Britští řidiči byli vloni nejvíce spokojeni se Škodou Superb a druhým nejpopulárnějším autem se stala Škoda Yeti. To dostalo českou značku na čtvrté místo v pořadí značek. Zvítězil Jaguar.
skodovky akosi vzdy slusne v tychto statistikach obstali.... otazne ale je preco ma skodovka take predaje v britanii ake ma... cakal by som lepsie predaje...
Nejoblíbenější automobily ve Velké Británii
pořadí
model
1.
Škoda Yeti
2.
Škoda Superb
3.
Jaguar XF
4.
Renault Scenic
5.
Mazda CX-5
6.
Škoda Octavia
7.
Alfa Romeo Giulietta
8.
Land Rover Discovery
9.
BMW 3
10.
Mercedes E-Class
Zajímavý jak může bejt Alfa oblíbená když sní nejsou spokojený?
Rozdiel medzi najlepsim a najhorsim je 10% majitelov, co je dost malo. Potom este rozhoduje, aka klientela si kupuje dane auto. Povedal by som, ze anglicky sportovy zaujemca o Alfu bude dramaticky odlisny od rodineho typu, co chce Skodovku a o autach toho vela nevie. Staci mu, ze do kufra nahadze plno haraburd v Woolworthu a bude spokojny.
Na JD Power je zajímavé že stejně (rozdíl 0,3%) dopadly Audi a Citroën (v TOMTO pořadí - aby to pro koncernoVWé fanoušky nebyl ÚPLNÝ šok :-)
Je též zajímavé, PROČ auto.cz tyto údaje NE"zveřejnilo" (a zmínilo jen pár vozů/značek na předních a pak posledních místech.. ;-)
Ano, je tu dost diskuzních plácalů co ve Škodovce ani neseděli, ale někteří a neni jich málo vozy Škoda/koncernu měly/mají a mluví ze zkušenosti... Zamyslet by se měli stejně tak i škodovkáři/koncernisti, kteří zase nepřipustí opak a nikdy mimo parkoviště neřídili jiné vozy....
Jen pár postřehů :
1. Oblíbenost se nerovná spolehlivosti a kvalitě
2. Rozdíl mezi 1. a posledním místem je 12,80%, takže zde nevidím statisticky vypovýdající hodnotu tohoto zjištění.. docela by mne zajímala metodika.
Někdo by se měl nad sebou zamyslet:D A to v obou řadách přívrženců (ne, není to útok na tebe, aby zas nebyl flame).
patrim k mistnim kritikum... ale nerikam, ze jsou to spatny auta! Rikam jen, ze jsou neopodstatnene predrazena... coz v Anglii neplati, a lomim rukama nad lhostejnosti "koncernu" k overene nespolehlivosti...
>:D Já to ale nemyslím konkrétně a ne jen na kritiky, ale i na fanatické zastánce, sám nejsem "koncern pozitivní", ale také ne negativní :-) tak na to pozor >:-[]
mimochodem - i byvaly viceprezident Unipartu ho ma... soukrome. Je uz v duchodu, ale rekl bych, ze do aut porad jeste vidi. Jel jsem v nem - a muzu potvrdit, ze RHD verze levne nevypa a jede "mravne". ;-)
ale tak to ma byt! Ne? Pro me je dulezite, jestli auto splnuje MOJE ocekavani a naplni moje potreby... Idealni auto pro cloveka, ktery rocne najezdi jen 12 tis km, a to vyhradne po Praze, a jineho, co najezdi 60 tis km mezi Ostravou a Berlinem budou dve, naprosto odlisna auta! A presto kazde z nich bude idealni... ;-)
Nie, duchodce je menej kriticky k technike nez manazer alebo mlady hothatchista, co jazdi okruhy a autam trochu rozumie. Su ludia, co sa autam vobec nevenuju, ti maju ine meritka spokojnosti. Niekho je lahke spokojit, iny nebude nikdy spokojny.
No znám (ex) ředitele/majitele PODSTATNĚ menších firem (které NEmají obrat v miliardách) a škodu Superb by si asi tak na 1000% NEkoupili..
