Poslední fotografie pořízené Carparazzi ukazují jedna z nejlepších snímků z reálného provozu a vše tak nasvědčuje tomu, že dříve zveřejněné fotografie a skici byly reálné.
No soudit podle pár takových fotek chce kus odvahy. Základní tvary jsou nicméně jasné, a není to žádné překvapení - Fiat sází na úspěšný design. A ten přední převis... děsivě dlouhý. To je nová móda nebo důsledek bezpečnostních předpisů?
Vidiš, když s tím přišel Peugeot, tak byl právě za dlouhý přední převis kritizován. A teď s to má i Fiat Bravo. U nástupce 307 to bude podobné. Holt bezpečnost na prvním místě :yes:.
:yes::yes::yes:
Super! Diky! Prestoze nejsem velky fanousek znacky, musim rict, ze pravdepodobne pujde o jedno z nejelegantnejsich aut dane tridy soucasnosti. A protoze je z Evropy - preji mu uspech o to vice!
Marko válí :yes: Logo výborné, předek o řád lepší než GP, zadek lepší v... maskáči nahoře :-) Nakonec, když tak o tom přemýšlím... možná kdyby to nechali celý v maskáči a prořízli ten předek... tak by to ušlo ;-) P.S. Wollf mě zabije >:D Ale vážně... až na ty neharmonické zadní blinkry by to mohla být přitažlivá fiatka... tedy ty blinkry, na to jsem fakt moc zvědavej...
Napadlo mne presne to stejne - kouknul jsem se na fotku zadku a u svetel jsem si rekl - co bude delat Golf VI, aby se odlisil, resp. takto bych si predstavoval evoluci tvaru svetel GV - GIV.
Ja jsem netvrdil nic takoveho, ze by neco okopcili, ani ze se to nepodoba nejvic na starou Bravu, (coz je pravda), ale prvni dojem byl... golfoidní... v kazdem pripade :yes:
Diky za fotky. Nove Bravo vypada moc dobre. Chvalim odlisnost od GP. Je videt ze je to Fiat a to dokonce i pri zanechani svoji charakteristicky tvare, v dnesni dobe ojedinelej ukaz, kdyz se kouknu na modely VW je to prurez vsech trid se stejnym ksichtem, a jeste tak osklivym. Od Pola po Passat, no proste hnus. Verim v uspech, ma to grady, stavu, bude mit dobry motory, no proste super auto za snad rozumny penize. Snad neprepali vybavu a tudiz i cenu jako u Stila. Davam palec nahoru a drzim pesti.
Pěkné pěkně ... předek dost výrazně dýchá koreou (Hyundai Coupe?) ale zadní partie jsou moc pěkné, navazují na původní Bravo. Logo ujde... zvyknem si na cokoliv ;-)
Teda reknu vam, to ze Bravo bude mit vyrazne nad 4 metry by asi necekal nikdo, kdyz Punto ma ty +- 4 metry :) Navic o tom, ze to bude pouze 5D bych si nebyl tak jisty, protoze nektere italske servery a blogy blizke fiatu hovori trochu jinak. Zvlaste pro ostrou verzi Abarth, ktera by v teto generaci nemela byt takovou pleckou jako Stilo.
Jinak pod kapotou se objevi take zcela nove motory mj. 1,6 JTD, 1,6Turbo a dalsi podobne male motory a nejspis take 1,4Turbo jako jedna ze zakladnich motorizaci.
Takze neni pravda, ze se pod kapotou objevi zname motory z nynejsiho(ch) modelu, ale dostanou se tam take zcela nove motory. Otazkou je, co zvoli pro upravu Abarth, doufam, ze uz vynecha ty hloupe pokusy z minulosti...
Tož to opytlování udělá obludku ze všeho. Ovšm fotky mistra Marka ( BRAVO Marko :yes: ), to je juž jiné a mnohem hezčí kafe. Počkejme si na testy a live, pak uvidíme. Nicméně předzvěst a příslib velmi pěkného italského auta tady je. S logem něma problema, pro mne je tam docela jasný odkaz na historii automobilky, a tudíž bych očekával že se ujme a vydrží dýl než ty předchozí. BRAVO FIAT :yes::yes::yes: Tož tak.
Emerický automobilky to fakt vedou (od desítiu k pěti).. nikdo to zas tak moc nečekal, ale i Chrysler se dostal do ehm ;-) Teďka to vypadá, že Daimlerovi dochází trpělivost a uvažuje o prodeji! Automotive news: "Chrysler group for sale? 'We don't exclude anything,' CFO says." /// "During a presentation to analysts and journalists today, DaimlerChrysler CFO Bodo Uebber refused to rule out the sale or spinoff of its unprofitable Chrysler group. "We don't exclude anything here," including structural changes, Uebber said during his third-quarter earnings teleconference today." Marko, co ty na to? Je to reálné nebo jde jen spekulace a špatnou interpretaci výroku?
Ja ti k tomu mozem povedat iba toto: "Nemozem vylucit nic." :-) Ale ak chces pocut moj nazor, tak: 1.) Ci to predaju,alebo nepredaju, nevedia v tejto chvili ani u Mercedesu. Nemozu to vediet, pretoze este nepoznaju presne pricini toho, ako k tomu doslo. Ak spoznaju priciny, budu musiet najst dovody, ktore k tomu stavu viedli. Potom sa bude dat uvazovat dalej... 2.) Co ja viem, "fuzia" Mercedesu a Chrysleru nikdy nebola zvlast popularna vo financnych kruhoch (investicnych bankach)...a ich vyjadrenia boli od jemnych naznakov po tvrde vyroky o tom, ze neveria, ze by sa taky koncern dlhodobo udrzal pri zivote. Argumentuju predovsetkym prilis rozdielnou kulturou (firemnou, zakaznickou, spolocenskou) v EU a USA ... Podobny nazor ma cast vedenia Mercedesu. A moja malickost tiez... 3.) Sucasny sef koncernu Dieter Zetsche sanoval Chrysler Group. Takze sa da cakat, ze bude za zacovanie koncernu. Ak dame bokom emocie, tak uz iba preto, ze ak by sa ukazalo, ze sanoval zle...tak by to vazne poskodilo jeho sucasnu poziciu. (ak sa teda neukaze, opak...teda, ze poklesol celkovo dopyt na US trhu). 4.) Ak by bol Chrysler na predaj, tak Kerkorian by asi dostal od radosti v jeho veku infarkt (...cim by bol Chrysler zas na predaj)....
Marko ty jseš třída!!!Takový přehled by ti mohl každý závidět!! :yes::yes::yes: A k tomu bravu, bude grandiozní stejně jako punto. Na těch tvých fotkách je fakt krásné. Pokračuje v duchu punta, ale má dostatek elegance a také sportovnosti. Takový dospělejší bráška. BRAVO FIAT!!!
Co na to říct, fotky už pár dní znám a musím říct, že výsledek hodně předčil má trochu pesimistická očekávání, Bravo se povedlo. Někdo srovnával GP s Bravem, podle mě to nelze, GP je určeno mladším lidem (proto se nelíbí GTI :*) ) je hravější mladistvější, Bravo je směřováno pro trochu usedlejší klientelu a tam se trefuje 100 % aniž by však ztratilo body u mladších. Obě auta jsou jiná kategorie a výborně se doplňují. Co se týče zadních partií, no v jistém fóru jsem viděl srovnání zadků nového Brava a Golfu V, Golf V vypadá proti tomuto jako poněkud přestárlá nevyvážená krabička. Těším se, až se dozvíme, co tam bude za motory, protože v Bravu by měla mít premiéru celá řada naftových i brnzinových novinek. Takže stačí jedno slovo Bravo :-):yes: