Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škodovky ovládly letošní britský průzkum spokojenosti JD Power

Britští řidiči byli vloni nejvíce spokojeni se Škodou Superb a druhým nejpopulárnějším autem se stala Škoda Yeti. To dostalo českou značku na čtvrté místo v pořadí značek. Zvítězil Jaguar.
Zpět na článek
25. 5. 2013 14:26
25. 5. 2013 14:28
25. 5. 2013 22:09
25. 5. 2013 22:46
25. 5. 2013 23:35
27. 5. 2013 01:53
25. 5. 2013 15:48
25. 5. 2013 16:16
25. 5. 2013 16:57
25. 5. 2013 16:54
26. 5. 2013 19:05
Avatar - flyboyeda
25. 5. 2013 14:18
Jak se tak dívám na Superba
Tak ten novy facelift mu spíš ublížil
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
25. 5. 2013 14:26
u britov
skodovky akosi vzdy slusne v tychto statistikach obstali.... otazne ale je preco ma skodovka take predaje v britanii ake ma... cakal by som lepsie predaje...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PedroScuderati
25. 5. 2013 14:28
Alfa
Alfa Mito předposlední?

Nejoblíbenější automobily ve Velké Británii
pořadí

model
1.
Škoda Yeti
2.
Škoda Superb
3.
Jaguar XF
4.
Renault Scenic
5.
Mazda CX-5
6.
Škoda Octavia
7.
Alfa Romeo Giulietta
8.
Land Rover Discovery
9.
BMW 3
10.
Mercedes E-Class

Zajímavý jak může bejt Alfa oblíbená když sní nejsou spokojený?
Rozbalit vlákno
4
25. 5. 2013 22:09
Re: Alfa
Rozdiel medzi najlepsim a najhorsim je 10% majitelov, co je dost malo. Potom este rozhoduje, aka klientela si kupuje dane auto. Povedal by som, ze anglicky sportovy zaujemca o Alfu bude dramaticky odlisny od rodineho typu, co chce Skodovku a o autach toho vela nevie. Staci mu, ze do kufra nahadze plno haraburd v Woolworthu a bude spokojny.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 5. 2013 22:46
Re: Alfa
no, JD Power je specificky tim, ze hodnoti vlastne vic uroven prodeje a servisu, nez auto samotne... ;-)
Avatar - Ozzman
25. 5. 2013 23:35
Re: Alfa
To je to očem mluvím níže, záleží na metodice hodnocení:) Vždy u jakékoliv takovéto statistiky:) Jinak tu můžeme polemizovat do aleluja.
Avatar - Hammunasakra
27. 5. 2013 01:53
Re: Alfa
Na JD Power je zajímavé že stejně (rozdíl 0,3%) dopadly Audi a Citroën (v TOMTO pořadí - aby to pro koncernoVWé fanoušky nebyl ÚPLNÝ šok :-)
Je též zajímavé, PROČ auto.cz tyto údaje NE"zveřejnilo" (a zmínilo jen pár vozů/značek na předních a pak posledních místech.. ;-)
25. 5. 2013 15:48
BRAVWOOO
Další důkaz, že VW GROUP jede - BRAVWOOOO :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
25. 5. 2013 16:16
Re: BRAVWOOO
Tohle neni oblíbenost angličáků, tak se prosím zdrž komentáře >:D
Avatar - PeterLuk
25. 5. 2013 16:57
Re: BRAVWOOO
A zvlášť Jaguar, to je hlavné! ;-)
Avatar - PeterLuk
25. 5. 2013 16:54
Jasná voľba
Škoda síce bola štvrtá, ALE JASNÁ VOĽBA JE PRVÝ JAGUAR! ;-) :yes: >:-[]
Ale teraz vážne, BRAVO JAGUAR! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
25. 5. 2013 17:07
Co si to dovolili
Jak někdo může být spokojen se Škodovkou?!?

Ze zdejších diskuzí přece všichni víme, že co škodavka dělá, špatně dělá...

>:D

Někdo by se měl nad sebou zamyslet... :-!
Rozbalit vlákno
36
Avatar - Ozzman
25. 5. 2013 17:35
Re: Co si to dovolili
Ano, je tu dost diskuzních plácalů co ve Škodovce ani neseděli, ale někteří a neni jich málo vozy Škoda/koncernu měly/mají a mluví ze zkušenosti... Zamyslet by se měli stejně tak i škodovkáři/koncernisti, kteří zase nepřipustí opak a nikdy mimo parkoviště neřídili jiné vozy....

Jen pár postřehů :
1. Oblíbenost se nerovná spolehlivosti a kvalitě
2. Rozdíl mezi 1. a posledním místem je 12,80%, takže zde nevidím statisticky vypovýdající hodnotu tohoto zjištění.. docela by mne zajímala metodika.

Někdo by se měl nad sebou zamyslet:D A to v obou řadách přívrženců (ne, není to útok na tebe, aby zas nebyl flame).
Avatar - Ja Prvni 123
25. 5. 2013 21:17
Re: Co si to dovolili
patrim k mistnim kritikum... ale nerikam, ze jsou to spatny auta! Rikam jen, ze jsou neopodstatnene predrazena... coz v Anglii neplati, a lomim rukama nad lhostejnosti "koncernu" k overene nespolehlivosti...
Avatar - Ozzman
25. 5. 2013 23:36
Re: Co si to dovolili
>:D Já to ale nemyslím konkrétně a ne jen na kritiky, ale i na fanatické zastánce, sám nejsem "koncern pozitivní", ale také ne negativní :-) tak na to pozor >:-[]
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2013 21:25
Re: Co si to dovolili
ZAPOMNĚL jste CO to je JD Power.. :-)
..a škoda nedělá "všechno špatně", když už tak "všechno (co není vidět) levně" ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
25. 5. 2013 21:28
Re: Co si to dovolili
nezapomnel - jen to neresim. ;-) Fakt je ten, ze tam Superbu jezdi dost... a nejen taxisluzby, ale i soukrome. ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
25. 5. 2013 21:34
Re: Co si to dovolili
mimochodem - i byvaly viceprezident Unipartu ho ma... soukrome. Je uz v duchodu, ale rekl bych, ze do aut porad jeste vidi. Jel jsem v nem - a muzu potvrdit, ze RHD verze levne nevypa a jede "mravne". ;-)
25. 5. 2013 22:12
Re: Co si to dovolili
Duchodce, ano o tom tato statistika je. Rozne skupiny si kupuju rozne znacky aut a maju rozne naroky.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 5. 2013 22:50
Re: Co si to dovolili
ale tak to ma byt! Ne? Pro me je dulezite, jestli auto splnuje MOJE ocekavani a naplni moje potreby... Idealni auto pro cloveka, ktery rocne najezdi jen 12 tis km, a to vyhradne po Praze, a jineho, co najezdi 60 tis km mezi Ostravou a Berlinem budou dve, naprosto odlisna auta! A presto kazde z nich bude idealni... ;-)
