Markanta to byla i u toho Rka, po faceliftu je to možná méně "markantní", zato ale elegantnější. U Éčka mi ty světla taky nevadí, ve světlé barvě se mi to dokonce i líbí... ale uvidíme, jak to dopadne po liftu.
Světla jako detail ano, jako celek vyjma AMG mi nejedou. Úplně nejhůř vypadají ve výbavě Classic nebo (ne)Elegance, kde je celková rozháranost a přestárlost modelu z vizuálního hlediska nejmarkantnější.
Nahoře Topper krásně vypisju o úspěších, ale nedal bych ani korunu za to, že podstatná část prodejů bude ve žlutý nebo slonový kosti s motorem E200CDI :-)
;-\ som zvedaví ako budú tie oblé , natiahnuté svetlomety na tak hranatom aute ako je E-čko vyzerať .. Nemyslím si že to bude super , skôr by mohli urobiť niečo s interiérom , ten je narozdiel od minulého E-čka dosť strohý ... ;-)
Já nevím, ale ta dvojitá přední světla se mi na éčku líbí, resp. zrovna předek je excelentní, když tomu dají světla ve tvaru hokejky, bude to velmi zaměnitelné s céčkem. Škoda, pro mě byla ta světla krásnou designovou markantou MB E.
Pokud se budu zabejvat jen touhle třídou a jen německou trojkou, tak se přiznám, že kromě předchozí generace sedanu E, která byla krásná u mě obecně Ečko prohrává. Chvilku jsem se zabýval koupí E350, kde benzín byl famozní, nafta velmi dobrá, ale aby to trochu vypadalo musel bejt zaškrtnutej AMG paket, i tak se mi moc nelíbil interiér a podvozek už byl poměrně tvrdej. Nejlíp mi sedlo BMW5, pak nová A6...M-B bych bral jen v případě, že by první dvě varianty nebyly vyráběný.
Já vím, že to není úplně dobrý příměr, ale mě to éčko v kombíku přijde jako taková německá oktávka kombi, myslím pojetím, už reprezentativní auto, ale s nadstavbou praktičnosti. Tím ovšem trpí design, s akt. pětkou nebo A6 se éčko v kombíku prostě rovnat nemůže, a protože i tahle auta se celkově zvětšila a jejich kufr u verzí kombi oproti minulosti už naprosto bez problémů obstojí i jako rodinná jeskyně, pak to znamená o to větší problém pro E kombi, to auto je prostě proti své přímé konkurenci nevzhledné, ať ho mašlíš jak chceš.
Mozem ta ubezpecit, ze predne svetlomety nie su ani z kilometra vobec podobne Octavii... ci uz sa jedna o halogen, xenon ci full LED verziu.
A tym som vlastne aj doplnil info k nejasnej vete z clanku - full LED verzia bude. Ak sa vsak nemylim tak iba pre verziu W212.
Pokial mate radi aktualny dizajn svetlometov A a B triedy od M-B tak sa vam E trieda bude pacit.
C-čko po Facelifte má svetlá podobné ako Octavia a dokopy to vyzerá ako nejaký čínsky šunt , osobne sa mi vždy E-čko páčilo viac keď malo 4 svetlá , dúfam že to nedobabrú tak ako aj s C-čkom ;-)
mercedes dal do E500 slabší verzi záměrně, navíc k tomu přidali extra dlouhé převody. Pokud by tomu nechali normální výkon a stejné zpřevodování, tak by AMG byla zbytečná. CL500 zrychlí podle testů na 100 za 4,5 a SL ještě rychleji. E500 by zrychlila pod 4,5. Jelikož teď dají do AMG 4matic, tak budou moci využít potencionál 900NM a zrychlení bude výrazně pod 4 sekundy a tak již nebude vadit, když E500 zrychlí mírně nad 4 sekundy.
Jj mam podobne info, ikdyz o V6 turbo nic zatim nevim. Spis me s**e to ze V8 BT bude mit bykon z S CL SL a CLS, ktere je vys bude ochuzeno:-((. Maj to dat do vseho stejny a hotovo...jako to dela BMW u 50i
To je ted posilnene na 330kw
Dvoulitr turbo bude ve třech variantách: 184, 211, 252 koníků. 3,0 nebo 3,5 V6 turbo s výkonem kolem 340 koníků, V8 birturbo dostane to samé jako S, CL a SL, tedy 435 PS, E63 v sérii bude 557PS a 4matic.
Ikdyž seš fanatik tak ti na to něco napíšu >:D >:D Zamysli se nad tím, jak se tady lidi chovaj a i vyjadřujou na tomhle serveru... tady v ČR a i SK je z nějakého důvodu modla AUDI. U BMW to chápu, sám mám rád BMW a hlavně BMW má na čem stavět, 5tka byla vždy "sportovní" alternativou k MB E-klasse, takže proti jejímu prodejnímu úspěchu vůbec nic nenamítám. Vem si ž minulá A6, byla dá se říci ve většině parametrů horší auto než E/BMW 5... podvozek byl tvrdej, na 18" kolech to mlátilo, vzduchovej podvozek jako by tam nebyl, design zadku u sedanu.... v mých očích konkurenci válcovalo jedině v interiéru jinak průměrné auto, ale cenově nadprůměrné.
E-klasse krom toho, že má už 4 roky, tak je svým zaměřením a designem specifická. V Německu to kupujou, protože prostě E-klasse byla první a je to klasika + splňuje jejich požadavky na manažerskej sedan. Interiér je takovej jakej je no, z venku když to hezky nastrojíš tak taky super... FL má být revoluční, má to být "malé S".
V podstatě já kdybych si chtěl koupit rodinné auto, tak bych vybíral jedině mezi BMW 5 Touring a nebo E-klasse kombi (A6 ne, kvůli dost nepraktickému kufru díky designové svažující se zádi). 5tka má nááádherný design, hlavně celej ten zadek je prostě pecka a v té zlato béžové alá Volvo metle či té titanové šedé modla... pro mě. E-čko ale všechno deklasuje užitnou plochou..... kufr nepřekonatelnej, nožnost zvolit vzduchovej podvozek a přecejenom komfortnější.... asi by to byla těžká volba.
v nemecku je predajne s BMW 5 na tom velmi podobne.... preto je zlvastne preco sa mu nedari napr na slovensku alebo v cechach oproti BMW 5-ke a audi A6-tke..... celosvetovo je Ecko predajne velmi uspesne auto a facelift mu len pomoze..... :yes: