Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: BMW 5 (F10) - premiéra potvrzena na 23.11.2009 (+video)

Rok 2010 bude důležitým milníkem ve vyšší střední třídě. Představí se totiž nové generace BMW 5 a Audi A6. První velkou premiéru čekejte od BMW a to už na jaře.
Zpět na článek
9. 11. 2009 12:03
neregistrovaný "VaclavII"
9. 11. 2009 12:05
9. 11. 2009 12:36
9. 11. 2009 22:23
9. 11. 2009 23:48
neregistrovaný "Karim."
10. 11. 2009 00:18
neregistrovaný "Karim."
10. 11. 2009 17:53
neregistrovaný "Karim."
10. 11. 2009 22:39
neregistrovaný "Karim."
10. 11. 2009 18:25
11. 11. 2009 09:12
11. 11. 2009 13:54
10. 11. 2009 18:54
11. 11. 2009 09:58
11. 11. 2009 15:44
11. 11. 2009 16:23
neregistrovaný "507--"
11. 11. 2009 22:40
13. 11. 2009 12:22
neregistrovaný "VaclavII"
9. 11. 2009 12:03
Nuda to nebude
Podle přední "vypoulené" kapoty (srovnej s Megane) to nuda nebude, řízení všech kol (srovnej s Laguna) to nuda nebude. Jakoby neplatilo to co napsal L. von Mises o liberalismu, resp. o chápání luxusu. Maximální využití brzdné energie pro dobíjení akumulátoru - pěkné.

BRAVO Bayerische Motor Werk :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2009 12:05
5er
No, vypada to dobre!!! Moc dobre! I ze spionaznich fotografii je videt, ze bude nejaka odlisnost mezi 5er Gt a klasickou novou 5er, coz je dobre. Myslim, ze tvary karoserie jsou navratem ke starym poradkum, zadna velka divocina, zadne obri ledviny atd atd..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - S8
9. 11. 2009 12:36
Design se zastavil
Ja nevim, neprijde vam, ze se design proste zastavil a jedna se uz jen porad dokola o ty same tvary jen v jinych proporcich podle toho, jak je to auto velky? Neni to problem jen BMW, ale vsech automobilek. Chteji sjednotit firemni identitu ale vysledek je ten, ze jsou proste jen znacky a nikoliv modely, co se rozeznava na silnicich... Prijde mi to cim dal horsi a nudnejsi :-(
Rozbalit vlákno
8
9. 11. 2009 13:54
Re: Design se zastavil
Kdyz chci BMW, tak pro to jake je a jak vypada, jsem naopak rad, ze je revoluce v designu v bavorsku za nami a jde se formou evoluce.
9. 11. 2009 16:45
Re: Design se zastavil
U Audi to platí dvojnásob - u nich se vyrábí 1 model v několika velikostech...
9. 11. 2009 19:31
Re: Design se zastavil
Mám trochu ten pocit i u BMW, nová 7 je až na ten šílený předkus vyvážená, ale jinak žádný zázrak. Mnohem větší bomba byla E65 - super.
Na nové 5tce bude dle fotek zase ten ledvinkový "předkus" nebo jak to nazvat. Přijde mi to silně disproporční a není co by na to navazovalo, škoda....
Nejvíc se mi líbí z jejich současné produkce trojka a pak X6 i když je to obluda.
Avatar - Vampix(Diesel Power)
9. 11. 2009 21:15
Re: Design se zastavil
jooooo přesně taaaaaak, proto nemám rád Audi, ještě kvůli pohonu FWD, no a BMW to teď začíná dělat taky. Toho se úplně děsím. Prostě když vidím audi zepředu nikdy nevim jestli A4 nebo A6. Zato Bmw 3 a 5 pozna i moje neškolena přítelkyně, ale teď? Ja chci aby pokračovala E60, já si chci odvést novou M5 touring/sedan z prodejny navoněnou a ne shánět za kdo ví kdy někde na mobile.de....proč sem se musel takhle narodit, nejhezčí bmw podle mně, prostě miluju její prodloužené přední světlomety, divoké zadní světlomety, jako oči nějaké šelmy....Ach jooo začíná pro mně smutné období... :'-( Sepíšu petici, jde někdo semnou? Měl sem a mám Chrisa Bangla rád, ale jestli má v tomhle prsty tak ho na kafe už nepozvu!!!
Avatar - white label
9. 11. 2009 22:50
Re: Design se zastavil
Je to tvůj pohled, ale já zase znám opravdu hodně lidí, kteří naopak právě při přechodu BMW 5 z E39 na E60, přešli (hlavně z důvodu designu a interiéru) ke konkurenci a teď s velkou nadějí čekají na tuto novou 5ku... ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
9. 11. 2009 23:00
Re: Design se zastavil
jasně no, ale pro mně je E60 prostě skvost a krása, jeden z tajných snů...Současné Bmw mi vyhovuje. 7čka má sice takový design jako bude mít i 5ka ale tam mi to sedí. Já beru 5ku jako sportovní rodinný sedan a E60 pro mně byla vrcholem....Já neznám bohužel osobně nikoho s E60 ani E39 ani nikoho kdo kvůli e60 přešli ke konkurenci, ale když říkáš že jich je hodně tak jich je hodně. Akorát nechápu proč potkávám tolik E60ek denně(myslím, že přece jen slavilo úspěch), představa že by tví známí nepřešli tak snad nepotkám ani nic jiného >:D

edit: Já ale nic proí nové 5ce výhradně nemám, jdeme dál, to prostě beru, ale jestli BMW začne dělat to co Audi. Stejný předek, podobný zadek jenom je to delší a prostě nejde na první pohled rozpoznat model, tak prostě mně zklame
Avatar - white label
10. 11. 2009 01:05
Re: Design se zastavil
Tak jasně, "hodně" je "hodně relativní"!... ;-)
Samozřejmě, že "hodně" zákazníků taky zůstalo a "hodně" jich zase i naopak přibylo, takže to "hodně" co (nás) odešlo, nakonec tak "hodně" zas nebylo... >:-[]
10. 11. 2009 23:42
Re: Design se zastavil
My jsme jedni z těch, kteří měli a "milovali" BMW 5 E39 a přešli zpět k Mercedesu (i když ani ten už není, co býval). Chceme opět ta stará krásná a poctivá auta!!! :-) :yes:
Avatar - positivemind
9. 11. 2009 22:23
MALÁ 7er
Když si člověk skákne do Potrefené husy na Hybernské, může mu vypadnout čelist. O pár vozů dál občas postává nová 7er.

Podíváš se na ní a pokud budeš slabší povahy, asi se budeš muset vrátit vyměnit trencle. Interiérová pecka v ceně dobře vybaveného obýváku. A ten dálkovej ovladač! Zkus si doma zapnout televizi a pak odemknout tohle auto. Ucítíš ten rozdíl.

Ta 7er, která vypekla všem rybník. Designový skvost plný nadupané techniky a doslova pekelných motorů. Zaoceánský parník, kterému nedělá moc dobře náš průliv D1. Na ten si musíš pořídit S Class.

======================================… />Teď dost toho GTIování, teď vážně.

Přijde mi jako malá třída 7. A to je rozhodně dobře. Když ta propluje kolem mne na dálnici, jsem rád, že sedím a nestojím. Kdybych jel busem StudentAgency, mohl by mě mít totiž šofér na svědomí. Prudká elegance a mravenčení na kůži, který vyvolá jen pekelně málo věcí.

Pokud bude interiér roven 5er GT, bude to další skvělej krok! Teď už jen pořádnej motor a můžeš nechávat u pumpy slintat ostatní řidiče.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - woody-alien
9. 11. 2009 22:56
Re: MALÁ 7er
Ještě drobnost. Mít na ní peníze. :-)

To víš, my jsme jen mainstreamoví, jasně možná i SUPERmainstreamoví, kovbojové. Ale všeho do času.... ;-)
Avatar - white label
9. 11. 2009 22:56
Re: MALÁ 7er
Já tam také vidím něco ze sedmičky, ale i něco z trojky, jen se tomu tak nedivím, jako někteří tady (nemyslím teď tebe), protože tenhle "efekt" není v histori BMW 5 rozhodně nijak vyjímečný... ;-)
Avatar - positivemind
9. 11. 2009 23:38
Re: MALÁ 7er
Souhlasím. Uvidíme, jak bude vypadat odhalená ;-)

Tenhle nový design BMW je povedený. Nová X5 (X6 není můj šálek kávy), 7er - to je paráda. Svěží design ukazuje, že tahle řada je pro mladý a energický lidi. S Class, A8? To jsou auta pro ,,starší" páprdy, BMW vyzařuje dynamičnost, hravost a podle testů i správnou komunikativnost. Přesně tak, jak se na BWM sluší :yes:
10. 11. 2009 23:47
Re: MALÁ 7er
Souhlasím, že nová 7mička a X5ka jsou nyní nejhezčí.
Ovšem nesouhlasím, že by S-Klasse nebo A 8 byly pro páprdy - ani náhodou!
Avatar - positivemind
11. 11. 2009 01:13
Re: MALÁ 7er
Beru to z pohledu mladého energického člověka - S Class mi přijde poměrně dynamická, ale usedlá. Audi A8 je zase už téměř 6 let stará, chybí jí taková ta zdravá drzost.

Je to jen názor ;-)
neregistrovaný "Karim."
9. 11. 2009 23:48
Cakat na novu alebo kupit sucasnu
Po prevezeni v 535d kombi sa mi myslienka vlastnit ho celkom zapacila. Jazdilo naozaj FREUNDE AM FAHREN. Sprekrasnou bezovou kozou a tmavym drevom je pre mna ta najkrajsia kombinacia. Na ciernu kozu s hlinikom sa nemozem ani pozriet. Ponukaju mi takmer polovicnu cenu a auto ma len 30 000km. Je v plnej vybave ale tak pozeram nemam radsej pockat na tu novu? Ale za tu cenu to tak skoro asi nebude? Alebo X5? Vie mi niekto poradit? Dik
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Vampix(Diesel Power)
10. 11. 2009 00:04
Re: Cakat na novu alebo kupit sucasnu
Já bych si ji koupil už jenom z důvod toho, že končí a šíleně se mi líbí. Já se sice nedokážu podívat na světlou kůži a dřevo v interiéru, ale současná 5ka je pro mně prostě vrchol mezi sedany, a motor 35d nemá chybu. Ceny půjdou dolů, i když jestli je tam 50% tak nevím. 320d jsme kupovali taky za 50% z Premium Selection. Otázka jestli tě tlačí rozpočet a čas :-) A taky praktičnost...pokuď řešíš otázku X5...Měli jsme starší X5, teď X6 a ani v jednom třebas nebylo tolik místa uvnitř jako v 5ce sedanu. Všechno má své + a -...Vem papír tužku, hezky si to sepiš, udělej si předběžné ceny a pak si vyber/vylosuj >:D myslím, že koupi neprohloupíš ať už to bude jakékoliv z tebou zmíňovaných BMW...

P.S. Já se jenom bojím jaké to bude v nové 5ce...Natáčecí zadní kola....chjooo
neregistrovaný "Karim."
10. 11. 2009 00:18
Re: Cakat na novu alebo kupit sucasnu
Dik. X6 som tiez rozmyslal ale vies mam psa 34kg labrador a ten ani len neskocil sa do toho vysokeho kufra a ked sme ho zavreli tak to bolo o milimetroch...535d som vzdy chcel a teraz hladam nieco kde dam psa a nejaky ten prirastok ked pride. BMW sa mi tiez paci aj ked mam obcas nejake tie vyhrady na interier. X5 sa mi paci kvoli bezpecnosti, a 535d zase kvoli rychlosti a zabave. Ludia hovoria ze SUV je zbytocne vysoke a tazke kombi. Nieco na tom pravdy je ale ako hovoris ma to svoje plus a minus. Prekvapuje ma ze 5 je viac miesta ako v X5 ale mas s tym urcite skusenosti. Ta nova generacia...clovek nikdy nevie
Avatar - positivemind
10. 11. 2009 00:28
Re: Cakat na novu alebo kupit sucasnu
Lex jde dopryč a nahrazuje ho nafta? Vezmi 530i nebo 545i :-)

Pokud máš raději rozvážnou, ale za to pohodlnou jízdu, volil bych X5 - současná generace je pastva pro oči, prostě paráda! Jezdí jich ale už snad víc než obyčejných 5er :-)

Nová za ty peníze nebude, musel by jsi ještě cca rok po uvedení čekat na tyhle hezké slevy za předváděčky.
neregistrovaný "Karim."
10. 11. 2009 17:53
Re: Cakat na novu alebo kupit sucasnu
No je pravda je za V8 mi bude smutno a poriadne. Ale vela krat na dialnici v D ak si to rozdam s nejakou naftou ako napr: 35d mam len o nieco navrch a to az v 220km ho zacnem zanechavat. A 2roky som si uzil a to poriadne. Ved takmer za rok a pol som najazdil cez 60 000km a to nejazdim do roboty. A chcem zacat vrazat peniaze do nehnutelnosti ako kazdych 450km cca 90CHF v CH a okolo 2300SK na SK. 35d ma laka a hlavne v kombiku. Rozmyslal som aj nad RS6 ale za rok som dal na pokuty okolo 1200eur. S RS6 by som asi dopadol horsie a tu v CH kde mas radary takmer vsade je to uplne zbytocne dusenie auta. A zbytocnych 17 az 18L na 100km. A na SK je to pomaly horsie a horsie...
Avatar - Vampix(Diesel Power)
10. 11. 2009 00:28
Re: Cakat na novu alebo kupit sucasnu
No řeknu to asi tak, v X5 starší generace prostě na místě spolujezdce si tak luxusně nenatáhneš nohy jako v 5ce sedanu, tolik k tomu místu, vzadu posed nějak neřeším, dostačující. Nejlepší, ze všeho opravdu nejlepší, je vyzkoušet si to naživo v autosaloně. SUV v dnešní době je strašně široký pojem, základ měl znamenat offroad pro běžné užívání, skutečnost je taková že jsou to auta pro běžná používání s určitými plusy na zimu atd. Jo v tom musím SUV pochválit, nikdy neřešíš sníh a jezdíš, je to v pohodě, první rok s x5 jsme tahali 4 auta z příkopy a všechny šly v pohodě a ne na suchém asfaltu... Kufr v X5 taky nemá šťastné řešení...průměrně vysoká osoba nikdy nedosáhne až dosadu při otevřeném spodním víku a při zavřeném je to o pěkném zašpíněni.
Ale to už jsou detaily. Jak píšeš s tou bezpečností, neříkám že SUV jsou v tomto ohledu špatná, ba naopak, ale tím, že působi robustněji a bezpečněji to někdy může být riziko. Já si myslím, že v realitě Suv ma navíc pouze při bočním nárazu, kdy vozidlo ze strany nejde tak vysoko...Myslím si, že ještě ve tvém věku je 535d touring správna volba. Suv má čas v naších pozdějších letech :-)
neregistrovaný "Karim."
10. 11. 2009 22:39
Re: Cakat na novu alebo kupit sucasnu
Dik za radu. Vidno, ze mas dobre skusenosti s BMW. Dufam, ze uz ked kupim jedno alebo druhe kvalita ma nesklame. Som zvyknuty na Lexus a urcite vies co to znamena... sem tam pocujem nejake zle skusenosti s BMW, ale dufam ze su to len nahody. S tym vekom mas pravdu kazdopadne ak uz nieco kupim so skusenostami a recenziou sa podelim. ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
11. 11. 2009 00:02
Re: Cakat na novu alebo kupit sucasnu
tak doufám, že pokud na BMW přistoupíš nebudeš sklamaný :-) Lexus je hodně vysoká laťka, ale myslím si, že nebude problém :-)
Avatar - white label
10. 11. 2009 01:10
Re: Cakat na novu alebo kupit sucasnu
Světlou kůži a dřevo bych taky nerozdýchal..., zvlášť do BMW...
10. 11. 2009 08:41
Oficialni termin predstaveni je...
...23.11.2009 ve 20.00h SEC na strankach www.bmw.com
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Vampix(Diesel Power)
10. 11. 2009 14:00
Re: Oficialni termin predstaveni je...
mám strach....
10. 11. 2009 18:25
KULOVÁ PĚTKA
Je to tam. Všechno. Dokonalá zmenšená sedma. Ledviny nepotřebujou dialýzu, a tvoje konto (doufejme) nebude potřebovat ARO.

