Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Audi připravuje čtydveřové kupé A7

Úspěch Mercedesu CLS nenechává ostatní automobilky v klidu. Automobil podobné koncepce, se sportovním střihem, čtyřmi dveřmi a čtyřmi místy pro cestující, připravují také ve Wolfsburgu u Volkswagenu, v Coventry u Jaguaru a také v Ingolstadtu u Audi.
Zpět na článek
12. 6. 2006 10:15
neregistrovaný "Leftie"
12. 6. 2006 10:53
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 12:19
neregistrovaný "Šumící tráva"
12. 6. 2006 10:56
neregistrovaný "Cartman"
12. 6. 2006 11:01
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 11:03
neregistrovaný "Cartman"
12. 6. 2006 11:08
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 11:09
neregistrovaný "Cartman"
12. 6. 2006 11:12
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 11:14
neregistrovaný "Cartman"
12. 6. 2006 11:17
neregistrovaný "knour"
12. 6. 2006 11:19
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 11:21
neregistrovaný "Cartman"
12. 6. 2006 11:28
neregistrovaný "ZZ"
13. 6. 2006 15:39
neregistrovaný "lucas"
12. 6. 2006 20:30
neregistrovaný "jozef77"
12. 6. 2006 12:37
neregistrovaný "miroos"
12. 6. 2006 13:16
neregistrovaný "Paja"
12. 6. 2006 14:44
neregistrovaný "Cynik"
12. 6. 2006 16:13
neregistrovaný "McMac"
12. 6. 2006 19:20
neregistrovaný "pepa"
12. 6. 2006 17:49
neregistrovaný "xxx"
14. 6. 2006 17:33
neregistrovaný "Jarda"
12. 6. 2006 11:30
neregistrovaný "manitou"
12. 6. 2006 11:35
neregistrovaný "Tibby"
12. 6. 2006 12:10
neregistrovaný "Paja"
13. 6. 2006 00:17
neregistrovaný "xml"
12. 6. 2006 12:09
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 12:30
neregistrovaný "Jozki."
12. 6. 2006 12:31
neregistrovaný "Jozki."
12. 6. 2006 15:07
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 16:01
neregistrovaný "CAPE"
12. 6. 2006 16:30
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 16:41
neregistrovaný "CAPE"
12. 6. 2006 16:50
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 20:40
neregistrovaný "Jarda"
12. 6. 2006 17:09
neregistrovaný "Ricardo"
12. 6. 2006 18:36
neregistrovaný "MichalH"
12. 6. 2006 21:52
neregistrovaný "qwert"
13. 6. 2006 10:12
neregistrovaný "MichalH"
13. 6. 2006 11:04
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 11:33
neregistrovaný "MichalH"
13. 6. 2006 12:25
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 13:06
neregistrovaný "Hipa"
12. 6. 2006 16:12
neregistrovaný "McMac"
13. 6. 2006 21:00
neregistrovaný "Jarda"
12. 6. 2006 15:51
neregistrovaný "Plundr"
12. 6. 2006 17:08
neregistrovaný "Paja"
12. 6. 2006 17:36
neregistrovaný "don Pedro"
12. 6. 2006 19:13
neregistrovaný "pepa"
12. 6. 2006 20:26
neregistrovaný "Alessio"
12. 6. 2006 20:36
neregistrovaný "jozef77"
12. 6. 2006 21:48
12. 6. 2006 22:01
neregistrovaný "Jirka"
12. 6. 2006 22:17
13. 6. 2006 09:20
neregistrovaný "Jirka"
13. 6. 2006 09:41
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 10:03
neregistrovaný "sn4pb4r"
13. 6. 2006 10:53
neregistrovaný "sn4pb4r"
13. 6. 2006 17:09
neregistrovaný "Jirka"
13. 6. 2006 21:01
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 23:23
14. 6. 2006 09:43
neregistrovaný "Jirka"
14. 6. 2006 09:44
neregistrovaný "Jirka"
14. 6. 2006 14:44
neregistrovaný "anonym"
14. 6. 2006 17:05
neregistrovaný "Jirka"
14. 6. 2006 17:46
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 22:05
neregistrovaný "bobby"
12. 6. 2006 22:28
neregistrovaný "Alessio"
12. 6. 2006 22:33
12. 6. 2006 22:38
13. 6. 2006 11:28
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 11:57
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:11
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 12:17
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:24
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 12:44
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 13:23
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 13:44
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 20:48
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 20:56
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 23:37
14. 6. 2006 12:26
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 23:26
14. 6. 2006 12:35
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 14:08
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 15:27
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 15:42
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 17:45
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 20:58
neregistrovaný "George"
13. 6. 2006 21:06
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 12:37
neregistrovaný "Jarda"
12. 6. 2006 23:51
neregistrovaný "DAR"
13. 6. 2006 00:10
neregistrovaný "ROSSI"
13. 6. 2006 07:41
neregistrovaný "Paja"
13. 6. 2006 09:57
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 10:09
neregistrovaný "Paja"
13. 6. 2006 10:38
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 10:16
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 10:39
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 10:45
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 10:52
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 11:24
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 11:34
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 11:30
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 11:34
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 11:51
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 12:13
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 13:08
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 13:21
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 13:31
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 13:47
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 13:54
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 14:10
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 11:44
neregistrovaný "hoborg"
13. 6. 2006 11:50
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 10:24
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 10:32
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 12:16
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 13:06
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 10:48
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 10:48
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 19:16
neregistrovaný "sn4pb4r"
13. 6. 2006 11:26
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 11:46
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 11:55
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 12:00
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 11:59
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 12:10
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 14:06
neregistrovaný "sn4pb4r"
13. 6. 2006 11:27
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 11:38
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 11:57
neregistrovaný "MichalH"
13. 6. 2006 12:09
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:16
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 12:23
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:27
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 12:31
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 21:21
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 13:06
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 12:34
neregistrovaný "MichalH"
13. 6. 2006 12:40
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:31
neregistrovaný "MichalH"
13. 6. 2006 12:36
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:47
neregistrovaný "MichalH"
13. 6. 2006 12:53
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 13:22
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 21:13
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 11:49
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 12:24
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 13:09
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 14:05
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 15:33
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 15:40
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 17:50
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 12:36
neregistrovaný "CAPE"
13. 6. 2006 12:37
neregistrovaný "CAPE"
13. 6. 2006 12:39
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 13:46
neregistrovaný "CAPE"
13. 6. 2006 14:06
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 14:08
neregistrovaný "CAPE"
13. 6. 2006 14:09
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 14:31
neregistrovaný "sn4pb4r"
13. 6. 2006 13:10
neregistrovaný "Paja"
13. 6. 2006 13:14
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 14:01
neregistrovaný "Paja"
13. 6. 2006 14:08
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 14:55
neregistrovaný "Paja"
13. 6. 2006 15:08
neregistrovaný "Enzo"
13. 6. 2006 15:35
neregistrovaný "Paja"
13. 6. 2006 17:13
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 09:51
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 10:04
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 10:13
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 10:29
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 10:37
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 22:27
neregistrovaný "bobby"
13. 6. 2006 19:01
neregistrovaný "Skyline"
13. 6. 2006 22:04
neregistrovaný "zden"
13. 6. 2006 22:14
13. 6. 2006 23:14
neregistrovaný "Skyline"
13. 6. 2006 23:17
14. 6. 2006 00:04
neregistrovaný "Skyline"
14. 6. 2006 00:46
14. 6. 2006 09:58
neregistrovaný "Tibby"
14. 6. 2006 14:17
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 17:08
neregistrovaný "Bimbo"
14. 6. 2006 22:11
neregistrovaný "Bimbo"
14. 6. 2006 18:42
neregistrovaný "tvoje mama"
14. 6. 2006 20:10
neregistrovaný "MichalH"
14. 6. 2006 21:06
neregistrovaný "MichalH"
15. 6. 2006 01:06
neregistrovaný "xml"
15. 6. 2006 01:08
neregistrovaný "xml"
14. 6. 2006 18:48
neregistrovaný "GTIjeDebil"
14. 6. 2006 23:30
neregistrovaný "Alessio"
neregistrovaný "Leftie"
12. 6. 2006 10:15
konečne pekné AUDI
:yes: Konečne pekné audi. Tie doterajsie ma veľmi neočarili... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 10:53
The King - CLS
CLS může dál v klidu sedět na svém pomyslném trůně. Tenhle pokus ho vážně neohrozí...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Šumící tráva"
12. 6. 2006 12:19
Re: The King - CLS
:yes:
neregistrovaný "Cartman"
12. 6. 2006 10:56
Mercedes je jednička
Mercedes průkopníkem vždycky byl, je a bude. Tento hnus v žádném případě nemůže CLS ohrozit. MERCEDES FOREVER!!!
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 11:01
Re: Mercedes je jednička
A v čem, prosím tě, bude průkopníkem? :-)
neregistrovaný "Cartman"
12. 6. 2006 11:03
Re: Mercedes je jednička
V designu, v technice, v bezpečnosti...
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 11:08
Re: Mercedes je jednička
Můžeš nějak konkrétněji, když víš, že bude průkopníkem?
neregistrovaný "Cartman"
12. 6. 2006 11:09
Re: Mercedes je jednička
Konkrétně nemůžu, ale nech se překvapit. Oni, kluci mercedesáčtí, zase něco moc dokonalého vymyslí. Já jim věřím.
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 11:12
Re: Mercedes je jednička
Aha. Myslel jsem si, že jsou to jen prázdné obecné žvásty. Nezklamal jsi :yes:
neregistrovaný "Cartman"
12. 6. 2006 11:14
Re: Mercedes je jednička
Ty ve svém příspěvku ovšem píšeš něco hodně podobného jako já. Že by taky jenom prázdné obecné žvásty? :no:
neregistrovaný "knour"
12. 6. 2006 11:17
Re: Mercedes je jednička
jasne, posledne naucili na le mans auto lietat, skoda ze odvtedy sa tam uz nezjavili >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 11:19
Re: Mercedes je jednička
Nevím, jaký můj příspěvek máš na mysli, Cartmane. Já vznesl dotaz na tvé tvrzení a ty nejsi schopen ho nijak podpořit. Z toho oprávněně usuzuji, že nemáš jak a vaříš tu z vody ;-)
neregistrovaný "Cartman"
12. 6. 2006 11:21
Re: Mercedes je jednička
Mám na mysli tvůj příspěvek z 10:53, ve kterém píšeš v podstatě to samé jako já o kousek níž. No nic kámo, ale já se tady nechci hádat, nevím jak ty, ale já teda ne. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 11:28
Re: Mercedes je jednička
Špatně mě chápeš, ale to nevadí ;-)
neregistrovaný "lucas"
13. 6. 2006 15:39
Re: Mercedes je jednička
Kazdopadne nieco na tom bude priekopnictve bude, staci sa pozriet na techniku v kazdej novej s-klasse
neregistrovaný "jozef77"
12. 6. 2006 20:30
Re: Mercedes je jednička
>:-[] :yes:
neregistrovaný "miroos"
12. 6. 2006 12:37
Re: Mercedes je jednička
Mercedes měl třeba jako první ve svých autech airbagy, 3 bodové pásy, satelitní navigaci a věřím, že toho bylo určitě víc. Takže průkopníkem byl a asi stále je....ale já bych si koupil stejně radši Audi. ;-)
neregistrovaný "Paja"
12. 6. 2006 13:16
Re: Mercedes je jednička
Prukopnictvi se M-B v zavadeni novych prvku v nekterych pripadech uprit neda, bohuzel ruku v ruce s tim, prisel Mercedes o povest vyrobce kvalitnich a bezudrzbovych vozu...
neregistrovaný "Cynik"
12. 6. 2006 14:44
Re: Mercedes je jednička
Airbagy mel prvni Cadillac. Akorat pry moc nefungovaly, tak je zas prestal vyrabet. A o par let pozdeji s nimi prisel Mercedes.
neregistrovaný "McMac"
12. 6. 2006 16:13
Re: Mercedes je jednička
myslím, že i automatickou převodovku...
neregistrovaný "pepa"
12. 6. 2006 19:20
Re: Mercedes je jednička
mercedes patri ve svete jako dikatator nove techniky a prihlasuje i nejvic patentu, jejich premiery jsou nejdulezitejsi a nejocekavanejsi (nejen novinarmi) na svete, staci se podivat na navstevnosti jednotlivych pavilonu v detroidu, nebo zeneve. Nova S-klasse dostala v usa titul nejlepsiho auta sveta.
neregistrovaný "xxx"
12. 6. 2006 17:49
Re: Mercedes je jednička
ABS, ESP, další prvky bezpečnosti a komfortu - nestačí to??? víš vůbec, kolik miliard EUR vydává DaimlerChrysler ročně na výzkum a vývoj? ušetřím tě čísel, ale je to nejvíc ze všech automobilek... co takovej Lexus, aha?:-)
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 17:33
Re: Mercedes je jednička
Ale jdi ty mumlo :-)
neregistrovaný "manitou"
12. 6. 2006 11:30
TAK JE TO JASNÉ
Jestli to audi bude jako ta malůvka, tedy takové jako rozšláplé, pak se určitě budou u MB radovat, CLS bude dál vládnout tomu pseudosegmentu, které vytvořil. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tibby"
12. 6. 2006 11:35
Mno..
Tenhle pokus mi přijde takový...jakbychto..impotentní.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Paja"
12. 6. 2006 12:10
Re: Mno..
Spise bezpohlavni...nema nejaky markantni napad, ale z toho bude podle mne tezit. Filozofie M-B byla trochu sokovat, Audi bude konzervativnejsi, ale kupce si najde. Zda to bude kanibalizace nevim, ale prodavat se bude... ;-)
neregistrovaný "xml"
13. 6. 2006 00:17
Re: Parada
>:D >:D >:D >:D >:D uz vyse 2 hodinky si citam clanky tu na auto.cz ale tu zmenu nalady co mi sposobil tvoj prispevok som ani zdaleka nezazil :-) >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 12:09
OT: TEST R32, TEST R 32
Karty jsou na stole... konečně, jo, třicetdva es tě lákaj na pořádnou jízdu. Přečetl jsem podrobně. Smekám před celým textem. Opravdu dokonale a stylově popsané auto a dokonale vystižený jeho charakter... :yes: :yes: P.S. VW umí :yes: :yes: ... a ta cena... to je snad malej zázrak.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Jozki."
12. 6. 2006 12:30
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
:yes: A aj podla Top Gearu je R32 lepsia. :yes:
neregistrovaný "Jozki."
12. 6. 2006 12:31
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
uslo mi : lepsia ako BMW 130i. :yes:
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 15:07
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
:yes: :yes:
neregistrovaný "CAPE"
12. 6. 2006 16:01
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
Ako pisali v clanku chyba mi u R32 sportovejsi duch.HH si predstavujem ovladatelnejsi a viacej zabavny , hlavne v zakrutach.Preto myslim ze u konkurencie sa najdlu lepsie auta Focus ST , BMW 130i.No uz sa tesim na Focus RS >:D :yes:
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 16:30
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
Proč u konkurence? Vlez do GTI a budeš neskonale šťastnej.
neregistrovaný "CAPE"
12. 6. 2006 16:41
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
hmm tak ako ty by si bol stastny v GTI , tak ja by som bol stastnejsi v ST ;-)
neregistrovaný "GTI"
12. 6. 2006 16:50
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
Aha ;-) Fanda Fordu... tak držím palec... ať ti to jednou vyjde :yes:
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 20:40
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
Asi ne Jozki :-(
neregistrovaný "Ricardo"
12. 6. 2006 17:09
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
Tak jako VW dělá nevýrazné a konzervativní modely, R32 (minulý i současný) se vymyká. R32 jede :yes: :yes:
12. 6. 2006 21:26
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
:yes:
neregistrovaný "MichalH"
12. 6. 2006 18:36
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
Hmmm... sice mám problém to napsat, ale na první pohled "TO" působí dobře. Zvuk jedna báseň, tady by se měli někteří inspirovat. Ale pořád to na mne působí jako sportovní auto "na oko". Nevím pro koho je ten vůz určený, ale vidím v něm nagelovaného chlapce v botech sparco, rukavicích sparco, tričku sparco, který se však o vlastnictví toho vozu nijak nepřičinil a jehož nájezd do zatáčky připomíná ruskou ruletu... Ale mezi kinem a nejbližší diskotékou to zvládá suveréně nejrychleji. Nemůže to být vůz pro vyznavače sportovního svezení, byť na těch rozbitých kotárech seděl celkem pěkně. Pohon á la nakopněte mi *když to nejmíň potřebuju (sice jsou firmy, které Vám z toho udělají permanentní čtyřkolku) a 70% váhy na předních kolech nevzbuzuje zrovna nadšení. Další věc, kterou nechápu je systém řazení sekvenční převodovky (když to nemá pádla). Viděli jste snad někdy u závodního auta, že by se řadilo "nahoru" směrem vpřed? Tohle pochopilo asi jenom BMW. Je to auto pro toho, kdo prostě jenom potřebuje mít nejvýkonějšího a nejdražšího Golfa. Je to opět snaha Vlkohradu ukázat, že mají na něco víc. Ale tohle auto nemá styl a nikdy se nestane ikonou. Jinak celkově vzato je GTI vzhledem k téměř identickým výkonům a nižší ceně určitě lepší volba. Jsem si jist, že na té samé cestě nebude pomalejší... a alespoň s trochou ducha...
neregistrovaný "qwert"
12. 6. 2006 21:52
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
:yes: :-)
12. 6. 2006 21:58
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
Ještě se mu směj :-)
12. 6. 2006 21:58
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
Nepůsobí to dobře jen na první pohled. Je to výborná kára. Soudíš neznale, MichaleHá... je to uživatelsky velmi přívětivý vůz, v němž, jak ses dozvěděl, můžeš jezdit pohodlně... přitom je vybaven silným motorem, který tě dostane z každé svízelné situace. Ano, jsou tací zákazníci, kteří vyžadují vzhledovou "civilnost"... a tu jim dává (tradičně u VW) i R32. Absolutně nechápu, kdes koupil ten nesmysl o potácení se mezi diskotétkou a adam pláží... asi jsi dlouho nebyl venku... tohle tedy moc odpozorované nemáš. Upřednostňuješ-li GTI (bravo, MichaleHá) pak bys měl zkusit šestiválec v R32... to je trochu jiné téma než 2.0 v GTI... nechápu, že můžeš uvažovat v kategorii GTI versus R32... A pak je tu cena... která tedy musí omráčit každého - za milión mít 250 koní v šestiválci... to je téma dne. P.S. Souhlas - u VW dokázali v R32, že opravdu mají na hodně... tos napsal dobře.
neregistrovaný "MichalH"
13. 6. 2006 10:12
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
GéTéí, možná jsem neznalý, možná jsem dlouho nebyl venku (i když nechápu čím jsem tak mimo, ale ty mi to rád objasníš) a uvažuju v kategorii GTI vs. R32... Proč? Protože je to pořád JENOM Golf. Opět si vykládáš věci, jak se ti hodí. Ano, motor je určitě skvělý, ale že by tě vytáhl z každé svízelné situace? Svojí váhou ti moc nepomáhá a ten vynikající pohon všech kol taky není žádný skvělý vynález. Podle mne, to auto nebude na hraně moc vyvážené a bude reagovat záludně. Ale jak píšeš, možná soudím neznale. A protože je to pořád JENOM Golf, přijde mi GTI srovnatelná lepší volba než R32. Ten, který kupuje GTI ví proč ho kupuje, ten, který kupuje R32 neví proč ho kupuje, ten potřebuje mít jen nej Golfa za milion. Golf za milion? Strašná představa, byť má 250 kobyl. Pokud budou prodávat R32 jako luxusní dálniční Golf se silným motorem, tak dává bezezbytku smysl, jako sportovní auto nebo HH v žádném případě. A navíc, já to auto nezatracuju (výjimečně u VW group), jenom se ho snažím pochopit.
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 11:04
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
Mýlíš se v tom, že vycházíš ze zásadně špatného základního postoje, že je to "jenom Golf"... MichaleHá... PRÁVĚ, že je to Golf... má ve svém segmentu zajištěnou první příčku... Možná, že každý chápeme smysl auta někde jinde. Vidím, že tobě nevyhovuje ani Haldex... pravděpodobně nekde na okreskách zažíváš na šotolině permanentní loeborgasmus... my ostatní, my se necháváme parádně povozit v R32... Jinak cením, že R32 nezatracuješ...
neregistrovaný "MichalH"
13. 6. 2006 11:33
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
Netlač do extrému. Nevím zdali by mi vyhovoval Haldex, nicméně jsem psal o tom, že z pohledu sportovního auta je v podstatě špatně použitelný... Nezažívám na okreskách permanentní loeborgasmus, čtyřkolku nemám - proč ty věčné výpady... Klidně se vozte R32, je to pěkný vůz s pěkným soundem a silným motorem, jenom o něm netvrďte, že je sportovní auto nebo HH. A když vás někde na okresce smýkne GTI, tak se nekopte do hlavy, že jste za to dali o 200 klacků víc. Prostě můj pohled. :-)
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:25
Re: OT: TEST R32, TEST R 32
:-) :-)
neregistrovaný "Hipa"
12. 6. 2006 13:06
A7
To je perla! "čtyřdvéřové kupé" !!!!!! ;-\
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "McMac"
12. 6. 2006 16:12
Re: A7
to víš! časy se mění, ale nic výstižnějšího než 4dvéřové kupé asi není!
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 21:00
Re: A7
Ale je. Co treba zmrsenej sedan :-) btw. definice kupe : sportovní varianta osobního automobilu s dvoudveřovou karoserií a splývavou zádí :-)
neregistrovaný "Plundr"
12. 6. 2006 15:51
Jak to poznaj?
Zajimalo by me, podle ceho se pozna, ze jde o pripravovane A7 a ne o nejakou super verzi A4, treba lim. edice z DTM? Da se to podle neceho poznat?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
12. 6. 2006 17:08
Re: Jak to poznaj?
Jiste, podle tvaru karoserie... ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
12. 6. 2006 17:36
Au - di
Tož gdyby se aj čtyřkolečkoví na hlavu stavjali a ušiskama se odrážali, tož CLSko netrumfnou. Ale aspoň se ogaři snaží ... Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pepa"
12. 6. 2006 19:13
..
za 5 roku prijde lexus ze svoji kopii cls, infinity uz nabizi levnejsi kopii cls v usa. po adidas, boss, armani se naucili asiate kopirovat i auta :-( nastesti se najdou lide co vidi rozdil a radeji koupi poradny original
Rozbalit vlákno
40
neregistrovaný "Alessio"
12. 6. 2006 20:26
Re: ..
tak tě chvíli sleduju a mám na tebe otázku: jsi blbej nebo navedenej? To si fakt myslíš, že lexus něco kopíruje? Zapomeň, kámo, zapomeň
neregistrovaný "jozef77"
12. 6. 2006 20:36
Re: ..
:-) :yes:
12. 6. 2006 21:48
Re: LEXEM DO HLAVY
No, to si piš, že kopíruje. A sám teď má co dělat s tím, aby mu en cejch nezůstal na věčnost. Původní zadání znělo jednoduše - když může luxusní segment vyrábět Mercedes... stačí ho rozebrat, vytvořit podobné auto a vstoupit na trh. Jedna věc je se rozhodnout... a druhá věc je zaujmout konta těch, co dosud ceněj Mercedes... 20 let snahy Lexe... a výsledek je jen čelní místo v tabulce - spolehlivost. Rozumíš... to, že v tomto segmentu je vůz spolehlivý je pravidlem. Ovšem to další... tedy "vnímání značky" to nelze vyhonit tabulkou spolehlivosti... o tom rozhodují opravdu kupující tak, jako kdysi o gladiatorech. Protože evropskej trh je usazený... a tudíž akcentuje tradice, každej kluk ti tady vyjmenuje premiovky do patnáctýho kolene. Jednotlivé značky se tu profilovaly i 100 let... a proto naráží tu Lex na barieru ticha. rozumíš, jestliže se tu desetiletí odehrává tvrdej boj mezi MB a BMW, a v poslední době za účasti i AUDI... a do toho vrhne Lex jednoho takřka chcípáčka... co čekáš? Nic... pár prodanejch kousků pomýlenejm fanatikům... ovšem tradice, klasa... ta jde dál svou cestou, kterou dvoustránkovým inzerátem v Rudém právu těžko změníš. Vezmi si třeba vnímání japonskejch značek zde - Toyota... to je vlastně japonskej VW... bežná spotřební záležitost... s nikým (mimo TTToma, tedy) to nehejbe... proč taky. Naproti tomu si vezmi Subaru... to je značka srdce... výrobce, který se vyčleňuje z té zoufalé japonské uniformity originálním permanentním pohonem i motory... A vidíš... zde to funguje... no jistě, bodejť by to nefungovalo... ta značka totiž nabízí mnoho řidiči. Tobě je přece jedno, jak má TTT zorganizovanou výrobu... ty si přece nekupuješ tu organizaci... ty chceš vůz, co tě sejme. A proto je možné tu zbožnovat Subaru a být vlažný k TTT. Obráceně si to ani neumíme představit. Jo, Evropa... ta vrtošivá kráska, co vyznává tradici, styl... tady to bude mít Lex velmi těžké. :yes:
neregistrovaný "Jirka"
12. 6. 2006 22:01
Re: LEXEM DO HLAVY
No to sme se zas neco dozvedeli,pro tvoji informaci,automobilovejch trhu je trochu vic nez jen ten evropskej,treba Amerika,Japonsko....prodava se tam docela dost aut...a Lexus pokud vim neni evropska znacka a Evropa neni jeho hlavnim trhem....ses opet trochu mimo chlapce,jako vzdy... :no: A najednou tady tvrdis,ze Subaru je znacka srdce atd....potom,co si psal u predchozich clanku na tema subaru,ted premyslim,jestli ses po mrtvicce,nebo ses vazne tak psychicky labilni....nebo,ze by te v nem nekdo konecne svez?? :-O
12. 6. 2006 22:17
Re: LEXEM DO HLAVY
Koukám, že máš se mnou problém asi jako Lex s Evropou. Tak především, co má můj vnitřní názor na Subaru společného s tím, jak je vnímán většinovou evropskou motoristickou popolací? ;-\ Nebo, ty mě snad považuješ za guru řidičů a má slova za zákon? Jsem jeden z miliónu... Dál ti musím napsat, že když už se chceš vyjadřovat, Jirko, k mým příspěvkům, tak si je alespoň přečti. Nepsal jsem o trhu v USA, psal jsem o vztahu Lex - Evropa. A to co jsem napsal, tak, tak to přesně je. Závěrem bych si dovolil malou radu - pokud žiješ v Evropě... utíkej se k ní. Jak si stojí Lex v Nové Patagonii je mi opravdu šumafuk. Z tohoto pohledu můžeme být my, co žijeme zde kolem Řípu, opravdu šťastni, že kolem nás se tvoří ikony hvězdného automobilového nebe, ať už je to BMW, Mercedes či Porsche. Lex... Jirko... je tu jen v pořadí... tak nezavěšuj... Zde je ovšem ústředním tématem trojkovej bavorák, nadcházející céčko od MB, nová A4... a ne pokus o prémii na jedný kastli a dvou motorech... bože.
neregistrovaný "Jirka"
13. 6. 2006 09:20
Re: LEXEM DO HLAVY
S tebou problem....ani ne,staci se vzdycky jen pousmat :-)A dal opravdu nevim,co to tady pises o tvym nazoru a nazoru evropsky motor. populace...ja mluvil o tom,co si psal ty u clanku o subaru a co si napsal ted tady-dost si to odporuje,ale to nevadi.A kdyz uz tady mluvis o tom,ze mam poradne cist prispevky....ja netvrdil,ze ty pises o trhu v USA,takze si ty prispevky mozna radsi poradne precti ty,nez zas neco placnes.V Evrope ziju to je pravda,ale"utikat se k Evrope"-nejak nevim,co tva rada znamena?A ja ti dam taky jednu radu,to ze tady nekdo nema negativni nazor na nejaky auto nebo znacku,to automaticky neznamena,ze tu znacku zboznuje,nebo ze uznava auta jen od ni.... ;-) PS. Lexus neni pokus o premii,Lexus je premie pro toho,kdo vi,co chce....a ne pro nekoho,kdo poradne nevi co vlastne chce,pokazdy placa neco jinyho,ale hlavne to musi byt evropsky...takze hura s Dacii na repu k Ripu...
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 09:41
Re: LEXEM DO HLAVY
Musíš se naučit chápat věci. To, že pro mne Subaru neznamená mnoho, neznamená, že takto smýšlí většina motoristické veřejnosti v Evropě. Pokus si představit, že nahoře píši o tom, ne,jak na Subaru nahlížím já, nýbrž jiní příslušníci motoristické veřejnosti... pokud je to nad tvé intelektuální síly, nechci tě mít na svědomí, vzdej to. Proč se máš utíkat k Evropě? No, to je přece prosté... tady žiješ... tak možná nebude od věci se orientovat o automobilovém trhu Evropy, nikoliv Thajska. Jinak bys mohl skončit v offroadu... kdyby tě inspirovaly tundry Mongolska... Lexus IS je podměrečný model (asi ho stavěli podle míry průměrného japončíka), který se tu nabízí s jednou karoserií a dvěma motory... tak tohle tedy je opravdu premiová nabídka... Ano, vyšší modely Lexe jsou luxusní produkcí... Dacii nerozumím... ale pokud opovrhuješ Českem, a životem zde... nic ti nebrání jít za svým cílem do jiných krajů...
neregistrovaný "sn4pb4r"
13. 6. 2006 10:03
Re: LEXEM DO HLAVY
hmmm , vselijaky su ludia, ale ty si bezkonkurecne mimo... ...ako vzdy 8-s
neregistrovaný "sn4pb4r"
13. 6. 2006 10:53
Re: LEXEM DO HLAVY
Iste, kto nexce europske auto , automaticky opovrhuje Ceskom a ma ist do Mongolska... Ake cire a prozaicke... ...hmm ved toto uz zavana potlacanim ludskych prav :*) ...netusim preco tam nieco blaboces o automobilovom Thajsku, ale to bude asi tymi liekmi co beresh... ..Inymi slovami , ako vravi velky GTI : "Musite sa naucit chapat veci"... ...a kto to nezvlada ako gti , tak to je nad jeho intelektualne sily a a mal by to vzdat. Mam taky navrh, vzdajte to! Bude pokoj... 8-s
neregistrovaný "Jirka"
13. 6. 2006 17:09
Re: LEXEM DO HLAVY
Myslim,ze tvoje intelektualni sily jsou na tom hodne spatne,protoze si stale nepochopil o cem pisu(narozdil od jinych)...zas si tak never GTI ;-) zacinas byt docela komickej...a tvoje neustaly prekrucovani toho co kdo rek...no skoda slov...vazne nevim nic o automobilovym trhu v Thajsku ani sem nic nepsal nic o tom na jaky trh se orientuju....ani o tom,ze opovrhuju Ceskem....a jestli nerozumis ani tomu s tou Dacii,tak radsi nez o mych,zacni pochybovat s svych intelektualnich silach... ;-)
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 21:01
Re: LEXEM DO HLAVY
Jirko vitej v klubu :-) Marne se snazis argumentovat faktama. U nekterych je to zbytecny :-(
13. 6. 2006 23:23
Re: LEXEM DO HLAVY
Špatně, Jirko, všechno špatně... Děláš na mě dojem příliš pomalého... jako... že, kdybychom spolu mluvili, ty bys nestíhal... Thajsko :-) Dacia... :-)... přemejšlej... můžem to spolu zkusit znova. :-)
neregistrovaný "Jirka"
14. 6. 2006 09:43
Re: LEXEM DO HLAVY
Hmm,to ses zase predved....je zrejme nad tvoje intelektualni sily,normalne odpovedet,popr. pouzit nejake argumenty(ovsem ne tu snusku irelevantnich nesmyslu z tvoji hlavy)...ja stiham v pohode,nemej peci,ale tobe nejak dosli slova.... :-)
neregistrovaný "Jirka"
14. 6. 2006 09:44
Re: LEXEM DO HLAVY
pardon...dosly slova
neregistrovaný "anonym"
14. 6. 2006 14:44
Re: LEXEM DO HLAVY
došla slova ;-)
neregistrovaný "Jirka"
14. 6. 2006 17:05
Re: LEXEM DO HLAVY
Jo mas pravdu..a taky tve hlavy...nesnazim se psat spisovne,ale dik ;-)
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 17:46
Re: LEXEM DO HLAVY
Kasli na spisovnost ci na preklepy. Dulezity je obsah :-)
neregistrovaný "bobby"
14. 6. 2006 22:05
Re: LEXEM DO HLAVY
>:-[] :yes:
neregistrovaný "Alessio"
12. 6. 2006 22:28
Re: LEXEM DO HLAVY
Zezačátku určitě. Ale nové modely nic nekopírují, na to dám krk (nebo jen do míry svých evropských rivalů).
PS: takže R32 je "nejlevnějších 250 koní na trhu"? nesmál ses před časem Evu, že to je jen auto s levnými koňi? Tohle mi trochu nesedí, ale jinak souhlasím :yes:
12. 6. 2006 22:33
Re: LEXEM DO HLAVY
Tehdy jsem se nesmál... jen jsem konstatoval motivační fakt pro koupi.
12. 6. 2006 22:38
Re: LEXEM DO HLAVY
Ještě k Lexu - ano, nástup byl velmi velmi ... věrnou kopií :-) Dnes tedy se snažili vyprofilovat originálním designem... jak že tomu říkají L...style? No... nedá se to samozřejměš srovnat s evropskou klasou, ale alespoň no dálku nevětříš už eS... Jinak... Lex, samozřejmě... když něco tak jedině toho GS450h... to je hozená rukavice do vyšší střední třídy. Ale předhazovat sem IS jako ikonu střední třídy :-) P.S. GS má výbornou cenu... za cca 1.7 miliónu dostaneš technologickej klenot... ještě, aby člověka bavilo v tom jezdit jako v bavoráku...
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 11:28
Re: LEXEM DO HLAVY
myslím, že o tom, zda někoho bude bavit jezdit v tom či onom rozhoduje právě jen on. Do takhle subjektivních soudů bych se nepouštěl. Jinak, IS je prostě základní model, který ale drží velmi vysokou kvalitu interiéru a zpracování. nabízí dva dobré motory. nevím, proč ho za to hanit. jak šestivál tak diesel jsou velmi povedené. A jako auto v konkurenci s passatem a A4 je na tom v mých očích docela dobře.
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 11:57
Re: LEXEM DO HLAVY
To "bavit" znamená pocit z jízdy, odezva volantu, tlumiče, celkový pocit... a tohle umí dokonale BMW a MB. Pochop, IS není žádnou konkurencí A4. To jsou papírové výkřiky rádoby stylovejch fandů (nemyslím tebe). Až budeš vybírat svou káru... tak tě proti IS uchvátí u AUDI jednak to, že můžeš mít sedan či kombi či kabrio... permanent či bez, jednak nepřeberná nabídku motorů... Prostě tohle patří k tomu, když kupuju auto kolem miliónu... Předhodit sem jednu kastli a dva motory... to se v dobré společnosti neoceňuje... také vidíš, jak se prodává... a to i přes to, že cena je značně podseklá - 899 za základ v naftě... A přesto lidi kupujou Subaru... oni ví proč.
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 12:11
Re: LEXEM DO HLAVY
Kdybych se rozhodoval mezi A4 a IS, tak bych bral jistojistě A4 v Q, protože to je něco, za čím já u aut jdu. Ale, pokud jsi v IS neseděl, fakt se do něj posaď. na mě působil dost příjemně. A světe drž se, po přesednutí z S-klasse AMG do lexusu GS jsem si řekl "jo,je to o kousek horší, ale pořád paráda!". GS nastolil hodně těžkou ofenzívu. Co se týče interiérů, tak A6 za ním pokulhává o dost, S80 ještě víc. Ten saab 9-5 aero byl moooc pěknej zevnitř, takže toho beru jako konkurenta. BMW5...to bylo takový neosobní, leč pohodlný. Já bych si to ale nekoupil. takže můj ortel: ve vyšší střední bych šel do Jaguáru nebo lexusu, ostatní mě prostě něčím vždycky zklamali
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:17
Re: LEXEM DO HLAVY
:-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 12:24
Re: LEXEM DO HLAVY
popravdě...děsím se dnu, kdy budu top-manager a budu si muset vybrat auto >:D . pohon všech kol ve vyšších třídách se bere často za zbytečnost (businessmani jezdí po dálnicích a ne po okreskách) a tak, jestli Subaru nepříjde s vyšší střední, nevím,nevím...
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:44
Re: LEXEM DO HLAVY
Já, vím :-) Udělej se sám pro sebe a jezdi na čem chceš... Smutný pohled na manažéry, kteří jezdí v autech, na která ani sami na svých kontech nemají... Pokud nebudeš šéfovat ČEZu... do čeho myslíš, že tě posaděj... Budeš se modlit, aby to nebylo drahý, protože ti berňák skočí na procento z vejplaty... každej měsíc :-) To nevíš?
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 13:23
Re: LEXEM DO HLAVY
jištěže za svoje... :-)
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 13:44
Re: LEXEM DO HLAVY
Bravo... cením. Tak za svoje... koupíš jen to, na co budeš mít :-) To je teda myšlénka jako stehno ;-) Ale pozor... tak uhozená není, neboť - nekupuj nikdy auto, na který nemáš... :yes:
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 20:48
Re: LEXEM DO HLAVY
GTI - uz jsem si myslel ze si rozumime, ale ted vidim, ze uz opet meles voloviny. Radost z jizdy = BMW3. Potom Accord, Alfa a pak Audi. Ale urcite ne MBC. To teda netusim co ma MBC spolecnyho s radosti z jizdy :-)
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 20:56
Re: LEXEM DO HLAVY
Jo a jeste neco. IS nebude mit s A4 moc prace. Jednak jizda s nim je vic nez sqela (jel jsem s benzinem) a hlavne - je to ZADOKOLKA :-)
13. 6. 2006 23:37
Re: LEXEM DO HLAVY
Zkus QUATTRO... :-) Jinak... jízda bude nepochybně skvělá. To je ostatně v každé evropské premiovce... Mimo tebe, tj testovacího jezdce světovejch automobilek, jsme tu ještě my, normální lidi... co si vedle osobních zkušeností (moc toho z jízdy asi napoznáme) také čteme testy, třeba na auto.cz... a konfrontujeme tak své zkušenosti se zkušenostmi profíků... možná bys měl svý soudy korigovat zkušenostma zkušenějších... P.S. Ty máš taky AUDI mindrák, jako ZZ? Nebo, co sem taháš AUDI? Abys tu nebyl za trapného, tak ZZ nic proti Audi nemá, jen se domnívá, že je to má oblíbená značka ( 8-s ) a tak se jako strefuje do AUDI... je to tu se ZZ zábavné >:-[] S tebou občas taky. Ovšem, Jardo, jestli fakt jezdíš Accorda... tak se mnou ani nepiš. Tedy nikoliv kvůlivá autu, proti němu moc výhrad nemám, nechtěl bych tu bejt v jedný grupě s těma, co chválej jen svou šunku... tak hloupej opravdu nejsem...
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 12:26
Re: LEXEM DO HLAVY
No pekne ses vodkopal. Kdyz uz zastance Audi nevi kudy kam, odkaze vse na quattro. Do Audi se nenavazim. Povazuju ho za hodne skvelou znacku. Mindrak z nej nemam, ale nekoupil bych si ho. Jednoduse proto, ze me neoslovilo. Je spousta jinejch, kteri jsou na tom lip. A moje zkusenosti, ktre tu predkladam, jsou vysledkem mych zazitku a testu. Accordem nejezdim, ale az budu porizovat nove auto, zcela jiste bude mezi aspirantama. Teda pokud bude qalitou minimalne tam kde je. A to, ze na Accorda soucasna verze MBC nema, je fakt, ktery se necha jednoduse zjistit - proste si s nima poradne sjedes. A pak to pochopis. Na tom neni nic slozityho. Jde jen o to, ze budes muset priznat pravdu, kdo v tomto duelu ma navrch.A tady bude nejspis kamen urazu. Takze testni a uvidis :-) MBC je "premiovka" jen z toho postu, ze ma na kapote hvezdu. Jizdnima vlastnostma to premiovka neni ani nahodou. Ve stredni tride je jen jedna premiovka. A my oba to vime :-)
13. 6. 2006 23:26
Re: LEXEM DO HLAVY
Jo, ten Accord... počítám, že ho valíš... pár zoufalců, jako ty, co tu uměj pochválit akorát vlastní auto tu ještě píše... bral jsem tě za rozumnějšího... P.S. To MB-C bude asi nějaká příšerná šunka :-) 8-s :no: >:-[] :yes:
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 12:35
Re: LEXEM DO HLAVY
Zacinas se docela trapne opakovat. Dochazej argumenty co ??? :-) Tak znova. Accorda nevlastnim, ale pokud zustane tam kde je (jakoze doufam, ze se jeste zlepsi), pak je horkym kandidatem. MBC nenazyvam sunkou, jen je proste v tomhle na druhe koleji. Cim bys ji vyzdvihnul ??? Kvalita provedeni je s Accordem srovnatelna (kdo neveri at si je proti sobe postavi) a jizda ???? Tak to snad uz nebudem opakovat. Tam se MBC NECHYTA - opet (kdo neveri at si je proti sobe postavi). Takze sunka to neni, jen ta cena neodpovida nabizenemu. Muzes se certit, muzes mi tu nadavat, ale to je asi to jediny, co proti tomu muzes delat. Nejjednodussi bude, kdyz ten fakt proste prijmes. Soucasny Accord s prehledem medu C prevalcuje. A neda mu to az tolik prace :-)
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 14:08
Re: LEXEM DO HLAVY
Je fajn, že neopěvuješ svou káru... není fajn, že považuješ Accord za lepší než MB-C. Možná bys měl brnknout do Hondy, aby zdražili Accorda... na dvojnásobek ;-) nebo do MB... aby... :-) Jardo... klid. Accord je běžná střední třída s výbornejma jízdníma vlastnostma. A pakj e tu ovšem Mercedes... to je opravdu jiná liga...
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 15:27
Re: LEXEM DO HLAVY
Ted jsi to trefil - "Accord je běžná střední třída s výbornejma jízdníma vlastnostma" - zbyva dodat - s lepsima jizdnima vlastnostma nez ma "premiovka" MBC :-) A budu spokojenej, neb bude vyrcena pravda :-)
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 15:42
Re: LEXEM DO HLAVY
:-) Hele - nikdo ještě nepřekročil svůj stín... ani Accord ;-)
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 17:45
Re: LEXEM DO HLAVY
Ted me napada prirovnani s tou lusteninou jak se haze na zed. Nepisu tu, ze by Accord prekrocil svuj stin. Pisu tu, ze v dnesni dobe ma Accord lepsi jizdni vlastnosti nez MBC. A kdyz uz se tu zminujes, ze jizda v kazde "premiovce" je skvela, tak ver ze jednak je slovo "skvela" na premiovku dost malo, nebot skvele te dneska povozi 90% produkce a druhak neni to az tak jednoznacny. Uvedomujes si vubec, ze nektery z tech tvych opevovanych "premiovek" se nabizi i jako 1,5 a 1,6 ??? Proc asi ??? Pro radost z jizdy ??? Asi ne vid. Je jen jedinej duvod a ten je ekonomickej. Ta tva "premiovka" se prachsproste podbizi a snazi se co muze, aby si ji mohl koupit kde kdo. A to podle me opravdova "premiovka" nema zapotrebi. Svet se meni a kdysi proflaknuty slogan "nemecka premiova trojka" uz se zdaleka neda pocitat na kompletni radu zmineneho tria. A pokud tomu veris, tak je to tvoje vec, nicmene je to smesny blud :-)
neregistrovaný "George"
13. 6. 2006 20:58
Re: LEXEM DO HLAVY
haha, teď si mě rozesmál.......MB prostě přišel s novou modou stejně jako v 60.letech renault 16 s jeho hatcbakem.A dneska andává na všechny možný auta, že sou to kopie renaultu?
12. 6. 2006 22:57
OT: PRODEJE V ČR - KVĚTEN
Malé vozy - Yaris-307, 206/207-301, Clio-237, C3-223, POLO-154, Fiesta-132... a poslední? Sedni si, ať to s tebou nešlehne... PUNTO-113... no to jsou konce... ještě se ani nerozkouk´a už je na klouzačce. Čím to? Jo... a gratulace za první místo...samo, mimo FABIA - ta má přes tři... tisíce :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
12. 6. 2006 23:05
OT: PRODEJE NIŽŠÍ STŘEDNÍ
Nižší střední: GOLF-206, Logan-170, Astra-170, Megane-146, 307-144, Civic-121, Focus-113, Mazda3-85, Corolla-79. GURU jede, Focus nejde, Corolla... ta snad už dojela... :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
12. 6. 2006 23:15
OT: PRODEJE STŘEDNÍ
Krátce - Apoštol 195... mám soucit... tak snad - jen Mondeo se blíží... no, blíží... má 62 kousků :-) Apoštol to valí, bravo :yes: :yes: :yes: P.S. V premiovkách je to dost vyrovnané - 159-29, BMW3-37, A4-36... MBC-12. Alfa se zvedá, a je tam ještě jeden, neduživej dvoumotoráček, nějakej IS... na 9 kouscích... prej... neber ho, za tu cenu :-) cha cha :-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 21:06
Re: OT: PRODEJE STŘEDNÍ
No ty tve tabulky jsou sice pekny, ale co to znamena. Jen to, ze nejlepsi neni prvni :-(
13. 6. 2006 23:39
Re: OT: PRODEJE STŘEDNÍ
Chybí ti Accord? Jardo, čekám na odpověď, jestli jezdíš Accorda... Doufám, že ne... ty víš proč, viď.
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 12:37
Re: OT: PRODEJE STŘEDNÍ
Nech toho. Prece nejsi uplne blbej. Narazel jsem samozrejme na BMW3. To ti snad doslo.
Jo a znovu - Accorda nevlastnim, ale pokud zustane tam kde je (jakoze doufam, ze se jeste zlepsi), pak je horkym kandidatem na to, abych si ho poridil :-)
neregistrovaný "DAR"
12. 6. 2006 23:51
A7
:-( NIC MOC,VSECHNO JE TO STEJNY,A3 A4 A6 A7 A8 .TAKY AZ MOC KULATE A TO UZ JE PASE...O TECHNICE NEMLUVTE PROTOZE PRAVE TO BYLO NA MOJI A4 SPATNE
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "ROSSI"
13. 6. 2006 00:10
Re: prodeje supermini
Dost divná, tahle země o kolo Řípu. V celé Evropě je 1. Grande P. a hned druhé Clio. Sakra co je s váma lidi! Jednou vám někdo nakukal itala nebrat, nejlepší jsou škodovky, a nic to nezmění? Kašlete na předsudky - za české silnice krásnější! A kupujte GP, zasloužíme si to!
neregistrovaný "Paja"
13. 6. 2006 07:41
Re: Prodeje GP
Bez k prodejci a chtej GP...schvalne co Ti rekne...za dva, mozna tri mesice...produkce je VYPRODANA! Kam navalis vice? Do stezejni Italie, zajimaveho Nemecka, GB, nebo Francie? ;-) Nemam strach... :yes:
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 09:57
Re: Prodeje GP
No,no... co to je, produkce je vyprodána? Auta se průběžně vyrábí a GP není Aston. Na běžné auto čekáváš dva až tři měsíce. Problém je jinde... problém je v nijakém předku GP. Krásná (byť rybí) světla... ovšem ten pokus o Maserati nezaměstnanejch GP degraduje někam jinam, než by mělo být. Vedle toho prostě v Česku (a zejména zde) funguje to, že lidi maj obavu o kvalitu... a ono, jezdit v usedlém POLU (myslím jenom jezdit) či se obávat, zda už kvalita Punta se tomu POLU přiblížila, či jezdit opakovaně do servisu... to si prostě lidé zde hodně rozvažují... A pak... Punto minulou estetickoažzoufalou linií ztratilo ze své přitažlivosti... prostě výkyvy se netolerují... a sbírání bodíků úspěšnosti je velmi těžké... GP je povedené auto... na první pohled.
neregistrovaný "Paja"
13. 6. 2006 10:09
Re: Prodeje GP
V cele Evrope vykazuje Fiat rust pres 30% oproti minulemu roku, v Crome to zrejme nebude a Panda je jiz zabehla. Takze tahounem je GP. U nas se situace jen tak nezmeni mas pravdu. V jednom souhlasit nemohu, prave minula generace Punta byla spolehliva, ale s prominutim nehezka.
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 10:38
Re: Prodeje GP
Jo, ta "nespolehlivost"... to trvá roky... pres ix generací modelu, než se zákazník vrátí. cenný zákazní není mladej kluk, co na GP dostal za výzo... Cenný zákazník je oddaný fanda... tak uvidíme. Ten růst v Evropě je mi absolutně nepochopitelný.
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 10:16
Re: Prodeje GP
A jéje, najednou se řeči o kvalitních a nekvalitních vozech hodí. No jo, GP ti pěkně zamotalo hlavu, tak už se mu nebraň a kup ho ;-) Sveď to třeba na to, že je to pro manželku >:-[]
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 10:39
Re: Prodeje GP
Ale neblázni... manželce bych Fiat nekoupil...
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 10:45
Re: Prodeje GP
Že by splasklá pěněženka a bazarovej kovboj >:-[]
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 10:52
Re: Prodeje GP
Jestli se nudíš, odreagovávej se jinde. Nekoupil bych ho z jiného důvodu, jednak proto, že žena jezdí jinou značku a též z důvodu, o kterém píši nahoře s pajou... ovšem ony ty důvody souvisí. Můj vztah k ojetinám znáš :no:
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 11:24
Re: Prodeje GP
Hej! ty sprosťáku! jak se to vyjadřuješ o ... jo, to bylo o autě...aha >:D
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 11:34
Re: Prodeje GP
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 11:30
Re: Prodeje GP
Hele, ty zase dneska nejseš ve svý kůži, to já poznám. Škoda, někdy sršíš vtipem víc a vtip poznáš. Dej si dobrej aperitívek, předkrm, hlavní chod, zakonči to kávou a doutníčkem a po obědě nazdar. ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 11:34
Re: Prodeje GP
Přijímám tvou omluvu. humornou odpovědí reaguji jen na povedenej fór... ;-) aperitiv nedám, neb řídím. Nekouřím, ale možná bych si nechal.... uááááá ;-) >:-[] :yes:
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 11:51
Re: Prodeje GP
No koukám, že ty svářečský brýle moc neodkládáš, já tam místo omluvy vidím pochopení pro tvoji indispozici. ;-) Koukej si je sundat až budeš řídit, možná uvidíš konečně ty Alfy. PS: na to kouření si je zase nech, můžeš si alespoň myslet na Kůrkovou >:-[]
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:13
Re: Prodeje GP
Ty vídáš 159 na silnici? Já ne.
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 13:08
Re: Prodeje GP
Já jo, asi moc sníš o té Kurkové i za volantem >:-[]
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 13:21
Re: Prodeje GP
To má bejt taky fór, nebu už jsi v hájemství křečí >:-[]
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 13:31
Re: Prodeje GP
Já ji vídám celkem pravidelně, skoro každé ráno, teda tu Alfu, Kurkovou zatím, zdůrazňuji zatím, ne. PS: krásně rudá, má ale naftu, což mi k Alfě teda moc nesedí.
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 13:47
Re: Prodeje GP
No, dobře... jednu rodou... má jí soused :-) ale jinou jsi nepotkal... jako já (shodou okolností jsem také viděl rudou) Možná je to ten samej :-)
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 13:54
Re: Prodeje GP
Ale já viděl i jiný, sice ne tak často jako nové passaty cestou na letiště. Ostatně, Kůrkovou taky nevídáš každý den, že ? PS: tu samou asi ne, takovýho patróna jako ty bych si v sousedství všiml hned >:-[]
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 14:10
Re: Prodeje GP
>:-[] :yes:
neregistrovaný "hoborg"
13. 6. 2006 11:44
Re: Prodeje GP
jo, presne tak :] kdyz vyjde statistika spolehlivosti tak je nesmysl se podle toho ridit a je to jen rozdil "jet za tri roky dvakrat nebo trikrat do servisu", ale kdyz se to hodi do kramu tak mava spolehlivosti taky. jeden z hezkych prikladu GTI nazorove schizy :]
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 11:50
Re: Prodeje GP
Co to tu plácáš?... Ty asi nevíš, jakej je tu letitej pohled na auta z produkce Fiat. Mě se nic do krámu nehodí :no: Já jen dovozuju, proč se tu GP neprodává. Ty snad máš jiné zdůvodnění? To, že tu píší o tom "dvakrát, třikrát",to je můj názor... ne těch, co si to GP nekoupí... Napřed si srovnej myšlénky, hoborgu.
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 10:24
OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Takže pokud se chce tady někdo ohánět tabulkama prodejů, pak v nich musí číST a nejen Pavlovovsky reagovat na podněty typu golf. Shrňme si to: za leden až květen 2006 FORD FOCUS 1.165 kočárů roku 2006 v ČR, Golf 1.024 autpronoSTalgiky. Jj, změna je život, Focus je etalon. ;-)
Rozbalit vlákno
50
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 10:32
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Za leden až květen 2006 zástupci Fordu v segmuntu malé vozy - Fiesta + Fusion = 1.111 radostí pro řidiče. Zástupci VW za to samé období v tom samém segmentu - Polo + Fox = 1.051 ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:16
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Nechtěl bys k nim ještě započítat i Burago >:-[] To, že porovnáváš Foxe s Fusionem... to je sice tvůj problém... ale zesměšnit se tu dá poměrně elegantněji >:-[]
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 13:06
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Právě si to zesměšnění zkusil, gratuluji. Ty vážně nemáš den. Přečti si to ještě jednou, samotní dovozci je klasifikovali do segmentů, do malých VW nominovalo Foxe a Polo. Jejich vizitka ;-)
13. 6. 2006 23:28
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Koukám, jak jim zobeš... tak zobej. >:-[]
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 10:48
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Co to tu plácáš za nesmysly? Porovnávej porovnatelné :no: Prodalo se tu 629 Focusů a 933 Golfů. Vedle toho existuje kategorie Kovboj N1... tedy zoufalec doby... a tam má Focus navrch - 368 ku 102... přemejšlej proč. A bud férovej, Manitou :no:
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 10:48
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Oprava - 833 Golfů.
neregistrovaný "sn4pb4r"
13. 6. 2006 19:16
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
hehehe , nakoniec zostane len 33 golfov a este aj tie zhrdzveju... :-)
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 11:26
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
a kolikpak je takových zoufalců v passatu? to by mě docela zajímalo
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 11:46
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
69. Absolutně nepochopitelné... Už jsi jel v kombi na N1... to je DODÁVKA >:D Šikmo dozadu nevidíš, a couváš na zpětná.... no šílenství... jo, touha, aby na mě bylo vidět, že jsem pracháč... ta nezná mezí... někdy i lidi zapomenou na to, že jsou ostatním pro smích.. Aby bylo jasno, píšu o těch, co to auto nepoužívaj k účelu k němuž je u N1 homologováno.
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 11:55
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
takže každý čtvrtý apoštol krásy je zohyzděn? Kde se stala chyba? Jací lidé si ho teda kupují? Pokřivení fóliáci? nebo spíš to jsou podnikové káry...v tom to bude. ;-\
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:00
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Copak Apoštol... tady jezděj i X-Type v combi na přepážce... :-) Rozumíš, ta auta se pro podnikání neužívaj... N1 si koupí majitel podniku... pro - považ- reprezentaci :-) Ale pro montéry koupí Kangoo aspol... V tom je ta zoufalost těch lidí...
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 11:59
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
No ale zase musíš být férovej - z 1339 ks Passata jich bylo 526 trapáčků, to je slušný podíl. Jinak, mrkni na trapáčky v Tuaregu a A6, tam snad ani osobní nevedou ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:10
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Ale to je přece všude... to není doména VW... co to píšeš?...
neregistrovaný "sn4pb4r"
13. 6. 2006 14:06
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
svet sa netoci okolo Vvw, zabudni uz konecne... :*)
neregistrovaný "manitou"
13. 6. 2006 11:27
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Za kovbojskou přepážku nemůže kupující. Za to můžou úřední jelita a přepážková lobby. Do prodejů to zahrnout musíš, ty auta jezdí stejně jako ostatní. Třeba Mates psal o své N1, chceš snad popřít, že to není auto ? Nebo snad nebudeš počítat třeba Ssangyonga, protože to jsou trapný auta i bez přepážky ? Buď férovej, GTI :no:
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 11:38
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Píšeš to dobře o přapážce... přesto... kdo ví, jakej to je zásah do auta... nemůže to přece udělat... tedy pokud opravdu (opravdu) nepoužívá to auto pro šmejkání materiálu. Jezdit s přepážkou v Cayenne... tohle snad ani nemusím dopisovat... V mých číslech tudíž není rozhodné, kolik lidí si tu koupí přepážku. Mě zajímá klasickej model. A v tom to válcuje GOLF... Opravdu jednoznačně.
neregistrovaný "MichalH"
13. 6. 2006 11:57
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
"Zásah do auta"? "Klasickej model"? Kde na ty "pojmy" chodíš? Nevidím nic na tom, když někdo využije možnosti nevěnovat státu zbytečně 150, 200 nebo víc tisíc. Ne každý si může dovolit nepočítat tisíce jako ty. Takových je pár v republice... Jo u toho Cayennu, to už je něco jiného... Ale je taky věcí Porsche, že tohle dovolí. Hold kvůli prodejům ztrátí úroveň rád téměř každý... Takže jednoduše jestli to BMW je s přepážkou nebo ne, je mi jedno. Pořád je to BMW, má ty samé koně, jízdní vlastnosti a kvalitně vyvedenou přepážku, která nedrnčí a plní spíše "estetickou" funkci pro finanční úřad. Takže do prodejů BMW se počítá.
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:09
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Dobrej pohled. Jo, samozřejmě, každá automobilka chce prodat a tak podskočí... s přepážkou i do Lamba... :-) je to smutné. Jinak k samotné přepážce... MichaleHá, drnčí... i to je problém... o zničení variability nemluvě. Ano, nemusím řešit, jestli si tam dám mříže, či ne... ale také tu často píši, že pro to, aby si člověk nemusel zoufat, je potřeba něco udělat. Makat na sobě. Když někdo nemá vatu... ať se nenutí do většího modelu v N1 a koupí model menší. To ocením :yes: N1 je pro mne v Passatu, třeba, to samé jako fialové sako s vyhrnutejma rukávama rádobypodnikatelů z kraje devadesátejch let... prostě... postrádá to styl...
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 12:16
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Víš, řeknu ti upřímně...N1 je hovadina. Zakázal bych to a snížil daně na auta plošně. jenže je to realita. kdybych chtěl kombíka (třeba varianta velký pes), tak tam tu mříž dám. A ušetřím. koupím si do toho auta lepší motor. nebo jsem pořád prostitut? Já totiž fakt nevím, jestli je to od státu moudrá strategie. Skoro mi příjde jako hloupost si tam tu mříž nedat. Ušetříš, dostaneš mříž na psa a jedeš. jestli drnčí...to musím ještě zjistit...
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:23
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
:-) zjisti... Mříž... tedy estetisky dotaženou má každý výrobce kombíků v nabídce. Tohle je přepážka... nastojato přišroubovanej stůl na ping-pong s dírama. posuvnej... To by mi do auta nesmělo ani, kdybych měl pohřební službu >:D Pochop... podařolo se to vylobovat... a skoro každej (sice v botách od Bati) ale s přepážkou v Bavoráku čeká jestli ho někdo ocení... jen obdobnej trapáček... Všechno chce svůj styl. Tak jako se kaviár nejí z umaštěnýho papíru. tak se prostě člověk nemá prostituovat v N1... 99% aut je tu na leasing... Rozpočítej, kolik ti udělá v měsíční splátce u auta kolem 1 miliónu dobrodiní přepážky... odhaduju to na pár tisícovek :-) Směšné...
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 12:27
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Směšné...pro mě ne. až budu o chlebu a vodě vydělávat na auto, vzpomeň si na mě. Bude to auto mých snů. A ještě nejsem rozhodnut, jestli nebude v N1 >:D . Jedno je jisté - kdyby to byl jaguár, carrera,impreza nebo GS....ani jedno s mříží nebude. Takhle outback ve třílitru...možná jo
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:31
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Musíš se rozhodnout na počátku kariery... jestli popluješ v řece autotrapáčků na N1, nebo budeš mít svůj styl. Ale ono to platí i obecně o životě... Udělej hodně proto, abys ty v "N1 kovboje života" za trapáčky považovat mohl... cenu to má.
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 21:21
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Pokud tu porad mluvis o stylovce, tak jediny co me napada jako uplna stylovka, je F430 :-) Vsechno ostatni je proti ni uplnej povl. Jenze ono to GTI neni takovy cernobily jak se tu snazis prezentovat. Takze i kdyz je N1 jakkoli humusacka, porad to je "kurevska" uspora na danich, takze je zejmena v ceskych zemich hoooooooooooodne cenena a vyuzivana. At se ti to libi ci nikoli.
13. 6. 2006 23:45
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Ceněná někým. Třeba tebou. Mnou ne. Já tuhle prostituci zapotřebí nemám... Ne, že bych vyhrál ve sportce... ale protože makám... P.S. A jestli máš dojem ža černobílé jsou ausgerechnet příspěvky mé... tak se tu rozjeď... a nemusíš jen uštěpačně připojovat holý věty k diskuzi...
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 13:06
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Ja jen obcas reaguju na prispevky co se tu vedou. A ty tvoje jsou vetsinou perly.
neregistrovaný "MichalH"
13. 6. 2006 12:34
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Do té doby už tady bude snad legislativa jako ve všech normálních zemích evropy - tzn. přihlašuješ jakékoliv auto na firmu = automaticky odpočítáš DPH ==) nebudeme se muset prostituovat s mřížkama. :yes:
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:40
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
jasně... a dívím se, že to tu nikdo ještě pořádně nerozjel... vždyť je to ostuda.
neregistrovaný "MichalH"
13. 6. 2006 12:31
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
S tím stylem, to máš naprostou pravdu. Další stylovka co mě napadla je ten Cayenne na LPG, co tu kdysi byl... Ale my jsem řešili prodeje a počty ks a zda je auto s přepážkou ještě autem. Bohudík je, akorát mu chybí ten styl, ale i to se počítá. Peníze hýbou světem a spousta věcí je otázkou kompromisů a přepážka je vzhledem ke 150 či 200 tisícům malý kompromis.... ;-\
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:36
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Jo. Nevím, jestli jsi přičichl k přepážce... Je to velkej kompromis - variabilita nákladního prostoru se tím zásadně promění. Na průhled zadním bočním zapomeň a zvykni si na drnčení přepážky - ostatně i zde, tuším v testu MD M to vzpomínaj... auto za 2 melouny a drnčí ti vzadu N1... Osobně bych to nikdy nepořídil. A pak ten pocit - čekáš na nový auto... ono přijde, voní... a tobě se v něm někdo rejpá a montuje tam svařený trubky... 8-s nikdy... :-) :yes:
neregistrovaný "MichalH"
13. 6. 2006 12:47
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Nejsem podnikatel, takže mřížku ve svém voze nevozím. Nicméně jsem měl ve služebním Sceniku mřížku a i když co se variability týče, stála za dvě věci, tak vzhledem k tomu, že to nebylo moje, tak jsem to rozhodně neřešil. A překvapivě právě nedrnčela. Ale možná vzhledem k tomu, že máme psy bych o nějaké variantě přepážky uvažoval... Beztak podle nové vyhlášky bude muset zvíře cestovat v prostoru pevně odděleném od osobní části... ;-\
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:53
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Podívej se například, jak řeší převoz psů u Volvo... velmi promyšlený systém...
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 13:22
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
no jo...volvo... ;-)
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 21:13
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Drtiva vetsina prepazek je v naftakach, takze to drnceni bych neresil :-)
13. 6. 2006 23:19
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Dobrej fórek... :-) Praxe je samozřejmě jiná.
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 11:49
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
No jasne ze je jina. Mrizku ti (skoro) kazdej naftak prehlusi :-) Teda "S" ne, ale tam se zase s mrizkou nepocita :-)
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 12:24
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Jardo, Jardo...
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 13:09
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Jardo, Jardo... to je vse ??? Vic nic ???
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 14:05
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Jestli píšeš nesmysl, že v nefťáku nepoznáš, že mu něco drnčí... tak musíš bejt nahluchlej... Já mohu jet v osmiválci, v tříválci v naftě... jakmile se něco ozve mimo standard, okamžitě registruju...
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 15:33
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
No a jsme opet u toho. Celou dobu tu meleme o prepazce a ty nakonec vyrukujes s osmivalcem v nafte. Z tech co znam jich teda fakt prepazku moc nema :-) .S prepazkou jsou pocitany v drtivy vetsine koktavky a passati a u tech to pripadny drnceni prepazky sotva uslysis, protoze jedine hluchej neslysi to drnceni. A u "premiovek" - ticho uvnitr nenapadam. Mluvim o vnejsim drnceni. Je jasny, ze MBS s osmivalcem v nafte pod kapotou, je uvnitr parada :-) .Vo tom zadna. Ale zvenku - chrochta :-( vo tom taky zadna
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 15:40
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Asi jsem to špatně napsal - tak - ať si sedneš do benzínu či nafty, premie nepremie, pokud ti tam bude drnčet prepážka, vždy to poznáš... nebo tedy, já ano. To drnčení motor nepřehluší... V tom je problém přepážkovejch kovbojů.
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 17:50
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
No to je vec nazoru. Nechci se tu dal vyjadrovat k prepazkam. Ja ji nemam, takze drnceni ci nedrnceni je mi tak nejak volny. Hlavne, ze mi nedrnci moje auto :-)
14. 6. 2006 20:06
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Jo... drnčení přístrojovky obecně... to je příšernost... to bych nezvládl. Dokud by mi to neodstranili, nemoh´bych jezdit...
neregistrovaný "CAPE"
13. 6. 2006 12:36
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
typicke...priposobit cisielka tak ako to mne vyhovuje.Ked to tebe nvyhovuje tak kategoriu N1 nezaratavas ( bud uprimny auto ako auto ).Nabuduce keby ti to malo vychadzat povies ze neratas auta bielej farby lebo sa ti nepacia. 8-s :no: :no:
neregistrovaný "CAPE"
13. 6. 2006 12:37
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
to bola reakcia na GTI-ho ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 12:39
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Neplácej nesmysly. Kdyby tu prodávali Focuse na třech kolech... také by mě to nazajímalo. N1 nepatří do důstojné, dobré společnosti. Kdybys to sledoval víc, tak Focusu se prodává v N1 tolik, protože má combi a Golf jen G+... ale to je jednodušší tu plivnout slinu nesmyslu a tvářit se jako majitel podniku na montování N1, viď :no: Je to to samé, jako kdybych tu vynášel do nebes passata proti IS, kttrej nemá kombi... Tak trénuj a někdy se vrať :no: :no:
neregistrovaný "CAPE"
13. 6. 2006 13:46
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Aha a ty rozhodujes kto patri a kto nepatri do slusnej spolocnosti? >:D
Ty si zacal s predajnostou ktora mna vobec ale vobec nezaujima.Posudzujem auto podla inych kriterii.Takze ked si uz s tym zacal , tak si znasaj dosledky.Predajnost je totiz o zisku.A to je to co je v predajnosti dolezite.A nie ci N1 patri do dobrej spolocnosti ktory si vymedzil sam velky GTI 8-s >:D
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 14:06
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Jsem rád, že mi mou dobrou společnost nebereš... kampak asi patříš ty, Cape?
neregistrovaný "CAPE"
13. 6. 2006 14:08
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
Ja..?no jasne ze do tej najlepsej :-!.Alebo si myslis nieco ine..? ;-) hmm ze sa ja vobec pytam >:D
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 14:09
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
:-!
neregistrovaný "sn4pb4r"
13. 6. 2006 14:31
Re: OT: PRODEJE I-V/2006 FOCUS vs. GOLF
detom cigarety nepatria... 8-s
neregistrovaný "Paja"
13. 6. 2006 13:10
Prodeje v Nemecku
AlfaRomeo 1-5/2006 mezirocne +94%; Fiat dtto, ale +47% :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 13:14
Re: Prodeje v Nemecku
To je teda informace ja z kolotoče na Matěji... prosím tě... mohl bych tě laskavě poprosit, když už tedy koukáš na ta čísla, zda-li bys blahoskolnně nesestoupil mezi smrtelníky a mohl tu vypsat, kolik se prodalo v Německu Guru, Focusů, apoštolů, BMV3, 159, a Loganů? Nebo je to tak těžký?
neregistrovaný "Paja"
13. 6. 2006 14:01
Re: Prodeje v Nemecku
[odkaz] Podivej se sam a nezkresluj, nebot je rozdil mezi domacim vyrobcem a dovozem...tam Fiat oproti lonsku zari. Guru jsem nikde nenasel, zrejme novinka... ;-)
neregistrovaný "GTI"
13. 6. 2006 14:08
Re: Prodeje v Nemecku
No, když já bych právě uvítal... takovou tradici, že třeba Paja tu bude vypisovat každej měsíc, jak si stojej ústřední modely... A kolem toho se může rozehrát dobrá diskuze... Vím že umíš odkazy ;-) :yes: ovšem čísla... bys tu vypsat moh´.
neregistrovaný "Paja"
13. 6. 2006 14:55
Re: Prodeje v Nemecku
Neumet dobze nemecki...takhle japonstina, nebo korejstina. A propos, spise nez D statistika by byla lepsi EU statistika...nema nekdo link?
neregistrovaný "Enzo"
13. 6. 2006 15:08
Re: Prodeje v Nemecku
Link: [odkaz] to trochu opožděně zpracovaný, ale jako přehled dotačující.
neregistrovaný "Paja"
13. 6. 2006 15:35
Re: Prodeje v Nemecku
Zajiste, rad se usmivam... :yes:
neregistrovaný "ZZ"
13. 6. 2006 17:13
Rádoby fotrovské rady
A jéje... Tady je zase moudrosti od pana chGTItrého. To jsou zase životní lekce. Ještě že to tu čtu, jinak bych snad ani neměl právo volit. Dnes tu máme rozumbradovo povídání o N1. To je zase radosti na starém bělidle. :no: PS: Vážně by se hodil zvracející smilík... :-! 8-s
Rozbalit vlákno
7
13. 6. 2006 21:02
Re: Rádoby fotrovské rady
jak tě tu průbežně čtu, tak se nedivínm, že to tu s těma volbama dopadlo, jako to dopadlo... jestli je tu tedy takovejch rozumradů, co jim ještě teče... fridex po bradě víc... >:-[] Ani mládí, ZZ, ani stáří není za trest... jen se je (obě) člověk musí tak trochu zasloužit... tak se snaž, abys to neprohrál hned na začátku... 8-s ;-) P.S. Jak tu nemáš svýho guru, myslím TTToma, jsi dost nervozní... tak si aspoň cucej palec. >:-[] :yes:
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 09:51
Re: Rádoby fotrovské rady
Vzhledem k tvémě věku, minulosti a výsledku voleb ve tvé "lokalitě" bych o tom být tebou pomlčel >:D
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 10:04
Re: Rádoby fotrovské rady
Mokrý hadry na hlavu se fasujou hned za vrátnici... tak si jeden vyzvedni. >:-[] >:-[] :no:
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 10:13
Re: Rádoby fotrovské rady
Nějak ti to dneska nejde... Špatná noc? Zdálo se ti o Lexusu?
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 10:29
Re: Rádoby fotrovské rady
Jde mi to výborně, spal jsem také dobře, děkuju za optání... ale koukám že tě tvá nervóza ještě neopustila... tak vskoč TTTomovi do klína, on tě utěší >:-[] :no: >:-[] potřebuješ vůdce, viď. P.S. Mám krásné sny... o autu pro 150 centrimetrového japončíka se mi rozhodně nezdálo >:-[] >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
14. 6. 2006 10:37
Re: Rádoby fotrovské rady
Tak hlavně, že jsi sám se sebou spokojený, když ti to jde výborně >:D >:D Zácpa to je prevít...
neregistrovaný "bobby"
14. 6. 2006 22:27
Re: Rádoby fotrovské rady
>:D :yes: :yes:
neregistrovaný "Skyline"
13. 6. 2006 19:01
Marketingova demence
Jsem zvedav, jestli prvni kabriolet s pevnou strechou a dieselovym motorem na benzin vyjede take z dilen nemeckych marketingovych dementu, nebo je trumfne nekdo jiny. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zden"
13. 6. 2006 22:04
skoda tudor
a škodovka to bude vyrábět tak za deset let, přestože tudora jsme měli jako první
Rozbalit vlákno
6
13. 6. 2006 22:14
Re: skoda tudor
Přepočítej si dveře u Tudora...
neregistrovaný "Skyline"
13. 6. 2006 23:14
Re: skoda tudor
To je fakt, Tudor byl prece dvoudverovy sedan >:-[] >:D
13. 6. 2006 23:17
Re: skoda tudor
>:D No, spíše velké coupe...
neregistrovaný "Skyline"
14. 6. 2006 00:04
Re: skoda tudor
Taky to mohl byt petidverovy kabriolet, kdyz maji ted kupe 4 dvere, jeden nikdy nevi ;-)
14. 6. 2006 00:46
Re: skoda tudor
:-) To je fakt. :yes:
neregistrovaný "Tibby"
14. 6. 2006 09:58
Re: skoda tudor
Člověče, vždyť to máš už v názvu :-) Tudor = Two Door = dvoje dveří ;-)
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 14:17
KONEČNĚ NĚCO K AUDI
Nastal soumrak sedanů. Seber švestky a vykliď pole. Přežije pár dokonalejch koníků - A8 a spol. a všechno ostatní smetou čtyřdveřový coupe. je to prosté... V Evropě nastává konečně ta správná nuda na utrácení... Prachy jsou, tak ať se točej. Jo, pracháč chce něco jinýho... něco, co má říz... Tak mu to MB nadělil. A nadělí mu to i AUDI... Kdo čeká, ža A7 bude kopie CLS... čeká marně. A7 bude A7... tak to laskavě ber na vědomí... P.S. Do fronty berem jen milionáře. Přepážkovej kovboj, ať si to honí někde u přepážky na poště. BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Bimbo"
14. 6. 2006 17:08
Re: KONEČNĚ NĚCO K AUDI
Nzapomen tu prepazku pak po sobe utrit... :-)
14. 6. 2006 20:05
Re: KONEČNĚ NĚCO K AUDI
Jo,jo, přepážkovej kovboj... na A7 teda rozhodně nedosáhne :-) což je správné.
neregistrovaný "Bimbo"
14. 6. 2006 22:11
Re: KONEČNĚ NĚCO K AUDI
To patrilo tobe,jestli si to nepochopil.... :-)
neregistrovaný "tvoje mama"
14. 6. 2006 18:42
Re: KONEČNĚ NĚCO K AUDI
nezlob se ale audi A7 bude jen kopie MB CLS. a jak koukam tak koukam to audi vypada hrozne a s MB CLS se ani nemuze porovnavat. bohuzel taka je pravda :-) do *s audi :no:
14. 6. 2006 20:03
Re: KONEČNĚ NĚCO K AUDI
To nahoře je malůvka... nemusíme mít obavu o krásu A7... bude to nádhera, na tom si AUDI musí totiž dát moc záležet... bude to auto pro ty co rádi utratěj... za dokonalost. P.S. Jo, CLS... to je velká trefa...
neregistrovaný "MichalH"
14. 6. 2006 20:10
Re: KONEČNĚ NĚCO K AUDI
Jak můžeš napsat bravo audi? Kde je tvé slavné oko na křivky a vyvážené tvary? Co? Oslepl jsi nebo co? Podívej se na prolis kapoty a náběh na přední sloupky - pětková řada... a co ta na silu skosená záď a nehezký tvar sloupku? To je vyvážený tvar? Vyváženost ploch? Tohle není na bravo, to je pojďme rychle něco zmastit ať na nás ti chudáci v česku počkají... Protože jenom v česku je audi tak úspěšná značka. "Prémiovka" >:D To je jedno, ale jestli tohle audi má říz, tak Proton 313 je etalon malých vozidel... :no:
14. 6. 2006 20:47
Re: KONEČNĚ NĚCO K AUDI
>:D To nahoře je malůvka. A7 bude, bude muset být dokonalá. Nemám starost. Tak proto to - bravo Audi.
neregistrovaný "MichalH"
14. 6. 2006 21:06
Re: KONEČNĚ NĚCO K AUDI
To je jako napsat, ze za 2 roky v tento den nebude prset... >:D Sakra, ctyri kruhy, to byl kdysi pojem, vyrabeli legendy, vyhravali rally, postavili quattro.... Dnes je mi z nich na bliti. Prostituce, zadny napad, bezduchost. Z minulosti se zit neda, chce to postavit novou legendu, noveho Waltra, novou Michelle... :yes:
14. 6. 2006 21:16
Re: KONEČNĚ NĚCO K AUDI
:-) :yes: :yes: :yes: Cejtím to stejně.
neregistrovaný "xml"
15. 6. 2006 01:06
Re: KONEČNĚ NĚCO K AUDI
:-! A8= starne ale stale perfektne A6= zvonka nuda zvnutra parada A4= elegantne vo svojej triede, no malo miesta A3= kult pre vyznavacov malych A3-jok A7= ??? audi by malo hladat svoju cestu a zbytocne nekopirovat ...dobre nech maju A7... ale to je mooc kratkozrake, ak chcu byt na spici tak obycajne rozsirovanie sa do existujucich segmentov nestaci, musia ponuknut nieco viac, nove napady... vyvoj riesenia ich aut stoji, vsetko co je dobre od audi uz vzniklo, ziadne novinky, len obnovovanie stalych modelov ...apropo Q7? to je auto pre amikov, na europu AUDI NEZABUDAJ! Chce to viac, viac vzrusenia, vzdy novy etalon a nielen vynovene priemerne audiny, prosim audi zobud sa!!!
neregistrovaný "xml"
15. 6. 2006 01:08
Re: KONEČNĚ NĚCO K AUDI
ps: TT ...to iste co som pisal, tie iste motory, ziadny naskok vdaka technike... technika uz je len kabat sa meni, a niesom si isty ci sa meni tym spravnym smerom 8-s
neregistrovaný "GTIjeDebil"
14. 6. 2006 18:48
GTIjeDebil
GTIjeDebil
GTI ty jsi opravdu magor, nech se vysetrit a hlavne nelez na auto.cz. Kdyz vstoupis do nejake diskuze tak ji vubec nectu, je mi totiz na bliti, blueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gti blueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alessio"
14. 6. 2006 23:30
Re: GTIjeDebil
Ale notak, ZZ , my tě přece poznáváme >:D >:D ;-)