Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Společnost AAA AUTO: měsíční a týdenní rekordní prodeje

Prodejní sezóna ojetých automobilů vypukla naplno, skupina AAA AUTO prodala v měsíci květnu rekordních 3 700 vozů, což je nejvíce za poslední rok.
Zpět na článek
21. 6. 2010 20:39
21. 6. 2010 21:15
neregistrovaný "RayBan"
22. 6. 2010 17:15
22. 6. 2010 17:59
22. 6. 2010 18:30
neregistrovaný "AldaAlda"
21. 6. 2010 20:39
:-/
Už mi tie večné "komerční sdělení" s titulkom AAA AUTO lezú krkom... Načo je pod takýmito blbosťami diskusia, veď niet o čom sa tu baviť. Pod solídnymi článkami magazínu či pod testami stále, napriek sľubom chýbajú. Rok sa pomaly prehupne do druhej polovice, už by sa o sľúbených chystaných zmenách patrilo utrúsiť nejaké konkrétnejšie informácie.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RayBan"
21. 6. 2010 21:15
Rekordní prodeje
Prodal Denny svoji starou, nebo jak ... >:D ?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
22. 6. 2010 17:15
ttt traktor
Z uvedených faktov vyplýva nasledovné:

1. ľudia sú stále neuveriteľne blbí

2. vysušené "ponorky" idú na dračku >:-[]
Rozbalit vlákno
0
22. 6. 2010 17:59
BAZAROVÝ BURČÁK
Máme tu na diskuzi samozřejmě i kolegy z Moravy :yes: Tak v duchu nedávné horké diskuze o slivovici, hledám nyní nějakou paralelu mezi nákupem ojetiny a moravskou produkci. Tak mě napadá, že koupit si bazarovej vrak, to je to samé asi jako si dát dvojku... solidně nějakým eurodrzkem vykloktanýho burčáku... Brrrr.

Jinak, je to známá věc, bazary jsou důkazem především toho, že touha po autě opravdu nezná hranic...

Avšak, když už tě životní zákruty dovedou až před bazarové brány, neklesej na duchu, tohle se prostě příhodit může každému z nás. Tak tedy pak ovšem vybírej u těch nejlepších. Na hospodský povídačky nikdy nedávaj, ty běž rovnou k profesionálům, například ke třem A. Velký podnik, žádná okresní samohonka, uvidíš, že tě uspokojí.

Neboť síla a velikost jdou světem ruku v ruce přesně tak, jako malost a slabost...
Rozbalit vlákno
80
22. 6. 2010 20:55
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Bazárový kovboj - to nie je jeden typ človeka, na túto skupinu ľudí proste neplatí jedna všeobecná poučka.

Kto si kupuje auto z bazáru?

Číslo 1 je asi človek, čo nejaké vozítko potrebuje, ale nemá na nové. Napríklad dôchodca - deti už dospelé a samostatné, potrebuje sa sám voziť hoci do potravín a k lekárovi, maximálne ešte manželku so sebou. Z dôchodku proste na nič lepšie nenaškrabe. Ďalej mladé rodiny, ktoré sú vyšťavené investíciami do bývania, alebo proste ľudia, ktorí nezarábajú dosť.

Potom sú tu držgroši, ktorí by na nové mali, ale jednoducho nedajú, považujú to za peniaze vyhodené z okna. Týmto nevysvetlíš, že nové je nové, a že do starinky nakoniec vrazia viac ako je zdravé + zabitý čas a zničené nervy, k tomu možná nižšia bezpečnosť starého modelu, atď...

Ďalšími kupcami sú "frajeri", čo si kúpia šunku na rozbitie, potrebujú sa vyblbnúť, prípadne, kým auto ešte vyzerá trochu slušne, patrične pofrajeriť. To je asi najmladšia veková kategória, flákajúca sa po bazároch.

Kutilovia - tiež považujú investíciu do nového auta za zbytočnú - ale počítajú s tým, že si všetko lacno dokážu opraviť sami. Ale je ich čoraz menej, dnešná elektronická doba amatérom náradie priam vytrháva z rúk.

Sú medzi nami aj takí, čo si radšej kúpia niekoľkoročného bavoráka "v plnej paľbe", čo zvonka vyzerá ako nový, ako skromnejšie, ale nové auto. Hlavne nevyzerať ako švorcák.