26. 5. 2013 12:39
Re: Co si to dovolili
Nie, duchodce je menej kriticky k technike nez manazer alebo mlady hothatchista, co jazdi okruhy a autam trochu rozumie. Su ludia, co sa autam vobec nevenuju, ti maju ine meritka spokojnosti. Niekho je lahke spokojit, iny nebude nikdy spokojny.
Avatar - Hammunasakra
27. 5. 2013 01:59
Re: Co si to dovolili
No znám (ex) ředitele/majitele PODSTATNĚ menších firem (které NEmají obrat v miliardách) a škodu Superb by si asi tak na 1000% NEkoupili..
..(bez urážky) ta je přece jen pro JINÉ "sociální skupiny" ;-)
PS: Ještě řekněte že verzi 2.0 Tdi :-)
Avatar - Ja Prvni 123
25. 5. 2013 21:31
Re: Co si to dovolili
k te druhe vete to pisu nekde na jine diskuzi: kdyz uz Skodovku, tak Superba! A rychle = nez ho staci "zmodernizovat". ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 13:34
Re: Co si to dovolili
Nový SUPerb má být (prý) "již" od září 2014? :-)
Myslíte že bude "horší"?!? ;-)
Odkudsi "prosákly" i info že by to mohla být starší audi (A6?) v novém kabátku..? :-)
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 14:04
Re: Co si to dovolili
tak to jsme to slyseli stejne. Akorat, ze pro me to znamena vyrazne horsi auto... Uzjen ta predni naprava, co na d-d-d-1 neprezije nekdy anu 35tis km je duvodem jit pro Mondeo. ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 14:39
Re: Co si to dovolili
No ale D-D-D-1 se už opravuje, ne? :-)
Sice logisticky ŠPATNĚ, nicméně opravena asi nakonec BUDE ;-)
..byť tu "generální" opravu ze 2 pruhů na 2 pruhy trochu NEchápu + navíc bude trvat déle než kompletní přestavba ze 2 pruhů na 3 na skoro "na kilometr" stejně dlouhé trase Nürnberg - Frankfurt am Main :-|
PS: Mám v česku kamaráda co se o problematiku zajímá (a DĚSNĚ ho ŠTVE co zas ŘSD "vymyslelo") - správně to navrhoval p. Jančura, teď (hlavně) RYCHLE a levně D1, pak dodělat "klasicky" horní trasu západo-východního spojení a PAK (teprve) "pořádně" D1 (a asi/určitě ve stylu té německé - již na 3 pruhy! :-)
PPS: A v "mezičase" dostavět spojení Brno - (skoro)hotová rakouská A5 (s posledními pár km až na hranice se čeká JEN na českou stranu - až se KONEČNĚ rozhodne KAM/KDE přesně "se potkáme" ;-)
..a neb tu a tam jezdím i "západní" trasou a dálnice Linz - Wullowitz/Dolní Dvořiště se již dostavuje/finišuje, tak někdy (dříve než budu v důchodu) by NE"urazilo" dostavět dálnici Praha - České Budějovice - státní hranice

