tak na něho jsem hodně zvědavej, jen doufám, že nebude takovej "asioidní" - na malejch kolech s velkými převisy atd. Ty motory jsou potřeba už asi 8 let... :-)
o čem já vím, tak to nejsou věci, které se dají kategorizovat jako nešvar těchto aut, takže sem-tam se něco objeví ale nepřevyšuje to rámec neúnosnosti. Navíc v servisu většinou bývají v pohodě a dá se v pohodě domluvit řešení... Ale lepší se to a ty auta si kupuješ s láskou, takže drobnosti vlekoryse přehlížíš, protože ti to ta kára mnohonásobně v dobrým vrací.. A nový medly na tom nejsou o nic jinak než průměrnej Ford nebo kdokoliv jinej.. ;-)
tím jsem chtěl říct, že řešit tuhle otázku, tak mám 100% jasno pro Discovery.. Je velká ale kompaktní, praktická v prostupnosti i prostorem uvnitř, pohodlí v nepohodlí i při delších cestách, větší luxus a pohodlí jak u repre limuzíny, perfektní výbava, snadná ovladatelnost a technický vychytávky a super motory.. takže jasná volba.. - Discovery III ;-):yes:
pokud na to máš... protože prijíždí princ prérie... bude to dokonalé. Trochu narostl a pojal aktuální rodovou vizáž. Tohle bude událost roku... Vpadně do doby, která si tohle žádá. Pokud Land Rover dokáže vybalancovat myšlénku, že Free bude "jen" menší brácha Range... pak je na úspěch zaděláno. Budu první ve frontě :yes: BRAVO LL :yes:
Nějakým maníkům se podařilo natočit Lexus LF-A při testování na severní smyčce Nurburgringu viz [odkaz] nejdřív je srovnání s konceptem, jízda je v druhé polovině videa.. fotky LF-A zde: [odkaz] technické údaje: V10, 4.5-5 litru, výkon 500+ koní při 9000 otáčkách, maximální rychlost 320+ km/h.. odbornící z branže mu pracovně říkají "911 cutter".. všichni jsou napnutý, jak to dopadne, vážně ;-)
S víc jak 500 koňma to nebude je 911-cutter, ale i M6 a 430 killer. Ten zvuk je hodně ostrej. Ten motor se do otáček přemlouvat moc nemusí. >:-[]:yes: .
Podle mne nemelo jit u nove generace Freelanderu o robustnost a lepsi terenni schopnosti. Naopak, mel to byt vice crossover s designem pritazlivym pro siroké masy. Ten pak muze prilakat ke znacce "novacky", kteri casem prejdou na D3 nebo RRS, RR ;-) Stejne verejnost freelander nevnimala jako plnohodnotny LR, alespon ja jako soucast verejnosti urcite ne :-) No aspon, ze je tu vubec nejaka nova generace. Nechali se strhnout vseobecnou modou pripodobnovat mensi a levnejsi modely k top modelum znacky, takze jim to nelze az tak vycitat. Ja jsem cekal neco jako byla sveho casu studie Jeep Compass...typicky crossover...offroad coupe...to bylo designove skvele a myslim, ze by se to prodavalo dobre :yes: To, co vytvorili jako seriovku pod stejnym jmenem, to je hruza :no: Vubec nechapu, kam se ztratily ty skicy :-O Kazdopadne LR dela festovni vozy...ne z cestaku "zvysena" auta do terenu, ale z terennich aut luxusni vozy (nejen) na silnici. ;-):yes::yes:
mně se naopak hrozně líbí současný freelander... je přesně tak akorát.. teda nesmíš mít víc než 190cm >:D ale jedinou chybou jsou motory.. nyní kdyby měl silnější a pružnější motor tak je to super auto přesně do této kategorie.. Free má oproti konkurentům neskutečnou průchodnost terénem a docela solidní jízdní vlastnosti (na suv) a je adekvátně "spartanskej"... takže přesně k našemu (vetšinovému) stylu života - silnice,město,polňačka,sníh a sem tám horší terén.. když můžeš tak můžeš.. a stále má dynamickej nadčasovej design, takže mám vážnou obavu z toho, aby nebyl takovej "přefouklej".. aby zbytečně nevyrost na úkor jeho kompaktnosti..