A ešte sú tu aj automobiloví analfabeti, ktorí sa motajú po areáloch AAA AUTO, a hľadajú pekný lak, či inak sympatické auto. To sú asi najpravdepodobnejší zákazníci. Lebo nech som hľadal v ponuke tejto firmy ako som hľadal, nenašiel som tam jediný voz, ktorého kúpu by som riskol. A že tiež patrím medzi tých, čo začínali autom z bazáru.

Čiže, ako som už vyššie spomenul, jedno vrece n bazárových kovbojov celkom iste nestačí. A určite som ešte nevymenoval všetkých, ktorých v autobazároch možno stretnúť. ;-)
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Nepasuju ani do jedné z Tvých skupin... Nebo jinak kam mě zařadíš-mám kecnu 200000,- což mi sice na nové stačí ale ne s určitým motorem a výbavou, zároveň nemám na to půjčovat si abych si nové koupit mohl jelikož mi to přijde zbytčné avšak mi zároveň nepřijde že 5 let staré auto by bylo tak strašné a strašně se rouchalo-já na svém zatím jen měnil olej filtry a tlumiče a to je koupené se 150000km a 8 roky...
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Každopádně do AAA nikdy-kamarád tam dělal takže vím a lidi co tam kupovali-jeden ujel po dálnici 20km pak se mu zavařilo, druhé se zlomilo při zvedání na zvedák bo bylo svařené ze dvou atd. atd.
22. 6. 2010 21:12
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Ja netvrdím, že som "vystihol" všetkých, čo chodia do bazárov, ak vieš čítať, v mojom príspevku to nájdeš, vyslovene som to napísal.
A sčasti zapadneš k tým, čo radšej niekoľkoročnú mašinu v plnej paľbe ako nové skromnejšie auto - a sčasti možno niekam inam. Nefandi si, nie si výnimočný. >:D
Mimochodom, ak sa v AAA robí čo sa robí, myslíš, že tisícky iných bazárov sú na tom zákonite lepšie...?
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Klaudius nefandím si jen se ptám >:D Ale asi máš pravdu-pořád k tomu přistupuju tak, že pořád budou lidi, kteří budou mít na nová auta a lidi která od nich po 3 letech ta nová auta budou kupovat a to je ideální kup-nejlépe od soukromníka po skončení leasingu se serviskou...

Ano dělají to aj ostatní bazary ale nechlubí se tisícovými prodeji-nevím prostě tam ne! ;-\
22. 6. 2010 21:37
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Tiež som už napísal, že AAA Auto nie, a určite nie Darex, neviem, či existuje aj v Čechách. Prvé auto som kupoval v malom bazáre, na dvore bolo asi 6 vozov, druhé od súkromnej osoby. Formana mám ešte doma, ale do konca mesiaca ide do šrotu, Scenic, hoci mal 7 rokov a dosť slušnú porciu kilometrov, sa predal docela rýchlo.
22. 6. 2010 21:33
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Bazar je životní rezignace. Jestli je bazarovej kovboj v republice jeden nebo pět miliónů, to není pro hodnocení rozhodné. Princip života je snad jasný - co si pořizuji, pořizuji nové. Na co nemám, to si nepořizuji. Jsem hrdej člověk. Žádnej žebrák. Ostatně, ty by sis snad chtěl koupit znovu svou olítanou káru? :-)

Blábolná odůvodnění bazarového nákupu v podobě - nové auto je vyhazování peněz atd, to je právě jen a než odůvodňování vlastní nedostatečnosti. Vůbec nejlepší je přece vzít tři mega a koupit si jednu Panameru. Tak, jako je nejlepší si koupit novej mobil a nežebrat před frcem mobilní čórky... nebo ne? A když holt nemám na novou Panameru koupím si třeba logana. Nového logana.

Málo platné, bazar (pokud je to krédo) láme charakter...
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
GTI měl jsi ve 20 na jakékoliv nové auto? (u mobilů a elektroniky je to logické to se bavíme o menších cifrách) A ještě jinak mám rodinu tudíž potřebuju kombi, nejlépe diesel a nejlépe automat-do 200000,- protože jsem kupoval byt... Co mi doporučíš? >:D
22. 6. 2010 21:44
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Já bych v tvém postavení (ve 20 mít rodinu to je krutá realita) vzal kombilogana na úvěr či na leasing. Myslím nového Logana.

P.S. Proč jako bys měl mít ve dvaceti automat? To mi hlava nebere.
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
GTI na leasing k hypotéce? To asi neprojde-automat je vedlejší z důvodu mnoha kilometrů... Pleteš dvě věci dohromady-prvně jsem se ptal jestli ty jsi měl ve 20 tzn. za 3 roky vyděláno na nové auto nebo Ti ho kupovali rodiče nebo jsi jezdil s bazarovým? A pak jsem se ptal v mém postavení 23let, hypotéka na krku tudíž z platu zbývá vcelku minimum a leasing mi nikdo nedá a peněz zbylo málo jak chceš potom koupit něco nového-chceš řešení? BAZAR ;-)
22. 6. 2010 22:06
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Ve dvaceti jsem měl nad temenem kladivo a nad krkem obrezlej srp. V kapse lístky do menzy a na staromáku jsme se s kolegy po přednáškách zpíjeli plzeňským za dvě pade doslova do němoty... Krásnej věk :-)

Jo, pak holt jsi musel kleknout a jít do toho bazaru. Nahoře o tom píši, stát se to může každému. Jde o to, zda u toho chceš zůstat, nebo to považuješ jen za přechodný stav s nímž hodláš v budoucnu něco udělat.
23. 6. 2010 09:28
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Ty si se jen tak opíjel do němoty? No teda to jsou věci.. Měl by si se stydět, dědulo :-! >:D
23. 6. 2010 06:51
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Ze mas hypoteku na krku je tvoje vlastni blbost. Ze nemas na nove auto a tak vychvalujes ojetinu je ta rezignace. A ze mas ve veku ditete, navic jeste s mnohaletym dluhem a ne moc dobre zaopatreny, rodinu - no tak to je nezodpovednost.
Znam takovych zoufalcu hromady a nejcastejsi jejich otazka smerem ke mne je: Kdes na to, sakra, vzal? :-O
Avatar - ZoomZoom
23. 6. 2010 08:31
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
víš hošíku, pro většinu lidí je na prvním místě bydlení a až pak vlastnictví auta. Ale to většina fanatiků nepochopí. :no: :no: :no: :no:
Nebo si myslíš, že sebe, manželku a dítě narve do auta a tam budou bydlet?
Až dopěješ, pochopíš!
23. 6. 2010 09:01
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Vis dospelaku, vubec nevim, co to meles za nesmysly. Ja jsem nikde netvrdil, ze by mel mit nejprve auto a pak bydleni.
Pokud nemam solidni zazemi, tak nedelam deti. Pokud nemam na bydleni, tak na nej radeji vydelam, misto abych sekal tricetilete dluhy. Pokud nemam na bydleni, jake chci, tak makam a az vydelavam dost - poridim si co chci. Ano, nejprve bydleni, pak auto, pak rodinu. Ale az dospeju aspon tam, kam ty, tak treba pochopim, proc je nekdo takovy blazen, ze musi mit vsecko hned a paxe jen do duchodu divi, ze mu nejvyjde z vyplaty ani na plnou nadrz do bazaroveho zazraku s certifikatem kvality. :yes:
23. 6. 2010 09:07
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Ještě větší blbec, než jsme doufali... :-!
23. 6. 2010 09:19
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Nadavky si laskave nech pred zrcadlo :no:
Mas snad neco konkretniho jako koment?

Ne.

A neni to poprve, jen diskusni plivance se od tebe daji cekat. :no:
23. 6. 2010 09:22
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Nikomu nenadávam. Postihnutý si to vždy vezme na seba sám. ;-)
23. 6. 2010 09:23
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Jo, tak to promin, odpoved mela byt:
Tesi mne!

;-)
23. 6. 2010 12:17
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Čo leží, nebeží, druhý pokus neplatí.
23. 6. 2010 09:30
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Svatá pravda..
Avatar - T613
23. 6. 2010 10:50
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
spíš tatínkův mazánek ;-)
23. 6. 2010 11:50
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Podle sebe soudim tebe?
23. 6. 2010 11:53
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Copak hosi, nudime se v praci a taxi zvednem sebevedomi trapasnickym rypanim na diskusi, ze?
Mozna, ze jen sedime na socce a doma je nuda, internet je anonymni, taxi muzem e-zablbnout, misto abychom na sobe zamakali a vydelali si na barak, nebo auto snu.
Ale blbe tlachat je jednodussi, ze?
Smutnej a nudnej mate zivot...
Avatar - T613
23. 6. 2010 11:54
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
přesně tak! ty musíš být ten.. génius :yes: ;-)
23. 6. 2010 12:02
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
To je jen tvoje velmi uboha reakce. Ostatne jako vetsina tvych reakci, nevim, proc ti vubec odepisuju :-O
Nejsem genius, jen jsem si zaridil zivot jinak, nez hned ve dvaceti dite, hypoteka, jednoducha a ne moc placena prace a pak az do duchodu jen narky nad nedostatkem penez.
To muze udelat kazdy, dnes ma kazdy tu sanci a pokud ji nevyuzije, at si nestezje (nebo jen sam na sebe).
23. 6. 2010 12:18
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Nechcem sa opakovať...
Avatar - T613
23. 6. 2010 12:27
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
tolik slov.. tolik času
23. 6. 2010 12:39
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Tolik perel pro... Vzdyt vis.
Avatar - T613
23. 6. 2010 12:50
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
máš o sobě drsné mínění
23. 6. 2010 08:41
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Blahoslavení duchom chudobní...
23. 6. 2010 11:54
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
sorry ale si trochu mimo....ak nechces este velmi dlho u rodicov, tak si byt prenajmes, alebo si ho kupis (vacsina pripadov v sucasnej dobe ho ma na uver). Ak chces na byt nasetrit, tak nech sa paci, ale musis mat velmi vysoky prijem (mam na mysli nasobky priemernej mzdy), aby si na ten byt nasetril v realnej dobe a popri tom musis mat iba minimalne vylohy. Nie je tak davno, ked sa ceny bytov v ba zvysovali kazdu chvilu o tisicky € kazdy stvrtrok, takze tvoje setrenie na byt ma vazne trhliny (netyvrdim, ze ty nemas dostatocny prijem na nasetrenie na byt, ale dovolim si povedat, ze cca 80% populacie na slovensku kupopvalo byty na dlh}.Ak by kazdy cakal s dietatom na splatenie dlhu, tak by pol europy uz neexistovalo-pravdepodobne by sme vymreli.
23. 6. 2010 12:05
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Mas pravdu, ale prece prijem je vec, kterou snad dokaze kazdy ovlivnit, ne? Jak uz jsem psal - kazdy ma dnes csanci vydelavat nasobek prumerne mzdy a z ni usetrit na byt. Nemusi byt hned 4+1 s garazi a terasou, staci garsonka, pak prodat a koupit vetsi, stejne tak s aute - nejprve neco levneho, pak lepsi a lepsi... Kde je ten problem?
23. 6. 2010 12:19
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Predstavuješ si to jak Hurvínek válku...
23. 6. 2010 12:29
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Napis konkretne, kde to ma trhlinu?
23. 6. 2010 12:34
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
To je celé trhlina. ;-) Celé to máš pokrivené.
23. 6. 2010 12:37
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Tak jo. Na rozdil od tebe si to nepredstavuju, ale ja to ziju.
Zkusim to jeste naposled:
Co brani mlademu klukovi (dejme tomu 20 let) aby zacal makat nekde, pracoval na kariere a trochu setril (ne skrblil)? Ve 30 zjisti, ze ma on i pripadna partnerka (nebo dnes i partner) dost penez na to, aby si koupili byt a auto jake chteji, ne jake musi a pripadne i zalozili rodinu a to BEZ dluhu.
Ze ty sis nedokazal ze startu odrict a ted ti to pripada nerealne je tvuj mentalni mantinel - to ty jsi ten prislovecny Hurvinek.
Rozumis?
23. 6. 2010 13:11
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Každý mladý kluk je tým, akým si ty, má rovnaké zázemie, vzdelanie, rovnako mu to myslí, rovnako cíti, má rovnaké predpoklady a vôľu, to isté myslenie a tie isté ciele? Zobuď sa z toho sna chlapček.
23. 6. 2010 13:23
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Ne, každý jen tak lusknutím prstu nedokáže znásobit svůj příjem. Pokud ho chceš znásobit, potřebuješ zázemí a nějakou podporu. Každý nemá možnosti, které mu někdo připraví. Leda by začal dělat černotu.

Opravdu si to představuješ moc růžově.
23. 6. 2010 13:38
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Ne, Ludo, ze nemuze. NECHCE - ale nazyva to ze nemuze. To je ten problem. Priklady uspesnych (myslim uspesnych v zivote) jiste objevis ve s vem okoli dost, staci se jen zamyslet... Ano, ja to popsal mnohem jednoduseji, nez jaka je to v realu drina, ale prave ta drina a kazdodenni prekonavani sebe sama, lamani vlastnich mentalnich bloku a mantinelu - to je na zivote to krasne a umozni ti si ho vychutnavat...
Sedet a becet, ze "TO" nejde umi kazdy, ujistuju te, kazdy.
Bravo zivot! :yes: ;-)
23. 6. 2010 13:45
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Fajn, jde to když se ti do cesty nepřimotá nic jiného a vše jde bez problemu. Pokud problem nastane, tvoje iluze končí.

Takže.. Žij si svůj bezproblemově zařízený život dál. Normální lidé to mají jinak ;-)
23. 6. 2010 14:19
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Ludo, proboha, co to blabolis? :-) Ja nepsal, ze mam bezproblemove zarizeny zivot, ale ze se snazim problemy prekonavat a tuto sanci ma kazdy z nas - kazdy. I normalni lide to mohou zvladnout, jen se musi snazit. To, ze se mnohym nechce, je jejich smula at tu pak nebreci, ze s hromadou dluhu pak nemaji na auto nebo cokoliv jineho.
Uff, rozumis mi aspon trochu?
23. 6. 2010 14:38
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Rozumim ti moc dobře, jen se ti snažim vysvětlit, že se každý nemůže soustředit jen na to, aby šplhal stále nahoru a v té cestě má moc problemů. Pak už na to člověk nemusí mít nervy.. Fakt to neřeš, myslim si svoje a stále myslim, že i ostatní co ti na to odpověděli maj pravdu ;-)

A za další, mam důležitější věci na práci, než tady ztrácet čas. Nazdar ;-)
22. 6. 2010 21:40
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Neviem, či by som to nazval rezignáciou - skôr voľbou v rámci úzkych mantinelov. Ak by si si mal vybrať - kúpiť jazdenku, alebo nič, pričom auto už skutočne potrebuješ, ktorú možnosť by si bral? Dôchodca už ani úver od banky nedostane - a ber v úvahu najpočetnejšiu skupinu, nie "horných 10 tisíc". Zabúdaš na ľudí, ktorí auto potrebujú, a nedovolia si ani toho nového Logana.
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Klaudius chodil by asi 10 let pěšky než by našetřil na nové?
22. 6. 2010 21:48
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
No, to je přece ta rezignace, jestliže si ani jako důchodce nemůžeš dopřát nový vůz, ne? Samozřejmě v tom jsou na odpovědnosti komouši.

Nahoře píši, že se do postavení bazarkovboje můžeme dostat každý. Já akcentuji to, aby se z toho nestalo to vynucené krédo, to je pak ta rezignace.

Dnes může mít nové auto opravdu takřka každý. Nový vůz stojí skoro jako slučná 3D plazma...
22. 6. 2010 21:52
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Skoro každý - to je tak 50% dospelej populácie? Ak aj nestrieľam vedľa a nehádam veľa... Z asi 80 zamestnancov našej firmy majú služobáka traja, vlastné nové auto asi piati, a jazdenku tak 15 ľudí. Zbytok vozí zadok v autobuse.
Mimochodom, 3D plazma je utópia pre drvivú väčšinu našincov.
22. 6. 2010 22:07
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Jo...
23. 6. 2010 09:12
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Zmen mi100 ;-)
23. 6. 2010 15:29
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Tak v tom s tebou naprosto souhlasím. I když ne s tou panamerou - mít tři mega a utratit je za jiné auto než S-Klasse mi přijde vyloženě jako hřích...
23. 6. 2010 21:11
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Netrefa. Ojeté auto po 1. majiteli, optimálně z Německa, reálných 100 tis na benzínu, je vynikající volba pro lidi s nájezdem 10-20 tis km ročně. Dnes jsou auta tak kvalitní(většina..:o))), že i druhému majiteli budou dělat 5 let radost. A až se jich jako 8-mi letých bude zbavovat, ztratí na ceně 100-200 tisíc...tolik, co po prvním roce provozu. Nové auto je dobrý nápad až nad těmito nájezdy.
22. 6. 2010 21:38
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
pripadne este jedna skupina ludi....auto je potrebne, ale najazd je velmi maly cca 6 km rocne. V tomto pripade je racionalnou volbou ojazdene auto. A kludne ma ukamenujte recami o bazarovom kovbojovi, lebo la som takto odkupil od zamestnavatela vozidlo pre manzelku /s novym ma poslala do gul, kedze nesedela za niekolko rokov za volantom a furt mlela, ze co ak ho rozbije/, ktore ma prehladnu servisnu historiu, nie je havarovane /drobne skrabance na narazniku neratam/. Vozidlo pouzivala manzelka majitela na rodinne vylety a vozenie deti do skoly. Posledny dovod bola aj kupna cena, ktora bola cca polovicna proti bazaru /obdobne stary a vybaveny voz s podobnym stavom km/. Pozitivom pre mna je, ze nemusim stale prehadzovat a vyhadzovat z auta autosedacku a *..ny pani manzelky, ktorych ma vzdy v aute neurekom. A teraz sa do mna pustite
PS: viacero vozidiel u nas vo firme odkupuju zamestnanci a niektore su vopred "rezervovane" z toho dovodu, ze i cez ich firemny zivot, mnohe z tych vozidel urobia do cca 15 kkm rocne a v 4, alebo v 5.roku nemaju najazdene brutalne vela a este odvedu sluzbu dalsim, ktori nenavalaju velke mnozstva kilometrov /vozidlo na vozenie sa manzelky do roboty a rozvoz deti/
22. 6. 2010 21:42
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
6 km ročne je teoreticky necelých 9,5 metra denne....to je tak od vchodu ku kadibúdke a nazad... >:D
22. 6. 2010 21:52
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
sorry, je to preklep...malo tam byt 6 kkm za rok. Pisal som to z mt.
22. 6. 2010 21:55
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Ja viem, však preto som si "rýpol". >:D ;-)
22. 6. 2010 21:59
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
v pohode :-) :-) , z tych km bude asi tretina zabita lyzovackami a nejakou tou dovolenkou (ak nam dieta umozni)
23. 6. 2010 07:17
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
"Ak nám dieťa umožní"? Ako to myslíš?
23. 6. 2010 07:43
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
ze tento rok nepojdeme na dovolenku daleko, este je dost mala na cestovanie /teraz ma 4 mesiace/. Trapit ju dlhsiou cestou nebudem.
23. 6. 2010 07:51
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Nalož famíliu do lietadla a máš pokoj - platíš len dve letenky, malú máš na kolenách. Čím menšie dieťa, tým pohodovejšia dovolenka (vlastná skúsenosť). Aj cestu v aute vydrží lepšie ako väčšie dieťa, dosť času prespí a aj v sedačke sa s ňou vzadu manželka skôr zabaví ako s väčším dieťaťom.
Ja som šiel s dvomi deckami (plus manželka tehotná) naslepo do Bulharska - platil som len letenky do Burgasu, odtiaľ taxíkom do jedného prímorského mestečka, famíliu som posadil do reštaurácie, a šiel zohnať ubytko. Za hodinku som sa vrátil a dovolenkovali sme. Dopravu nazad na letisko nám potom zariadili domáci - a pohoda. ;-)
A do Chorvátska sa tých 6-7 hodín cesty určite dá vydžať. Ja by som si na tvojom mieste dovolenku rozhodne neodopieral, pokiaľ nie je problém v peniazoch. Dieťa to vydrží lepšie jak si myslíš.
23. 6. 2010 10:47
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
este nedavno mala zaspala okamzite ako som v aute nastartoval motor/asi ju vzrusovalo hrkotanie naftaku/. Potom prisla zmena a v aute takmer netlzavrie oci, vymysla a dlhsie cesty sa jej nepacia /viac ako 1 hodinu/ :-)
23. 6. 2010 12:21
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
A kvôli takej drobnosti by si nešiel na dovolenku? To ti malá čoskoro vylezie na hlavu, ak budeš týmto spôsobom skákať podľa jej rozmarov. Koniec-koncov môžeš ísť na noc, vtedy snáď pospí viac. ;-) Fakticky tvoj pohľad na vec nechápem...
23. 6. 2010 15:55
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
mas viac skusenosti :-) , ta noc mna nenapadla, v noci o nej nevieme
23. 6. 2010 22:09
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
no vidis - tak sup sup k moru - ale ak nemas s kym, idem v strede augusta ;-)
23. 6. 2010 23:05
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
dobre vediet, manzelka ma stale lame na more. Kam sa chystas???? posli sz
22. 6. 2010 21:20
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Teda, ze zrovna ty budes odporucat kupovat ojazdene auto v Ackach, to by som nebol veril. A spominat v suvislosti s tym bazarom take slova ako "najlepsi" a "profesionali", to uz vyzera priamo ako scifi. Ej ty kujon, ze ta dvojka moravskeho burcaku nebola len jedna, co?
22. 6. 2010 21:39
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Mám s "áčky" sice jenom jednu osobní zkušenost, ale byl jsem maximálně spokojen. Asi před 15 lety lety jsem jim prodával svůj vůz. Za dvacet minut jsem odjižděl, všechno šlo jak po drátkách. Odtušuji, že obdobně to tam musí fungovat i při koupi auta.

Pro slaboduché je zde AAA něco jako Macdonald, znáš to, vytloukaj jim výlohy a po nocích pak oblejzaj okolní popelnice a dojídaj zbytky bigmaců... známe tyhle revolucionáře ;-)
22. 6. 2010 21:49
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Istý čas u nás predávali z Francúzska dovezené "predvádzačky" Peugeot - zväčša 206 a 206SW. Potom som sa dozvedel, že to predvádzačky zrovna neboli, ale zväčša taxíky dovezené z Francúzska, pekne naleštené a s kilometrami stočenými o dobrých 30tkm. Kto u nich raz bol, vie porozprávať. Aj keď podobné praktiky dnes uplatňuje kde-kto...
22. 6. 2010 22:09
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Jo, je to risk.
Avatar - ghotic.ghotic(new Mazlík)
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Hodlám s tím něco dělat-splatit byt koupit ještě jedno dvě bazarová a v 60 třeba budu mít na nové a bude psát stejně jako Ty >:D
22. 6. 2010 22:24
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
:-) Půjde to rychleji, uvidíš :yes:
23. 6. 2010 07:18
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Čo tak navýšiť úver o cenu nového auta a splácať byt s autom spolu? ;-) Nevyšlo by ti to? Ja už som to tak spravil. Poučený z vlastnej skúsenosti - jazdenka je proste pridrahá. Jedine že by si bol dieťa šťasteny, že sa ti na nej nič zásadné nepokazí.
22. 6. 2010 22:40
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Nojo, predavat sa da v aaa este bez problemov (ak teda clovek pristupi na tu ich hru, ze v telefone mu slubia o 30% viac ako mu ponukne "manazer" na mieste). Kupa, to je nieco naprosto ine. Kupovat v ackach jazdenku, to je ako vybrat sa stvornozky cez minove pole dufajuc ze to prezijem. Asi taku sancu ma obycajny kolousek, ze u nich kupi dobre auto, ktore nestocili, nevykuchali a nezvarili z troch totaliek...

Ono totiz naozaj dobre auta sa za prve do aciek nepredavaju, a za druhe, keby nahodou ano (povedzme ze niekto potrebuje naozaj rychlo prachy a nema cas babrat sa s predajom), tak tie lepsie auta si nechaju zamestnanci pre seba. A ked na nich natocia sukromne dalsich 100 tisic, potom ich budu predavat. Samozrejme, najprv tych 100 tisic zase stocia naspat... :-)

A len tak na okraj, za 15 rokov sa dost veci moze zmenit. To Acka este len rozbiehali tento biznis, konkurencia bola velmi mala, trh hladny po autach. Dnes uz vedia inak "obchodovat"...

Kazdopadne radsej by som kupoval jazdenku z maleho zaprskleho bazaru kdesi na vesnici kde sa im krcia za plotom styri skodovenky a zopar folcwagnov, nez v ackach. V ackach je totiz medzi kupujucimi pomer (no nech nejem, budem optimista!) jeden spokony na desiatich ***ych a podvedenych...
22. 6. 2010 22:42
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
:yes:
22. 6. 2010 23:03
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
s tymi autami, ktore koncia v bazaroch mas pravdu. Vacsina aut v slusnom stave sa rozpreda medzi zanmymi a rodinou, pripadne si ich z firiem odnesu zamestnanci. V bazare (prosim nebrat doslovne a nepausalizovat) najdes nasledujuce typy aut:
- nove a rozpadnute
- novr, ktore sa coskoro rozpadnu
- stare a rozpadnute
- stare, ktore sa coskoro rozpadnu
22. 6. 2010 23:07
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
:-) :yes:
23. 6. 2010 06:36
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
D-Fens? ;-)
23. 6. 2010 07:51
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
hej, ked som to cital, skoro so sa vykotil zo stolicky, ale aj skusenost s autami, ktore si z firmy nikto nechcel odkupit a skoncili v bazare. Uz som videl aj zbavovanie sa auta tesne po uplynuti zaruky, lebo od zaciatku svojho zivota sa az po jeho predaj sa stale nieco "vysypalo" a aj ked veci boli riesene ako zarucna oprava, tak uzivatela a majitela satli hodne nervov a penazi za zapozicavanie vozidla. Na tieto vozidla to sedi 105%

PS: viem o jednom, ktore bude mat s najvacsiou pravdepodobnostou podobny osud ako vozidlo popisovane na konci prispevku ;-)
23. 6. 2010 08:41
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Zase priznajme si, ze so sluzobnym autom nikto nejedna "v rukavickach". Nie nadarmo sa vravi, ze najlepsi off-road je sluzobna octavka.

Sluzobak sice nabeha 100tisic km za rok-dva, ale bude v horsom stave, ako auto po sukromnej osobe, ktore najazdilo 100tisic za 5 rokov...
23. 6. 2010 10:43
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
za seba poviem iba tolko, ze zaobchadzam so "sluzabakom", tak ako ked by som ho vlastnil. Je to individualne, napr. u nas vo firme si teraz kolega "rezervoval" predkupne pravo na vozidlo, ktore nafasoval, takze nepredpolkadam, ze to bude najlepsi terenak.
23. 6. 2010 12:22
Re: BAZAROVÝ BURČÁK
Aj služobák a služobák je rozdiel - je iné, ak s ním jazdí jediný človek a iné, ak slúži viacerým podľa potreby.
neregistrovaný "AldaAlda"
22. 6. 2010 18:30
NEVĚŘÍM !!!!
Nevěřím,že by se našlo tolik zoufalců,kteří by si koupili cokoliv z áááááááááááááček...zvláště v době,kdy jsou ceny nových aut nízko,navíc s o% leasingem a ještě ukecáte mnohdy desítky tisíc... ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - bubucci
23. 6. 2010 09:01
Re: NEVĚŘÍM !!!!
Já takových znám dost, někdy si prostě nedají říct a nedají. Posledně to byl Golf IV, u kterého se musela přetěsnit převodovka + nefunkční klima a nějaké další drobnosti. Když jim to chtěl jít po pár dnech vrátit, poslali ho někam...
Takové ti řeči o prémiových lidech a kdo kupuje v bazaru je socka, ale jo kdo nemá vlastní rozum, věřit tomu bude a kdo má, tak se nad takovými názory jenom pousměje...
23. 6. 2010 09:59
V áčkách sou evidentně flexibilní
V áčkách sou evidentně flexibilní, momentálně hledají do svých řad KONZULTANTA CALL CENTRA S VIETNAMŠTINOU >:D , zajímalo by mě jak se budou chudáci bránit když neumí čéésky. Jednoho jejich spokojeného zákazníka znám. Jeto můj strejda, kterej si koupil 2,5 roku starýho megana. Jezdil s ním 5 let bez jakýchkoli problémů. (naježděno okolo 100 000 km)
Rozbalit vlákno
0