Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Kia Mesa - velké SUV z Koreje pro USA (další fotografie)

Nový model Mesa, který je výrazně větší než Sorento, má být v USA protipólem SUV Hyundai Veracruz.
Zpět na článek
20. 8. 2007 09:54
anonym
20. 8. 2007 13:03
21. 8. 2007 01:43
neregistrovaný "Fullsize"
21. 8. 2007 08:13
neregistrovaný "andy 1"
21. 8. 2007 08:13
neregistrovaný "andy 1"
anonym
20. 8. 2007 09:54
Krabice
Spotreba iba 20l
Rozbalit vlákno
1
20. 8. 2007 13:03
Re: Krabice
A co bys chtel, spotrebu 4.9l na 100? Prober se..
20. 8. 2007 14:30
Velké pláně = velký dostavník
To si asi nemusíme pořád opakovat, že v zemi, kde lidi pokládají za normální dojíždět do práce třeba 200 kilometrů, je představa o velikosti auta jiná, než v zemi, kde to máte průměrně nanejvýš hodinu na hranice. Mesa je další z kousků od Kie, které jsou vyvíjené s hlavní myšlenkou na americký trh. A navíc je to i psychologický milník - mít kompletní lineup i v kategorii SUV. Další fotky a povídačky jsou třeba tady [odkaz]
OT: Test cee'du SW - to je ta míra pro Evropu. Už po těch pár prvních testech je jasné, že Kia zamířila přesně a trefila dobře. Pokud si ohlídá marketingovou péči a zdvořilé a hbité poprodejní služby, nemůže v podstatě nemít úspěch. Před časem jsem tu psal, že Kia už vyšlapala do patřičného patra a už je v předsíni bytu, kde žije slušná společnost. No, tak teď už je zkrátka v salónu a fasuje si bez upejpání šálek čaje a keksy. Samozřejmě, křesla u krbu jsou obsazená honoračkou, ale dobrá židle o kus dál postačí, prostě už je vevnitř.
Rozbalit vlákno
1
20. 8. 2007 14:38
Re: Velké pláně = velký dostavník
:yes:
neregistrovaný "Fullsize"
21. 8. 2007 01:43
Korejci už nevědí, na čem by si vylámali zuby :)
Američané jsou tradicionalisté a puristé, kteří si zakládají na svém patriotismu. Byli ochotní přijmout automobily z Japonska, ale trvalo jim to dlouho a teprve až kvalita a spolehlivost japonských vozů je přesvědčila. U korejských aut se stále ještě dá o kvalitě a spolehlivosti polemizovat - a to korejcům zlomí vaz i kdyby byla jejich SUV sebelevnější a úspornější ;-\
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "andy 1"
21. 8. 2007 08:13
Re: Korejci už nevědí, na čem by si vylámali zuby :)
Hyundai je v USA uz peknych par rokov doma podobne ako japonci(ma najspokojnejsich zakaznikov zo vsetkych znaciek podla J.D.Power aj podla Strategic Vision). Rapidne sa za poslednych 5-7 rokov zmenila kvalita tejto znacky. Casy sa menia a Hyundai sa chysta na dalsiu expanziu - i10,i20,i50, i70, i30 wagon, new coupe alebo napr. Veracruz ci Genesis. A to este nehovorim o mini MPV, ktore sa bude vyrabat v Nosoviciach - www.hyundai-motor.cz pozri foto tovarne.
neregistrovaný "andy 1"
21. 8. 2007 08:13
Re: Korejci už nevědí, na čem by si vylámali zuby :)
Hyundai je v USA uz peknych par rokov doma podobne ako japonci(ma najspokojnejsich zakaznikov zo vsetkych znaciek podla J.D.Power aj podla Strategic Vision). Rapidne sa za poslednych 5-7 rokov zmenila kvalita tejto znacky. Casy sa menia a Hyundai sa chysta na dalsiu expanziu - i10,i20,i50, i70, i30 wagon, new coupe alebo napr. Veracruz ci Genesis. A to este nehovorim o mini MPV, ktore sa bude vyrabat v Nosoviciach.
21. 8. 2007 10:05
Re: Korejci už nevědí, na čem by si vylámali zuby :)
Clovece kde zijes, Hyundai i Kia jsou v USA jedny z nejoblibenejsich znacek. O nejakem lamani krku nemuze byt ani rec... Navic jejich vozy uz jsou nejakou tu dobu kvalitativne na lepsi urovni nez mistni Ford, Saturn, Buick atd atd.
21. 8. 2007 10:49
Re: Korejci už nevědí, na čem by si vylámali zuby :)
Jak už tady psali kolegové - Hyundai má dnes v US příznivé hodnocení a jeho prodejní výsledky se průběžně pořád zlepšují. Po uvedené SUV Veracruz překonal zájem plánovaný objem produkce, takže se na něj dokonce muselo čekat a americká dcera Hyundaie honem posilovala výrobu. Ano, nebývalo to tak a vtipy o Hyundai jako šmejdakáru byly v US běžný folklór, typicky má jeden takový Daniel Mammet ve své (ve světě) známé hře Konkurenti z roku 1984, takže i víme, kdy ta bída Hyundaie byla největší. Ovšem v 60. letech na tom byla podobně i dnešní superhvězda Toyota. Hyundaii se podařil v 90. letech obrat čelem vzad, směr kvalita, takže kolem roku 2004 už byla situace v US totálně jiná. Už jsem to tady psal i s odkazem, že jsi to ty, dám ti ho sem znovu, přečti si to, abys věděl, o čem mluvíš [odkaz]
Kia má samozřejmě obtížnější pozici, protože byla původně ještě víc v substandardu než Hyundai. Ten ji vzal do výtahu po akvizici v roce 1998 a dal jí v podstatě všechno to, co dostala shůry Škoda od VW. S tím rozdílem, že duo Hyundai-Kia se pohybuje mnohem dynamičtěji kupředu než naprostá většina jejich konkurentů - ve vývoji techniky, v designu, v perfekcionismu výroby, v investičních rozhodnutích a koneckonců i v marketingu. Jestliže jsou dnes Kia a automobilka XY v bodu A, můžeme si být na 90% jistí, že do bodu B dorazí dřív Kia. Říká se tomu našlápnuto. Lámání vazu přichází v úvahu jedině při nějaké vlastní hrubé elementární chybě nebo faulu soupeře.