Nepochybne desatvalec 5,0 v Gallarde je spicka a fascinujúca konfigurácia. Ja osobne si myslím, ze Lambo mozno az prílis predimenzovalo motorizáciu (má to zrejmé pochopitelné marketingové dovody na odlísenie sa od zástupu osemvalcových sportiakov), kazdopádne clovek v 90 % prípadov tazko rozlísi, ci má pod plynom 368 kW alebo "len" 320-330 kW. Takze si myslím, ze pri súcasnom znízení ceny je to logický tah na rozsírenie okruhu zákazníkov.
Optimálny by sa mi javil práve 4,2 V8 FSI od Audi, ked 420 k by mohlo Lambu stacit na dynamiku cca. Vmax = 300km/h a a (0-100) = 4,7 s. Ci to vsak z imidzového hladiska spravia, je otázne.
jako americké pořekadlo objem ničím nenahradíš je sice skoro pravda, ale lambo neutrpí zas tolik protože už dřív jsem četl polemiku zrovna od lamba na toto téma. menší oběm potřebuje míň chladit, menší nasávací otvory snižuji koeficient odporu vůdči vzduchu, navíc motor je o něco lehčí a náhon jen nazadek je lehčí už o dost, takže rozdíl ve výkonech v cíli nemusí být tak stašný, ale půjde o image
Slyšel jsem, že s motorizací půjde Lambo ještě níž. Konkrétně dostane i šestiválec vyráběný Škodovkou. Bude mít objem 2.4 litru a vznikne složením dvou motorů HTP 12V ;-)