Tak teda panstvo, to je hnus 8-s Passat poslední generace se mi nelíbí, ale tenhle tuzing je tragédie. Ideální auto pro kolotočářskýho teplákovýho kovboje :-!
Ale di ty... není to špatný, sice ten zadní výkroj se mi nepozdává, ale v reálu to bude lepší ;-) Je to spíš decentní úprava ... jen mi poslední dobou trochu vadí ty "přilepovací" pidi křidýlka na kufru.
Chlape jestli máš v sobě špetku vkusu, tak mi neříkej, že tenhle pokus o sportovní paket se ti líbí. Dle mého názoru není ani v normální podobě Passat bůhví jaký krasavec. Je takový jaký je. Konzervativní, trochu přerostlý, s nevkusnou chromovou maskou a kilometrovými převisy. Ovšem tahle úprava z něj dělá vytuněnou hrůzu. Působí to na mě dojmem veksláckého auta, anebo ještě lépe cikánského. Takže bohužel, tohle mi nevysvětlíš :-!
Sport paket neni fakt moc povedenej, ale normal passat ne kráááááááááááása, ne jako ujetej RENAULT, a francouzská auta vůbec.
VW, AUDI, prostě celej koncern ma nejlepsi auta v Evrope (nepocitam sport. Ferrari apod.) Francie auta neumi, Alfa a Fiat jeste ujdou.
prave ze svezl a v zivote bych do nej uz nesed, hlavne do renaultu
francouzskej diesel ok, ale nekoupil bych ho, radsi nemeckyho, benzin uz vubec ne, protoze francouzi neumi udelat poradnej motor, ani auto ne. Benzin motory maji vykon jen ve vysokych otackach. Napr. Laguna 3,0 V6
na 3litra pekne liny auto a ten podvozek hruuuuuuuuuza, plave jak svina. BMW, 525i, by francouze 3,0 znemoznil, jak ve spotrebe, tak ve vykonech a v podvozku.
Vrcholné pojetí managerského sportu.. Na squash a zpátky. Vyvalit pupek a hodinu se potit na kurtu... snad. 8-s Za ranního rachotu TDI pak etalón vyvine až šedesátikilometrovou rychlost v obci, než zmizí v podzemní garáži. Sportovní podvozek se pak ani nehne, když pupkáč vyleze ven.. :no:
ne, ne. natáhnout leopardí tanga, šusťákovou soupravu, najky na kopyta a vyrazit do svojí zastavárny, autobazaru, kolotoči anebo rovnou kasírovat výpalný >:-[]
Je to obludárium - s přihlédnutím k celkovému designu - snížený podvozek budí dojem, jakoby vevnitř seděli pupkatí manažeři nejmíň čtyři...Jenže...čtyři manažeři by nikdy nejeli na squash v jednom autě...A vůbec...už jsi někdy viděl na squashi tlustýho manažera?!! Já nikdy... Na druhé straně...kdyby mi v tom přivezl dárky ten Ježíšek, cos ho nedávno údajně viděl za komínem >:D asi bych se příliš nezlobila :-!
No vždyť o tom to je... Chtěl jsem nějak oklikou napsat, že na rybu račí ocas nějak nesedne, i kdyby měl nízkoprofilový obratle ;-)
Na squash chodím a byť sám hrdým nositelem lavoru asi nejsem, tak se tam občas zadaří vidět funícího kravatéra. Ale máš recht, klidně to může být učitel dějepisu. No, za dvě stě padesát (hrůza, ono se to tak opravdu píše :-O ) na hodinu by na tom tak zle nebyl. A, Karlo, čas je vážně relativní, ale to bylo tuším asi v semi letech.. a to už je tak dávno, že tam ještě stála Orionka. Fuj, to je let. :-)
Skoro jsem spadl z houpacího křesla.. I ty lichotnice >:-[]
Můj sportovní podvozek má prima fleecovou vycpávku a na nohách sedí jako přilepenej.. VWivat houpací křeslo pro páprdy :-!
Čili papučman? To se ti v autě asi jezdí docela blbě-pokud už teda nemáš ve svém věku pro jistotu VWeskrze spolehivého řidiče ;-) Na ty pády z křesla pozor, pro senióóóry může být každá odřenina smrtelně nebezpečná 8-sTrabantům a starým VWbroukům Pánbůh zaplať >:-[]
Do VWozidla bych v papučích nešel. Tak v bagančatech, nebo pohorkách. Ten styl mi vůbec nevwoní, i kdyby mi to zaplatil Pánbůh >:-[] Smrteně nebezpečná může být odřenina i pro mého miváška. To bych těžce nesl, protože vyjma pěněženky by krvácelo i mé stařecké srdce. Takže miváškům zdravíško vwinčuju ;-):yes:
Souhlasím s kolegou, že nalepené zadní křidélko je jako nalepenej knírek, to tedy nebrat. Jinak, zajímavé... jak usedlému Apoštolovi prospělo to zdrsnění... Myslím dokonce, že vizuálně odpadá problém s převisy, a jestli mě zrak nešálí... zmizel i chrom na předku. No... vidím to velmi dobře. Takže, Apoštol... jaksi... stylově zdrsněl, omládl. A to se cení. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Zrovna cez vikend som mal moznost s novym passatom v nafte a asi zakladnej (pre mna dostatocnej)vybave. Zo zaciatku som naozaj nevedel prist passatu na chut, dizajn mi vobec nesedel. Teraz sa mi zacina pacit (tak isto to bolo aj z golfom). Musim ale priznat ze prve ohmatavacie dojmy su rozpacite, vpredu vsetko hralo ale vzadu to bolo slabsie. Prava klucka mala vakel a pocul som fucat vietor popri zadnom okne aj ked som sa niekolkokrat uistil, ze je zavrete. Toto sa bezne stava v Corse pri 170 km/h. ALE V PASSATE pri 120-tke???? no, nič moc. A ten diesel bol naozaj dost pocut.
Nechcem tym povedat ze je to zla kara, len vzhladom na to co som si o nej precital tu som mal vyssie ocakavania a v hodnoteni som mal urcite vyssie kriteria ako na ine auta. preto som bol z neho sklamany. Uz sa tesim na novu Vectru a Mondeo.
Ona celá produkce VW jsou "císřovy nové šaty" ... všichni jen papouškují reklamní slogany ( pracovníky PR oddělení se to tady v diskuzi jen hemží ), ale kdyby porovnali konkurenční produkci, tak by se při projetí okolo jejich modrých showroomů museli jen lehce pousmát ...
Míro... co to tu plácáš? Kohopak tu považuješ za zaměstnance PR oddělení VW? Ty se jako domníváš, že u VW neví, co konkurence vyrábí? Ty nevíš, že koncern VW je evropská jednička ve výrobě aut? Ty nevíš, že Passat je měřítkem kvality, techniky, ergonomie i užitých materiálů ve střední třídě? Ty nevíš, že Golf je třicet let tahounem nižší střední? Co bys tu předhodil k tomu tvému pousmání? Copak ty nevíš, že ta auta jsou všechna technicky takřka totožná a možná že jen třčí až předimenzovaná přední náprava 407ky?
ROFL, potrefená husa se ozvala, a nejspíš přímo šéf těch placenejch (?) PR agentů >:-[] Ty jsi snad VW nikdy neměl, nebo co. Koncern VW je jedničkou, hm, chtělo by to srovnávat značku se značkou a ne účelově nějaké uskupení. To je jako kdybych řekl, že naše rodina má vyšší příjem než ty. Srovnávej srovnatelné a tam už VW jako značka nr. 1 není. Poslední zkušenost s VW, u Golfa IV. na dálnici ojnice v motoru prorazila cestu ven a motor začal hořet, najeto cca 60 tis. km. Dále spousta drobností, cca každej druhej měsíc v servisu (dobíjení, katalyzátor atp.). VW Polo poslední generace, obdobná spousta malých problémů, z těch větších třeba řetěz, kterej má snad fungovat neomezeně, odešel po cca 40 tis. km. A to je z vlastní zkušenosti. VW už dávno není co bejvalo, je to již překonaný mýtus. Ve spolehlivosti už jsou nějakej ten pátek vpředu japančíci, co se týče designu, tak zaprdlý VW také v *, opět japančíci či francouzi jsou dál, prostě přestaň tady blábolit o "fallen star" jménem VW, to už ti můžou žrát jen lidi, co nemaj internet a kupujou Škodovky, protože jsou levnější, mají levný náhradní díly a jsou to český auta... >:D
Jasně, Rado... sice koncern vyrábí nejvíc aut v Evropě, ale jsou to všechno jen neskutečný šunky :-) tak nějak to bude... v tvé hlavě. Přečti si tu pár testů, když se oháníš tím internetem a pak si sestav tabulku nejlepších v každé třídě... pochopíš, že VW nemá v Evropě a v mainstreamu konkurenci.
Fíha, ty jsi dobrej demagog. Hodnotit kvalitu aut podle germánskejch médií, to chce slušnou dávku ignorance. Já je hodnotím na základě osobních zkušeností s několika kusy a na základě diskuzních fór, kde reální vlastníci popisují svoje zkušenosti. Samozřejmě je třeba dávka určitého nadhledu, protože ne všichni píšou reálné zkušenosti, ale stačí v globále VW jezdci řeší závady, který nezřídka odstaví jejich auto do stavu nepojízdnosti, tak Toyotáři, Mazdisti, Hondisti řeší spíš jestli jim náhodou někde něco v interiéru sem tam nevrzne, až jim jejich rodiny říkaj, že jsou šáhlý, jak se furt snaží něco v interiéru slyšet, to bejvaj všechny starosti, který maj, protože nic na autě problémový není. Jo, bejval jsem jako ty, VW kvalitní německá práce, japonci šunt, jenomže jsem z toho vyrostl, možná taky vyrosteš. Časy se totiž mění, a řízení výroby je v Japonsku na nejvyšší úrovni a všichni se od nich učí. Přesedlal jsem od Němců k Japoncům a jsem naprosto spokojenej, klid, kvalita, vstřícnost. Jo, kamaráde, ta vstřícnost, VW koncernový servisy a prodejní místa, dost často bandy namyšlenejch ignorantů, kvůli pěstovanýmu mýtu o jejich autech má člověk kolikrát pocit, že zákazníkem pohrdaj, poptávka je totiž dost velká, tak se nemusí snažit. Lidi, kteří si na vlastní kůži vyzkouší rozdíl a jdou k Japoncům, tak čumí, zákazník je na prvním místě a snaží se mu maximálně vyjít vstříct.
;-) Vzpomínám na ty vzletné věty Pakety nebrat, paketový prostituti. Hle, a jak je to u Passata, Pakety brát. Tak to potom jo - Tví jeleni ti rozumějí ;-)
Pakety nebrat, jsem napsal jen u BMW1... ano... tam je základní karoserie natolik sportovní, že paketem nemáš co dohánět. Tam jsi sportovec roku již z výroby. Sportovní paket u klasického sedanu (Apoštol, Mondeo, Vectra) tam to má svou logiku. Já chápu vlastníka, který si velký sedan nechá od rodné automobilky jaksi zesportovnit... O estetickém názoru na difuzory tu můžeme diskutovat (ostatně, měli bychom), ovšem podstata... ta je nenapadnutelná. Tak se přestaň koukat do svých poznámek s nadpisem GTI a pokus se vypotit souvislou větu. Větu o Apoštolovi... ale hlavně manitou... hlavně originálně... pár mejch příměrů si pamatuješ dobře... škoda, že já si nepamatuji ani jeden tvůj, byl-li vůbec nějaký... ;-)
Nemusím vypotit souvislou větu, stačí nadpis mého předchozího příspěvku. PS: dvě rady pro tebe - méně je někdy více (snad to doma nepoužíváš moc často :-) - zkus někdy číst i ostatní příspěvky, pak možná nebudeš takovej narcis ;-)
Nejde o narcise, jde jen o to, nakolik jsi na své texty náročný... nakolik neumíš být dostatečně originální a přitažlivý tvorbou přirovnání a tak jen tupě užíváš sousloví kolegů... to je pro mne dokonale zoufalé, manitou. Ty a ještě jeden, jste tu v tom opravdu bezkonkurenční...
Bóže mj, to snad není pravda, co to zase blábolíš ? Pro vyjádření mého názoru na tu úpornou snahu mi opravdu stačí jen nadpis - Cirkus Berousek. PS: dál to nehodnotím, neb zase útočíš a plácáš nesmysly, což je u tebe opět dokonalé, a vlastně i zoufalé. Tvé hodnocení mých příspěvků je pro mne naprosto nepodstatné vzhledem k tvému paroubkovskému komplexu ;-)
No i když tady píšeš o opisování, opravdu nevím kam tím míříš. A s tím tvým stylem, kdy se snažíš rozdávat rady, si běž dělat ramena domů. na to tu nejsem zvědavej. Možná nejsem sám ;-)
Predny spojler - ANO, kolesa - ANO, bocne prahy - ANO, zadna nalepka pardon spojler - NIE a vyfuky - NIE. Ak by ten vyfuk bol na jednej aj druhej strane a len po jednej rure tak - ANO.
Ten spojler sa mi zda byt ako skopirovany z A4 DTM. A aby som pravdu povedal tam vyzera este horsie. >:-[] Ked uz spojler tak spojler ale rozhodne nie na sposob tuningu Alfy 156 - kridlo jak z Tupoleva (Bertonak uz vie aky to je ten by to zhodnotil ;-) >:D ) ale nieco male decentne a vyfuky ako som spomenul - jeden na jednej druhy na druhej strane ale zase : NIE stare odkvapove rury z babkinho baraku. :-!
Kola??? Myslis, ze prumerny uzivatel se bude chtit natrasat na 18" kolech? Je to auto obchodnich cestujicich a zedniku...ano zedniku. V takovych rukach vidim nejcasteji Passata B6 a upgrade na novou generaci je pouze otazkou dobehnuvsiho leasingu. Nedelejme si iluze, I packet bude na par procentech prodanych Pasiku...uz z duvodu rozumu, nebot kdo by si ho koupil jako ojetinu? ;-)
Ano prave kolesa sa mi velmi pacia. Je jasne ze na 18 sa na tychto cestach velmi jazdit neda ale aj napriek tomu ich ludia beru. Je jasne ze taketo pakety si objedna len par percent mozno len par ludi. Ale je dobre ze existuje moznost si nieco take objednat. Ked to maju iny preco nie VW a Passat. A je to ovela lepsie ako keby tu zacali behat Passaty a takymi kridlami ako napr. AR 159.
...leda v případě, že soutěžíš s partou z vedlejší vesnice vo nejlíp votuněnou káru... Jinak ruce pryč od tohodle zadku - je sice známo, že např. s rostoucím počtem vypitých drinků se člověku zalíbí i takový zadek, který při prvním pohledu rázně zamítl ;-) - mám ovšem pocit, že než bych tento označil alespoň jako přijatelný, byly by moje játra tvrdší než vzhled tohodle Passatu... ;-)
>:D >:D Hele... svý zadeční úchylky... si ventiluj na jiném serveru. ;-) Teda, ale když jsme u těch zadků, to jsem jednou klátil kopyta na poměrně vysoký židli... a do toho se o mně otřely dvě půlky. Co půlky... to byly půlměsíce touhy. Tedy, mojí touhy... Tak jsem na chvilku opustil svou tekutou přítelkyni ze Skotska a tím nejmilejším způsobem jsem se zeptal, jestli je snad dnes dvacátýho čtvrtýho prosince. Prej ne, ale jestli si chci přesto hrát na ježíška, že je na to už trochu odrostlá. S tím jsem tedy, než dokonale souhlasil a pokusil se namísto Ježíška ustát roli odrostlejšího Sagvana Tofiha na třetí... Někdy... někdy ani Sagvan nezabere... ale ... 2,7 RS chápu tě ;-) Ach... jak tě chápu... :-) v této souvislosti bych si dovolil ovšem zobecnit pohledy na zadky větou - NENÍ VLASTNĚ ŠPATNÝCH ZADKŮ :yes:
Hele GTi, autům fakt rozumíš a beru tě, ale to, co o sobě furt troubíš skrz ženský - přesně takhle se prezentují lidi, kteří mají NEDOSTATEK. Sexu, lásky........já to beru, je to tu o autech, ale dej na to pls pozor, zbytečně si kazíš image. Už ti není dvacet, brachu - a neber si to tak, není ostuda nemít ženskou :yes:;-)
:-) na chlapi asi není myslím, jen je u GTi nedostatek sexu s ženskejma. Furt fantazíruje . Ten, kdo má dostatek, nemusí psát takové žblebty. GTi je prostě plonkovej heterák, kterej svůj volnej čas věnuje šprtání o auto novinkách, proto je tak v obraze. Je to znalec. :yes:
No... FSI, tys uhodil... na hlavičku :-) Plonkovej... sice ne... ale neskutečně nadrženej ;-) asi už 30 let... a stále nemám dost. Přiznám ovšem, že harém jsem zatím nevytvořil... možná tak harémek... Jinak pozor na slova sex, láska... aby se ti to nepomatolo. Člověče... jestli by ti vyhovovalo abych nepsal o ženskejch, napiš, speciálně pro tebe bych napsal příspěvek - FSI a jeho turbokladivo pod opaskem >:-[];-) P.S,. V jedné věci tě ale musím zklamat. FSI, o ženskejch toho vím stokrát víc než o autech... ;-):yes:
GTi, Apoštol folcvágnú, mně nechce pochopit - vysvětluji ti, že hrdinové mlčí a ti, co mají málo nebo úplně nic, se roztrubují do širého světa, tak to s kočkama umí. Hele, nic ve zlým, takovejch je víc, jsi prostě machr na auta - respect :yes: , ale přijmy hodnocení někoho, kdo se motá kolem psychologie. Jdi kouknout někam mezi mladší do baru, štramák s pravidelným přísunem koček nesedí s kámošema u stolu a nevypráví, jak předloni přefik na čundru 120ti kilovou ožralou houmlesačku. Štramák a dostatkář hledá další přísun "potravy", je na lovu - osamělý lovec. Že jsi ten první není ostuda, něco s tím udělej. Jestli nejsi příšera, vždy nějakou ukecáš. Hlavně nech na ventilování na auto.cz jen ty ventily v motorech a ne ten tvůj, přetlakovanej neuvolňovanej. Je to prostě realita, tvým básněním o ženách všem vzkazuješ, že nemáš úspěch a to mně děsí, GTíčko, alespoň na auto bys mohl nějakou lapit, jestli to GTíčko máš. Máš? Jo hele - ještě - sex a láska k sobě patří, myslíš, že je každá zvědavá jen na knedlíka s bimbasem? Že se každý podlomí kolena jen nad tím, že uvidí tvou zoufalou touhu v očích? Teda jestli nejsi milionář, aby zas předstírala ta druhá strana, taky zapomeň. Si piš, že jestli lásku alespoň trochu nepředstíráš, neskóruješ, brachu. ;-)
Je fajn, že se tu pokoušíš o rozbor mejch sexuálních zážitků za posledních sto let. Možná se motáš někde kolem psychologie... ale rozhodně o životě nemáš ani páru. Hele... tak mě napadá... když tu píšem o autech... nejsme mi vlastně všichni bez řidičáku? Jinak mě čti pozorně... pokud jsi nabyl dojmu, že tu píši o tom, jak to s kočkama umím... opravdu mě nečteš. Ale hlavně FSI, hlavně si doma napiš do deníčku - láska, ženy a auta... jo, to k sobě patří navždy... to je život. Tak myslím, že tu (minimálně ode mne) budeš mít dobrej studijní materiál :-) Možná ho pak uplatníš i ve své sexpraxi... je li nějaká. Podle tvých pubertálních reakcí si tipnu, že máš co dohánět :-) Zatím se pohybuješ v infantilních představách o lapání koček na auta, motáš sex s láskou a lásku se sexem... Ta tvá psychologie... FSI... nejsou to náhodou Bohnice? ;-):yes:
Ach jo,zase mi přijde,že se VW snaží natlačit něco někam,kam to nepatří.Vyrábět drsbější a sportovnější image pro auto,které je v povědomí veřejnosti zapsané jako solidní a konzervativní managerský sedan mi přijde jako naprosto zcestná myšlenka.Ano,ostřejší verzi,která bude konkurovat třeba Mondeu ST220 by smysl mělo,ale je to otázka celku.Motor,podvozek,vzhled,resp. pozměněná image,ale ověšovat TDI plasty jak závodák.... Možná je to trochu silný přirovnání,ale je to podobný jako okruhově vypadající Fábka 1.2
Passaty se mi vcelku líbí, ale při pohledu na tuhle zrůdu se mi jako první myšlenková asociace vybavily tenisky od vietnamců. Ten předek je strašný, ale zadek je prostě katastrofa. Celé je to přeplácané jak bolívijský autobus nebo Chevrolet Convertible Dennise Woodruffa. Horší tuning jsem neviděl. A co se týče sportovních verzí vozů vyšší střední a limuzín, tak mi to připadá kyčovité. Hoďte spojlery na traktor!!! Vždycky jsem se myslel, že králové nevkusu jsou američané se svými pick-upy a limuzínami s palubkami obšitými kožešinou nebo ryflemi. Ale tohle je tedy něco. To není nevkus. To už je přímo estetické dno :no::no::no:
Koukal jsem sem pred 10 minutama a pocet prispecku O. A za tu chvilku uz vzbudil tenhle kousek tolik vasni! Tady se pise historie! Emoce nevzbuzuje Alfa, Seat ci dalsi "emocionalni" automobilky, emoce vzbuzuje nejusedlejsi vuz Lidove automobilky! >:D:yes:
A sakra! Az ted jsem se podival na fotky zadku! Jak rika Horst Fuchs: KAKASTROFA! To ma vetsi difusor nez celni sklo! Na predek se koukat da a vlastne celkove to relativne ujde, ale ten vyfuk plus spodni cast zadku je strasna. A kdyz uz tunit, tak bych tam dal vetsi kola (19-20") s max. 6 paprsky, spise 5. Pak by to nevypadalo spatne, ale pouzitelnost v CR razantne klesa...
No tak jsem si představoval budoucí majitele týhle zrůdy jako veksláky, cigoše, bazarníky, zastavárníky anebo třeba vymahače dluhů. Ale kámo, tys toho správnýho kovboje našel za mě ;-) Vážení přátelé, HORST FUCHS PRÁVĚ PŘÍJÍŽDÍ >:D >:D >:-[] >:-[]:yes::yes:
To je mentalita jirky paroubka. Vás na pasátu nejvíc štve, že ho vaše mondea, vectry, avesisy a šestkový mazdy nikdy nedoběhnou. Tak kolem sebe plivete a kopete.... To víte, ne, jak se na divadle hraje, král? Vůbec. Toho totiž hrajou ostatní role tim, jak se k němu chovaj.
