Pochybuju, ze se jedna o 135i. Tohle auto ma koncovky vyfuku jen na jedne strane a verim tomu, ze kdyby to bylo 135i, tak to ma koncovky na obou stranach stejne jako 3er. Nicmene to bude urcite moc povedene auto, ale nechapu jak to, ze s tim BMW prichazi tak pozde.
No nevím, také se moc nezdá, že by mělo jít o verzi 135i. Jinak musím říci, že tzohle auto je pro mne designovým zklamáním. Více než kupé to připomíná malý dvoudveřový sedan s poměrně násilnou zádí. Na rozdíl od tří či pětidvéřového hatchbacku se mi tahle karosářská verze absolutně nelíbí. Můžeme tady dlouze polemizovat o Bangleho designu, ale pokud mám mluvit sám za sebe, zádi valné většiny současných BMW jsou asi jeho největší slabinou. Teprve budoucnost ale ukáže, jak zákazníci přijmou malé "kupé". Velké šance na úspěch mu však nedávám.... ;-\
Brzy to vypukne, hon na baracudu. Postačí ti něco kolem 800 tisíc a budeš úspěšným lovcem. Dostaneš pod svou vládu dravce dravců. Veškerý um techniků BMW, veškeré zkušenosti zkušebních jezdců BMW, veškerá exkluzivita produktů světové automobilky, to vše ve zhuštěné podobě tohoto malého coupe.
Absolutní kontrola nad vozem, absolutní motor, absolutní jízdní zážitek. Na to nemusíš být zrovna Hans Joachim Stück, abys uvnitř tohtoto auta zažíval plnění svých dávno zasutých snů, snů dravce džungle.
Jo, zpočátku se tohle coupe moc nezdálo... ale jak jde čas, pozvolna žjišťuješ, že máš stále méně a méně důvodů si ho nekoupit. Jistě, baracuda coupé, to je tvůj zítřejší úsvit v džungli života. BRAVO BMW :yes:
No rada 1 neni zas tak super treba spetna vazba mne neprisla jako absolutní, GTI mel by si mene psat vice ridit. :-) Z4 je na tom pocitove lepe. navic si v BMW1 pripadam hodne utopenej méně důvodů si ho nekoupit budu mit az 130i bude stat to co tet 116i. >:D
Dle meho nazoru je 1er nejlepsi hatch a v pripade 130i i nejlepsi hot hatch. Jak se mi zpocatku nelibilo, tak ted se vzdy za peknym 1er s Mpacketem ohlednu. Musim uznat, ze 130i v Mpacketu je kandidat na me nove auto. Toto male kupe ma opravdu trosku nasilnou zad, ale Bangle uz dokazal, ze ten jeho design proste zraje...jakkoli jsem na nej nadaval, tak BMW je BMW a nikoli uniformni znacka. Vsechno slape jak ma a tohle male kupatko bude taky.
Bohužel ovšem zraje směrem dolů. Čím déle se na všechna Bangleho BMW dívám, tím víc se divím, že se mi na začátku líbila jeho sedmička, pětka a šestka. Protože dnes je to zpětně i aktuálně běs. Čím dál více chybí žralok :-!
souhlas az tedy na prvni sedmu pred feace liftem a aktualni trojku combi Bangleho prvni sedma je pro me osobne zatim neprekonana ve sve tride pochopitelne
souhlas az tedy na prvni sedmu pred feace liftem a aktualni trojku combi Bangleho prvni sedma je pro me osobne zatim neprekonana ve sve tride pochopitelne
Zase ty prachy... :-) Ta určitá stísněnost vnitřního prostoru je důkazem toho, že BMW nepotřebuje nafukovat jednotlivé reprezentanty ve třídách. Kdo chce větší, koupí prostě trojku. Podle mého je BMW 1 jedničkou ve sportovních prémiových hatchbacích. A vlastně si neumím představit, že by mohlo být pro dvacetiletého kluka něco vhodnějšího...
kazdy smetak to uz skoro ma asi jako 3 radu >:D,
Spetnou vazbu to ma horsi jak Focus ST ale chapu 130i neni sportovani auto bez M packetu.
Pokud by stala Mkova130i to same jako 130i tak ok ale takove auto neni - skoda.
Proste rada1 bude porad "levny" bavor za alusne penize.
Dvacetilety zazobany klucik si rovnou kupi 3 nebo Z uz kvuli image , potrebuje byt dospely jako GTI, 1ku si koupi tak zenska v DE nebo 30lety novinar v CR ktery na vice nema a ma pocit ze nic lepsiho neni.
Osobne 5dv, 3dv 130i mirne zajeta je dobry kauf, ale je otazkou co od toho cekame.
Vozy BMW nejsou z tech, ktere mas vzdy pod kontrolou. Jsou to vozy, ktere se musi ridit. Tam, kde vetsinu vozu vedes jednou rukou, BMW leckdy zada peci obema. To same plati o razeni, kdyz u ostatnich radis lehkym tlakem, u BMW se paka musi poradne uchopit. Nastesti samozrejme! ...stale to v dusledku znamena, ze BMW je vic pro ridice, ne pro cestujici (taky ridic, ale bez namahy).
