Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Nové Audi A4 chce být tak sportovní jako BMW řady 3

Nová generace Audi A4 již klepe na dveře. Automobilka ji představí na podzimním frankfurtském autosalonu.
Zpět na článek
15. 5. 2007 09:02
15. 5. 2007 09:15
neregistrovaný "joe"
15. 5. 2007 09:20
neregistrovaný "sepo"
15. 5. 2007 09:32
15. 5. 2007 09:35
15. 5. 2007 09:49
neregistrovaný "sepo"
15. 5. 2007 09:53
15. 5. 2007 14:01
anonym
15. 5. 2007 14:01
neregistrovaný "vk"
15. 5. 2007 19:47
neregistrovaný "007"
15. 5. 2007 09:24
neregistrovaný "MiraTDi"
15. 5. 2007 09:36
anonym
15. 5. 2007 09:49
neregistrovaný "kkbo"
15. 5. 2007 09:52
neregistrovaný "sepo"
15. 5. 2007 12:27
neregistrovaný "xy"
15. 5. 2007 12:43
neregistrovaný "maaara"
15. 5. 2007 11:23
anonym
15. 5. 2007 12:40
neregistrovaný "maaara"
15. 5. 2007 13:23
15. 5. 2007 15:06
neregistrovaný "Drevos"
15. 5. 2007 16:12
neregistrovaný "McMac"
15. 5. 2007 16:19
neregistrovaný "Donald"
15. 5. 2007 18:47
neregistrovaný "maaara"
15. 5. 2007 19:25
15. 5. 2007 19:31
anonym
15. 5. 2007 20:11
neregistrovaný "maaara"
15. 5. 2007 19:55
neregistrovaný "007"
15. 5. 2007 20:03
neregistrovaný "maaara"
16. 5. 2007 07:34
neregistrovaný "MichalH"
16. 5. 2007 07:53
neregistrovaný "Donald"
16. 5. 2007 15:17
neregistrovaný "MichalH"
16. 5. 2007 16:13
neregistrovaný "Donald"
16. 5. 2007 16:28
neregistrovaný "Donald"
16. 5. 2007 19:32
neregistrovaný "MichalH"
16. 5. 2007 09:54
neregistrovaný "maaara"
16. 5. 2007 09:13
anonym
16. 5. 2007 16:14
neregistrovaný "McMac"
15. 5. 2007 19:51
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 06:42
anonym
15. 5. 2007 09:58
anonym
15. 5. 2007 12:58
15. 5. 2007 16:18
neregistrovaný "Don"
16. 5. 2007 13:17
15. 5. 2007 10:23
neregistrovaný "Juha"
15. 5. 2007 10:25
15. 5. 2007 11:24
anonym
15. 5. 2007 11:52
neregistrovaný "Shortař"
15. 5. 2007 18:30
neregistrovaný "Jirka"
16. 5. 2007 04:50
anonym
15. 5. 2007 16:09
neregistrovaný "McMac"
15. 5. 2007 17:38
neregistrovaný "Paja"
15. 5. 2007 19:02
15. 5. 2007 20:06
neregistrovaný "Pol"
16. 5. 2007 07:36
neregistrovaný "MichalH"
16. 5. 2007 06:37
neregistrovaný "Uwan"
16. 5. 2007 07:37
neregistrovaný "MichalH"
16. 5. 2007 08:43
anonym
16. 5. 2007 16:46
neregistrovaný "McMac"
16. 5. 2007 06:38
neregistrovaný "Uwan"
16. 5. 2007 16:47
neregistrovaný "McMac"
16. 5. 2007 16:41
neregistrovaný "McMac"
15. 5. 2007 18:56
neregistrovaný "maaara"
16. 5. 2007 06:40
neregistrovaný "Uwan"
16. 5. 2007 12:06
neregistrovaný "maaara"
16. 5. 2007 16:51
neregistrovaný "McMac"
15. 5. 2007 21:29
neregistrovaný "joe"
16. 5. 2007 16:52
neregistrovaný "McMac"
18. 5. 2007 20:13
neregistrovaný "aeron"
19. 5. 2007 17:30
neregistrovaný "McMac"
22. 5. 2007 14:52
neregistrovaný "Rudolf"
15. 5. 2007 20:06
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 06:41
anonym
16. 5. 2007 10:05
neregistrovaný "maaara"
16. 5. 2007 11:24
neregistrovaný "Pol"
16. 5. 2007 13:42
anonym
16. 5. 2007 13:42
neregistrovaný "manga"
16. 5. 2007 15:10
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 16:25
neregistrovaný "FX"
16. 5. 2007 16:54
neregistrovaný "McMac"
17. 5. 2007 23:39
neregistrovaný "DLS"
17. 5. 2007 23:37
neregistrovaný "DLS"
17. 5. 2007 23:39
neregistrovaný "DLS"
15. 5. 2007 12:57
neregistrovaný "FX"
15. 5. 2007 14:01
15. 5. 2007 14:18
neregistrovaný "Juha"
15. 5. 2007 14:31
neregistrovaný "FX"
15. 5. 2007 18:32
neregistrovaný "Jirka"
15. 5. 2007 18:57
neregistrovaný "maaara"
16. 5. 2007 15:04
neregistrovaný "mayo"
15. 5. 2007 18:50
neregistrovaný "maaara"
16. 5. 2007 06:42
anonym
16. 5. 2007 12:07
neregistrovaný "maaara"
16. 5. 2007 14:33
neregistrovaný "misogsk"
16. 5. 2007 15:07
neregistrovaný "mayo"
15. 5. 2007 15:48
neregistrovaný "FX"
15. 5. 2007 18:33
neregistrovaný "Jirka"
16. 5. 2007 06:44
anonym
15. 5. 2007 15:54
neregistrovaný "Audiňák"
15. 5. 2007 16:10
neregistrovaný "McMac"
15. 5. 2007 16:22
neregistrovaný "Don"
15. 5. 2007 20:12
neregistrovaný "007"
15. 5. 2007 20:14
neregistrovaný "007"
15. 5. 2007 20:20
neregistrovaný "Pol"
16. 5. 2007 15:13
neregistrovaný "007"
15. 5. 2007 20:34
neregistrovaný "avis"
15. 5. 2007 21:00
neregistrovaný "Pol"
16. 5. 2007 15:10
neregistrovaný "mayo"
16. 5. 2007 15:32
neregistrovaný "Pol"
16. 5. 2007 21:12
neregistrovaný "007"
15. 5. 2007 21:37
neregistrovaný "jjk"
15. 5. 2007 21:47
neregistrovaný "avis"
16. 5. 2007 11:41
neregistrovaný "rasto"
15. 5. 2007 23:00
neregistrovaný "jenda"
16. 5. 2007 05:39
neregistrovaný "palo_"
16. 5. 2007 13:26
neregistrovaný "Miraaa"
16. 5. 2007 15:17
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 17:31
neregistrovaný "Deception"
16. 5. 2007 20:07
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 21:17
neregistrovaný "Deception"
17. 5. 2007 21:55
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 20:10
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 21:14
neregistrovaný "Deception"
17. 5. 2007 21:45
neregistrovaný "007"
18. 5. 2007 11:26
neregistrovaný "FX"
18. 5. 2007 15:28
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 15:21
neregistrovaný "MichalH"
16. 5. 2007 05:00
neregistrovaný "milan"
15. 5. 2007 16:54
neregistrovaný "Radek"
15. 5. 2007 20:39
neregistrovaný "avis"
15. 5. 2007 23:05
neregistrovaný "jenda"
16. 5. 2007 11:20
neregistrovaný "avis"
16. 5. 2007 12:51
neregistrovaný "palo_"
16. 5. 2007 13:30
neregistrovaný "Miraaa"
16. 5. 2007 13:31
neregistrovaný "Miraaa"
16. 5. 2007 15:14
neregistrovaný "mayo"
16. 5. 2007 20:56
neregistrovaný "vk"
15. 5. 2007 23:39
neregistrovaný "jirka"
16. 5. 2007 11:22
anonym
16. 5. 2007 15:15
neregistrovaný "mayo"
16. 5. 2007 15:25
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 17:00
neregistrovaný "McMac"
16. 5. 2007 20:37
neregistrovaný "007"
20. 5. 2007 18:22
neregistrovaný "Audiňák"
20. 5. 2007 20:37
neregistrovaný "McMac"
20. 5. 2007 20:52
neregistrovaný "007"
21. 5. 2007 19:00
neregistrovaný "Audinák"
16. 5. 2007 14:26
neregistrovaný "Kontra - reakcia"
16. 5. 2007 21:11
neregistrovaný "vk"
20. 5. 2007 18:24
neregistrovaný "Audiňák"
15. 5. 2007 17:20
anonym
15. 5. 2007 17:39
neregistrovaný "Paja"
15. 5. 2007 17:48
neregistrovaný "Paja"
15. 5. 2007 18:56
neregistrovaný "IFO"
15. 5. 2007 19:29
neregistrovaný "vk"
15. 5. 2007 22:01
neregistrovaný "Well"
15. 5. 2007 22:40
anonym
16. 5. 2007 15:19
neregistrovaný "mayo"
15. 5. 2007 23:28
neregistrovaný "jenda"
15. 5. 2007 19:10
15. 5. 2007 21:15
neregistrovaný "ZZ"
15. 5. 2007 20:23
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 15:18
neregistrovaný "mayo"
15. 5. 2007 18:20
neregistrovaný "Vašek"
15. 5. 2007 22:03
neregistrovaný "Well"
16. 5. 2007 12:05
16. 5. 2007 12:12
neregistrovaný "maaara"
16. 5. 2007 14:09
neregistrovaný "Kontra - reakcia"
16. 5. 2007 16:39
neregistrovaný "Vasek"
18. 5. 2007 12:12
neregistrovaný "POWER"
18. 5. 2007 12:23
neregistrovaný "POWER"
18. 5. 2007 15:37
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 17:03
neregistrovaný "McMac"
15. 5. 2007 19:57
15. 5. 2007 21:17
neregistrovaný "ZZ"
15. 5. 2007 21:21
15. 5. 2007 21:24
neregistrovaný "ZZ"
15. 5. 2007 21:26
15. 5. 2007 21:30
neregistrovaný "ZZ"
15. 5. 2007 21:38
15. 5. 2007 21:43
15. 5. 2007 21:49
neregistrovaný "ZZ"
15. 5. 2007 21:55
15. 5. 2007 21:59
neregistrovaný "ZZ"
15. 5. 2007 22:03
15. 5. 2007 21:17
neregistrovaný "112"
15. 5. 2007 21:30
16. 5. 2007 21:55
16. 5. 2007 10:37
18. 5. 2007 12:13
neregistrovaný "POWER"
18. 5. 2007 12:16
neregistrovaný "POWER"
16. 5. 2007 13:57
anonym
16. 5. 2007 13:59
neregistrovaný "delph"
16. 5. 2007 14:21
neregistrovaný "Kontra - reakcia"
16. 5. 2007 15:01
anonym
16. 5. 2007 13:58
neregistrovaný "delph"
16. 5. 2007 16:03
neregistrovaný "Pol"
16. 5. 2007 16:38
neregistrovaný "FX"
16. 5. 2007 18:19
anonym
16. 5. 2007 22:16
19. 5. 2007 17:45
neregistrovaný "Frantik"
15. 5. 2007 09:02
A4
Již současná čtyřka je velmi elegantní,ale nástupkyně design mírně uhlazuje a dotahuje ho k jednoduché dokonalosti...velmi pěkné :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "joe"
15. 5. 2007 09:15
A4
Myslím, že to bude celkem bomba :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sepo"
15. 5. 2007 09:20
...
mne sa paci jak secia dobiehaju BMW ... a BMW potom pride z niecim zase lepsim ... (co sa jazdy tka myslim a jazdnych vlastnosti) :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
15. 5. 2007 09:35
Re: ...
A tak to má být. :-) ;-) Ale nutno říct, že Audi dělá s posledními modely opravdu výrazné pokroky, co se jízdních vlastností týká. Začalo to RS4kou, přes nové TT a teď A5 jako předzvěst jízdních vlastností nové A4. Vypadá to, že důvodem koupě Audi už napříště nemusí být jen skvělý interér. Pro ty, co rádí řídí, dobrá zpráva. :yes:
neregistrovaný "sepo"
15. 5. 2007 09:49
Re: ...
to je .. a hlavne sa schyluje k tvrdemu konkurencnemu boju ... coz je dobre lebo to zenie vyvoj dopredu :yes:
anonym
15. 5. 2007 14:01
Re: ...
tak tak :yes: .Auto, které napodobuje jiné, nemůže být lepší než originál.
neregistrovaný "vk"
15. 5. 2007 14:01
Re: ...
tak tak :yes: .Auto, které napodobuje jiné, nemůže být lepší než originál.
neregistrovaný "007"
15. 5. 2007 19:47
Re: ...
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "MiraTDi"
15. 5. 2007 09:24
Hurá
Už spořím ...
Rozbalit vlákno
0
anonym
15. 5. 2007 09:36
Vrozená vada
Audi se může pokoušet být tak sportovní, jako BMW. Ale nikdy toho nedosáhne. Má totiž vrozenou vadu - náhon na předek. Nepomůže ani quattro, které vlastně už dávno není quattro. Pro milovníky sportovní jízdy existuje jediná možnost - podélně uložený motor a náhon zadní nápravy (nepočítám motor uprostřed, to se ale kategorie "běžných" aut netýká). BMW má jedinou správnou koncepci, žádný "předohrab" se mu nemůže vyrovnat
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "kkbo"
15. 5. 2007 09:49
Re: Vrozená vada
Keby si ty vedel, ako si strasne mimo.
neregistrovaný "sepo"
15. 5. 2007 09:52
Re: Vrozená vada
neni mimo
neregistrovaný "xy"
15. 5. 2007 12:27
Re: Vrozená vada
je mimo
neregistrovaný "maaara"
15. 5. 2007 12:43
Re: Vrozená vada
Čtyřkolka je mnohem sportovnější než zadokolka!!! Samozřejmě mluvím o čtyřkolce s diferákem. Je taky potřeba motor který čtyři kola protočí a pak nastává zábava!!
Avatar - Dinar
15. 5. 2007 09:52
Re: Vrozená vada
Koncepce s motorem za přední nápravou + zadní náhon umožňující ideální rozložení váhy půl na půl je určitě mnohem lepším východiskem k dosažení výborných jízdních vlastností, navíc s bonusem "čistého" řízení, do kterého nezasahuje přenos výkonu na silnici. S tím souhlas, ale i předokolka se může při šikovné konstrukci (Audi v nových modelech ukazuje jak na to) z velké části ubránit negativnímu vlivu koncepce "vše v předu". Takové TT v předokolkové verzi je velmi mrštné auto, ale v A5 V6 tě budou napadat myšlenky o smekání klobouku (moje čerstvá zkušenost) a podotýkám nebylo to quattro. Audi, zdá se, nachází svůj recept, ale jsou tu i jiní, kteří už léta umějí dělat předokolky s podvozkem, jehož agilita nijak výrazně za zadokolkami nezaostává, např. Honda. A jen na okraj, nechápu tvou poznámku o tom, že quattro už dávno není quattro, máš patrně na mysli, že u modelů s motorem napříč i Audi používá Haldex, to ale není případ A5 resp. A4, to je a bude klasika s motorem podél, tudíž Torsen. ;-)
anonym
15. 5. 2007 11:23
Re: Vrozená vada
jak na to, ukázal dříve a lépe Focus RS
Avatar - Dinar
15. 5. 2007 11:33
Re: Vrozená vada
No, tak Fordy obecně v posledních generacích ukazují, jak má vypadat předokolka s agilním podvozkem, ale RS je extrém, má dif. s omezenou svorností, to není řešení pro každé auto, konstrukční změny Audi jsou o něčem jiném.
neregistrovaný "maaara"
15. 5. 2007 12:40
Re: Vrozená vada
:yes: :yes: souhlas
15. 5. 2007 13:23
Re: Vrozená vada
:yes: :yes:
neregistrovaný "Drevos"
15. 5. 2007 15:06
Re: Vrozená vada
Jo jásné lepší předohrab, než v zimě pěkný zadohrab >:D ;-)
neregistrovaný "McMac"
15. 5. 2007 16:12
Re: Vrozená vada
nesouhlasím sice s některými tezemi, ale je pravdou, že opravdu sportovní auto by mělo mít nahon na zadní nápravu (čtyřkolky nechme stranou) :-)
neregistrovaný "Donald"
15. 5. 2007 16:19
Re: Vrozená vada
A proč nechat čtyřkolky stranou ?
neregistrovaný "maaara"
15. 5. 2007 18:47
Re: Vrozená vada
Přesně taky nechápu proč je nechat stranou. Co určuje co je sportovní auto. Snad motorsport ne? A to co se v něm nejlépe uplatní. A dvoukolkám z nástupem čtyřkolek docela odzvonilo(rally) a co se zábavnosti týče, čtyřkolka pokud má výkoný motor, zadokolku taky předčí, má v sobě jak zábavu zadokolky tak předokolky. Milné sou představy těch kteří si myslí že se čtyřkolkou to musí být jen jako po kolejích
15. 5. 2007 18:59
Re: Vrozená vada
Mylné jsou spíše tady ty téze jedinců, kteří ještě nejeli pomálu ani s jednou s uváděných koncepcí a budou tady psát, že se čtyřkolkou se dá i jinak než po kolejích... Tak mi ukaž, jak tu Audinu rozhodíš tak, že vydriftuješ každou druhou zatáčku a já smeknu. Motorsport nám taky ukazuje třeba to, že na okruhu mnohem lépe funguje zadní náhon, než jakýkoliv jiný druh náhonu, když už jsme u toho. A jak vypadá spojení zábavy zadokolky a předokolky (pokud se tedy u předku dá mluvit o zábavnosti), si taky nedokážu jaksi představit... Sorry za můj ne moc hezký příspěvek. ;-)
15. 5. 2007 19:25
Re: Vrozená vada
"Motorsport nám taky ukazuje třeba to, že na okruhu mnohem lépe funguje zadní náhon, než jakýkoliv jiný druh náhonu" ... a proto jsou u cestovnich vozu 4kolky v pravidlech vahove znevyhodneny oproti zadokolkam a ty zase proti predokolkam, ze ;-) ?
anonym
15. 5. 2007 19:31
Re: Vrozená vada
jezdí nějaká ta čtyřkolka? třeba WTCC už asi ne a v jiných sériích výrazně zaostávají... to je ale jedna věc pravidla, druhá věc je realita a ta nám jasně ukazuje, že pro rozložení váhy je ideálem systém BMW. Samozřejmě, že na jak kterém okruhu potom se ukazuje ta která koncepce ať už v lepším či horším světle. Každopádně abys udělal to samé se čtyřkolkou, potřebuješ k tomu vyšší výkon bez ohledu na váhu a to je další handicap...
neregistrovaný "maaara"
15. 5. 2007 20:11
Re: Vrozená vada
Záleží taky kolik toho výkonu máš. O cestovní vozy se nějak moc nezajímám, ale je přece jasné, že pokud mám v autě 100 koní(příklad) tak je naprostý nesmysl vlastnit čtyřkolku(pokud jezdím na asfaltě) Pokud budu mět v autě koní 500 je naprosto jasné že jedna náprava bude mít problém tento výkon přenést a čtyřkolka z takto výkoným motorem bude mít navrh. Bude prostě rychlejší, a taky zábavná
neregistrovaný "007"
15. 5. 2007 19:55
Re: Vrozená vada
:yes: :yes:
neregistrovaný "maaara"
15. 5. 2007 20:03
Re: Vrozená vada
Já neříkám že toho dosáhnu, ale zato tvrdím že to nezanmená že když to nedokážeš ty tak nikdo. Moje řidičské umění není tak dobré abych tyto auta dokázal porovnat. Jenže to že to de, je naprosto jasná věc, je to vidět v rally, způsob jak to udělat je v odborné literatuře! Ale nechápu proč to vůbec vysvětluju člověkovy, který si myslí že co neumí on tak nejde! Pro předokolky je taky vypracovaný systém sportovní jízdy, jak jezdit zatáčkami atd. Divil by ses co vbšechno s předokolkou de.
neregistrovaný "MichalH"
16. 5. 2007 07:34
Re: Vrozená vada
No kdybych si myslel, že nejde co nedokážu já, to by to hezky vypadalo... :-) Rozumím tvým argumentům, ale přesto, normálně se jezdí na asfaltu! (a vzpomeň si jak to na asfaltu dávali dvoulitrové kity wéercéčkám) Beru, že v hothatchi typu např. Swift Sport, člověk zažije kotel, ale kotel zábavy s předním náhonem! Myslíš si, že by to auto bylo ještě lepší ve čtyřkolce? Já myslím, že ne... Myslíš, že třeba BMW M5 by bylo lepší jako M5x nebo xM5? Myslím, že vůbec - přišlo by totiž o takovou porci hravosti, citu a vyváženosti, že by naprosto ztratilo kouzlo! ;-)
neregistrovaný "Donald"
16. 5. 2007 07:53
Re: Vrozená vada
Na jednu stranu se tady bavíme o sportovní jízdě a na druhou stranu je do debaty zatahována rychlost na okruhu případně na nějaké rychlostní zkoušce.Já beru chování auta v běžném provozu na nějaké zábavné okresce a co mi dané auto dovolí a v kategorii sportovních aut mi přijde reálná rychlost +- stejná pro M3,EVO nebo STI. Jistě,vždycky najdeme v nějakých podmínkách nějaký rozdíl,ale obecně je to stejné. Zadokolka proti čtyřkolkám je zábavná "trochu" jiným způsobem a opačně,ale jednoznačně tvrdit,že koncepce BMW je da best mi přijde minimálně krátkozraké. A stačí si najít nějaký srovnávací test,kde figuruje RS4 a zjistíte,že Audi očividně taky umí postavit ostrý auto.
neregistrovaný "MichalH"
16. 5. 2007 15:17
Re: Vrozená vada
My tady jenom vzájemně demonstrujeme na jednotlivých příkladech jak to je ve skutečnosti při té sportovní jízdě. Proto ty extrémy v podobě rally a okruhů. Jasné, že máš pravdu i v tom, že koncepce BMW není da best, ale baví mě ty loebovské fantazie o dobývání okresek drifty všech kol. Jinak máš pravdu o té rychlosti, ale pokud bys chtěl jít o krůček dále, podle mne ho spíš uděláš s BMW než s STI neb neochota zatáčet běžným způsobem je překvapivá a vyžaduje VELMI zručného jezdce. Proto se tady tak dětinsky přehadujeme.
neregistrovaný "Donald"
16. 5. 2007 16:13
Re: Vrozená vada
Jestli myslíš neochotu zatáčet u STI,tak ta se zdá velmi silná,ale časem se naučíš jet "jinak" oproti zado čí předo-kolce,respektive jinak najíždět zatáčky a zjistíš,že neochota zatáčet je dána spíš neuměním řidiče a nebo spíš jinými návyky řízení. A dobývání okresek drifty je sice hezké,ale kdo kdy jel ostré 4x4 (EVO či STI), tak ví, že přilnavost těch aut je obrovská a posílat auto do řízeného smyku jinde než v opravdu ostrých a pomalých vracečkách je úkol pro mistra volantu. A na ten krůček dále v řízení nevidím rozdíl mezi BMW (M3) nebo STI, každé to auto je svým způsobem rychlé a posune řidičovy návyky a způsob řízení dál.
neregistrovaný "Donald"
16. 5. 2007 16:28
Re: Vrozená vada
Ještě mě napadlo.O trochu výš argumentuješ,že přidáním čtyřkolky by se zkazil charakter respektive hravost např. M5 což ASI ano,ale myslíš,že obecně 4x4 nemůžou být hravé a rychlé ? Mě přijde,že třeba výkvět systémů 4x4 v podobě EVA a sytém ATTESA v Skylinu můžou směle konkurovat zábavností a rychlostí zadokolkám.
neregistrovaný "MichalH"
16. 5. 2007 19:32
Re: Vrozená vada
Máš samo pravdu, ale aby sis užil správnou a nefalšovanou zábavu s těma čtyřkolkama viz. třeba Evo a STI, už musíš být řidič o level dál. A proto jich končí tolik rozbitých :-) Jsem prostě přesvědčený, že s třeba s takovým 350Z nemusíš být mistr volantu, abys vykouzlil nějaký ten driftík na výjezdu z každé druhé zatáčky a ještě při tom budeš vypadat mnohem lepší než ten v STI :yes:
neregistrovaný "maaara"
16. 5. 2007 09:54
Re: Vrozená vada
Takto nepřemýšlej, kdyby se dělalo STI z náhonem na zadek asi by taky přišlo, o takovou porci hravosti, citu a vyváženosti, že by naprosto ztratilo kouzlo. Nicméně u subaru je asi největší důkaz které auto je sportovní a které ne. Zatímco BMW si často kupuje manažer pro image. Budeš snad semnou souhlasit že Impreza je typicky chlapské auto pro sport. Na BMW babu zbalíš, na Subaru těžko :-) To jsem ale odbočil od audi. Já se dívám na S4,RS4, které prostě nelze nenazvat sportovními. No ale stejně platí to že pokud máš silný motor je prostě na asfaltu ze čtyřkolkou taky zábava. Zkrátka utrhneš čtyři kola, když se takto valíš smykem o co je to méně zábavné než se zadokolkou?
anonym
16. 5. 2007 09:13
Re: Vrozená vada
WRX STI není sportovní auto????? :-)
neregistrovaný "McMac"
16. 5. 2007 16:14
Re: Vrozená vada
nemyslel jsem abychom čtyřkolky odepsali, jen jsem nechtěl do "souboje" předo kolek a zadokolek tahat čtyřkolky, nemám nic proti nim, jen jsem chtěl okomentovat předokolky vs. zadokolky
neregistrovaný "007"
15. 5. 2007 19:51
Re: Vrozená vada
Děkuji moc za tento článek!!!!!!!!!!!!!!Je to,jako kdybych to napsal já!!!!!!Anonyme,jěště jednou děkuji!!!!!!!! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
anonym
16. 5. 2007 06:42
Re: Vrozená vada
Chlapce, tak ty jsi opravdu uplne mimo! Dnes z hlediska takovych vykonu motoru neni uz skoro mozne prenest takovy Mk na silnici, proto je quattro jedinou moznou vlobou, jak lze dosahnout nejlepsiho preneseni Mk na vozovku. Nebo si zopakuj zakony fyziky. A quattro je stale quattro, jen mnohonasobne vylepsene. Ze ti neni trapne psat takovyhle blbosti!!!
anonym
15. 5. 2007 09:58
Retus
Na to, ze ide o pocitacovu retus a jednu fotku na nepoznanie zamaskovaneho auta, je este priskoro na nejake hodnotenia...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Schapp
15. 5. 2007 12:58
Re: Retus
Yep, fotky stoji za kulovy >:D Je taky zvlastni, ze prispevky v diskuzi jsou mnohem hodnotnejsi a informativnejsi, nez clanek. Server auto.cz by mel zacit psat jenom nadpisy a nechat ostatni doplnit odborny text..
neregistrovaný "Don"
15. 5. 2007 16:18
Re: Retus
ale no tak >:D a prachy by pak mohli tak vyplacet rovnou ctenarum, ze? ;-) :yes:
neregistrovaný "Juha"
15. 5. 2007 10:23
náhon
Audi má výhodu předního náhonu. Nemusí vozit v zimě místo rezervy štěrk. Čím dál více potkávám MB i BMW 4x4 a bude to ještě častější. Drifty jsou krásná věc, ale že by někdo schválně driftoval s novým BMW je věc méně vídaná než Cayene v terénu. Krom toho přetáčející se smyk se zvládá těžko pro toho kdo se to nenaučil. Krom toho stejně je to o řidiči a kdo umí tak lehce vyklepne týpka v BMW. Kdo chce něco zažít tak může pustit na limit i Clio 1,2 a srdce ti adrenalinem zabuší.
Rozbalit vlákno
38
15. 5. 2007 10:25
Re: náhon
:yes: Ano,hlavně jezdit hlavou a srdcem ;-) :-)
anonym
15. 5. 2007 11:24
Re: náhon
a ledvinou a brzlíkem
neregistrovaný "Shortař"
15. 5. 2007 11:52
Re: náhon
a čepcem a bachorem
neregistrovaný "Jirka"
15. 5. 2007 18:30
Re: náhon
>:D Hoši, neblbněte, nebo mě pepkne klepka a lebka
anonym
16. 5. 2007 04:50
Re: náhon
a taky s nohama a s rukama ;-\
neregistrovaný "McMac"
15. 5. 2007 16:09
Re: náhon
"Nemusí vozit v zimě místo rezervy štěrk" říkaj lidi, kteří jeli se zadokolkou maximálně dvakrát v životě. Např. BMW řady 3(stávající model) vyjede každý kopec co předokolka.

Ještě bych rád viděl v čem je výhoda předního náhonu (oproti zadnímu samozřejmě) :-|
neregistrovaný "Paja"
15. 5. 2007 17:38
Re: náhon
Tomu snad ani nemuzes verit. Elektronika je mocna, ale ne vsemocne a fyzikalni zakony budou platit vzdy pro vsechny, at jsou sebeprestiznejsi.
15. 5. 2007 19:02
Re: náhon
Já s předokolkou nikdy nevyjel to co se zadním náhonem (škodovku jsem nikdy nevlastnil, abych předešel reakcím). Auta byla prosta jakýchkoliv elektronických pomocníků.
neregistrovaný "Pol"
15. 5. 2007 20:06
Re: náhon
Tak to kecáš :-)
neregistrovaný "MichalH"
16. 5. 2007 07:36
Re: náhon
Nekecám, a kdybys viděl v jakém bývám kopci... :-)
neregistrovaný "Uwan"
16. 5. 2007 06:37
Re: náhon
Tak to si nesiel so zadnym nahonom hore zasnezenym a zladovatelym kopcom. Ja som so Xsarou vysiel vpohode, patkovy bavorak predomnou mal velke problemy, a nakoniec to vzdal. Kola sa mu bezmocne pretacali, nemohli tu vahu hore kopcom vytlacit a zadok jazdil zo strany na stranu...V zime je koncepcia BMW trochu v nevyhode...
neregistrovaný "MichalH"
16. 5. 2007 07:37
Re: náhon
Máš pravdu, mě se to stalo na asfaltu... >:D
neregistrovaný "McMac"
16. 5. 2007 16:46
Re: náhon
to je pravda a taky je pravda že M3 je mrštnější než M5 a že 997 Turbo je v reálném světě rychlejší ne MB 65 AMG... ty totiž srovnáváš hrušky s malinama... Kolik váží xsara a klik bmw 5? srovnání by bylo kdyby nba tom tvém kopci bylo BMW5 a Audi A6 s předním náhonem. :-)
neregistrovaný "Uwan"
16. 5. 2007 06:38
Re: náhon
Presne tak. Ale mnoho prispievatelov tunajsieho fora asi malo v skole z fyziky sestku, alebo ani netusia, co to fyzika je...
neregistrovaný "McMac"
16. 5. 2007 16:47
Re: náhon
můžeš nás stručně poučit prosím? nemyslím to ironicky, opravdu by mě fyzikální poučení zajímalo
neregistrovaný "McMac"
16. 5. 2007 16:41
Re: náhon
pžesně tak, a proto nevidim důvod proč by měla předokolka jezdit do kopce líp než zadokolka...

můžeš to nějak vyvrátit?
neregistrovaný "maaara"
15. 5. 2007 18:56
Re: náhon
Promiň jak můžeš napsat, že tady někdo jel ze zadokolkou dvakrát v životě. Dyť půl republiky mělo žigulíky a příhody o tom jak musel spolujezdec jezdit v kufru aby cokoliv vyjeli byli denním chlebem.
V žádném případě ale nesouhlasím s tím že by to měla pro někoho být překážka v koupi BMW, na co by chtěli něco vyjíždět, nejezdíme přece po lesi, a zima vždy brzy pomine.
Výhoda předokolky je, že má mnohem bezpečnější jízdní vlastnosti pro nás amatéry. Jinak ale zadokolkám fandím....
neregistrovaný "Uwan"
16. 5. 2007 06:40
Re: náhon
Ale ti co su tu, nemaju obvykle dostatocny vek na to, aby si Ziguliky este pamatali, toboz s nimi jazdili...
neregistrovaný "maaara"
16. 5. 2007 12:06
Re: náhon
Tak to myslim že si to všichni pamatují a kdo ne tomu to řekli rodiče
neregistrovaný "McMac"
16. 5. 2007 16:51
Re: náhon
přece jen žigulík už je stará zadokolka, myslel jsem něco modernějšího, z dnešní doby (vyrobeno alspoň po roce 1995), přece jen vývoj aut v tomto oboru udělal zvláště za posledních 20 let ohromný pokrok.

Jinak nelze říci, že jsou předokolky bezpečnější, jde pouze o to na jakém autě se člověk učil jezdit(po autoškole) a zná jeho jízdní vlastnosti
neregistrovaný "joe"
15. 5. 2007 21:29
Re: náhon
Asi takhle a ve stručnosti. MB C sportcoupé, potřeba vycouvat do prudkýho kopce z parkovacího místa. A pod autem ledíček. S předokolkou, která má nad poháněnou nápravou těžkej motor, to není žádnej problém (vyzkoušeno na stejném místě), ale s tím Mercedesem to byl veeelkej problém. Takže pokud chcu auto na celoroční ježdění...
neregistrovaný "McMac"
16. 5. 2007 16:52
Re: náhon
tak si kup 4x4, nebo auto s lepším rozložením hmotnosti ;-)
neregistrovaný "aeron"
18. 5. 2007 20:13
Re: náhon
"Např. BMW řady 3(stávající model) vyjede každý kopec co předokolka."
Chlape, myslím že z tých tvojich obľúbených "zadokolek" má aj tak najväčšiu šancu preliezť nejaký kopec stará dobrá 120... A bez ELEKTRONIKY!!!
neregistrovaný "McMac"
19. 5. 2007 17:30
Re: náhon
nějaký argument by nebyl? :-)
neregistrovaný "Rudolf"
22. 5. 2007 14:52
Re: náhon
novou BMW 3 mám, na sněhu už 2 zimy a musím toto tvrzení vyvrátit. Tam kde sem musel couvat a znovu a pečlivě se rozjíždět se mi kamarád ve Fiat Bravo vysmál... vyjel sem, ale s potížema. Každopádně řetězy vozím, ale zatím jenom v kufru, ESP+ASR je naladěný velmi dobře.
neregistrovaný "007"
15. 5. 2007 20:06
Re: náhon
Pokud má BMW DTC a je to zadokolka,tak vyjede víc,jak kde jaké auto s předkem!!!!Moje zkušenost!!!!Když má auto DTC a je vyvážené 50:50 a pohon zadní nápravy,tak nemuže mít problém,a taky nemá!!!!!!!!!A jestli pak víš,která náprava má lepší trakci????No tak vidíš ;-) Jistě si odpovíš sám.Tak mě řekni,v čem má Audi výhodu,když má náhon na předek,kde působí negativní síly do řízení.A navíc to řízení u Audi je většinou tzv.mrtvé!!!!!! ;-) :-)
anonym
16. 5. 2007 06:41
Re: náhon
Kup so ucebnicu fyziky a studuj...
neregistrovaný "maaara"
16. 5. 2007 10:05
Re: náhon
Souhlas. Tím nenarážím jen na tento příspěvek, ale už mnohokrát se my tady v diskuzích stalo že přispěvatelé, nezanali alespoň středoškolskou fyziku, potom bylo prakticky nemožné jim něco vysvětlovat! Možní se tomu zasmějete, ale ono je to vážně vše jenom o fyzice. To s tím která náprava má větší trakci. Zadní na asfaltu, to nikdo nepopírá, protože při zrychlení veškerá hmotnost putuje do zadu. Jenže na povrchu s malou adhezí prostě toto zrychlení nenastává(jde o situaci, kdy se rozjížím na sněhu, zrychlení je zanedbatelně malé na to aby zvedlo příď a ponořilo zadek) Takže je zadní náprava pořád stejně nezatížená, zatímco hmotnost zůstává vepředu. Myslím že je to takhle, pokud je to jinak opravte mě!
neregistrovaný "Pol"
16. 5. 2007 11:24
Re: náhon
:yes:
anonym
16. 5. 2007 13:42
Re: náhon
Myslím, že nemáš úplně pravdu... a) třeba zrovna bmw má hmotnost na nápravách 50:50 (s prázdnou nádrží)
b) výhoda těžšího předku pro předokolku je pouze na rovince, pokud zrychluješ do kopce, má navrch zadokolka... zase ta fyzika :-)
neregistrovaný "manga"
16. 5. 2007 13:42
Re: náhon
Myslím, že nemáš úplně pravdu... a) třeba zrovna bmw má hmotnost na nápravách 50:50 (s prázdnou nádrží)
b) výhoda těžšího předku pro předokolku je pouze na rovince, pokud zrychluješ do kopce, má navrch zadokolka... zase ta fyzika :-)
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 15:10
Re: náhon
jo,přesně tak!!!Děkuji,že jsi to jim vysvětlil!!!!Ono tady spousta lidí v této diskuzi jsou teoretici!!!Měli by už konečně usednout za volant BMW 3 E90 a projet se na zmrzlém povrchu,aby věděli,že to co tady tvrdí není pravda!!!
neregistrovaný "FX"
16. 5. 2007 16:25
Re: náhon
Pak by měli přesednou do quattra a opět poznají výrazný rozdíl. :-!
neregistrovaný "McMac"
16. 5. 2007 16:54
Re: náhon
o tom se nikdo nehádá, že čtyřkolka má lepší trakci :-!
neregistrovaný "DLS"
17. 5. 2007 23:39
Re: náhon
To je pravda, ale skus s tym cuvnut na lade ;-)
neregistrovaný "DLS"
17. 5. 2007 23:37
Re: náhon
Presne tak... To, ako auto pojde do kopca zavysi od dvoch faktorov - pohanana naprava (ako vravis, na snehu nie je tento faktor taky podstatny ako na suchom asfalte) a rozlozenie hmotnosti. preto sa stopatky dostavaju vsade tam, kde ostatni koncia. A preto sa s predokolkou oplati do kopca cuvnut, ked nic ine nepomaha
Najhorsia situacia naopak nastava, ked treba so zadokolkou niekam na snehu/lade niekam cuvnut... v podstate dochadza ku kumulacii vsetkych nepriaznivych okolnosti - auto je v podstate predokolka s nezatazenou napravou - to je aj pripad vyssie niekde spominaneho sportcoupe
neregistrovaný "DLS"
17. 5. 2007 23:39
Re: náhon
Presne tak... To, ako auto pojde do kopca zavysi od dvoch faktorov - pohanana naprava (ako vravis, na snehu nie je tento faktor taky podstatny ako na suchom asfalte) a rozlozenie hmotnosti. preto sa stopatky dostavaju vsade tam, kde ostatni koncia. A preto sa s predokolkou oplati do kopca cuvnut, ked nic ine nepomaha
Najhorsia situacia naopak nastava, ked treba so zadokolkou niekam na snehu/lade niekam cuvnut... v podstate dochadza ku kumulacii vsetkych nepriaznivych okolnosti - auto je v podstate predokolka s nezatazenou napravou - to je aj pripad vyssie niekde spominaneho sportcoupe
neregistrovaný "FX"
15. 5. 2007 12:57
Audi
Audi je nepochybně sportovní značkou koncernu. Nyní se téměř ve všem dotahuje na konkurenci v podobě BMW a v mnohém ji taky již předčí.
Nebudu lhát, když napíšu, že Audi se velmi brzy stane nejuniverzálnějším sportovním sedanem na trhu. Nabídne jak velmi dobrý podvozek, širokou paletu výborných motorů, dle mého nejpovedenější design interiéru a slušivý exteriér. Co více si přát. :-)
Rozbalit vlákno
11
15. 5. 2007 14:01
Re: Audi
Image - v tom Audi nedosiahne na MB, BMW. Audi si so sebou vezie stigmu "skladacky" koncernu VW. Prave Audi vsak zasobuje Koncern spickovou technikou :-! Paradoxne to Audi skodi, lebo nie kazdemu sa paci ked da za A4 1,3mega a rovnaku techniku ma aj sused v octavii, passate...To sa ti v pripade 3er, C-Klasse nestane :-!
neregistrovaný "Juha"
15. 5. 2007 14:18
Re: Audi
Trefa
neregistrovaný "FX"
15. 5. 2007 14:31
Re: Audi
Image? Otázka času. Už nyní je rozdíl mezi trojlístkem velmi malý. V porovnání s dobou před 15-20 lety, je to výrazný rozdíl.
neregistrovaný "Jirka"
15. 5. 2007 18:32
Re: Audi
Šmankote, jakou image má MB? :-O
neregistrovaný "maaara"
15. 5. 2007 18:57
Re: Audi
Spadl jsi z marsu nebo co? Počítám že to je nějaká provokace.
neregistrovaný "mayo"
16. 5. 2007 15:04
Re: Audi
Nevím, jak si mám představit člověka, kterej napíše tohle. Jestli se ptáš na image MB tak prosímtě jenom otevři oči, to by mělo pro začátek stačit 8-s
neregistrovaný "maaara"
15. 5. 2007 18:50
Re: Audi
Naprostý souhlas, audi sem vždycky fandil, ale tohle jim škodí, snad by aspoň pomohlo kdyby se koncern jmenoval Audi a ne Cvágn.
anonym
16. 5. 2007 06:42
Re: Audi
To uz radsi Bugatti....
neregistrovaný "maaara"
16. 5. 2007 12:07
Re: Audi
Nebo možná snad teď PORSCHE! :yes: :-)
neregistrovaný "misogsk"
16. 5. 2007 14:33
Re: Audi
Kazdy sme nejaky, ale ked vidim Audi A8 tam z nej nestrhnem oci , kym nezajde za zakrutu ci horizont. Naco je dobra ta tvoja image? Image je nic, pocuvaj svoj smad, v tomto pripade svoje motoristicke srdce. Image je hovadina, ale kazdy sme nejaky :-!
neregistrovaný "mayo"
16. 5. 2007 15:07
Re: Audi
Tak s Beastem musím absolutně souhlasit. Audi sice dělá co může, ale řekl bych že na BMW to zatím rozhodně nestačí. Je to dnes jediná automobilka, která je pořád o krok dál než všichni ostatní.
15. 5. 2007 14:12
Horuco po Frankfurte
Caka nas horuca automobilova jesen - A4, Vectra, Laguna :yes: nedavno C, Mondeo :yes: a to sa chysta aj novy Accord a C5 :yes: Bude zaujimave sledovat vyvoj na trhu v buducom roku. Dufam, ze hegemonia passata skonci...Ale na SK trhu asi tazko :no:
Rozbalit vlákno
4
15. 5. 2007 15:43
Re: Horuco po Frankfurte
To bude bohuzel jeste nejaky tyn patek trvat. Navic, kdyz ted VW prichazi s opravdovym modernim dieselem, si myslim, ze se jeho pozice u nas pouze upevni. Nas nerozvinuty automobilovy trh nemuzeme porovnavat s temi na zapade. Tam pozice VW a Passaty zase tak silna neni.
neregistrovaný "FX"
15. 5. 2007 15:48
Re: Horuco po Frankfurte
V tom případě nejde o "rozvinutý automobilový trh", ale pouze a jen o kupní sílu obyvatelstva.
neregistrovaný "Jirka"
15. 5. 2007 18:33
Re: Horuco po Frankfurte
Stejně všichni koupí Hyundai nebo Pižmoňe :'-(
anonym
16. 5. 2007 06:44
Re: Horuco po Frankfurte
Jednoznacne. Porovnatelna kvalita, porovnatelne vykony, lepsia vybava, nizsie ceny...
neregistrovaný "Audiňák"
15. 5. 2007 15:54
BMW je mrdka
Nevim proč tady píšete že Audina se snaží předehnat BMW když už ho dávno předehnala a bude tomu už minimálně 20let ;-)
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "McMac"
15. 5. 2007 16:10
Re: BMW je mrdka
a to jsi jako vykouzlil z čeho ty specialisto?

>:D >:D >:D
neregistrovaný "Don"
15. 5. 2007 16:22
Re: BMW je mrdka
A v tom ses probudil frajere :no:
neregistrovaný "007"
15. 5. 2007 20:12
Re: BMW je mrdka
A ty si * opičí * >:D >:D
neregistrovaný "007"
15. 5. 2007 20:14
Re: BMW je mrdka
škoda,že to mažou.Popsal jsem Tě dobře!!!!!!!
neregistrovaný "Pol"
15. 5. 2007 20:20
Re: BMW je mrdka
no primitiv ses velkej :-)
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 15:13
Re: BMW je mrdka
to jsi myslel na mě???
neregistrovaný "avis"
15. 5. 2007 20:34
Re: BMW je mrdka
před 20ti lety byla Audi pěkná ***. U nás je tolik oblíbená jen proto, že měla od začátku nejlepší marketing. BMW má tady importéra teprve půl roku (bohužel)a Autec je banda neschopnejch amatérů. Takže teď tady každý machr musí mít Audi. Ale projeď se v Německu po dálnici a uvidíš více MB a BMW. Projeď se A6 a 5tkou a poznáš velkej rozdíl v jízdních vlastnostech - teda pokud jsi vůbec schopen to poznat!
neregistrovaný "Pol"
15. 5. 2007 21:00
Re: BMW je mrdka
A6 je ve všem lepší, jinak s tím Německem kecáš a například v UK jezdí subjektivně více Audi než MB a řekl bych i BMW
neregistrovaný "mayo"
16. 5. 2007 15:10
Re: BMW je mrdka
ty kraaavo, proti bavoraku 5 je audi A6 uplne prumerna :no:
neregistrovaný "Pol"
16. 5. 2007 15:32
Re: BMW je mrdka
Když se podíváš na to auto jako na celek, tak zjistíš, že to je pravda. Fanoušci BMW tu pořád vyzdvyhují jízdní vlastnosti BMW v extrému, ale jak často a kolik z nich to využijí. Kolik z vás kdo má BMW jezdí s vypnutým ESP jen tak pro radost? Jo BMW má o něco lepší a strmější řízení ale Audi kontruje celou řadou vecí, které jsou pro "normální" řidiče v této třídě vozů daleko důležitější jako například komfortnější podvozek, lepší pozice za volantem, kvalitnější zpracování interiéru, přehlednější karoserie, větší interiér a lepší variabilita interiéru, vyšší užitečné zatížení k tomu připočti o něco i když ne o moc lepší cenu a pro mě je vítěž jasnej, subjektivně pro mě i o dost lepší design Audi.
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 21:12
Re: BMW je mrdka
Takže BMW jsou lepší motoráři!!!Takže BMW má lepší jizdní vlastnosti!!!To řízení je naprosto unikátní oproti Audi!!!Takže pro někoho je BMW komfortní podvozek!!!Pozice za volantem je u BMW vždy lepší!!!Zpracování interiéru není na tom BMW tak špatně,jako Audi s podvozkem na BMW!!!viz.můj článek v této diskuzi níže dnes v 15.25 a 20.37hod.Interiéry jsou v daných třídách na milimetry skoro stejné!!!Cena je někdy u Audi mnohem vyšší,ale to také může záležet na tom,jak otevřeš hubu u prodejce!!!Dnešni AutoTip:cena AUDI A4 2.0=857tis. a BMW 320i=837tis.....A4 3.2fsi=1.215000 a BMW 330i=1.107000.!!!!!!!!!!!!!A design je věc každého co se mu prostě líbí!!!Pro mě Audi má strašně studený design a to jak zvenku,tak i uvnitř!!!Takže u mě je BMW jednička s naprostým odstupem od Audi.Protože miluji řídit auta a zvlášt BMW!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "jjk"
15. 5. 2007 21:37
Re: BMW je mrdka
Pravda, 5kova rada sa na A6 nechyta.
neregistrovaný "avis"
15. 5. 2007 21:47
Re: BMW je mrdka
A čím tedy prosím Tě jezdíš, že tak soudíš???
neregistrovaný "rasto"
16. 5. 2007 11:41
Re: BMW je mrdka
Mal som doteraz BMW 530 D a mal som 3 Audi A6 a mozem ti povedat z vlastnej skusenosti ze Audi je len obycajny zetor voci BMW. s tymi problemami na snehu: Mal som DTC a problem som nemal nikdy ziaden,vysiel som tam kde vysli auta s prednym nahonom.Jazdne vlastnosti ma unikatne tam kde ide Audina 140 BMW 160 myslim zakruty,zrychlenie a cele reakcie auta.6 je lepsia jedine vo vnutornom priestore ale inak zabudni.
neregistrovaný "jenda"
15. 5. 2007 23:00
Re: BMW je mrdka
Pekná hovadina. BMW má lepší podvozek? No možná na suchu ano, jinak za deště a sněhu s audi opískuju kdejakého namistrováného BMWčkaře. Za období zimy, mě nepředjelo ani jedno BMW (nejezdím sice pomalu, ale ani tak se nechytali asi věděli proč).
Jinak je holý blábol, že mezi podvozkem BMW a Audi je "velkej rozdíl", není. Normální člověk posoudí lépe podvozek audi. Opravdovej jezdec uzná, že rozdíl je minimální a začíná být poznat až v extrému, kde 98% řidičů ani nedohlédne.
neregistrovaný "palo_"
16. 5. 2007 05:39
Re: BMW je mrdka
aha. takze audi, vyrobca aut audi, uznava ze je este co na ich autach zlepsovat, ze s tou v predu tazkou predokolkou treba nieco robit lebo nestaci na bmw a potom vystupi odbornik na vsetko jenda a zmetie tie hlupe reci od audi zo stola. bravoo
neregistrovaný "Miraaa"
16. 5. 2007 13:26
Re: BMW je mrdka
souhlas...to, co napsal Jenda je velka ptakovina...mozna nazor cloveka, ktery zna jen Audi. BMW je o radosti z jizdy, ktera u Audi chybi...ale co clevek, to nazor. Kazdemu sedi neco jineho. Ja jsem jednoznacne pro BMW..zvlast potom, co jsem mel v rukou kupecko 335i
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 15:17
Re: BMW je mrdka
Takže kamaráde,já bych Tě předjel a dokonce by sis mohl ukázat kde!!!!!!! >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Deception"
16. 5. 2007 17:31
Re: BMW je mrdka
Děláš, jako bys měl nerychlejší a nejlepší auto na světě. Nemáš. Potkat tě na německé dálnici, tak jediný co uvidíš, jsou zadní lampy a nablýskaný čtyři kroužky. Protože tam, kde tvoje BMW dodýchává a je na maximu, tam je moje cestovní rychlost. A to můžu pokračovat až do těch cca 260, ale to už mám teda docela strach.
Takže ukazuju - na dálnici a ani si neškrtneš, to ti garantuju :-!
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 20:07
Re: BMW je mrdka
Každý umí předjed na dalníci.To dokáže i můj 3letý synovec!! ;-)No tak se snad s ním nechceš měřit?? >:D Ale půjdem na to na vlnité vozovce,která bude plná zatáček. ;-)A tam Tě tak vyklepnu,že na to v životě nezapomeneš!! ;-) >:D :-! Jo a to auto bylo fakt vyhlášený jako nejlepší na svetě 2006.Takže tady si taky utřel :no: >:D A jestli myváš strach,tak to vůbec radši spolu zkoušet nebudem.Já jsem totiž schopen jet těch 200 až 230 po normálních silnicích a to s dost špatným povrchem!Silnice o šířce asi tak 3m!!!!! :-! Takže prosím Tě radši čááááu PS:pro Tebe bude lepší,když pujdeš závodit do Ameriky.Tam jsou rovinky moc dlouhé!Jenom dej pozor,at neusneš nudou!! >:D
neregistrovaný "Deception"
16. 5. 2007 21:17
Re: BMW je mrdka
A chtěl jsi ukázat místo kde nebudeš mít ani tu sebemenší šanci, ukázal jsem. A jako další místo ukazuju pěkně zasněženou neupravenou cestu, nahoru, dolů, doprava, doleva, tam se ani nerozjedeš. Chce to mít zkušeností i z druhé strany a ne tady jen furt vykřikovat, jak je Bémwé nejlepší na světě. :no: Takhle to totiž vypadá, že si do něj vlezl ze stodvacítky. :-!
neregistrovaný "007"
17. 5. 2007 21:55
Re: BMW je mrdka
řeknu Ti jen jedno!!!Už konečně nasedni do BMW 3 E90 a vyzkoušej,jak to auto jede na ledě a sněhu.Jenom tady všichni kecáte,že to nic nevyjede a přitom jste v tom autě nikdo nejel.Tak to vyzkoušejte,nebo držte rypáky!!!Ten kdo to vyzkoušel,už nikdy nevypustí takový nesmysly jako Ty a ostatní.
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 20:10
Re: BMW je mrdka
Každý umí předjed na dalníci.To dokáže i můj 3letý synovec!! ;-)No tak se snad s ním nechceš měřit?? >:D Ale půjdem na to na vlnité vozovce,která bude plná zatáček. ;-)A tam Tě tak vyklepnu,že na to v životě nezapomeneš!! ;-) >:D :-! Jo a to auto bylo fakt vyhlášený jako nejlepší na svetě 2006.Takže tady si taky utřel :no: >:D A jestli myváš strach,tak to vůbec radši spolu zkoušet nebudem.Já jsem totiž schopen jet těch 200 až 230 po normálních silnicích a to s dost špatným povrchem!Silnice o šířce asi tak 3m!!!!! :-! Takže prosím Tě radši čááááu PS:pro Tebe bude lepší,když pujdeš závodit do Ameriky.Tam jsou rovinky moc dlouhé!Jenom dej pozor,at neusneš nudou!! >:D
neregistrovaný "Deception"
16. 5. 2007 21:14
Re: BMW je mrdka
To co tady píšeš jsou pěkný kraviny, očividně si obrovský ubožák. Doporučuji ti začít používat více mozek (pokud nějaký máš). :no: Co věta, to perla.
PS: Ani ty vykřičníky ti nedodají více vážnosti, spíš naopak.
neregistrovaný "007"
17. 5. 2007 21:45
Re: BMW je mrdka
>:D >:D >:D >:D fakt mě dokážou pobavit lidi,jako si Ty!!Já vždycky dělám věci tak,aby se tomu těžko věřilo.Ale pak nakonec,když to někomu ukážu,tak nevěří svým vlastním očím.A to je to,co mě na tom baví a fascinuje a tím vždy překonávám ostatní a hlavně sám sebe!!!A to je v životě důležité!!! ;-) :-! >:D Pravdě podobně budeš asi ubožák Ty!!!!
neregistrovaný "FX"
18. 5. 2007 11:26
Re: BMW je mrdka
Přestaň tady vykřikovat kraviny. Na klikaté cestě to opráší kdejaká Impreza. Taky zapni mozek a popřemýšlej, proč v rally jezdí předohraby nebo 4x4. (a klidně se pohádej se závodníky, ti už ti to vysvětlí) Jednoduše, zadohraby by na reálné cestě kde se rally jezdí a kterých je u nás 95%, neměly sebemenší šanci. Zadek bude excelovat na rovné klikaté cestě, jakmile přijdou nerovnosti a ztráta trakce jedné nápravy (zadní) tak ... A pokud nejsi schopen pochopit ani toto, tak se fakt nemá cenu s tebou o ničem bavit.
Dle toho co píšeš, patříš do kategorie bezmozků, co razí heslo "Lepší být mrtvý, než druhý". :no:
neregistrovaný "007"
18. 5. 2007 15:28
Re: BMW je mrdka
Prvně jsem reagoval na vůz Audi,kdy mě DECEPTION psal,že mě vypráší.A ted Ty tady sem pleteš Imprezu??Je mě jasné,že všichni nasazujete všechny typy vozidel,jenom aby jste to BMW porazily.Ale všichni dobře víte,jak je to těžké!!Tak ted pozorně čti:Máme tady pěkně klikatou cestu s ostrými a rychlými zatáčkami a horizonty.Tam zkouším auta.V táhlých zatáčkách BMW 320D obutý do pneumatik 205/55 projíždí nejrychlejší zatáčku 170 a pak téměř dostává mírný smyk a zasahuje DTC.Tu stejnou zatáčku projede PAssat 155 a to je obutý do pneumatik 245/40.Takže Passat měl mnohem širší pneu,než BMW a to odost a rozdíl v kilometech je 15km ve prospěch BMW.Audi A4 to projela 160=165 se stejnými koly jako Passat.A další úsek tratě přináší pravotočivou zatáčku s následným horizontem a hned zase do leva a doprava.A tady se sakra poznal podvozek!!!Takže prvně jsem jel s BMW a v tom úseku jsem projel 150 a to s velice dobrým a předvídatelným chováním vozu.Jako druhý jsem vzal Passata a snažil se jet opravdu na krev.Ale něco mě říkalo,at před tím horizontem trochu uberu.A udělal jsem sakra dobře!!!!Ten horizont tak toho Passata nakopl,že jsem s ním letěl až na druhou stranu s problémy návaznosti najet do další zatáčky.V místě měření jel Passat pouhých 110.To je o 40km mín,než BMW!!!!!!A to je sakra rozdíl!!!Takže na téhle trati se pozná skutečně dobrý podvozek!!!Takže ani na klikaté cestě mě neopráší Impreza,kterou znám a považuji Imprezu a EVO za velice schopné auta.Ale jejich pevná pozice je právě v rally s nebřeberným množstvím štěrku a šotoliny.Tam jsou jedničky.Ale na okruhu v Brně kámoš s BMW M3 vyprášil už několikrát EVO i Imprezu.Jinak ještě o tom úseku,kde zkouším auta:ten úsek je vždy hlídaný,aby se nic nestalo a je mě hlášeno do auta.To píšu jenom tady kvůli tomu Tvému heslu.Nikdy jsem nikoho nepředjížděl a nebudu předjíždět kam nevidím!!!Takže to heslo ke mě nejde!!Takže vymysli nějaké lepší pro mě!!Děkuji Ti. ;-)
neregistrovaný "MichalH"
16. 5. 2007 15:21
Re: BMW je mrdka
Pleteš si trakci s odladěním podvozku. Až audi přestane dělat prkna a pochopí pojem čitelný, komunikativní a poddajný podvozek, pak jsme schopni se bavit. Do té doby bude BMW pelášit a audi jenom dívat.
neregistrovaný "milan"
16. 5. 2007 05:00
Re: BMW je mrdka
jo hlapce tak ty uz to mas za par,,,,,audi predstihla BMW ???? tak chlapce ted se otoc ke zrcadlu a pet krat se vsi silou liskni,at se proberes :no:
neregistrovaný "Radek"
15. 5. 2007 16:54
bmw sucks!
Audi je na tom technikou stejně jako bmw, jen má mnohem lepší design (tak 5 let náskok), interiér, a jeho 4kolka je na tom taky mnohem lépe :yes:
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "avis"
15. 5. 2007 20:39
Re: bmw sucks!
No tak trošku zpomal... Interiér má Audi kvalitnější - po materiálové stránce. Co se týče designu, každému se líbí něco jiného. Ale quattro a xdrive se srovnávat moc nedá. BMW je mnohem dále a kdyby jsi se o to zajímal více (nebo spíše vůbec trochu), tak by jsi to pochopil. Každý odborník ti to potvrdí. Zkus porovnat quattro na zasněžený dálnici, vyjetý koleje - s Xdrive se budeš cítit mnohem beuzpečnější a v reálu budeš rychlejší. A mám možnost to porovnat - jezdím střídavě (A6 3,0 Quattro + BMW 5 330iXdrive :-))) A motor v 5ětce je taky lepší....
neregistrovaný "jenda"
15. 5. 2007 23:05
Re: bmw sucks!
Na to, že tady děláš ramena, jak jezdíš v Audi a BMW, neumíš ani napsat jeho označení. BMW řady 5, má označení 530iX, nikoli 330iX. Asi jezdíš tak na zadním sedadle.
neregistrovaný "avis"
16. 5. 2007 11:20
Re: bmw sucks!
Tak jsem udělal chybu... A ramena nedělám, jen jsem se zapojil do diskuse a zdělil svůj názor a zkušenost. A víš co, řijeď, rád Tě svezu :-))
neregistrovaný "palo_"
16. 5. 2007 12:51
Re: bmw sucks!
aj mna? ;)
neregistrovaný "Miraaa"
16. 5. 2007 13:30
Re: bmw sucks!
me taky? Dal bych nevim co zato srovnat petkoveho bavora s audinou sestkou ;-)
neregistrovaný "Miraaa"
16. 5. 2007 13:31
Re: bmw sucks!
me taky? Dal bych nevim co zato srovnat petkoveho bavora s audinou sestkou ;-) mikeska.mirek@centrum.cz
neregistrovaný "mayo"
16. 5. 2007 15:14
Re: bmw sucks!
technická, to označení nebude 530iX, ale 530Xi, ale jinak celkem v pořádke, až na to že musím s předchozím komentářem naprosto souhlasit. Bmw jsou svýma technologiema výrazně dál akorát cena je o dost vyšší než u Audi. Proto možná sou tak úžasně oblíbený. Jinak myslím, že každej kdo by to mohl porovnat, by byl s jízdníma vlastnostma bavoráku MNOHEM spokojenější.
neregistrovaný "vk"
16. 5. 2007 20:56
Re: bmw sucks!
:yes: :yes: naprostý souhlas :yes: :yes:
neregistrovaný "jirka"
15. 5. 2007 23:39
Re: bmw sucks!
Seš ale vůl...Poznáš tak leda * jako 99% odborníků tady.
anonym
16. 5. 2007 11:22
Re: bmw sucks!
Tak jak myslíš.... ale ty seš pěknej omezenec, když se takhle vyjadřuješ k něčí zkušenosti.
neregistrovaný "mayo"
16. 5. 2007 15:15
Re: bmw sucks!
chtl bych vědět kolik toho poznáš ty, frajere
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 15:25
Re: bmw sucks!
audi nepotahuje celé sedadla kůží,ale jen hlavní část.To ostatní ošidí,protože to málokdo vidí a nepozná!!!BMW sedadla jsou naprosto celá z kůže a to kolikrát mnohem kvalitnější než u Audi!!!!!To je z praxe!!!Poznatek s nabouraných vozů!!!!!!! ;-) :-!
neregistrovaný "McMac"
16. 5. 2007 17:00
Re: bmw sucks!
u bmw si taky můžeš objednat kombinaci látka/kůže, jako šizení od audi bych to neviděl.
jinak sedadla jsou lepší to souhlas
neregistrovaný "007"
16. 5. 2007 20:37
Re: bmw sucks!
ne ne,Ty mě nerozumíš.Když jsou sedadla pošitá jakoby opravdovou kůži,tak fakt jako jediné BMW má naprosto celou sedačku s kůže.Audi a MB i Porsche má třeba na bokách u sloupku a mezi sedadly a u nohou /stehen/ naprosto dokonalou imitaci kůže.Ale kůže to není!!!Neboj se,nepletu si to s Alcantarou ani s něčím jiným!!!Chodím tady za kámošem,který pošívá sedačky pro luxusní auta,ale i yachty!!!
neregistrovaný "Audiňák"
20. 5. 2007 18:22
Re: bmw sucks!
Myslim si že fakt říkáš kraviny, audinu mám a sedadla v kůži, ale nenajdeš na nich ani kousíček látky, vlastně kousek jo (nápis airbag) ;-)
neregistrovaný "McMac"
20. 5. 2007 20:37
Re: bmw sucks!
tady nikdo nic o LÁTCE neřikal, pouze o nepodobenině kůže, mimochodem to, že máš audinu ještě neznamená, že na první pohled poznáš co je a co neni dobrá imitace kůže :-)
neregistrovaný "007"
20. 5. 2007 20:52
Re: bmw sucks!
Moc a moc Ti děkuji,že jsi mu to vysvětlil.Ten rozdíl mezi pravou kůží a dokonalou napodobeninou nepozná někdy ani profík.Většinou ty sedadla se musejí rozdělat.A to se právě stává jenom když je fakt auto nabourané,nebe trošku vyhořelé.Ještš jednou děkuji!!! ;-)
neregistrovaný "Audinák"
21. 5. 2007 19:00
Re: bmw sucks!
A jak ty můžeš vědět jestli já dělám do aut?? A jestli ta Audina nebyla bouraná?? Třeba vystřelenej boční airbag... :-)
neregistrovaný "Kontra - reakcia"
16. 5. 2007 14:26
Re: bmw sucks!
Ty dilinak sak Audi robi len face-lifting svojou podstatou sa moc nemeni. Ale pekne je a to bez pochyb.4 kolku ma BMW tiez a interier je napr u A6 dizajnovo ubohy.
neregistrovaný "vk"
16. 5. 2007 21:11
Re: bmw sucks!
tak tady bych si taky dovolil trošku polemizovat... tak zrovna kvůli technice bych se za to Audi ve srování s BMW moc nebil..... a design ? Musím říci, že i mně se nové Audiny líbí, ale jen do té doby než je nahradí nová generace. Nevím proč, ale je to tak. Když zmíním třeba A6 - minulá generace se mi líbila, pak přišla tahle nová a ta předchozí už mi přijde najednou vysloveně škaredá. Je to jak vejce :'-( . To BMW mi v tomto směru přijde lepší. Prostě každá ta modelová řada/generace si tak nějak "drží tvář/charakter".Prostě mi přijde, že každá nová generace Audi dělá tu předchozí až moc zastaralou a tak jí designově jakoby "zabíjí". Si teda myslím... ;-)
neregistrovaný "Audiňák"
20. 5. 2007 18:24
Re: bmw sucks!
Myslim si že fakt říkáš kraviny, audinu mám a sedadla v kůži, ale nenajdeš na nich ani kousíček látky, vlastně kousek jo (nápis airbag) ;-)
anonym
15. 5. 2007 17:20
AUDI a BMW
Tak audi se chce trarit sportovne? Tvarit se muze stejne to bude jen * pro manageri!...dnes uz jsou tak zamracene a zle ze bych rekl ze maji 250kw-a on je v tom 140kw ropak:-)....a BMW? Mati ma trojku...asi rok stara...330d...0-100...7.2? nechte si zdat..mozna 9! Je to line jak ves! sportovni? ze neco v zime vyjede?...kvalita? nesedi jediny udavany udaj! nejvetsi smejd auto v ktere otec koupil! BMW skoncilo v roce 1998...neverite? auto exner-praha u obchvatu k cernemu mostu...545i...3150 000kc...vevnitr na zapinani pasu je guma jak v polskem fiatu!
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Paja"
15. 5. 2007 17:39
Re: AUDI a BMW
Tomu snad ani nemuzes verit. Elektronika je mocna, ale ne vsemocne a fyzikalni zakony budou platit vzdy pro vsechny, at jsou sebeprestiznejsi.
neregistrovaný "Paja"
15. 5. 2007 17:48
Re: AUDI a BMW
Omlouvam se za predchozi prispevek, nicmene i Vas me pobavil. Rad bych Vas pozadal o zapujceni zarizeni k mereni zrychleni vozu. Btw. opravte si pravopisne chyby. ;-)
neregistrovaný "IFO"
15. 5. 2007 18:56
Re: AUDI a BMW
Tak takovyhle rozmazleny fracky, co si hrajou na experti mam nejradsi. Mazej si napsat ukoly a nerus diskusi!!! :-!
neregistrovaný "vk"
15. 5. 2007 19:29
Re: AUDI a BMW
>:D >:D "....na experti" nemá tam být "y"? No, nevím posílat pak někoho napsat školní úkoly..... Ale jinak rozčilení chápu....
Jinak já bych bral také radši BMW. Když si k tomu souboji Audi vs BMW domyslím ještě Mercedes("běžná porovnávací trojice"), tak mi vychází vychází, že Audi nemá žádné "nej". O Mercedesu se říká, že je nejluxusnější/nejkomfortnější.O BMW, že s ním je největší požitek z jízdy. A co Audi?...
neregistrovaný "Well"
15. 5. 2007 22:01
Re: AUDI a BMW
Nejméně provokuje sousedy ;-) .
anonym
15. 5. 2007 22:40
Re: AUDI a BMW
>:D :yes: to je fakt. sousedi se totiž majiteli smějou, že oni mají pašíky, co stojí o polovinu méně, ale mají v tom fůru věcí stejných jako on v Audi....
neregistrovaný "mayo"
16. 5. 2007 15:19
Re: AUDI a BMW
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "jenda"
15. 5. 2007 23:28
Re: AUDI a BMW
Audi má od každého trochu, ve výsledku (v průměru) je na to nejlíp. Je nejuniverzálnější.
15. 5. 2007 19:10
Re: AUDI a BMW
Ono dost záleží taky na tom, jak to auto zajedeš, že... Jestli se máti rozjížděla za 3, aby jí to neurvalo ruky a nikdy nepřekročí 80, tak se nediv...
A pamatuj anonyme, že gumu je dobré mít vždycky s sebou v autě, ne? Hlavně když máš BMW! Víš jak je to...
neregistrovaný "ZZ"
15. 5. 2007 21:15
Re: AUDI a BMW
>:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "007"
15. 5. 2007 20:23
Re: AUDI a BMW
BMW 320d E 90 natrhne zadek Pasatu 3,2 benzín.BMW 320d má papírově o 1.2s horší zrychlení,než Passat.Ale v praxi je to naopak.BMW má dost poctivý údaje!!!!!!! :-! :-!
neregistrovaný "mayo"
16. 5. 2007 15:18
Re: AUDI a BMW
nauc se nejdriv poradne ridit. Pochybuju ze umis radit natolik dokonale, abys mohl opravovat technicky udaje o zrychleni
neregistrovaný "Vašek"
15. 5. 2007 18:20
Auto
Vase starosti bych chtel mit :) !! Kazdej si tu hraje na sportovce a zachvili bude v jinym clanku pomlouvat ty co jezdi rychle. Me je jedno jestli projedu zatacku o 20ms rychleji nebo zrychlim o pul sekundy rychleji nez konkurence. Si koupim auto ktery se mi libi a je to. Jezdim normalne, asi jinak nez vy no. Takze poridim treba Mondeo ci Accorda a za usetrenejch 200 tisic (oproti treba BMW 3, A4) vemu manzelku na 2 dovoleny, na ktere nezapomene do konce zivota. A ve stari mi bude ukradeny ze sem nejezdil Audinou. Hezky den...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Well"
15. 5. 2007 22:03
Re: Auto
:yes:
16. 5. 2007 12:05
Re: Auto
No a ja si myslim, ze lepsi je poridit Audinu a manzelku vzit na takovou dovolenou za 100k kazdy rok, aby nemusela na tu jednu vzpominat(nezapominat) :-) do konce zivota. No a ve stari to chce Maybacha s ridicem. ;-) Prekrasnou dovolenou...
neregistrovaný "maaara"
16. 5. 2007 12:12
Re: Auto
Taky názor.
neregistrovaný "Kontra - reakcia"
16. 5. 2007 14:09
Re: Auto
V takomto pripade je najlepsie auto Fabia Junior - ojeta. Naco Mondeo abo Accord? Ak jazdis podla predpisov tak skoda penazi.Svoje nazory o tom co je rychlejsie a lepsie tu pisu fandovia, fajnsmekry a automobilovy nadsenci. Nikoho z nich nezaujma ako potesit manzelku.Socialne problemy a vztahy s partnermi sem moc nepatria. Ak je tu rec o Audi vs. BMW tak je to v reakcii na clanok , ktory neznie ako kupit afto a usetrit na dovolenku. Aby som pisal aj ja k teme tak Audi sa so sportovym prejavom vobec nechyta na BMW coz neznamena ze by Audi bolo zle, len ma ine vlastnosti. A6 vs 5 BMW je to nezrovnatelna dvojica co sa jasznych vlastnosti tyka.5ka je o 2 triedy vysie a aj za dazda sa chyta ak to nieje zrovna monzun.Ak sa niekto vyzna v autach tak to urcite budu ludia s TOP GEAR ktory o kazdom pokuse Audi postavit sportovy sedan povedali len tolko ze tazke je sportovo jazdit ked mate pocit ze na prednom narazniku mate priviazaneho jelena, cim reagovali na pretazeny predok kazdeho Audi.Jedniu vynimku tvori RS4ka.Stvor-nahon je fajn ale pocas 70-80 % casu su podmienky take ze zadnokolec od BMW drti ako pomasle. Mam uz 3tie BMW, brat ma 2he, otec mal tiez 2 a nikom s nas sa nestalo ze by sme niekde v zime zapadli -nahoda, pochybujem. A ze fyzika je fyzika a systemy vsetko nezachrania by som netvrdil na 90% situacii stacia bez problemov.A s tazkym predkom, vdaka nestastnemu ulozeniu motora to Audi v ramci fyziky tiez moc nevyhrava.Co sa interieru tyka...tak kvalita spracovania je urcite na strane Audi - ale dezign...neviem neviem, ziadne zaujmave prvky som u Audi neobjavil. Ako to tu niekto uz spomenul Audi je slusny priemer v zlatej nemeckej trojke ale ak si xes "zajazdit", tak sadaj urcite do BMW. Svetlou vynimkou je RS4ka coz je ale so sportovej stranky Hi-tech od Audi, na novu M3 trba este pockat a pak sa uvidi co kto dokaze...
neregistrovaný "Vasek"
16. 5. 2007 16:39
Re: Auto
No ja vim ze prispevek trosku mimo :), ale Mondeo a Fabia Junior je docela rozdil (velikosti, pohodlim, a pod.). Chtel jsem ale rict prave, ze stejnou praci jako Audi mi odvede auto ve stejne tride mnohem levnejsi. Takze mi prijde davat za, jak vy rikate - premiovku, plno penez navic zbytecne. Ta dovolena byl samozrejme priklad jak pro me lepe utratit zbyle penize :). Ale chapu ze tady jsou takovy ti zazranci do aut a ty to berou jinak.
neregistrovaný "POWER"
18. 5. 2007 12:12
Re: Auto
neregistrovaný "POWER"
18. 5. 2007 12:23
Re: Auto
tak ty si asi este trochu zaspal dobu!!!tu sa bavime o novej A4ke, ktora takisto ako A5 zdiela novu MLB platformu, kde uz je motor viac vzadu, riadenie ulozene dole, 5 prvkova predna naprava...Haloooo!!!Dobreee raankooo!!!Uz predokolka A5 ukazala svoje kvality, quattro zanechalo BMW 3 coupe na klukatej ceste daleko za sebou, lebo to BMW len driftit a driftit... >:-[] Interier - som rad ze uznavas kvalitu audi. a dizajn? rozhodne prehladnejsi a taky fajnovejsi nez strohost + kaplicka v strede v podani BMW.Ok, to moze byt vec vkusu, ale ako uz o A5/S5 napisali NEMCI.: Radost z jazdy byva uz aj v Ingolstadte!!! >:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "007"
18. 5. 2007 15:37
Re: Auto
To je sice krásný,co jsi napsal,ale já všude čtu,jak všichni pracují na tom,jak porazit BMW.Ještě jsem nikde neviděl napsaný,že by BMW mělo podvozkem dohánět Audi,nebo někoho snad jiného.Nebo se pletu??? ;-)A už nikdy nesrovnávej čtyřkolu s dvoukolkou!!!Jasný??!! ;-)
neregistrovaný "McMac"
16. 5. 2007 17:03
Re: Auto
chápu tě, ale tohle neni názor automobilového nadšence ;-)
Avatar - Ricardo
15. 5. 2007 19:57
Plachta
Pod to plachtou může být skoro cokoliv takže i to auto z obrázku >:-[]
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "ZZ"
15. 5. 2007 21:17
Re: Plachta
Pod plachtu bych strčil většinu zdejších expertů. Dneska to tu je, koukám, zase slet dětské pomocné školy ;-)
Avatar - Ricardo
15. 5. 2007 21:21
Re: Plachta
:yes: ale to by bylo potřeba víc takových transportů :-!
neregistrovaný "ZZ"
15. 5. 2007 21:24
Re: Plachta
Boty potřebovat nebudou...
Avatar - Ricardo
15. 5. 2007 21:26
Re: Plachta
Ale měli by si na cestu vzít dost chleba
neregistrovaný "ZZ"
15. 5. 2007 21:30
Re: Plachta
Aby dozorci netrpěli hlady? >:-[]
Avatar - Ricardo
15. 5. 2007 21:38
Re: Plachta
Ne, aby je mohli umlátit pecny >:-[]
Avatar - Ricardo
15. 5. 2007 21:43
Re: Plachta
Já vím, trapné.... ale dneska už málokdo ví jak to chodí - dezinfekce a hurá do světa :-!
neregistrovaný "ZZ"
15. 5. 2007 21:49
Re: Plachta
Oholit hlavu a hurá do sprchy?
Avatar - Ricardo
15. 5. 2007 21:55
Re: Plachta
A pak jede jede mašinka, kouří se ji z komínka, jede jede do dáli...
neregistrovaný "ZZ"
15. 5. 2007 21:59
Re: Plachta
Ta právě do dáli vůbec nejede. Endstazion je už teď jistá. Na tobě je vymetení komínu a obnovení dodávek Zyklonu B ;-)
Avatar - Ricardo
15. 5. 2007 22:03
Re: Plachta
Radši ho nechám vyvložkovat aby hygiena moc neprudila :-)
neregistrovaný "112"
15. 5. 2007 21:17
Audi A4
Hm pěkné, ten hadr bude za příplatek nebu už v základní verzi?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ricardo
15. 5. 2007 21:30
Re: Audi A4
Jistěže za příplatek, speciální verze Hadr-line ;-)
16. 5. 2007 21:55
Re: Audi A4
tak toto bolo ako dost dobreeee... >:D :yes:
16. 5. 2007 10:37
motory
nemůžu si pomoc ale audi podle mě dost škodí že nemá větši nabídku větších zážehových motrů ... mají 2,0FSI pak 2,0TFSI v miliardě variant a pak až 3,2 ... podle mě by to chtělo ještě nějaký menší šestiválec oko 2,5 litru aby mohli i v tomto poli konkurovat ;-\
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "POWER"
18. 5. 2007 12:13
Re: motory
tak ty si asi este trochu zaspal dobu!!!tu sa bavime o novej A4ke, ktora takisto ako A5 zdiela novu MLB platformu, kde uz je motor viac vzadu, riadenie ulozene dole, 5 prvkova predna naprava...Haloooo!!!Dobreee raankooo!!!Uz predokolka A5 ukazala svoje kvality, quattro zanechalo BMW 3 coupe na klukatej ceste daleko za sebou, lebo to BMW len driftit a driftit... >:-[] Interier - som rad ze uznavas kvalitu audi. a dizajn? rozhodne prehladnejsi a taky fajnovejsi nez strohost + kaplicka v strede v podani BMW.Ok, to moze byt vec vkusu, ale ako uz o A5/S5 napisali NEMCI.: Radost z jazdy byva uz aj v Ingolstadte!!! >:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "POWER"
18. 5. 2007 12:16
Re: motory
k motorom: a ty nevies ze A6 ma aj V6 2,4 a teraz bol predstaveny novy typicky audinacky motor 2,8 Valvelift?
To akoze aj s variabilnym zdvihom ventilov, samozrejme FSi + vsetok HiTech co do neho Audi vie dat?!
anonym
16. 5. 2007 13:57
Audi/BMW/Mercedes
to máte jak ve formuli hamilton je audi=ani jednou nevyhrál ale vyrovnané špičkové výkony ve všem čeho se zúčastnil ho dosadili na první místo. a mercedes s BMW je jak alonso a masa střídají si první místa tam kde jim to jde, ale i horší pozice nebo propadáky jinde. a zbytek automobilek je jako zbytek pole dejchají jím na záda občas prohodí pozice ale nikdy je nepředeženou. ale pořád za mnohem menší peníze máte auto co je jen kousíček od nich.

nemyslím si že jsem špatný řidič, ale když si říkám že pojedu agresivněji tak jedu v autě pořád tak na 75% auta možná 85% když jedu ve svém autě na místě které už opravdu znám a vím že si to tam můžu dovolit. Takže ty rozdíly které pociťují řidiči jedoucí právě od těch 85% schopnosti aut vejš nevyužiju proto bych kupoval auto podle toho jak sem i líbí z venku i zevnitř a v tomhle směru u mě vede audi pak bmw a pak jiný automobilky mezi který se řadí i méďa. a teď ruku na srdce béemvéčkaři a auďáci kolikrát jedete vy na hranici auta tak že potřebujete těch zbylých 15% schopností auta kdy už se začínají chovat rozdílně.

ps: díky rodiným známostem které pracovali na konkurenčním servru jsme měl možnost svézt se v hodně autech a doteďka mě nejvíc zábavi přinesla Fiesta ST a pak BMW 330 ale taky možná proto že mě učil brácha v těchto autech driftovat (moc mě to nešlo ale měl jsme na to tak hodinu v každým autě a ještě ktomu ne za sebou)a pak byla právě starší generace audy s4 kdy sem si zase vychutnával ty velký rychlosti při průjezdech zatáčkou které byli v průměru tak o 20% větší než v čemkoliv jiným a přesto jsme měl jistotu že mě to auto podrží
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "delph"
16. 5. 2007 13:59
Re: Audi/BMW/Mercedes
omylem se to odeslalo 2x tak tenhle příspěvek smažte
neregistrovaný "Kontra - reakcia"
16. 5. 2007 14:21
Re: Audi/BMW/Mercedes
Plne suhlasim a je to presne tak ako pises. Ale pretne tych 15% zaujma prave ludi pre ktorych je to srdcova zalezitost. Automobilovy fandovia prave tych 15% schopnosti odcenia. A ide o to kto je lepsi aj ked v reale je to mozno 0,05%...:) Lebo byt vynikajuci a byt najlepsi je vzdy rozdiel :))
anonym
16. 5. 2007 15:01
Re: Audi/BMW/Mercedes
no ono využívat tyto schopnosti na maximum v normálním provozu muže být občas nebezpečný. Ale těch 0.05% řidičů už si možná občas zaplatí a zajezdí si na okruhu. Vím ale taky že právě ti lidi kteří mi ty auta pujčovali byli fanoušci do aut (proto o nich psali že :-) ) a přesto tvrdili že ani oni ty auta nedokážou využít na víc jak 90% z části proto že ty auta měli jen na týden ale i tak říkali že tyhle auta mají maxima za maxima lidi. tam jsou tak možná nižší třídy aut, jenže to že auto má možnsti dál než člověk neznamená že člověk muže jít na hranici svých možností.. jaklmile je překročí už je jedno kolik zbývá auto protože to řidič neukočíruje...
neregistrovaný "delph"
16. 5. 2007 13:58
Audi/BMW/Mercedes
to máte jak ve formuli hamilton je audi=ani jednou nevyhrál ale vyrovnané špičkové výkony ve všem čeho se zúčastnil ho dosadili na první místo. a mercedes s BMW je jak alonso a masa střídají si první místa tam kde jim to jde, ale i horší pozice nebo propadáky jinde. a zbytek automobilek je jako zbytek pole dejchají jím na záda občas prohodí pozice ale nikdy je nepředeženou. ale pořád za mnohem menší peníze máte auto co je jen kousíček od nich.

nemyslím si že jsem špatný řidič, ale když si říkám že pojedu agresivněji tak jedu v autě pořád tak na 75% auta možná 85% když jedu ve svém autě na místě které už opravdu znám a vím že si to tam můžu dovolit. Takže ty rozdíly které pociťují řidiči jedoucí právě od těch 85% schopnosti aut vejš nevyužiju proto bych kupoval auto podle toho jak sem i líbí z venku i zevnitř a v tomhle směru u mě vede audi pak bmw a pak jiný automobilky mezi který se řadí i méďa. a teď ruku na srdce béemvéčkaři a auďáci kolikrát jedete vy na hranici auta tak že potřebujete těch zbylých 15% schopností auta kdy už se začínají chovat rozdílně.

ps: díky rodiným známostem které pracovali na konkurenčním servru jsme měl možnost svézt se v hodně autech a doteďka mě nejvíc zábavi přinesla Fiesta ST a pak BMW 330 ale taky možná proto že mě učil brácha v těchto autech driftovat (moc mě to nešlo ale měl jsme na to tak hodinu v každým autě a ještě ktomu ne za sebou)a pak byla právě starší generace audy s4 kdy sem si zase vychutnával ty velký rychlosti při průjezdech zatáčkou které byli v průměru tak o 20% větší než v čemkoliv jiným a přesto jsme měl jistotu že mě to auto podrží
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pol"
16. 5. 2007 16:03
Re: Audi/BMW/Mercedes
Jo to přirovnání na začátku je přesný :yes:
neregistrovaný "FX"
16. 5. 2007 16:38
Re: Audi/BMW/Mercedes
Dobře napsaný, taky bych to tak viděl.
Tady jsme ale na serveru, kde každej vlastní super káru minimálně BMW, driftuje každej den, jezdí jak Schumacher a jen pro radost.
Taky málokdo umí přiznat, že 98% času stráveného v autě stejně jezdí naprosto normálně. Proto je u mě Audi lepší volbou, je totiž příjemnější, na těch 98% času prosezených za volantem. Polovina lidí tu dělá, jako by existovaly jen dvě automobilky, nejlepší BMW a nejhorší audi, což je bohapustě holý nesmysl.
anonym
16. 5. 2007 18:19
Re: Audi/BMW/Mercedes
proto jsem to napsal nemusím si honit triko někde kde mě nikdo nezná a stejně nemám na to jak dokáznat pravdu či opak, navíc nerad lžu (krom toho když říkám přítelkyni že je ta nejkrásnější, ale pořád hodně krásná opravdu je :-) aspoň v mích očích )
sám jezdím v fordu ka a jak říkám když ho vezmu na těch 80% tak si dokážu užít pískající gumy, odlehčení náprav a mírné sklouznutí bokem, ale nedělám to často, přeci juen jako 22 letý student si nemohu dovolit na každou novou sezonu nový pneu tu spoustu benzínu navíc kterou to bere když ten motůrek točím mnohem víc a tak.

ps: na cestě kterou jsem znal jsme se dokázal držet BMW 530i za zadkem, protože tam bylo dost zákrut a nemohl využít tolik sílu motoru a řidič nedokázal využít potencionál auta(sebe) naplno...
16. 5. 2007 22:16
no fajn...
vsimol som si, ze celkom bezny jav v tychto diskusiach su osobne skusenosti diskuterov s autami...docitam sa tu o ludoch, ktory vlastnia mx-5 a k tomu A6 3,0TDI quattro, potom dalsi s 530xi a A6 3,0... skuste mi niekto opisat, ako striedate cestou do prace 760Li a A8 6,0L W12, kedy si na striedacku vychutnavate jedno rano jazdu plnu kontrolovanych smykov a v druhe rano perfektnu prilnavost systemu quattro, uz ma to tu fakt neprekvapi...inak, take btw redakcii, dost rafinovany nazov clanku - ste cakali co to tu vyvola alebo ste sami prekvapeni? ;-) tos tolko, prajem pekny zvysok vecera, dufam ze sa tu este niekolkokrat pobavim tak dobre ako dnes... nuz, tusim ten moj prispevok ani nie je tak moc o autach...co uz :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Frantik"
19. 5. 2007 17:45
Vidím to jinak!
Přátelé nezlobte se, ale vidím to jinak! KAŽDÉ technické řešení je vždy kompromisem. A také konstrukce aut je takovým kompromisem. A tak je AUDI v něčem lepší, v něčem BMW. Záměrně nepíši v čem, aby mě milovníci těchto značek nakamenovali. A je dobře, že AUDI bude mít novou čtyřku, ta stará byla už trochu jetá. Asi bude lepší než srovnatelné BMW řady 3. To je přirozené, bude to nové auto, a konstruktéři AUDI se poučili, dobré myšlenky od konkurence (i od BMW!) okopírovali, něco vylepšili, přibudou určitě novinky z vývoje BOSCHe,...tak bude AUDI lepší. A za dva-tři roky bude nové BMW 3 a zase to bude lepší...tak budeme mít lepší auta AUDI i BMW. Jen abychom na ně měli. A nemyslím jen ty peníze. Myslím také na potřebné sebeovládání za volantem. Některé diskutující na této stránce bych nechtěl potkat v provozu. Podle toho co píšou....
Rozbalit vlákno
0