Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Slovenská továrna PSA omezí výrobu kvůli nižším zakázkám

Automobilka přeruší výrobu od 28. října do 4. listopadu a od 14. listopadu do 18. listopadu.
Zpět na článek
19. 10. 2011 13:34
19. 10. 2011 13:52
19. 10. 2011 15:06
19. 10. 2011 17:11
19. 10. 2011 21:05
19. 10. 2011 22:30
19. 10. 2011 21:38
19. 10. 2011 22:44
Avatar - gld
19. 10. 2011 13:34
here we go
Už to začína..
Rozbalit vlákno
5
Avatar - abacus
19. 10. 2011 13:52
Re: here we go
Ono to ešte vlastne ani neskončilo. To je len pokračovanie.
Avatar - jenik1
19. 10. 2011 15:06
Re: here we go
Možná by to vyřešila strana "Svoboda a Solidarita" :-)
19. 10. 2011 17:11
Re: here we go
Jak na vode - raz vlna hore, raz dole. Len myslím, že teraz to už nebude tak kruté ako v prvej vlne krízy. Každopádne je možné, že ceny áut pôjdu zase dolu. Ešte keby šiel dolu benzín - cenu takmer 1,50 € za liter považujem za nehoráznu.
Avatar - Ham.
19. 10. 2011 21:05
Re: here we go
Naopak, druhá vlna krize bude horší a hlavně delší než drobné zakodrcání minule, to už je nyní jasné, na dotace v podobě šrotovného už nebude mít žádný stát chechtáky které chybí ve státních kasách a autoprůmysl si to teď "vyžere" s nášupem toho co minulé šrotovné ještě zachránilo. Pravdu máš v tom, že ceny půjdou opět dolů.
19. 10. 2011 22:30
Re: here we go
Souhlas, každou krizi doprovází ještě jeden menší zlom v horizontu 2 až čtyř let - totéž se stalo i v USA po veliké krizi už za prezidentování Roosvelta a úspěších New Dealu. Je to dáno tím, že všichni si myslí, že už je zase vše ok a ti méně pružní a chápající z toho vyvodí, že je možné se vrátit ke starým "dobrým" zvyklostem. Jenže ona každá krize změní řadu věcí, které ani tak vidět nejsou a ti, kdo to nepochopili ještě jednou (a v některých případech definitivně ) dostanou pořádnou ránu. V Evropě to myslím tentokrát budou Francouzi a Italové - když jsem viděl novou Kiu Rio, myslím, že třeba takovému Puntu zvoní hrana a třeba na 207 bych taky zrovna dvakrát nevsadil.....
19. 10. 2011 21:38
Krize....
Ač se o tom veřejně nemluví, není pochyb, že už dobře být nemůže. Jestliže se za posledních 20 let odsunulo několik stovek tisíc pracovních míst z Evropy do Asie, tak ti "dělníci", kteří přišli o práci se těžko uplatní ve vývoji... Tihle lidé využívají sociální výdobytky z doby hojnosti a zatěžují státní rozpočty. Zároveň však ekonomice (kromě své malé spotřeby) nic nepřinášejí. Pokud se je nepodaří zaměstnat a úprk průmyslu z Evropy bude pokračovat, bude konec se všeobecným evropským blahobytem.
Rozbalit vlákno
1
19. 10. 2011 22:44
Re: Krize....
Jenže...v tisku (nemyslím každodenní bulvár a télevíze) se v poslední době píše třeba i tom, že Čína začíná být drahá z hlediska pracovní síly a vyčerpání infrastrukturálních možností při obrovské zátěži nevyrovnanosti (90/10 Číňanů žije na standartu rozvojového světa - pracda, těch zbylých cca 200 mil. představuje slušný tržní potenciál. Nebo že v Indii klesla letos poptávka po autéch o třetinu a infrastrukturální problémy jsou tady možná ještě větší.....nezdá se mi, že by problémy měla jenom Evropa. A co se týká onoho úprku, taky to není tak docela pravda. Stačí se podívat na množství nových výrobních kapacit především ve střední Evropě (ale i dál na východě) a ty svojí kapacitou převyšují vše, co se z Evropy v tomto směru odsunulo.

Je mi jasné, že v Čechách je odjakživa in být co nepesimičtější a nejkritičtější (v tomto případě do Evropy, když už není možné hystericky kritizovat Česko), ale celé je to poněkud komplikovanější a hlavně podstatně různorodější, než popisuješ. Řecko je ukázkou toho, jak onen v tomto případě nezasloužený blahobyt skončí, na druhou stranu dnešní doba je předzvěstí omezení spekulací jako hlavního smyslu ekonomiky. Oni zzrovna ti Řekové toho ani moc "nevyrobili" ani "neobsloužili" (snad s výjimkou turistického ruchu), takže začíná být zřejmé, že kdo nemá všetraně vyspělou a vyváženou ekonomiku, bude mít problémy. Proč se v této souvislosti mluví hlavně o středomořských zemích? .