Pajo... klid. Asi jsi nikdy neřídil Škodu 100, když máš dojem, že zrovna BMW vyžaduje oba pařáty a´la Loeb. Bavíme-li se o lehce sportovní jízdě (nikoliv tedy agresívním závodě) pak jen málo aut se řídí tak "lehce" jako BMW... P.S. Když už píšeš o tom řazení... prosím tě... to vypadá, že jsme na stránkách sportovních aut z roku 1980... ;-)
Ja skodou 100 jel, o tom zadana, Tobe se vsak uz asi dlouho nespostestilo BMW, ze? U dvou BMW, ktere jsem jel kratce po sobe slo tezko (ale presne) razeni prvnich trech stupnu nahoru a dolu delala pri neduslednosti potize kombinace tri/dva. Rizeni je tezsi, nez maji premiovi rivalove...taky odzkouseno ;-)
Razeni jde honde stuha jenom nez se zajede pocitoval jsem to hlavne u zanovni 120i, u pekne zajete Z4 jde scela bezne.
Navic 120i mela trochu divnou drahu 2ky coz bych u BMW necekal.
Jak rikam lepsi nez rikat klise tak to projet.
130i ma razeni hodne podobne Z4, de volne, jiste drahy.
BMW je vic pro ridice, to neni domena snad jenom BMW ale vsech aut kde jde o prozitek z drive.
Nad jedničkou jsem byl vždy trochu v rozpacích, jeden pár dveří mi u ní nějak přebýval. Tohle kupátko a 3Dhatchback jedničku dostává tam, kde by měla být. S praktičností pěti dveří jděte do ... k šípku.
Počkám si na oficiální foto, ale podle mne má toto auto šanci být nejkrásnějším BMW současné doby. A že má skara povedenou konkurenci ve vlastním domě :yes:
Ano, po D1 jezdim každý den se ženou a třema dětma a tkovíhle * jezdí hlavně ve vydechlejch BMW, octávkách a podobnejch pekáčích- vzkaz pro všechny: Prosím rozbijte si držku bez mé spoluůčasti. Děkuji
BMW zas raz dokázalo,že dizajn je jeho silnou stránkou a BMW 1 Coupe bude zas jedna čerešnička na 1tkovej torte ;-) Čistý dizajn proporcie za ,ktoré by sa nemusela hanbiť ani len modelka a prakticky bez konkurencie čo treba viac?Babycoupe miery tam kam má...do srdca motoristického fanúšika.Kto by to povedal ,vzniklo kupé pridaním kufra ,alebo vznikol hatchback jeho odskenutím? ;-) Kto uhádne?myslím,že 10 z 10tich respondentou by sa nevedelo rozhodnúť a tomu sa hovori umenie páni... :yes:
Kdyby jsi věděl setinu toho, co on ví o autech, mohl bys být šťastný. Myslím, že bys měl být o řád velkorysejší. Ostatně kolikpak jsi toho veřejně napsal ty, že netoleruješ chybu druhého v jednom písmenu.
Myslím, ze toho o automobilovém prumyslu vím trochu víc nez pan Láník. Pro informaci: Od roku 1981 ziji v Rakousku a od roku 1984 se zivím tím ze jako novinár na volné noze písu clánky o svetovém automobilovém prumyslu pro media v Rakousku, Nemecku, Svýcarsku, Velké Británii, USA a jiných zemích.
Pak mě překvapuje, že tě v tom Rakousku nikdo nenaučil slušnému chování. My, co žijeme v Česku, a nemusíme být ani na volné noze víme, že na chyby v psaní se upozorňuje elegantnějším způsobem, například mailem, nikoliv neurvalým nadpisem příspěvku a slohem prvňáčka ze zvlášní školy, volnonohý redaktore >:D:no:
GTI opět nezklamal. Když mu jeho neoprávněný osobní výpad "Gilgit" elegantně returnoval, zoufale se chytá oprávněně tvrdého titulku "Gilgita" (pan Láník sám dobře ví, co je to chybovat ve známých jménech a pojmech, nejlépe). GTI, kdyby všichni takoví, jako jsi ty, měli doktorát, vzdělání by ztratilo poslední zbytky úcty a prestiže...
Jiste, mohl jsem to napsat elegantneji. Slohove jsou ty dve vety podle mne v porádku. Nevím, jaká jsi generace, ale pro mne je závodnická dynastie nosící jméno Stuck pojem a proto mi asi trochu ujely nervy. To je jako treba napsat Schümacher. :-)
:-) Ty nervy... stane se. Ok. Beru tohle tvé vysvětlení. Jsem generace, které tohle jméno, tedy, abychom byli přesní - příjmení - říká mnohé, vždyť jeho stopa se táhne daleko, daleko nazpět časem...
Práve jsem se podíval na príspevek o KTM. Ve výctu znacek vyrábených v Rakousku pan Láník zminuje BMW, Chrysler, Jeep a Mercedes, chybí vsak Saab. Je to sice drobnost, ale novinár by se mel snazit, aby jím podávané informace byly korektní. I já udelám obcas chybu, musím se ale snazit, aby to nebylo moc casto.
Tahle karoserie neni kupe. Je to sedan. Dvoudverovej, coz svadi k oznaceni coupe... Bocni profil je jednoznacne sedanovitej. BMW 1 je krasny auto, ale u tohohle se mi nelibi ten profil v kombinaci s oznacenim "coupe"! Kdyby se to jmenovalo BMW 1 Zweitürig (2 dverove, za nemcinu me nechytejte), tak to bude v poradku. Uvidime co oficialni predstaveni, ale tenhle sedan me zatim nijak neuchvacuje, co se tyce designu, protoze 3HB je mnohem hezci. Uchvacuje me na nem technika, jako v kterymkoli BMW :yes: