Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Audi RS6 s rozšířenou karoserií a přeplňovaným desetiválcem

Ondřej Láník
Diskuze (45)
Když už ani deset válců se zdvihovým objemem 5,0 l nestačí k obsazení pozice nejrychlejšího modelu produktové řady, musí přijít na řadu přeplňování a technika z říše automobilových snů.

Současné desetiválcové S6 s motorem o objemu 5,2 l a nejvyšším výkonu 320 kW, dokáže vůz zrychlit na 100 km/h za 5,2 sekundy, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Nejvyšší točivý moment 540 Nm je k dispozici v rozmezí otáček 3000 až 4000 min-1, přičemž již od 2500 ot./min je točivý moment větší než 500 Nm, a to až do 5500 ot./min. Toto vše však zřejmě na nové konkurenty nebude stačit, myslí si u Audi.

Už minulý rok jsme psali: Zatímco Audi S6 mají na zádi čtyři kulaté koncovky výfuku, RS6 které vidíme na špionážních snímcích, dostanou dvě velké oválné koncovky a rozměrnější vstupní otvory v přídi. Dnes je zřejmé, že tehdy byly ještě prototypy oděny do předprodukčních kabátů S6. Nové snímky i přes rafinovanou optickou kamufláž zřetelně odhalují karoserii rozšířenou v oblasti blatníků.

Audi pro vrcholný model zvolilo přeplňování známého vidlicového desetiválce a tak nové RS6 se za zákazníky vydá s motorem, který bude mít výkon někde mezi 380 a 405 kW.

Motor vycházejí z konstrukce, kterou používá Lamborghini Gallardo, se bude utkávat s atmosférickými BMW M5 a Mercedesy E 63 AMG. Všichni tři konkurenti budou k dispozici i ve verzi kombi.

Nový model se představí na frankfurtském autosalonu.

Ondřej Láník
Diskuze (45)
3. 4. 2007 21:52
Re: Pre milovnikov Koncernu
Presne tak :yes: M5 je supersport zrovnatelny s Porsche, Lambom...Nekompromisne tvrdy a najzabavnejsi s motorom charakteru F1 :yes: BTW nebolo to video nahodou z dielne AutoBild(Hamburg) Ti chlapci su znami tym ze v testoch preferuju vsetko ine len nie produkty z Mnichova
3. 4. 2007 20:20
Re: Charizma BMW
vsetky 3 nemecke premiovky su skvele znacky, ale Audi trpi tym ze je to pomerne mlada znacka, s nizsim image ako BMW a navyse trpi tym ze je v Koncerne...Kupis si A4 za 1.2mega a tu istu techniku (motor, prevodovka...)najdes aj v passate, octavii... :no: Toto sa ti v pripade 3er za 1.2mega nestane :yes: v tom je sila BMW - je to nenapodobitelny original, BMW ma dusu, charizmu ;-) Audi je skvele, ale akoby bez duse - chladne a usadle
3. 4. 2007 16:42
Re: Pre milovnikov Koncernu
>:D :yes:
3. 4. 2007 12:54
Re: Pre milovnikov Koncernu
Bracho, otvor oci a uvidis...idrive malo ako prve BMW - potom sa to v roznych mutaciach objavilo u audi MB :no: M5 prisla ako prva s 10 valcami - potom samozrejme S6 tiez :no: tam kde si BMW vystaci s atmosferou potrebuje Audi turbo...Aj v koncerne uz prisli na to ze TDI je traktor a prechadzaju na CR...Ak audi nestaci na BMW tak k nudnemu dizajnu prida centimetre vid. tazkopadne Q7 vs. dynamicke X5, nevyrazne A5 vs. sexy 3er coupe...z Audi proste citis Koncern, BMW je original s nedostiznym image :yes: Audi vsak patri prvenstvo s quattrom :yes:
Avatar - Pierro
3. 4. 2007 12:21
Re: Pre milovnikov Koncernu
Ty POWERE, nejedná se náhodou o rodinný klan soudruha Sloty?? >:-[]