Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Fiat 500 Abarth a Fiat 500 Cabrio - (VIDEO)

První fotografie malého divocha z Polska dnes doplňujeme o druhou sadu se snímky Hanse Lehmanna. K vidění je tentokrát i počítačová retuš možné podoby nového kabrioletu. Začíná polskému Fiatu zlatá éra? DOPLNĚNO VIDEO.
Zpět na článek
27. 6. 2007 15:01
neregistrovaný "Lukas"
27. 6. 2007 15:22
neregistrovaný "erik"
27. 6. 2007 15:23
neregistrovaný "spokojený"
27. 6. 2007 15:44
neregistrovaný "Pol"
27. 6. 2007 16:24
27. 6. 2007 17:40
neregistrovaný "Pol"
27. 6. 2007 19:06
neregistrovaný "wolff"
27. 6. 2007 21:31
27. 6. 2007 22:07
neregistrovaný "Pol"
27. 6. 2007 22:11
neregistrovaný "Pol"
27. 6. 2007 22:18
27. 6. 2007 22:23
neregistrovaný "Pol"
27. 6. 2007 22:31
27. 6. 2007 16:36
neregistrovaný "AX3L"
27. 6. 2007 15:25
27. 6. 2007 18:04
neregistrovaný "yaroukh"
27. 6. 2007 19:07
neregistrovaný "wolff"
27. 6. 2007 15:40
anonym
27. 6. 2007 15:58
neregistrovaný "erik"
27. 6. 2007 16:06
anonym
27. 6. 2007 16:29
anonym
27. 6. 2007 15:47
27. 6. 2007 15:58
neregistrovaný "mini"
27. 6. 2007 16:08
27. 6. 2007 16:01
neregistrovaný "assasin-cz"
27. 6. 2007 16:08
27. 6. 2007 19:09
neregistrovaný "wolff"
27. 6. 2007 16:03
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 16:51
neregistrovaný "jouda.ondra"
27. 6. 2007 16:52
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 17:03
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 17:10
neregistrovaný "mates"
27. 6. 2007 17:13
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 17:39
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 22:08
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 23:26
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 17:44
neregistrovaný "KREATOR"
27. 6. 2007 18:45
neregistrovaný "jenda"
27. 6. 2007 18:55
anonym
27. 6. 2007 20:16
neregistrovaný "Milý stydlín"
27. 6. 2007 19:07
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 22:42
neregistrovaný "jenda"
28. 6. 2007 08:14
neregistrovaný "toominoo"
27. 6. 2007 17:04
neregistrovaný "gf"
27. 6. 2007 17:07
neregistrovaný "moflo"
27. 6. 2007 18:38
neregistrovaný "joko"
27. 6. 2007 18:01
neregistrovaný "yaroukh"
27. 6. 2007 18:13
neregistrovaný "Pol"
27. 6. 2007 18:39
neregistrovaný "gf"
27. 6. 2007 19:13
neregistrovaný "wolff"
27. 6. 2007 19:12
neregistrovaný "wolff"
27. 6. 2007 18:32
27. 6. 2007 21:24
27. 6. 2007 21:43
neregistrovaný "luboš"
27. 6. 2007 22:58
neregistrovaný "Milý stydlín"
28. 6. 2007 07:56
neregistrovaný "LL"
28. 6. 2007 08:11
neregistrovaný "FX"
28. 6. 2007 08:32
neregistrovaný "LL"
28. 6. 2007 09:13
neregistrovaný "FX"
28. 6. 2007 19:04
neregistrovaný "Milý stydlín"
29. 6. 2007 10:16
neregistrovaný "Milý stydlín"
28. 6. 2007 01:25
neregistrovaný "Pol"
28. 6. 2007 19:06
neregistrovaný "Milý stydlín"
28. 6. 2007 08:36
neregistrovaný "beran"
28. 6. 2007 09:54
neregistrovaný "mamlas"
28. 6. 2007 10:49
neregistrovaný "mamlas"
28. 6. 2007 12:18
neregistrovaný "mamlas"
28. 6. 2007 16:09
neregistrovaný "mamlas"
28. 6. 2007 10:08
neregistrovaný "A2"
28. 6. 2007 18:12
neregistrovaný "POL"
28. 6. 2007 08:57
neregistrovaný "Anděla"
28. 6. 2007 08:17
neregistrovaný "A2"
28. 6. 2007 08:34
neregistrovaný "FX"
28. 6. 2007 09:20
neregistrovaný "A2"
28. 6. 2007 10:44
neregistrovaný "FX"
28. 6. 2007 11:03
neregistrovaný "A2"
28. 6. 2007 11:11
neregistrovaný "FX"
28. 6. 2007 11:13
28. 6. 2007 10:08
28. 6. 2007 10:03
28. 6. 2007 10:15
neregistrovaný "A2"
28. 6. 2007 10:37
neregistrovaný "A2"
neregistrovaný "Lukas"
27. 6. 2007 15:01
Jo !
Presne vec do ktery bych hned sel = mala nasrana nakupni taska >:D :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "erik"
27. 6. 2007 15:22
Re: Jo !
Přesně tak!!! A proto už jen čekám na datum zahájení prodeje v ČR a jdu do toho.
neregistrovaný "spokojený"
27. 6. 2007 15:23
Re: Jo !
:-) Na/s/raná nákupní taška :yes: to plně vystihuje. Počkej, až přijde ten stredja a bude tvrdit, že to nikdo nekoupí vyjma nějaké blonďaté nány a histerické bukvice, neb berušku, jak tomu říká, nikdo jiný, hlavně chlap, koupit nemůže.

Také se mi to líbí, těším se na svezení :yes:
neregistrovaný "Pol"
27. 6. 2007 15:44
Re: Jo !
>:D strejda GTI, ten až to uvidí, tak prodá svý Polo a jde do 500. Tohle je od Fiatu trefa do černého :yes:
27. 6. 2007 16:24
Re: Jo !
Hele, svého strejdu ze mně nedělej. To si snad nezasloužím... P.S. To černé, to je kde? >:D
neregistrovaný "Pol"
27. 6. 2007 17:40
Re: Jo !
Takovýho strejdu jako jseš ty bych nechtěl a navíc si to fakt nezasloužíš :-), jen mě rozesmálo jak ti tady říkají. P.S. trefa do černého je trefa do černého, je to celkem jednoduchý, ale kvůli tobě se teda rozepíšu, když střílíš na terč a dáš desítku, to jest střed, tak ten je černej a proto když se ti něco povede, tak se říká že to je trefa do černého, kapišto, a protože se 500 Fiatu moooc povedla, tak říkám že to je trefa do černého, doufám že to takhle stačí, kdyby něco, klidně zase napiš a já ti to vysvětlím. P.S. ve spojení s VW jsi to ještě slyšet nemohl, tak to tě omlouvá
neregistrovaný "wolff"
27. 6. 2007 19:06
Re: Jo !
>:D :yes:
27. 6. 2007 21:31
Re: Jo !
Zatím je ta tvá trefa jen zbožným přáním. Ani jedna pětistovka se neprodala. Ano, já také tvrdím, že je to pěkné autíčko. Dámské, ovšem. Chlap by si do toho asi sedl ztěží. P.S. O tom, že jsem tvůj strýc jsi tu psal ty, ne já. Tak si ujasni napřed naše příbuzenské vztahy a pak piš... Mimochodem, co ty víš, jakým bych ti byl strejdou. Možná, Pole (neb strejdou opravdu jsem) by sis připadal jako v ráji... Možná určitě, Pole... Kapiš ;-)
neregistrovaný "Pol"
27. 6. 2007 22:07
Re: Jo !
Minimálně pro mě to trefa je a podle ohlasů, jak se Fiátek líbí nebudu sám ;-), jinak zbožná přání má každý, i ty např. aby VW byl super mainstream, někomu se splní a někomu ne, myslím že to tvoje přání je o dost méně reálné než to moje. To kdo bude v 500 jezdit to nech na ostatních, každej má svůj rozum. P.S. s tím strejdou jsi to nepochopil, spokojený nademnou napsal "Počkej, až přijde ten strejda" atd. a já se tomu pod ním zasmál, opravdu můj ani jeho strejda nejseš, slovo strejda se někdy používá i pro "jiný" lidi než pro pravého strejdu ;-)
neregistrovaný "Pol"
27. 6. 2007 22:11
Re: Jo !
Dodatek ke strejdovi :-) Jakej seš strejda to opravdu nevím možná dobrej, možná nic moc a možná i hroznej, peníze nejsou všechno, důležitější je charakter a ten hodnotí druzí a ne ty sám ;-)
27. 6. 2007 22:18
Re: Jo !
Hezké. Konečně něco, co se od tebe dá číst.
neregistrovaný "Pol"
27. 6. 2007 22:23
Re: Jo !
Jo docela se mě to povedlo >:D >:D >:D
neregistrovaný "AX3L"
27. 6. 2007 16:36
Re: Jo !
:-) :yes:
neregistrovaný "yaroukh"
27. 6. 2007 18:04
Re: nasraná nákupní taška
Dokonalá charakteristika! :yes:

A to platí i pro tohle prdítko. New Beetle ani Mini mýmu oku nikdy nelahodily; až Fiat dle mýho soudu ukázal, jak se to má dělat. Doufám, že na prodejích se to projeví, a že se Ford se sourozencem jménem Ka taky pochlapí.
neregistrovaný "wolff"
27. 6. 2007 19:07
Re: nasraná nákupní taška
>:D :yes:
Souhlasím i s tím Ka :yes:
anonym
27. 6. 2007 15:40
Kombík kombík !
A auto s ucelenou štýlovou kolekciou by bolo na svete!HURÁ! :-) :-)
Škoda, že sú len koluárne! :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :-(
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "erik"
27. 6. 2007 15:58
Re: Kombík kombík !
Do Fiatu 500 kombi podle Lehmanna bych nešel, ale cabrio udělal moooc pěkně.
anonym
27. 6. 2007 16:06
Re: Kombík kombík !
Ale veď nedali žiadne foto na tejto stránke!Prosímťa kde je?
27. 6. 2007 16:19
Re: Kombík kombík !
Fota jsou na auto.cz - [odkaz]
anonym
27. 6. 2007 16:29
Re: Kombík kombík !
Jáááj to?!Dobre!ĎAKUJEM!
27. 6. 2007 15:47
KRYSAŘÍK
Jo, rozdivočelej krysařík, to je přesně to, co to chce. Nějaké devětsetjedenáctky, nebo fiorána zrána, to prostě není vono. To není nic pro bejka. Jednoho krysaříka na opratích, bičovat mu varlata a svět je tvůj... No... já myslím, že 4. července tu pár prvních polucí v přímém diskuzním přenosu ještě zažijem...

Hlavně teď prosím velebme Fiat za to, že udělal krásnou pětistovku. Pro naše lásky. Ano, těm kupme každý jednoho krysař... tedy jednu berušku, a večer se společně radujme, jak našim láskám sluší. Bude to dokonalé. Ráno pak vskočme do těch ostrejch chlapskejch tvrdejch děl a žíhejme cestu svého směru pohledem Bullitta. To také nemá chybu. No vidíš, jak to do sebe pěkně zapadá.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mini"
27. 6. 2007 15:58
Re: KRYSAŘÍK
prosimtě a co máš furt s tou polucí a onanií??? Neměl by sis už najít nějakou holku? Jinak to tady pěkně zasviníš...
27. 6. 2007 16:08
Re: KRYSAŘÍK
Ty mě nečteš... přečti si to ještě jednou...
neregistrovaný "assasin-cz"
27. 6. 2007 16:01
Re: KRYSAŘÍK
nezklamals
neregistrovaný "wolff"
27. 6. 2007 19:09
Re: KRYSAŘÍK
No jak koho. Mě jo. Sem si myslel, že na starý klena (musí mu být už minimálně tři roky, tak dlouho to tady sviní tu diskuzi), by mohl mít rozum... >:-[]
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 16:03
HADICEK KNOFLICEK
Ja uz jen cekam, kdy si sveho Hadicka Knoflicka budu moci koupit. Abarth se mu bude krasne vyjimat na predni masce. UZ SE TESIM:
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "jouda.ondra"
27. 6. 2007 16:51
Re: HADICEK KNOFLICEK
ze me pak svezes, diky :-)
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 16:52
Re: HADICEK KNOFLICEK
;-) moc rada
27. 6. 2007 16:59
Re: HADICEK KNOFLICEK
Bábovičky prodávaj v prvním patře... ;-)
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 17:03
Re: HADICEK KNOFLICEK
Ano to ty vis, je to tve oblibene misto :-)
27. 6. 2007 17:07
Re: HADICEK KNOFLICEK
Kéž by, Kateřino. Život bohužel pádí jako rozdivočelej krysařík... ;-)
neregistrovaný "mates"
27. 6. 2007 17:10
Re: HADICEK KNOFLICEK
Kecas. Posledne jsi tam nekoho mlatil lopatickou, tak mas zaracha a jsi nasranej na celej svet. Katerina za to ale nemuze >:-[]
27. 6. 2007 17:15
Re: HADICEK KNOFLICEK
Spíše jsem čekal, že Kateřina napíše, že i při stařecké senilitě jsou lopatičky poměrně uklidňující náčiní :-) Ale teď si vybavuji, že jsem tě tam fakt seřezal páskem, neb jsi řval, že chceš zelenou lopatičku, a ne bílou...
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 17:13
Re: HADICEK KNOFLICEK
Vis presne kde to je. Ale tak se tam asi chodis jen divat, maji tam anglicaka GTI, kdyz u toho budes delat nahlas VRRRM VRRRM mozna si budes pripadat, jako bys mel opravdove GTI.
27. 6. 2007 17:29
Re: HADICEK KNOFLICEK
No no... dost jsem se tu již o GTIčku napsal, Kateřino. V článku "50 nej od GTI" máš popsáno, proč mám nick GTI. Také si třeba přečti tohle [odkaz] zejména závěr, abych byl tedy aktuální k tvému příspěvku.
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 17:39
Re: HADICEK KNOFLICEK
Clanky podobneho stylu se vyskytovaly v 50. letech a oslavovaly velkeho vudce. Hodne mi tve clanky takove pripominaji. Oslavne ody na GTI si nech pod clanek o GTI. Zde piseme o krasnem Knoflicku.
27. 6. 2007 21:17
Re: HADICEK KNOFLICEK
Nevěděl jsem, žes v důchodu, ale přesto tě musím poupravit. V padesátých létech byly psány jiné články... Mimochodem, vše v tom testíku je napsaáno přesně podle skutečnosti... žádné oslavy. Moc bych ti přál, aby tě redakce vybrala k testu. A moc bych si přál tě pak číst. Ostatně, za pár týdnů tu máme novou pětistovku, sedni a napiš zde testík... Uvidíme, jak zaboduješ. Není to tak jednoduché, jak by se z tvých holovětých anonymních kritických výkřiků mohlo zdát. Napsat složitější větu, vyklenout příběh a zase ho uzavřít... na to musíš mít, Kateřino. Držím ti pelec :yes:
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 22:08
Re: HADICEK KNOFLICEK
Nepsala jsem zadne holovete kriticke vykriky. Reagovala jsem jen na tvou hloupou reakci o babovickach. Ja psala o Knoflicku, jak se na nej tesim. Nemam rada osobni urazky, ktere casto pouzivas. Jako dospeli lide bychom mohli psat s uctou jeden k druhemu. Ctit nazor druheho se zda byt castym problemem tvym i mnoha jinych. Nekdy se zda, ze jsi cetl prilis mnohokrat roman Aloise Jiraska "Proti vsem", protoze to tak zde v diskusi dost casto vypada. Bohuzel mam moc prace na to, abych psala slohove prace. Knoflicka si ale koupim a pak si treba otevru blog a neco o nem napisu. GTI, myslim, ze nejsi jedinnym se smyslem pro psani.
27. 6. 2007 22:16
Re: HADICEK KNOFLICEK
Bábovička byla myšlena mile, teď mi velmi křivdíš. Pokud se tě to přesto dotklo, omlouvám se.
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 23:26
Re: HADICEK KNOFLICEK
Prijmam.
neregistrovaný "KREATOR"
27. 6. 2007 17:44
Re: HADICEK KNOFLICEK
velmi ubohe, zaslepena nuda!!!
neregistrovaný "jenda"
27. 6. 2007 18:45
Re: HADICEK KNOFLICEK
Nevím co proti GTImu máte. On je tu legenda ;-) Dovede psát, píše jeden z nejlepších blogů a vy ostatní jenom blbě kecáte. Neumíte nic vymyslet, neumíte nic poutavého napsat, nemáte nadhled, vše berete jako osobní útok a to je teprv ubohé.
Jediné čím disponujete je plná huba keců a závist. :-!
anonym
27. 6. 2007 18:55
Re: HADICEK KNOFLICEK
Nevím co proti panu režiséru Troškovi máte. On je legenda ;-) Jeho pohádky mají obrovskou sledovanost!
neregistrovaný "Milý stydlín"
27. 6. 2007 20:16
Re: HADICEK KNOFLICEK
:yes: >:D
neregistrovaný "katherinne"
27. 6. 2007 19:07
Re: HADICEK KNOFLICEK
Ano, i toto je nazor.
27. 6. 2007 21:06
Re: HADICEK KNOFLICEK
Ó, teď se červenám... díky :yes: Víš co proti mně mají? Nic, co by mohli nabídnout. To je ten problém. Jejich. Ten závěr tvého textu je krutý... ovšem velmi, velmi pravdivý. :yes:
neregistrovaný "jenda"
27. 6. 2007 22:42
Re: HADICEK KNOFLICEK
Jo GTI, já jsem tvrdě upřímný, dost lidí tuto vlastnost na mě nemá rádo. Pro ně je lepší milosrdná lež, pro mě ne.
Někdy s Tebou také nesouhlasím, ale tak už to bývá, vážím si tvého citu pro jazyk, rozvitého stylu psaní a nápadu, jakým dovedeš vyvolat ohnivou diskuzi. Neděláš to tak levně, ale s vtipem. To je to, čeho si cením. Pak je tu spousta nerudných omezenců, co berou jako urážku na své cti, když někdo označí "jejich" automobilku za méně úspěšnou. No chybí jim nadhled, chybí jim důvtip a chybí jim i peníze na to, aby si mohli splnit právě ty své sny. Potom by jim bylo naprosto ukradené, kdo a co píše o autech, zajímal by je více styl psaní ;-)
Já říkám, jen tak dále, rád Tě čtu :yes:
27. 6. 2007 23:00
Re: HADICEK KNOFLICEK
:yes: Vážím si tvých slov. :yes:
neregistrovaný "toominoo"
28. 6. 2007 08:14
Re: HADICEK KNOFLICEK
To je vidět,že neznáš nic jinýho než GTI.Ostatní znáš jen z vyprávění(jedna bába povídala).
28. 6. 2007 09:37
Re: HADICEK KNOFLICEK
Zapomněl jsi dodat, že z tvého vyprávění... >:-[] :no:
neregistrovaný "gf"
27. 6. 2007 17:04
Tak tomu se říká hnus
Ošklivka! :no:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "moflo"
27. 6. 2007 17:07
Re: Tak tomu se říká hnus
Trosku je krajsi ako nova fabia... uplny hnus :no:
neregistrovaný "joko"
27. 6. 2007 18:38
Re: Tak tomu se říká hnus
nojo, slovák. nezáviď >:-[]
neregistrovaný "yaroukh"
27. 6. 2007 18:01
Re: Tak tomu se říká hnus
to sis měl rozmyslet před svatbou
nicméně tady se diskutuje o autech
neregistrovaný "Pol"
27. 6. 2007 18:13
Re: Tak tomu se říká hnus
>:D :yes:
neregistrovaný "gf"
27. 6. 2007 18:39
Re: Tak tomu se říká hnus
no moje štěstí že sem teplej! haha! ;-)
neregistrovaný "wolff"
27. 6. 2007 19:13
Re: Tak tomu se říká hnus
>:-[] :yes:
Tak nechoď pod články o VW a Golfu. Ten je totiž mužského rodu... >:-[] :yes:
Avatar - DanieliDesign
27. 6. 2007 20:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "wolff"
27. 6. 2007 19:12
Re: Tak tomu se říká hnus
>:-[] :yes:
Avatar - DanieliDesign
27. 6. 2007 18:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
27. 6. 2007 21:24
OT: TOHLE PŘEČTI
Kolega čenda fára na blogu [odkaz] napsal velmi milej článek k zamyšlení... Člověk to čte a musí se tiše usmívat. Jo, kdo by tohle čekal. Takže, BRAVO... (doplň si sám)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "luboš"
27. 6. 2007 21:43
Re: OT: TOHLE PŘEČTI
:yes: :yes:
27. 6. 2007 21:43
Re: OT: TOHLE PŘEČTI
;-) :yes:
27. 6. 2007 21:42
KVIKOT POSLEDNÍ NADĚJE
To víš... chválit BMW6... na to musíš mít nadstavbu. Buďto intelektuální, nebo finanční. Pokud máš ty nadstavby obě dvě, pak ta chvála z tebe kape zcela přirozeně. U Fiatu a u Krysaříka obzvlášť je ten oslavný kvikot zdejších onanizérů o to pikantnější, že to auto ještě nikdo naživo neviděl, zato si ho tu každej druhej už kupuje. Jak příznačné. Vždyť, malostí malých, je cenit než malé cíle... BRAVO FIATE... ty znáš, ty víš... :yes:
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "Milý stydlín"
27. 6. 2007 22:58
Re: NEVIDÍŠ SI DO PUSY
Že zrovna Tobě vadí jasnovidci... Je to možná již více než rok, co jsme se od Tebe dozvěděli, že Golf VI bude trefa do černého a skvělý designový počin. Ještě dnes ho nikdo neviděl... Zato pětistovky je k dispozici dostatek fotek i videjí, aby si lidi udělali obrázek, aniž by se přitom muselo jednat o blounění fanatického příznivce značky. Dokonce už se pětistovky po ČR pohybují. Přesto Ti to v tomto případě opravdu, ale opravdu vadí. Proto začni s reflexí svého předešlého příspěvku, učiň to tu pikantnější a změň si nick na onanizér. :yes:
27. 6. 2007 23:19
Re: NEVIDÍŠ SI DO PUSY
Vedle, stydlíne. Prvotním impulsem k napsání kvikotu onanizérů bylo to, že jsem si uvědomil tu neskutečnou zhůvěřilost - Když píšeme o kárách s velkým Ká, má diskuze zpravidla věcnou rovinu, případně zvednem BMW či komu palce. A jakmile se dostáváme na druhou stranu, takříkajíc ke krysaříkům, ustupuje věcnost do pozadí a na četnosti nabývají projevy směřující ke koupi jednoho či dvou produktů :-) projevy stavící devětsetjedenáctky mimo hru :-) a tak jsem se zemyslel, čím to je. To jsem právě vtělil do předposlední věty. Ano... jen malí mají malé cíle (doufám, že to správně chápeš). Tedy... nikde více, než u Krysaříka se nerojí plejstejšnový masturbanti, onanizéři svých snů a pasáci svých zítřků... O tom píši. P.S. Pokud s dospělým chlapem cvičí Krysařík tak, že ho považuje že trefu tref a konkurenta Veyrona >:-[] pak nelze než doporučit skotské střiky, či operativní změnu pohlaví... ;-) Neboť, neznám vhodnější a krásnější autíčko pro ženu do města, než novou pětistovku. Žiji však v odvážné naději, že i na diskuzi je chlap stále ještě chlapem... Ovšem přiznám, že po diskuzích o krysaříkovi začínám mít vždy lehké mrazení v zádech, jestli náhodou by z Blaníku neměl vyjet na pomoc roj Bullittů >:D ;-)
neregistrovaný "LL"
28. 6. 2007 07:56
Re: NEVIDÍŠ SI DO PUSY
to GTI: čo máš stále s tou masturbáciou, onaniou a inými sem nepatriacimi slovami, si magor alebo čo? Bez urážky, ale vôbec to sem nepatrí a nevadí ti, že čítať to môžu aj deti? Odporúčal by som držať sa témy článku bez tých slovných spojení.
neregistrovaný "FX"
28. 6. 2007 08:11
Re: NEVIDÍŠ SI DO PUSY
To si myslíš, že děti neví co znamenají ta slova? Aby ses někdy šeredně nevyvedl z omylu. ;-) Děti mají potuchu o věcech, co se naše generace horko těžko dozvídala. Internet nezná hranice, věkové už vůbec ne. ;-)
neregistrovaný "LL"
28. 6. 2007 08:32
Re: NEVIDÍŠ SI DO PUSY
a to ma ma uspokojiť? nebolo by lepšie, to tam nepísať a držať sa témy článku?
neregistrovaný "FX"
28. 6. 2007 09:13
Re: NEVIDÍŠ SI DO PUSY
Kdyby se držel každý jen tématu, spoustu lidí by nemělo co říct ;-)
28. 6. 2007 09:43
Re: NEVIDÍŠ SI DO PUSY
Jak, že to sem nepatří? Ty nevíš, co tím sděluji? Ostatně masturbace, onanie, to přece není nic hanlivého či nepřípustného. A v přeneseném slova smyslu, který jsem teď užil už vůbec ne. Bože... Nebo tys snad nějaký impotentní rudobřichý mnich?
28. 6. 2007 19:04
Re: NEVIDÍŠ SI DO PUSY
Alespoň u mne se pleteš. Po 16 letech řidičské praxe - cca 250000 odřízených kilometrech - jsem dospěl a dospěl k názoru, že 911, Veyrona ani nic podobného k životu nepotřebuji. Fiat 500 je pro mne osobně prostorově i výkonnostně plně dostačující vozidlo. A že jsem ho ještě neviděl!? Už už jsem si vybral Pandu, ale pětistovku si ujít nenechám. Na důkaz toho, že neonanuji před monitorem si musíš počkat do data zahájení prodeje a pak sleduj moje.auto.cz. P.S. Chlap se pozná podle toho, jakýho má bouráka a ne, v jakým sedí bouráku.
neregistrovaný "Milý stydlín"
28. 6. 2007 19:04
Re: MALÝ VELKÝ KOMPLEX?
Obdivuji Tvoji schopnost napsat půl normostrany a nic na ní nesdělit. A 500 jako konkurent Veyronu? To mohlo napadnout jen někoho nemocného, takového místního kašpárka, kterého stejně nikdo nebere vážně. :yes: >:D Jen mě tak napadá, kdo je malý? Člověk, kterému se líbí malá auta, nebo ten, kdo má potřebu jej kvůli tomu zesměšňovat? Odpověď všichni znají.
28. 6. 2007 22:05
Re: MALÝ VELKÝ KOMPLEX?
Zase špatně, stydlíne. Hledáš oporu v kašpárkovi nějak příliš často. Že by nějaké osobní asociace? P.S. Vůbec nic jsi nepochopil...
neregistrovaný "Milý stydlín"
29. 6. 2007 10:16
Re: MALÝ VELKÝ KOMPLEX?
Já to pochopil. Jen nechápu, jak můžeš psát takové ubohosti. :no:
neregistrovaný "Pol"
28. 6. 2007 01:25
Re: KVIKOT POSLEDNÍ NADĚJE
Docela živě si vybavuji, jak jsi tady na foru vynášel do nebe Fábii II, a bylo to v době, kdy jsi ji taky ještě nemohl vidět, takže podle sebe soudim tebe, asi tak. Malostí rádobyvelkých je pohrdat malými ;-)
28. 6. 2007 09:45
Re: KVIKOT POSLEDNÍ NADĚJE
To by šlo asi těžko, vynášet něco, co jsem neviděl...
neregistrovaný "Milý stydlín"
28. 6. 2007 19:06
Re: KVIKOT POSLEDNÍ NADĚJE
:yes:
neregistrovaný "beran"
28. 6. 2007 08:36
Re: KVIKOT POSLEDNÍ NADĚJE
:yes: :yes: Je to sranda, kolik stálých přispěvovatelů ohodnotí auto podle pár fotek (nakašírovaných resp. doupravených ve photoshopu) a hned jsou do toho a vědí jaká to bude kvalitní bomba, super design atd...Někteří musejí mít velkogaráže, protože už jenom od jara vlastní sída, hyundaie (co se ještě nevyrábí), několik suprfiatů (taky se ne všechny dělají) a ti trochu kritičtější s každým z těhle aut najezdili už tisíce km. Na netu přijde vždy hned po oslavě fiatu záplava stále se opakujících nesmyslů na adresu VW potažmo škodovky a následně rozčílení, když se někdo opováží hanět jejich suprprodukt ze země dobré zmrzliny, pizzy a špaget. No, je to zajímavá společnost - KIA, Logan, Fiat, Renault, Peugot, dokonce i Lada - o čem vypovídá tohle spojení? O prázdné kapse, závisti, malosti a neschopnosti....nic víc.
neregistrovaný "mamlas"
28. 6. 2007 09:54
Re: KVIKOT POSLEDNÍ NADĚJE
...je to zajímavá společnost - KIA, Logan, Fiat, Renault, Peugot, dokonce i Lada - o čem vypovídá tohle spojení? O prázdné kapse, závisti, malosti a neschopnosti....nic víc.
No snad dá rozum, že při průměrném platu v ČR okolo 20 000,- Kč měsíčně, je kapsa prázdnější, takže tu asi bude pár lidí, co si drahé auto nekoupí. S tou závistí, malostí a neschopností, už bych to neviděl tak jednoznačně. Je lecos, co se člověku líbí, ale ani ho snad nenapadne, že by to chtěl ( od sousedky, po veyrona ). Ale klidně si o tom rád poblafe. Pak tu je taky něco jako vojna efekt => ve vzpomínkách zůstavá jen to lepší. To samé se váže k Ladě, Dacii, Olcitu...., což byly kdysi pro většinu, první dosažitelná auta s nádechem západu. No a pak tu je taky pár lidí, co drahá auta měli, ale už se té snobárny nabažili. Auto pro ně přestalo být objektem sebeprojekce a dostalo se někam mezi kabát a ledničku. Takže spíš řeší něco spolehlivého ale levného, co si můžou nechat ojet na ulici korunou, a nebude je to trápit. Třeba KIA, Logan, Fiat, Renault, Peugot, dokonce i Lada ... :-)
28. 6. 2007 10:08
Re: KVIKOT POSLEDNÍ NADĚJE
:-) Pěkně vyklenutá duha... jen bych doplnil, že je tu kolem nás ještě fůra těch, co si drahá auta kupují hlavně proto, že jsou opravdu dobrá... aniž by si potřebovali něco dokazovat. Vím, že je odvaha si to připustit (nemyslím to osobně), leč tak to prostě je.
neregistrovaný "mamlas"
28. 6. 2007 10:49
Re: KVIKOT POSLEDNÍ NADĚJE
Jistě, ale ti, berana evidentně nezajímají. Jinak, co se jich týká, je otázkou, z jaké úrovně odbornosti se rozhodují o tom, k jakému účelu jsou ta která auta, opravdu dobrá auta. Jiné bude dobré pro reprezentaci ve městě a úplně jiné bude dobré pro život na vsi, jiné pro delší cestování a zase jiné pro hobby. Tudíž bych čekal, že ta fůra těch, co si drahá auta kupují hlavně proto, že jsou opravdu dobrá... aniž by si potřebovala něco dokazovat, bude mít alespoň tři různá auta, aby měla to správně dobré, pro každou příležitost, že? Pokud mají jen jedno, pak to je zase jen kompromis, jenže v jiné cenové skupině. :-)
28. 6. 2007 11:17
Re: KVIKOT POSLEDNÍ NADĚJE
Mamlasi, ty nahoře velmi zajímavě napíšeš a teď to vlastně sám shazuješ. Já myslím, že teď tvůj pohled na lidí, kteří koupí drahé auto příliš exponuješ. Ti lidé žijí a dýchají jako my všichni. Jen jim jejich majetkové možnosti umožní kupovat to nejlepší. Kvůli tomu přece ovšem nemusí vlastnit flotilu aut.
neregistrovaný "mamlas"
28. 6. 2007 12:18
Re: KVIKOT POSLEDNÍ NADĚJE
Ti co si koupí drahé auto, aniž by si potřebovali něco dokazovat, mě nechávají naprosto v klidu. Naopak pochyby, si vzbudil ty a to tezí,...co si drahá auta kupují hlavně proto, že jsou opravdu dobrá... Bojím se řidičů, krosících své auto s přesvědčením, že když je drahé, musí být dobré. Mám odvahu si připustit, že pro každý účel je prostě dobré jiné. A že ani o tom nejdražším z flotily, nemůžu tvrdit že je to nejlepší. Jak kdy, a na co. :-)
28. 6. 2007 14:33
Re: KVIKOT POSLEDNÍ NADĚJE
No jo, ale ty hledáš účely... hledejme spíše středobody, těžiště... je přece jeden hlavní účel - jet dobře po silnici. Jestli pojedeš v SUV, či v coupe, to už není tak důležité, důležité je abys měl z té jízdy dobrý pocit. No a k tomu pocitu velmi silně napomáhá i kvalita auta, všech jeho komponentů. Nechytej mě za slovo, ale ono to tak bývá, že za lepší se platí víc. A vedle toho je i umění koupit s relativním málem optimální vůz. Prostě každá sociální vrstva má své specifické auto-starosti
neregistrovaný "mamlas"
28. 6. 2007 16:09
Re: KVIKOT POSLEDNÍ NADĚJE
...každá sociální vrstva má své specifické auto-starosti... V tom se sice zřejmě shodnem, ale to zjevně nebylo meritem kritiky berana a ani smyslem moji poznámky k tomu. Co se týče ostatního, nebudu tě chytat za slovo, ale stojím si za svým. :-)
neregistrovaný "A2"
28. 6. 2007 10:08
Re: KVIKOT POSLEDNÍ NADĚJE
..zapomněl si ještě na VW a Škodovku, pak budeš mít ten seznam celej, nebo ty tam nepatří?.. ty "Peugot"
28. 6. 2007 10:51
Re: KVIKOT POSLEDNÍ NADĚJE
Přesně...
neregistrovaný "POL"
28. 6. 2007 18:12
Re: KVIKOT POSLEDNÍ NADĚJE
Ty seš ale hlupáček, neschopnej, závistivej a s prázdnou kapsou >:-[]
neregistrovaný "Anděla"
28. 6. 2007 08:57
Re: Ty jsi trouba GTI...
...je to klasika
neregistrovaný "A2"
28. 6. 2007 08:17
GTInteligent
Pan GTI na mě opravdu působí dojmem takřka stejným jako Jirka Paroubek,exhibicionismus na všechny světové strany, rádoby přehled o všem, pokusy o metafory, které často vyznívají poněkud jinak, než kam autor mířil. Snaha přesvědčit ostatní o svém jediném a samozřejmě správném mínění na daný problém, a to pomocí jakých si frází a odborných termínů opsaných z různých periodik napříč celým spektrem. Na jeho výlevy někteří reagují s nadšením a vidí v jeho osobě nedosažitelný vzor, co se hodnocení a poučování týče. Přitom celé jeho vystoupení působí leckdy trapně, zejména jeho příspěvky netýkající se tématu. (viz výše uvedené dílo)
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "FX"
28. 6. 2007 08:34
Re: GTInteligent
Hm, víš jaký máš problém? Bereš ho moc vážně a v osobní rovině. O tomhle to ale vůbec není. Nadhled to chce ;-)
neregistrovaný "A2"
28. 6. 2007 09:20
Re: GTInteligent
..o tobě tam zrovna píšu, ty seš to jeho publikum.. :yes:
neregistrovaný "FX"
28. 6. 2007 10:44
Re: GTInteligent
Ale vůbec ne, jen se dovedu oprostit od osobní nevraživosti. Zkus zapojit mozek, vykašlat se na auta, jsou to jen věci, kterých ti (snad) za život projde rukama mraky a soustřeď se na psaní. Nebo ještě lépe, zkus GTIho překonat, najdi svůj styl psaní, přidej své nápady, ale nekopíruj. Nadávat na VW umí každej poďobanej puboš, v tom úspěch netkví. ;-)
neregistrovaný "A2"
28. 6. 2007 11:03
Re: GTInteligent
Já v mém článku útok na VW nespatřuji, jde jen o to , že je víceméně netaktní aby se v tématu, které se týká např. Lady vnucoval svými příspěvky o Pandě a Seatu Leon, jak včera předvedl, v případě Fiatu, jak jinak než hanlivými.
neregistrovaný "FX"
28. 6. 2007 11:11
Re: GTInteligent
To už se tu taky probíralo. Jde o to, že pod testy není diskuze, tak to GTI snaží propašovat někam jinam. Nic jiného v tom nehledej.
PS: Vždy je velmi těžké něco vybudovat (napsat), jednodušší je to zničit, zbořit, zlikvidovat (zkritizovat, urazit). Snaž se psát konstruktivně, své názory, svůj pohled. Urážení nech těm, co nic jiného nedovedou. ;-) :yes:
28. 6. 2007 11:13
Re: GTInteligent
:yes: :yes:
28. 6. 2007 10:08
Re: GTInteligent
:-) :yes: :yes:
28. 6. 2007 10:03
Re: GTInteligent
Jsi mladý, a každá myšlénka, která ti rozbijí tvé chatrné kruhy tě zatím nebezpečně vyosuje. Jasně, já jediný tu píši proto, abych někomu sdělil své myšlénky, a ty píšeš proto, aby o tvých myšlénkách nikdo nikdy nic nevěděl.... ;-) je to jinak, Ádva, je to tak, že neumíš nejen psát, ale hlavně neumíš číst. Nejsi schopen humoru, nejsi schopen nadhledu, nejsi schopen složitější úvahy. Tvým obzorem je mlha krátkozrakosti, omezenost v komunikačních schopnostech, absence tvoření obrazů. Jsi než holovětý napadač, na jehož temeno dopadá tíha světa víc, než bys byl ochoten veřejně přiznat. Píš, pokud to umíš oběma rukama, o Krysaříkovi. Vymasturbuj tu story z níž budeme paf. Sděluj myšlénky, stahuj se z kůže, buď chytrý, byť by to byla tvá nenaplnitelná povinnost. Jinak, za toho -pana- děkuji, je vidět, že máš alespoň jakés takés vychování. Bohužel jsi ovšem celý život sám sebou odsouzen než k životu ve svém kotci malosti... A jestli se můj horní příspěvek netýká tématu... pak doplň znalost všech písmen abecedy. Neboť... kvikot z kotců, jejichž pletivem jsou prohrané sny, ohlušuje svět světla, svět krásy, svět pravdy.
neregistrovaný "A2"
28. 6. 2007 10:15
Re: GTInteligent
Vidíš, já za tímhle tvým blábolem pozoruji znaky primitivismu a jakéhosi komplexu méněcenosti, se znaky úchylnosti. Tak co už si... nebo budeme dále čítat o masturbujícím jelimanovi s vytetovaným znakem VW na přirození..
neregistrovaný "A2"
28. 6. 2007 10:37
Re: GTInteligent
..a ještě něco, změň své vyjadřování, už jsem asi třetí, používající podle tebe holé věty. Běž za paní učitelkou a zeptej se, co je to holá věta, třeba dostaneš jedničku s hvězdičkou a budeš se tady s ní moct pochlubit, třeba při obhajování VW.