Zvenku tedy půjde "jen" o očekávanou evoluci. Bohužel se potvrzuje, že jestli někdo uměl vybouchat auto, byl to mistr Bé :yes: Lepší zadek, než má současná pětka hned tak neuvidíme...

Kokpit bude (předpokládám) plusmínus totožnej s GT5. Vedle to s náma praštilo pod GT, určitě to s náma praští i pod touto pětkou.

Technika, motory, jízda tam už dnes můžeme napsat -excelent.

Co zbývá? No... zbývá AUDI, které (věřím) designově trhne oponou trochu více. A pak... mám lehké mrazení, že Mercedes-Benz E-klasse bude v první půlce příštího desetiletí tím vizuálně nejzdařilejším. Mimochodem, jakpak si asi mezi těmito klenoty povede nový Saab?

Takže je to ten stále nejlepší, starý, dobrý bavorák. Nic více si ani přát nemůžeme. Jen na něho mít... co?
Rozbalit vlákno
6
11. 11. 2009 08:10
Re: KULOVÁ PĚTKA
Snaž se, třeba si na něj jednou vyděláš. Nebo vyhraješ ve Sportce >:D
Avatar - Dinar
11. 11. 2009 09:12
Re: KULOVÁ PĚTKA
Ono to člověku nepřijde jako pecka proto, že je to cizelace, po, zvenku, revoluční E60 přichází její dotažení do dokonalosti. Počkej, až F10 uvidíš v "plné polní" bez těch samolepek v barvě, která dá vyniknout tvarům a na pořádných kolech. Je to designový klenot konfekční produkce, podle mého. Éčko umí vizuálně zapůsobit jen v některých konfiguracích a barvách, jeho design (z hlediska trvanlivosti) vidím jako největší slabinu současné generace. No, a co předvede Audi, uvidíme. ;-)
11. 11. 2009 10:32
Re: KULOVÁ PĚTKA
Model F10 navazuje na smer urceny Banglem a soucasne implementuje tradicni hodnoty designove historie znacky. Navic se po urcitem tapani ve ztvarneni interieru vozu vraci k tradicnim hodnotam provazanosti s ridicem, ktere byly vzdy alfou a omegou znacky.
Popis vjemu z Ecka tak, jak jsi ho popsal je z meho pohledu mozna jeste prilis shovivavy. Ta tam je ladnost predchozi generace, nektere prvky nepusobi ani progresivne, ani coby castecne retro, ale spise jako snaha vtisknout originalitu za kazdou cenu. A je pravda, ze vysledny dojem dokaze vylepsit dobre zvolena barva a kola.
U A6 se nebojim ztvarneni vnejsich tvaru, tam Audi dokaze pracovat se stale se rozvijejicim designovym jazykem druhe generace z roku 97, ale obavam se kokpitu, ktery se z meho pohledu nejvic vydaril u stavajici A8, pripadne R8, nicmene z nej nizsi rady nedokazaly profitovat.
11. 11. 2009 13:54
Re: KULOVÁ PĚTKA
Rozhodně bude pětka na jedničku. Já nahoře chtěl vyjádřit, že Bangle byl revolucionář, nikoliv, že nová pětka nebude pěkná...
Avatar - white label
12. 11. 2009 13:48
Re: KULOVÁ PĚTKA
Každopádně když postavím vedle nové pětky jak E60 tak E39(dokonale zachovalou po face a v M-paketu), bude nejméně jako "typické BMW" vypadat právě E60, na kterou jsem si doteď prostě nezvykl a po představení nové pětky, to bude pro mne nereálné už "na věky"...
Otázkou tak stále zůstává, proč nemohla změna při přechodu z E39 na E60, proběhnout raději v tomto, citlivějším, vkusnějším stylu, více respektujícím tradiční design nejen páté řady...
Tato nová generace jasně dokazuje, že i podobná "revoluce" (včetně interiéru) šla udělat i s podstatně menšími negativními dopady...

P.S. Doporučuju nahlédnot do posledního Autocaru, kde je fotka E60 vedle zcela nové pětky...
Avatar - adam007
11. 11. 2009 21:26
Re: KULOVÁ PĚTKA
:yes: V podstatě se vším souhlas. Hlavně s tím zadkem současné er5, ten se mi víc než zamlouvá :yes:
Ale nesouhlas s MB-E s jeho vizualní stránkou. Ne a ne si zvyknout na ten divný zaden. A to ho vídám denně. :no: :no: Ale tak design je hodně osobní
Avatar - miromen
10. 11. 2009 18:54
Pětivrtule
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
11. 11. 2009 11:29
Re: To uz se blizi finale
Tvary nebudou tak kostrbate jako v tomto fotoshopu, tady je zatim nejpovedenejsi snimek jen lehce kamuflovane petky:

[odkaz]
10. 11. 2009 19:14
Moderni architekrura
Komu se libi ty hnusne protahle svetla u vsech mod. aut?
Viva Land rover(ne ten novy s diaodama),quattroporte, stare xj.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
11. 11. 2009 09:58
Motory
Jen si dovolím trochu upřesnit benzinové motorizace, tedy:
520i - atmo I4(2,0) 130kW
525i - atmo I6(3,0) 160kW
530i - atmo I6(3,0) 200kW
540i - turbo I6(3,0) 225kW
550i - turbo V8(4,4) 300kW
Za cca rok se objeví 2,0 turbo, který nahradí ve 150kW verzi
motor v 525i a ve 180-190kW verzi motor 530i. Toto bude znamenat
konec atmosferických šestiválců v Bavorsku. :-|
Rozbalit vlákno
3
11. 11. 2009 15:44
Re: Motory
Pokud to tak bude, velká škoda, mám sice turbomotory rád, ale ty řadové šestiválce jsou super :-|
Mohli nechat aspoň jeden třílitr :-)
neregistrovaný "507--"
11. 11. 2009 16:23
Re: Motory
Ale veď ten 2.0 turbo je podľa toho čo píšeš vždy o 10kW slabší. Nebude to cítiť na jazde?
11. 11. 2009 22:40
Re: Motory
Bude to mit lepsi prubeh kroutaku takze ne. Ale na charakteru to urcite trosku poznas. Teda ty ne ;-) (just a joke)
Avatar - Mira328i
13. 11. 2009 12:22
pekné
:yes: ...jen to nahrazování válců turbama :no:
Rozbalit vlákno
0