Mozno uprava povodneho modelu, mozno nove auto so starym menom. Ani jeden postup nie je prekvapenim, je vseobecne zname, ze to podobne robia Japonci. Co maju nove, najprv 2-3 roky predavaju doma, a ked sa to osvedci a vychytaju na tom vsetky muchy, tak s tym idu do sveta. Vysledok je, ze nemaju vo svojich autach prvi najnovsie technicke vymozenosti, v tom su sedy priemer, ale zase lamu rekordy v kvalite a najma spolahlivosti, a to je velka deviza.
Mne osobne zacinaju byt nove Hyundaie sympaticke. Uz zacinaju mat europsku tvar aj europsky charakter a kvalitu, novymi outsidermi budu coskoro Cinania, aj ked tiez nikto nevie dokedy...
Takovéhle tempo svědčí o jediném. hyundai je v dobré kondici a myslí to s útokem do první pětky vážně. Kvalitou už si nezadá s mnoha evropskými automobilkami a za design se taky stydět nemusí.
Nezbývá než Hyundaii fandit, aby to dotáhl tam kam chce.