..(bez urážky) ta je přece jen pro JINÉ "sociální skupiny" ;-)
PS: Ještě řekněte že verzi 2.0 Tdi :-)
Nový SUPerb má být (prý) "již" od září 2014? :-)
Myslíte že bude "horší"?!? ;-)
Odkudsi "prosákly" i info že by to mohla být starší audi (A6?) v novém kabátku..? :-)
tak to jsme to slyseli stejne. Akorat, ze pro me to znamena vyrazne horsi auto... Uzjen ta predni naprava, co na d-d-d-1 neprezije nekdy anu 35tis km je duvodem jit pro Mondeo. ;-)
No ale D-D-D-1 se už opravuje, ne? :-)
Sice logisticky ŠPATNĚ, nicméně opravena asi nakonec BUDE ;-)
..byť tu "generální" opravu ze 2 pruhů na 2 pruhy trochu NEchápu + navíc bude trvat déle než kompletní přestavba ze 2 pruhů na 3 na skoro "na kilometr" stejně dlouhé trase Nürnberg - Frankfurt am Main :-|
PS: Mám v česku kamaráda co se o problematiku zajímá (a DĚSNĚ ho ŠTVE co zas ŘSD "vymyslelo") - správně to navrhoval p. Jančura, teď (hlavně) RYCHLE a levně D1, pak dodělat "klasicky" horní trasu západo-východního spojení a PAK (teprve) "pořádně" D1 (a asi/určitě ve stylu té německé - již na 3 pruhy! :-)
PPS: A v "mezičase" dostavět spojení Brno - (skoro)hotová rakouská A5 (s posledními pár km až na hranice se čeká JEN na českou stranu - až se KONEČNĚ rozhodne KAM/KDE přesně "se potkáme" ;-)
..a neb tu a tam jezdím i "západní" trasou a dálnice Linz - Wullowitz/Dolní Dvořiště se již dostavuje/finišuje, tak někdy (dříve než budu v důchodu) by NE"urazilo" dostavět dálnici Praha - České Budějovice - státní hranice
Uff - to jsem se "vypovídala" = ano, Mondeo (nebo C5? ;-) ) asi bude "nejsnazší" řešení :-)
To už tak na povrchu s "bublinami" (nebo jak to říci) BÝVÁ ;-)
PS: Třeba jí jednou (někdo) "opraví" a KONEČNĚ tam bude dálnice (která tam již ROKY měla být.. :-)
4té místov JD Power (a přes 300.000 prodaných kusů) "prémiového" DS3 není špatné, že? ;-)
PS: Nevím jak (zrovna) výplň dveří, ale sedadla [odkaz] docela "prémiová" (na nižší střední) rozhodně byla :yes::yes:
(seděla jsem v DS4 jen na výstavě..
..nicméně palubka, sedadla, použité materiály, zpracování - pěkné, opravdu "prémiové" :-)
Nebyt mekceneho plastu, resp. kuze ve vyssi vybave, tak je palubka materialove zhruba na urovni rapidu. Dvere jsou takova octavka, no. Jinak sedacky skodovka take umi [odkaz]
To je sedacka z prototypu, ci len dobre nafotena?
Sedacky v RSe su najlepsie, co Skodovka dokaze, ale aj tak su iba priemer medzi sportovymi sedadlami, navyse pri dlhej jazde boli krk, lebo to nejak nuti hlavu tlacit dopredu. Aspon bocne vedenie je OK, pre chude postavy ako moja akurat, tlsto***nici s tym maju problem, lebo je uzka. V O3 sa to snad zmeni.
No popravde je to z limitovane edice dvojkoveho eresa. Sportovni sedacky, ktere jsou soucasti paketu dynamic u trojkove octavky vypadaji jeste lepe. Bohuzel jsem nenasel zadnou fotku.
[odkaz] fotka z konfigurátoru, ale moc neukáže, taky jsem nenašel žádnou fotku....
EDIT: Nejsou to ty samé, co jsou v rapidu s paketem dynamic ? [odkaz]
Tak Rapid je také "NEJvětší AUTOmobilová UDÁLOST ROKU", jak psali na auto.cz! Tomu se "ňákej citrón" nemůže rovnat, že? :-)
PS: Jestli u škody umí sedadla, měli by (a HODNĚ) zapracovat na pravém zadním v Superbu - je sotva průměrné (C5 nechá pozdravovat ;-)
Tak Rapid je také "NEJvětší AUTOmobilová UDÁLOST ROKU", jak psali na auto.cz, že? Tomu se ňákej citrón nemůže rovnat :-)
PS: Jestli u škody umí sedadla, měli by (a HODNĚ) zapracovat na pravém zadním v Superbu - je sotva průměrné ;-)
Tak Seat Toledo/škoda Rapid je také "NEJvětší AUTOmobilová UDÁLOST ROKU", jak psali na auto.cz:yes:;-)
Tomu se "ňákej citrón" nemůže rovnat! To je JASNÉ, že? :-)
PS: Jestli u škody umí sedadla, měli by (a HODNĚ) zapracovat na pravém zadním v Superbu - je stěží průměrné (C5 nechá pozdravovat ;-)
Ten PROSTOR (před sedadlem) je "příjemný" (i když poněkud ZBYTEČNÝ - nevím kdo by si "běžný vůz" střední třídy pořídil místo luxusní limuzíny, třeba S-Klasse) ale kvalita sedadla je už "tuctová", rsp. horší než třeba v C5 - bez legrace :-)
PS: Kombi by mohlo mít možná nepatrně VÍCE místa nad hlavou, ne?
Yetimu i Superbu gratuluji, britové jsou skutečně nároční zákazníci a jejich spokojenost se Škodovkami musí výrobce velmi potěšit.
Yetiho i Superba považuji za ty nejlepší současné Škodovky, ke kvalitnímu dílenskému zpracování a všem ostatním známým kladům přihazují i vkusný design, díky kterému se za nimi každý otočí.
[odkaz]
[odkaz]
Nádhera, Yetiho považuji za to nejhezčí současné SUV a než Superb je podle mě ve střední třídě hezčí jen Opel Insignia.
Popravdě, Yeti a Octavia III patří k mým nejoblíbenějším Škodovkám... V poslední době Britové začínají přicházet na to, že Škodárny jsou opravdu dobrá auta ;-)
Jak se jim ještě před 20-ti lety Britové vysmívali, jaké jsou to šunky, a teď najednou takový úžas ;-) Hlavně v Británii se dá auto pořídit velice levně a hlavně v dobrém stavu :yes:
no jo, ale ony to, pred 20 ti lety, sunky byly! Proto ten uzas. ;-) Jejeich vlastni auta prodelala opacny vyvoj - byla to dobra auta... a jsou v pryc. :-( Ja treba uz roky vyhlizim peknou 75 v sedanu, ale s motorem 1.8 turbo... a nemuzu o ni "zavadit". :-(
;-) Ano, 2.5 V6 je jizdne a charakterem skutecne povedeny motor... ale uz vo nikdo neumi servisovat. To znameny, ze klidne i do 100 tis km se zadre na klice. Zajimave je, ze VZDYCKY tesne po vymene oleje... :-( Tim se dostava do jedne ligy s TSI = RADEJI NEBRAT! Na "kacku" sice zase odchazi tesneni pod hlavou, ale to nevede k destrukci motoru... oprava je vyrazne levnejsi, nez "udrzba" commonrailu... ;-)
no prave. Navic je ten motor hodne subtilni... celohlinik, tenkostene bloky... takze v 90% pripadu jde ojnice ven... takzetotalni konec jinak vyborneho motoru. Ona byvlastne stacila i ta 1.8 bez turba, ale prece jen 110kW je lepsich nez 88kW! Navic vyssi moment s lepsim prubehem...
..a celkově stejné hodnocení (tedy o 0,3% horší) s "prémiovým" Audi - a v celkovém pořadí jedno místo právě za Audi (to je po německých dlouhodobých testech na 100.000 km kde Citroën dopadá STEJNĚ jako Audi - co na to asi koncernoVWí fanoušci? :-)