Panda, Kangoo, zadné svetlá ako na Note...
Celkovo tých Číňanov nechápem, vedia, že Európa také napodobeniny nechce, a napriek tomu na to mrhajú časom a energiou.
No tady jde spis o to, ze evropske automobilky maj zadnici stazenou aby neprisli o dalsi svoje zisky. Jelikoz ti korejci nad kteryma jeste nedavno mnoho lidi ohrnovalo nos uz jsou dneska na kvalite vozu evropskych a mnohdy i lepe a myslim si, ze cinani je velice brzy dozenou a budou pro evropany velikanskou konkurenci, z cehoz maj zde samozrejme lufta. Ten soud mi spise pripada jako za dob pred listopadem 89. Ona totiz cela slavna EU mi cim dal vic zacina pripadat jako nas bejvali rudy bratr.
Zčasti s tebou súhlasím, no vži sa do firmy ktorá niečo za ťažké prachy navrhne, testuje a ktosi len tak príde a celé tvoje dielo skopíruje, zmení pár detailov a robí ti ešte k tomu aj konkurenciu... 8-s Keď si sami niečo navrhnú nech to kľudne predávajú ale takto ee. :no::no:
Jisté je, že horší než čínské "plagiátorství" (t.j. odlišná, ale zcela morální kultura) je to, že se najdou lidi, co takovou zhůvěřilost chtějí v Evropě prodávat. Nemohu si pomoct, ale představuji si, že se jedná o lidi, kteří si jinak ani "vydělávat" neumí. Hlavně nabídnout něco hodně levného, co na tom, že z hlediska kvality a bezpečnosti jde o úplné zmetky. Charouz už asi neví, jak zamáznout své dluhy... Navíc nechápu, jak může být schválen k provozu v Evropě "automobil", co v nárazových testech dopadne na pětku... to kdyby mi někdo vysvětlil!
Nárazové testy ako ich poznáš z médií nie sú podmienkou predaja, ide skôr o marketingovú prestíž. Testy predpísané pre homologizáciu sú voči testom NCAP smiešne. Navyše sa povoľuje obrovské množstvi výnimiek, vieš si predstaviť, že by sa inak mohla predávať ešte okolo roku 2000 taká Š1203...?
Ten interiér je opravdu jedna ku jedné. Naprosto neuvěřitelné, i mřížky repráků ve dveřích, tvar čalounění... Ale věřím, že za stotřicet (Panda už je v leasingu za stopade) by to tady lidi koupili a dokonce i takoví, kteří by si Fiata nekoupili nikdy. (vždyť víte ta kvalita...). Ale věřte tomu, že ta další generace čínských aut už to tady bude válcovat. Za 5 let? Vsaďte se!
Interiér říká jasně, že tohle je Panda, ale s exteriérem nesouhlasím! Tam nějakou výraznější podobu s Pandou hledám fakt marně, takže ve výsledku jsem jen rád, že takhle zkopali interiér a bude o jeden čínský křáp v EU méně :yes:
Podoba je jasná na prvý pohľad aj v exteriéri, keď sa na ulici otočíš za autom s touto kontúrou, nebudeš hneď vedieť, či to bol Talian alebo Číňan. Nemýľ si pojmy a dojmy, podoba nerovná sa zhoda.
Great Wall, Geary, Chery, Brillance, Shuan Huang Ufo, CEO, Noble, nebo Roewe - nové hvězdy automobilového nebe 2029? Nebo dřív?
Kdepak, jen tak hned to nebude, jestli vůbec někdy.
Sice jak známo, číňan je obecně pracovitější, skromnější a důslednější než evropan (nemluvě o američanovi). Historie už nám ukázala, že výrobní potenciál Číny je obrovský a výrobky nás v budoucnu můžou v mnohém pozitivně překvapit. Třeba za dvacet let budou mít i relativně konkurenceschopné auto.
Ale přeci jen ... ty názvy jako Great Wall, nebo Chery ... to je přehmat.
Takto nazvat automobilku může jen někdo, kdo má naprosto odlišnou mentalitu. Těžko i do budoucna slučitelnou s Evropany.
Vždy to bude znít neskutečně účelově, prvoplánově a nuceně. Vždyť koupil by sis velké auto s názvem CEO (teda pokud víš co znamená zkratka CEO)?
Číňan může v evropě úspěšně prodávat trička, lopaty nebo i některou elektroniku, ale auto s názvem Great Wall ("Velká zeď") bude při konzervativnímu přístupu nakupování auto v Evropě prosazovat extrémně obtížně, jakkoli bude výhodné a zdánlivě dobré.
Vymění firmení flotily VW Passaty za Great Wall CEO když by byly technicky stejně schopné, jen třeba o třetinu levnější?
:-) Jo, napříště passaty jen pro střední management, pro vrcholový jedině CEO. A pro CEO specielní CEO CEO edition. ;-)
Jinak, nějaké extrémní vlny čínských značek, která zaplaví Evropu, bych se nebál. Ceny vstupů se srovnávají, kurzový vývoj Juanu jde taky směrem k reálu, automotive průmysl, pokud má nabízet srovnatelné produkty, nelze postavit na levné pracovní síle, tohle je odvětví technologie, to podstatné, co dělá auto autem, je záležitostí automatizovaných výrobních procesů. Možná se budou v lowendových segmentech vyskytovat různá čínská auta svařená rukama z plíšků pochybné kvality, ale jestli budou chtít něktěří čínští výrobci přijít s modely konkurenceschopnými evropskému standardu, není důvod nevěřit, že to nedokáží, jen pak budou cenově s EU výrobci naprosto srovnatelní. No, to už ale nastupuje jiná story, ta o image, pocitech, detailech atd.
To co píšeš není tak úplně pravda, název nehraje vůbec roli. Kdo znal před 30 lety nějaké Mitsubishi nebo Subaru. A kdo věděl jak se čte Hyundai před 20. lety. Dnes je japonské auto jaksi úplně normální a ani korejské značky byť by to byl evropskému uchu opravdu podivně znějící Ssangyong nevzbuzují žádný údiv ani pohoršení (tedy většinou :-) Japonci se na evropském trhu etablovali 20 let než dosáhli nějakého stupně akceptance, korejci to zmákli už za 10 let. Jak rychle to půjde Číňanům, kteří mají obrovský potenciál - surovin, lidských zdrojů, státní podpory atd... Zeptej se někoho kdo prodává čínské skůtry, každá další generace je neskutečně lepší než ta předchozí. S auty to půjde taky tak. A znovu dodávám, určitě ne někde ve střední nebo vyšší střední třídě, tam se hned tak nedostanou, ale až Číňani dovalí nějaké miniautao za minipeníze nebo něco jako Logan, tak do toho lidi co kašlou na nějakou image a koukají hlavně na peníze půjdou.
Ty chytrolínku, Američané jsou naopak velmi pracovití. Již řadu let jsou jedničkou v produktivitě práce, dokážou vytvořit nejvíce pracovních míst a vykazují nejvyšší příjem na jednoho obyvatele na celém světě! Jeden příklad za všechny. Americké firmy ovládají zhruba 90 procent světového obchodu s počítačovým softwarem a stejné je to i s výrobou procesorů, které jsou srdcem každého počítače. Neuvěřitelná vitalita ekonomiky vychází z americké tradice svobodně si konkurujících individualit, což je pro hospodářství mnohem zdravější ovzduší než jiné systémy! Na rozdíl od Evropanů a Asiatů Američané také nespoléhají na "zázrak" jménem socialismus, a tedy ani na lákavé sliby o státu-chlebodárci a naopak zastávají krédo důsledné a tvrdé práce, hospodářská ctižádost a víra ve vlastní schopnosti!
zas je třeba ubrat plyn.. od bývalých spoluýáků vím, že dost komponentů vyráběných přímo v USA se reklamuje pro zmetkovitost. A to z důvodu špatné výstupní kontroly a výrobních nepřesností.
Musím povedať, že si optimista. Držím Ti palce, aby Tvoj odhad vyšiel. Ale realita bude vyzerať asi trochu inak. Tie názvy, to je posledná vec, čo bude človeka zaujímať, pokiaľ mu nejde vyslovene o značku. A podceňuješ schopnosti a silu tisícročnej ríše. Obrazne povedané, keď sa číňania vovalia do Európy, utlčú nás čiapkami. Koľko trvalo Kórejcom, kým sa naučili robiť autá? Ani s Čínou to nebude veľmi iné, až na to, že môžu byť rýchlejší. Ich jediným hendikepom je, že boli veľmi dlho takmer celkom izolovaní a vládol tam tvrdý komunizmus. Pomery sa zmenili a Čína sa otvára svetu. Autá ich postupne učia robiť tí, ktorým chcú Číňania v konečnom dôsledku uchmatnúť koláč z taniera. Ide o peniaze, ale na budúcnosť myslí málokto. Donedávna sa všetci utešovali, že Číňanom stačia 15 rokov staré modely. Omyl, tie časy už končia... AK sa nájdu ľudia, ktorí Číňanom strčia za peniaze svoje know-how až pod nos, ak sa nájdu ľudia, ktorí pre zisk sú ochotní a schopní predávať v Európe už dnes nedokonalé až nebezpečné Čínske plagiáty, tak neverím, že sa nenájde dostatok ľudí a firiem, ktorí si kvôli ušetreniu peňazí tieto autá bez ohľadu na názov (v tomto kontexte priam smiešny argument) kúpia.
