Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda ve Vrchlabí začala stavět haly pro výrobu převodovek

Výroba převodovek by ve Vrchlabí měla být zahájena ve druhé polovině roku 2012.
Zpět na článek
15. 9. 2011 13:51
15. 9. 2011 15:33
15. 9. 2011 16:02
15. 9. 2011 18:34
15. 9. 2011 19:51
15. 9. 2011 20:12
15. 9. 2011 20:31
16. 9. 2011 23:35
15. 9. 2011 20:05
15. 9. 2011 20:10
15. 9. 2011 21:11
16. 9. 2011 23:39
15. 9. 2011 13:51
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 300-Hurst
15. 9. 2011 16:02
Re: ???
Nevím čemu se smějete? Asi vám převodovky typu DSG nic neříkají. Tady je odkaz:
[odkaz]
(malá nápověda přeložte si zkratku DSG ;-) )
15. 9. 2011 18:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 9. 2011 19:51
Re: ???
A proč by zkratka CC nemohla znamenat ComfortCoupe? Copak má někdo na CC "patent" že to musí být nutně CoupeCabrio?
Avatar - Righ
15. 9. 2011 20:12
Re: ???
Treba proto, ze zkratka CC je ve spojeni s coupe-cabrii natolik rozsirena, ze se z toho stal vseobecne prijimany uzus a nikoho by nenapadlo videt pod ni neco jinyho. Za druhy Passat CC je mozna "comfort", ale rozhodne ne "coupe", je to zkratka sportovni sedan.

Mne kazdopadne oznaceni Passat CC nijak neirituje, byt to oznaceni skutecne postrada logiku. Za daleko dulezitejsi ale povazuju, ze je to vyborny a pekny auto.
15. 9. 2011 20:31
Re: ???
Že je něco rozšířené neznamená, že to je jediné správné...
16. 9. 2011 23:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Righ
15. 9. 2011 20:05
Re: ???
Mas samozrejme pravdu, primo razena = manualni prevodovka. Tenhle otrocky preklad slov zkryvajicich se za zkratkou DSG ovsem nejde na vrub redakci ACZ, nybrz CTK.
Avatar - petrumr
15. 9. 2011 20:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 300-Hurst
15. 9. 2011 21:11
Re: ???
Nepochybuji o tom, že široká veřejnost nerozlišuje mezi výrazy "přímo řazená" a "manuální" převodovka.
Pointa je v tom, že označení DSG (Direct Shift Gear) nepopisuje vlastní způsob změny rychlostního stupně (manuální-automatický), ale samotnou podstatu funkce převodovky (přenos výkonu). Tedy, že se jedná o přímé přepojení dvou "paralelních převodovek", výhod to má mnoho a nebudu je zde popisovat. To jak bylo samotného řadicího pohybu dosaženo je z funkce převodovky už druhořadé (u DSG je akční člen mechatronický, impuls z počitače nebo od řidiče páčkou pod volentem).
Zkuste se na převodovky dívat z vnitřku (tam jsou nejdůležitější věci) a né od řadicí páky ;-) .
16. 9. 2011 23:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.