Když už ani deset válců se zdvihovým objemem 5,0 l nestačí k obsazení pozice nejrychlejšího modelu produktové řady, musí přijít na řadu přeplňování a technika z říše automobilových snů.
Tak hošani, až ho budete objednávat, nezapomeňte si připlatit dvojí balení pemprsek! Tenhle ďábel se čtyřma kruhama vám vytáhne i nudli z nosu... ;-) Zdravim všechny platinový kovboje ;-):-)
Tak toto ANO!!!! :yes: Len si k tomu domyslite typicky matne hlinikove spatne a Mriezku chladica + vstupne otvory vo forme vcelych plastov a mate definitivnu podobu :yes: Len ten vykon neviem preco tak nesmelo odhaduju...Ja mam info z PorscheInterautoSlovakia o vykone cca 580 PS !!! i ked aj tych 550 PS by nemilosrdne odsudilo M5 a E63 AMG do praveho pruhu ak nie za krajnicu >:D >:D >:D Tesim sa, ja som zo Ziliny a tipujem, ze kedze uz teraz beha po Ziline cela AUDI-ELITA / fakt vsetko, zanedlho aj R8/, tak do konca roka ju tu mame...
Aj ked bude mat RS6 silnejsi motor - nikdy neprekona M5 v jazdnych vlastnostiach, dizajne, o image uz ani nehovoriac :-! BMW je original, BMW je progresivne a udava trendy, Audi len kopiruje ;-)
Neprekonalo nahodou RS4 M3ku?Cesi to testovali, skoro pustili do gati ked si zajazdili po oblubenej okreske kde tesne pred tym testovali M3!!!tam kde sa M3 len bezmocne zvyjala v driftoch, nabrala RS4 rychlost a hopkac ktory nasledoval absolvala vo vzduchu asi 20 cm...potom sa znova snazili toto iste s M3, nezadarilo sa :-( QUATTRO neooo...babres >:D tu fotku mam v jednom casopise ktory ani nie je proAudinacky...A akoze Audi kopiruje? a koho? ukaz mi nieco co sa len podoba A6-S6-RS6!!!Neokopiroval nahodou A6ku Opel s Vectrou GTS?!A originalny dizajn BMW? hahahahaha, fuuuj pre vsetky modely okrem 5ky.OK, 5ka je gut.je dynamicky elegantna a nevyzera ako lacny korejec - 3kove zadne svetla, alebo obluda - 7ma.Ale to je vsetko.Uz sa tesim na porovnavaci test proti tym dvom zadkosmykacom >:D
ty seš * zamrdanje. nove audi rs4 si dovoli na starou m3.a tet co je nova m3 maj sice stejny vykon ale bmw ma lespi:jisdni vlatnosti,akceleraci proste vse ty cuarku aby ti tak chcipla tvoje ***rska matka ja se z tebe zebleju
Schlad hlavu, typek sa cely den tesi na net aby sa mohol odputat zo svojho uz tak pos*aneho zivota, v noci sa schuli v postielke a bude plakat dalej. Ani ho nemusis hladat, rano dostane bez tak dalsi kruty uder.
Takže hochu se mě zdá,že jsi asi na palicu!!!!Nová RS4 překonala M3 pouze ve výkoně.A to je M3 stará 7let!!!!!Ale to ostatní RS4 už nedokázalo.Vyváženost,přesnost řízení,a vůbec mistrovské ovládání vozu.A víš proč Audi konečně udělala atmosf.motor????Protože,vždy byl kritizován turboefekt,který není samozřejmě sportovní a navíc narušuje i jizdní schopnosti vozu!!Takže Kamaráde,Audi po 7 letech sotva dotáhlo M3,ale ted je tu nová M3 a té se RS4 už bojí ted!!!Vždy AUDI bojovalo nečestně s motory BMW.Vždy měli Audi vyšší obsah a ještě k tomu turbo,ale BMW vždy v pohodě stačilo se svými vynikajícími atmosf.motory!!!!Takže už zavři rypák!!!!!!!!!!!!!!!
Bracho, otvor oci a uvidis...idrive malo ako prve BMW - potom sa to v roznych mutaciach objavilo u audi MB :no: M5 prisla ako prva s 10 valcami - potom samozrejme S6 tiez :no: tam kde si BMW vystaci s atmosferou potrebuje Audi turbo...Aj v koncerne uz prisli na to ze TDI je traktor a prechadzaju na CR...Ak audi nestaci na BMW tak k nudnemu dizajnu prida centimetre vid. tazkopadne Q7 vs. dynamicke X5, nevyrazne A5 vs. sexy 3er coupe...z Audi proste citis Koncern, BMW je original s nedostiznym image :yes: Audi vsak patri prvenstvo s quattrom :yes:
No Q7 nie je tazkopadna, a ja dizajn zasadne nehodnotim u ziadnych aut, pretoze to je vec vysoko subjektivna.
To, ze M5 prisla prva s 10 valcami a potom S6? To je co za kravinu, ze kopirovanie. Keby okopirovali cely motor nepoviem, ale na zaklade valcov? Sa zobud chlapce, co taras za voloviny. Takze ak teraz pride automobilka s 12 valcovym dieselom, tak to okopirovali od Audi? Pane boze. No neviem ci Audi nestaci na BMW. A v akom motere treba Audi pridat turbo? Netvrdim, ze motory BMW su zle, ocenenia niektorych ich motorov hovoria same za seba, no audi sa im skvele vyrovna. Co sa tyka tvojich dizajnovych narazok, tie ignorujem, ako som uz povedal k tym veciam sa nevyjadrujem su totiz kazdeho osobna vec, komu sa aky dizajn paci. :-!
"A v akom motere treba Audi pridat turbo?" V tom o kterém se tady diskutuje, když na M5 nestačí atmosférická S6 musí se postavit přeplňovaná RS6. Turbolag v takovém autě to musí být fakt "krása" >:D FOREVER M5
No stale je tu, v ktorom motore treba pridat turbo? Motor v Audi S6 je slabsi "len" o 70 koni, avsak ma o 20 Nm vacsi krutiaci moment, co tiez velmi maly rozdiel. Spravi to len 0,5 s z 0 na 100.Toho si ani nevsimnes za volantom. Takze si nemyslim, ze je vhodne znevazovat audi tym, ze niekto tvrdi, ze audi nestaci na BMW. Staci a vyborne mu konkurie. Takze zalezi uz len od cloveka ci sa rozhodne pre BMW alebo Audi.U mna vyhralo Audi u teba BMW.
S6 nie je profilovana proti M5. Navyse, ak by Audi chcelo, da do RS6 plnokrvnu verziu atmosfery z Lamba (520k). Momentalny trend je vsak turbo, a uplne potlacit turboefekt Audi ukazalo uz v 2.0 TFSI... Aplikacia turba v RS6 navyse nie je (najma) kvoli vykonu, ale kvoli vyrovnaniu vykonovej a tocivej krivky. Ono, ci s turbom alebo bez je majitelovy M5 alebo RS6 dost jedno, hadaju sa o tom len ludia, ktory si take auto nikdy nekupia.
S tím, že majiteli je to jedno jesli to má atmosféru nebo turbo, tak to je možná jedno majitelům vozů Audi(asi bezcharakterní lidi tak jako celá group), ale motory BMW ty se kupují z lásky ke konstrukci atmosféry. A úmění postavit něco takového. FOREVER BMW FOREVER M5
máš stejnou pravdu jak já!!!A s tím quatrem už Audi taky nemá náskok!!Ono totiž někdy X drive od BMW dopadne v testech líp jak Audi.Kámoš ten fandí Audi,ale říkal,že před BMW sklání hlavu,jak to mají promakané!!
Jo, noo, mame tu jednu vplyvnu "rodinu"...A ti maju vsetko na co si zamanu, aj Murcielago...A kedze sa niekto nemohol tej R8 dockat tak pre istotu narychlo kupil novu Gembalu GTR / 911 turbo cca 650 PS/ aby sa mu lahsie cakalo a teraz ma len nervy z toho ze este nikto neponuka poriadny tunning na tu R8mu.Vies, ked mal niekto RS6ku MTM so 654 PS tak nechce kupit nieco slabsie :-)
...ale nikomu to nehovor ;-) vidim, ze niekto este vie, komu patri Zilina, aj ked tu uz nie je primator...Nooo, musim koncit, este mam robotu.RS6 for ever!!! Vzdy to bola moja srdcovka :yes:
Pozor, pozor chlapce. Davaj pozor na slova, Slota tie auta nevlastni, to je "bohaty nezamestnany kamarati", angolcania a podobny. On je v podstate chudobnejsi ako ty. ;-):-!
Pořád nikdo bude přitvrzovat a věřím ,že MB a BMW při dalším vývoji zase předeženou AUDI a tak se pořád budou všichni dokola předhánět takže to chce klid a každopádně zatím je to asi takhle viz VIDEO :[odkaz] :-!
Takže mě řekni v čem Audi bylo lepší???A také Merc.Tomu testu se musím smát >:-[] >:-[] Mercedes má mnohem větší obsah jak M5 a ještě k tomu má kompresor.Takže ten výkon je ostuda!!!!A ty sedačky má Merc.ubohý.Audi samozřejmě byla nejslabší,což chápu.No a M5 je pro mě vítězem!!!Motor má nejlepší,jizdní vlastnosti a ovladatelnost nejlepší,sedačky s Audi stejně dobré.Je potřeba si uvědomit,že M5 srovnávají třeba s F430 nebo Lambo Galardo.A to je co říct!!!Takže Ingolštatské kladivo bych přejmenoval na Paličku!!!!
Presne tak :yes: M5 je supersport zrovnatelny s Porsche, Lambom...Nekompromisne tvrdy a najzabavnejsi s motorom charakteru F1 :yes: BTW nebolo to video nahodou z dielne AutoBild(Hamburg) Ti chlapci su znami tym ze v testoch preferuju vsetko ine len nie produkty z Mnichova
E63 AMG nema komresor oproti 55 AMG a jestli srovnavají M5 s F430 to je hezký ,ale nový E 63 amg jak na akceleraci tak na ovladatelnos s novým podvozkem vítězí a je třeba si zvyknout ,že MB už není jen pro stare paštiky.A proti M5 nic nemam i kdyz me v garaži stojí MB sice v dieselu ,ale je muj rozhodne ho beru víc než AUDI , ale každej podle chuti a v tom testu asi ví o čem píšou take hajim svoji značku takže PEACE. :-!
Mě je Mercedes bližší než Audi,ale krizové reakce u BMW jsou lepší.Pozor!!!,hovořím ze své zkušenosti!!!Ale Mercedes nemá opravdu takové dobré motory jak BMW a vždy v testech použije vyšší obsah motoru,aby na BMW stačilo.Proto je u mě BMW jednička a M5 a M3 obzvlášt.
chlapi MB, BMW a Audi sú jediné relevantné značky, ktoré môžu do sveta automobilov vôbec ničo normálne a inovátorské priniesť! Takže ak sa tu máme baviť o tom že ktorý z nich a kedy zase niečo prinesie je úplne zbytočné. Jedno ja ale isté, že ak Audi náhodou niekedy momentálne "prehrávalo", tak to bolo pravdepodobne len na suchu, ale nie na SNEHU! Tam vedie už 30 rokov a ešte 30 bude /ak si poštudujeme plánované inovácie diferenciálov- niečo už naznačilo Alfa Romeo/.
No a ak ide o tú nízku spotrebu: Ja si myslím, že dotiahnuť priame vstrekovanie benzínu /FSI/ do takej úrovne ako to urobilo Audi stojí minimálne za uznanie ak nie na medailu. No a toto je práve smer v znižovaní spotreby.
Nehovoriac o geniálnom spojení mechanického a turbo kompresora v motore FSI v spojení s objemom 1,4!!!
vsetky 3 nemecke premiovky su skvele znacky, ale Audi trpi tym ze je to pomerne mlada znacka, s nizsim image ako BMW a navyse trpi tym ze je v Koncerne...Kupis si A4 za 1.2mega a tu istu techniku (motor, prevodovka...)najdes aj v passate, octavii... :no: Toto sa ti v pripade 3er za 1.2mega nestane :yes: v tom je sila BMW - je to nenapodobitelny original, BMW ma dusu, charizmu ;-) Audi je skvele, ale akoby bez duse - chladne a usadle
Minule sa jedna velka dusa za volantom velkodusnej 535d zacala nejak moc dusovat. Ja som mal pod kapotou jeden usadly TFSI, stacili 2 prevody a velka dusa sa razom zmensila. No chlapik si aj obocie pretrhal, ked zistil ze soferuje priatelka... A nevadi mi ze sa ten motor montuje do octavie, golfu, leonu a cohojaviem este.
Misogsk : Reaguji na "Motor v Audi S6 je slabsi "len" o 70 koni, avsak ma o 20 Nm vacsi krutiaci moment, co tiez velmi maly rozdiel. Spravi to len 0,5 s z 0 na 100.Toho si ani nevsimnes za volantom. Takze si nemyslim, ze je vhodne znevazovat audi tym, ze niekto tvrdi, ze audi nestaci na BMW. Staci a vyborne mu konkurie."
