nemám tak vytrénované oko jako zdejší redaktoři), no a dnes mi stačily dva odstavce. Pak jsem se zasmál českému křišťálu (asi ho vyznává jako designérský prvek celý koncern, viz. škodovácké prolisy na 5. dveřích vs.tvar zadních svítilen Audi, VW atd.), a čtení ukončil, protože nějak na tu onanii nemám nervy.

A jak mi to auto připadá? Předek jak čerstvě vytaženej nažranej sumec, co poprvé vidí rybáře, z boku jako nová Q7, no a u zadních partií nevím, jestlu vidím Focuse kombi, nebo i30 kombi.

Takže za mě ... no ... autor má splněno.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Jaros71
5. 4. 2016 00:44
Re: Zas a znova, Kristova noho...
Z konceptu mám podobný pocit..pokud by auto víc připomínalo současný Superb , bylo by lépe stravitelné.
Avatar - rokyta.p
5. 4. 2016 07:43
Re: Zas a znova, Kristova noho...
hm taky recht
Avatar - Anonym
5. 4. 2016 08:23
Re: Zas a znova, Kristova noho...
Ten sumec je přesnej a ta barva to doplňuje. Třeba to přejmenujou a bude to Škoda Catfish (catfish=sumec). ;-)
5. 4. 2016 07:24
Je to hnus
Takhle vzacnou shodu, ze je to hnusny jsme na foru nemeli ani nepamatuju!
Bravo Skoda...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokyta.p
5. 4. 2016 07:41
jo jo jo
Danou cenu nemá smysl řešit, je to tím, že to je prototyp. Celkově to působí dost dobře :-! Tomu už se říká plnohodnotný vůz :yes: Uvidíme, kolik z toho bude i v sériovém modelu z nižší poloviny ceníku :*) A zda interiér nebude království nečalouněného tvrdého plastu, jak začali nedávno zkoušet :-( Na dělená přední světla, která si musel každý vyzkoušet aby od nich pak upustil mám taky svůj názor, ale jinak to působí výborně. Chloupek to z venku "posuperbštět" a luxuska :-) 2.0TDI, haldex páté generace, nějaká pěkná metla a kožené doplňky, jo jo jo :yes:
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2016 07:41
Vesnička
„Linie vozu Škoda VisionS jsou viditelně ovlivněny tradiční českou výrobou křišťálového skla a částečně také kubismem. Tvary jsou čisté, precizní a ostré,“ říká o konceptu autor jeho designu Jozef Kabaň.

Anebo taky " ... Je to bezvadnej film, rumunskej. Je to trochu cestopisný, a trochu erotický"

Tomu se nešlo ubránit >:D
Rozbalit vlákno
2
7. 4. 2016 11:37
Re: Vesnička
A hlavně Otíku, hlavně neodcházet před koncem. Ten je vůbec nejlepší. ;-)
Avatar - _Karel_
5. 4. 2016 07:51
Bravo
"Jeli jsme autem, se kterým jsme ale nemohli doopravdy jet, v interiéru, který bude nakonec jinačí" aneb zkušenosti k nezaplacení.
Pro redaktory určitě fajn zážitek, ale coby článek bezcenné.
Jo, a Kabaň má fakt čich na skvělé barvy u prototypů. Alespoň co se týče Superbu a tohoto.
Zadání asi zní: co nejhorší barva, kterou nebudeme muset dát do prodeje.
Rozbalit vlákno
9
5. 4. 2016 09:08
Re: Bravo
A to si myslíš, nebo to víš, že o barvě rozhoduje přímo on sám ?
Avatar - _Karel_
5. 4. 2016 10:21
Re: Bravo
Tak samozřejmě je možný, že o tom rozhoduje obchodní ředitel ( >:-[] ), ale věřím, že spíš šéfdesignér.
5. 4. 2016 12:17
Re: Bravo
Pro ty notorický klikače : Nějak jsem nepochopil, proč jsem za úplně nevinnej dotaz dostal ty palce dolů, ale klikejte klidně dál :-) , nezhroutím se z toho, je mi to fuk :-!
5. 4. 2016 22:02
Re: Bravo
je to zelene pretoze skoda... keby bol znak fialovy, tak by bol aj prototyp fialovy :-)
5. 4. 2016 10:07
Re: Bravo
tvůj evropský barvocit je poněkud narušen, nesmíš tolik šikmit oči >:-[] barva je na prototyp úplně v pohodě :yes:
Avatar - Emel
5. 4. 2016 10:14
Re: Bravo
Vision C byla moc divočina, ale tahle je hezká, relativně konzervativní, ale zajímavá.
Avatar - _Karel_
5. 4. 2016 10:38
Re: Bravo
Když bych chtěl upoutat, vybral bych asi barvu, ve které to autu nejvíc sluší. Z mého pohledu kromě stříbrné a téhle asi všechny ostatní budou lepší.
Avatar - Emel
5. 4. 2016 10:47
Re: Bravo
To je těžká diskuse když se mi auto jako takové moc nelíbí, pak těžko hodnotit co mu sluší :-) .

