Spy Photos: Lamborghini Gallardo - osm válců pro býka
Zatímco většina konkurentů má pod kapotou vidlicové osmiválce, menší Lamborghini se vydalo na trh s desetiválcem. Prestižní konfigurace vytvořila prostor pro downgrade, k němuž pravděpodobně brzy dojde. I vlastní modelové řady VW Group se od uvedení Gallarda na trh patřičně osmiválcově zahustily, a tak vlastně ani příliš nepřekvapuje skutečnost, že na Nürburgringu se prohání bílý prototyp s podstatně méně pronikavým zvukem, pozměněnou přídí a jinak uspořádanou zádí.
Samotné macešsky mateřské Audi disponuje vyspělými osmiválcovými motory, které jsou ozdobou jak ve sportovních limuzínách (RS4), tak v novém "kupé pro každý den" R8. Jestli se do Gallarda dostane stejný motor zatím není definitivní, ale v každém případě lze očekávat významné snížení cenového rozdílu mezi německým kupé se čtyřmi kruhy a italským supersportem s býkem ve znaku.