Mám na to odlišný názor, všichni jsme jezdili ještě nedávno ve Škodě 100 až 130 a kolik by ty získaly hvězdiček?
Myslet si, že sem tato auta nedostanou je naivita. Je jen otázkou, kdo s tím začne. První kroky s BMW a Fiatem nevyšly, hoši to udělali nemoudře, měli to vzít přes licenci - něco by to stálo, ale pak by už nešlo nic dělat.
Vidíme, jak se věci někde vymyšlené stěhují pořád dál na východ a lidé ze zemí, kde byly věci vymyšleny a vyráběny jsou bez práce.
Těch pár co si na tom pakuje kapsy ti obyčejní lidé nezajímají.
Nikdo neřekl našim lidem, že se v tichosti buduje železnice z Číny do Evropy a brzo budou schopni dodávat do Evropy do 14 dní. Žádná cesta přes moře!!! O Jirkovi Čukovi jsme ale informováni dostatečně...
Když se vrátím k těm autům, myslíte si opravdu, že ta cena Škodovek odpovídá nákladům na výrobu? Pominu ostatní značky. Vždyť si tu na nás už léta někdo pakuje kapsu a teď by měli začít prodávat za normální ceny? Už aby tu ta auta byla, ať se z toho někomu zamotá hlava!! Klidně s ním budu jezdit, vždyť snad nikdo si auto nekupuje, aby s ním havaroval a zkoušel funkčnost airbagů.Na běžné ježdění musí takové auto stačit a pro obyčejné lidi je rozhodující cena. Nejsem přesvědčen, že proklamovaná kvalita vozu je opravdu tak propastně rozdílná.
Mokrý hadry, Lečeku, se fasujou hned za vrátnicí vlevo. Tvůj příspěvek řadím snad vůbec k tomu nejhoršímu co jsem tu kdy četl. Všechno, každá věta je napsaná špatně. To se opravdu jen tak nevidí. Bože.
P.S. Tvá věta, zda cena škodovek odpovídá výrobním nákladům (póóóslednííí biiiitva vzpláááála...) by tě mohla nakonec dostat i do musea voskovejch figurín. Jen ti dát na krk cedulku s nápisem - pozor ko(mo)uše...
najmä myšlienky vás dvoch, teplí bratia...licenciami riešili vlastnú tvorivú neschopnosť namä kórejské automobilky pred mnohými rokmi, prečo by rovnako nemohli začať aj číňania..
GTI má v niečom pravdu.Je isté,že cena škodovky nie je malá,ale to je otázka trhu a konkurenčného prostredia.Ide tu aj o rozvoj priemyslu,dodávateľov,platy,celá infraštruktúra a ekonomika.Ak bude nútená Škoda trhom,tak zniži ceny,ináč by to bolo zbytočné a firmy sú čisto pragmatické,žiadna charita.Okrem toho by si mali spotrebitelia uvedomiť,že keď nebudú kupovať výrobky vyrobené v EÚ,z dlhodobého hľadiska poškodia hlavne svojím záujmom.To by bolo na dlhú debatu prečo je to tak,tak som to napísal len stručne.
Ty si asi nikdy v žiadnom čínskom aute nesedel, že? Ani si si ho detailne neobzrel? Tak to skús. A vezmi so sebou niekoho kto autám rozumie, aby ti vysvetlil, kde a čo je na tom aute zle...
Predrazenej vyrobek se neproda. Skoda jeste prodava. Min, ale prodava. Naklady na vyrobu a racht jsou nizsi, ale kvuli tomu prece nepujdou z ceny.
Nadavat ti do komousu muze jen omezenec. Kdyz ti staci cinsky auto, tak si ho kup. Za tohle te, frajere, muzu jen pochvalit. Kazdy si koupi jen to, co mu staci. Nejaky zbytecny gesta, jako ze je to z Ciny a cinani jsou utlacovani a blablabla.....to je prece k smichu.
Rozdil v kvalite vyroby tam jeste je. Kdyz ti stacila 105tka a 120tka, tak nemas co resit. Za takovej kram se Skodovka muze stydet jeste dlouho.
Skolak posuzuje stari (mladost) dospelych, to ses zas vytahl Danielku.
Skoda tu 105ku a 120tku vyrabela ne? Jasne, prestala je vyrabet pred tim nez ses narodil, ale stejne. Konstrukcne, spolehlivosti a vlastnostmi byly 105ky a 120ky jedny z nejhorsich automobilu svy doby.
Lecek napsal, ze mu cinsky auto staci. Co je na tom spatnyho? Taky napsal, ze Skoda je predrazena. U nas je, to je holej fakt. Jenze ta predrazenost je relativni, to jsem uz napsal nahore.
Skoda ztraci podil na ceskym trhu rychlejc nez ji rostou prodeje. Danielku, kdyz nejaky cas prodavas to same, vyonos z prodeju ti zaplati naklady na vyvoj a produkci. Kdyz to samy prodavas znovu a znovu pod jinym kabatem, zisk bude stoupat. Takhle to delaj i jini, ale VW group v tomhle hraje prvni housle.
Pises o necem, o cem nemas sahu. Kdybys nebyl Danielek, myslel bych si, ze je tady nejakej novej debilek.
Danielku, vubec se nedivim, ze si Skodu nekdo kupuje. Nauc se cist skolaku. Za debilka jses tady ty. Mas dokonce svuj funklub. V tom tady vedes. Vsichni to vedi (teda krome GTi, ale ten se nepocita).
Radsi by sis koupil starou, nekvalitni, nespolehlivou 105ku, 120tku nez novy auto, byt z Ciny. To te snizuje z debilka na debilkova kasparka.
Nevím, proč se přesouváš od Š105 k Mercedesu? Mluvil někde o něm Premda? Nepodsouvej mu do úst slova, které nenapsal. Chápu, že to jinak neumíš, ale zkus místo nadávek někdy používat argumetny, zatím chabé.
Debilku, nikde jsem nenapsal, ze v Cine delaji dobre auta. Danielku, vis, sam mas gramatiku na ctyru. At se snazis jak chces, vzdycky je to text debilka skombinavanym s GTIho prekrucovanim a vkladanim slov do ust. Takhle tady nikoho nepresvedcis (teda krome GTIho, ale ten se zase nepocita). Budes zase jen ten debilkuv kasparek.
nový odbor? chtěl si snad říct obor ne? >:D >:D
jinak genetika je poměrně starý obor. A děje při splynutí vajíčka se spermií jsou známy ještě déle >:D >:D
osobne si myslím, že on ani nieje narodený, nakoľko by ho matka musela utopiť v rannom detstve, podľa mňa sa toto indivídum vyskytlo v čase a priestore, toť vsio
Matelko, měl bys upustit ventil. Posuzuješ příspěvky jen podle nicku, stejně jako posuzuješ auta podle toho, jestli mají na kapotě čtyři kruhy nebo čtyři šikmé čáry.
Škoda 105-120 byl v rámci tehdejší Evropy opravdu krám. Možná to bylo to lepší z východního bloku, ale na kvality západní produkce nedosahovala, taky byla Škodovka po dlouhá léta např. v Anglii pro smích, což po tak krásném autě jako byla Oktávia je smutné. Chápu, že tvůj ocko měl donedávna "Škodárnu", tak se ji třeba zastat, ale to ji nepomůže od výsledného výrobku, který Škoda prodávala.
A ano, Škoda má i v červnu, stejně jako v květnu, dubnu atd. pokles prodeje v ČR a tenhle stagnující prvek přetrvává už několik let. Buď jsi slepý nebo děláš, že to nevidíš.
Matelko, co ještě povíš? Zatím jsi jen vyblil nějaký schizofrenní výpotek, který neobsahuje fakta, která by jakkoli měla obhájit Tvůj názor. Chápu, že mě chceš do party, ale klauna pro celý web s Tebou dělat nebudu, navíc do kvality tvé idiocie opravdu nemám. Teď zkus napsat nějaká fakta, které hovoří o kvalitě Š120 a Š105
Ubohé, ale co čekat od ubožáka. Zkus použít věcné argumenty.
Nekdy se postav před zrcadlo a chvíli se na sebe koukej a přemýšlej o tom, jak se příroda sekla, když mixovala tvé geny.
Víš o tom, že existují internetové stránky, které popisuji detailně Tvou hloupost?
Vážená redakce opravdu je nutné, aby jsme zde museli trpět jisté individuum, které neustále ostatní uráží?? Ale proč to tu píšu.. to je jako mluvit do větru ;-\
Bohužiaľ, redakciu to nezaujíma, dokáže tak akurát na sťažnosť naružovieť diskusiu a označiť ju za hádku. Asi sa im Matelko páči a dvíha im, hoci stupidným spôsobom, počet príspevkov.
veď to..hurá máme veľa príspevkov, síce absolútne dementných off topicov a hádiek s matelkom alias 507 ale hlavne že ich máme...hromada príspevkov=vysoká návštevnosť webu=vysoký dopyt po umiestnení reklám na auto.cz