Ekonomika
S Yetim chce asi škoda maximálně dostát jeho jménu - "nikdo ho neviděl" a má to tak asi co nejdéle zůstat.
Proč po premiéře trvá tolik měsíců k národní premiéře, která ale nezmění nic, než že se dozvíme cenu auta.. a vystaví nám jeden kousek!
Kde jsou vozy na dealerstvích, kde jsou zkušební jízdy, kde jsou katalogy, kde je kompletní internetová prezentace s konfigurátorem??? Předprodej (možnost objednání) je za těchto okolností nepodařený vtip - to VW v Německu po premiéře Pola rovněž v Ženevě rozjel předprodej alespoň po netu kompletně vybavený, navíc všechno "stíhá" o měsíce dříve než škodovka..
Proč nejsou dostupné technické parametry motorizace 1.2, to škoda neví, jak Yeti s tímhle motorem pojede rychle, kolik tam nacpe koní a kolik si řekne paliva? A jestli to zákazníkům jenom nechce říct, na co si hrají??? :no:
Proč po premiéře trvá tolik měsíců k národní premiéře, která ale nezmění nic, než že se dozvíme cenu auta.. a vystaví nám jeden kousek!
Kde jsou vozy na dealerstvích, kde jsou zkušební jízdy, kde jsou katalogy, kde je kompletní internetová prezentace s konfigurátorem??? Předprodej (možnost objednání) je za těchto okolností nepodařený vtip - to VW v Německu po premiéře Pola rovněž v Ženevě rozjel předprodej alespoň po netu kompletně vybavený, navíc všechno "stíhá" o měsíce dříve než škodovka..
Proč nejsou dostupné technické parametry motorizace 1.2, to škoda neví, jak Yeti s tímhle motorem pojede rychle, kolik tam nacpe koní a kolik si řekne paliva? A jestli to zákazníkům jenom nechce říct, na co si hrají??? :no:
Osobně si myslím, že škodovka prostě nestíhá, původně plánovali představení o dost později, což asi správně korigovali a teď se tváří, že mají vše připravené a přitom mají zainteresovaní zaměstnanci jazyk na vestě.
je jasné, že v dobe vzniku prvej štúdie nikto u Škody ani neuvažoval o prípadnej výrobe takého auta. Rozhodol asi až záujem verejnosti no a spustiť skutočný vývoj až po ohlase na štúdiu je fakt dosť neskoro, aj keď sa dá niečo poskladať z už hotových vecí.
Je jasné, že časy a termíny nebudú silnou stránkou tohto modelového radu, myslím, že tento tieň sa s ním potiahne ešte dlho. Navyše to vyzerá, akoby škodovákov niekto zámerne zdržoval...
Je jasné, že časy a termíny nebudú silnou stránkou tohto modelového radu, myslím, že tento tieň sa s ním potiahne ešte dlho. Navyše to vyzerá, akoby škodovákov niekto zámerne zdržoval...
Škodovka by ještě mohla na bázi Yetiho vyvinout krátkou verzi a také verzi soft-top. Po dlouhé by tady byla stylovka poměřitelná snad jen se starou Felicií.
osobne si myslím, že na trh prichádza nová dizajnová ikona >😒] žiaden gýč či preplácanosť všetko je na tejto krabici presne tam, kde má byť :yes:
Představte si tabulku prodejnosti malých SUV v ČR, jak stojí na úpatí Everestu a na ní se * lavina, na které jede Yeti na snowboardu... To co se stane potom je asi zcela jasné... Ještě chybí potom dodat Škoda Godzila, aby sežrala i tu tabulku větších SUV a už moc prostoru nezbývá... Škoda perfektně vyplňuje prázdná místa na mapách 😉 a uvidíme co dokáže s naším trhem... třeba ta lavina rychle roztaje 😉
Ze si nekupim auto pokial ho neuvidim,ci nie?
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jen pro pořádek: zrovna jsem na D1 potkal rozvoz plný Yetijů, takže klid, už se navážejí. A přestože to bylo jen letmo, má tak jasné znaky, že si ho opravdu nikdo s minimálním zájmem o auta s ničím jiným nesplete - takže identita je zpracovaná správně. 😉
Dosud uveřejněné testy, jízdní dojmy a letmá autosalonová či silniční setkání ovšem předznamenávají velkou potenci Yetiho. Segment je sice poměrně slušně zaplněn, no... myslím, že s výjimkou dvou tří diskuzních lobotomistů, nejsou očekávání v rovině evropské prodejní dvojky nijak přehnaná.
BRAVO ŠKODA :yes:
A co se jízdních vlastností týče, tak mě fakt překvapil, vůbec není cítit vyšší karoserie a v terénu se ukázala zkušenost koncernu s Tiguanem, off-road tlačítko zaslouží absolutorium. Škoda jen těch špatných nájezdových úhlů, tak je konkurence na tom líp.