Uff - to jsem se "vypovídala" = ano, Mondeo (nebo C5? ;-) ) asi bude "nejsnazší" řešení :-)
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 15:26
Re: Co si to dovolili
hmm, ale jak vidim tu rychlost, tak ja uz se toho asi nedoziju... ;-) A krome toho - dalnice na Ostravu je nova, ale ze by to bylo dramaticky lepsi...
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 17:07
Re: Co si to dovolili
To je ta (nová) dálnice "s bublinkami" (po které se díky tomu jezdí pomaleji než u nás po okreskách? :-)
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 18:33
Re: Co si to dovolili
jo. A kromě toho taky drncá...
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 20:12
Re: Co si to dovolili
To už tak na povrchu s "bublinami" (nebo jak to říci) BÝVÁ ;-)
PS: Třeba jí jednou (někdo) "opraví" a KONEČNĚ tam bude dálnice (která tam již ROKY měla být.. :-)
25. 5. 2013 21:56
Re: Co si to dovolili
Jo. Treba plastove vyplne dveri u radoby premiove DS4 vid.
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 02:10
Re: Co si to dovolili
4té místov JD Power (a přes 300.000 prodaných kusů) "prémiového" DS3 není špatné, že? ;-)
PS: Nevím jak (zrovna) výplň dveří, ale sedadla [odkaz] docela "prémiová" (na nižší střední) rozhodně byla :yes: :yes:
(seděla jsem v DS4 jen na výstavě..
..nicméně palubka, sedadla, použité materiály, zpracování - pěkné, opravdu "prémiové" :-)
26. 5. 2013 11:26
Re: Co si to dovolili
Nebyt mekceneho plastu, resp. kuze ve vyssi vybave, tak je palubka materialove zhruba na urovni rapidu. Dvere jsou takova octavka, no. Jinak sedacky skodovka take umi [odkaz]
26. 5. 2013 12:57
Re: Co si to dovolili
To je sedacka z prototypu, ci len dobre nafotena?
Sedacky v RSe su najlepsie, co Skodovka dokaze, ale aj tak su iba priemer medzi sportovymi sedadlami, navyse pri dlhej jazde boli krk, lebo to nejak nuti hlavu tlacit dopredu. Aspon bocne vedenie je OK, pre chude postavy ako moja akurat, tlsto***nici s tym maju problem, lebo je uzka. V O3 sa to snad zmeni.
26. 5. 2013 13:08
Re: Co si to dovolili
No popravde je to z limitovane edice dvojkoveho eresa. Sportovni sedacky, ktere jsou soucasti paketu dynamic u trojkove octavky vypadaji jeste lepe. Bohuzel jsem nenasel zadnou fotku.
Avatar - guze
26. 5. 2013 13:18
Re: Co si to dovolili
[odkaz] fotka z konfigurátoru, ale moc neukáže, taky jsem nenašel žádnou fotku....
EDIT: Nejsou to ty samé, co jsou v rapidu s paketem dynamic ? [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 13:28
Re: Co si to dovolili
Ty(hle) moc "oslňujícně" (ale) NEpůsobí.. :-)
26. 5. 2013 18:17
Re: Co si to dovolili
Nejsou, rapid ma trochu jine, byt take paradni. I kdyz i v nesportovni verzi se sedi hezky [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 13:25
Re: Co si to dovolili
Tak Rapid je také "NEJvětší AUTOmobilová UDÁLOST ROKU", jak psali na auto.cz! Tomu se "ňákej citrón" nemůže rovnat, že? :-)
PS: Jestli u škody umí sedadla, měli by (a HODNĚ) zapracovat na pravém zadním v Superbu - je sotva průměrné (C5 nechá pozdravovat ;-)
26. 5. 2013 19:09
Re: Co si to dovolili
Strč si tu svou francouzskou plečku už do***e
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 20:06
Re: Co si to dovolili
Také způsob jak UZNAT že (i) zadní sedadla v C5 jsou lepší než ta v SUP(erb)u..
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 13:26
Re: Co si to dovolili
Tak Rapid je také "NEJvětší AUTOmobilová UDÁLOST ROKU", jak psali na auto.cz, že? Tomu se ňákej citrón nemůže rovnat :-)
PS: Jestli u škody umí sedadla, měli by (a HODNĚ) zapracovat na pravém zadním v Superbu - je sotva průměrné ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 13:27
Re: Co si to dovolili
Tak Seat Toledo/škoda Rapid je také "NEJvětší AUTOmobilová UDÁLOST ROKU", jak psali na auto.cz :yes: ;-)
Tomu se "ňákej citrón" nemůže rovnat! To je JASNÉ, že? :-)
PS: Jestli u škody umí sedadla, měli by (a HODNĚ) zapracovat na pravém zadním v Superbu - je stěží průměrné (C5 nechá pozdravovat ;-)
26. 5. 2013 18:28
Re: Co si to dovolili
Leve zadni je ok? ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 20:14
Re: Co si to dovolili
:yes: :-)
PS: U C5 jsou "ok" obě - u SUP(erb)u jsou obě.. ;-)
..ale (když už bubě sedíte) PŘED koleny máte víc místa, to (zas) ano :-)
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 20:51
Re: Co si to dovolili
no, ja nevim... mne se vzadu v Superbu nesedi spatne. I kdyzv kombiku lepe, to je fakt. A ani nevim proc...
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 21:03
Re: Co si to dovolili
Ten PROSTOR (před sedadlem) je "příjemný" (i když poněkud ZBYTEČNÝ - nevím kdo by si "běžný vůz" střední třídy pořídil místo luxusní limuzíny, třeba S-Klasse) ale kvalita sedadla je už "tuctová", rsp. horší než třeba v C5 - bez legrace :-)
PS: Kombi by mohlo mít možná nepatrně VÍCE místa nad hlavou, ne?
25. 5. 2013 17:19
Škodovky jsou dobré káry
Yetimu i Superbu gratuluji, britové jsou skutečně nároční zákazníci a jejich spokojenost se Škodovkami musí výrobce velmi potěšit.

Yetiho i Superba považuji za ty nejlepší současné Škodovky, ke kvalitnímu dílenskému zpracování a všem ostatním známým kladům přihazují i vkusný design, díky kterému se za nimi každý otočí.

[odkaz]
[odkaz]

Nádhera, Yetiho považuji za to nejhezčí současné SUV a než Superb je podle mě ve střední třídě hezčí jen Opel Insignia.

;-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Invert
25. 5. 2013 18:41
Re: Škodovky jsou dobré káry
Popravdě, Yeti a Octavia III patří k mým nejoblíbenějším Škodovkám... V poslední době Britové začínají přicházet na to, že Škodárny jsou opravdu dobrá auta ;-)
26. 5. 2013 00:01
Re: Škodovky jsou dobré káry
Hlavně mají v Británii velmi dobrý poměr cena/výkon. Za ty peníze je tam Škodovka opravdu dobrá volba. :yes:
Avatar - Invert
26. 5. 2013 07:33
Re: Škodovky jsou dobré káry
Jak se jim ještě před 20-ti lety Britové vysmívali, jaké jsou to šunky, a teď najednou takový úžas ;-) Hlavně v Británii se dá auto pořídit velice levně a hlavně v dobrém stavu :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 10:34
Re: Škodovky jsou dobré káry
no jo, ale ony to, pred 20 ti lety, sunky byly! Proto ten uzas. ;-) Jejeich vlastni auta prodelala opacny vyvoj - byla to dobra auta... a jsou v pryc. :-( Ja treba uz roky vyhlizim peknou 75 v sedanu, ale s motorem 1.8 turbo... a nemuzu o ni "zavadit". :-(
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 10:35
Re: Škodovky jsou dobré káry
mluvim o Roveru 75, ne Alfe 75. Ktrara teda taky existovalajako 1.8 turbo, ale zese jeste o 20 let hloubeji do historie..
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 13:30
Re: Škodovky jsou dobré káry
To je JASNÉ - a co V6 2.5? Přes nějaké "mušky" to byl CHARAKTER(em povedený) motor ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 14:01
Re: Škodovky jsou dobré káry
;-) Ano, 2.5 V6 je jizdne a charakterem skutecne povedeny motor... ale uz vo nikdo neumi servisovat. To znameny, ze klidne i do 100 tis km se zadre na klice. Zajimave je, ze VZDYCKY tesne po vymene oleje... :-( Tim se dostava do jedne ligy s TSI = RADEJI NEBRAT! Na "kacku" sice zase odchazi tesneni pod hlavou, ale to nevede k destrukci motoru... oprava je vyrazne levnejsi, nez "udrzba" commonrailu... ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 14:03
Re: Škodovky jsou dobré káry
SMUTNÝ "důvod" :-|
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 14:08
Re: Škodovky jsou dobré káry
no prave. Navic je ten motor hodne subtilni... celohlinik, tenkostene bloky... takze v 90% pripadu jde ojnice ven... takzetotalni konec jinak vyborneho motoru. Ona byvlastne stacila i ta 1.8 bez turba, ale prece jen 110kW je lepsich nez 88kW! Navic vyssi moment s lepsim prubehem...
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 14:23
Re: Škodovky jsou dobré káry
88 kW se mi zdá už MÁLO (byť "prý stačí") - "ten pravý" mi do ROVERu 75 přišel V6 a to ne ten "menší" ale právě 2.5
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 15:23
Re: Škodovky jsou dobré káry
ale jo, do Rovera sametovy sestivalec patri, s tim z principu souhlasim. ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2013 13:32
Re: Škodovky jsou dobré káry
Protože to BYLY (neskutečné) "šunty" a dnes to jsou "rodinně laděné" (větší a přitom levnější) VW :-)
Avatar - Ja Prvni 123
25. 5. 2013 21:13
jako anglofilovi se mi to libi...
prvni Jaguar, ze Skodovek boduje Superb a Yety... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - wladyk
25. 5. 2013 21:49
Přeji jim to...
Já jsem tady v Čechách taky léta spokojený s vozy BMW. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PeterLuk
26. 5. 2013 19:05
Citroen DS3
4. miesto, gratulujem :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
27. 5. 2013 02:03
Re: Citroen DS3
..a celkově stejné hodnocení (tedy o 0,3% horší) s "prémiovým" Audi - a v celkovém pořadí jedno místo právě za Audi (to je po německých dlouhodobých testech na 100.000 km kde Citroën dopadá STEJNĚ jako Audi - co na to asi koncernoVWí fanoušci? :-)