bude s najvacsou pravdepodobnostou najvacsi konkurent rapidu bez urazky....ak tam hodia to Tce ako v lodgy a nejaky slusny zaklad v atmosfere a najaku 1.5 Dci tak to este bude zaujimave....nepochybujem ze interier aj exterier bude opat uz o tri mile pred starym loganom a teda bude plne konkurencieschopny a na urovni doby.....lodgy tiez nie je zle auto a to ani zvnutra....vyzera v pohode.....no a logan bude urcite opat dalej hlavne interierom :yes:
No konkurent to asi bude, ale jen papírove ve stejně třídě... Logan vždy bude na nižší úrovni, jelikož Renault neni hloupý a rozhodne si neudělá z low end modelu konkurenci pro vlastní model Fluence :-) A to je konkurent pro Rapid.
Navíc Logan bude porad jen sedan, tj ne tak prakticky jako liftback Rapid... No nic, nechme se překvapit, jak bude Novy Logan vypadat. O tom, ze bude úspěšný nepochybuji ;-)
v Cechcach Logan nikdy nebude konkurentem Rapidu, v civilizovane Evrope mozna uz ano. Duvod je, ze i kdyby ten Logan stal o 100tisic mene nez Rapid a bylo to naprosto, ale naprosto stejne auto lisici se jen logem na kapote a logem autosalonu, tak by Cesi porad sli do toho s okridlenym sipem. 8-s
Já jen nevím, zda je úplně účel, aby všechna auta byla takzvaně konkurenceschopná. Logan má na trhu své místo takový, jaký je.
Ono je sice fajn, že třeba korejci už dělají auta srovnatelná s mainstreamem, ale nenáročný uživatel o levný vůz už si jaksi neškrtne. Maximálně tak u francouzů, kteří nastoupili na jejich místo a bojují hlavně cenou. Podle mě je fajn, když je víc řekněme kvalitativních vrstev automobilů, nemusí být všechno naprosto skvělé, protože peníze... Ale ono se to tržně vyvine samo, až budou nějaká auta chybět, někdo je zas začne vyrábět.
Přesně tak,když už korejský auta nebudou jebky, někdo jebky bude must dělat,páč lidi je chtějí. A kdo že to bude? Já bych si na ty nenažraný číňáky klidně vsadil...
Můžeme se Loganovi smát jak chceme, ale právě první Logan způsobil revoluci v lowendu na evropském trhu. V podstatě nově tuto kategorii v Evropě nadefinoval, otevřel cestu dalším modelům a hlavně zavřel cestu čínské levné produkce na evropský trh.
a ver tomu ze novy logan ktory pride o rok v zeneve bude robit problemy aj rapidu ;-) o tom netreba diskutovat....uz teraz je jasne ze motoricky rapida v spolahlivosti porazi..... :no: kedze TSi je o nicom, a aj dci bude lepsie ako tdi :yes:
no ale to je ostuda škodovky nikoli dacie...chtít na auto s podvozkem který je křížencem OI a Fabie II tolik kolik za ni bude chtít... ;-) respektive je ostuda českého trhu, že tu cenu bude ochotna akceptovat výměnou za tu správnou značku...
mimochodem dnes jsem flotilu toled a rapidů potkal na I/6 u Lubence...a popravdě-v reálu to žádná pecka není...bohužel :no:
Dobrá otázka ;-) Rozhodnutí bude jednoduché, Škoda má lepší zvuk, takže v ČR to bude na 99% Rapid ... >:D Logan půjde většinou jen v základu, tedy ještě levnější...
já osobně Rapid , když je na výběr z těhle variant >:D Ale jinak bych si připlatil pár tisíců a radši bych si pořídil Hondu Fit za nějakých $15,400... >:D
Podle sklonu a posazení zadního okna by to mohlo tak být, na druhou stranu ani současný Logan nemá nijak dlouhý víko kufru, takže to co (ne)vidíme neodporuje ani jejich pojetí klasické koncepce.
ovšem kdo chce velký kufr, nechce kombi, vadí mu systém sedanu, a hatch nechce páč kufr nestačí tak má velmi málo možností: octávku, případně donedávna fiat croma, svou práci celkem odvede chevy cruze hatch a pak už jsou to auta o třídu vejš: mondeo, superb, insignia, donedávna i avensis
někde jsem četl článek že logan minimálně pro evropu sedan nebude - [odkaz] - dle této fotky mi to i přijde tvarově celkem podobné tomu zamaskovanému autu :-)