Yeti je škodovácký zcela nový segment, těžko lze očekávat, že se na něho budou přijímat objednávky dva roky před vyskladněním do prodejen. Jistě, že si ho zájemci touží napřed osáhnout... takříkajíc... zakopulovat.
Dosud uveřejněné testy, jízdní dojmy a letmá autosalonová či silniční setkání ovšem předznamenávají velkou potenci Yetiho. Segment je sice poměrně slušně zaplněn, no... myslím, že s výjimkou dvou tří diskuzních lobotomistů, nejsou očekávání v rovině evropské prodejní dvojky nijak přehnaná.
Nechápem, prečo má Škoda tak otrasné fotky. YETI je tak krásne auto, že už teraz vidím encyklopédiu aut o 40 rokov a v ňom klasický automobil. ŠKODA YETI.
Yeti je bohužel stejně jako ostatní škodovky absolutně nefotogenický. V reálu vypadá dost dobře. Hlavně mu sedí nová barva matto hnědá, případně mě překvapila i vhodnost bílé. V ní vypadá dost zajímavě. Reklamní světle modrá je taková nijaká v reálu. A pak černá teda, v ní je to s příplatkovými hliníkovými lištami bomba.
A co se jízdních vlastností týče, tak mě fakt překvapil, vůbec není cítit vyšší karoserie a v terénu se ukázala zkušenost koncernu s Tiguanem, off-road tlačítko zaslouží absolutorium. Škoda jen těch špatných nájezdových úhlů, tak je konkurence na tom líp.
Jj, všechny škodovky byly strašně nefotogenický, vzpomínám na první fotky Octavie I, podle nich hrůza děs a v reálu se z ní vyklubalo na svou dobu celkem pěkné autíčko...
Nie je ani tak celkom. Fotky zo Slovisnka síce tiež nie sú bohviečo, ale články časopisov, tam vyzerá YETI perfektne. To proste len u Škody zamestnávajú totálnych amatérov. Spomeňme na prvý oficiálny snímok Roomsteru. Auto malo až hranatý predok.
Musím s tebou souhlasit, Yeti bude trhák. Je (na Škodovu) za hezké peníze (prosím žádný off-topic), má parádní motory, haldex a spoustě lidí do města se bude prostě líbit kvůli kompaktním rozměrům a tedy i snazšímu parkování a manévrování. A pochybuju že bude nejprodávanější motor ten dle ankety zde, tipuji 2.0TDi 81KW, 1.2TSi a 2.0TDi 103KW
S Yetim chce asi škoda maximálně dostát jeho jménu - "nikdo ho neviděl" a má to tak asi co nejdéle zůstat.
Proč po premiéře trvá tolik měsíců k národní premiéře, která ale nezmění nic, než že se dozvíme cenu auta.. a vystaví nám jeden kousek!
Kde jsou vozy na dealerstvích, kde jsou zkušební jízdy, kde jsou katalogy, kde je kompletní internetová prezentace s konfigurátorem??? Předprodej (možnost objednání) je za těchto okolností nepodařený vtip - to VW v Německu po premiéře Pola rovněž v Ženevě rozjel předprodej alespoň po netu kompletně vybavený, navíc všechno "stíhá" o měsíce dříve než škodovka..
Proč nejsou dostupné technické parametry motorizace 1.2, to škoda neví, jak Yeti s tímhle motorem pojede rychle, kolik tam nacpe koní a kolik si řekne paliva? A jestli to zákazníkům jenom nechce říct, na co si hrají??? :no:
Jedna dvojka má 105 koní, ale to je všechno, víc se bohužel zatím o tom motoru neví (ještě nebyl na Yetim homologován). Stejně jako nejslabší i nejsilnější diesel...
Osobně si myslím, že škodovka prostě nestíhá, původně plánovali představení o dost později, což asi správně korigovali a teď se tváří, že mají vše připravené a přitom mají zainteresovaní zaměstnanci jazyk na vestě.
je jasné, že v dobe vzniku prvej štúdie nikto u Škody ani neuvažoval o prípadnej výrobe takého auta. Rozhodol asi až záujem verejnosti no a spustiť skutočný vývoj až po ohlase na štúdiu je fakt dosť neskoro, aj keď sa dá niečo poskladať z už hotových vecí.
Je jasné, že časy a termíny nebudú silnou stránkou tohto modelového radu, myslím, že tento tieň sa s ním potiahne ešte dlho. Navyše to vyzerá, akoby škodovákov niekto zámerne zdržoval...
Škodovka by ještě mohla na bázi Yetiho vyvinout krátkou verzi a také verzi soft-top. Po dlouhé by tady byla stylovka poměřitelná snad jen se starou Felicií.
Na báze Yetíka by som si vedel predstaviť šikovný poloterénny pick-up, poprípade aj predĺžený s dvojkabínou...
Dacia má len krátku kabínu, nižší podvozok a iba predný pohon, FSO Polonez sa už snáď ani nevyrába. Ďalší konkurent
tejto veľkosti už asi u nás nie je, ak vôbec je...
Představte si tabulku prodejnosti malých SUV v ČR, jak stojí na úpatí Everestu a na ní se * lavina, na které jede Yeti na snowboardu... To co se stane potom je asi zcela jasné... Ještě chybí potom dodat Škoda Godzila, aby sežrala i tu tabulku větších SUV a už moc prostoru nezbývá... Škoda perfektně vyplňuje prázdná místa na mapách ;-) a uvidíme co dokáže s naším trhem... třeba ta lavina rychle roztaje ;-)
Jen pro pořádek: zrovna jsem na D1 potkal rozvoz plný Yetijů, takže klid, už se navážejí. A přestože to bylo jen letmo, má tak jasné znaky, že si ho opravdu nikdo s minimálním zájmem o auta s ničím jiným nesplete - takže identita je zpracovaná správně. ;-)