Audi S6 na BMW M5 v akceleraci těžce nestačí. Porovnávat tuto kategorii podle zrychlení 0-100, což je etalon spíš pro 10-leté děti, není zcela na místě. Daleko názornější charakteristika v tomto případě je spíš 0-200 (a víc) : dle testu autobildu S6 Avant 19,9s a M5 Touring 14,7s. A to byla S6 lépe zajetá (20 000km) oproti M5 (2100km). Tedy - S6 je někde na úrovni 335i a 550i, kdežto M5 nemá daleko třeba ke gallardu. Ale je to věc priorit, S6 je hlavně na mokru daleko stabilnější atd. atd.
POWER : Když už jsi říkal, že máš od dealera info, že by nová RS6 měla mít 580 koní, dost možná na tom něco bude. Aktuálně Audi testuje 4,2 V8 FSI biturbo 582bhp(=590PS) a 750Nm. Pokud vše půjde bez problému, pravě tento motor se pod kapotou RS6 objeví.
Re: Pro misogsk a POWER + pravděpodobná motorizace
Konecne niekto, kto je v obraze!!!Vies, ono mnohi ani nevedeli preco mala stara RS6 krutak "len" 560 Nm - tak ako W12 v tej dobe...a tak.Vtedy totizto audi nemalo vhodnu prevodovku na viac ako 560Nm a Torsen bol tiez na hrane...
Teraz zacinaju montovat 4,2TDI do Q7, tam je 760Nm, Tiptronic 6G, Torsen co rozdeluje 40:60 P/Z, takze toto iste ocakavam aj pre RS6.Samozrejme ze program radenia bude urychleny atd...
A otazka ci V10 alebo V8...je dobra...V8 je kratsi - teda menej vahy pred prednou napravou sa mi tiez viac pozdava, lebo kedze aktualna A6/S6/RS6 este nepouziva MLP platformu, kde je ako v A8 a A5 diferak pred prevodovkou...Vies ake negativne ohlasy to zanechalo v S6.Keby bolo na mne, co ma mat RS6 pod kapotou bol by to asi vysokopreplnovany V6 max.V8 - koli rozlozeniu hmotnosti, kedze zmenu principu podvozku pre jeden model si asi Audi nemoze dovolit, to by kazdy hovoril o dalsej generacii...Skoda!A uplne by som kaslal na BMW fandov o tocivych motoroch.Pre mna je motor bez turba neuplny motor!Ono poslat cca 35% menoviteho vykonu v tlaku a teple do atmosfery bez vyuzitia je fakt "pokrokove" >:D .Takze tak.TURBO VSADE FOREVER :-) >:D:yes:
Re: Pro misogsk a POWER + pravděpodobná motorizace
noo, ono ak si si nevsimol, mame rok 2007, twin turbo v 335ci a pod. 2,0TFSI je až moc seriovy motor aby mohol nejako vynikat a aj tak je tam ta turbodiera tak mala,ze si ju ani nevsimnes.Ono, turbodiera:Vznika a je o to vacsia cim mensi mas kompr. pomer, o co vacsie mas turbo + prepln. tlak atd...nebudem vysvetlovat, bud chapes alebo nie.2,0 TFSI ma tusim kompr. pomer 10,8:1 a to je parameter beznych atmacov, takze do zaberu turba sa musi ako atmac spravat, NO a ked turbo pri 1800 rpm zabere >:D >:-[] deju sa veci >:D:yes: 335ci, ma tiez vysoky kompr. pomer, a tlak turba je len 0,2 bar !!! takze to len ako keby si donho fukal: dostan viac kysliku, ja ti privstreknem viac paliva, urobis vacsie bum a 400 NM z 3 litra je na svete!!!Ako vidis aj BMW uz pochopilo...A spotreba... :yes: A emisie... :yes: A uspora hmotnosti... :yes: Takze tak!Vsetci to uz chapu /vo vyspelich automobilkach/ len tu na nete akosika su asi vacsi odbornici... :-!:no:
Re: Pro misogsk a POWER + pravděpodobná motorizace
Naprosto přesně jsem věděl,co mě napíšeš!!!!Takže poslouchej:335i nemá turboefekt!!!!!A kdyby měla,tak přestanu BMW uznávat!!!Jenže oni věděli jak na to!!Já jsem s 335i jezdil a dobře vím,jak se ten motor chová.Např.jedeš na čtyřku 50a máš tam 1700ot. a motor běží v klidu,ale dáš okamžitě plný plyn a ten motor se tak rychle vytočí na 7000,a to bez turboefektu!!!!!A o to tady jde!!!!!!Ale,pro mě pořád zůstane Pan motor každý atmosf.od BMW a zvlášt M3 a M5!!!!!Také uznávám motor F430. PS:vysvětlovat mě jak funguje turbo nemusíš!!!!Já jsem se těch motorů naspravoval dost!!!!