Klasické SUV barvy jsou černá, hnědá, šedá... z nich asi když už tak nějakou tu kovově šedou metlu, ale není to vyloženě moje barva. Bílá by mohla vypadat dobře, ale jen čistá a bílých SUV je taky všude spousta, navíc pak každý kouká, kde to má logo Partners :-) .

Klidně bych šel do nějaké hezké zelené...
5. 4. 2016 11:05
Re: Bravo
ale takto sa bežne robia koncepty, uletená farba, zaujať a nie pôsobiť jak pripravený na pražskú dlažbu. Táto farba ani nebude v predaji ani nie je typicky suv, ale prečo by mala? Svietilo to v ženeve jak neón, splnilo funkciu. konec. V reále to bude celkovo civilnejšie, tak by som moc neriešil. A mne sa ten koncept páči komplet.
5. 4. 2016 09:17
Ošklivé kačátko
Když to srovnám s CX-5, tak je to nebe a dudy ve prospěch Mazdy. Jen tady si za pár měsíců počteme o nadčasové Škodě a brzo se okoukající Mazdě...za mě jasná volba. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
5. 4. 2016 18:24
Re: Ošklivé kačátko
Design souhlas..CX5 je parádní!
Jenže je to menší auto..žádný kufr , zavazadelník je tak pro 3 lidi a ještě musíš koupit rezervu.
Uvažuje o ní bratr , jenže má jedno malinké dítě..
Tato Škoda by mohla být fajn pro rodinu se dvěmi i třemi dětmi..
5. 4. 2016 11:05
Uf,uf,,,
Pro tohle nemám jiné označení než prvotřídní humus. ;-\
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2016 11:39
stalo to fakt 70 mega
nebo jste to zase jenom nafoukli? [odkaz]
mozna jste tak zrali chlebicky ze jste pres samy boule za usima ani neslyseli
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2016 12:01
Výzor
Tak mne sa celkom páči ten look až na tú zadnú trestnú lavicu. Skôr pripomína kostolné posedenie, na ktorom je treba činiť pokánie.
Rozbalit vlákno
1
5. 4. 2016 17:30
Re: Výzor
v realu to nebude tak hoch... asi tahokov >:D
5. 4. 2016 12:39
zajímavé postřehy,
za to redakci dík.
ovšem co mě teda irituje, jak na prachobyčejnou, vzhledově 20 let starou kastli nalepěj pár cingrlátek, dovnitř narvou displeje kam se dá a nazdar. když už dělají nový auto, tak očekávám posun i co se týká základní tvarové koncepce.
bohužel dnes tomu doba přeje, linie nařvané, postrádající byť náznak elegance a hlavně všude spoustu kýče.
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2016 13:14
nejsem Škodomil, ale...
...ale překvapuje mne, kolik jedinců dokáže zhodnotit design takhle z patra, z dvourozměrných fotografií. A vůbec mne překvapuje to množství "znalců nadčasovosti".
Já si naopak myslím, že je to velmi povedený koncept. Samozřejmě pár věcí musím odmyslet. Nelíbí se mi rozdělení předních světel a modlím se, aby byl interiér vozu výrazně odlišný od konceptu. Ale jinak mi celý koncept dává smysl a rozhodně na mě nadčasově působí. Rozhodně lépe, než ostatní současné vozy podobné kategorie z produkce koncernu VW.
Budete pořád frflat všude a na všechno. Raději zvedněte zadek a běžte sami něco dokázat. Jste jak banda hospodských buranů.
Rozbalit vlákno
13
5. 4. 2016 14:36
Re: nejsem Škodomil, ale...
Napsal jsi svůj názor, jako ostatní, ale zatímco ty jsi asi specialista, ostatní jsou hospodský burani. Dobrý. ;-)

Jednoho vystudovanýho designéra s asi šesti tituly tady už máme. A nějak nevěřím, že zrovna ty bys byl jeho spolužák.
5. 4. 2016 14:52
Re: nejsem Škodomil, ale...
nikdy jsem o sobě nic takového netvrdil. Prostě mě už občas nasí.rá zaprděnost spoluobčanů.
...znáš to s tou potrefenou husou?
5. 4. 2016 15:13
Re: nejsem Škodomil, ale...
Počkej, ale stejně jako ty o nich tvrdíš, že ti zaprdění spoluobčané melou kraviny, tak ostatní si to samé aktuálně myslí o tobě. Takže jste / jsme všichni vlastně úplně stejní, prostě lidé, kteří mají svůj subjektivní pohled na design...

Ty jsi takhle z patra z dvourozměrných fotografií (zkus si představit, že sem chodí lidé, kteří auto viděli na živo na nějaké výstavě) poznal, že je to rozhodně lepší než současná produkce koncernu VW :no:
5. 4. 2016 15:53
Re: nejsem Škodomil, ale...
Ano, Ženevu jsem si letos uniknout nenechal (respektive především Bugatti Chiron, protože synátor je tím poblázněný). Snad ti taková odpověď stačí.
Souhlasím, že názor na design je subjektivní, ale číst pořád dokola nesmyslné žvásty od rádoby znalců mně dnes tak nějak zvedlo ze židle. Možná zbytečná emoce, beru. Ale omlouvat se nebudu. Za svým komentářem si stojím. Půlka lidí si sem chodí beztak jen odplivnout... tak dneska jsem si plivnul já... a pořádně.
Avatar - Googlit
5. 4. 2016 16:49
Re: nejsem Škodomil, ale...
Na to abys byl schopný objektivně konstatovat že je tahle studie obludná nemusíš mít žádné školy, stačí jen špetka talentu a vkusu. Registrace do zdejšího fóra tyhle dvě vlastnosti bohužel neověřuje.
5. 4. 2016 18:14
Re: nejsem Škodomil, ale...
Nevim, proc reagujes... Jsou tu zarucene jini adepti na platnost meho komentare.
5. 4. 2016 21:02
Re: nejsem Škodomil, ale...
A kdybych napsal, že je to naprosto dokonalé, plné křišťálu, už nebudu hospodskej buran?

Asi ten buran budu, protože mi nedochází ten rozdíl.
5. 4. 2016 21:27
Re: nejsem Škodomil, ale...
Helejdse, ona ta moje poznamka o buranech nebyla myslena tak uplne na tebe, ale na zdejsi tradicni negativisty, kteri sem placnou "hnus", " obluda", pripadne oznacuji ostatni za onanisty apod. Tihle mi dnes proste nepadli do oka a dlouhodobe me se.rou, protoze nemaji co rict, ale jsou to vsevedi jak prase. Navic me pozvedly komenty spise nad tim tvym komentem. Nechtel jsem se te dotknout. Rozdilnost vkusu respektuji, ale nektere komentare smrdi spis osobni bezradnosti a cim jsem starsi, tim hure se smiruju s mnozstvim blbcu, ktere denne potkava. Jak jsem psal vyse... Dnes jsem si zkratka odplivnul ja... S odstupem casu vidim, ze to bylo unahlene, nicmene... Stalo se a menit to nebudu.
5. 4. 2016 17:35
Re: nejsem Škodomil, ale...
>:D >:D >:D >:D tak ted jsi nas vsechny dostal >:D >:D >:D >:D
prekvapuje te,kolik jedincu Z PATRA (asi prvniho) hodnoti design a sam to delas o par radku nize?
kazdy ma narok na nazor, a kdyz se to nekomu nelibi,tak proste rekne, ze je to hnus, nevidim problem ;)

... akoukam, ze Z PATRA dokazes hodnotit i lidi, bez toho, aby ses s nimi setkal :no:
5. 4. 2016 18:12
Re: nejsem Škodomil, ale...
Neumis cist. Ja nehodnotim z fotografii. Ale myslim, ze my dva uz jsme spolu jednou komunikovali. Skoncilo to z tve strany vyhruzkou, abych nejezdil do Dube... A vidis, zrovinka v nedeli jsem si zatroubil na svatyho Krystofa...
5. 4. 2016 21:00
Re: nejsem Škodomil, ale...
Ja ti nevyhrozoval :-)
Jen jsem ti napsal, ze do oci bys mi to nerekl... To ze bych byt tebou nejezdil na dubou byla dobre minena rada ;)
Ja totiz do lidi nekopu a neotviram si na ne hubu, dokud to teda nezkusi nekdo na me ;)
5. 4. 2016 21:30
Re: nejsem Škodomil, ale...
No, dobra rada nad zlato... Co na to rict? Pouzit nejakou tvou reakci o onanii, abys tomu spravne rozumnel? Bez se vycpat.
5. 4. 2016 22:55
Re: nejsem Škodomil, ale...
Ja ti rozumim, neboj. Jako vzdy zacnes bejt sprostej a pak se snazis vypadat jak obet...
Tak davej na tom mopedu pozor, ono to docela blbe brzdi... Holt veteran >:-[]
5. 4. 2016 16:38
Nic pro mě.
Opravdu hodně škaredé auto s naprosto odlišným vzhledem od současného trendu a ten "český křiš´tál" jsem měl už na favoritu. Ale na vzhledu mi moc nezáleží. Horší to bude s horšími jízdními vlastnostmi typickými pro škodovky a hlavně bych v tom neuměl ani řídit, teda ovládat. Já už mám problém přesednout z jednoho do druhého a třetího auta, protože nemohu nic najít, vše se ovládá jinak, vše je přede mnou nějak schované a teď by se mi v Kodiaqu objevoval i tip na snídani. Panebože!!! To je na mě moc!!! Důležité věci jsou překryté kravinami, že se škodovka inspirovala Windows (především edge, kterého se nemohu zbavit ani zaboha)?
Rozbalit vlákno
3
6. 4. 2016 13:56
Re: Nic pro mě.
Ejha. Ako môžeš konštatovať že to auto bude mať horšie jazdné vlastnosti, keď si zatiaľ videl len pár fotiek jeho konceptu? Daj mu šancu.
6. 4. 2016 17:16
Re: Nic pro mě.
Znám škodovky a jejich jízdní vlastnosti. Je špatný kompromis mír jednu platformu pro různě velké a těžká auta. To se musí někde projevit. V normálním provoze to sice nevadí, ale i tak upřednostňuji NEuniversální podvozky.
5. 4. 2016 22:07
kojdiak
A co z toho co vidim bude bude aj pri uvedeni Škodjaka do predaja? Klucky uz odpisali, pristrojovy panel bude koncernovy klasik analog + mini info display. Spolujazdec sa namiesto na LCD bude pozerat do tvrdych plastov skryvajucich airbag. Sedadla budu samozrejme koncernova klasika (bez LCD), atd...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
6. 4. 2016 21:13
Re: kojdiak
Nemáš pravdu. Spolujezdec se samozřejmě na LCD koukat nebude, ale čistě jen u konceptu také zůstat nemá. Škoda se hodlá téhle "digitalizaci" do budoucna více věnovat a Kodiaq již má dostat pokročilý infotainment (dle vyjádření přímo z automobilky). Osobně by mě nepřekvapilo, kdyby došlo i na přístrojový štít á la Passat.
6. 4. 2016 12:11
existují minimálně dva pojízdé koncepty...
1. Pánové redaktoři z auto.cz...natáhli Vás, protože idnesákům půjčili levnější auto jen za 60 mega! >:D [odkaz]
2. Pokud jde o místní freelancer designéry, kteří pracují jeden den pro Hyundai, druhý pro Aston a třetí pro Zetor, ale vždy vyjadřují své kvalifikované názory pregnantně jedním nebo dvěma slovy jako třeba: Hnus! nebo sofistikovaněji: Humus! ...na ty nemá smysl reagovat, někdy mne ta žlučovitá prostota i pobaví. 3.Pokud tady budou padat výhrůžky s přesahem do reálného života, měl by se o to včas postarat administrátor. 4. Kodiaq bude fajn praktické auto za velké peníze (na Škodu), ale budeme jich potkávat dost. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
6. 4. 2016 16:17
Re: existují minimálně dva pojízdé koncepty...
Ale ne... prostě tím, jak se s tím svezli redaktoři auto.cz, šla cena o 10M dolů... už je to ježděnka.