Sám nejsem majitelem VW, ale na mě to působí tak, že passat vždy nastaví laťku a ostatní jen dobíhaj. Design, image, komfort, vybavení... ovšem, tu a tam se najde výjimka, ale jako celek je, myslim, passat pořád napřed před konkurencí.
pár postřehů - design - věc vkusu, mě se tenhle passat vůbec nelíbí. komfort a výbava - to je věcí ceny, v reklamách máš pořád full option a pod tím cena od ...., nicméně tenhle paket je tuzingový hnus, zepředu scooby styl, zezadu super hnus, obzvláště ty laufy a ten laminátový difuzor....
hele ty jeden chytrej, tebou zmíněný auta už passata doběhly dávno. je vidět, žes toho moc neodřídil. tím ale netvrdím, že by byl passat špatné auto - to vůbec ne. jen si myslím, že řidiči jako ty stejně rozdíl nepoznají. takže asi takto - bavíme se tu o designu a ten je u poslední generace passatu nejméně povedený od dob passatu II. takže neshazuj tu zbytek konkurence. přestaň tedy kolem sebe kopat ty, sundej si obrázek jirky paroubka ze stolu a přemýšlej o tom co jsem ti teď řekl hombre ;-):-!
Pitomíne, nejsem ani pan řidič, ani nemám patent na pravdu. Jen ti chci říci jedno - současný passat je pro mne ošklivým autem stran designu a až snad na toho Avensise a Vectru je jednoznačně nejméně povedeným autem své třídy. Ohledně techniky a jízdních vlastností je to velice kvalitní auto, které rozhodně platí za hodně lepší průměr. ale žádným zázrakem také není. Takže opravdu se nevztekej a nekopej okolo sebe. Ber to tak - někdo rád holky, jinej hranolky a někdo tu nemůže usnout nad prospektem passatu. Pro mne byla vrcholem minulá generace. Ta současná je dost nevkusná a tenhle sportpaket z ní udělal auťák pro světský. Tečka. :-!
Hm, fajn žes napsal "pro MNE je passat...atd.", vnímání designu je opravdu individuální. Třeba pro mne je současný Passat, stejně jako ten minulý při svém uvedení na trh, autem, které ukazuje kudy se ubírá současný design a ostatní ve třídě se při vývoji svých nových modelů budou opět vymezovat k této generaci Passatu jako k předchozí. :-!
Dinare ale třeba tě to teď překvapí ale máš svatou pravdu. Líbí nelíbí, o to stejně moc nejde. Passat se spoustě lidem líbí. To je fakt který dokazují úspěšné prodeje tohoto modelu. Ale jednu větu jsi řekl trefně - Passat skutečně ukazuje cestu kterou se ubírá současný design VW ve střední třídě. Je otázkou vkusu každého z nás, jestli se mu líbí. Mne toto neoslovuje... :-|
Hal kámo. Když chceš vést polemiku o designu, školách, vývoji.... tak raději si nejdřív něco o něm přečti. Pak tvůj příspěvek bude mít možná hlavu a patu. To je jako když po vzhlédnutí videokazety o stavbě rodinného domku se prohlásíš za dipl. Ing. jako stavbyvedoucí. :no::no:
musím s tebou nesouhlasit... protože předešlá verze Passatu byla docela nepovedená v ohledu na jízdní vlastnosti.. to auto jsem označil jako za to co nezatáčí.. (né že nedotáčivý či přetáčivý) - prostě nezatáčí.. to auto se těší do zatáčky asi jako osmák na 1. září... a oproti tomu je novej o kousek dál.. (né o kus ale o kousek) ;-) Ale jinak v podstatě máš možná pravdu.. v něčem.. někdy >:-[]
Tenhle paket trpí dvěma problémy, jednak nectí proporce (ten pokus o difuzor na zadku :-O , předek je naopak proporčně velmi povedený) a za druhé, provedení je moc "přeumělkované" (výfuk, kolmé drážky kolem předních blinkrů a spz). Stačilo by u všeho pouze kousek ubrat, plastové části nalakovat (PVC look plastů možná neurazí na Meganu, ale tady by měly mít plasty důstojnější povrchovou úpravu). Tak jak to je to opravdu může soutěžit max. s Milotecem. :no:
...se mi nikdy nijak zvlast nelibil a tenhle paket mi pripada....mno rekneme spis jak od benzinky...jeste mi k tomu chybi svitici ostrikovace.....vsechno je na tom moc...moc velky, moc prehnany a tim padem moc osklivy