v nemecku je predajne s BMW 5 na tom velmi podobne.... preto je zlvastne preco sa mu nedari napr na slovensku alebo v cechach oproti BMW 5-ke a audi A6-tke..... celosvetovo je Ecko predajne velmi uspesne auto a facelift mu len pomoze..... :yes:
Ikdyž seš fanatik tak ti na to něco napíšu >:D >:D Zamysli se nad tím, jak se tady lidi chovaj a i vyjadřujou na tomhle serveru... tady v ČR a i SK je z nějakého důvodu modla AUDI. U BMW to chápu, sám mám rád BMW a hlavně BMW má na čem stavět, 5tka byla vždy "sportovní" alternativou k MB E-klasse, takže proti jejímu prodejnímu úspěchu vůbec nic nenamítám. Vem si ž minulá A6, byla dá se říci ve většině parametrů horší auto než E/BMW 5... podvozek byl tvrdej, na 18" kolech to mlátilo, vzduchovej podvozek jako by tam nebyl, design zadku u sedanu.... v mých očích konkurenci válcovalo jedině v interiéru jinak průměrné auto, ale cenově nadprůměrné.
E-klasse krom toho, že má už 4 roky, tak je svým zaměřením a designem specifická. V Německu to kupujou, protože prostě E-klasse byla první a je to klasika + splňuje jejich požadavky na manažerskej sedan. Interiér je takovej jakej je no, z venku když to hezky nastrojíš tak taky super... FL má být revoluční, má to být "malé S".
V podstatě já kdybych si chtěl koupit rodinné auto, tak bych vybíral jedině mezi BMW 5 Touring a nebo E-klasse kombi (A6 ne, kvůli dost nepraktickému kufru díky designové svažující se zádi). 5tka má nááádherný design, hlavně celej ten zadek je prostě pecka a v té zlato béžové alá Volvo metle či té titanové šedé modla... pro mě. E-čko ale všechno deklasuje užitnou plochou..... kufr nepřekonatelnej, nožnost zvolit vzduchovej podvozek a přecejenom komfortnější.... asi by to byla těžká volba.
Já vím, že to není úplně dobrý příměr, ale mě to éčko v kombíku přijde jako taková německá oktávka kombi, myslím pojetím, už reprezentativní auto, ale s nadstavbou praktičnosti. Tím ovšem trpí design, s akt. pětkou nebo A6 se éčko v kombíku prostě rovnat nemůže, a protože i tahle auta se celkově zvětšila a jejich kufr u verzí kombi oproti minulosti už naprosto bez problémů obstojí i jako rodinná jeskyně, pak to znamená o to větší problém pro E kombi, to auto je prostě proti své přímé konkurenci nevzhledné, ať ho mašlíš jak chceš.
Pokud se budu zabejvat jen touhle třídou a jen německou trojkou, tak se přiznám, že kromě předchozí generace sedanu E, která byla krásná u mě obecně Ečko prohrává. Chvilku jsem se zabýval koupí E350, kde benzín byl famozní, nafta velmi dobrá, ale aby to trochu vypadalo musel bejt zaškrtnutej AMG paket, i tak se mi moc nelíbil interiér a podvozek už byl poměrně tvrdej. Nejlíp mi sedlo BMW5, pak nová A6...M-B bych bral jen v případě, že by první dvě varianty nebyly vyráběný.
Dvoulitr turbo bude ve třech variantách: 184, 211, 252 koníků. 3,0 nebo 3,5 V6 turbo s výkonem kolem 340 koníků, V8 birturbo dostane to samé jako S, CL a SL, tedy 435 PS, E63 v sérii bude 557PS a 4matic.
Jj mam podobne info, ikdyz o V6 turbo nic zatim nevim. Spis me s**e to ze V8 BT bude mit bykon z S CL SL a CLS, ktere je vys bude ochuzeno:-((. Maj to dat do vseho stejny a hotovo...jako to dela BMW u 50i
To je ted posilnene na 330kw
mercedes dal do E500 slabší verzi záměrně, navíc k tomu přidali extra dlouhé převody. Pokud by tomu nechali normální výkon a stejné zpřevodování, tak by AMG byla zbytečná. CL500 zrychlí podle testů na 100 za 4,5 a SL ještě rychleji. E500 by zrychlila pod 4,5. Jelikož teď dají do AMG 4matic, tak budou moci využít potencionál 900NM a zrychlení bude výrazně pod 4 sekundy a tak již nebude vadit, když E500 zrychlí mírně nad 4 sekundy.
C-čko po Facelifte má svetlá podobné ako Octavia a dokopy to vyzerá ako nejaký čínsky šunt , osobne sa mi vždy E-čko páčilo viac keď malo 4 svetlá , dúfam že to nedobabrú tak ako aj s C-čkom ;-)
Mozem ta ubezpecit, ze predne svetlomety nie su ani z kilometra vobec podobne Octavii... ci uz sa jedna o halogen, xenon ci full LED verziu.
A tym som vlastne aj doplnil info k nejasnej vete z clanku - full LED verzia bude. Ak sa vsak nemylim tak iba pre verziu W212.
Pokial mate radi aktualny dizajn svetlometov A a B triedy od M-B tak sa vam E trieda bude pacit.
;-\ som zvedaví ako budú tie oblé , natiahnuté svetlomety na tak hranatom aute ako je E-čko vyzerať .. Nemyslím si že to bude super , skôr by mohli urobiť niečo s interiérom , ten je narozdiel od minulého E-čka dosť strohý ... ;-)
Já nevím, ale ta dvojitá přední světla se mi na éčku líbí, resp. zrovna předek je excelentní, když tomu dají světla ve tvaru hokejky, bude to velmi zaměnitelné s céčkem. Škoda, pro mě byla ta světla krásnou designovou markantou MB E.
Světla jako detail ano, jako celek vyjma AMG mi nejedou. Úplně nejhůř vypadají ve výbavě Classic nebo (ne)Elegance, kde je celková rozháranost a přestárlost modelu z vizuálního hlediska nejmarkantnější.
Nahoře Topper krásně vypisju o úspěších, ale nedal bych ani korunu za to, že podstatná část prodejů bude ve žlutý nebo slonový kosti s motorem E200CDI :-)
Markanta to byla i u toho Rka, po faceliftu je to možná méně "markantní", zato ale elegantnější. U Éčka mi ty světla taky nevadí, ve světlé barvě se mi to dokonce i líbí... ale uvidíme, jak to dopadne po liftu.